III Mulgi Rattamaraton [TEC] 11.05.2003 [MTB]
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Registreerimine on alanud
On alanud registreerimine Mulgi maratonile
Registreerimine espordi lehe kaudu
Registreerimine espordi lehe kaudu
nii ongivelosiped kirjutas:kas mõni viljandi mees võiks mulgi maratoni kaarti vaadata ja öelda kas rada läheb kohati teisest kohast võrreldes eelmise aastaga? mulle miskipärast tundub, et on rohkem metsa, aga ei julge väita. oleks lahe küll muidugi kui nii oleks.
http://www.rattaklubi.ee/maraton.php
Olen ise Viljandist, kuid pole veel kogu rada läbi sõitnud. Minu teada on aga rada eelmise aastaga võrreldes päris oluliselt ümber tehtud ja teades neid kohti, kust sõit läbi läheb, võib öelda, et raskemaks on muutunud.
Päris ilusaid tõusunukke on sisse toodud ja kruusa peaks vähem olema ehkki päris ilma ka hakkama ei saa.
Päris ilusaid tõusunukke on sisse toodud ja kruusa peaks vähem olema ehkki päris ilma ka hakkama ei saa.
eips!Multik kirjutas:Olen ise Viljandist, kuid pole veel kogu rada läbi sõitnud. Minu teada on aga rada eelmise aastaga võrreldes päris oluliselt ümber tehtud ja teades neid kohti, kust sõit läbi läheb, võib öelda, et raskemaks on muutunud.
Päris ilusaid tõusunukke on sisse toodud ja kruusa peaks vähem olema ehkki päris ilma ka hakkama ei saa.
kas Multik ehk sooviks üheskoos rajaga tutvuma minna? Ja ehk on veel huvilisi ... Rom?
Rada on üsna kapitaalselt ringi tehtud, enamuses paremuse suunas, st. kruusalõike pole enam nii palju ja metsa-mäge on rohkem. Minule jäi aga näiteks hämaraks, kuidas Holstre-Polli mägesid see aasta läbitakse.
Matkarada peaks nüüdseks lõplikult tähistatud olema, pika raja kohta andmed puuduvad, pühapäeval veel oli igal juhul üsna nigel see tähistus.
red,
eksis eile täitsa ära
-
- Rattur
- Postitusi: 23
- Liitunud: 27. 04. 2003. 11:49
Rada
see aasta on vist rada aetud natuke raskemaks kuid kiiremaks, vähemalt mulle tundub algselt raja kirjeldust vaadates. loodame et ilm tuleb ilus ja sõit mõnus. nael kummi kõigile kes sõitma läevad!!
Re: Rada
NO kiiremaks vaevalt.........kes mäletab eelmise aasta alguse pikka kruusaotsa teise mäe finisiga, siis seda lõiku enam ei ole sees,selle asemel on põllu ja metsateed.rootsikunn kirjutas:see aasta on vist rada aetud natuke raskemaks kuid kiiremaks, vähemalt mulle tundub algselt raja kirjeldust vaadates. loodame et ilm tuleb ilus ja sõit mõnus. nael kummi kõigile kes sõitma läevad!!
erikr kirjutas:ausate eesti rattasportlastena võiksid rajal luurel käinud mulgi mehed mingi reportaazi anda
hmmmm.....eee.....VÄGEV.....
arvan et http://www.rattaklubi.ee annab piisavalt infi.
ja kui siin keegi kommenteeris et "mõni mees TEC-il esivahetajat ei kasuta" siis sellel rajal seda ta teeb ,kui just risti ketiga sõita ei taha.
Ja eks raja kallal vingujaid leidub pärast alati
http://www.postimees.ee:8080/sakala/dis ... ttamaraton
Kui kõik õigesti läks, siis sellelt leheküljelt leiad sa pildilise stiilinäite, kuidas seda takistust läbitakse. Usutavasti panevad vähemalt 200 esimest ratturit sellest veest vuhinal läbi. Jama on ainult selles, et see vesi saabub vahetult pärast kurvi ja üsna ootamatult. Kes selleks valmis pole, võib kergesse paanikasse sattuda. Siis on aga kiiret kukkumist oodata.
Lõbusaid elamusi.
Kui kõik õigesti läks, siis sellelt leheküljelt leiad sa pildilise stiilinäite, kuidas seda takistust läbitakse. Usutavasti panevad vähemalt 200 esimest ratturit sellest veest vuhinal läbi. Jama on ainult selles, et see vesi saabub vahetult pärast kurvi ja üsna ootamatult. Kes selleks valmis pole, võib kergesse paanikasse sattuda. Siis on aga kiiret kukkumist oodata.
Lõbusaid elamusi.
iseenesest see vee hulk on poogen kui on võistlus. kui oled seda tüüpi, et igast pasast ja veest otse läbi siis on muret kohe vähem. a see mulgi iseloom lööb ses salatsemises küll välja . seda viidatud rattaklubi juttu olen ma lugenud aga küss oligi suunatud sinna suunda, et mis on sõitja kommentaar peale raja läbimist.Amatöör kirjutas:Jah, tundub, Viljandi mehed üritavad tänavusest vee kõrgusest saladust teha (eelmise aasta pilte on ju hulgim nähtud). Kas loodate kodukandis "infosuluga" eelist saavutada?
kui sa tänase õhtu veel ära kannatad , siis oskan täpselt öelda, kevadepoole oli seal vesi igal juhul nii kõrge, et läbi sõita päris tervislik polnud. Eile sai läbi uuritud maratoni esimene pool (kuni Hendrikumõisani), täna õhtul viskan teisele poolele ka pilgu peale, siis tean rääkida.erikr kirjutas:iseenesest see vee hulk on poogen kui on võistlus. kui oled seda tüüpi, et igast pasast ja veest otse läbi siis on muret kohe vähem. a see mulgi iseloom lööb ses salatsemises küll välja . seda viidatud rattaklubi juttu olen ma lugenud aga küss oligi suunatud sinna suunda, et mis on sõitja kommentaar peale raja läbimist.Amatöör kirjutas:Jah, tundub, Viljandi mehed üritavad tänavusest vee kõrgusest saladust teha (eelmise aasta pilte on ju hulgim nähtud). Kas loodate kodukandis "infosuluga" eelist saavutada?
Kui nüüd aus olla siis ei teinud ratast märjaks selle ületamisel vaid läksin kõrvalt üle......aga vee kõrgus sõltub ilmast ,kui on nädal otsa kuiva siis üle 30 cm seal küll pole, kui aga peaks enne paar päeva vihma sadama siis saab ujuda küll...........aga soovitan kõigil võimalikult äärde hoida, seal on oma 20 cm madalam kui keskel.Amatöör kirjutas:Aga kuidas sa seda "vee kõrgus ca 30 cm ning läbitav rattalt maha tulemata" kommenteerid? Kui sügav see vesi oli? Rummuni, üle rummu?[/i]Rom kirjutas:hmmmm.....eee.....VÄGEV.....
Aga rajakirjelduse legendi pole ma veel teinud ja kurve õhtul pähe ei õpi nagu te oletate.........
mina kavatsen läbi sõita ja tervete kontidega finisijoone ületada. mullu jäi juba viiendal kildil asi (käeluu) katki. lõpuprotokollis ehk kolmanda veerandi lõpupoole. aga kust grupist stardin otsustavad mingid jumalad, stardiprotokolli küll kusagil näha veel pole. 524 mullune üldkoht, seega kas ehk300-500 grupp ilmselt.Amatöör kirjutas:Stardini on poolteist päeva - nüüd on paras aeg kuulata mis grupist ja milliste eesmärkidega rajale lähete. Ise stardin viimasest ja loodan hoolimata täna alanud haigusele (külmetus koos kaela ja õlgadevaluga) 100 piirile võimalikult lähedale jõuda.
Minul ei ole mingit üllatust, ma stardin viimasest.Tanel kirjutas:Jääb väike üllatusmoment, et mis numbriga ja millisest grupist stradid
Miks teist nii vähesed velo.clubbers.ee "värvides" stardivad (mõtlen neid, kes mujale värvatud ei ole)? Olen ise TEC-is tööandja all, aga järgmine nädal AUTHORil ...
Päris raske oli,ära väsitas küll,polnud selleks valmis aga koos kummi vahetusega võib tulemusega päris rahule jääda
Finishi osa oli jama,tegelikult viimased 1-2 km,just see laastu koht seal järve ääres,kuulsin ka teistelt nurinat selle kohta...ja päris finish oli ka jama,milleks selline nikerdamine??????? Esimesel aastal oli vinge asfaldi sirge :)või oli see kruus,igal juhul sirge ja kõva kattega tee
Finishi osa oli jama,tegelikult viimased 1-2 km,just see laastu koht seal järve ääres,kuulsin ka teistelt nurinat selle kohta...ja päris finish oli ka jama,milleks selline nikerdamine??????? Esimesel aastal oli vinge asfaldi sirge :)või oli see kruus,igal juhul sirge ja kõva kattega tee
Rada oli suhteliselt raske, aga mitte eriti tehniline, vaid rajaolud vahetusid pidevalt ja raputas päris kõvasti. Lukustatav amort oleks ära kulunud :), sirgete peal oleks lukku pannud ja metsas juurikate peal pehmeks lasknud.
Möödasõiduvõimalusi oli kah metsas veidi vähe, just seal oleks tahtnud rahvast mööduda, sest startisin üsna tagant ja see tagumine seltskond ronis iga järsema tõusu või languse juures sadulast maha ja tekitas kenasid ummikuid. Aga noh eks järgmine aasta saan juba ettepoole :).
Möödasõiduvõimalusi oli kah metsas veidi vähe, just seal oleks tahtnud rahvast mööduda, sest startisin üsna tagant ja see tagumine seltskond ronis iga järsema tõusu või languse juures sadulast maha ja tekitas kenasid ummikuid. Aga noh eks järgmine aasta saan juba ettepoole :).
Eelmine aasta oli lõpp sama kuid seda jõnksu enne lõppu ei olnud, arvan et see oli lisatud lõpetajate paremaks fikseerimiseks.
Ja see lõpu laasturada oli mumeelest lõbus sest ei teadnud kas ratas vajub rummuni sisse ja käid üle pea või saad hooga läbi......
Ise sain hea tünga kui sinialliku tõusule lähenesin ,oleksin suure hooga otse pannud( ei teadnud et rada oli muudetud , algselt läks see mõnisada meetrit edasi ja siis u-turn ning natukese aja pärast mööda mäekülge üles, mis oleks olnud tiba laugem aga raskemaks oleks asja teinud räiged juurikad mis kaldu üle tee olid).
ja see pikk põlluületus oli nädalaga ikka väga ära kuivanud.
Ja see lõpu laasturada oli mumeelest lõbus sest ei teadnud kas ratas vajub rummuni sisse ja käid üle pea või saad hooga läbi......
Ise sain hea tünga kui sinialliku tõusule lähenesin ,oleksin suure hooga otse pannud( ei teadnud et rada oli muudetud , algselt läks see mõnisada meetrit edasi ja siis u-turn ning natukese aja pärast mööda mäekülge üles, mis oleks olnud tiba laugem aga raskemaks oleks asja teinud räiged juurikad mis kaldu üle tee olid).
ja see pikk põlluületus oli nädalaga ikka väga ära kuivanud.
rada oli tõepoolest normaalne ja ületas isegi ootusi. vürtsi lisas see tellistega täidetud tee kus vennad massiliselt kumme vahetasid. paar tõusu läks jooksukaks kuna rahvas ees ei saanud rattal tõusu võetud.
veeauk oli lahe kuigi 1 vend mu ees täiega pidurit pani kui vett nägi ja tänu pidurdamisele pidin vees käike vahetema hakkama. lõpus oli probleeme oma sõidu sõitmisega alates viimasest heinamaast kuna matkajaid oli palju ees.
veeauk oli lahe kuigi 1 vend mu ees täiega pidurit pani kui vett nägi ja tänu pidurdamisele pidin vees käike vahetema hakkama. lõpus oli probleeme oma sõidu sõitmisega alates viimasest heinamaast kuna matkajaid oli palju ees.
leidsin juba mingeid pilte netist http://www.nelson.ee/mulgi3/
Kas keegi veel kuskilt midagi leidnud on?
Kas keegi veel kuskilt midagi leidnud on?
Telliseid, ja lahtist materjali oli minu jaoks liiga palju. Eelinfo raja kohta oli nõrk. Kui oleks teadnud, et pärast esimest jooksutõusu tuleb kitsas ja natuke tehnilisem metsarada, siis oleks pidanud ennem rohkem vajutama. Selles metsas venis rivi pikaks ja möödasõit oli raske. Pärast olid gruppide vahed suured ning kruusal/asfaldil üksi uude gruppi vajutamine võttis palju energiat. Eriti raske oli 10-15 km ennem lõppu, kus lage väli ja kõva tuul vastu. Hoolimata ühest grupiga valesti sõidust (kaotus u. 1.5 min) ja ühest kukkumisest (üks tolvan vajutas lahtise kruusaga kurvis plokki ja libistas oma tagumise rattaga mul esimese alt ära) jõudsin kuidagi esimse saja sisse.
Kuidas Kõrvel stardigruppe tehakse, juhendis on 2 punkti, millest üks ütleb, et esimesed kaks etappi pannakse eelmise aasta järgi ja teine väidab, et teisest etapist arvestatakse selle aasta tulemuste keskmist.
Ja veel: u. 4 km ennem lõppu jõudsin järgi täiesti kustunud Grete Treier'ile. Minu tagant hüppas välja üks vanem HE värvides mees, kes lükkas ta ühegi väsimusmärgita mäest üles ja aitas teda kuni viimase laskumiseni (see mis mülgastesse viis). Ilma selle abita oleks naiste esikoha pärast tõenäoliselt rebimiseks läinud.
Kuidas Kõrvel stardigruppe tehakse, juhendis on 2 punkti, millest üks ütleb, et esimesed kaks etappi pannakse eelmise aasta järgi ja teine väidab, et teisest etapist arvestatakse selle aasta tulemuste keskmist.
Ja veel: u. 4 km ennem lõppu jõudsin järgi täiesti kustunud Grete Treier'ile. Minu tagant hüppas välja üks vanem HE värvides mees, kes lükkas ta ühegi väsimusmärgita mäest üles ja aitas teda kuni viimase laskumiseni (see mis mülgastesse viis). Ilma selle abita oleks naiste esikoha pärast tõenäoliselt rebimiseks läinud.
palju oli selliseid kohti,kus tuleks püsti mäkke ronida,aga mul alles 1700 km sõidetud ja püsti rattal pole veel trenni teinudki.Läks lihtsat raskeks,ronisin igal pool istudes ja lukuga amordil lukku kasutasin terve maratoni jooksul vaid ühe korra.Mati kirjutas:Mis osas siis raske oli - tehnilised osad, pehme rada või ...? Muutus eelmisega võrreldes!Ruve kirjutas:Päris raske oli,ära väsitas küll,polnud selleks valmis ....
minu meelest oli tegu parima rajaga, mis eesti maratonidel siiani pakkuda on olnud. selge on see, et ideaalset rada teha ei saa ja endale käis ka närvidele viimane kruusatee ring enne all-linna laskumist. see on sellepärast jama, et sa näed juba eemalt seda kohta kus on linna laskumine, aga rada keerab hoopis paremale kruusa peale ja teeb suht mõttetu haagi ümber mingite lautade ja karjamaade. aga see kõik on savi võrreldes selle funiga, mis raja eelmistes osades on toimunud. raskemaks enam rada ei ole mõtet teha, sest tagumistel sõitjatel võib raskemaks minna.
tänaks veel kohalikke kes siin listis soovitasid veetõkkest äärest sõita. sõitsin vasakust äärest ja sain sellega hea võimaluse mööduda 3-st lombis ukerdavast ratturist.
ja ruvet tahaks ka tänada - vedas mind raskel momendil paar kilti ja andis mulle juua. sain veits taastuda üksinda kihutamisest. oma joogipudel jäi mingisse metsa sipelgapessa kui mu ratas sinna üle minu pea maandus .
tänaks veel kohalikke kes siin listis soovitasid veetõkkest äärest sõita. sõitsin vasakust äärest ja sain sellega hea võimaluse mööduda 3-st lombis ukerdavast ratturist.
ja ruvet tahaks ka tänada - vedas mind raskel momendil paar kilti ja andis mulle juua. sain veits taastuda üksinda kihutamisest. oma joogipudel jäi mingisse metsa sipelgapessa kui mu ratas sinna üle minu pea maandus .
Rada
Ma ei saa aru, miks virisetaks mingite lahtiste telliste ja muda teemadel. Tegu nagu ongi maastikuratastele kujundatud rajaga, Ja see, et raja eelinfo oli vilets on ka imelik väide. Minu arvates oli infot isegi liiga palju. Vähem virisemist! Üllatused teevadki raja huvitavaks. Kui ei taha mööda tellised, mudaauke ja ojapõhjasid sõitta, sõida mööda asfalti.
PS ärge pahandage
PS ärge pahandage
Tellised olid tegelikult lahedad :), keegi lihtsalt oleks võinud nendel servad ümaramaks viilida. Kahju oli nendest vantidest, kes seal tee ääres kummi vahetasid, sest kui suure kambaga tulla, siis mõni lihtsalt sai pihta sellele lahtisele terava servaga tellisele seal. Endal küll õnnestus mööda saada kenasti.
Vee takistusega läks mul aga küll natuke nihu just eelinfo kohapealt.
Läksin omaarust vasakult, aga sattusin vähemalt poole meetri sügavusse vette, ehk ei olnud piisavalt vasakul. Väntasin vähemalt läbi ja sääred olid küll jahutava vee üle väga õnnelikud :).
Metsas möödumisega oli endal sama mure nagu Amatöörilgi, ei saand hästi mööda, aga eks selle võibki kogemuste puudumise kraesse kirjutada.
Vee takistusega läks mul aga küll natuke nihu just eelinfo kohapealt.
Läksin omaarust vasakult, aga sattusin vähemalt poole meetri sügavusse vette, ehk ei olnud piisavalt vasakul. Väntasin vähemalt läbi ja sääred olid küll jahutava vee üle väga õnnelikud :).
Metsas möödumisega oli endal sama mure nagu Amatöörilgi, ei saand hästi mööda, aga eks selle võibki kogemuste puudumise kraesse kirjutada.
vaatasin jah, et seal paremkurvis oli keegi ilusa pidurdusjälje sirgelt pesani joonistanud. ennastki kippus see pesa enda külge tõmbama sest pööre oli peaaegu, et teravnurk juba. aga napilt püsisin rajal. külje panin maha metsas mingil kiirel laskumisel kui valisin veidi vale trajektoori ja esiatas läks negatiivsel kaldel lahtisõidetud pinnasele.tarmo kirjutas:oma joogipudel jäi mingisse metsa sipelgapessa kui mu ratas sinna üle minu pea maandus .
mina arvan
Minu jaoks oli see esimene võistlus elus, see aasta olen trenni teinud u 200km ja sedagi asfaldil.
Kohe alguses üllatas mind see, et paljud ei oska maastikurattaga sõita. Vähegi tehnilisem(näiteks see esimene liivane) tõus oli tuldi rattalt maha ning ummistatati rada. Laskumistel käis pidev pidurdamine. Nii siis oligi, et tõusudel ja laskumistel sõitsin inimestest mööda ja pärast sirgetel tulid mõned minust mööda Samuti mudamülgastest mindi ratas käikõrval läbi takistades teiste sõitu. Lõpuks lõi treenimatus siiski välja ja peale 35-40 kilomeetrit olin omadega päris läbi. Rada oli minu arvates hästi huvitav ja vaheldusrikas, tõsi see üle juurikate sõitmise lõik oli väga kurnav, kõik liikusid 10kmh seal. Ega see pehme heinamaa tõus kah palju kergem olnud.
Lõppkokkuvõttes sai veedetud üks tore pühapäev, sai end looduses liigutada ja ka kätel on ilus päevitus
Ahjaa, see veetakistus oli ülehaibitud, terve tee mõtlesin selle peale pärast sõitsin lihtsalt läbi ja oligi kõik. Kuigi peab mainima et, jahutus oli väga meeldiv
jaan(koht 381)
Kohe alguses üllatas mind see, et paljud ei oska maastikurattaga sõita. Vähegi tehnilisem(näiteks see esimene liivane) tõus oli tuldi rattalt maha ning ummistatati rada. Laskumistel käis pidev pidurdamine. Nii siis oligi, et tõusudel ja laskumistel sõitsin inimestest mööda ja pärast sirgetel tulid mõned minust mööda Samuti mudamülgastest mindi ratas käikõrval läbi takistades teiste sõitu. Lõpuks lõi treenimatus siiski välja ja peale 35-40 kilomeetrit olin omadega päris läbi. Rada oli minu arvates hästi huvitav ja vaheldusrikas, tõsi see üle juurikate sõitmise lõik oli väga kurnav, kõik liikusid 10kmh seal. Ega see pehme heinamaa tõus kah palju kergem olnud.
Lõppkokkuvõttes sai veedetud üks tore pühapäev, sai end looduses liigutada ja ka kätel on ilus päevitus
Ahjaa, see veetakistus oli ülehaibitud, terve tee mõtlesin selle peale pärast sõitsin lihtsalt läbi ja oligi kõik. Kuigi peab mainima et, jahutus oli väga meeldiv
jaan(koht 381)
HE mees
Tõsi see oli, olin ka ise seal HE mehe taga (kes oli muide Kalle Kaupmees, sõidab vist M50 klassis) . Üritasin talle veel lõpus järgi tõmmata, aga pani mulle ikka 12 sek ära. Kõva tegelane - ei ole midagi öelda.Amatöör kirjutas:Eriti Ja veel: u. 4 km ennem lõppu jõudsin järgi täiesti kustunud Grete Treier'ile. Minu tagant hüppas välja üks vanem HE värvides mees, kes lükkas ta ühegi väsimusmärgita mäest üles ja aitas teda kuni viimase laskumiseni (see mis mülgastesse viis). Ilma selle abita oleks naiste esikoha pärast tõenäoliselt rebimiseks läinud.
huvitav kuidas see juhendi (mis delegeerib kõik sisulise UCI reeglitele) ja UCI reeglitega kokku läheb ok, mingi "kaasvõistleja" kulutab oma energiat teise aitamiseks kuid siiski....Amatöör kirjutas:
Ja veel: u. 4 km ennem lõppu jõudsin järgi täiesti kustunud Grete Treier'ile. Minu tagant hüppas välja üks vanem HE värvides mees, kes lükkas ta ühegi väsimusmärgita mäest üles ja aitas teda kuni viimase laskumiseni (see mis mülgastesse viis). Ilma selle abita oleks naiste esikoha pärast tõenäoliselt rebimiseks läinud.
juhendi järgne protestide aeg on täis, proteste ei esitatud - tulemused on seaduslikud.
Selles, et esimesel liivasel tõusul maha roniti, polnud paljudel juhtudel süüdi mitte niivõrd ebapiisav sõiduoskus, vaid lihtsalt õnnetus. Näiteks minu ees oskas üks tüüp end risti üle raja pikali visata. Esiratas läks risti, tahtmist rohkem kui jõudu ja oligi külili. Juhtub.
Mina ja minu järel sõitnud pidime aga rataste seljast maha ronima, sest mööda sõita polnud enam võimalik. Kuni mees sealt püsti sai ja grupi normaalne sõidurütm säilis, läks tublisti aega.
Sama asi puudutab seda esimest tõsist tõusu, kus tuli 90 kraadi vasakule pöörata ja siis mööda kuusejuurikaid mäest üles sõita. Usun, et vähemalt 400 esimest ratturit saaks sellega rahulikult hakkama kui nad sel rajal kahe-kolmekesi oleksid. Mina jõudsin sinna ehk 150. ja kõik juba jalutasid. Polnud mingist sõiduoskusest seal asja, ehkki see koht oli minu jaoks tuttav.
Mina ja minu järel sõitnud pidime aga rataste seljast maha ronima, sest mööda sõita polnud enam võimalik. Kuni mees sealt püsti sai ja grupi normaalne sõidurütm säilis, läks tublisti aega.
Sama asi puudutab seda esimest tõsist tõusu, kus tuli 90 kraadi vasakule pöörata ja siis mööda kuusejuurikaid mäest üles sõita. Usun, et vähemalt 400 esimest ratturit saaks sellega rahulikult hakkama kui nad sel rajal kahe-kolmekesi oleksid. Mina jõudsin sinna ehk 150. ja kõik juba jalutasid. Polnud mingist sõiduoskusest seal asja, ehkki see koht oli minu jaoks tuttav.
Ma saan aru küll, et kui keegi jalutab siis on teistel raske sõita aga minu jaoks oli see üllatus, et mtb võistlusel seda iga raskema mäe peal juhtub Aga samas on hea point see, et rahvast oli tõesti tihedalt ja kui üks hakkab mäel seisma jääma siis teistel pole muud varianti kui rattalt maha tulla.
Kuna see oli sul esimene võistlus, siis saame aru ja "andestame". Point selles, et ära võrdle seda kui sa käid niisama sõitmas ja seda kui võistlus käib. Suuremad kiirused, inimmassid ja adrenaliin on see, mis kaardid segi lööb. Samuti võib väikenegi tehniline vimka võistlustingimustes oluliselt "saatuslikum" olla kui trennis. Seega see mis trennis kerge võib võistlusel tunduda poole raskem. Sõida veel mõned võidukad ja mõttemaailm muutub. Jõudu ja jaksu.
Re: HE mees
Vanade maanteemeeste värk. Väga kõva aeroobne töövõime. Samas eelmise aasta Vooremaa proloogil olin Kaupmehega paaris. Stardis küsis, et kui kõva mees olen. No kuna teadsin kellega tegu siis pakkusin meie paari võitjaks ikka Kaupmeest. Üsna üllatav oli kui talle miski poole mintiga ära tegin. See näitab seda, et paugutada nad väga enam ei jäksa (võibolla ei tahagi) aga teatud tempost jõuavad pikalt üleval hoida. Natuke võib asi olla ka tehnikas. Sellel proloogil olid ikka päris head künkad koss korralike kurvidega seal võsavahel...Klemm kirjutas:Tõsi see oli, olin ka ise seal HE mehe taga (kes oli muide Kalle Kaupmees, sõidab vist M50 klassis) . Üritasin talle veel lõpus järgi tõmmata, aga pani mulle ikka 12 sek ära. Kõva tegelane - ei ole midagi öelda.
Mis aga kellegi aitamisse rajal puutib siis see on ammuteada värk, et Gretekest pidevalt maratonidel/maantesõitudel veetakse ja upitatakse...
Re: HE mees
klubikaaslasi tulebki aidata. ise teeks samamoodi.UrmasL kirjutas: Mis aga kellegi aitamisse rajal puutib siis see on ammuteada värk, et Gretekest pidevalt maratonidel/maantesõitudel veetakse ja upitatakse...
Re: Rada
Ma ei virise (üritus oli lahe ja emotsioon ainult positiivne) vaid ütlen, et mulle meeldivad rohkem tõusud/laskumised, kui lahtised kivid, kus mehed verised ja kummid katki (minul jäid terveks, aga teistest oli kahju). Raja eelinfo oli tõesti korralik, aga kui oleksin rajaga tuttav olnud, siis oleks ka teadnud kus vajutada, kus ühtlaselt rongis püsida ja taastuda.Klemm kirjutas:Ma ei saa aru, miks virisetaks mingite lahtiste telliste ja muda teemadel. Tegu nagu ongi maastikuratastele kujundatud rajaga, Ja see, et raja eelinfo oli vilets on ka imelik väide.
Klemm kui kaua sa selle grupiga koos sõitsid? Kas grupi koostöö oli korralik?
Amatöörile
Selle grupiga sõitsin koos kuskil 20 km (peaaegu lõpuni). Erilist koostööd polnud. Vedasid ainult 4 meest (Kaupmees, keegi plastmassporilaudadega mees,veel üks sell ja mina). Ülejäänud magasid niisama. Umbes 2 km enne lõppu läksime koos porilaua ja Kaupmehega minema. Nendest ma jagu ei saanud