EEC III etapp: Tallinna Rattamaraton
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
OT/ A sa käi kuskil vaatamas neid kruusateid Point on hoopis selles, et Alpides ja ka lähemal Soomes nt kulgevad need kruusateed kohati sellise kallakuga tõusudel kus Maarjamaa tingimustes juba 100m eemal mass jala maha paneb. Point ei ole mitte kruusas vaid selles, et meil kimad min 30 km/h seda kruusa. Vaata nats ka aegasid millega neid mäestike sõite sõidetakse. /OTLauriA kirjutas:...Võib-olla on mulle jäänud vale mulje, aga kas isegi mitte Transalpil ja Salzkammergutil ei domineeri mitte kruus?...Point on selles, et kui MTB Euroopa Mekades kruus kõlbab, siis miks ta Eestis olla ei või.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Ma esindan seda matkajate kampa. Sõitsin lühikest rada sama kaua kui võitjad pikka. Ja mulle meeldis. Nii palju kui ma oma tuttavatega (ka matkajad) rääkisin, siis neilegi meeldis.Kirsa kirjutas:Vaadake, iga võistlus peab midagi ka vastu pakkuma, mingi elamuse või muu meeldejääva asja näol - Aegviidu seda ei teinud.
Usun, et kui sõit oleks olnud hulga tehnilisem, siis oleks rada osutunud minusugustele pühapäevasõitjatele liig raskeks. Pigem võikski kurtjatele öelda, et ka sirgel (kruusal) annab sõita pulssi punasesse.
Kui on soov jalgrattasporti ja ka maratone populariseerida, siis ongi just selliseid rahvasõite vaja. Igaühele midagi.
Miks sa arvad, et ma Austria, Shveitsi, Poola ja Tshehhi kruusateid näinud ei ole?? Näiteks Kral Sumava võitja aeg on oluliselt kiirem, kui H100 oma - samas on seal tõusumeetreid rohkem (3500 ringis). Nii et järelikult nad peavad ka sealse kruusa peal suutma hoida 25km/h keskmist kiirust.Mati kirjutas:OT/ A sa käi kuskil vaatamas neid kruusateid Point on hoopis selles, et Alpides ja ka lähemal Soomes nt kulgevad need kruusateed kohati sellise kallakuga tõusudel kus Maarjamaa tingimustes juba 100m eemal mass jala maha paneb. Point ei ole mitte kruusas vaid selles, et meil kimad min 30 km/h seda kruusa. Vaata nats ka aegasid millega neid mäestike sõite sõidetakse. /OT
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
Seos Tallinna Rattamaratoniga?LauriA kirjutas:...Näiteks Kral Sumava võitja aeg on oluliselt kiirem, kui H100 oma - samas on seal tõusumeetreid rohkem (3500 ringis)...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Seoses on see, et mujal maailmas on samuti maratonidel selliseid lõike, kus saab grupisõitu harrastada. Vaevalt nad sellise raja sellise ajaga ära sõidaks, kui seal singlid domineeriksid. Nii et milleks whinida, kui Kõrves ka seda oli Kokkuvõttes oli seda lai kruusateed Kõrves ainult mõned kilomeetrid. Tegemist ei olnud ju siiski nii kiire rajaga, kui oli seda 63km TRM-i oma.Mati kirjutas:Seos Tallinna Rattamaratoniga?LauriA kirjutas:...Näiteks Kral Sumava võitja aeg on oluliselt kiirem, kui H100 oma - samas on seal tõusumeetreid rohkem (3500 ringis)...
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
No korra siis veel! Kõrves ei ole küsimus kruuses kui sellises, vaid selle kombinatsioonis olematu profiiliga. Tippude puhul keskmine kuni 25 km/h kruusal näitab kõva profiili - analyse this Kõrves oli võitja keskmine ca 31 km/h Kusjuures mägedes upitavad keskmist kiireust tihti pikad ja kiired laskumised (tehnilised rajad on teine teema) mitte kruusagrupikad.LauriA kirjutas:Seoses on see, et mujal maailmas on samuti maratonidel selliseid lõike, kus saab grupisõitu harrastada. Vaevalt nad sellise raja sellise ajaga ära sõidaks, kui seal singlid domineeriksid...Mati kirjutas:Seos Tallinna Rattamaratoniga?LauriA kirjutas:...Näiteks Kral Sumava võitja aeg on oluliselt kiirem, kui H100 oma - samas on seal tõusumeetreid rohkem (3500 ringis)...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tegija kannab kiivrit! (kasvõi käevangus...)
http://www.sportfoto.ee/index.php?lang= ... &pid=37107
http://www.sportfoto.ee/index.php?lang= ... &pid=37107
Sellele ei julge midagi öelda ka - lööb surnuks kohe.PS kirjutas:Tegija kannab kiivrit! (kasvõi käevangus...)
http://www.sportfoto.ee/index.php?lang= ... &pid=37107
Talle pole vajagi midagi öelda! Juhendi punkt 9.1.2 näeb ette peakohtuniku õigust see sõitja diskvalifitseerida.AndreK kirjutas:Sellele ei julge midagi öelda ka - lööb surnuks kohe.PS kirjutas:Tegija kannab kiivrit! (kasvõi käevangus...)
http://www.sportfoto.ee/index.php?lang= ... &pid=37107
A mis siis kui vend teeb pildil sooja? Tõesta ära, et ta võistles niiholden kirjutas:Talle pole vajagi midagi öelda! Juhendi punkt 9.1.2 näeb ette peakohtuniku õigust see sõitja diskvalifitseerida.AndreK kirjutas:Sellele ei julge midagi öelda ka - lööb surnuks kohe.PS kirjutas:Tegija kannab kiivrit! (kasvõi käevangus...)
http://www.sportfoto.ee/index.php?lang= ... &pid=37107
If everything's under control, you're going too slow!
Eks igasuguseid radasid võib olla, ka Elionis. Asi peabki selles suunas arenema, et rahvas funnib neid etappe, mis neile meele järele on ja väldib neid, mis ei meeldi - lihtne!
Ise mõõdan raja keerukust-lihtsust selle järgi, kui palju ma eessõitja ahtrit ja tagaratast vaatan - kui kogu aeg, siis on rada mtb jaoks liiga lihtne(nagu maantee) ja kui pean kogu aeg üle eessõitja selja raja kulgemist jälgima ja aju ragistab tõusu ründamise taktikaid ette valmistad, on tegu paljude otamatustega rajaga, mis on üldjuhul põnavam sõita ja arendab ka minusuguse pühapäevasõitja oskusi.
Kõrves sõitsin 20km eesolijate tagaratast jõllitades ja aju ragistas mõelda, miks nii kuradi raske vändata on - väike peatus tegi selgeks, et esimese piduri klotsid jooksevad omal initsiatiivil kettale peale ja ketas jumalast kuum Ratta ja enda tervise huvides sõitsin otsejoones starti tagasi, seekord siis sedamoodi...
Ise mõõdan raja keerukust-lihtsust selle järgi, kui palju ma eessõitja ahtrit ja tagaratast vaatan - kui kogu aeg, siis on rada mtb jaoks liiga lihtne(nagu maantee) ja kui pean kogu aeg üle eessõitja selja raja kulgemist jälgima ja aju ragistab tõusu ründamise taktikaid ette valmistad, on tegu paljude otamatustega rajaga, mis on üldjuhul põnavam sõita ja arendab ka minusuguse pühapäevasõitja oskusi.
Kõrves sõitsin 20km eesolijate tagaratast jõllitades ja aju ragistas mõelda, miks nii kuradi raske vändata on - väike peatus tegi selgeks, et esimese piduri klotsid jooksevad omal initsiatiivil kettale peale ja ketas jumalast kuum Ratta ja enda tervise huvides sõitsin otsejoones starti tagasi, seekord siis sedamoodi...
Noh, et kui põnevaid pilte vaja, siis stardis juba nägin sellist tegelast. Juhendit oskame me kõik lugeda.
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor
Ritchey WCS QRS vektor
nu ei usu hästiA mis siis kui vend teeb pildil sooja? Tõesta ära, et ta võistles nii
tsekkige neid:
http://www.sportfoto.ee/index.php?lang= ... &pid=37105
http://www.sportfoto.ee/index.php?lang= ... &pid=37106
Kui sa just nalja ei tee, ...KaupoR kirjutas:A mis siis kui vend teeb pildil sooja? Tõesta ära, et ta võistles niiholden kirjutas:Talle pole vajagi midagi öelda! Juhendi punkt 9.1.2 näeb ette peakohtuniku õigust see sõitja diskvalifitseerida.AndreK kirjutas:Sellele ei julge midagi öelda ka - lööb surnuks kohe.
Aga eks Priidul ole ka igal pildil olemas kellaaeg, mis peaks protokolli kõrvutamise abil andma selgust, kas tegu soojenduse või võistlusreeglite ränga rikkumisega.
Üritasin ise Mulgis delegaadina rajal olles ühele lõunanaabrile selgitada, et triatlonilenks on keelatud, aga tal oli stampvabandus varnast võtta - ma pole juhendit lugenud. Seaduse mittetundmine ei vabasta vastutusest
Eks neid patustajaid oli teisigi, nt:
http://www.sportfoto.ee/index.php?lang= ... &pid=36492
Taaskord lätnane, pole vist ka juhendit lugenud
Antud isik oli kindlasti võistleja, mitte ei teinud sooja, jäi ka endale objektiivi ette http://pildid.haanjarattaklubi.ee/tln-2007/IMG_0074
http://www.sportfoto.ee/index.php?lang= ... &pid=36492
Taaskord lätnane, pole vist ka juhendit lugenud
Antud isik oli kindlasti võistleja, mitte ei teinud sooja, jäi ka endale objektiivi ette http://pildid.haanjarattaklubi.ee/tln-2007/IMG_0074
Rõõmsal jalgratturil on hambavahed sääski täis!
Seesama lätlane, kellele Mulgis märkuse tegin.kepsa kirjutas:Eks neid patustajaid oli teisigi, nt:
http://www.sportfoto.ee/index.php?lang= ... &pid=36492
Taaskord lätnane, pole vist ka juhendit lugenud
Antud isik oli kindlasti võistleja, mitte ei teinud sooja, jäi ka endale objektiivi ette http://pildid.haanjarattaklubi.ee/tln-2007/IMG_0074
Kurat, peab vist Läti keele ära õppima, sest ma ütlesin talle nii vene kui inglise keeles, et such thing is not allowed
Neid kiivreid müüdi Säästumarketis ja ega neid ei saagi kanda. Olid vist 70 EEKi kandis. Eks tal oli nii ohutum sõitaPS kirjutas:nu ei usu hästiA mis siis kui vend teeb pildil sooja? Tõesta ära, et ta võistles nii
tsekkige neid:
http://www.sportfoto.ee/index.php?lang= ... &pid=37105
http://www.sportfoto.ee/index.php?lang= ... &pid=37106
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....
kepsa kirjutas:Eks neid patustajaid oli teisigi, nt:
http://www.sportfoto.ee/index.php?lang= ... &pid=36492
Taaskord lätnane, pole vist ka juhendit lugenud
Vaatasin juhendist, et noteikumi>inglise variant ütleb:holden kirjutas:Seesama lätlane, kellele Mulgis märkuse tegin.
Kurat, peab vist Läti keele ära õppima, sest ma ütlesin talle nii vene kui inglise keeles, et such thing is not allowed
4.2. Use of time trial handlebars is not permitted.
Lätlasel ju õigus vastu kobiseda, kuna tal küljes aerobars.
arvatavasti kasutusel Cinelli Spinaci või 3TTT Tiramisu Jan Ulrich version. Need suht lühikesed, nii et käsivart/küünarnukki toetada ei saa.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
ju mehed jagavad matsu ära kuidas kiiremini edasi saab. mis seal imestada, rada ju sobilik sellise tehnikaga sõitmiseks. äkki elva etapil näeb juba mõnda meest kel tagajooksu asemel täiskettaga, kombinesoonis ja eraldistardi kiivrigakepsa kirjutas:Eks neid patustajaid oli teisigi, nt:
http://www.sportfoto.ee/index.php?lang= ... &pid=36492
Taaskord lätnane, pole vist ka juhendit lugenud
Antud isik oli kindlasti võistleja, mitte ei teinud sooja, jäi ka endale objektiivi ette http://pildid.haanjarattaklubi.ee/tln-2007/IMG_0074
Ma palun nüüd vabandust, et juhendit pole lugenud aga - ma usun, et juhendisse ei ole kirja saanud, mitu paari sarvi võib lenksule ritta seada ja ega vast sedagi, kui suured need sarved olla tohivad?kepsa kirjutas:Eks neid patustajaid oli teisigi, nt:
http://www.sportfoto.ee/index.php?lang= ... &pid=36492
Taaskord lätnane, pole vist ka juhendit lugenud
Antud isik oli kindlasti võistleja, mitte ei teinud sooja, jäi ka endale objektiivi ette http://pildid.haanjarattaklubi.ee/tln-2007/IMG_0074
Et sa siis pooldad sihukeste sarviliste rataste osalemist 1000 osalejaga massiüritusel , või tahad lihtsalt vaieldaAlbert kirjutas:Ma palun nüüd vabandust, et juhendit pole lugenud aga - ma usun, et juhendisse ei ole kirja saanud, mitu paari sarvi võib lenksule ritta seada ja ega vast sedagi, kui suured need sarved olla tohivad?
Elus on olemas teatud väljakujunenud normid, sealhulgas ka normaalsete (loe üldsuse poolt aksepteeritavate) rattasarvede pikkus-suurus. Minu jaoks kvalifitseruvad need ultrasarved automaatselt eraldistardilenksuks.
Sellisel juhul peaks mehele protokollis nime taha ilmuma tähekombinatsioon DQ. Kui nüüd vaadata meeste profiile nt sportfoto.ee-s siis seal juba mitmeid maratone järjest nii sõidetud. Lisaks veel ka Albertile, siis sarvede juures on padjakesed kuhu käsi toetada ka täiesti näha:holden kirjutas:Et sa siis pooldad sihukeste sarviliste rataste osalemist 1000 osalejaga massiüritusel , või tahad lihtsalt vaieldaAlbert kirjutas:Ma palun nüüd vabandust, et juhendit pole lugenud aga - ma usun, et juhendisse ei ole kirja saanud, mitu paari sarvi võib lenksule ritta seada ja ega vast sedagi, kui suured need sarved olla tohivad?
Elus on olemas teatud väljakujunenud normid, sealhulgas ka normaalsete (loe üldsuse poolt aksepteeritavate) rattasarvede pikkus-suurus. Minu jaoks kvalifitseruvad need ultrasarved automaatselt eraldistardilenksuks.
http://www.sportfoto.ee/index.php?lang= ... ion=search
http://www.sportfoto.ee/index.php?lang= ... ion=search
Tegemist küll tagumise otsa meestega, aga samas kui midagi ei juhtu võiks ju endale ka elvasse sellise asja peale kruvida
Rõõmsal jalgratturil on hambavahed sääski täis!
Kui puht ohutus aspektist vaadata, siis odavama otsa "maastiku"ratastele on juba poes väga huvitava kuju suuruse ja nurga all olevaid sarvi külge kruvitud. Kui rada soosib grupisõitu, siis kukkumise korral pole suurt vahet, kas saad makku 20 cm lisasarvega või 15 cm standardvarustusega. Grupis sõites ei saa sa pidurdada nii äärmistest sarvedest hoides kui ka "aerobar"il puhates.holden kirjutas: Et sa siis pooldad sihukeste sarviliste rataste osalemist 1000 osalejaga massiüritusel :?:
Ise sarvi üldse ei kasuta, seega hea targutada :)
Ratas on minu hobi, mitte elu
Nende suurte sarvede ohutuses ei olegi vist nii oluline sarve pikkus, värv ja kuju, vaid see et käed on piduritest väga kaugel? "Lubatud" lenksu otsas oleva sarvega on palju kergem kedagi ära haakida/vigastada kui aero- vms bariga. Ja kukkumise osas peaks olema kõige ohtlikumad sarvevabad lenksud, 1 ots kindlalt vastu maad ja teine teivastamiseks valmis.
Ja rajal käinute blogide osas selline panus: startisin kõige viimasena kui koridor juba tühi ja ilma numbrita. Munesin päris pikalt sabas, et mitte numbritega sõitjaid segada ja kelletki kohta võtta. Kui käigu sisse sai oli tõsine egotripp - üles ja alla ja sirgel ja kõveral - kogu aeg mööda. Isegi kruusal ei saanud puhata, sest tuulevarjust veeres lihtsalt välja.. Mulle päris meeldis. Eestotsa meestele uudiseks, et seal taga toimub ikka julm tardumine - kohe kui vähegi midagi tõususarnast on lükatakse granny peale ja siis tehakse tasakaaluharjutusi..
Ja rajal käinute blogide osas selline panus: startisin kõige viimasena kui koridor juba tühi ja ilma numbrita. Munesin päris pikalt sabas, et mitte numbritega sõitjaid segada ja kelletki kohta võtta. Kui käigu sisse sai oli tõsine egotripp - üles ja alla ja sirgel ja kõveral - kogu aeg mööda. Isegi kruusal ei saanud puhata, sest tuulevarjust veeres lihtsalt välja.. Mulle päris meeldis. Eestotsa meestele uudiseks, et seal taga toimub ikka julm tardumine - kohe kui vähegi midagi tõususarnast on lükatakse granny peale ja siis tehakse tasakaaluharjutusi..
No peaasi, et üritatakse vähemalt tõuse sõita. Nii see areng algab.konakona kirjutas:...Eestotsa meestele uudiseks, et seal taga toimub ikka julm tardumine - kohe kui vähegi midagi tõususarnast on lükatakse granny peale ja siis tehakse tasakaaluharjutusi..
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Seda minagi. Mõte mis peas vasardas oli see, et mingeid sõidukliinikuid oleks neile vaja. Tüüpi et autoriteet ütleks kuidas peab - "ei tasu kohe kõige kergemat käiku lahmata" ja "ükskõik kui väike hoog on, sa saad ühe tiiru vaikselt tõmmata et ilma lõhkumata käiku vahetada" jne. Olen näinud kuidas neid tehakse - tegelased ukerdavad alguses parklas ringi ja vahetavad käike ja proovivad maas lamavast harjavarrest üle sõita, paari päeva pärast teevad juba väikseid bunnyhoppe ja poolemeetriseid droppe nii et pole asigi.Mati kirjutas:No peaasi, et üritatakse vähemalt tõuse sõita. Nii see areng algab.konakona kirjutas:...Eestotsa meestele uudiseks, et seal taga toimub ikka julm tardumine - kohe kui vähegi midagi tõususarnast on lükatakse granny peale ja siis tehakse tasakaaluharjutusi..
alustasin ka tagant. panin ka paar korda granny peale. üks oli see liivane tõus poolel maal ja teine kord viimasel pukimäe tõusul. neid, kel käigud otsa lõppesid ja esikäikari agooniaraginat tekitasid jätkus igale suuremale tõusule.konakona kirjutas:Eestotsa meestele uudiseks, et seal taga toimub ikka julm tardumine - kohe kui vähegi midagi tõususarnast on lükatakse granny peale ja siis tehakse tasakaaluharjutusi..
minu meelest on oluline valida enda jaoks optimaalne koormus ja tunda sõidust mõnu, mitte aga olla kellelegi meele järgi grannyt mitte kasutades või mäge mitte jalutades. jalutamise patust jäin seekord puhtaks.
Tegelt võiks punkti 4.2 täiendada lausega:Ermo kirjutas:Mulle ikka meeldib see eestlaste nutikus ! "Kuskil pole öeldud, et mitu paari sarvi võib olla ... ". ... Korraldajatel ei jää muud üle kui anda välja uus 1500 lk reglement
Aerobars added to conventional bars must be removed because they are not permitted for this event/competition.
ja sama tekst panna ka eesti ja vene keelde.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.