velo.clubbers.ee CUP
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
tänan porteri poolt kõik kes tulid ja rajaga rahule jäidJens kirjutas:Porteri joomine on nendele meestele ikka hästi mõjunud, ilma mägedetta metsas tegid sellise "mägirattavõistluse" et anna olla! 5+
mägedeta metsas rada teha pole raske, kuid vat kohtla-nõmmel on kõvad mehed eesotsas schmidti karlaga tegid eelmisel aastal mägedega maastikul maa-alla raja
http://www.porterracing.ee/praudsepp.jpg
Jah, rada oli küll vinge ja väsitav ilma pikkade tõusudetagi. Sellist saab vist ainult nautida eraldi startides, mitte ühisstardina. Raja juures meeldisid eriti kraavide ületamised ja mõningane silmside ees ja tagapool toimuvaga.
Kuna see kolmapäevak oli mul esimene ja yldtabelist leidsin, et olen ka eelmisel üritusel osalenud, siis arvan et 3. ja 4. etapil osalenud Rainerid on erinevad isikud :!)
Kuna see kolmapäevak oli mul esimene ja yldtabelist leidsin, et olen ka eelmisel üritusel osalenud, siis arvan et 3. ja 4. etapil osalenud Rainerid on erinevad isikud :!)
-- Rainer
Ma olen veendunud, et head rada annab teha pea igale poole hea fantaasia ja tahtejõu korral. Ehe näide on pähklimäe.Jens kirjutas: ilma mägedetta metsas tegid sellise "mägirattavõistluse" et anna olla! 5+
Need kes üleeelmine aasta meridal käisid avastasid kindlasti enda jaoks tuttavaid kohti
Porter Lifts Your Ranking
See oli ikka eelmisel aastal ju? Igatahes mina jäin igatsema seda lõiku kus eelmine aasta läks pikalt mööda kraavi serva (üsna künklik) aga sinnani eile rada ei küündinud...Enne seda lõiku ole veel kahes kohas mingi sillakese ületamine..N kirjutas:Need kes üleeelmine aasta meridal käisid avastasid kindlasti enda jaoks tuttavaid kohti
yep 2002 aasta ikka.. see kraaviäär on magus jah, tõmbab ikka närvi mustaks Eks midagi peab varusse ka jätma. Praegu saab seal muide nõgese vihtasid teha keda huvitabUrmasL kirjutas:See oli ikka eelmisel aastal ju? Igatahes mina jäin igatsema seda lõiku kus eelmine aasta läks pikalt mööda kraavi serva (üsna künklik) aga sinnani eile rada ei küündinud...Enne seda lõiku ole veel kahes kohas mingi sillakese ületamine..N kirjutas:Need kes üleeelmine aasta meridal käisid avastasid kindlasti enda jaoks tuttavaid kohti
Porter Lifts Your Ranking
Ka minu poolt kiitused Porteri meestele. Äkki ulatate Prükkelile abistava käe, saaks Mynthon kah jälle hoo sisse Superäge õhkkond oli. Mis möödumistesse rajal puutub (mõned sai tehtud) siis need kellest möödusin, lasid mind kenasti mööda ja probleeme polnud (ilmselt oli ähkimine kaugele kuulda). Mulle kohe meeldib vastastikune viisakus rajal
kui nii viisakalt möödumist küsida nagu opa seda teeb siis võin kasvõi kinni pidadaopa kirjutas:Ka minu poolt kiitused Porteri meestele. Äkki ulatate Prükkelile abistava käe, saaks Mynthon kah jälle hoo sisse Superäge õhkkond oli. Mis möödumistesse rajal puutub (mõned sai tehtud) siis need kellest möödusin, lasid mind kenasti mööda ja probleeme polnud (ilmselt oli ähkimine kaugele kuulda). Mulle kohe meeldib vastastikune viisakus rajal
Rahva tungival nõudmisel ei toimu 5. etapp mitte 3. septembril, nagu algul plaanitud, vaid 19. augustil (TEISIPÄEVAL) 19.00
20. august on riigipüha, paljudel on plaanis minna Lahemaa rattmatkale (mis ei sega eelmine päev kolmapäevakul osalemast), seega 19. august ja teisipäev.
Jõulised ettepanekud 5. etapi toimumiskoha osas on endiselt oodatud. Ettepaneku tegija ise võiks olla olnud ka huljuti seda rada sõitnud ja suutma anda ülevaate võimalike ettevalmistustööde ulatusest.
Nt. Astangu (Alvaro, Tarmo ja Eriku ekspeditsioon) osutus esiteks liiga karmiks (laskumised vaid ässadele) ja teiseks liiga sodiseks (okastraadid jms.)
Ise loodan jõuda homme või reedel seda maardu/jõelähtme rada uudistama. Raja asukoht selgub esmaspäevaks.
Asfalti ja kruusaetapid lükkaks sügiseks. Neid saab läbi viia ka pimedamal ajal (sept-oktoober)
PS. 5. etapi toimumiskoha arutele võiks jätkuda selleks ettenähtud teemas
20. august on riigipüha, paljudel on plaanis minna Lahemaa rattmatkale (mis ei sega eelmine päev kolmapäevakul osalemast), seega 19. august ja teisipäev.
Jõulised ettepanekud 5. etapi toimumiskoha osas on endiselt oodatud. Ettepaneku tegija ise võiks olla olnud ka huljuti seda rada sõitnud ja suutma anda ülevaate võimalike ettevalmistustööde ulatusest.
Nt. Astangu (Alvaro, Tarmo ja Eriku ekspeditsioon) osutus esiteks liiga karmiks (laskumised vaid ässadele) ja teiseks liiga sodiseks (okastraadid jms.)
Ise loodan jõuda homme või reedel seda maardu/jõelähtme rada uudistama. Raja asukoht selgub esmaspäevaks.
Asfalti ja kruusaetapid lükkaks sügiseks. Neid saab läbi viia ka pimedamal ajal (sept-oktoober)
PS. 5. etapi toimumiskoha arutele võiks jätkuda selleks ettenähtud teemas
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
harles kirjutas:8mm film ... mul peaks sama olema. Ja oskan isegi arvutisse imeda :) Kuigi muud eriti veel ei mõista :( Milles sul probleem on, kas ei saa arvutisse või õigesse formaati?suvemees kirjutas:filmiti jah natuke... isegi Andrus K stardilaskumine ja mats :cry: on peal ..lisaks veel filmijupp sellest august, kuhu esiamort läks... aga see on 8mm filmil.... kuidas ta nt. lõppvariandina mpg. formaati saaks, ei tea (võhik).
Kuidas selle värgiga lood on?
On lootust millalgi näha?
Pakuks abi, aga 8mm koha pealt seadmed puuduvad, kui asi oleks juba arvutis siis pakkida ja interlace jamadega võidelda aitaks. 8mm on vist kyll NI.
ehitasid valmis. faili suurus 190 MB, 18 min. kellel ühendus ei kesta ei maksa üritadagi.Andrus K kirjutas:töö käib. Vist. harles ja suvemees midagi seal ehitavad.
k.a. 4. etapi video
http://velo.clubbers.ee/tulemused/kolma ... 3_Saku.mpg
lahe Keegi võiks nüüd igal kolmapäevakul viitisda filmida, saaks väärt materjali. Ainuke, mis pani imestama on see, kui paljud jäid "hätta" seal peamises filmimiskohas (algusepoole, kui on see parem kurv 90kraadi, künkast alla ja siis üles). Mõni kaader oleks võinud ka finishi sebimisest olla. Aga ei virise. Igati tubli tööerikr kirjutas:....ehitasid valmis. faili suurus 190 MB, 18 min. kellel ühendus ei kesta ei maksa üritadagi.
http://velo.clubbers.ee/tulemused/kolma ... 3_Saku.mpg
hädalisi oli mõni üksik mina k.a.indrek kirjutas:Ainuke, mis pani imestama on see, kui paljud jäid "hätta" seal peamises filmimiskohas (algusepoole, kui on see parem kurv 90kraadi, künkast alla ja siis üles)
Ei julgenud esimesel päeval uue amordiga kohe trikke teha ja seetõttu ka sellest kraavist jooksukaga läbi läksin
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
ot kas seal on see amordilõhkumine kah peal? umbes mis ajahetkel? kõike ju vaadata ei viitsi, kui koht ja sõitjad võõraderikr kirjutas:....ehitasid valmis. faili suurus 190 MB, 18 min. kellel ühendus ei kesta ei maksa üritadagi.
http://velo.clubbers.ee/tulemused/kolma ... 3_Saku.mpg
Täna siis 19.00 v.c.ee CUP 5. etapp
Vana Tartu mnt.
Trass u. 11 km (5,5 edasi + 5,5 tagasi)
Ümber pööratakse Assaku bussipeatuse juures. Loodan sinna bussipeatuse posti külge ka lindikesed panna, et keegi mööda ei põrutaks.
Ratta klass vaba.
Kummi klass vaba.
Iga mees pangu number juhtrauale juba kodus.
Viimases hädas saab numbri ja kinnitused ka ehk stardist.
Raha jätke koju, sest Muaddib Electronics teeb täna stardimaksu välja ja võtab aega
Rajal käitumisest:
1.Tegemist on tavalise maanteega, kus liiklus pole sugugi olematu. Järgige liiluseeskirju ja sõitke oma sõidusuunas maantee telgjoont mitte ületades - teie endi ohutuse huvides.
2.Assaku bussipeatuse juures ümber pöörates olla eriti tähelepanelik. Võtke aegsasti hoog maha, jälgige liilust jne.
3. Trassi esimesed (ja seega ka viimased) 500 m on täis salakavalaid auke asfaldis. Nimetatus lõik on ka kõige kurvilisem ja halvima nähtavusega.
kui midagi on siis: 055 61 25 78, lahkun arvuti juurest tänaseks
Vana Tartu mnt.
Trass u. 11 km (5,5 edasi + 5,5 tagasi)
Ümber pööratakse Assaku bussipeatuse juures. Loodan sinna bussipeatuse posti külge ka lindikesed panna, et keegi mööda ei põrutaks.
Ratta klass vaba.
Kummi klass vaba.
Iga mees pangu number juhtrauale juba kodus.
Viimases hädas saab numbri ja kinnitused ka ehk stardist.
Raha jätke koju, sest Muaddib Electronics teeb täna stardimaksu välja ja võtab aega
Rajal käitumisest:
1.Tegemist on tavalise maanteega, kus liiklus pole sugugi olematu. Järgige liiluseeskirju ja sõitke oma sõidusuunas maantee telgjoont mitte ületades - teie endi ohutuse huvides.
2.Assaku bussipeatuse juures ümber pöörates olla eriti tähelepanelik. Võtke aegsasti hoog maha, jälgige liilust jne.
3. Trassi esimesed (ja seega ka viimased) 500 m on täis salakavalaid auke asfaldis. Nimetatus lõik on ka kõige kurvilisem ja halvima nähtavusega.
kui midagi on siis: 055 61 25 78, lahkun arvuti juurest tänaseks
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Väike korduv küsimus:Andrus K kirjutas:või vabapääsmed Vembu-Tembu maale
Või kas on ikkagi mõtet inimesi siin kingitustega üle külvata.
On see eesmärk ? Raamitud diplom on ok. aga ...
kus tänane sõit toimub?
kus kogunetakse?
palju sõidetakse?
mis kaasa on vaja võtta(mõni kasut nr. vms)?
tänud ette,
velo.clubbers.ee CUP 5. etapp Vana-Tartu mnt. 11 km asfalt üksikstart
koht nimi aeg ratas koht rattaklassis punkte
1 veloman 32 15m 35s mnt 1 15
2 mtb 16m 05s loll 1 14
3 taunts (ei ole foorumist) 16m 18s mnt 2 13
4 Alvaro 16m 29s mnt 3 12
5 indrek 17m 12s loll 2 11
6 Lauri T 17m 15s loll 3 10
7 Rivo 17m 19s loll 4 9
8 Rainer Kuhi 17m 19s loll soodsam kumm 5 8
9 Mati 17m 26s loll 6 7
10 Andrus K 17m 35s loll 7 6
11 karzum 18m 01s loll/28" 8 5
12 mart 18m 10s loll 9 4
13 Harles 18m 21s loll 10 3
14 san 18m 50s loll 11 2
15 monnraker 19m 44s loll 12 1
1 Marion 17m 07s mnt 1 1
rattad on jagatud kahte klassi - mnt ja loll.
Bikede alla läksid ka 28" rattad
Kumme ei hakanud eristama, kuna neid oli liiga palju erinevaid - 1,25:1,5.1,9 ... Oli suur mnt pidupäev (punktide ja kohtade osas)
*mnt-s oli ülivõimas veloman 32. Hurraaa
*mtb-s oli ülivõimas Rivo, kuna tal oli vist üks jämedamaid ja krobelisemaid kumme. Hurraaa
*mtb oma loll ja 1,25-ste slikkudega tegi maanteemeeestele tuule alla . Hurraa
*ükski loll peale mtb ei saanud marionile vastu. Hurraaa
Startinuid oli siis 16 inimest, pealtvaatajaid (miks ei võistlenud?), pildistajaid ja enne starti kummi lõhkunudi veel 3-4 tk.
koht nimi aeg ratas koht rattaklassis punkte
1 veloman 32 15m 35s mnt 1 15
2 mtb 16m 05s loll 1 14
3 taunts (ei ole foorumist) 16m 18s mnt 2 13
4 Alvaro 16m 29s mnt 3 12
5 indrek 17m 12s loll 2 11
6 Lauri T 17m 15s loll 3 10
7 Rivo 17m 19s loll 4 9
8 Rainer Kuhi 17m 19s loll soodsam kumm 5 8
9 Mati 17m 26s loll 6 7
10 Andrus K 17m 35s loll 7 6
11 karzum 18m 01s loll/28" 8 5
12 mart 18m 10s loll 9 4
13 Harles 18m 21s loll 10 3
14 san 18m 50s loll 11 2
15 monnraker 19m 44s loll 12 1
1 Marion 17m 07s mnt 1 1
rattad on jagatud kahte klassi - mnt ja loll.
Bikede alla läksid ka 28" rattad
Kumme ei hakanud eristama, kuna neid oli liiga palju erinevaid - 1,25:1,5.1,9 ... Oli suur mnt pidupäev (punktide ja kohtade osas)
*mnt-s oli ülivõimas veloman 32. Hurraaa
*mtb-s oli ülivõimas Rivo, kuna tal oli vist üks jämedamaid ja krobelisemaid kumme. Hurraaa
*mtb oma loll ja 1,25-ste slikkudega tegi maanteemeeestele tuule alla . Hurraa
*ükski loll peale mtb ei saanud marionile vastu. Hurraaa
Startinuid oli siis 16 inimest, pealtvaatajaid (miks ei võistlenud?), pildistajaid ja enne starti kummi lõhkunudi veel 3-4 tk.
Viimati muutis Andrus K, 24. 08. 2003. 11:00, muudetud 1 kord.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Äketsi teeksime ühise arvestuse, mehed-naised segamini? Muidu ma pean kogu aeg ühe punkti kaupa oma pagasit täiendama, kuidagi niru tunne on, naiste punktiarvestuses ei saagi aru, kas ma võidan või kaotan. Selle ühe pontsa saaksin ma ju siis ka kätte kui ma viimaseks jään. Vahete vahel võin ma ju ka eelviimseks tulla või annab ratas mulle mõnikord eelist, nagu viimane kord juhtus. Arvamusi...
Marion
Marion
No ma ei saa aru, millega meie noori naasterahvaid toidetakse (rinnapiim 6nda eluaastani??? ), et nad nii tublid ja tugevad on? Nädalavahetusel saatis Lüliti mind ja mu sõpra Tõrvast Valka ja kui ta siis vedama läks pidime hammastega ta sadulast kinni hoidma. Vot kuhu me jõudnud oleme ...Andrus K kirjutas:*ükski loll peale mtb ei saanud marionile vastu. Hurraaa
Mis ei tapa, teeb tugevamaks!
Käisime ja tähistasime raja eile maanuse ja veikoga ära. Veiko leiutas kohe starti ka laheda tõusu. Üldiselt ega meil palju märgistamistööd polnud, sest igasugu varasemat märgistust on rajal ohtralt.. Kuldreegel on, et sõida kõige sõidetavamal rajal ja jälgi kõige värskemaid linte, siis ei eksi. Aga iga hargnemise juures peaks olema ka kas risti ette tõmmatud lint, maas kuivanud puutüved lintidega vms vale rada takistamas.
Raja pikkus on u. 5,1 km. Arvasime, et 2 ringi on piisav. Selle 10+ km jooksul jõuavad tugevamad end ikka maksma panna. Ja üritus lõppeb varem, ning me ei jää väga pimeda peale.
Tuleb elektrooniline ajavõtt, seega 15 kr. kaasa ja number külge kodus. Mõned numbris on saadaval ka stardis.
Plaan on nii, et need, kes soovivad koos minu ja maanusega grupis kohale tulla, koguneme 17.45-18.00 Susi hotelli ees. Seejärel kulgeme ühekaupa rahulikus, mitte üle 30 km/h rivis Jõelähtme rajale (Susi hotell-Jõelähtme=14 km=30 min). Kel vähegi võimalik tulge kohale autoga, sest Peterburi mnt. ääres sõitmine nõuab liiklusest tihedusest ja tee olukorrast tingituna külma närvi ja grupisõidukogemusi.
Rattale vähemalt tagatuli (seda on eriti vaja pärast tagasitulles).
Kohal oleme orienteeruvalt 18.30 Seejärel teeme rahulikult ühe tutvumisringi ja 19.00 laheb juba võistlemiseks.
Tulge kohale pigem varem, kui hiljem.
Start oleks avatud kuni 20.00, kuigi juhendis on 20.30
Kes kindlasti tuleb, aga 20.00-ks ei jõua, siis
Andrus Kikkas 055 61 25 78
Mingise kaardi katsuks nüüd ka orgunnida, või kui keegi eelmine kord jõelähtmel käinutest oskab kaarti joonistada, siis pange aga ülesse
Raja pikkus on u. 5,1 km. Arvasime, et 2 ringi on piisav. Selle 10+ km jooksul jõuavad tugevamad end ikka maksma panna. Ja üritus lõppeb varem, ning me ei jää väga pimeda peale.
Tuleb elektrooniline ajavõtt, seega 15 kr. kaasa ja number külge kodus. Mõned numbris on saadaval ka stardis.
Plaan on nii, et need, kes soovivad koos minu ja maanusega grupis kohale tulla, koguneme 17.45-18.00 Susi hotelli ees. Seejärel kulgeme ühekaupa rahulikus, mitte üle 30 km/h rivis Jõelähtme rajale (Susi hotell-Jõelähtme=14 km=30 min). Kel vähegi võimalik tulge kohale autoga, sest Peterburi mnt. ääres sõitmine nõuab liiklusest tihedusest ja tee olukorrast tingituna külma närvi ja grupisõidukogemusi.
Rattale vähemalt tagatuli (seda on eriti vaja pärast tagasitulles).
Kohal oleme orienteeruvalt 18.30 Seejärel teeme rahulikult ühe tutvumisringi ja 19.00 laheb juba võistlemiseks.
Tulge kohale pigem varem, kui hiljem.
Start oleks avatud kuni 20.00, kuigi juhendis on 20.30
Kes kindlasti tuleb, aga 20.00-ks ei jõua, siis
Andrus Kikkas 055 61 25 78
Mingise kaardi katsuks nüüd ka orgunnida, või kui keegi eelmine kord jõelähtmel käinutest oskab kaarti joonistada, siis pange aga ülesse
Viimati muutis Andrus K, 03. 09. 2003. 08:01, muudetud 1 kord.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
väga esialgne kaart:
album_page.php?pic_id=376
Peterburi maanteelt tuleb vasakule keerata siis, kui näed viita "Kallevaere 4".
Sama viida peal on ka mingi teise asulani "1"
Kohe peale vasakule keeramist sõidad üle kahe raudtee (15 meetrise vahega ja siis uhad nii kaua (u. 2km) kui näed "70 km märki" mille külles 3 valge-punast klielindijuppi (vasakut kätt peaks sel hetkel asuma suur vana tehasehoone. Sina aga keerad 10 m. enne 70 märki paremale. Kulged mööda seda asfaltteed ja jälgid puna-valgeid kilelinte okstel/põõsastel/rohus. Seda asfaltteed pidi kulged u. 2-3 km. Tee on väga halvas seisus. Esimesel kahel hargnemisel tuleb hoida vasakule, edasi ei mäleta aga lindid peaksid juhatama. Ühesõnaga pidevalt asfalt. Lõpuks jõuad kohta, kus peaks (loodetavasti jõuab enne teisi) seisma ajavõtuauto tee ääres. Jällegi. Kui eksid. Helista 055 61 25 78
album_page.php?pic_id=376
Peterburi maanteelt tuleb vasakule keerata siis, kui näed viita "Kallevaere 4".
Sama viida peal on ka mingi teise asulani "1"
Kohe peale vasakule keeramist sõidad üle kahe raudtee (15 meetrise vahega ja siis uhad nii kaua (u. 2km) kui näed "70 km märki" mille külles 3 valge-punast klielindijuppi (vasakut kätt peaks sel hetkel asuma suur vana tehasehoone. Sina aga keerad 10 m. enne 70 märki paremale. Kulged mööda seda asfaltteed ja jälgid puna-valgeid kilelinte okstel/põõsastel/rohus. Seda asfaltteed pidi kulged u. 2-3 km. Tee on väga halvas seisus. Esimesel kahel hargnemisel tuleb hoida vasakule, edasi ei mäleta aga lindid peaksid juhatama. Ühesõnaga pidevalt asfalt. Lõpuks jõuad kohta, kus peaks (loodetavasti jõuab enne teisi) seisma ajavõtuauto tee ääres. Jällegi. Kui eksid. Helista 055 61 25 78
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
veel üks kaart:
album_page.php?pic_id=459
ja veel üks millest peaks nüüd küll piisama. Printige välja, kes ise tuleb:
album_page.php?pic_id=462
album_page.php?pic_id=459
ja veel üks millest peaks nüüd küll piisama. Printige välja, kes ise tuleb:
album_page.php?pic_id=462
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Kuule aga miks minna Peterburi mnt pidi, kui saab ka Vana- Narva mnt- MaarduAndrus K kirjutas:Käisime ja tähistasime raja eile maanuse ja veikoga ära. Veiko leiutas kohe starti ka laheda tõusu. Üldiselt ega meil palju märgistamistööd polnud, sest igasugu varasemat märgistust on rajal ohtralt.. Kuldreegel on, et sõida kõige sõidetavamal rajal ja jälgi kõige värskemaid linte, siis ei eksi. Aga iga hargnemise juures peaks olema ka kas risti ette tõmmatud lint, maas kuivanud puutüved lintidega vms vale rada takistamas.
Raja pikkus on u. 5,1 km. Arvasime, et 2 ringi on piisav. Selle 10+ km jooksul jõuavad tugevamad end ikka maksma panna. Ja üritus lõppeb varem, ning me ei jää väga pimeda peale.
Tuleb elektrooniline ajavõtt, seega 15 kr. kaasa ja number külge kodus. Mõned numbris on saadaval ka stardis.
Plaan on nii, et need, kes soovivad koos minu ja maanusega grupis kohale tulla, koguneme 17.45-18.00 Susi hotelli ees. Seejärel kulgeme ühekaupa rahulikus, mitte üle 30 km/h rivis Jõelähtme rajale (Susi hotell-Jõelähtme=14 km=30 min). Kel vähegi võimalik tulge kohale autoga, sest Peterburi mnt. ääres sõitmine nõuab liiklusest tihedusest ja tee olukorrast tingituna külma närvi ja grupisõidukogemusi.
Rattale vähemalt tagatuli (seda on eriti vaja pärast tagasitulles).
Kohal oleme orienteeruvalt 18.30 Seejärel teeme rahulikult ühe tutvumisringi ja 19.00 laheb juba võistlemiseks.
Tulge kohale pigem varem, kui hiljem.
Start oleks avatud kuni 20.00, kuigi juhendis on 20.30
Kes kindlasti tuleb, aga 20.00-ks ei jõua, siis
Andrus Kikkas 055 61 25 78
Mingise kaardi katsuks nüüd ka orgunnida, või kui keegi eelmine kord jõelähtmel käinutest oskab kaarti joonistada, siis pange aga ülesse
Peaks palju rahulikum ja ohutum olema!
Pealegi on sinna sõita palju parem: nt kui kesklinnast tulla, siis Pirta tee> Pirita- Kose (või ringrada ja Pärnamäe tee)> Vana-Narva mnt jne
Mina saan ühe pundiga seal (Iru tee ja Vana- Narva mnt ristmikul) kokku. Nii, et kui keegi veel sealt kaudu tahab tulla, siis olete teretulnud kell 18.30ks sinna
PS! Andrus sa sõitsid eile õhtul just siis Iru raudtee silla alt läbi kui ma Iru poolt tulin. Mõtlesin et hõiskaks tere, aga kuna oli pime, siis vaevalt et sa ära oleks tundnud mingi hõiskava tüübi kuskil õhtu pimeduses
Painutan nii kuis jaksan
Eelmine kord (siis kui suure kambaga sai rada vaatamas käidud) me läksime mingit ime teed pidi läbi Lasnamäe ja Maardu, mis ei õigustanud end ei ajaliselt ega ohutuse seisukohalt. Pealegi pool maad tuli ikkagi Peterburi maanteel sõita sealtkaudu minnes.ii kirjutas:[+Kuule aga miks minna Peterburi mnt pidi, kui saab ka Vana- Narva mnt- Maardu
Peaks palju rahulikum ja ohutum olema!
Pealegi on sinna sõita palju parem: nt kui kesklinnast tulla, siis Pirta tee> Pirita- Kose (või ringrada ja Pärnamäe tee)> Vana-Narva mnt jne
Mina saan ühe pundiga seal (Iru tee ja Vana- Narva mnt ristmikul) kokku. Nii, et kui keegi veel sealt kaudu tahab tulla, siis olete teretulnud kell 18.30ks sinna
Kui grupis sõidetakse ühekaupa, mõningast pikivahet hoides ja nii hääl- kui käemärke edasi andes, siis ei ole hullu.
Ise sõidaksin kõige ees, maanus viimasena.
Kiirus mitte üle 30 km/h
Lähen nüüd tänaseks arvuti juurest ära
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
karzum tegi koond-tabeli peale 4. etappi.tarmo kirjutas:kas keegi punktitabelit ka peab ürituse kohta?
Palusin, et teeks seda ka nüüd. Loodetavasti töö juba käib
Muudatused, mida uus tabel sisaldab (tagasiulatuvalt ka eelmistele etappidele):
naised ja mehed ja mittekluberslased on ühtses punktiarvestuses
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
link: punktiseis peale 6. etappi Töö tehtud, lõpuks. Al'i, Viljari ja Veiko lisasin uutena, sest ei tea kas nad on varem osalenud.
Enamusel ei ole punktiseis kiita Järeldan siit, et viimastel etappidel tuleb palju rahvast kohale, et oma olukorda parandada.
Vaadake ja imestage kuhu Marion on tõusnud Pooled mehed jäid talle seljataha
Enamusel ei ole punktiseis kiita Järeldan siit, et viimastel etappidel tuleb palju rahvast kohale, et oma olukorda parandada.
Vaadake ja imestage kuhu Marion on tõusnud Pooled mehed jäid talle seljataha
Viimati muutis karzum, 06. 09. 2003. 22:55, kokku muudetud 2 korda .
Rattasõit on ajavõit
[quote="karzum"]link: punktiseis peale 6. etappi Töö tehtud, lõpuks. Al'i, Viljari ja Veiko lisasin uutena, sest ei tea kas nad on varem osalenud.
[quote]
Aitäh. Tubli töö. Mtb edumaa oleks ehk suuremgi, kui ta poleks viimatisel (6.) etapil alles 20.00 kohale jõudnud ja praktiliselt kohe rajale tormanud. Olen võitluses harrastajad vs. sportklass ja eliit esimeste poolt. Mtb, sa ikka oled ju harrastaja veel
Lisan (ja lisagu teisedki) mõned vigade parandused, mis ehk peagi sisse viid :
1. amatöör=Oliver
2. Mart=mart
3. mart=jah
4. Raul=ilmselt kaks erinevat isikut. 4. etappi ilmselt sõitis Porteri Raul Kaldre. 6. etapil aga astus esmakordselt ülesse Raul Talumaa SK Assa-Kesorost. Raul (kaldre)=Raulpoiss ja on foorumist. raul Talumaa ei ole.
5. Al=jah
Postitage ka Teie siia märgatud vigu protokollis.
[quote]
Aitäh. Tubli töö. Mtb edumaa oleks ehk suuremgi, kui ta poleks viimatisel (6.) etapil alles 20.00 kohale jõudnud ja praktiliselt kohe rajale tormanud. Olen võitluses harrastajad vs. sportklass ja eliit esimeste poolt. Mtb, sa ikka oled ju harrastaja veel
Lisan (ja lisagu teisedki) mõned vigade parandused, mis ehk peagi sisse viid :
1. amatöör=Oliver
2. Mart=mart
3. mart=jah
4. Raul=ilmselt kaks erinevat isikut. 4. etappi ilmselt sõitis Porteri Raul Kaldre. 6. etapil aga astus esmakordselt ülesse Raul Talumaa SK Assa-Kesorost. Raul (kaldre)=Raulpoiss ja on foorumist. raul Talumaa ei ole.
5. Al=jah
Postitage ka Teie siia märgatud vigu protokollis.
Viimati muutis Andrus K, 08. 09. 2003. 15:08, muudetud 1 kord.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Osalesin ka Pirita metsas toimunud 3-ndal etapil foorumisse mitteregistreerununa nime all Alar, st. Alar = Al. Äkitse saab selle sõidu punktid kah tabelisse kanda, oleks seis tiba ilusam.karzum kirjutas:link: punktiseis peale 6. etappi Töö tehtud, lõpuks. Al'i, Viljari ja Veiko lisasin uutena, sest ei tea kas nad on varem osalenud.
Enamusel ei ole punktiseis kiita Järeldan siit, et viimastel etappidel tuleb palju rahvast kohale, et oma olukorda parandada.
Vaadake ja imestage kuhu Marion on tõusnud Pooled mehed jäid talle seljataha
veel pilte
VCE-6 teemadel leiab pilte (enamasti uduseid) http://www.hot.ee/heakorter/vce6
Raul Kaldre on raudselt VCE liige!Andrus K kirjutas:...4. Raul=ilmselt kaks erinevat isikut. 4. etappi ilmselt sõitis Porteri Raul Kaldre. 6. etapil aga astus esmakordselt ülesse Raul Talumaa SK Assa-Kesorost. Kumbki pole vist foorumi liige
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Raulpoiss siis ? Minu vigaMati kirjutas:Raul Kaldre on raudselt VCE liige!Andrus K kirjutas:...4. Raul=ilmselt kaks erinevat isikut. 4. etappi ilmselt sõitis Porteri Raul Kaldre. 6. etapil aga astus esmakordselt ülesse Raul Talumaa SK Assa-Kesorost. Kumbki pole vist foorumi liige
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
olen endiselt harrastajaAitäh. Tubli töö. Mtb edumaa oleks ehk suuremgi, kui ta poleks viimatisel (6.) etapil alles 20.00 kohale jõudnud ja praktiliselt kohe rajale tormanud. Olen võitluses harrastajad vs. sportklass ja eliit esimeste poolt. Mtb, sa ikka oled ju harrastaja veel
viimase etapi kohta oled teinud hea tähelepaneku,
nii aeglaselt pole mu ratas veel enne liikund
soendus jäi tõesti lühikeseks
kunagi ammu oli merida cup eelkäija cignal neljapäevakud ja gt neljapäevakud, mis kestsid dets alguseni. kogu okt ja nov ja dets algus võistlused peeti nõmme valgustatud suusarajal. päris karm oli seal, sest valgustus polnud kõige parem ja esilaternaid ei kasutanud keegi,opa kirjutas:Kuna pimedus surub üha rohkem peale ning kui vaadata millise populaarsusega on Urmase ja Alvaro org.-iga Nightrided, siis teen ettepaneku järgmine velo.clubbers.Cup pimedas teha. Mis arvate?