EEC I etapp 7. Mulgi Rattamaraton

Infot ja muljeid võistluste kohta
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Vasta
Eiffel
Rattur
Postitusi: 96
Liitunud: 22. 08. 2004. 04:09

EEC I etapp 7. Mulgi Rattamaraton

Postitus Postitas Eiffel » 08. 04. 2007. 10:07

Kätte sattus 2007.a. EEC 2007.a. inforaamat. Panin Mulgi rattamaratoni rajakaarti vaadates tähele, et et eelmise aasta järveäärne lõpuosa on välja jäetud. Kas kaart on vigane või ongi selles osas rada muutunud ning kas raja teistes osades on veel muudatusi? Teadjad kohalikud andke infot :)

Kasutaja avatar
riho
hobisportlane
Postitusi: 4511
Liitunud: 11. 09. 2003. 17:26

Postitus Postitas riho » 08. 04. 2007. 20:55

Sellest oleks küll kahju. See nikerdamine oli jumalast hea vaheldus viimase 10-15 km kruusakatele.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 08. 04. 2007. 21:48

vahepeal potsatas postkasti korraldajatelt infot

Loit Kivistik kirjutas:Rattamaratoni sari stardib kuu aja pärast Viljandis
Kuu aja pärast startiva Elioni rattamaratonide karikasarja avaetapi rada mööda Viljandimaa metsi ja teid on tänu varasele kevadele juba praegu rattasõiduks piisavalt heas korras.
“Mõnel aastal pole rada veel maratonipäevalgi nii kiire ja kuiv olnud, kui praegu,” tunnistas 6. mail oleva Mulgi Rattamaratoni rajameister Jaanus Johanson. “Sügistormid ning talvine metsavedu pole lõhkunud ka sügavamal metsas olnud radu.”
Tänavune maratonirada on suures osas sama, mis eelmistelgi aastatel. Mõned väiksed muutused on kavas Holstre-Polli suusaradadel ning veidi erinev on trassi lõpuosa, mis kulgeb mööda mullu valminud Viljandi terviserada.
Võistlusdistantsi pikkus on endiselt veidi üle 55 kilomeetri ning matkasõitjatel tuleb läbida 27 kilomeetrit. Rajatähistus saab paika hiljemalt nädal enne starti ning 29. aprillil kutsub Viljandi Rattaklubi kõiki soovijaid distantsiga tutvuma avatud raja sõidule.
Alates 2001. aastast peetav Mulgi Rattamaraton on igal aastal osalejaid juurde võitnud. Mullu lõpetas võistlussõidu 1097 ratturit ning matkadistantsil jõudis finišisse 390 osalejat. Tänavu loodavad korraldajad mullu püstitatud rekordit veelgi ületada.
“Rattureid on nii Viljandimaa kui kogu Eesti teedel varasemast rohkem näha olnud,” rõõmustas Mulgi Rattamaratoni korraldava Viljandi Rattaklubi president Loit Kivistik. Et nii maratonile võistlema kui matkama tulijaid juba enne mai algust rattaga sõitma meelitada, alustab Viljandi Rattaklubi aprillis igal pühapäeval matkade korraldamist.
Mulgi Rattamaratonile ning kogu Elion Estonian Cup sarjale saab end kirja panna netiportaalis http://www.sportinfo.ee


Lisainfo
Loit Kivistik
Viljandi Rattaklubi president
Tel. 503 7186
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Chris
Rattur
Postitusi: 23
Liitunud: 17. 07. 2004. 17:06

Postitus Postitas Chris » 09. 04. 2007. 08:26

Ja kui saladus pole kus kohas sulle see inforaamat kätte sattus ja kas teistel on ka ligipääs sellele.

Kasutaja avatar
mulkago
Rattur
Postitusi: 126
Liitunud: 15. 01. 2007. 16:04

Postitus Postitas mulkago » 09. 04. 2007. 12:25


Multik
Rattur
Postitusi: 63
Liitunud: 03. 04. 2003. 14:43

Postitus Postitas Multik » 09. 04. 2007. 14:18

Vastuseks esimesele küsijale.

Rada jõuab ka tänavu Sammuli puhkebaasi (mullu viimane joogipunkt) ja läbib selle lühikese kivise osa, mis mullugi. Edasigi läheb rada nagu mullu, aga vahepeal on hobusekopli kõrvale ehitatud terviserada. Ehk mööda künklikku põldu kulgemine asendub 200-300 meetri pikkuselt laia liivase matkarajaga.
Kui jõutakse juba kahe järveäärse mudaauguni, peaks edasine tee sarnanema eelmise aasta omaga nagu kaks tilka vett. Heinamaa tõus ning mööda heinamaa ja põlluäärt kulgemine on endiselt sees.
Mullusega võrreldes muutub rada alates Närska mäelt. Kui mullu tuldi otse üle heinamaa (jõuti korraks ümber järve jooksul kasutatavale rajale) ning suunduti siis paarisajaks meetriks vanadele suusaradadele, siis tänavu on märksõnaks Viljandi uus terviserada.
Ehk siis Närska mäelt sukeldumine orgu järvega sisuliselt samale tasapinnale ning sama kõrge tõus kohe otsa. Siis uuesti alla ja uuesti üles ja uuesti alla ja uuesti üles (midagi alpinistidele).
Lõpu muudatuse distantsiline pikkus on ehk kaks kilomeetrit.

Sellised on korraldajate tänased mõtted. Ilmastik ja eeskätt maaomanikud võivad aga kaasa tuua vajaduse, teha veel mingeid muutusi. Lõplikult saab rada selgeks ja tähistatud 29. aprilliks.

Marko (rajameistri abi)

Eiffel
Rattur
Postitusi: 96
Liitunud: 22. 08. 2004. 04:09

Postitus Postitas Eiffel » 09. 04. 2007. 19:24

Multikile suur tänu info eest
Chris kirjutas:Ja kui saladus pole kus kohas sulle see inforaamat kätte sattus ja kas teistel on ka ligipääs sellele.
Mina sain selle raamatu Rakvere Hawaiist, aga ma arvan, et neid on ka mujal Eestis olevates rattapoodides

Kasutaja avatar
madiz
Rattur
Postitusi: 260
Liitunud: 25. 05. 2003. 10:32

Postitus Postitas madiz » 10. 04. 2007. 20:25

Olen kuulnud, et Rakvere oli üks esimestest kohtadest kus need voldikud välja pandi.

Multik
Rattur
Postitusi: 63
Liitunud: 03. 04. 2003. 14:43

Postitus Postitas Multik » 20. 04. 2007. 15:27

Annan korraldajate poolt teada

Neile, kes tahavad enne maratoni rada proovida, saavad seda teha pühapäeval, 29. aprillil kell 11 algaval avatud raja sõidul.
Stardipaigast, Viljandi järve ääres asuvalt parkimisplatsilt on sel kellaajal võimalik minna pika trassiga tutvuma koos rajameistritega. Selleks kuupäevaks on rada ka lintidega tähistatud, seega peaksid kõik soovijad ka omal käel raja üles leidma.

Mulgi Rattamaraton on 6. mail. Võistlussõidule antakse start kell 12 ja
matkadistantsile kell 13.20.

Kasutaja avatar
Priit
Rattur
Postitusi: 147
Liitunud: 22. 04. 2003. 09:02

Postitus Postitas Priit » 29. 04. 2007. 18:17

Raja lõpp järve taga on tõesti muutuse läbi elanud. Seal on veel vaja võtta viimsed tõsud, mis mõnelegi jäävad need üle jõua käivaks, sest rada on lahtise kruusaga. See on lõik kus on võimalik veel palju võita ja samas ka täitsa ära kustuda. Aga tänasel sõidul oli päris palju rahvast, raja tutvumine oli vist vale nimi üritusele :) Kõik panid oma tempos, nii et gruppe vist eriti ei tekkinudki. Aga rada on sarnaselt eelmiste aastatega oma heal tasemel, kuhu on lisatud veel mõned tõsud ja langued.
kui huvi on, miks mitte
www.westlineteam.com

Kasutaja avatar
ol
Rattur
Postitusi: 67
Liitunud: 11. 05. 2004. 16:43

Postitus Postitas ol » 30. 04. 2007. 00:32

Avatud raja sõidul käidud. Esimesed rajaproovijad tulistasid minema nagu võistlus oleks lahti läinud. Tahhomeeter oli alguses ikka puhta punases kui proovisin esimeste grupil sabas püsida.

Rada iseenesest väga heas korras. Nagu juba eelpool mainitud, siis suhteliselt sama mis eelmiselgi aastal. Väidetavalt tuleb viimase 5km sisse ligi 100m tõusu mis küpsetab korralikult. Seda enam, et need tõusud on sellel uuel terviserajal, mille katteks on kruus. Õigemini pehme kruus. Isiklikult olin sunnitud need järsemad tõusud kõik jalgsi võtma kuna pehme pinnase tõttu võttis lihtsalt ratta all ringi.

Pistsin ka hommikul GPS'i tasku ning lasin aparaadil väikese raja maha joonistada. Koos pisikeste omapoolsete kommentaaridega riputasin avatud raja teekonna ka internetti vaatamiseks.
Start on Viljandi järve äärest nagu eelmisegi aastal. GPS'i kaart näitab küll alguseks Paalalinna, kuid see on seetõttu, et ma lülitasin aparaadi koduukse ees sisse ja panin kohe trajektoori "lindistama".

Sinised "tilgad" kaardil on kommentaarid mille vabas vormis lisasin mälu järgi mida rajal nägin ja kogesin. Ei hakanud neid ka väga tihedalt panema kuna siis poleks üldse enam rada kaardil näha.

Seda mulgi maratoni avatud raja faili on võimalik ka oma arvutisse laadida ning Google Earthiga vaadata. Google Earthiga on see lahe võimalus, et kui seda kaarti natukene "nurga alla" keerata ehk mitte otse pealtvaates vaadata, siis on võimalik trajektoori joone peal näha ka suhtelist kõrgust merepinnast. Trajektoori joon on reljeefne vastavalt siis rajalt võetud tõusudele ja laskumistele.

Kasutaja avatar
Gunnar
Rattur
Postitusi: 1194
Liitunud: 11. 04. 2003. 14:33

Postitus Postitas Gunnar » 30. 04. 2007. 10:14

Mis minul meelde jäid:

Esimene sild (Orika sild) terviserajal - vasakult saab ohutult peale, keskelt minnes on soovitav ratast kergitada, ~10 cm aste, st. ussihammustuse oht.

Uus! telliskividega parandatud tee - mõlemalt poolt saab ümber sõita, üle ainult mõõduka hooga.

Kindel pundar tekib sinialliku mäele sõites, kuigi see iseenesest ilusti rattal läbitav.

Kuskil metsas oli kraav ja sild, mis koosnes kahest õhukesest õõtsuvast lauast. Puntra korral saab läbi kraavi kiiremini joosta kui sillajärjekorras seistes. Kraav ei tundund läbisõidetav, järsk vastaskallas.

Oli ka üks keskmiselt suurem porimülgas metsas ("mudamülgas" enne "Raske liivane tõus" kohta), sissetallatud ümbersõiduteed ei näinud st. võsa ja juurikad, seega olenevalt rattavalitsemisest, tuleb kas ise see tee luua või ratas õlale võtta. Et ringi sõita tuleks juba varakult kas paremalt või vasakult teelt ära keerata, kuna mülgas on lai.

"Raske liivane tõus" - ainuke kindel jooksukas

Lõpu liivarada on mõnus, kui tehnikat valdad, siis sõidetavad. Liiga väsind ei tasu seal olla.
Viimati muutis Gunnar, 30. 04. 2007. 11:24, muudetud 1 kord.
Ratas on minu hobi, mitte elu

Eiffel
Rattur
Postitusi: 96
Liitunud: 22. 08. 2004. 04:09

Postitus Postitas Eiffel » 30. 04. 2007. 11:15

Sai ka eile käidud rajaga tutvumas. Rada on huvitav ja suht raske- millegipärast oli varasemast meeles et rada on kergem.
:)
Gunnar kirjutas:
Uus! telliskividega parandatud tee - mõlemalt poolt saab ümber sõita, üle ainult mõõduka hooga.

Kuskil metsas oli kraav ja sild, mis koosnes kahest õhukesest õõtsuvast lauast. Puntra korral saab läbi kraavi kiiremini joosta kui sillajärjekorras seistes. Kraav ei tundund läbisõidetav, järsk vastaskallas.
Kaks asja jäid mind häirima:
1. punased telliskivid ja eterniit teeparanduselementidena- täitsa haige värk,
2. õõtsuv sild raja lõpu osas järve vastaskaldal- ettepanek korraldajatele oleks seda silda tugevdada, sest ma kardan, et see sild ei pea tuhande ja rohkem osaleja all vastu.

Üldiselt on rada huvitav, kuna sisaldab väga erinevat maastikku ehk siis on kõike- kruusa, asfalti, singleid, mägesid, liiva, pori jne.

Kasutaja avatar
riho
hobisportlane
Postitusi: 4511
Liitunud: 11. 09. 2003. 17:26

Postitus Postitas riho » 30. 04. 2007. 13:53

Gunnar kirjutas:"Raske liivane tõus" - ainuke kindel jooksukas
Kui mu mälu mined ei peta siis üle-eelmisel aastal tuiskas vanem korvpalli pükstes ja ketsides härrasmees sellest tõusust ratta seljas üles. Endal tekkis tahtmine oma ratas seepeale kabe komplekti vastu vahetada ja ümber spetsialiseeruda.

Ehk siis - räägi enda eest. Kindlat pole siin miskit.

Kasutaja avatar
Vihmamees
Rattur
Postitusi: 54
Liitunud: 23. 09. 2005. 13:56

Postitus Postitas Vihmamees » 30. 04. 2007. 14:35

Eiffel kirjutas:ettepanek korraldajatele oleks seda silda tugevdada
Kuna juhtusin seda rajaosa läbima tõenäoliselt koos rajameistriga, tuli asi jutuks. Sinna on tulemas tõesti tugevam sild, need plangud on seal Järvejooksu tarvis. Kui keegi muidugi jooksuks selle trajektoori valib... aga see on vist juba offtopic :lol:
NB! Uinudes sule silmad!

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 30. 04. 2007. 21:22

mulgis on traditsiooniliselt olnud ehitusprahiga täidetud teelõigud sees, ikka väga mitu aastat. õige kummirõhu ja sõidutehnikaga (kann sadulast lahti tellistest ülekihutamisel) ja pole probleemi.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Morrok
Rattur
Postitusi: 18
Liitunud: 06. 09. 2004. 13:10

Postitus Postitas Morrok » 30. 04. 2007. 21:52

Kivide koha pealt nii palju kommentaariks, et teada tuntud kivilõigul enamus kive suht maa sees ja täiesti sõidetav, kuid kahes kohas oli veetud värskeid murtuid telliskive augu täiteks ning need tükid ei olnud mitte väikesed (enamasti kaheks-kolmeks tükiks murtud telliskivid). Kõrvalt saab muidugi mööda, kuid arvestades, et sellel hetkel punt veel suht koos, võib see tulla mõnele üllatusena, et suur kivihunnik laiutab keset teed.

Kasutaja avatar
andrust
Rattur
Postitusi: 128
Liitunud: 23. 03. 2003. 11:04

tubli töö

Postitus Postitas andrust » 01. 05. 2007. 11:25

ol-ilt tubli ja tänuväärne töö!

P
Rattur
Postitusi: 203
Liitunud: 24. 04. 2004. 13:55

Postitus Postitas P » 02. 05. 2007. 16:27

sai ka päev tagasi rada sõidetud ja te räägite, et terviseraja tõusud polnud sõidetavad :shock: :shock:
ise käisin maxxlite 310-ga peal (ehk väga sile kumm) ja üles saamisega polnud küll kuskilt probleemi näha.
aga äkki oli kruusa kinni eilseks tambitud, ei tea, tsipa pehme ta igatahes oli küll.

Kasutaja avatar
ol
Rattur
Postitusi: 67
Liitunud: 11. 05. 2004. 16:43

Postitus Postitas ol » 02. 05. 2007. 19:41

Gunnar kirjutas:Mis minul meelde jäid:
Esimene sild (Orika sild) terviserajal - vasakult saab ohutult peale, keskelt minnes on soovitav ratast kergitada, ~10 cm aste, st. ussihammustuse oht.
Eilse ümber Viljandi järve jooksu ajaks oli Orika silla äär ilusasti liiva täis veetud, ehk nüüd peaks kõikjalt silla ulatuses ilusasti peale saama ilma "ussihammustust" kartmata.

Kasutaja avatar
Gunnar
Rattur
Postitusi: 1194
Liitunud: 11. 04. 2003. 14:33

Postitus Postitas Gunnar » 03. 05. 2007. 07:48

P kirjutas:sai ka päev tagasi rada sõidetud ja te räägite, et terviseraja tõusud polnud sõidetavad
Seda mainis ainult üks tegelane. Loomuliikult ple need hullud midagi, aga kui ikka 50km seljataga ja jalg pehme, siis pole palju vaja, et seal liival/liivas ratas tühjalt ringi ajada.
Ratas on minu hobi, mitte elu

Kasutaja avatar
vigurivänt
Rattur
Postitusi: 798
Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49

Postitus Postitas vigurivänt » 03. 05. 2007. 23:45

Rada muidu nagu mullu,vaid väikesed lisad juures,mis muudavad sõidu raskemaks st.huvitavamaks.Holstre Pollis oli miskit juurde joonistatud ja midagi uut oli krossirajaring.Sattusime sinna just peale traktorit,päris imevalt pehme oli.Lõpus üks imelik kahest lauast sild peaks küll mingi apkreidi läbi tegema,aga mõnest imevast mülkast ja saepuruteest oli küll maantee saanud.Lõputõusud võivad peale mõnekümne ratturi läbimist päris sodid olla,siis on üles sõitmine kindlasti raskem.
Pühapäeval näeb.Loodame,et ikka lund ka tuleb :twisted:
Tark ei torma!

Kasutaja avatar
KaupoR
Rattur
Postitusi: 7994
Liitunud: 10. 03. 2005. 14:11

Postitus Postitas KaupoR » 05. 05. 2007. 10:58

Sõitsin läbi lõigu veetakistusest kuni krossirajani. Veetakistuses on palju vett!! Võrreldes eelmise kahe aastaga on see suurem, laiem ja sügavam (vesi on külm ja ega õhkki soe ole!).

Veel seda, et rada on mullusega võrreldes märjem. Loigud ja mudaaaugud on tekkinud nii mõnessegi uude kohta ja eelmise aasta mudaaugud on suured, pehmed ja sügavad (vt Gunnari kirjeldatud "mudamülgas").

Krossidaja osa on põnev lisa. Täna oli sõidetav (öösel sadas kergelt ja liiv oli kinni), kuid võistluse ajal ilmselt sõidetakse pealmine liivakiht lahti ja rada võib tundamtuseni muutuda.

EDIT: Stardiprotokoll
If everything's under control, you're going too slow!

IFF12
Rattur
Postitusi: 27
Liitunud: 18. 03. 2007. 09:16

Postitus Postitas IFF12 » 06. 05. 2007. 15:17

Okei..kommentaarid siis
Rada oli päris raske,kuid sõit kulges päris hästi kuni sinnamaani kus lõpuni oli 6km..nimelt siis läks kumm ja koht oli tol hetkel kuskil 70-80...Deem ülimalt nördinud....
Sai siis need kilomeetrid ära joostud ja vaikselt veeretud ja Lõpuks 119.koht

Kasutaja avatar
peloton
Rattur
Postitusi: 166
Liitunud: 19. 07. 2006. 14:42

Postitus Postitas peloton » 06. 05. 2007. 18:17

ei raske oli rada jah ;)
eriti raskeks muutis raja veel pidev vali vastutuul.
kuni poole maani oli hea, sai seal 20 parema seas liigutud, kuid siis tuli kangestumine, koht 47

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 06. 05. 2007. 20:32

väga viis rada ja korraldus.
enne starti kulus aeg M3 kruvi otsimisele kuna diadora kinga küljest oli lahkunud ülemise rihma pinguti. ei hawaiil (paluti väljenduda lihtsamalt kui "M3" - vot sul mehaanikud) ega a&t hoolduses polnud. McGuyveri teipi samuti mitte. viimasel hetkel sain abi veikolt, monteerisin maha sadulaposti külge ununenud tulekinnituse ja veikolt saadud tangidega lõikasin parajaks. sellega sai korda.
tagant lõpust tulles nägin seda, kuidas esimest paari hüüumärgiga laskumist võeti kollektiivselt jalgsi. kohe narr nagu oli ainukesena ratta seljas tulla.
proovisin siis need uued punased tellised ka ära. parandasin ca 50-60 kohta lastes järjest sirgelt hooga üle telliste kui muu seltskond oli keskendunud sõidujoone otsimisele.
lõpupoole kippusid krambid kallale ja lõpuosa pehmed kruusatõusud polnud just meeldivad. aga noh - ise olen nõrk.
korraldajatele suur tänu.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
LauriA
Rattur
Postitusi: 790
Liitunud: 11. 04. 2003. 18:35

Postitus Postitas LauriA » 06. 05. 2007. 20:51

Rajaga rahul; korraldajad IMHO bluffisid, et on minoorsed muutused võrreldes eelmiste aastatega :twisted: võrreldes 2005 (kui viimati osalesin) aastaga oli lihtsamaid lõike ikka oluliselt vähendatud.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.

Multik
Rattur
Postitusi: 63
Liitunud: 03. 04. 2003. 14:43

Postitus Postitas Multik » 06. 05. 2007. 21:45

Korraldajad ei bluffinud. Mullusega võrreldes oligi vaid kaks uut lõiku. Holstre-Polli suusaradade oli lõpp veidi teine ja viimasest neljast kilomeetrist olid kaks teistmoodi.
Mitmes kohas oli aga raja seisukord mullusega võrreldes muutunud. Kohati olid metsaveomasinad raja treppi sõitnud, teises kohas jälle põllumees kündmas käinud, kolmandas teeomanik oma vara tellistega täitnud jne. Natuke märjem oli ka kui mullu (ja kes teab, kuidas nende ratturite treenitusegagi oli).
Igal juhul sai selgeks, et üks rada või erinevatel aastatel väga erinevalt tunduda.

Marko (üks korraldaja ja rajameistri abi)

Kasutaja avatar
KaupoR
Rattur
Postitusi: 7994
Liitunud: 10. 03. 2005. 14:11

Postitus Postitas KaupoR » 06. 05. 2007. 21:50

Multik kirjutas:Korraldajad ei bluffinud. Mullusega võrreldes oligi vaid kaks uut lõiku. Holstre-Polli suusaradade oli lõpp veidi teine ja viimasest neljast kilomeetrist olid kaks teistmoodi.
Krossiraja poogen oli ka ju uus ;)
If everything's under control, you're going too slow!

inc
Rattur
Postitusi: 38
Liitunud: 20. 12. 2003. 23:20

Postitus Postitas inc » 06. 05. 2007. 22:34

Endal oli tore ja seikluslik päev, mille tegid huvitavaks:

a) keti pooleksminek 200 m enne I TP-d, sellele järgnev ketivõtme "kerjamine";
b) sadulakoti kinnituste murdumine (tühja koha pealt) u poolel maal;
c) tagajooksu kodara purunemine mingil juurikasel laskumisel :shock: u 15 km enne lõppu);

Niisiis sain veeta planeeritust oluliselt kauem aega värskes õhus ja päikese käes ning lõpetada elu parima kohaga tagantpoolt lugedes :)
Viimati muutis inc, 07. 05. 2007. 19:42, muudetud 1 kord.

aus mees
Rattur
Postitusi: 32
Liitunud: 13. 07. 2006. 08:40

Postitus Postitas aus mees » 07. 05. 2007. 13:34

oskab keegi öelda kas ja kus näeb võistkondade tulemusi?
Miskit jutt oli, et peale igat ettappi pistetakse need kuhugi üles - SPORTINFOst igatahes ei leidnud :cry:
aega on, võita jõuab alati

Kasutaja avatar
MiCC
Rattur
Postitusi: 175
Liitunud: 14. 04. 2006. 15:47

Postitus Postitas MiCC » 07. 05. 2007. 13:52

aus mees kirjutas:oskab keegi öelda kas ja kus näeb võistkondade tulemusi?
Miskit jutt oli, et peale igat ettappi pistetakse need kuhugi üles - SPORTINFOst igatahes ei leidnud :cry:
http://www.sportinfo.ee/option/com_spor ... 58/lang/5/

aus mees
Rattur
Postitusi: 32
Liitunud: 13. 07. 2006. 08:40

Postitus Postitas aus mees » 07. 05. 2007. 13:55

http://www.sportinfo.ee/option/com_spor ... 58/lang/5/[/quote]

sellelt aadressilt jõuan isiklike tulemusteni - tahaks meeskondlikku arvestust näha :?
aega on, võita jõuab alati

Kasutaja avatar
UrmasL
Testisõitja
Postitusi: 2048
Liitunud: 10. 02. 2003. 08:58

Postitus Postitas UrmasL » 07. 05. 2007. 13:56

inc kirjutas:Esmalt tahaks öelda suured tänud kaasvõistlejale nr 312 (protokolli järgi Siim Märtmaa) ketivõtme laenamise eest. Helista 5294339, et asi tagasi saada.
312 all sõitsin ikka mina:) ja ketivõtme laenasin välja küll :)

Kasutaja avatar
riho
hobisportlane
Postitusi: 4511
Liitunud: 11. 09. 2003. 17:26

Postitus Postitas riho » 07. 05. 2007. 15:08

aus mees kirjutas:http://www.sportinfo.ee/option/com_spor ... 58/lang/5/

sellelt aadressilt jõuan isiklike tulemusteni - tahaks meeskondlikku arvestust näha :?
Ava ecxelis, 5 min nikerdamist ja mitteametlikud tulemused on olemas.

gandalf
Rattur
Postitusi: 525
Liitunud: 02. 06. 2003. 13:55

Postitus Postitas gandalf » 07. 05. 2007. 19:11

Veikol mitteametlikud meeskonnatulemused kah valmis:

võistkonnatulem

Kasutaja avatar
kristjan07
Rattur
Postitusi: 856
Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25

Postitus Postitas kristjan07 » 07. 05. 2007. 21:17

rada ja kõik hea...tiba raske oli liivas...ise olin sitt (N)

Kasutaja avatar
AndreK
hobisportlane
Postitusi: 2497
Liitunud: 07. 03. 2003. 12:06

Postitus Postitas AndreK » 08. 05. 2007. 09:48

Kas vahefinishi ajad on ka kuskil üleval?

seiko
Rattur
Postitusi: 144
Liitunud: 14. 05. 2004. 22:02

Postitus Postitas seiko » 08. 05. 2007. 09:53

AndreK kirjutas:Kas vahefinishi ajad on ka kuskil üleval?
SIIN

Vaata sealt tulpa Holstre

Kasutaja avatar
AndreK
hobisportlane
Postitusi: 2497
Liitunud: 07. 03. 2003. 12:06

Postitus Postitas AndreK » 08. 05. 2007. 09:54

tänud

Kasutaja avatar
Tõnuke
Rattur
Postitusi: 144
Liitunud: 13. 07. 2004. 13:39

blogi

Postitus Postitas Tõnuke » 08. 05. 2007. 12:06

Sai Mulgi muljetest väike blogi kah kribatud: http://tonuhe.blogspot.com/
2010 tehtud 135 võistlust - ehk aitab nüüd juba?!

PS
Rattur
Postitusi: 105
Liitunud: 23. 04. 2004. 15:02

Postitus Postitas PS » 08. 05. 2007. 14:50

veetakistuse stiilinäited olid ikka päris vinged :)

Need, kes täie rauaga sisse panid jäid keskel toppama, teised liigaeglased pidid jala maha panema, kõige kiiremini said läbi "paraja lauluga" sukeldujad.

diving by Karla
http://www.sportfoto.ee/index.php?lang= ... &pid=25763

Vasta

Mine “Eesti võistlused”