velo.clubbers.ee CUP
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
nii. Märkisime (puna-valge kilelint) eile huvilisega raja ära. Rada kulgeb vastupäeva (kella osuti liikumisele vastupididises suunas). Varasema märgistuse võtsime maha, et mitte segadust ei tekiks. Märgistus peaks olema piisavalt tihe, et kui keegi tahab näiteks täna-homme minna enne võistlust rada luurama. Ohtlikud (või mis nad nüüd ikka nii ohtlikud on) kohad märgime vahetult enne 3. etappi homme. Olen saanud piisavalt positiivset vastukaja, et 3. etapp peaks ikkagi toimuma ja seda homme 19.00 nagu varem välja kuulutatud.
Hea ja huvitav rada on. Mõeldes harrastajatele. Sõidetav ka ilma amordi ja klippideta. Tulge kohale
Hea ja huvitav rada on. Mõeldes harrastajatele. Sõidetav ka ilma amordi ja klippideta. Tulge kohale
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Olen kohal
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Kus see start täpselt asub? Tunnen Piritat suhteliselt kehvasti, nii et oleks hea suht detailne kirjeldus.
Oleks hea meelega eile ka tulnud rada märkima. Panin ratta autosse ja puha. Mõtlesin, et sõidan muugale suvilasse - sealt hea pirtale minna. Aga no midagi pidi ikka maha ununema - ratta kingad. Ilma on nagu ikka nadi sõita. Ja uuesti tallinna teise otsa ka ei viitsinud sõita. Nii proovikski täna uuesti rajaga tutvust teha, kui stardi üles leiaks.
Oleks hea meelega eile ka tulnud rada märkima. Panin ratta autosse ja puha. Mõtlesin, et sõidan muugale suvilasse - sealt hea pirtale minna. Aga no midagi pidi ikka maha ununema - ratta kingad. Ilma on nagu ikka nadi sõita. Ja uuesti tallinna teise otsa ka ei viitsinud sõita. Nii proovikski täna uuesti rajaga tutvust teha, kui stardi üles leiaks.
STARDIPAIK
Pirita poodi tead (nüüdne westsport). Sealt uhad mööda asfaltit sisemaa poole (mitte merivälja ega kesklinna poole). u. 1,5 km pärast hargneb tee kaheks. Vasakule lähevad liinibussid 34 ja ... ja peagi on ka metsakalmistu, botaanikaaeg ja teletorn, kuid sina hoiad otse ja vasakule ei keera. Otse sõites hakkab tee kohe laugelt paremale keerama . Kurvi lõpus läheb vasakule jälle üks asfaltee, keera sinna ja näed paremat kätt kohe kruusakattega väikest parkllat pirita jõe ürgoru ääres. Parklas olles peaksid nägema mõlemal pool punavalgeid linte. Hakka neid mööda minema. rtada kulgeb vastupäeva ja läbib parklat 2 korda. Stardipaik on küll tegelikult natuke parklast eemal künkal, kuid rajaga saada tutvuda ikka ja kolmapäeval leida ka stardi kindlasti ülesse.
Pirita poodi tead (nüüdne westsport). Sealt uhad mööda asfaltit sisemaa poole (mitte merivälja ega kesklinna poole). u. 1,5 km pärast hargneb tee kaheks. Vasakule lähevad liinibussid 34 ja ... ja peagi on ka metsakalmistu, botaanikaaeg ja teletorn, kuid sina hoiad otse ja vasakule ei keera. Otse sõites hakkab tee kohe laugelt paremale keerama . Kurvi lõpus läheb vasakule jälle üks asfaltee, keera sinna ja näed paremat kätt kohe kruusakattega väikest parkllat pirita jõe ürgoru ääres. Parklas olles peaksid nägema mõlemal pool punavalgeid linte. Hakka neid mööda minema. rtada kulgeb vastupäeva ja läbib parklat 2 korda. Stardipaik on küll tegelikult natuke parklast eemal künkal, kuid rajaga saada tutvuda ikka ja kolmapäeval leida ka stardi kindlasti ülesse.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
veel:
kolmapäevakute juhendisse pole küll veel need punktid lisandunud, aga:
1. Start on avatud 19.00-20.30
2. kukkumise, koerajalutaja/koera vms. korral saab sõitja soovi korral uue stardi samal päeval enne kella 20.30
3. Kiiver on kohustuslik
4. võimaluse korral leidke mõne eelmise võisatluse nr. (juhtraua külge kinnituv ja pange see juba kodus rattale külge.
Numbreid ja nööri nende kinnitamiseks saab ka stardist aga kunagi ei tea, kas jätkub ....
Olen ise kohal ilmselt juba 18.30. Vaatan üle raja märgistuse, vajadusel seda tihendades jms. Mõõdan ühe ringi pikkuse ära. Kes varem tuleb, siin saab koos minuga rajaga tutvuda.
Kohalejõudmise kirjeldus ja kõikvõimalik kaardimaterjal juba eespool olemas. Küsimused jms. 055 61 25 78
kolmapäevakute juhendisse pole küll veel need punktid lisandunud, aga:
1. Start on avatud 19.00-20.30
2. kukkumise, koerajalutaja/koera vms. korral saab sõitja soovi korral uue stardi samal päeval enne kella 20.30
3. Kiiver on kohustuslik
4. võimaluse korral leidke mõne eelmise võisatluse nr. (juhtraua külge kinnituv ja pange see juba kodus rattale külge.
Numbreid ja nööri nende kinnitamiseks saab ka stardist aga kunagi ei tea, kas jätkub ....
Olen ise kohal ilmselt juba 18.30. Vaatan üle raja märgistuse, vajadusel seda tihendades jms. Mõõdan ühe ringi pikkuse ära. Kes varem tuleb, siin saab koos minuga rajaga tutvuda.
Kohalejõudmise kirjeldus ja kõikvõimalik kaardimaterjal juba eespool olemas. Küsimused jms. 055 61 25 78
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Andrus K kirjutas:veel:
kolmapäevakute juhendisse pole küll veel need punktid lisandunud, aga:
1. Start on avatud 19.00-20.30
2. kukkumise, koerajalutaja/koera vms. korral saab sõitja soovi korral uue stardi samal päeval enne kella 20.30
3. Kiiver on kohustuslik
4. võimaluse korral leidke mõne eelmise võisatluse nr. (juhtraua külge kinnituv ja pange see juba kodus rattale külge.
Numbreid ja nööri nende kinnitamiseks saab ka stardist aga kunagi ei tea, kas jätkub ....
Olen ise kohal ilmselt juba 18.30. Vaatan üle raja märgistuse, vajadusel seda tihendades jms. Mõõdan ühe ringi pikkuse ära. Kes varem tuleb, siin saab koos minuga rajaga tutvuda.
Kohalejõudmise kirjeldus ja kõikvõimalik kaardimaterjal juba eespool olemas. Küsimused jms. 055 61 25 78
Kas üritus ikka toimub ? Kui ilm selliseks pöörab, nagu ennustajad räägivad, siis oleks mõistlikum see sõit edasi lükata. Praegu aknast välja vaadates midagi lootust andvat tulemas pole. Kui väheke sajab pole hullu midagi, aga kui juba tormiks pöörab, kaob mul küll tahtmine välja minna ära.
Rivo.
Metsa all on küll rahulikum, aga kui ikka väga märg on siis on veel lisaks külmetamise oht. Otepää sõit ka tulemas, nii, et. Samas tundub, et on kaks asja mida rattur üldjuhul valida ei saa - ilm ja saatus.Rivo kirjutas: Kas üritus ikka toimub ? Kui ilm selliseks pöörab, nagu ennustajad räägivad, siis oleks mõistlikum see sõit edasi lükata. Praegu aknast välja vaadates midagi lootust andvat tulemas pole. Kui väheke sajab pole hullu midagi, aga kui juba tormiks pöörab, kaob mul küll tahtmine välja minna ära.
Rivo.
Andrus K on ka samas suure ettevalmistuse ära teinud.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Pole halba ilma, on vaid ebaotsatrbekas riietus. Ja vähene kogemus.
Vaatame, loodame, et läheb rahulikumaks (ilm). Praeguse seisuga asi toimub. Minu poolt. Kas on olemas pretsedent, et varem välja kuulutatud võistlus (TEC vms.) jäetakse vihma tõttu ära ? Kahtlen. Võibolla mnt, aga mitte mtb.
Pori ja higi teevad asja vaid lahedamaks
Vaatame, loodame, et läheb rahulikumaks (ilm). Praeguse seisuga asi toimub. Minu poolt. Kas on olemas pretsedent, et varem välja kuulutatud võistlus (TEC vms.) jäetakse vihma tõttu ära ? Kahtlen. Võibolla mnt, aga mitte mtb.
Pori ja higi teevad asja vaid lahedamaks
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Olen täna jälginud Helsingi ilmaradarit. Tundub, et suur sajupilv hakkab Tallinnast Soome poole liikuma. Kui nüüd muidugi mandri poolt uut pilve ei tule.Andrus K kirjutas:Pole halba ilma, on vaid ebaotsatrbekas riietus. Ja vähene kogemus.
Vaatame, loodame, et läheb rahulikumaks (ilm).
http://www.meteo.helsinki.fi/Porthania.html
Tea , mul siin akna taga sadas pikemat aega aga nii kui sadu lõppes hakkas katus(mul katuse aknad)koheselt kuivama andes nii lootuse ka mujal tahenevale olustikule.Oma keskmiselt alla poole harrastaja tasemega ei õnnestunud mul ka vaatamatta esmapäevasele vihmale haigeks jääda nii , lootust on siin kõvematele meestele küllaga.
No nii...vabandused eelneva pessimistliku postituse pärast. Ei tasu neid kohalikke ilmaennustajaid uskuda. Eile õhtul teatati, et täna õhtuks on oodata trombe ja isegi rahet rääkimata muidugi tugevast tuulest ja vihmast. Tänu sellele ka minu eelmise postituse sisu. OK, see selleks.
Omalt poolt ootan õhtul tugevat konkurentsi ja palju osavõtjaid. Seekord valin kapist teise numbri, et mitte Alvaro valituga kokku sattuda
Omalt poolt ootan õhtul tugevat konkurentsi ja palju osavõtjaid. Seekord valin kapist teise numbri, et mitte Alvaro valituga kokku sattuda
ei no mis sa jamad. Number külge ja rajale . Vastasel korral takistad võistlejaid, sest kohti, kus möödumisvõimalused on vaid teoreetilised (singletrack ) on hulgim.Corrosion kirjutas:kas ilma nr nö kaassõitjana ei saa osaleda, et teiste võistlejate kiirust üleval hoida? pidin minema emv trekis vaatama ja kui koha üles leian, astun võibolla isegi läbi..
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Kas rada võttis hingeldama? Sa ju trenni poiss, mis sul viga. Ma saan aru kui mina, vana inime, ähin aga...Corrosion kirjutas:Ma ei kujutand ette, et nii "kerge" rada tuleb Kahju , et andrus k-l nii kehvasti läks. Nüüd võid minna velo+ sessima, et nii kehva amordi panid külge... Võiks teha mõne full asfalt sõidu, nii 30 km avatud rajal.
Ja mis Andruse amordiga juhtus? Asfaldisõit võiks olla mõeldav. Lepiks kokku, et kõik on siiski MTB'dega. Kummivalik oleks vaba. Teha võiks konkreetselt eraldistardi reeglite kohaselt. Tuules sõita ei tohi jne.
Olengi trenni aga asfaldi, seda sorti maastikku näen suht esimest korda. Algus kahtlesin kas üldse osa võtan aga jah, raja sain alles 2-el ringil selgeks. Eilsel võistlusel jüris sain oma lollga päris vihaselt uhatud need kes olid mtbdega said lutti ja isegi üks mntga vend väsis ära mu kõrval. Aga kõik on strateegia ja õigel ajal thrusti panemine...UrmasL kirjutas:Kas rada võttis hingeldama? Sa ju trenni poiss, mis sul viga. Ma saan aru kui mina, vana inime, ähin aga...Corrosion kirjutas:Ma ei kujutand ette, et nii "kerge" rada tuleb Kahju , et andrus k-l nii kehvasti läks. Nüüd võid minna velo+ sessima, et nii kehva amordi panid külge... Võiks teha mõne full asfalt sõidu, nii 30 km avatud rajal.
Ja mis Andruse amordiga juhtus? Asfaldisõit võiks olla mõeldav. Lepiks kokku, et kõik on siiski MTB'dega. Kummivalik oleks vaba. Teha võiks konkreetselt eraldistardi reeglite kohaselt. Tuules sõita ei tohi jne.
heh, teiste tuules sõita ei tohi? varem või hiljem püüab keegi kellegi kinni ja tulemus käes. mnt sõidu reeglite järgi ei ole keelatud tuules sõita, see ongi strateegia. Ja kui sa ei näind siis andrus k pani nipli ja suht koledalt, nii et amort läks pooleks...
No Pain No Gain
See millest sina räägid on (maantee) grupisõit. Mina rääkisin eraldistardist (time-trial). Aga loomulikult võiks ka grupisõidu teha teinekord. Ja ei pea tingimata asfaldil olema. Võib vabalt ka maastikul olla kus ka möödumisvõimalused olemas.Corrosion kirjutas:heh, teiste tuules sõita ei tohi? varem või hiljem püüab keegi kellegi kinni ja tulemus käes. mnt sõidu reeglite järgi ei ole keelatud tuules sõita, see ongi strateegia.
grupisõit ongi põnevam, time trialis kipub aga nii olema et ikka püütakse keegi kinni ja kas siis saab otseselt tuules sõitmist keelata ?UrmasL kirjutas:See millest sina räägid on (maantee) grupisõit. Mina rääkisin eraldistardist (time-trial). Aga loomulikult võiks ka grupisõidu teha teinekord. Ja ei pea tingimata asfaldil olema. Võib vabalt ka maastikul olla kus ka möödumisvõimalused olemas.Corrosion kirjutas:heh, teiste tuules sõita ei tohi? varem või hiljem püüab keegi kellegi kinni ja tulemus käes. mnt sõidu reeglite järgi ei ole keelatud tuules sõita, see ongi strateegia.
No Pain No Gain
eraldistardi kohta niipalju et: kui püüad eelsõitja kinni pead mööda sõitma või vähemalt 10 m tagapool olema ja see kellest mööda sõidad ei tohi tuules sõita ja hiljemalt ühe kilomeetri möödudes peab vahe 15m olema(loodan et nende vahedega panin täppi, suurusjärgud kindlasti). kui eksid selle reegli vastu, siis saad kas rahaline trahv+ ajaline trahv või disklahvi.
jama lugu@amort pooleks
aga offtopic: trekil oli lahe
jama lugu@amort pooleks
aga offtopic: trekil oli lahe
Viimati muutis vic, 23. 07. 2003. 22:31, muudetud 1 kord.
veni vidi vici
Rada oli hea, mulle meeldis, kuigi finishi mäest oleks võind ju korragi üles saada, nii napiks jäi, krdi juurikad!
Andrusele kiiret paranemist ja loodan, et v+ ikka tasuta uue amordi alla kruvib. See ikka jama küll kui krooni juurest mõlemad torud pooleks nagu lõigatud, nii nõrk ei tohiks amort küll olla. MTB-s ju suht tõenäoline, et kräshi paned.
Loodan, et suhetega foorumivennad aitavad siis Andrus't kui v+ sakkima hakkab
Andrusele kiiret paranemist ja loodan, et v+ ikka tasuta uue amordi alla kruvib. See ikka jama küll kui krooni juurest mõlemad torud pooleks nagu lõigatud, nii nõrk ei tohiks amort küll olla. MTB-s ju suht tõenäoline, et kräshi paned.
Loodan, et suhetega foorumivennad aitavad siis Andrus't kui v+ sakkima hakkab
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Rada oli tõesti vägev...ätäh. Kas andrus sai siis ise kõvasti viga? Ja sellest amordist tahaks pilti näha Mõlemad torud pooleks...uskumatuMati kirjutas:...Andrusele kiiret paranemist ja loodan, et v+ ikka tasuta uue amordi alla kruvib. See ikka jama küll kui krooni juurest mõlemad torud pooleks nagu lõigatud, nii nõrk ei tohiks amort küll olla. MTB-s ju suht tõenäoline, et kräshi paned...
Igati lahe rada oli. Kahju, et Andrus õnnetu nipli pani, nii et amort kahest kohast pooleks ja mokk lõhki. Ise mingi õnne kombel pääsesin nipli panekust. Kolmandal ringil sõitsin samast kohast läbi. Lõi korraks amordi pea põhja ja siis veel ca. 2m. esirattapeal sõitu Kuid jäin õnneks püsti. Finishi eelseast tõusust õnnestus kah vist kaks korda üle saada, ülejäänud kolm rikkus üks kaval juurikas ära
See on see mägi mis Meridal oli starditõus (uue kurvi juures). Aga ise küll nagu ei märganud seal sellist auku kus oleks võind niplit panna. Taolistel laskumistel soovitan ikka keharaskus taha viia ja jalgadega kindlalt pedaalidele suruda. Nii hoiab ilusti tagaratta maas.tarmo kirjutas: seda kohta tahaks ka muidugi näha kus crash juhtus.
mul sama ratas ja amordiks on Suntour XCR Magnesium: http://www.rocknloll.com/images/products/four24.jpg. arusaadavalt teeb mind selline uudis murelikuks...tarmo kirjutas:mis amordiga tegu oli mis niimooodi pooleks läks
seda kohta tahaks ka muidugi näha kus crash juhtus.
See oli see koht seal stardilaskumise päris all, kus see liivane koht (mul igal ringil väike hüpe). No Andrus samas üritas vist kuidagi selle liivase koha kõrvalt või servast ja nii see prõks käis.UrmasL kirjutas:See on see mägi mis Meridal oli starditõus (uue kurvi juures). Aga ise küll nagu ei märganud seal sellist auku kus oleks võind niplit panna. Taolistel laskumistel soovitan ikka keharaskus taha viia ja jalgadega kindlalt pedaalidele suruda. Nii hoiab ilusti tagaratta maas.tarmo kirjutas: seda kohta tahaks ka muidugi näha kus crash juhtus.
Amordiks tal jah Suntour (konkreetset mudelit ei tea, aga standardis olnud amort).
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Rada meeldis, finisi tõusu ei hakkand algul isegi proovima ratta seljas võtma, kartsin, et rebestan mõne lihase ära, a viimase ringi lõpus läxin sellest ilusti ülesse, st vähemalt finish oli ilus. Teistel tõusudel ikaldusin ainult korra esimesel ringil (rockster ei vedand alt) Muidu rada oli tõesti mõnusalt kerge ja huvitav, enne asfaltile jõudmist ühes 170 kraadises kurvis sai liialt sisse kallutatud ja peaga hooga vasta puud pandud, võttis linnukesed korraks lendama küll, a siiski ei kukkund.
Viimati muutis Gunnar, 24. 07. 2003. 12:26, muudetud 1 kord.
Selle finishitõusuga oli see konks, et kummirõhk ei tohtinud liiga kõrge olla. Mul oli veits alla 3 atm sees. Viiest ringist kahel ainult ikaldusin seal tõusul. Esimesel korral läksime sinna kellegiga kahekesi ja ei saanud õiget trajektoori valida. Teisel korral oli viimasel ringil kui hakkasin liigselt rapsima.
Aga keskmisest tõusust ei saanud ma kordagi üles. Esimesel kahel ringil proovisin aga tundus suht lootusetu...
Aga keskmisest tõusust ei saanud ma kordagi üles. Esimesel kahel ringil proovisin aga tundus suht lootusetu...
Aga selles mõttes tase oli kõva , kuna algul arvasime mõlemat tõusu jooksukateks aga , et nii paljud sellest juurikadiscost ülesse said oli küll pos.üllatus.Arvan , et ka tagumisest oleksid enamus saanud aga ajaliselt oleks see suurem kaotus olnud nii siis minagi varakult jooksuga ülesse.Sama loogika alusel ka juurika koht aga lõpus ikka ilufinish ning arusaam, et seal polekski vändates palju rohkem aega kaotnud kui joostes.Kindlasti jäi ka vormi taha midagi.
Mul üks häda tõenäoliselt siis oligi liigne rõhk, oli maantee sõiduks siisse löödud ja vähemaks ei last. Ja krt õigele trajektoorile sain ka pihta alles siis kui peale sõitu teisi vaatasin. Aga no peamine häda peitus tegelikult muidugi ikka selles kes väntasid ringi ajasUrmasL kirjutas:Selle finishitõusuga oli see konks, et kummirõhk ei tohtinud liiga kõrge olla. Mul oli veits alla 3 atm sees. Viiest ringist kahel ainult ikaldusin seal tõusul. Esimesel korral läksime sinna kellegiga kahekesi ja ei saanud õiget trajektoori valida. Teisel korral oli viimasel ringil kui hakkasin liigselt rapsima.
Aga keskmisest tõusust ei saanud ma kordagi üles. Esimesel kahel ringil proovisin aga tundus suht lootusetu...
Aga selle keskmise tõusuga oli lootusetu, ca 3/4 jõudsin ja siis puss.
Üks neiu ju lausa filmis seekordwest kirjutas:Millal tulemusi näeb? Kas seekord ka pilte tehti?
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Siis vist kui Andrus oma (ja ratta) haavad lakutud saabwest kirjutas:Millal tulemusi näeb? Kas seekord ka pilte tehti?
Tegelt ma ei taha kahjurõõmus olla aga ratturil ikka juhtub. Kõik me oleme vähem või rohkem nipleid pannud ja varustust lõhkunud ning mõnigi hea tulemus võistlustel on selle tõttu kannatanud.
õige. selleks sellised treeningvõistlused ongi. oleks see mynthonil või tekil juhtunud, oleks kindlasti hulga õnnetum olemine.UrmasL kirjutas:Tegelt ma ei taha kahjurõõmus olla aga ratturil ikka juhtub. Kõik me oleme vähem või rohkem nipleid pannud ja varustust lõhkunud ning mõnigi hea tulemus võistlustel on selle tõttu kannatanud.
aga suntour amort...pole sõnu lihtsalt
Esimesel ringil ei saanud kummastki üles - liigselt rabistasin. Rambipalavik vist Aga edasi sai juba fini?itõusust ilusti üles. Keskmisel tekkis ühel ringil veel probleem, kui kellegiga koos püüdsin sinna saada, siis jäi üritus katki. Mul oli ikka suht kulunud kumma all. Vana Richey Z-max. Käis ringi küll aga ikkagi sai enam-vähem üles.huviline kirjutas:Aga selles mõttes tase oli kõva , kuna algul arvasime mõlemat tõusu jooksukateks aga , et nii paljud sellest juurikadiscost ülesse said oli küll pos.üllatus.Arvan , et ka tagumisest oleksid enamus saanud aga ajaliselt oleks see suurem kaotus olnud nii siis minagi varakult jooksuga ülesse.
Tegelikult oli mul suurem probleem nendes sopastes kurvides, kus esikumm ei pidanud... Läks otse kogu aeg.
Rada oli jah lahe, eriti seal parkla taga olnud laskumine, ikka väga kiire ja tehniline koht oli tegelt. Aga selles Gunnari mainitud kurvis tegin mina just teistpidi, kaldusin välja ja samamoodi peaga vastu puud.Gunnar kirjutas:Muidu rada oli tõesti mõnusalt kerge ja huvitav, enne asfaltile jõudmist ühes 170 kraadises kurvis sai liialt sisse kallutatud ja peaga hooga vasta puud pandud, võttis linnukesed korraks lendama küll, a siiski ei kukkund.
Päris huvitav oli vaadata kuidas ma tõusudel pikalt maha jäin tänu väga sitale vormile ja taga olevale peaaegu siledale kummile, aga laskumistel läksin jälle natuke eest ära, ees mingi jubeda traktorimustriga 2.4" kumm ja loomulikult see et mul kõik piduriklotsid nii siledad et ratast blokki võimatu saada Aegajalt hakkas endalgi hirm
velo.clubbers.ee
teemast välja agatarmo kirjutas:
õige. selleks sellised treeningvõistlused ongi. oleks see mynthonil või tekil juhtunud, oleks kindlasti hulga õnnetum olemine.
aga suntour amort...pole sõnu lihtsalt
Haanja tecil pärast tõkkepuust möödumist oli mõne maapärast mingi auk kus ühel viljandi sellil murdus rst gilal mõlemad torud ülevalt kinnituste juurest pooleks,sama tüüp kes siin möödasõitjate kommentaaride järgi rajakõrval maas lebas veidi aega. kutil oli nägu päris paistes.
See amort oli Merida kalahari 590 all.
endalgi ühel rattal selline.........hakka või muretsema
Andrus K is back in the house
3. etapi rajaga jäid vist kõik rahule. Tore kui meeldis. Puhanud näoga ei tulnud küll keegi rajalt. Marion ainsa naisvõistlejana oli tubli. Hea oli näha ka mitmeid uusi nägusid. Tulemused saavad ehk ülesse homme. Sry.
Rahuliku nipli panin jah. Tahtsin sealt liivaväljast vasakult mööduda, kuid rohu sees oli väike aga konkreetne auk. Amort just niimoodi katki nagu eespool kirjeldatud. Kuradi-kuradi-kurat. Jälle ikaldus ja rahakotti vaja kergendada .
Kukkumine oli sedavõrd kiire, et käsi ei jõudnud ette pannagi ja ninuli ma lendasin. Kiiver kaitses silmnäo ja nina ära, mokka (nina ja ülemise huule vahelt) aga mitte. Kiivril on väike mõlk täpselt oimu kohal. Nina on kriimuline aga terve, mokk vajas õmblemist. Blääääd.
Muidu kõik ok ja kui oleks amort, siis võiksime täna korrata
suvemehega kaasas olnud naisterahvas filmis muuseas mu kuulsusrikka (sic!) laskumise ja nipli ära. Võiks foorumisse ülesse panna.
Ja suur aitäh Mati naisele, kes ilmus kohe peale kukkumist nagu maa alt med-karloll käes ja asus askeldama Väga kogenult ja sihikindlast muuseas. Mati ? Tihti siis ise üle kaela käid ?
3. etapi rajaga jäid vist kõik rahule. Tore kui meeldis. Puhanud näoga ei tulnud küll keegi rajalt. Marion ainsa naisvõistlejana oli tubli. Hea oli näha ka mitmeid uusi nägusid. Tulemused saavad ehk ülesse homme. Sry.
Rahuliku nipli panin jah. Tahtsin sealt liivaväljast vasakult mööduda, kuid rohu sees oli väike aga konkreetne auk. Amort just niimoodi katki nagu eespool kirjeldatud. Kuradi-kuradi-kurat. Jälle ikaldus ja rahakotti vaja kergendada .
Kukkumine oli sedavõrd kiire, et käsi ei jõudnud ette pannagi ja ninuli ma lendasin. Kiiver kaitses silmnäo ja nina ära, mokka (nina ja ülemise huule vahelt) aga mitte. Kiivril on väike mõlk täpselt oimu kohal. Nina on kriimuline aga terve, mokk vajas õmblemist. Blääääd.
Muidu kõik ok ja kui oleks amort, siis võiksime täna korrata
suvemehega kaasas olnud naisterahvas filmis muuseas mu kuulsusrikka (sic!) laskumise ja nipli ära. Võiks foorumisse ülesse panna.
Ja suur aitäh Mati naisele, kes ilmus kohe peale kukkumist nagu maa alt med-karloll käes ja asus askeldama Väga kogenult ja sihikindlast muuseas. Mati ? Tihti siis ise üle kaela käid ?
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!