HPNS VII Pirita 23.09.2006
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Seda atraktsiooni näete alljärgnevas videos 8:50.
HPNS raja video (8 min)
80% rajast oli maha märgitud. Lõpp paistab kulgevat suht otse, kuid tegelik lõpuosa ilmselt erineb videos nähtavast. Video kvaliteeti olin sunnitud mõnevõrra kärpima selleks, et seda netti üles riputada
HPNS raja video (8 min)
80% rajast oli maha märgitud. Lõpp paistab kulgevat suht otse, kuid tegelik lõpuosa ilmselt erineb videos nähtavast. Video kvaliteeti olin sunnitud mõnevõrra kärpima selleks, et seda netti üles riputada
Viimati muutis tarts, 08. 10. 2006. 00:30, kokku muudetud 2 korda .
Okei - ma pole küll mingi pika kogemusega maastikurattur aga sellist kreisit (heas mõttes ) rajalõiku pole mina näinud. Väga bueno, sinna palgi ja laskumise juurde tasub fotograafidel ennast sättidaAndreK kirjutas:Sellele laskumisele eelnes veel üks huvitav atraktsioon...
If everything's under control, you're going too slow!
ära ei tasu muidugi unustada, et need kaks atraktsiooni on eliidi rajal Ise eile selle laskumisega hakkama ei saanud, eks asi jäi oskuste taha
kui huvi on, miks mitte
www.westlineteam.com
www.westlineteam.com
Kas see laskumine on ainult eliidi rajal? Huhh, siis sai täna hommikul tühja tööd tehtud... kaks korda kümnest isegi õnnestus: järsak, kurv, pehme lahtine pinnas ja kaks puutüve üle tee on natuke liiga palju muutujaid ühe laskumise kohta.Priit kirjutas:ära ei tasu muidugi unustada, et need kaks atraktsiooni on eliidi rajal Ise eile selle laskumisega hakkama ei saanud, eks asi jäi oskuste taha
Treeningplaane kokku pannes panin Pirita etapi üheks aasta olulisimaks võistluseks aga kukkus kehvasti välja. Põhjuseid mitu: samal päeval juba teine start, kolmenädalane treeningpaus ... Rada oli aga taas mõnsa Kolmandal ringil õnnestus ennast liiva sisse maandada, muidi suuremaid ikaldusi polnud.
Mõned pildid esimesest stardist. Piltide teravuse ja/või kvaliteedi kohta palun mitte mingeid kobinaid - kui ei meeldi ära vaata.
Mõned pildid esimesest stardist. Piltide teravuse ja/või kvaliteedi kohta palun mitte mingeid kobinaid - kui ei meeldi ära vaata.
If everything's under control, you're going too slow!
2006 aasta parim naiskrossisõitja on siis Age!
Prükkel cupi aasta kokkuvõttes Agele esimene koht - Palju Õnne!
Siin mõned pildid spordi ja eliidi sõidust ning autasustamisest.
Prükkel cupi aasta kokkuvõttes Agele esimene koht - Palju Õnne!
Siin mõned pildid spordi ja eliidi sõidust ning autasustamisest.
natuke pilte
http://www.zone.ee/elvatysk
http://www.zone.ee/elvatysk
Paljudele harrastajatele sai komistuskiviks koht, mida foorumis ära ei märgitud ja ega seda enne nii hulluks kohaks enne võistlust ka ei peetud. Aga kui eliit oli selle enne mitu korda läbinud, sis oli harrastajate sõidu ajaks seal juba korralik nipli lõks Need kes sõitsid, mäletavad seda kohta kindlasti väga hästi Räägin siis sellest ca 40 cm astmest, pehme liivaga ja täispöördega. Ühe kõige korralikuma nipliga sai seal hakkama kirsa, aga ta polnud kaugelt ainuke
kui huvi on, miks mitte
www.westlineteam.com
www.westlineteam.com
Jah, ära parem maini . Muld on siiamaani silmas ja kael ei luba paremale vaadata.Priit kirjutas:Ühe kõige korralikuma nipliga sai seal hakkama kirsa, aga ta polnud kaugelt ainuke
Kui prooviringil õnnestus see laskumine väga labaselt ja minu valitud tehnika toimis, siis ma muudkui seda kasutasingi, aga iga ringiga sõideti see asi hullemaks ning mul õnnestus seal 2x järjest üle kaela panna. Et inimene ka ei õpi . Teine nippel on mu elu kõige kõrgem igatahes - ei tea kas keegi seda pildile ei saanud. Igatahes peale teist niplit võttis vanduma kõvasti - 4 mees läks mööda, nende hulgas vähemalt 1 oma klassi sõitja.
Pärast tuli välja, et ka teistel ei läinud see koht nii ladusalt kui võiks.
Tulemusi vaadates olen kohaga rahul - pirita sobib mulle - aga kohake või kaks kõrgemal olla poleks paha teinud .
Viimati muutis Kirsa, 25. 09. 2006. 22:30, kokku muudetud 2 korda .
Vist kolmandal ringil läksin seal liiga innukalt peale ning panin seal publiku tunnustava mõmina saatel konkreetselt üle katuse ja sonkisin molliga mulda nii, et ei jõudnud vist käsagi lahti lasta. Ratas tuli ühte jalgapidi kinni irmsa kaarega järgi.Kirsa kirjutas:Jah, ära parem maini :). Muld on siiamaani silmas ja kael ei luba paremale vaadata.Priit kirjutas:Ühe kõige korralikuma nipliga sai seal hakkama kirsa, aga ta polnud kaugelt ainuke :)
Kui prooviringil õnnestus see laskumine väga labaselt ja minu valitud tehnika toimis, siis ma muudkui seda kasutasingi, aga iga ringiga sõideti see asi hullemaks ning mul õnnestus seal 2x järjest üle kaela panna. Et inimene ka ei õpi
...
Pärast tuli välja, et ka teistel ei läinud see koht nii ladusalt kui võiks. :)
xtr-lingi väänas ikkagi kõveraks, kuigi kinnitatud oli kak palo?ena - et matsu puhul lenksust järgi annaks. Katsun õigeks meelitada, vaatan kuidas murde/paindekoht jääb. Narr lugu kui kõvemal pidurdamisel link kolksti vastu lenksu pudeneb.
Ühtlasi tervitan noorhärrat, kes vist ringi sisse sai (vabandan, kui ülekohtune olen) või muidu ärakudenud olekuga vegeteeris ja üritas mind lõpusirgel äärekivisse suruda.
Gravity is a Bitch
Olin sündmuskohal. Nippel oli hea, minut hiljem samas kohas näitas kõrgemat pilotaaźi ka VeikoKuldar kirjutas: Vist kolmandal ringil läksin seal liiga innukalt peale ning panin seal publiku tunnustava mõmina saatel konkreetselt üle katuse ja sonkisin molliga mulda nii, et ei jõudnud vist käsagi lahti lasta. Ratas tuli ühte jalgapidi kinni irmsa kaarega järgi.
Ikka räägiti välja . Ma harjutasin pirtal üle lenksu hüppamist erinevates kohtades 5-6 korda (nimetatud kohas piirdusin ühega). Lendamisel sain juba tunnetuse kätte, kuid maanudmine annab ikka soovida. Harjutamine teeb meistriks. Jätkame seda.AndreK kirjutas: ...minut hiljem samas kohas näitas kõrgemat pilotaaźi ka Veiko
sa veiko pead rohkem sööma, sa oled liiga kerge sellise raja jaoks kõige kasulikum on olla pirnikujulise kehaga, siis vajub paks tagumik iseenesest sadula taha ja üle lenksu lendamine on raskendatud. mõtle selle pealeveiko kirjutas:Ikka räägiti välja . Ma harjutasin pirtal üle lenksu hüppamist erinevates kohtades 5-6 korda (nimetatud kohas piirdusin ühega).AndreK kirjutas: ...minut hiljem samas kohas näitas kõrgemat pilotaaźi ka Veiko
Tänud. Püüan saada oma uute iidolite sarnaseks.tarmo kirjutas:sa veiko pead rohkem sööma, sa oled liiga kerge sellise raja jaoks kõige kasulikum on olla pirnikujulise kehaga, siis vajub paks tagumik iseenesest sadula taha ja üle lenksu lendamine on raskendatud. mõtle selle peale