Jõelähtme rattamaraton 22.04.2007
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Jõelähtme rattamaraton 22.04.2007
Tervist,
22.aprillil Jõelähtme külas Jõelähtme rahvamaja hoovist antakse kell 12:00 start Jõelähtme rattamaratonile. Maratonidistants on üle 70 km. Lisaks veel matkasõit 30-35 km ja laste- ja tillusõit. Maraton kulgeb Rebala muinasalal, Kroodi kaevandustes, Jägala ürgorus ja Kaberneeme-Kodasoo metsades. Enamus rajast on metsateed ja singlid. Kruusa osa on 14-15 km.
Juhend on üleval sportinfo kodulehel:
tutvustus
Registreerimissüsteem lubati tööle panna homseks. Raja eeldatava trassi kaart saab kah ülesse homseks. Raja täpne kaart ja profiil saavad lõplikult valmis 15.aprilliks.
Kõik osaleda soovijad on Jõelähtmel teretulnud
Korraldaja: Flash ja MTÜ matka- ja rattaklubi
tel: 5099 426
meelis.valk@mail.ee
22.aprillil Jõelähtme külas Jõelähtme rahvamaja hoovist antakse kell 12:00 start Jõelähtme rattamaratonile. Maratonidistants on üle 70 km. Lisaks veel matkasõit 30-35 km ja laste- ja tillusõit. Maraton kulgeb Rebala muinasalal, Kroodi kaevandustes, Jägala ürgorus ja Kaberneeme-Kodasoo metsades. Enamus rajast on metsateed ja singlid. Kruusa osa on 14-15 km.
Juhend on üleval sportinfo kodulehel:
tutvustus
Registreerimissüsteem lubati tööle panna homseks. Raja eeldatava trassi kaart saab kah ülesse homseks. Raja täpne kaart ja profiil saavad lõplikult valmis 15.aprilliks.
Kõik osaleda soovijad on Jõelähtmel teretulnud
Korraldaja: Flash ja MTÜ matka- ja rattaklubi
tel: 5099 426
meelis.valk@mail.ee
Re: Transport
Temptransi teenuste kohta ei oska midagi ütelda. Pole nendega kunagi sõitnud. Rattaga kesklinnast kui tulla läbi Pirita, Muuga ja Kallavere on ca 30 km.Overkilla kirjutas:Oleks vaja transporti Tallinnast kohale ja tagasi; või saab lootma jääda Temptransi bussidele, et lasevad koos rattaga sisse ja Maardust sihtkohta vändata?
Loodetavasti saad ikka kellegi auto peale
Tore, et turule tuleb alternatiive. Kartsingi juba, et sel nädalavahetusel on ainus variant seista taaskord prükkeli stardis. Aga natuke tekitab selline esimest aastat? turule tuleva võistlus kõhklusi. Foorumist lugedes on jäänud mulje, et enamast läheb uute võistlustega esimesel korral nii, et iga mees jõuab rajalt eksida päris mitu korda ja kapitaalselt. 70km trassi turvamine ja tasemel tähistamine on päris suur orgunn. Saate ikka hakkama?
Kas asi toimub esimest aastat?
Millised on korraldajate kogemused rattavõistluste korraldamisega?
Kas millalgi võiks toimuda treeningtempos raja läbi sõitmine korraldaja juhtimisel?
Kas asi toimub esimest aastat?
Millised on korraldajate kogemused rattavõistluste korraldamisega?
Kas millalgi võiks toimuda treeningtempos raja läbi sõitmine korraldaja juhtimisel?
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Nii palju on abiks, et märgistuse varustus tuleb meie (Haanjameeste) käest. Eks ma ürirta Meelist suunata niipalju kui vaja märgistuse jne ülespanekul. Ehk siis lubame nö Haanja taset, niipaljukuivõimalik!Andrus K kirjutas:Tore, et turule tuleb alternatiive. Kartsingi juba, et sel nädalavahetusel on ainus variant seista taaskord prükkeli stardis. Aga natuke tekitab selline esimest aastat? turule tuleva võistlus kõhklusi. Foorumist lugedes on jäänud mulje, et enamast läheb uute võistlustega esimesel korral nii, et iga mees jõuab rajalt eksida päris mitu korda ja kapitaalselt. 70km trassi turvamine ja tasemel tähistamine on päris suur orgunn. Saate ikka hakkama?
Kas asi toimub esimest aastat?
Millised on korraldajate kogemused rattavõistluste korraldamisega?
Kas millalgi võiks toimuda treeningtempos raja läbi sõitmine korraldaja juhtimisel?
Loodan väga, et õnnestub ka minu enda raja läbisõit ja nö puuduste paikapanek
Senimaani saan öelda, et korraldaja on asja väljamõtlemisest kuni kalendrissepanekuni minuga palju tunde koos veetnud! Seega mina olen ürituse GARANT. Ja ilma naljata
Ivari abi on tõesti suur. Ja kui aus olla, siis ilma tema juhendamiseta seda asja poleks ette võtnud.
Seni ma olen korraldanud selliseid sõite vaid oma sõpruskonnale. Raja erinevaid osiseid on juba läbitud viimasel 5 aastal.
Orgunni osas on AndrusK-l õigus, et tegemist ei ole lühikese distantsiga, kuid hiljemalt 14.aprilliks saab rada 100% lintidega kaetud ning 10 purret kah valmis. Turvamise ja suuna näitamise poole pealt on abi lubanud nii vabatahtlikud kui ka sõdurid. Praegu kempleme veel Põhja Regionaalse Maanteametiga, kes ei võta ilma atesteeritud "teetegelase" poolt koostatud dokumendita teede ajutise sulgemise plaane vastu. Kuid selles osas on kah lahendus leitud.
Sel laupäeval on koos vabatahtlikega talgud ca 5 km singli puhastamiseks Kroodi karjääri platool (Tallinna Prügila teelt ida poole jääv ala enne Rebala küla) algusega 11:00 ja Kalevi-Liival 1,5 km ulatuses koos kahe purde ehitamisega algusega 14:30. Siis on 95% rajast sõidetav. Järgmisel pikal nädalavahetusel saab rada 100% puhastatud.
Ühe Kaberneeme-Haapse vahelise lõigu kasutamise saatus selgub enne 14.aprilli - seal on jeebimehed 400m kraavi-raja lõigu põrguks muutnud. Vaatame, mis ilmad tolle lõiguga teevad. Ka osa Kaberla ümbruse metsateedest olid eilse õhtuse seisuga pehemed ja mudased, kuid need sõidust välja ei jää.
Rajakirjeldus saab sportinfosse ülesse järgmise nädala lõpuks.
Kuivõrd õhtutundidest jääb raja läbimiseks treeningtempos väheseks - pimedus ja jahedus surub peale (oleme 2 õhtuga suutnud läbida 2/3 rajast) - siis on mõistlik teha ühissõit (sõidud) kas 8., 14. või 15.aprillil. Usun, et alla 4 tunnist treeningtempos raja läbimist ei tule. Kallasradadel nikerdamist on piisavalt palju.
Lisaks kui kellelgi on soovi homme anda oma abikäsi rajapuhastamisse, siis võib sellelt lahkelt teada anda - tööriistad-kindad ja ka kehakinnitus korraldaja poolt. Talgute alguskohtade kohta on mõistlik suhelda telefonitsi.
Meelis
5099 426
Seni ma olen korraldanud selliseid sõite vaid oma sõpruskonnale. Raja erinevaid osiseid on juba läbitud viimasel 5 aastal.
Orgunni osas on AndrusK-l õigus, et tegemist ei ole lühikese distantsiga, kuid hiljemalt 14.aprilliks saab rada 100% lintidega kaetud ning 10 purret kah valmis. Turvamise ja suuna näitamise poole pealt on abi lubanud nii vabatahtlikud kui ka sõdurid. Praegu kempleme veel Põhja Regionaalse Maanteametiga, kes ei võta ilma atesteeritud "teetegelase" poolt koostatud dokumendita teede ajutise sulgemise plaane vastu. Kuid selles osas on kah lahendus leitud.
Sel laupäeval on koos vabatahtlikega talgud ca 5 km singli puhastamiseks Kroodi karjääri platool (Tallinna Prügila teelt ida poole jääv ala enne Rebala küla) algusega 11:00 ja Kalevi-Liival 1,5 km ulatuses koos kahe purde ehitamisega algusega 14:30. Siis on 95% rajast sõidetav. Järgmisel pikal nädalavahetusel saab rada 100% puhastatud.
Ühe Kaberneeme-Haapse vahelise lõigu kasutamise saatus selgub enne 14.aprilli - seal on jeebimehed 400m kraavi-raja lõigu põrguks muutnud. Vaatame, mis ilmad tolle lõiguga teevad. Ka osa Kaberla ümbruse metsateedest olid eilse õhtuse seisuga pehemed ja mudased, kuid need sõidust välja ei jää.
Rajakirjeldus saab sportinfosse ülesse järgmise nädala lõpuks.
Kuivõrd õhtutundidest jääb raja läbimiseks treeningtempos väheseks - pimedus ja jahedus surub peale (oleme 2 õhtuga suutnud läbida 2/3 rajast) - siis on mõistlik teha ühissõit (sõidud) kas 8., 14. või 15.aprillil. Usun, et alla 4 tunnist treeningtempos raja läbimist ei tule. Kallasradadel nikerdamist on piisavalt palju.
Lisaks kui kellelgi on soovi homme anda oma abikäsi rajapuhastamisse, siis võib sellelt lahkelt teada anda - tööriistad-kindad ja ka kehakinnitus korraldaja poolt. Talgute alguskohtade kohta on mõistlik suhelda telefonitsi.
Meelis
5099 426
Jõelähtme maratoni rajakirjeldus
Niisiis, kaua oodatud ja juba küsitud rajakirjeldus on siin.
START: Jõelähtme rahvamaja hoovist suunaga vanale kivisillale. Esimesed 5,5 km on suured teed. Algul asfaldil ja alates kirikust (0,7 km stardist) kruusal.
5 km Manniva küla juures 12% laskumine vasaku pöördega. 300m pärast laskumist järsk pööre vasakule ja tõus Ülgase pangale.
Edasi põllutee pangapealsel kuni Ülgase külani, Ülgase-Rebala tee ületus ja pangapealne põllutee jätkub. 10 km-l jõuab rada välja Kroodi endise fosforiidi kaevanduse tagusele vanale külateele. 300m pärast järsk pööre vasakule ja ohtlik laskumine (!!) läbi endise karjääri ning tõus nn China-towni (Kallavere suvilad - seda kohta ei saa sõnadega edasi anda, peab nägema ). 1,6 km pikkuselt läbib rada China-town’i suurima aukliku tee (tavaliselt on seal lompides hulgaliselt vett, kuid eile olid vaid lohud ja tolm.) Linnamehesinglil (lai vana kaevanduse asfalttee), pööre vasakule ning paarisaja meetri pärast järsu parempöördega tõus Kroodi „parki”, tegemist ilusate metsaparki meenutavate radadega (orienteerumises teada kui Jõelähtme kaart). 5 km single’i järel, pööre vasakule asfaldile ning JP-1 (joogipunkt) 17,7 km-l.
Asfaltilt taas pööre vasakule ja 100 m järsult paremale põlluteele. Järgneb pööre vasakule kõvapinnasele metsateele (seal u 200 m ulatuses on rajal klaasikillud – korraldajad üritavad enamuse neist teelt puhastada, kuid killustikuliselt teelt neid kõiki ära ei saa!!!).
Sama teed mööda ca. 2 km, mööda vanast pumplast.
20,8 km on Tallinna Prügila tee ületus ning seejärel vasakult poolt vana hoonet pöörab põhisõidu rada järsult vasakule üles kitsale kitserajale (märgistatud puna-valgete lintidega) suunaga prügila poole. (matkarada aga läheb otse Võerdla küla tagusele kallasrajale ja siis Võerdla-Rebala asfaldile.)
Single’l on 22 km-l ohtlik lõik (!!) – rada kulgeb 100 m ulatuses prügila tee põrkepiirde taga ca 1m laiusel pervel. Peale seda paremale teekraavist läbi üles nõlvale. Järgneb kitsekas, peale parkla läbimist tuleb hoida otse ja paremale vee äärest üles on jooksutõus. Jooksuka järel tagasipööre paremale ja singel jätkub Kroodi fosforiidikarjääri kallasrajal – rada on tehniline ja kohati väga kitsas. Singlil on 25 km-l ohtlik parempöördega laskumine karjääri kraavi ning järgneb ronimistõus (a’la Rakvere härja juurde). 26 km-l algab kaevandusplatool põllutee, mis lõpeb laskumisega pinnasteele väljumaks karjäärialadelt. Laskumine taas !!!’dega. Teisel pool karjääri pööre vasakule.
Seal ka JP-2 (matkarada liitub põhisõidurajaga). 28km-l
Edasi 500 m asfaldil Ülgase suunas ning pärast Ülgase küla viita pööre paremale põlluteele. Järgneb 1 km taas Ülgase pangal ning 5 km-l olnud tõusu läbimine laskumisena (!!!). Kiire laskumise lõpus pööre paremale pangaalusele kruusateele!!!. Järgneb kiire kruusaalõik Jõelähtme golfikeskuseni. Lattaedade juures, mis märgivad Jõelähtme EGCC keskuse territooriumi (teel ka märk „Eratee”), pööre paremale väljakute vahel kulgevale teele ning edasi laugelt vasakule kuni valmivate majadeni, kus teede lahknemisel pööre paremale ning kohe uuesti vasakule – laskumine golfiväljakute teenindusmajani (pruunikas-punane hoone), mille eest pööre paremale ning algab üle 1 km pikkune tõus Ellandvahe mäele ehk golfikeskuse juurde viivale asfaldile. Asfaldil 600 m ning peale talu vasakul laskumine vasakule Koila külla viivale teele. Laskumisel ettevaatust, kuna pehmetele teedele on nädala eest toodud killustikku(üsna suur fraktsioon ja kuiva tõttu lahtine). Külateed pidi kuni metsatuka lõpuni ning lagedale jõudes pööre vasakule põlluteele, mis lõpeb vasaku pöördega üle endise kiviaia ja metsarajaga. Külateele jõudes tagasipööre paremale (matkasõit vasakule) suunaga Koila poole. Koila külas, kohas kus suur tee pöörab paremale on pööre vasaskule (kitsas!!! taas rohtunud kiviaia vahelt) kallasrajale, mille pikkus on ca 2 km. Selle sisse jääb üks kõndimistõus (kui just lõunanaaber ei ole!!!) ning singel lõpeb tõusuga Laulumäe rändrahnu juurde. Metsateele jõudes pööre paremale (rada ühtib taas matkarajaga). Metsateel on ohtlik truubiületus (hoida vasakule poole!!!) ning seejärel pööre esimesest ristist paremale metsarajale, mille lõpus on vasakpöördega laskumine Linnamäe HEJ tammile (39 km põhisõidust). Pärast tammi pööre paremale (matkasõidu rada pöörab pärast tammi vasakule) ja liivane tõus Jägala muinaslinnamäele, kus platool ring ning liivane laskumine (!!!) veehoidla kaldale ning pisuke kallasrada, millele järgneb Linnamäe kruusatee ja pööre paremale Ruu-Neeme asfaldile. Tõusunuki järel pööre vasakule (matkarada läheb otse mööda teed) lasketiiru territooriumile, seal parklas saab täis 40 km ja JP-3.
Lasketiirust otse mööda liivast teed kuni pööre paremale metsa ja taas vasakule. Edasi kuulus „Pedro laskumine” (liivane tõus), millest saab paremal singlit pidi mööda. Kuni Kalevi-Liivani kulgeb rada vaheldusmisi metsaveoteel ja oosidel olevatel radadel (seal on rada märgistatud puna-valgete lintidega). Kalevi-Liivale jõudes on pööre vasakule 200m pikkusele asfaldilõigule, siis uuest pööre paremale tõusule (puudel nii lindid kui ka valge-sini-valge matkaraja märgistus). Stardist on tuldud 45 km. Tõusul ettevaaatust sambla seest vastu vaatavate kändudega. Märgistatud valge värviga. Tõusule järgneb kiire ja tehniline single oosi peal – ettevaatust, eksimus võib kergelt viia rajalt!!! Oosi lõppedes liivaluitel laskumisel 90 kraadine parem pööre (LIIV!!!) ning purde ületus Kaberla ojal (üks lai palk ja käsipuu paremal küljel). Edasi single, kus veel teine väikese purde ületus ja tõus (jooksukas) Kaberla oja kallasrajale, oosi peal. Singel jätkub kuni Kaberla-Kaberneeme teeni. (Teele laskumine ohtlik!!!). 50m asfaldi järel paremale ja taas matkarajale. (Maanteelt pööre on liivane!!!). Uuesti oosidele seal paar raskemat tõusunukki ja üks tehniline laskumine, kus rada on märgistatud. Single lõppeb vasakpöördega järsule laskumisele(!!). Laskumise lõpus Haapse kruusatee ületamine ning edasi ca 400 m kuivenduskraavi äärset. Rajal on sügavad jäljed ja üks mudane koht, kuid on sõidetav. Järgneb pööre vasakule ning seejärel pööre paremale metsateele. Metsas on üks vähestest mudalõikudes. Seejärel taaskord järsk pööre paremale(vaadake sammalt!!! Loodus on ilus ) ning risti olevatest peenikestest palkidest purde ületus (sõidetav).
Edasi metsateid pidi – kuni sealasketornini, seal paremale. Järgneb raja kõige mudasem lõik, ca 100m pikkune, eile oli jooksukas, kuivamisel võib ka sõidetavaks muutuda. Ca. 500m pärast järsult paremale.
Edasi metsateed Haapse-Kullamäe asfaldini, sealt paremale, teel ca 250 m ning taas pööre paremale Haapse - Kalevi-Liiva kruusateele. 100m pärast pööre vaskule, noorendiku äärest sihti mööda tõus oosile ning ülevale pööre paremale single’le, mis lõpeb parempöörde ja liivase laskumisega uuesti Haapse – Kalevi-liiva teele. Ca 100m ja uuesti vasakule metsateele. (Selles osas olid eile „head” ATV mehed kiskunud maha kõik üleeile sinna pandud lindid ning korraldajad ei pane neid sinna enne kui maratoni eelsel ööl ) Järgneb tõus Ubari pangale. Edasi mööda põllu- ja külavaheteid kuni Haavakannu külani(tähistame samuti võimalikult viimasel hetkel), kus asub JP-4 ja läbitud on 57,5 km.
Vana-Narva mnt ületus ja kruusalõik, mis lõpeb väljumisega Kaberla-Kodasoo asfaltteele. 250 m asfaldil ja pööre paremale kruusale, mis läheb üle metsateeks Kodasoo-Ruu metsas (see rajalõik saab lintidega märgistatud avatud raja sõiduks). Metsas on risti palkidest silla ületus. Ruu küla juures on 300 m pikkune vana metsatee jäänuk, kividega täidetud (single pehmel pinnasel) ning väljumisel pööre paremale põlluteele. Ruu külas enne Vana-Narva mnt’d (talu abihoonest möödudes) hoida 45 kraadi vasakule kruusale. Vana-Narva mnt ületus ja jätkub põllutee (a la Saaremaa kadakate vahel). Edasi täidetud pinnastee, mis möödub mobiilimastist (mast jääb vasakule) ja läheb üle põlluteeks. Seal jookseb sees auto jälg. Põlluteel laskumine (laskumise lõpus sügavad rööpad) ning pööre vasakule metsa ääres. Möödudes hukkunud Eesti lendurite mälestusmärgist tee pealt ära sama suunaga single’le. Rada jõub taas lasketiiru territooriumile.
Metsa sisenedes pööre vasakule kitsekale, mida mööda jõuab lasketiirukompleksi lähistele. Kitsekal on üks 3m laudadest purre (sõidetav). Lasketiiru juurest vasakule Ruu-Neeme teele asfaldile (rada ühtib taaskord matkasõidu rajaga) ning 400 m pärast pööre paremale kõrgepingeliinide alla jäävale rajale. Rajal ohtlik laskumine, mille lõpus on mudane koht. Kuiva ilma korral sõidetav. Järgneb tõus Jägala jõe kaldale (sealt avaneb vaade Laulumäe ja Golfi keskuse poole) ning pööre vasakule jalgrajale. Jalgrada kulgeb mööda jõe kõrget kallast – seega ettevaatust, seal on kitsas kurviline laskumine. Jalgrada lõpeb pöördega vasakule metsateele. Lagedale jõudes järgneb pööre paremale laskumisega (!!!) kallasrajale, kus ees ootab kraavipurde ületus(täna veel purret pole!!!) ning lühike mättaline heinamaa lõik. Edasi tuleb tõus ja peale seda pööre paremale Jägala endise pioneerilaagri territooriumile – laskumine pioneerilaagrisse (hetkel on seal väravad lukus, kuid mööda saab vasakult poolt, sest traataed on eemaldatud. Võistluste ajal on väravad avatud.). Laagris on asfalttee. Sealt on finišisse jäänud veidi üle 6 km ehk läbitud on 69 km. ja JP-5.
Laagrist väljudes (tõus asfaldil) ning pärast väravate läbimist pööre paremale (matkasõit suundub vasakule asfaldit pidi Neeme-Ruu teele ja sealt kitsarööpmelise raudtee Suka sillale) mullasele laskumisele (!!!!). Rajal on tehtud labidaga astmed, seega sõita raja kõrval!!!
Laskumise lõpus allikas ja all vesine koht.. Edasi kallastee, mille lõpus on ronimine Jägala-Joa astangule kust jõutakse Jägala Joa paremale kaldale (joa kõrval nukkidel turnimine eriti ohtlik koht!!!!!). Jägal Joast ülesvoolu kulgeb rada mööda kallasrada ja jõuab samuti paremale Suka sillale. Üle silla ja pööre paremale uuesti kallasrajale, mille keskel mudane koht. Single lõpeb Jägala Joa parklas. Parkla nurgast kiviaia august läbi muruplatsile ning sealt edasi kaar laskumisega Jägala ja Jõelähtme jõgede suubumiskohta. Lauluplatsi tõus (viimane rajal!!!). Tõusu järel suundub rada otse, maja aia kõrvalt Koogi – Jägala-Joa asfaldile, sealt pööre paremale. Koogi keskuses suurel asfaldil uuesti pööre paremale suunaga Jõelähtme poole. Ca. 800 m pärast pööre paremale (peale kraavi!!!). Finišini jäävad viimased 2 rasket kilomeetrit Jõlähtme jõe kallasrajal. Esimene kilomeeter on auto jälgi(rööpaid) mööda. 1 km enne lõppu on kraavi ületus (jalgsi) ning seejärel viimane kilomeeter kulgeb mööda jalgrada, mis on kohati vesine. Rahvamaja hoovi sisenedes on veel mudane kraaviületus, millel on purre. Ja sealt FINIŠisse
Pikkus 75 km,
Tõusumeetreid ca 500 m
Rajakatted:
Asfalti 6 km
Kruusa 16 km
Mulla- ja metsateid ca 25 km
Single’id ja kallasradu 28 km
Kommentaarid veel eilsest testsõidust:
Kella järgi sai kokku 76 km, kuid paar korda sai tehtud põikeid ehk rada on 75 km. Ajaliselt olime eile rajal alla 6 tunni (tänu sellele, et mu ratta tagajooks lõppes Kroodil ning asenduse ootamine võttis ligemale 40 minutit). Puhast sõiduaega kogunes veidi alla 5 tunni. Külm ja tuuline ilm andis tunda. Keskmine temperatuur oli 4 ja miinimum 2 kraadi. Metsa all oli ka külmunud kohti. Muda on hetkel vähe, kuid keegi puhtaks küll ei jää. Endal õnnestus ühel lihtsal laskumisel olevale olemata mudale külg maha panna.
Ühesõnaga oli parajalt raske. Rada on väga kuiv ja tolmav. Liivased lõigud muutuvad igapäevaga vähem sõidetavaks. Lõpuks võib öelda, et meenutab Haanja 100’t aga ilma tõusudeta )
START: Jõelähtme rahvamaja hoovist suunaga vanale kivisillale. Esimesed 5,5 km on suured teed. Algul asfaldil ja alates kirikust (0,7 km stardist) kruusal.
5 km Manniva küla juures 12% laskumine vasaku pöördega. 300m pärast laskumist järsk pööre vasakule ja tõus Ülgase pangale.
Edasi põllutee pangapealsel kuni Ülgase külani, Ülgase-Rebala tee ületus ja pangapealne põllutee jätkub. 10 km-l jõuab rada välja Kroodi endise fosforiidi kaevanduse tagusele vanale külateele. 300m pärast järsk pööre vasakule ja ohtlik laskumine (!!) läbi endise karjääri ning tõus nn China-towni (Kallavere suvilad - seda kohta ei saa sõnadega edasi anda, peab nägema ). 1,6 km pikkuselt läbib rada China-town’i suurima aukliku tee (tavaliselt on seal lompides hulgaliselt vett, kuid eile olid vaid lohud ja tolm.) Linnamehesinglil (lai vana kaevanduse asfalttee), pööre vasakule ning paarisaja meetri pärast järsu parempöördega tõus Kroodi „parki”, tegemist ilusate metsaparki meenutavate radadega (orienteerumises teada kui Jõelähtme kaart). 5 km single’i järel, pööre vasakule asfaldile ning JP-1 (joogipunkt) 17,7 km-l.
Asfaltilt taas pööre vasakule ja 100 m järsult paremale põlluteele. Järgneb pööre vasakule kõvapinnasele metsateele (seal u 200 m ulatuses on rajal klaasikillud – korraldajad üritavad enamuse neist teelt puhastada, kuid killustikuliselt teelt neid kõiki ära ei saa!!!).
Sama teed mööda ca. 2 km, mööda vanast pumplast.
20,8 km on Tallinna Prügila tee ületus ning seejärel vasakult poolt vana hoonet pöörab põhisõidu rada järsult vasakule üles kitsale kitserajale (märgistatud puna-valgete lintidega) suunaga prügila poole. (matkarada aga läheb otse Võerdla küla tagusele kallasrajale ja siis Võerdla-Rebala asfaldile.)
Single’l on 22 km-l ohtlik lõik (!!) – rada kulgeb 100 m ulatuses prügila tee põrkepiirde taga ca 1m laiusel pervel. Peale seda paremale teekraavist läbi üles nõlvale. Järgneb kitsekas, peale parkla läbimist tuleb hoida otse ja paremale vee äärest üles on jooksutõus. Jooksuka järel tagasipööre paremale ja singel jätkub Kroodi fosforiidikarjääri kallasrajal – rada on tehniline ja kohati väga kitsas. Singlil on 25 km-l ohtlik parempöördega laskumine karjääri kraavi ning järgneb ronimistõus (a’la Rakvere härja juurde). 26 km-l algab kaevandusplatool põllutee, mis lõpeb laskumisega pinnasteele väljumaks karjäärialadelt. Laskumine taas !!!’dega. Teisel pool karjääri pööre vasakule.
Seal ka JP-2 (matkarada liitub põhisõidurajaga). 28km-l
Edasi 500 m asfaldil Ülgase suunas ning pärast Ülgase küla viita pööre paremale põlluteele. Järgneb 1 km taas Ülgase pangal ning 5 km-l olnud tõusu läbimine laskumisena (!!!). Kiire laskumise lõpus pööre paremale pangaalusele kruusateele!!!. Järgneb kiire kruusaalõik Jõelähtme golfikeskuseni. Lattaedade juures, mis märgivad Jõelähtme EGCC keskuse territooriumi (teel ka märk „Eratee”), pööre paremale väljakute vahel kulgevale teele ning edasi laugelt vasakule kuni valmivate majadeni, kus teede lahknemisel pööre paremale ning kohe uuesti vasakule – laskumine golfiväljakute teenindusmajani (pruunikas-punane hoone), mille eest pööre paremale ning algab üle 1 km pikkune tõus Ellandvahe mäele ehk golfikeskuse juurde viivale asfaldile. Asfaldil 600 m ning peale talu vasakul laskumine vasakule Koila külla viivale teele. Laskumisel ettevaatust, kuna pehmetele teedele on nädala eest toodud killustikku(üsna suur fraktsioon ja kuiva tõttu lahtine). Külateed pidi kuni metsatuka lõpuni ning lagedale jõudes pööre vasakule põlluteele, mis lõpeb vasaku pöördega üle endise kiviaia ja metsarajaga. Külateele jõudes tagasipööre paremale (matkasõit vasakule) suunaga Koila poole. Koila külas, kohas kus suur tee pöörab paremale on pööre vasaskule (kitsas!!! taas rohtunud kiviaia vahelt) kallasrajale, mille pikkus on ca 2 km. Selle sisse jääb üks kõndimistõus (kui just lõunanaaber ei ole!!!) ning singel lõpeb tõusuga Laulumäe rändrahnu juurde. Metsateele jõudes pööre paremale (rada ühtib taas matkarajaga). Metsateel on ohtlik truubiületus (hoida vasakule poole!!!) ning seejärel pööre esimesest ristist paremale metsarajale, mille lõpus on vasakpöördega laskumine Linnamäe HEJ tammile (39 km põhisõidust). Pärast tammi pööre paremale (matkasõidu rada pöörab pärast tammi vasakule) ja liivane tõus Jägala muinaslinnamäele, kus platool ring ning liivane laskumine (!!!) veehoidla kaldale ning pisuke kallasrada, millele järgneb Linnamäe kruusatee ja pööre paremale Ruu-Neeme asfaldile. Tõusunuki järel pööre vasakule (matkarada läheb otse mööda teed) lasketiiru territooriumile, seal parklas saab täis 40 km ja JP-3.
Lasketiirust otse mööda liivast teed kuni pööre paremale metsa ja taas vasakule. Edasi kuulus „Pedro laskumine” (liivane tõus), millest saab paremal singlit pidi mööda. Kuni Kalevi-Liivani kulgeb rada vaheldusmisi metsaveoteel ja oosidel olevatel radadel (seal on rada märgistatud puna-valgete lintidega). Kalevi-Liivale jõudes on pööre vasakule 200m pikkusele asfaldilõigule, siis uuest pööre paremale tõusule (puudel nii lindid kui ka valge-sini-valge matkaraja märgistus). Stardist on tuldud 45 km. Tõusul ettevaaatust sambla seest vastu vaatavate kändudega. Märgistatud valge värviga. Tõusule järgneb kiire ja tehniline single oosi peal – ettevaatust, eksimus võib kergelt viia rajalt!!! Oosi lõppedes liivaluitel laskumisel 90 kraadine parem pööre (LIIV!!!) ning purde ületus Kaberla ojal (üks lai palk ja käsipuu paremal küljel). Edasi single, kus veel teine väikese purde ületus ja tõus (jooksukas) Kaberla oja kallasrajale, oosi peal. Singel jätkub kuni Kaberla-Kaberneeme teeni. (Teele laskumine ohtlik!!!). 50m asfaldi järel paremale ja taas matkarajale. (Maanteelt pööre on liivane!!!). Uuesti oosidele seal paar raskemat tõusunukki ja üks tehniline laskumine, kus rada on märgistatud. Single lõppeb vasakpöördega järsule laskumisele(!!). Laskumise lõpus Haapse kruusatee ületamine ning edasi ca 400 m kuivenduskraavi äärset. Rajal on sügavad jäljed ja üks mudane koht, kuid on sõidetav. Järgneb pööre vasakule ning seejärel pööre paremale metsateele. Metsas on üks vähestest mudalõikudes. Seejärel taaskord järsk pööre paremale(vaadake sammalt!!! Loodus on ilus ) ning risti olevatest peenikestest palkidest purde ületus (sõidetav).
Edasi metsateid pidi – kuni sealasketornini, seal paremale. Järgneb raja kõige mudasem lõik, ca 100m pikkune, eile oli jooksukas, kuivamisel võib ka sõidetavaks muutuda. Ca. 500m pärast järsult paremale.
Edasi metsateed Haapse-Kullamäe asfaldini, sealt paremale, teel ca 250 m ning taas pööre paremale Haapse - Kalevi-Liiva kruusateele. 100m pärast pööre vaskule, noorendiku äärest sihti mööda tõus oosile ning ülevale pööre paremale single’le, mis lõpeb parempöörde ja liivase laskumisega uuesti Haapse – Kalevi-liiva teele. Ca 100m ja uuesti vasakule metsateele. (Selles osas olid eile „head” ATV mehed kiskunud maha kõik üleeile sinna pandud lindid ning korraldajad ei pane neid sinna enne kui maratoni eelsel ööl ) Järgneb tõus Ubari pangale. Edasi mööda põllu- ja külavaheteid kuni Haavakannu külani(tähistame samuti võimalikult viimasel hetkel), kus asub JP-4 ja läbitud on 57,5 km.
Vana-Narva mnt ületus ja kruusalõik, mis lõpeb väljumisega Kaberla-Kodasoo asfaltteele. 250 m asfaldil ja pööre paremale kruusale, mis läheb üle metsateeks Kodasoo-Ruu metsas (see rajalõik saab lintidega märgistatud avatud raja sõiduks). Metsas on risti palkidest silla ületus. Ruu küla juures on 300 m pikkune vana metsatee jäänuk, kividega täidetud (single pehmel pinnasel) ning väljumisel pööre paremale põlluteele. Ruu külas enne Vana-Narva mnt’d (talu abihoonest möödudes) hoida 45 kraadi vasakule kruusale. Vana-Narva mnt ületus ja jätkub põllutee (a la Saaremaa kadakate vahel). Edasi täidetud pinnastee, mis möödub mobiilimastist (mast jääb vasakule) ja läheb üle põlluteeks. Seal jookseb sees auto jälg. Põlluteel laskumine (laskumise lõpus sügavad rööpad) ning pööre vasakule metsa ääres. Möödudes hukkunud Eesti lendurite mälestusmärgist tee pealt ära sama suunaga single’le. Rada jõub taas lasketiiru territooriumile.
Metsa sisenedes pööre vasakule kitsekale, mida mööda jõuab lasketiirukompleksi lähistele. Kitsekal on üks 3m laudadest purre (sõidetav). Lasketiiru juurest vasakule Ruu-Neeme teele asfaldile (rada ühtib taaskord matkasõidu rajaga) ning 400 m pärast pööre paremale kõrgepingeliinide alla jäävale rajale. Rajal ohtlik laskumine, mille lõpus on mudane koht. Kuiva ilma korral sõidetav. Järgneb tõus Jägala jõe kaldale (sealt avaneb vaade Laulumäe ja Golfi keskuse poole) ning pööre vasakule jalgrajale. Jalgrada kulgeb mööda jõe kõrget kallast – seega ettevaatust, seal on kitsas kurviline laskumine. Jalgrada lõpeb pöördega vasakule metsateele. Lagedale jõudes järgneb pööre paremale laskumisega (!!!) kallasrajale, kus ees ootab kraavipurde ületus(täna veel purret pole!!!) ning lühike mättaline heinamaa lõik. Edasi tuleb tõus ja peale seda pööre paremale Jägala endise pioneerilaagri territooriumile – laskumine pioneerilaagrisse (hetkel on seal väravad lukus, kuid mööda saab vasakult poolt, sest traataed on eemaldatud. Võistluste ajal on väravad avatud.). Laagris on asfalttee. Sealt on finišisse jäänud veidi üle 6 km ehk läbitud on 69 km. ja JP-5.
Laagrist väljudes (tõus asfaldil) ning pärast väravate läbimist pööre paremale (matkasõit suundub vasakule asfaldit pidi Neeme-Ruu teele ja sealt kitsarööpmelise raudtee Suka sillale) mullasele laskumisele (!!!!). Rajal on tehtud labidaga astmed, seega sõita raja kõrval!!!
Laskumise lõpus allikas ja all vesine koht.. Edasi kallastee, mille lõpus on ronimine Jägala-Joa astangule kust jõutakse Jägala Joa paremale kaldale (joa kõrval nukkidel turnimine eriti ohtlik koht!!!!!). Jägal Joast ülesvoolu kulgeb rada mööda kallasrada ja jõuab samuti paremale Suka sillale. Üle silla ja pööre paremale uuesti kallasrajale, mille keskel mudane koht. Single lõpeb Jägala Joa parklas. Parkla nurgast kiviaia august läbi muruplatsile ning sealt edasi kaar laskumisega Jägala ja Jõelähtme jõgede suubumiskohta. Lauluplatsi tõus (viimane rajal!!!). Tõusu järel suundub rada otse, maja aia kõrvalt Koogi – Jägala-Joa asfaldile, sealt pööre paremale. Koogi keskuses suurel asfaldil uuesti pööre paremale suunaga Jõelähtme poole. Ca. 800 m pärast pööre paremale (peale kraavi!!!). Finišini jäävad viimased 2 rasket kilomeetrit Jõlähtme jõe kallasrajal. Esimene kilomeeter on auto jälgi(rööpaid) mööda. 1 km enne lõppu on kraavi ületus (jalgsi) ning seejärel viimane kilomeeter kulgeb mööda jalgrada, mis on kohati vesine. Rahvamaja hoovi sisenedes on veel mudane kraaviületus, millel on purre. Ja sealt FINIŠisse
Pikkus 75 km,
Tõusumeetreid ca 500 m
Rajakatted:
Asfalti 6 km
Kruusa 16 km
Mulla- ja metsateid ca 25 km
Single’id ja kallasradu 28 km
Kommentaarid veel eilsest testsõidust:
Kella järgi sai kokku 76 km, kuid paar korda sai tehtud põikeid ehk rada on 75 km. Ajaliselt olime eile rajal alla 6 tunni (tänu sellele, et mu ratta tagajooks lõppes Kroodil ning asenduse ootamine võttis ligemale 40 minutit). Puhast sõiduaega kogunes veidi alla 5 tunni. Külm ja tuuline ilm andis tunda. Keskmine temperatuur oli 4 ja miinimum 2 kraadi. Metsa all oli ka külmunud kohti. Muda on hetkel vähe, kuid keegi puhtaks küll ei jää. Endal õnnestus ühel lihtsal laskumisel olevale olemata mudale külg maha panna.
Ühesõnaga oli parajalt raske. Rada on väga kuiv ja tolmav. Liivased lõigud muutuvad igapäevaga vähem sõidetavaks. Lõpuks võib öelda, et meenutab Haanja 100’t aga ilma tõusudeta )
Avatud raja sõit 14.aprill kell 11:00
Tervist,
Jõelähtme rattamaratoni pika distantsiga saab koos korraldajatega tutvuda sel laupäeval, start kell 11:00. Stardipaigaks on Jõelähtme rahvamaja esine, Lukoili tankla juurest (23 km Peterburi mntl - tagasipööre Jõelähtme keskusesse) pöörata vasakule vana kivisilla poole. Rahvamaja jääb enne silda paremat kätt. Sõidu pikkuseks võiks arvestada vähemalt 4 tundi.
Pühapäeval s.o 15.04 on võimalik startida kell 10 (kui on soovijaid), kuid kahjuks ainult osalisele rajaga tutvumisele, sest rajameistrid peavad 12:30 Jõelähtmes tagasi olema.
Loodan, et laupäevane sõidupäev sobib huvilistele.
Jõelähtme rattamaratoni pika distantsiga saab koos korraldajatega tutvuda sel laupäeval, start kell 11:00. Stardipaigaks on Jõelähtme rahvamaja esine, Lukoili tankla juurest (23 km Peterburi mntl - tagasipööre Jõelähtme keskusesse) pöörata vasakule vana kivisilla poole. Rahvamaja jääb enne silda paremat kätt. Sõidu pikkuseks võiks arvestada vähemalt 4 tundi.
Pühapäeval s.o 15.04 on võimalik startida kell 10 (kui on soovijaid), kuid kahjuks ainult osalisele rajaga tutvumisele, sest rajameistrid peavad 12:30 Jõelähtmes tagasi olema.
Loodan, et laupäevane sõidupäev sobib huvilistele.
Pühapäeval üle 2,5 tunni ehk ca 40-45 km ei jõua läbida. Kuid pühapäevase mineku osas on vaja 100% kinnitust, et oled osaleja. Ainult lootusega pole midagi peale hakata . Sest korraldajatel on küllaga toimetamisi, et mitte isekeskis uuesti rajale minnaAlx33 kirjutas:Tere!
See on väga tore, et saab rajaga tutvuda, sest võistlusele ma ei tule, kardan et liiga raske
Pühapäeval loodan, et tulen
Tahaks veel küsida, et kui suur on tempo, kui sõita korraldajatega koos?
ok...Flash kirjutas:Palun loe veelkord mu kaht eelmist sõnumit. Pühapäeval saab startida kell 10:00, sest 12:30 peavad korraldajad Jõelähtmes tagasi olema.Alx33 kirjutas:Pühapäeval 15. aprillil kell 11:00 olen Jõelähtme kultuurimaja ees sooviga Jõelähtme maratoni rajaga tutvuda
Tundub, et olen kirjaoskamatu.
Olen siis kell 10:00 kohal
Saingi marsa peale, õnneks vaid 5 reisijat oli, lükkasin ratta toolide vahele. Selle võimaluse peale lootma ei jää, endiselt otsin transporti pühapäeval sinna ja tagasi. Rada on väga hea, ei tahaks sõidust ilma jääda.Overkilla kirjutas:Kell 9 läheb Balti jaamast 236A, eks näis kas lastakse rattaga bussi.
Avatud raja läbimisest ja raja märgsitamisest
Laupäeval sai siis 19 ratturit lähetatud rajaga tutvuma. Sõit kujunes tänu igasugustele vaheseikadele (kummid, kukkumine jne) päris pikaks. Kuna mitmed osavõtjad olid kodust kohale tulnud ratastega (Tallinnast, Kuusalust, Raasikult), siis pidasid paljud paremaks mitte kogu rada läbi sõita. Igaüks läbis rajast sellise osa, mida soovis. Kogu raja läbisid kokkuvõttes 2 meest (rajakorraldajad vahetusid poolel maal). Sõiduaja osas jään vastuse võlgu, kuna ise astusin tänu tuikavale peale (nippel singlil ) 40 km järel maha (liikusime koos paari kamraadiga osasid lõike läbides kuni Haavakannuni ja sealt mööda vana-Narva mnt tagasi Jõelähtmesse).
Pühapäeval oli veel 2 rajaga tutvumissõitu. Hommikul 5 meest läbiid esimesed 33 km rajast ning õhtul käisid 2 Haanjameest koos rajameistriga esimesel 27 km-l.
Raja märkimisest nüüd niipalju, et nädala esimesel poolel saavad lintidega kaetud singlid ja metsarajad. Suurematele teedele saavad lindid üles nädala teisel poolel (lihtsalt ei malda neid sinna varem panna, kuna nagu näitavad kogemused, need kisutakse maha). Avaliku kõrgendatud tähelepanuga kohtades (Jägala HEJ linnamägi, Jägala Joa ümbrus nii vasakul kui paremal kaldal, Haapse-Ubari tee) saab märgistus ülesse võistlus-eelsel ööl ja hommikul enne starti. Suunanooltega märgistus saab samuti ülesse alles võistlus-eelsel ööl. Seega neile, kes soovivad tutvuda rajaga nädala sees, soovitan kindlasti võtta kaasa rajakirjeldus.
Rada saab valmis ja on kindlasti sõidetav. Praeguse seisuga on kõik mullateed kiired ja liivased kohad muutuvad igapäevaga aeglasemaks. Kuid nagu laupäev näitas on kõik kohad läbitavad.
Kohtumiseni 22.aprillil Jõelähtmes
Pühapäeval oli veel 2 rajaga tutvumissõitu. Hommikul 5 meest läbiid esimesed 33 km rajast ning õhtul käisid 2 Haanjameest koos rajameistriga esimesel 27 km-l.
Raja märkimisest nüüd niipalju, et nädala esimesel poolel saavad lintidega kaetud singlid ja metsarajad. Suurematele teedele saavad lindid üles nädala teisel poolel (lihtsalt ei malda neid sinna varem panna, kuna nagu näitavad kogemused, need kisutakse maha). Avaliku kõrgendatud tähelepanuga kohtades (Jägala HEJ linnamägi, Jägala Joa ümbrus nii vasakul kui paremal kaldal, Haapse-Ubari tee) saab märgistus ülesse võistlus-eelsel ööl ja hommikul enne starti. Suunanooltega märgistus saab samuti ülesse alles võistlus-eelsel ööl. Seega neile, kes soovivad tutvuda rajaga nädala sees, soovitan kindlasti võtta kaasa rajakirjeldus.
Rada saab valmis ja on kindlasti sõidetav. Praeguse seisuga on kõik mullateed kiired ja liivased kohad muutuvad igapäevaga aeglasemaks. Kuid nagu laupäev näitas on kõik kohad läbitavad.
Kohtumiseni 22.aprillil Jõelähtmes
Transa Tartust
Pakun võimalust 1-2 huvilisel sõita Tartust Jõelähtmele maratoni sõitma. Plaan oleks u. 2 tundi enne starti kohal olla. Tagasiteel on võib-olla peatus Aegviidu spordikeskuses u. 1 tund. Bensuraha jaguneb proportsionaalselt kaasasõitjate vahel. Võib helistada 5133474.
Re: Transa Tartust
Lähed teed peale veel tunnikeselehor kirjutas:Tagasiteel on võib-olla peatus Aegviidu spordikeskuses u. 1 tund. .
Kuna jäin haigeks, siis loobun Jõelähtme sõidust. Kui keegi soovib veel soodushinnaga sõitma minna, siis võib minu numbri endale võtta ja nime ära vahetada (korraldajaga on see kokku lepitud). Kui soovid seda võimalust kasutada, siis helista 5212048.
If everything's under control, you're going too slow!
Voh SEE oli maraton!!!
Meeldivalt raske sõit oli.
Õnneks ei pannud esiotsa mehed stardis litrit ning õnnestus ~12km peagrupi sabas tolkneda (wohoo:D!) Kahjuks peale mahajäämist oskasin (vist oli 14-15 km-l, jõe äärde jõudes) ühte eessõitjat kaugemalt silmates parempöörde asemel vasakule pöörata (vähemalt ühe ratturi, krull seeniori, veel eksiteele suunata) ning umbes 3km ringi vales suunas sõita, lõpuks hakkasid juba tagumise otsa sõitjad vastu tulema ning peale üldist segadust siiski samast kohast paremale (õiges suunas) keerata.
Aga ebaõnn polnud veel kaugeltki otsa saanud. Umbes 35km paiku otsutas esikäikari tross katki minna. Kohe peale seda tabas joogipuudusest tingitult veel lõbus krambihoog paremat jalga. Õnneks kerge kiirmudimine, joomine ning paar kilomeetrit tirri parandasid olukorda. Kuni Jägalani ei saanud ühtegi pika raja sõitjat kätte. Loomulikult suutsin ka veel seal kergelt eksida. Lõpuaeg ümmargune 4h (oleks, oleks ........)
Rada meeldis, kiitus rajameistrile ning korraldajatele. Tähistus võinuks mõnes üksikus kohas parem olla, kuid eks oma osa mängis ka oma lollus ning väsimusest tingitud tähelepanematus. Sellist rada märgistada ei ole lihtne töö. Tore võistlus ning eelkõige väga meeldiv vaheldus nö. "maratonidele".
Õnneks ei pannud esiotsa mehed stardis litrit ning õnnestus ~12km peagrupi sabas tolkneda (wohoo:D!) Kahjuks peale mahajäämist oskasin (vist oli 14-15 km-l, jõe äärde jõudes) ühte eessõitjat kaugemalt silmates parempöörde asemel vasakule pöörata (vähemalt ühe ratturi, krull seeniori, veel eksiteele suunata) ning umbes 3km ringi vales suunas sõita, lõpuks hakkasid juba tagumise otsa sõitjad vastu tulema ning peale üldist segadust siiski samast kohast paremale (õiges suunas) keerata.
Aga ebaõnn polnud veel kaugeltki otsa saanud. Umbes 35km paiku otsutas esikäikari tross katki minna. Kohe peale seda tabas joogipuudusest tingitult veel lõbus krambihoog paremat jalga. Õnneks kerge kiirmudimine, joomine ning paar kilomeetrit tirri parandasid olukorda. Kuni Jägalani ei saanud ühtegi pika raja sõitjat kätte. Loomulikult suutsin ka veel seal kergelt eksida. Lõpuaeg ümmargune 4h (oleks, oleks ........)
Rada meeldis, kiitus rajameistrile ning korraldajatele. Tähistus võinuks mõnes üksikus kohas parem olla, kuid eks oma osa mängis ka oma lollus ning väsimusest tingitud tähelepanematus. Sellist rada märgistada ei ole lihtne töö. Tore võistlus ning eelkõige väga meeldiv vaheldus nö. "maratonidele".
Re: Voh SEE oli maraton!!!
Meil on Eestis kahjuks inimesi, kelle siiras soov on rajamärgistajate töö pideva lintide eemaldamisega ja muu trikitamisega võimalikult keeruliseks teha. Kuna ropendada pole ilus, siis nimetan neid lihtsalt nimega ****.banzai kirjutas: Tähistus võinuks mõnes üksikus kohas parem olla, kuid eks oma osa mängis ka oma lollus ning väsimusest tingitud tähelepanematus. Sellist rada märgistada ei ole lihtne töö. Tore võistlus ning eelkõige väga meeldiv vaheldus nö. "maratonidele".
Tere,
Tänan kõiki osalejaid ja kaasaelajaid, kes võtsid eile vaevaks Jõelähtmesse rattamaratonile tulla.
Palun vabandust kõigi osavõtjate ees, kes kehva rajamärgistuse tõttu teelt eksisid.
Konkreetselt Ülgase laskumisele suunava märgistuse mitte õigeaegne ülespanek oli minu viga. Mis puudutab valesti suunavatesse viitadesse Kroodi parkmetsa kiirel singlil, siis sinna said märgid üles laupäeval enne 18:00. Eessõitev tsiklimees sõitis võistlushommikul 8-st 10.30-ni kogu raja läbi. Juba siis olid märgid ja nooled ümber tõstetud ja ta tõstis need õigesse kohta ja õige suuna peale tagasi. See, et neid taas paari tunni jooksul keegi "spordilembeline" maardulane ümber tõstab, ei osanud oodata. Ja kolmas suurim märgipuudus ootas pikamaasõitjaid Jägala-Joa lauluväljaku tõusul enne Koogi teele tulemist. Sinna panin otse suunava märgi üles kell 10.15. Ja kahjuks ratturite jõudmiseks oli ka see jalad alla võtnud. Lintide osas oli samuti kohti, kus lindid ei püsinud kauem kui mõni tund. Kahju
MTÜ Jõelähtme matka-ja rattaklubi otsustas eile pärast võistlust, et nendele meestele-naistele, kes eile kannatasid otseselt või siis kaudselt raja puuduliku tähistuse tõttu, tagastatakse soovi korral osavõtutasu. Selleks tuleb saata sellekohane kiri korraldaja kontaktmeilile meelis.valk@mail.ee oma pangarekvisiitidega. Korraldajate eesmärk ei olnud kellegi sõidulusti rikkuda.
Aga nüüd ka helgemast. Tulemused
75 km
Matkasõit
ja
pildid
on siin.
Loosiauhindade võitjad:
Favora vest - Marta Korts-Laur
mütsid - Andrus Konga, Kaili Raud, Ermo Rae
shampus - Arno Kannike
Nende võitude kättesaamiseks palun võtke ühendust meelis.valk@mail.ee, tel 5099426.
Rõõmustas suur osavõtjate arv. Kohapeal registreerunutele sai veel oma kuurist toodud kõikivõimalikke vanu numbreid, et soovijad ikka rajale võistlema saaks. Rõõmu valmistas ka suur laste ja tillusõidul osalejate arv. Kõige pisemaid ja kangeid rattamehi, kes Jõelähtme kivisilda (tõsine tõus väikeste laste jaoks) 2 korda pidid võtma, oli väga tore vaadata. Järelkasv on tulemas tõsine.
Ürituse eesmärk lisaks võistlusele oli elavdada spordi tegemist meie vallas ning kaasata rohkem valla noort ja tegusat juhtkonda mõtlema ja tegutsema spordi ja vabaaja veetmise võimaluste laiendamise osas. Siinkandi loodus ise soosib ju seda . Usun, et seda eesmärki aitas täita iga eilne osaleja.
Leitud asjadest:
1. Scotti joogipudel läbipaistev ja musta korgiga koos pudeli korviga.
2. Tube Repair Kit
3. Kiiver (jäetud Rahvamaja ette pingile)
Kätte saab Jõelähtmest või siis helistades-kirjutades minule.
Loodan siiralt, et oli üks tegur, mille üle nurinat ei olnud - ilm . Eilset päikesesära on eriti tänuväärne meenutada, sest hetkel sajab Jõelähtmes märga lund.
Loodetavasti 2008 sõidetakse Jõelähtme radadel taas.
Meelis Välk
5099 426
Tänan kõiki osalejaid ja kaasaelajaid, kes võtsid eile vaevaks Jõelähtmesse rattamaratonile tulla.
Palun vabandust kõigi osavõtjate ees, kes kehva rajamärgistuse tõttu teelt eksisid.
Konkreetselt Ülgase laskumisele suunava märgistuse mitte õigeaegne ülespanek oli minu viga. Mis puudutab valesti suunavatesse viitadesse Kroodi parkmetsa kiirel singlil, siis sinna said märgid üles laupäeval enne 18:00. Eessõitev tsiklimees sõitis võistlushommikul 8-st 10.30-ni kogu raja läbi. Juba siis olid märgid ja nooled ümber tõstetud ja ta tõstis need õigesse kohta ja õige suuna peale tagasi. See, et neid taas paari tunni jooksul keegi "spordilembeline" maardulane ümber tõstab, ei osanud oodata. Ja kolmas suurim märgipuudus ootas pikamaasõitjaid Jägala-Joa lauluväljaku tõusul enne Koogi teele tulemist. Sinna panin otse suunava märgi üles kell 10.15. Ja kahjuks ratturite jõudmiseks oli ka see jalad alla võtnud. Lintide osas oli samuti kohti, kus lindid ei püsinud kauem kui mõni tund. Kahju
MTÜ Jõelähtme matka-ja rattaklubi otsustas eile pärast võistlust, et nendele meestele-naistele, kes eile kannatasid otseselt või siis kaudselt raja puuduliku tähistuse tõttu, tagastatakse soovi korral osavõtutasu. Selleks tuleb saata sellekohane kiri korraldaja kontaktmeilile meelis.valk@mail.ee oma pangarekvisiitidega. Korraldajate eesmärk ei olnud kellegi sõidulusti rikkuda.
Aga nüüd ka helgemast. Tulemused
75 km
Matkasõit
ja
pildid
on siin.
Loosiauhindade võitjad:
Favora vest - Marta Korts-Laur
mütsid - Andrus Konga, Kaili Raud, Ermo Rae
shampus - Arno Kannike
Nende võitude kättesaamiseks palun võtke ühendust meelis.valk@mail.ee, tel 5099426.
Rõõmustas suur osavõtjate arv. Kohapeal registreerunutele sai veel oma kuurist toodud kõikivõimalikke vanu numbreid, et soovijad ikka rajale võistlema saaks. Rõõmu valmistas ka suur laste ja tillusõidul osalejate arv. Kõige pisemaid ja kangeid rattamehi, kes Jõelähtme kivisilda (tõsine tõus väikeste laste jaoks) 2 korda pidid võtma, oli väga tore vaadata. Järelkasv on tulemas tõsine.
Ürituse eesmärk lisaks võistlusele oli elavdada spordi tegemist meie vallas ning kaasata rohkem valla noort ja tegusat juhtkonda mõtlema ja tegutsema spordi ja vabaaja veetmise võimaluste laiendamise osas. Siinkandi loodus ise soosib ju seda . Usun, et seda eesmärki aitas täita iga eilne osaleja.
Leitud asjadest:
1. Scotti joogipudel läbipaistev ja musta korgiga koos pudeli korviga.
2. Tube Repair Kit
3. Kiiver (jäetud Rahvamaja ette pingile)
Kätte saab Jõelähtmest või siis helistades-kirjutades minule.
Loodan siiralt, et oli üks tegur, mille üle nurinat ei olnud - ilm . Eilset päikesesära on eriti tänuväärne meenutada, sest hetkel sajab Jõelähtmes märga lund.
Loodetavasti 2008 sõidetakse Jõelähtme radadel taas.
Meelis Välk
5099 426
Viimati muutis Flash, 23. 04. 2007. 10:53, kokku muudetud 3 korda .
Hea
Mina sooviksin küll vaid kiita: rada, märgistus, toit, korraldus, jook, meeleolu, ilm - kõik oli suurepärane. Tõepoolest oli eksimisvõimalusi rajal, aga natuke tähelepanu ja loogilist mõtlemist aitasid alati õigesti edasi.
Ainuke puudulik aspekt oli minu füüsiline ettevalmistus, 40km'l tuli haamer ning edasi liikusin vaimujõul, aga ikkagi lõpetasin esimese saja sees.
Suured tänud korraldajale, tõesti meeldiv üritus. Kindlasti järgmine aasta veelgi parem.
Ainuke puudulik aspekt oli minu füüsiline ettevalmistus, 40km'l tuli haamer ning edasi liikusin vaimujõul, aga ikkagi lõpetasin esimese saja sees.
Suured tänud korraldajale, tõesti meeldiv üritus. Kindlasti järgmine aasta veelgi parem.
Re: Hea
Seda ala nimetatakse orienteerumiseks, meil oli siiski rattasõit... Einoh, las see jääda esimese korra apsakaks. Mulle see singlitel nikerdamine meeldis täiega, laskumiste hüüumärke polnud mõtet karta ja joosta tuli vist ainult kaks tõusu. Küll ütles selg mulle peale kolmandat tundi, miks ma pean endale FS ratta ostma. Või tuleb rohkem trenni teha... Raja pikkuse kohta väike mõte, et kui mõni ebahuvitav rajalõik (heinamaa, loopealne vms) õnnestub tuleval aastal välja jätta, tuleks see kindlasti kasuks.Overkilla kirjutas:Tõepoolest oli eksimisvõimalusi rajal, aga natuke tähelepanu ja loogilist mõtlemist aitasid alati õigesti edasi.