III Rakke Rattamaraton [TEC] 03.08.2003 [MTB]

Infot ja muljeid võistluste kohta
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Ruve
Rattur
Postitusi: 844
Liitunud: 04. 04. 2003. 18:33

Postitus Postitas Ruve » 04. 08. 2003. 08:42

Rom kirjutas:hea näide kuidas saada ka vähese algmaterjaliga teha suurepärane rada,
sellisel rajal saad aru mida on maastikuratta väljamõtlejad öelda tahtnud.

väga hea rada.......mõnuga sai võetud seda :)
arvan samuti,et rada oli väga hea,eriti metsa osa ja kändude vahel sõit.Sellist rada pole veel olnud,kus ühest ja samast mehest saab 4-5 korda mööda sõita.Kellele sobis põllul ja kändude vahel sõit,kellele asfaldi ja kruusa lõigud...arvan,et oli igaühele midagi :) ainult üks TP oleks võinud veel ennem finisit olla,nii 7 km ennem ntx.Just jook oli see mis otsa lõppes,sest vahepeal sai oma joogipudelit ka tuttavale laenatud kes juba päris "kustumas" oli...
Kiitus korraldajatele!

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 04. 08. 2003. 08:47

Rom kirjutas:Mõni FS mees võiks raja kohta miskit kosta..........või vähemalt naeru mugistada hardtaili meeste üle :)
FS mehed siin naeru mugistada ei saa, sest ühtegi polnud eesotsas :wink:
rada oli parim siiamaani. vähemalt minu jaoks, selles pole mingit kahtlust. see oli ette teada,et mäge sealkandis pole , seepärast polnud erilisi ootusi profiili suhtes. enno oli igal juhul ülikõva eeltöö teinud raja ettevalmistuses ja tunda oli, et see rada oli tehtud hingega asja juures olles, mitte lihtsalt linte välja pannes. väga kõva, et tekil lõpuks ka üks korralik, tehniliselt raskem etapp on. selle raja võiks kohalikud tähistada aastaringselt kui mtb matkaraja, läheks isegi veel rõõmuga seda sõitma, matkatempos.
tegelt on minu unistus, et keegi eestis alustaks pikemate MTB sõitiudega, nii 100 km distantsiga ja suts üle. ei tea kas on julgeid korraldajaid? eilne rakke rada, pikkusega 2 ringi oleks täielik maasikas
:!: :D
üllatav, et nii mitmelegi siinkirjutajale rada ei meeldinud :?: :?: tahaks küsida, et mida te mehed siis ootate maastikurattasõidult :?: kas tõesti kruusa? selle vastu on ju tõsisemad fännid sõna võtnud pea paar aastat. lobby on nii kõva olnud :wink: et enno tegi lõpuks RAJA valmis. ja tuleb välja et paljudele siiski ei meeldi oma kallist mtb-d sihipäraselt kasutada :idea: ma ei saa aru sellest... ärge keegi seda väga isiklikult võtke, võib-olla mu mõttelaad on vähe teine. aga hea on näha, et on mehi kes rada nautisid - kirsa, rom jne.

Kasutaja avatar
AndreK
hobisportlane
Postitusi: 2497
Liitunud: 07. 03. 2003. 12:06

Postitus Postitas AndreK » 04. 08. 2003. 08:53

Raja suhtes ei tohiks tõesti kellelgil midagi viriseda olla. Kui see ei olnud hea rada, siis milline on??

Raulpoiss
Rattur
Postitusi: 159
Liitunud: 07. 04. 2003. 14:21

Postitus Postitas Raulpoiss » 04. 08. 2003. 08:58

oli ikka raske küll..... ei istu mulle kohe kuidagi need lõputud karjamaad ja raielangid.... ainuke lohutus on see, et teised pidid ka sama rada sõitma :D kumm oli speedmax ja jäi lahjaks , emumäe laskumise lõpus sai ka külg maha pandud, ratas lihtsalt vajus kurvis alt ära. ja selliseid kukkumiseelseid napikaid oli veel hulgim, enda osavus päästis hullemast.
kõige meeldejäävam oli 4 km enne lõppu asuv tõus (see viljapõldude vaheline), mõnusalt pikk ja parajalt lauge, sain seal veel positsiooni parandada. lõpus tuli ka krampidega maadelda, aga diplomit kätte saades venis nägu taas naerule, aeg 2.19 ja kohaks 112, tänavune parim koht tec sarjas :D
järgmisel võistlusel lasen looma lahti...

Kasutaja avatar
profit4
Rattur
Postitusi: 413
Liitunud: 30. 07. 2003. 11:22

Postitus Postitas profit4 » 04. 08. 2003. 08:59

hmmm :roll: ; leian et 100km ja üle oleks vast liig, siis muutub see juba täiesti piinavaks, leian et selleks on ju meil teised võistlused nn "raudmehe" alad, kus mütatakse ca 18 tundi järjest.

aga sellega olen nõus et rada oleks võinud veidi pikem olla,
cycling is fun, but...it`s deem hard work.

Raulpoiss
Rattur
Postitusi: 159
Liitunud: 07. 04. 2003. 14:21

Postitus Postitas Raulpoiss » 04. 08. 2003. 09:01

veel. joogipunktide töö ja korraldus oli viimase peal, ometi üks sõit kus saab korralikult ja mõnuga juua, ei pea mingeid näruseid valgeid topsikuid rabama ja kätt väristama. aitäh korraldajatele!!
järgmisel võistlusel lasen looma lahti...

Kasutaja avatar
Gunnar
Rattur
Postitusi: 1194
Liitunud: 11. 04. 2003. 14:33

Postitus Postitas Gunnar » 04. 08. 2003. 09:01

Rada meeldis, a lihtsalt polnud seekord minu päev.

Kõigepealt, juba esmaspäevast alates segas põlv treenimist ja loomulikult lõid valud välja ka võistlusel. Seetõttu 20-30 km ma võtsin asja rahulikult, oodates, vaadates, et kas valud tugevnevad või vaibuvad, õnneks läx asi paremaks. Ja siis 43 km-l sain totaalse haamri, lihtsalt ühel hetkel, ku uhasin mingi grupiga kruusateel läxx autopiloot peale ja grupp kadus eest nagu lennates, viimased 10 km-t oli mõttes ainult sõidu lõpetamine, mitte hästi lõpetamine. Haamri tugevust näitab see, et allamäge asfaltteel ilma tuntava vastutuuleta kulgesin 25 km/h :(, ühel kruusatee laskumisel tõmbas silmeees uduseks ja kaldusin valele teepoolele, kust mingi üüratu põõsas üle rippus, millest hooga läbi uhasin ja viimased mägised laskumised sõitsin pidurid põhjas, kuna pold kindel, et suudan ratast kontrollida kiiremal sõidul.... Korra suutsin ka kukkuda, kui ratas rohuga varjatud rööpasse sattus.

A rajast, tegelikult meeldis terves ulatuses, tõenäoselt aitas asja meeldivusele kaasa enesetundest tingitud aeglane liikumiskiirus, mille puhul mügarikud niipalju sisikonda ei kurnanud. Eriti ulmeline oli see liivakarjäär, kus liiv oli kriiskavvalge ja täitis kogu ümbritseva õhu ühtlase valge tolmuga, millest kudagi läbi ei õnnestund näha ja effektne oli ka seee mööda mäeharja sõit keset raiesmikku. Kummiparandajaid oli tõesti palju ja ka kukkumisi (ise nägin 3 valusat esimesel 10 km-l), seega selles suhtes veel extreemsem kui samaga silmapaistnud Haanja.

Ja kohast, 323 ja 2.41 on tegelikult palju parem, kui finisis lootsin/arvasin.

Täna oli tõsiseid probleeme rattaga tööle tulemiseks, kuna ei taht toetada ei punasele ja hellale tagumikule, ega eisest sõidust ?okis põlvele.

Kasutaja avatar
AndreK
hobisportlane
Postitusi: 2497
Liitunud: 07. 03. 2003. 12:06

Postitus Postitas AndreK » 04. 08. 2003. 09:02

Raulpoiss kirjutas:oli ikka raske küll..... ei istu mulle kohe kuidagi need lõputud karjamaad ja raielangid.... ainuke lohutus on see, et teised pidid ka sama rada sõitma :D kumm oli speedmax ja jäi lahjaks , emumäe laskumise lõpus sai ka külg maha pandud, ratas lihtsalt vajus kurvis alt ära. ja selliseid kukkumiseelseid napikaid oli veel hulgim, enda osavus päästis hullemast.
kõige meeldejäävam oli 4 km enne lõppu asuv tõus (see viljapõldude vaheline), mõnusalt pikk ja parajalt lauge, sain seal veel positsiooni parandada. lõpus tuli ka krampidega maadelda, aga diplomit kätte saades venis nägu taas naerule, aeg 2.19 ja kohaks 112, tänavune parim koht tec sarjas :D
Sinuga me vist seal rajal teemadel - Emumägi, vesi või jõujook - arutlesimegi??

Kasutaja avatar
raul
Rattur
Postitusi: 44
Liitunud: 02. 06. 2003. 10:37

Postitus Postitas raul » 04. 08. 2003. 09:05

...
Viimati muutis raul, 13. 01. 2005. 21:07, muudetud 1 kord.

Kasutaja avatar
mees lõunast
Rattur
Postitusi: 57
Liitunud: 17. 04. 2003. 13:16

Postitus Postitas mees lõunast » 04. 08. 2003. 09:06

Ülikõva rada!Äkki peakski selliseid rohkem olema,sest siis tuleb ka
maastikuratta sõiduomadused välja.Ei saa nagu aru miks rahvas
neid kruusarallisid sõita tahab.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 04. 08. 2003. 09:14

Alvaro kirjutas:
Rom kirjutas: Kõvakahvlimehed said küll hirmsa laksu, ............Subi Rivo oigas ja mudis oma käsi ja suppi süües ei tahtnud tal lusikas käes püsida
Mulle eriti ei meeldi oleksid, aga protokolli lugedes ei suuda küll tagasi hoida.......
Kui Rivo Subil OLEKS sellel maratonil all olnud Specialized Epic? Krt, mulle see mõte meeldib tohutult, näha, kuidas Eesti eliitratturid oleks amatööri käest jääkülma dushi saanud. Eks jääb ainult Tartu Maratoni oodata.
ma mõtlen, et kui vaadata millise veloga amatöör Subi enda taha jäänud eliidile ja sportklassile Otes ja Rakkes dushi tegi siis on küsimus vaid ajas mil ta omandab veel kogemusi, veidi sportlikku õnne lisaks ja võiksime teda näha ka pjedestaalil. seitsmes koht 98 aasta kõva kahvliga rattaga on eriauhinda väärt :!: huvitav spekulatsioon muidugi, kuipalju mees paremini sõidaks kui tal oleks tuusadega samaväärne ratas.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Al
Rattur
Postitusi: 54
Liitunud: 23. 07. 2003. 20:43

Postitus Postitas Al » 04. 08. 2003. 09:21

Päris palju oli katkestajaid. Peamiselt läks kett puru. Üks tegelane minu ees ei suutnud peale laskumist paremat kurvi välja võtta ja pani täiega võssa. Endal õnnestus tasase hooga sirge maa peal üle nipli panna, kuna tahtsin kukkujast vasakult mööduda aga suur kivi jäi ette. Õnneks ratta ja endaga midagi ei juhtunud ja sõit jätkus.
Rada oli igati normaalne, keskmine kiirus tuli suht madal, kuid kergeks sõitu lugeda ei saanud.
Tulemus oli võrdeline treenitusega: K 216 A 02:29:29,6

Kirsa
Rattur
Postitusi: 4003
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 04. 08. 2003. 09:23

Startijaid oli umbes 700. Finishiprotokollis on 521 inimest. 180 katkestajat?!

Kasutaja avatar
profit4
Rattur
Postitusi: 413
Liitunud: 30. 07. 2003. 11:22

Postitus Postitas profit4 » 04. 08. 2003. 09:25

minu teada oli 55km rajale startijaid 621 sõitjat aga ma võin ka eksida, koos lühikese rajaga oli vist osavõtjaid kokku natuke üle 700
cycling is fun, but...it`s deem hard work.

Oliver
Rattur
Postitusi: 1445
Liitunud: 31. 03. 2003. 09:00

Postitus Postitas Oliver » 04. 08. 2003. 09:25

tarmo kirjutas:tegelt on minu unistus, et keegi eestis alustaks pikemate MTB sõitiudega, nii 100 km distantsiga ja suts üle. ei tea kas on julgeid korraldajaid? eilne rakke rada, pikkusega 2 ringi oleks täielik maasikas
:!: :D
Aga järgmine aasta on ju Tahko tulemas ja Meridal ka üks 100-ne sõit mille võiks raskemal maastikul teha. Arvan, et valadavale enamusele on see liiga kurnav. Võistlus kaotab oma treeniva efekti ja taastumine kestab üle nädala. Aga proovida tahaks küll (kuigi tänase seisuga kaob mul teravus, kui 3 tundi täis).
Viimati muutis Oliver, 04. 08. 2003. 09:31, muudetud 1 kord.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 04. 08. 2003. 09:26

indrek kirjutas:rattapesu oleks võinud ikka survepesuritega olla.
kui ihkad rattapesuks survepesurit siis
1. sa ei hooli enda rattast või
2. sul on palju raha uute jooksude (rummude) ostmiseks või
3. oled survepesuri ülioskuslik kasutaja
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
indrek
Rattur
Postitusi: 412
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:20

Postitus Postitas indrek » 04. 08. 2003. 09:38

erikr kirjutas:
indrek kirjutas:rattapesu oleks võinud ikka survepesuritega olla.
kui ihkad rattapesuks survepesurit siis
1. sa ei hooli enda rattast või
2. sul on palju raha uute jooksude (rummude) ostmiseks või
3. oled survepesuri ülioskuslik kasutaja
Variant 3 8) Ok see kraanivesi ajas asja ära, aga kui oleks vähegi soppa olnud, siis poleks sellest piisanud :roll: No ja ega siis kohe pea uusi rumme ostma. Ometi ma ei sihi ju piinlikult sinna prakku ning ka jooksud tuleb ju aegajalt enivei lahti teha ja üle määrida/õlitada. PS! Armastan oma ratast väga :!:

Ray
Rattur
Postitusi: 302
Liitunud: 17. 04. 2003. 13:20

Postitus Postitas Ray » 04. 08. 2003. 09:50

veiko kirjutas:
Ray kirjutas: KOHT: ~202
aeg: ~1:27
No sellise ajaga oleks ikka esimeseks saanud ju :D

Nu see on see hilja õhtul kirjutamine :)
2:27 peaks õige aeg olema

Kasutaja avatar
Lauri T
Rattur
Postitusi: 246
Liitunud: 16. 05. 2003. 15:49

Postitus Postitas Lauri T » 04. 08. 2003. 09:52

viimased kaks TECi rada on mulle hullult meeldinud.. Otepääl oli kekkose rada väga mõnus ja nüüd Rakke... väga super rada. müts maha rajameistri ees... vingujatest niipalju, et arvatavasti vinguvad selllise raja peale kõik need, kes kruusarallidel terve sõidu teiste tuules viilivad... nüüd kui on selline rada, kus on enda jõudu ja osavust ka vaja näidata, läheb virinaks.. jään lootma, et rada jääb järgmistel kordadel umbes samaks..
PiltLauri.Tibbo

Kasutaja avatar
veiko
Kolimisspetsialist
Postitusi: 1859
Liitunud: 21. 05. 2003. 23:17

Postitus Postitas veiko » 04. 08. 2003. 10:02

tarmo kirjutas: üllatav, et nii mitmelegi siinkirjutajale rada ei meeldinud :?: :?: tahaks küsida, et mida te mehed siis ootate maastikurattasõidult :?: kas tõesti kruusa? selle vastu on ju tõsisemad fännid sõna võtnud pea paar aastat. lobby on nii kõva olnud :wink: et enno tegi lõpuks RAJA valmis. ja tuleb välja et paljudele siiski ei meeldi oma kallist mtb-d sihipäraselt kasutada :idea: ma ei saa aru sellest... ärge keegi seda väga isiklikult võtke, võib-olla mu mõttelaad on vähe teine. aga hea on näha, et on mehi kes rada nautisid - kirsa, rom jne.
Mina üks neist, kellele seal mõned asjad ei meeldinud. Ei meeldinud need kitsaskohad, kus tagapoolemeestel olid jalutuskäigud. Pole nii kõva mees, et eesotsas sõita, kus mehed tõusule minnes rattaseljast maha ei roni. Tagapool pole aga võimalustki rattaseljas mäest üles sõita (kuigi esiotsameestega võrreldes olen tigu on mul niipalju jõudu ikka, et enamus mägedest üles sõita) sama kehtib nende kitsaste metsaradade kohta. Kuna tegemist ikkagi massiüritusega siis kas peab selliseid kitsaskohti niipalju olema?! Muidu oli kõik hea ja tore ning need rappuvad põllud polnud ka nii vastikud kui jaksad taguotsa sadulast lahti hoida. Viru maraton oli minuarust natuke hullem.

Kasutaja avatar
indrek
Rattur
Postitusi: 412
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:20

Postitus Postitas indrek » 04. 08. 2003. 10:05

Lauri T kirjutas:viimased kaks TECi rada on mulle hullult meeldinud.. Otepääl oli kekkose rada väga mõnus ja nüüd Rakke... väga super rada. müts maha rajameistri ees... vingujatest niipalju, et arvatavasti vinguvad selllise raja peale kõik need, kes kruusarallidel terve sõidu teiste tuules viilivad... nüüd kui on selline rada, kus on enda jõudu ja osavust ka vaja näidata, läheb virinaks.. jään lootma, et rada jääb järgmistel kordadel umbes samaks..
Eks me ole natuke ära hellitatud ka nende kruusarallidega :oops: Kui kõik sõidud oleks sellised nagu otepääl(SUPER) ja rakkes(normaalne), siis poleks ka virisemist. Isiklikult oleks kõige parem veel nende kahe ühendamine. Vot kus siis oleks alles rada :o

www
Rattur
Postitusi: 256
Liitunud: 06. 06. 2003. 13:00

Postitus Postitas www » 04. 08. 2003. 10:07

Kiitused organiseerijatele eriti raja läbimõtlemise eest, tegevus hakkas meenutama juba maastikuratta sõitu. Vaatasin spordiuudistes nägid kaadrid ka päris korralikud välja. Kahjuks läks endal kumm, kuid tänu raja raskusele sai ennast esisajasse tagasi punnitada. See aasta pole õnne olnud kolm kummi TECil ära lõhkunud :twisted:. Meeldis ka joogipunkide korraldus, kaotasin pudeli ühel langusel natuke liiga rajult kurvi võttes. Jõudsin ilma krampideta kohaliku vee abil finishisse. Kokkuvõttes raske kuid huvitav. :)

Kasutaja avatar
profit4
Rattur
Postitusi: 413
Liitunud: 30. 07. 2003. 11:22

Postitus Postitas profit4 » 04. 08. 2003. 10:07

No kui soov on saada midagi ulmelist siis võiks ju korraldada midagi 3 päeva tuuri taolist kus oleksid siis Otepää, Rakke, rakvere rada, 3 päeva rassimist ja ka kõige nõudlikumad oleksid rahul :lol:
cycling is fun, but...it`s deem hard work.

Ruve
Rattur
Postitusi: 844
Liitunud: 04. 04. 2003. 18:33

Postitus Postitas Ruve » 04. 08. 2003. 10:19

veiko kirjutas:
tarmo kirjutas: üllatav, et nii mitmelegi siinkirjutajale rada ei meeldinud :?: :?: tahaks küsida, et mida te mehed siis ootate maastikurattasõidult :?: kas tõesti kruusa? selle vastu on ju tõsisemad fännid sõna võtnud pea paar aastat. lobby on nii kõva olnud :wink: et enno tegi lõpuks RAJA valmis. ja tuleb välja et paljudele siiski ei meeldi oma kallist mtb-d sihipäraselt kasutada :idea: ma ei saa aru sellest... ärge keegi seda väga isiklikult võtke, võib-olla mu mõttelaad on vähe teine. aga hea on näha, et on mehi kes rada nautisid - kirsa, rom jne.
Mina üks neist, kellele seal mõned asjad ei meeldinud. Ei meeldinud need kitsaskohad, kus tagapoolemeestel olid jalutuskäigud. Pole nii kõva mees, et eesotsas sõita, kus mehed tõusule minnes rattaseljast maha ei roni. Tagapool pole aga võimalustki rattaseljas mäest üles sõita (kuigi esiotsameestega võrreldes olen tigu on mul niipalju jõudu ikka, et enamus mägedest üles sõita) sama kehtib nende kitsaste metsaradade kohta. Kuna tegemist ikkagi massiüritusega siis kas peab selliseid kitsaskohti niipalju olema?! Muidu oli kõik hea ja tore ning need rappuvad põllud polnud ka nii vastikud kui jaksad taguotsa sadulast lahti hoida. Viru maraton oli minuarust natuke hullem.
rajal oli piisavalt palju laiemaid kruusa lõike ja ka asfaldi,et vajadusel ka kõige viimasena startides 50-100 parema hulka sõita.Lisaks läks põllu peal ka koguaeg kaks rada,möödasõiduga poleks küll kellegil probleeme pidanud olema.Ja isegi kümnenda koha piiril ronisid paljud mäkke sõites sadulast :roll:

vallov
Rattur
Postitusi: 11
Liitunud: 02. 05. 2003. 21:34

Postitus Postitas vallov » 04. 08. 2003. 10:29

plussiks oli kindlasti raja mitmekesisus, kuid minumeelest see raiesmik oli kyll liig, ise pidasin ka hinge kinni... "kumm ära siin kyll katki mine" :)

see troppimine raja alguses on jah jama, äkki peaks proovima kohe alguses rahvas põllu peale saata, kellel ikka väga kiire möödeminna siis on ruumi minna. endal pehmepoolse z5-ga põllupeal sõita polnud väga vigagi.

joogikorraldusel polnud viga, joogivalajaid oli mitu tykki, aga supisaba oli kyll pikk...

kokkuvõttes - minumeelest oli hea korraldus, nagu rakkes alati; aeg 3:07
ps. rattapesu vett tuli ka mumeelest piisava "survega", aga noh virisejaid leiab alati...
kiiver pähä!

Kasutaja avatar
AndreK
hobisportlane
Postitusi: 2497
Liitunud: 07. 03. 2003. 12:06

Postitus Postitas AndreK » 04. 08. 2003. 10:39

Sihuke lugu oli siis juhtunud:
Mul üks sõber, kes läks lihtsalt rada läbi sõitma kulges rahulikult seal tagumises otsas. TP olid suured vannid milledest pudeleid veega täideti. Ja üks tegelane, kes temaga seal koos võitles oli viimases tehnilises punktis läinud eelnimetatud vanni (loomikult koos riietega). Ja oli veel küsinud, et kas keegi teiene ei tulegi?
Vot selline lugu :)

Kasutaja avatar
indrek
Rattur
Postitusi: 412
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:20

Postitus Postitas indrek » 04. 08. 2003. 10:40

vallov kirjutas:ps. rattapesu vett tuli ka mumeelest piisava "survega", aga noh virisejaid leiab alati...
no mida 8) ma ei ole mingi maksimalist ega perfektsionist, lihtsalt pidasin silmas, et tavaliselt on ikka survepesu olnud, kuid seekord mitte :idea: Ma ei virisenud! Mul on endal survepesu olemas, seega võin oma jookse lõhkuda ja veega mürada nii palju kui tahan :!: Ainuke asi mille üle ma virisesin oli kehv enesetunne ja vähene rõhk kummides (puhtalt minu enda probleem). Ja minuarust on see aasta juba hea samm edasi tehtud radadega. Leidub juba igasuguse profiili ja raskusastmega variante. Seda on ju võimatu tahta, et kõik rajad kõigile meeldiksid :wink:

chill rahavas!!!

Kasutaja avatar
veiko
Kolimisspetsialist
Postitusi: 1859
Liitunud: 21. 05. 2003. 23:17

Postitus Postitas veiko » 04. 08. 2003. 10:46

Ruve kirjutas: rajal oli piisavalt palju laiemaid kruusa lõike ja ka asfaldi,et vajadusel ka kõige viimasena startides 50-100 parema hulka sõita.Lisaks läks põllu peal ka koguaeg kaks rada,möödasõiduga poleks küll kellegil probleeme pidanud olema.Ja isegi kümnenda koha piiril ronisid paljud mäkke sõites sadulast :roll:
Eks nendel laiematel lõikudel saigi möödasõite sooritatud aga ikka vastavalt oma võimete piirile ja 50-100 hulka minu võimed ei küündi. Kuid miks karistatakse tagantpoolttulijad sunduslike jalutamislõikudega ja mitukorda järjest. Tahaks ju ka rada nautida ja tõusudest üles suruda, et rajast seda tõelist raskust kätte saada. Ja tahaks ka nautida neid vingeid laskumisi (esimene kruusakariääris) kuid need olid täis allajalutajaid :? ja nii hullusti ka kohti taga ei aja, et oma ja teiste tervisega riskides seal vahel slaalomit oleks teinud.... ikka pidur peal ja lohisesid seni, kuni tee enamvähem puhas ja siis käed pidurilinkidelt lahti. & võibolla tänu nedele jalutuskäikudele esimestes mägedes ei tundunudki rada raske.

maanus
Rattur
Postitusi: 570
Liitunud: 23. 05. 2003. 10:30

Postitus Postitas maanus » 04. 08. 2003. 10:52

Mul on praegu see moment nagu ühe teleka margi reklaamis ,et vaimustusest klapp siiani lahti.Muidugi oleks tahtnud alguset peale ainult sadulas istuda kuid no jah seda ei võimaldatud.Aga nii kui ikka vähem pisem pragu oli kuskil siis ikka pingutasin vahelt rattaseljas ülesse.Selle kitsakohtade pealt mina arvan ,et ikka nii nagu mujalgi spordis - kui stardid tagant poolt siis ka pead ise hoolitsema selle eest , et ise mööda saad.Mina näituseks sain (mitte küll piisavalt).Oma kirjeldamis oskuste
puudulikusel viidates pean nõustuma Gunnariga raja vingemate osade loetlemisel lisades sinna ka finishi eel olevad tõusud ja laskumised(kas eelmine aaśta mitte pikemalt neid polnud).Kindlasti on veel neid kohti ,kuid jõua neid nimetada kõiki.Kui tõuse mite sisse arvestada siis huvitavam kui Otepää.

www
Rattur
Postitusi: 256
Liitunud: 06. 06. 2003. 13:00

Postitus Postitas www » 04. 08. 2003. 11:09

Mööda sai küll ainult alati tuleb tagant poolt tulles läbi mõelda kus ja millal pingutama hakata. Tänu kahele esimesele teci etapile kus tehniliste äparduste tõttu sai sai siiski finisheeritud preemeriti :twisted: praeguse süsteemi järgi startides paar gruppi tagant poolt stardiga. Tavaliselt olen harjunud esimesest teisest grupist startima see aasta lisandub kogemus kuidas suuremast massist kõige kergemini mööda saada.
mõningad tähelepanekud kui sõidad tõusvas joones
:idea: Ees sõitetakse aeglasemalt kui ise jõuad, möödaminekuks rada liiga kitsas, riskantne jms. ära mine, puhka oota võimalust ja süsti siis võimalikult kiirelt ja ohutult. Sõiduvead väsitavad, räme sõiduviga viib rütmist välja tõmbab jalad krampi.
:idea: Grupis roni ette otsa, kui tempo langeb roni ise tööd tegema ja organiseeri teisi ka vedama, vastasel juhul võivad eelnevad mööda sõidud mõttetuks osutuda
:idea: Ära pea kellegiga positsioonivõtlust, see väsitab liiga, sõida koha peale mitte mees mehe vastu. Lõpus tuleb niikuinii spurtida.
:idea: Metsas ja tõusudel proovi sõita ees ja täiega. Asfaldil ja kruusal suudavad enamik ka nõrgemaid sõitjaid tuules istuda.
:idea: Ära vasta solvangutele ja sigatsemisele jää külmalt viisakaks, häirikust möödu kiiresti ja otsustavalt. Tavaliselt on ta väsinud ning üritab oma maailmavalu teiste peale välja valada.
:idea: Oma taseme tunnetad kui grupp püsib samas tempos koos. Enam edasi eriti jõua. Proovi nendega koostööd aretada, äkki saab veel järgmisegi grupi kinni.
jne.

Kasutaja avatar
Gunnar
Rattur
Postitusi: 1194
Liitunud: 11. 04. 2003. 14:33

Postitus Postitas Gunnar » 04. 08. 2003. 11:19

Rajal paistis slima ka see. et tegelt oli sõitmiseks tihti kaks rada, aga rahvas kasutas aint ühte, no põlla peal, ei saa olla ju, et see üks on see õige. Mingi 50 matsi sõidavad kui hanereas üksteise järel, ma kasutasin neid olukordi pidevalt ära, et lihtsalt sõitsin "raja" kõrvalt, kus mõnikord kordi siledam maa rataste alla sattus ja sellega ka ilusti kohta parandasin. Vot mägedes karjusin mitu korda rahvale, et üles läheb 2 mitte 1 rada ja tegelt võttis rahvas seda võimaluste piires kuulda ka, st keskel sõitjad vajusid ääre poole ära. Täiesti möödumisvõimaluseta kohti oli tegelt vähe ja alati. kui endal võhma piisavalt, on ju võimalus eessõitjalt möödumiseks ruumi küsida. Ise pärast haamrit aint taganttulijatele mööda lasingi, korra isegi jäin seisma, et suurem punt mööda lasta, a muidu rahvas tuli ja "palus" möödumisluba, kui ikka rada väga kitsas, ja loomulikult hoidsin siis maximaalselt tee äärde. Kõik ju rajal inimesed.

Viljar
Rattur
Postitusi: 63
Liitunud: 06. 06. 2003. 11:44

Postitus Postitas Viljar » 04. 08. 2003. 11:23

Siiamaani on kõik joogpunktide korraldust kiitnud. Tõsi ta ju on, et jooki sai hästi ja piisavalt, kuid paneks korraldajatele siinkohal südamele, et järgmine kord võiks joogiulatajatele öelda, et ÄRGE JOOKSKE ÜLE RAJA. Minule hüppas teises punktis mingi tädi ette ja tulemuseks oli uperpall üle lenksu. Sõitsin küll lõpuni, kuid aeg ja koht tunduvalt kehvemad kui oleks võinud olla 355-2:45. Kehavigastused kesised: väiksed marrastused ning jalg põlvest valus ja kange, kuid ratas vajab korralikku remonti.

Muidu oli rada vingelt raske just seetõttu, et sadulas istumine oli vastumeelne ja püsti uhades tuleb väsimus kiirelt kallale.

Kasutaja avatar
priidik
Rattur
Postitusi: 940
Liitunud: 01. 05. 2003. 19:23

Postitus Postitas priidik » 04. 08. 2003. 11:49

www kirjutas: :idea: Metsas ja tõusudel proovi sõita ees ja täiega. Asfaldil ja kruusal suudavad enamik ka nõrgemaid sõitjaid tuules istuda.
Vaidleks nati vastu. Roadina olen just asfaldil ja kruusal oma kohta parandanud ja pole märganud et nõrgemad vennad suudavad alati tuules püsida. Pundist tuleb muidugi nii minema süstida et sulle rong sappa ei haagiks :lol: Aga tihti on olnud ka nii et siis need "nõrgemad" vennad on mind metsavahel jälle ilusti kätte saanud :evil: Aga muidu on sul head soovitused.

www
Rattur
Postitusi: 256
Liitunud: 06. 06. 2003. 13:00

Postitus Postitas www » 04. 08. 2003. 12:07

to priidik
Vaidleks nati vastu. Roadina olen just asfaldil ja kruusal oma kohta parandanud ja pole märganud et nõrgemad vennad suudavad alati tuules püsida.

ei oska ennast ei roadiks ega metsavennaks liigitada parematel päevadel jõuan sõita mõlemat. Pidasin selle punktiga silmas et metsas ja singeltracil ei ole tuuletakistuse ületamine nii määrav, ning oma trajektoori valik ees on pigem ohutum ja mõnusam kui pimesi teiste sabas sõitmine, kus eelnevate sõitjate vead mitmekordistuvad. :wink:
Loomulikult on kõik eelnev üldistused.

Kasutaja avatar
priidik
Rattur
Postitusi: 940
Liitunud: 01. 05. 2003. 19:23

Postitus Postitas priidik » 04. 08. 2003. 12:57

Nõus. Üks punkt ütleb sul ka et alati sõida ees pool. Taga on alati raskem ja ohtlikum - kummipaela efekt, suurem tõenäosus maha magada äraminekud, sattuda kukkumisse jne.

Kasutaja avatar
Gunnar
Rattur
Postitusi: 1194
Liitunud: 11. 04. 2003. 14:33

Postitus Postitas Gunnar » 04. 08. 2003. 13:12

Et ise olen just seda näinud, et kruusal ja asfaldil pean pidevalt vahespurte tegema, et grupis püsida, a raskemal maastikul jõuan ilusti teistele järele ja on tihti piisavalt võhma, et möödagi minna, seetõttu proovingi vähemalt sõidu alguses, (st esimesed 10-20 km) kui särtsu rohkem, võimalikult paljudest metsas ülesmäge liikudes mööduda, et siis kruusal võtab neil nati aega, et mind jälle kinni püüda ;) ja alati neil see ei õnnestugi

Tanel
Rattur
Postitusi: 73
Liitunud: 02. 04. 2003. 08:29

Postitus Postitas Tanel » 04. 08. 2003. 13:28

Tahaks liituda nende ratturite seltskonnaga, kes rada kiidavad, Eilo oli tõesti kõva töö ära teinud. Mulle rada väga meeldis, need üksikud jooksukad ja viimase 10km säärekrambid ei vähenda mu vaimustust kohe üldse mitte. Sellise raja peal saab aru mille jaoks on maastikujalgratas välja mõeldud....ja räägivad, et rada raske? sport ongi raske, milleks seda siis üldse teha, kui tahad sama värskelt fini?isse jõuda, kui stardis olid :roll: Minu soovitus neile oleks ka, et kui raske siis valige endale teine harrastus :D
ei midagi paha pärast
Ride Bikes!

Oliver
Rattur
Postitusi: 1445
Liitunud: 31. 03. 2003. 09:00

Postitus Postitas Oliver » 04. 08. 2003. 13:58

Tanel kirjutas:Minu soovitus neile oleks ka, et kui raske siis valige endale teine harrastus
Ei maksa siis kohe nii üleolevalt. MTB võiks ju Eestis veel populaarsem olla. Kui oli raske, siis ära loobu, vaid rohkem trenni ning .... kuidas see vanasõna oligi: alguses on ....., kuid pärast hakkab meeldima.

Raul Tammesoo
Rattur
Postitusi: 64
Liitunud: 15. 05. 2003. 05:24

Postitus Postitas Raul Tammesoo » 04. 08. 2003. 14:06

Xavier kirjutas:Tahaks ilma amordita sõitjatelt muljeid :D , kui siin üldse neid ongi :wink: .
Mina olin kõvakahvliga, mitte et ma nüüd oleks paadunud kõvakahvli austaja, aga nagu öeldakse vist, et parem kõvakahvel kui odav amort ja nii ma sõidangi kõvakahvliga kuna hea amordi jaoks pole õnnestunud veel pere kõrvalt raha näpistada.

Aga, muljed - Rakke rajal mõtlesin küll põrgusse see kõvakahvel, TAHAN amorti. Eriti see viimane laskumine sealt mobiilimasti juurest. Olin seda enne starti korra läbisõitnud ja teadsin, et peale pikka põllu laskumist tuleb 90 kraadi vasakul (seal minu meelest polnud ka vasakule noolt, teab kas mõni seal välja ka pani), aga käed oli mäe all nii läbi, et parem pöial ei liikunud korralikult ning ei õnnestunudki õiget käiku sisse lükata ja nii tuli see nõlv jooksuga vallutada. Ühesõnaga Rakke oli ikka tiba valus küll ilma amordita, aga seni kuni see on ainuke minult amorti nõudev maraton aasta jooksul, kannatan ära või olen vahepeal rikkaks saanud ;)

Aru ma ei saa kuidas saab keegi esikümnesse sõita ilma amordita, seal peavad kiirused olema ju veel kraadi võrra kõrgemad kui minul, koht 168 ja aeg 2:26.
Kõik mis teed, teed iseendale.

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 04. 08. 2003. 14:09

raul, sulle vist fortuuna ka naeratas loosimisel? õnnitlused :)

Kasutaja avatar
andrust
Rattur
Postitusi: 128
Liitunud: 23. 03. 2003. 11:04

Postitus Postitas andrust » 04. 08. 2003. 14:16

Ühinen ka raja kiitjatega. Kuigi endal tuli seekord vastavalt kehvale vormile läbi aegade kehvim TEC koht ja lausa viimased 25 km kujunesid matkamiseks, OLEN RAJAGA VÄGA RAHUL. See on tõeline MTB sõit. Ja need kes jaksavad, saavad teistest mööda kah. Kindlasti on mõned lõigud kus ei saa, aga eks ajapikku saavad kõik oma tasemele vastavatesse stardigruppidesse ja sellega kõik OK. Puudust tundsin ainult ühest JP-st, peale 3-ndat oleks võinud viimasel rajaosal ka 4-s JP olla. Paljud kurtsid et jook sai enne lõppu otsa.
Kuigi oli seekord väga raske, lähen järgmisel aastal Rakkesse kindlasti jälle.

Raul Tammesoo
Rattur
Postitusi: 64
Liitunud: 15. 05. 2003. 05:24

Postitus Postitas Raul Tammesoo » 04. 08. 2003. 15:02

tarmo kirjutas:raul, sulle vist fortuuna ka naeratas loosimisel? õnnitlused :)
Ei saa mainimata jätta, et naeratas jah ;)
Aga nad oleks võinud mulle seal ikka ühe korraliku amordi välja loosida ;) kuigi üks tubli pearätt mille ma sain, kulub ka marjaks ära.
Kõik mis teed, teed iseendale.

KaidoK
Rattur
Postitusi: 100
Liitunud: 04. 08. 2003. 15:45

Postitus Postitas KaidoK » 04. 08. 2003. 17:07

Mulle rada meeldis ja võistlus läks igati korda! :D Aeg 2:15 ja koht esisajas.Lõpus siiski tegin näpuka- mobiili masti laskumisel teadsin,et all on järsk pööre vasakule ja hoog tuleb päris maha pidurdada, aga ikkagi õnnestus põllule sõita ja aega kaotada! :shock:
Võistlust silmas pidades aitas ka see,et olin eelnevalt raja läbinud(neljapäeval) ja teadsin, mis ees ootab. Muide tutvumisel tundus rada veel rängem ja raputavam,kui võistluse ajal(reedel olid ikka käed ja jalad valusad nagu oleks peksa saanud).
Korraldajad olid väga kõvasti vaeva näinud ja ümbruskonna maastikust maximumi võtnud(ei saa ju maastiku potensiaali võrrelda Haanja ja Otepääga)!
Kiitus neile! 8) Ja järgmine aasta uuesti!
Kogu korraldus(jootmine,söötmine,diplomid,raja tähistus) oli parim, mis minu silmad nelja aasta jooksul võistlustel on näinud!

Kasutaja avatar
Jack
Rattur
Postitusi: 226
Liitunud: 30. 06. 2003. 20:01

Postitus Postitas Jack » 04. 08. 2003. 18:06

Minu pulsoka andmetel oli Rakke siiski kõige raskem TEC võistlus. Kulutatud energia järgi võttes. Seda oli sõites ka tunda. Ronitud meetrid (440m) oli siiski väiksem kui teistel, kuid suurem kui Kõrves. Kõrguste tabelit juhib Otepää.

Tanel
Rattur
Postitusi: 73
Liitunud: 02. 04. 2003. 08:29

Postitus Postitas Tanel » 04. 08. 2003. 21:03

Oliver kirjutas:
Tanel kirjutas:Minu soovitus neile oleks ka, et kui raske siis valige endale teine harrastus :D
Ei maksa siis kohe nii üleolevalt. MTB võiks ju Eestis veel populaarsem olla. Kui oli raske, siis ära loobu, vaid rohkem trenni ning .... kuidas see vanasõna oligi: alguses on ....., kuid pärast hakkab meeldima.
Ma seda üleoleva lausena ei mõelnudki, selleks oli ka naerunägu selle lõpus, lihtsalt imelik on lugeda, et raske ja raske, nagu sa ütled tuleb rohkem trenni teha ja kõik :D .....sest maastikuratta maraton ju seda peakski tähendama, et sõidetakse maastikul....ja igasugusel maastikul 8)
Ride Bikes!

antz
Rattur
Postitusi: 33
Liitunud: 23. 05. 2003. 23:40

Postitus Postitas antz » 04. 08. 2003. 21:08

mina loeks seda, kui öeldakse mtb raja kohta raske, raja kiitmiseks. kuna selline peabgi ju mtb rada olema.
M: mnt ratas

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 05. 08. 2003. 00:45

Panen siis ka mõne rea.

Sõit ja rada olid väga head - koht ja aeg hetke vormile vastavad :cry: . Ei saa aru mis on halba/rasket põlluraja osas. Kui neid võtta normaalse (st mitte kerge) rauaga, siis saab ilusti hakkama. Ise sõitsin osa ka eest suurega. Raputas küll, aga asfalti tahate vä :?: Ja kui väga ebatasaseks läheb, siis võib ju sadulast nati püsti kah tõusta. Samas on mul rattal all 4 aastat vana RST vedrupulk, mis toimis ideaalselt :roll:

Temperatuur oli kah inimlikum - min 24 ja maks 31. Kogutõusuks näitas mul pulsokas küll vaid 360 :?:

Stardijärgsetest tõusudest olin sunnitud jalutama vaid ühe (startisin kuskilt 250-400 grupi lõpust), kõik teised olid ka jalutajate vahel sõidetavad.

Singlid (soo, raiesmik) olid ka lahedad.

Sellel rajal õigustas ennast täielikult Rockster, absoluutselt probleemivaba. Kiiretes kurvides sai täiega pandud, samas kui nägin vähemalt kolme matsu just kurvides. Eriti lahe oli see üks lõpu laskumisi pöördega vasakule, kuhu sai mindud paraja hooga (oli vaja parasjagu üks vana rivaal maha raputada) ja kus siis kurv ÄKKI tuli. Väike pidur, tagumiku liigutus ja kurv sujuvalt võetud - see oli kiirust arvestades nii üllatavalt sujuv, et oleks taht kordust näha (ennast kiitmast ma ei väsi :lol: ).

Kui veel vorm oleks normaalne (loe treenitus plaanipärane), siis naudiks taolisi radu täiega. Ses osas ootan huviga järgmist aastat, kui plaanipäraselt peaks jälle trenni jaoks oluliselt rohkem aega tekkima.

Üks virin/mure siiski kah. Asi nimelt käitumises joogikates. Omal juhtus 3. joogikas selline lugu, et panin käna. Põhjus - üks vend, kes saand pudeli jäi sinna tsooni tuigerdama, ei liikunud nagu kuhugi õieti. Ise võtsin pudeli hoo pealt ja panin edasi - tolle tüübi tagarattasse. Ime kombel oli kukkumine selline, et jäin püsti, kusjuurs ühes käes oli endiselt pudel :D. ratas tegi aga väikse lennu. Tulemuseks krampis säär ja väike sõim. Asja pärliks oli aga kuti vastus minu soovitusele "teine kord joogiga edasi liikuda" - ega joogipunkti(s) hooga ei tulda :!: :shock: . Ja see HOOG oli mul täpselt selline, et suutsin rahulikult pudeli haarata. go figure.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
ii
Rattur
Postitusi: 111
Liitunud: 01. 07. 2003. 11:49

Postitus Postitas ii » 05. 08. 2003. 15:52

Mati kirjutas:Panen siis ka mõne rea.

Sõit ja rada olid väga head - koht ja aeg hetke vormile vastavad :cry: . Ei saa aru mis on halba/rasket põlluraja osas. Kui neid võtta normaalse (st mitte kerge) rauaga, siis saab ilusti hakkama. Ise sõitsin osa ka eest suurega. Raputas küll, aga asfalti tahate vä :?: Ja kui väga ebatasaseks läheb, siis võib ju sadulast nati püsti kah tõusta. Samas on mul rattal all 4 aastat vana RST vedrupulk, mis toimis ideaalselt :roll:

Temperatuur oli kah inimlikum - min 24 ja maks 31. Kogutõusuks näitas mul pulsokas küll vaid 360 :?:

Stardijärgsetest tõusudest olin sunnitud jalutama vaid ühe (startisin kuskilt 250-400 grupi lõpust), kõik teised olid ka jalutajate vahel sõidetavad.

Singlid (soo, raiesmik) olid ka lahedad.

Sellel rajal õigustas ennast täielikult Rockster, absoluutselt probleemivaba. Kiiretes kurvides sai täiega pandud, samas kui nägin vähemalt kolme matsu just kurvides. Eriti lahe oli see üks lõpu laskumisi pöördega vasakule, kuhu sai mindud paraja hooga (oli vaja parasjagu üks vana rivaal maha raputada) ja kus siis kurv ÄKKI tuli. Väike pidur, tagumiku liigutus ja kurv sujuvalt võetud - see oli kiirust arvestades nii üllatavalt sujuv, et oleks taht kordust näha (ennast kiitmast ma ei väsi :lol: ).

Kui veel vorm oleks normaalne (loe treenitus plaanipärane), siis naudiks taolisi radu täiega. Ses osas ootan huviga järgmist aastat, kui plaanipäraselt peaks jälle trenni jaoks oluliselt rohkem aega tekkima.

Üks virin/mure siiski kah. Asi nimelt käitumises joogikates. Omal juhtus 3. joogikas selline lugu, et panin käna. Põhjus - üks vend, kes saand pudeli jäi sinna tsooni tuigerdama, ei liikunud nagu kuhugi õieti. Ise võtsin pudeli hoo pealt ja panin edasi - tolle tüübi tagarattasse. Ime kombel oli kukkumine selline, et jäin püsti, kusjuurs ühes käes oli endiselt pudel :D. ratas tegi aga väikse lennu. Tulemuseks krampis säär ja väike sõim. Asja pärliks oli aga kuti vastus minu soovitusele "teine kord joogiga edasi liikuda" - ega joogipunkti(s) hooga ei tulda :!: :shock: . Ja see HOOG oli mul täpselt selline, et suutsin rahulikult pudeli haarata. go figure.

See olin mina, kellele sa tagant sisse sõitsid :twisted:
Kergem on ikka teisi süüdistada :lol:

Kuidas ma sulle nüüd demokraatlikult seda asja seletan :lol: :
Sinna TP tõmbas terve suur grupp korraga sisse, naised üritasid anda igale ühele seal joogipudelikest kätte. Üritasin juba laua algusest jooki saada, aga tüübid seisid rattaseljas ees. Siis tagapool ma lõpuks selle joogi sain, aga hoog oli mul üsna maha langenud, ühtlasi oli sama situatsioon ka minust eespool liiklejatel. Nii, et mitte ise teistele tagant selga lennata, pidin pidurdama, kusjuures kõrvale ma ei kaldunud ega tuigerdanud. 8)
Kui sa tuled tagant poolt pead sa ise valvas olema (SILMAD LAHTI) ja ennetama selliseid situatsioone.
Kui sa jälgiks kogu aeg, mis taga toimub, mis saaks siis edaspidi sõidust?!

Või kuidas kommenteerid olukorda, kus sa oled autole, kes lasi võõtrajal inimesi üle, tagant sisse sõitnud ja sõimad selle juhti, miks sa pidurdasid?!

Aga seda on rõõm kuulda, et sa lõpuni siiski jõudsid ja rattaga midagi erilist ei juhtunud :)
Lihased lähevad krampi paljudel, nii et ära sellepärast nuta

PS! Minu kommentaar oli: ära lenda sellise hooga TP'sse- st. HOIA SILMAD LAHTI !

Ise ma muidu pikka viha ei pidanud ja unustain selle suht kiiresti, kuna rattavõistlusi ikka juhtub selliseid asju :roll:
Painutan nii kuis jaksan :mrgreen:

Al
Rattur
Postitusi: 54
Liitunud: 23. 07. 2003. 20:43

Postitus Postitas Al » 05. 08. 2003. 19:21

antz kirjutas:mina loeks seda, kui öeldakse mtb raja kohta raske, raja kiitmiseks. kuna selline peabgi ju mtb rada olema.
:?:

Üles jalutajate järgi olid seal mitmeid raskeid tõuse. Minu arust oli ainult üks tõus kus mina üles saanud poleks - see oli vaatetorni tõus.
Kas mõni jalga maha panemata sealt ülesse sõitis?

Kasutaja avatar
veiko
Kolimisspetsialist
Postitusi: 1859
Liitunud: 21. 05. 2003. 23:17

Postitus Postitas veiko » 05. 08. 2003. 19:35

Al kirjutas: ... see oli vaatetorni tõus.
Kas mõni jalga maha panemata sealt ülesse sõitis?
Üks sell küsis seal rajaääres olevatelt forograafidelt ja muult rahvalt sama küsimuse. Vastus oli, et sinnamaani (ca 400) olid kõik sealt üles jooksnud/kõndinud.

Vasta

Mine “Eesti võistlused”