velo.clubbers.ee CUP Tartu
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
velo.clubbers.ee CUP Tartu
Niisiis, kõik Lõuna-Eesti ratturid, kes on seni suunurgast sülge nõristanud Põhja-Eesti CUPide kirjeldusi lugedes, see on teile!
Püüame alustada üritustesarja ka lõuna pool ja algust teeme sellega kolmapäeval 27. augustil. Püüame üritust läbi viia üle kahe nädala sarnaselt põhja omaga, kasutades põhja omade vabu nädalaid (pagan seda teab, äkki tahavad ka tulla).
Rajavaatluskomisjon käis kooseisus mina ja Kirsa täna Raadi krossirada uurimas ja leidis selle igati kasutuskõlbliku olevat. Rada on suht kivine ja vihmaga ilmselt vajab karmima mustriga kummi - Kirsa ehk oskab lähemalt kosta. Lõplik raja kulgemise valik selgub selle nädala jooksul. Info siit.
Ajavõtt toimub ilmselt Antti&Ericsson Co. kaasabil.
Isetehtud, hästi tehtud. Kõik soovitused ja nõuanded põhja omadelt on oodatud erasõnumitena või postidena teemasse (eelistatud oleks esimene).
Püüame alustada üritustesarja ka lõuna pool ja algust teeme sellega kolmapäeval 27. augustil. Püüame üritust läbi viia üle kahe nädala sarnaselt põhja omaga, kasutades põhja omade vabu nädalaid (pagan seda teab, äkki tahavad ka tulla).
Rajavaatluskomisjon käis kooseisus mina ja Kirsa täna Raadi krossirada uurimas ja leidis selle igati kasutuskõlbliku olevat. Rada on suht kivine ja vihmaga ilmselt vajab karmima mustriga kummi - Kirsa ehk oskab lähemalt kosta. Lõplik raja kulgemise valik selgub selle nädala jooksul. Info siit.
Ajavõtt toimub ilmselt Antti&Ericsson Co. kaasabil.
Isetehtud, hästi tehtud. Kõik soovitused ja nõuanded põhja omadelt on oodatud erasõnumitena või postidena teemasse (eelistatud oleks esimene).
Norm värk!!! Ajan niipalju rahvast kokku, kui võimalik .
A kas te stardiraha ka küsite ve? Kuna ajavõtjale raha vist ei anta, siis võiks ikka natsa raah võtta ja näiteks auhinna fondi teha . Kas sisse jääb ainult raadi krossirada või võtate näiteks pargialt ka rada juurde. Mõnes mõttes võiks teha sama raja nagu enne TRM-i seal sõidul. Mina soovitaks teha nii raske raja, kui võimalik (väga raske ei tohiks ikka tulla, sest raadil pole võimalik ju rasket rada teha), sest siis nagu parem ülevaade tasemetest (kiirel rajal võib mingi raske jalaga vend lihtsalt ära panna, aga raskel on ikka minul ka võimalus :D:D )
Ok, korraldajad ise teavad, mis teevad. HEA, ET KEEGI ÜLDSE ASJA KÄSILE VÕTTIS aitähh teile!
A kas te stardiraha ka küsite ve? Kuna ajavõtjale raha vist ei anta, siis võiks ikka natsa raah võtta ja näiteks auhinna fondi teha . Kas sisse jääb ainult raadi krossirada või võtate näiteks pargialt ka rada juurde. Mõnes mõttes võiks teha sama raja nagu enne TRM-i seal sõidul. Mina soovitaks teha nii raske raja, kui võimalik (väga raske ei tohiks ikka tulla, sest raadil pole võimalik ju rasket rada teha), sest siis nagu parem ülevaade tasemetest (kiirel rajal võib mingi raske jalaga vend lihtsalt ära panna, aga raskel on ikka minul ka võimalus :D:D )
Ok, korraldajad ise teavad, mis teevad. HEA, ET KEEGI ÜLDSE ASJA KÄSILE VÕTTIS aitähh teile!
velo.clubbers.ee
Esialgne mõte oli kasutada krossirada ja võtta veits pargist ka lisa. Pargiraja puhul on jah sedasi, et üks kindel jooksukas jääks sisse. Ilmselt seab ilm ka mingid piirid - ei tahaks päris inimeste ja tehnika lõhkumise üritust teha.
Ajavõtuga on ka ilmselt sedasi, et mingit hi-tech lahendust ärge lootke. Kõige kehvemal juhul tuleb ajavõtmine tõesti koostöös Ericssoniga ehk siis teisisõnu minu telefoni kaasabil. Püüan uurida Tallinna omadelt kogemusi ja kusagilt mingi normaalse stopperi hankida (abi teretulnud). Eraldistart on seal ilmselt ainuke normaalne lahendus. Ühe variandina mõtlesime ka paaridena rajale laskmist.
Üldiselt on lugu sedasi, et asjad kõik täpsustuvad. Hetkel on asi lihtsalt käima lükatud ning üldine plaan paigas. Taganemisvõimaluste vähendamiseks siis ka avalikult välja reklaamitud
Ajavõtuga on ka ilmselt sedasi, et mingit hi-tech lahendust ärge lootke. Kõige kehvemal juhul tuleb ajavõtmine tõesti koostöös Ericssoniga ehk siis teisisõnu minu telefoni kaasabil. Püüan uurida Tallinna omadelt kogemusi ja kusagilt mingi normaalse stopperi hankida (abi teretulnud). Eraldistart on seal ilmselt ainuke normaalne lahendus. Ühe variandina mõtlesime ka paaridena rajale laskmist.
Üldiselt on lugu sedasi, et asjad kõik täpsustuvad. Hetkel on asi lihtsalt käima lükatud ning üldine plaan paigas. Taganemisvõimaluste vähendamiseks siis ka avalikult välja reklaamitud
Punase ringi sees:
Pilti tekstiga täiendades siis:
Linna poolt tulles sõidad mööda Narva mnt'd koguaeg otse edasi - Peetri mäest üles, kirikust mööda seni, kuni paremat kätt paistab kunagine kruusakarjäär. Siis olete juba kohal :) Autoga tulles on mõtekas natuke edasi sõita, kuni avaneb võimalus paremale keerata. Tee läheb paarsada meetrit läbi parkmetsa ja jõuab siis mingite garaazhide juurde, millede vastas on suur asfaldiplats ja selle taga kohe ka krossirada paistmas ja startki on ilmselt sealt platsilt.
Pilti tekstiga täiendades siis:
Linna poolt tulles sõidad mööda Narva mnt'd koguaeg otse edasi - Peetri mäest üles, kirikust mööda seni, kuni paremat kätt paistab kunagine kruusakarjäär. Siis olete juba kohal :) Autoga tulles on mõtekas natuke edasi sõita, kuni avaneb võimalus paremale keerata. Tee läheb paarsada meetrit läbi parkmetsa ja jõuab siis mingite garaazhide juurde, millede vastas on suur asfaldiplats ja selle taga kohe ka krossirada paistmas ja startki on ilmselt sealt platsilt.
Distantsi pikkus on veel mõõtmata, sest seal on üks järsk ja ohtlik laskumine vaja ära parandada.
TEC'i maratonile see sõit kindlasti ei sarnane - on tehniline ja lühike.
Esialgu on plaan lihtsuse mõttes teha ainult 1 ring, aga võib tegelikult ka rohkem. Eesmärk on saada Tartu CUP lihtsalt liikuma, eks edaspidi võib teha kuskil vooremäel või sarnases kohas ka pikema ja proffessionaalsema võistluse.
Numbri võiks igaüks kodus panna lenksu külge, aga kohapeal on ka 10 numbrit ja kaablivitsad.
Minu kui trennis kiivri mittekandja poolt oleks silmakirjalik nõuda kiivrit, aga see rada nõuab seda. Palju suuri kive ja järske laskumisi. Ma panen isegi seal trenni tehes vabatahtlikult kiivri pähe.
Niiet kiiver on kohustuslik!
Voodi alt tasub välja otsida ka kõige karvasemad kummid, mis seal leida on :). Veeremisega ei võida sel rajal midagi, küll aga pidamisega ja enda ohutusega.
Kolmapäev on tööpäev - stardi teeks samamoodi nagu Tallinnas, 19:00 kuni 20:30 on start avatud.
TEC'i maratonile see sõit kindlasti ei sarnane - on tehniline ja lühike.
Esialgu on plaan lihtsuse mõttes teha ainult 1 ring, aga võib tegelikult ka rohkem. Eesmärk on saada Tartu CUP lihtsalt liikuma, eks edaspidi võib teha kuskil vooremäel või sarnases kohas ka pikema ja proffessionaalsema võistluse.
Numbri võiks igaüks kodus panna lenksu külge, aga kohapeal on ka 10 numbrit ja kaablivitsad.
Minu kui trennis kiivri mittekandja poolt oleks silmakirjalik nõuda kiivrit, aga see rada nõuab seda. Palju suuri kive ja järske laskumisi. Ma panen isegi seal trenni tehes vabatahtlikult kiivri pähe.
Niiet kiiver on kohustuslik!
Voodi alt tasub välja otsida ka kõige karvasemad kummid, mis seal leida on :). Veeremisega ei võida sel rajal midagi, küll aga pidamisega ja enda ohutusega.
Kolmapäev on tööpäev - stardi teeks samamoodi nagu Tallinnas, 19:00 kuni 20:30 on start avatud.
Kiiver peab kindlalt olema, kui kellegil ei ole, võib ühe vana kiivri laenutamiseks kaasa võtta. Distantsi pikkus võiks olla vähemalt 5 kilta ...
Kuna rajameistrid jälle sinna rada vaatama lähevad, tuleks ise ka kaasa. Muidu lähen lähiajal (siis kui vihm üle läheb ) käin võibolla juba üksi rada vaatamas/mõõtmas/uurimas...
Kuna rajameistrid jälle sinna rada vaatama lähevad, tuleks ise ka kaasa. Muidu lähen lähiajal (siis kui vihm üle läheb ) käin võibolla juba üksi rada vaatamas/mõõtmas/uurimas...
velo.clubbers.ee
Ma siin arvuti taga istudes ei kujuta hästi ette kuidas seal 5 kiltast ringi teha. Võimalik et tuleb teha 2 ringine sõit, sest alla 5 kilti on nagu liiga vähe. Ja kaaluda tuleks kui pikkade vahedega lahti lasta, eraldis taval. iga 1 min tagant aga võib ju ka iga 2 min tagant. Muidu vbla jõuab mõni tugevam 1 minuti eessõitjaga käbedalt tasa teha ja kui profid meil kohtunikud on et asi lõpuks joonde saada ei tea ju.
kas hooaja lõpus teeme põhi vs. lõuna grand final?i ka
kuskil kesk-eestis, ühisstardist ja korraliku ajavõtuga
kõlaks ju hästi, VCE Cup Suur Finaal põhja ja lõuna parimate poegade osavõtul.
teha saaks näiteks aegviidus, seal rada ja pesemis- ja söömisvõimalused olemas. lisaks saab saunas pärast möla ajada ja paar õlli keerutada seda poleks raske orgunnida.
kuskil kesk-eestis, ühisstardist ja korraliku ajavõtuga
kõlaks ju hästi, VCE Cup Suur Finaal põhja ja lõuna parimate poegade osavõtul.
teha saaks näiteks aegviidus, seal rada ja pesemis- ja söömisvõimalused olemas. lisaks saab saunas pärast möla ajada ja paar õlli keerutada seda poleks raske orgunnida.
Käisin siis maad uurimas Raadil. Maksimaalne ringi pikkus ainult krossi rajal tehes oleks umbes 1,7 kilta. Kui pargist ka veel rada juurde võtta, siis saaks juba peaaegu et 2,5 kilta kätte. Seega peab ikka mitu ringi tegema..
Rada ise oli täna parajalt libe ja mudane. Porilompidest andis ka mööda manööverdada. Sellise ilmaga oleks mudakumm väga soovtuslik. Kive on ka ikka parajalt palju, niiet, kes valib hea sõidujoone võib päris palju võita ajas. See kõige järsem laskumine on ka ülimalt kahtlane (vähemalt mina tulin täna sealt vääga ette vaatlikult alla ), kuna all on parajalt vagusi.
Ja see Grand Finale oleks hea mõte.. Nagu Lõuna VS Põhi saab huvitav olema
Rada ise oli täna parajalt libe ja mudane. Porilompidest andis ka mööda manööverdada. Sellise ilmaga oleks mudakumm väga soovtuslik. Kive on ka ikka parajalt palju, niiet, kes valib hea sõidujoone võib päris palju võita ajas. See kõige järsem laskumine on ka ülimalt kahtlane (vähemalt mina tulin täna sealt vääga ette vaatlikult alla ), kuna all on parajalt vagusi.
Ja see Grand Finale oleks hea mõte.. Nagu Lõuna VS Põhi saab huvitav olema
velo.clubbers.ee
-
- Rattur
- Postitusi: 23
- Liitunud: 27. 04. 2003. 11:49
Plaan on pargist natuke juurde võtta ja teeks siis 2 ring vist.Lauri kirjutas:Käisin siis maad uurimas Raadil. Maksimaalne ringi pikkus ainult krossi rajal tehes oleks umbes 1,7 kilta. Kui pargist ka veel rada juurde võtta, siis saaks juba peaaegu et 2,5 kilta kätte. Seega peab ikka mitu ringi tegema..
Käisin kah täna sõitmas, märjaga on päris paha jah, sest seal on palju suuri kive ning need kivid on märjad. Märja kivi peal ei aita porikumm kah.Lauri kirjutas:Rada ise oli täna parajalt libe ja mudane. Porilompidest andis ka mööda manööverdada. Sellise ilmaga oleks mudakumm väga soovtuslik. Kive on ka ikka parajalt palju, niiet, kes valib hea sõidujoone võib päris palju võita ajas. See kõige järsem laskumine on ka ülimalt kahtlane (vähemalt mina tulin täna sealt vääga ette vaatlikult alla :oops: ), kuna all on parajalt vagusi.
See järsk laskumine on plaan labidaga korda teha. Ma ei ole ise sealt veel alla sõitnudki ;).
Loodame et järgmine kolmapäev ei saja! Igatahes paduvihmaga pole seal mõtet võistlust korraldada, või mis rahvas arvab sellisel juhul?
Täna käisin siis juba natukene kiiremat sõitu seal tegemas, ja kõige suurem mure oli mulle kurvides olevad kivid, mis võivad ettearvamatult ratta alt lüüa. See järsk laskumine(räägime ikka sellest mis mingi 100 meetrit enne finishit on? ) ei ole minuarust väga hull. Kui õige trajektoor valida, siis saab sealt päris libedalt alla vuhisetud. Naiste raja saaks ju teha nii, nagu eelmine aasta oli see harrastajate rada, et kui sealt pikast liivasest laskumisest alla tuleb ja selle kurvi ära võtab, siis enam üles ei sõida, vaid keerab kohe paremale ja siis juba finishi poole.
Keegi pakkus selle rallikrossi raja enne välja. Täna käisin ja vaatasin, mis seisus see rada on. Enam sinna minna ei taha. Rada on väga vagusi täis ja väga pehme pinnasega. Peale selle on rajal 2 läbimatut kohta, st et vett ja muda on seal umbes põlveni .
Minu nägemus siis sellest rajast, Mustaga on tähistatud meeste rada ja punasega naiste rada. Mis korraldajad arvavad?
Keegi pakkus selle rallikrossi raja enne välja. Täna käisin ja vaatasin, mis seisus see rada on. Enam sinna minna ei taha. Rada on väga vagusi täis ja väga pehme pinnasega. Peale selle on rajal 2 läbimatut kohta, st et vett ja muda on seal umbes põlveni .
Minu nägemus siis sellest rajast, Mustaga on tähistatud meeste rada ja punasega naiste rada. Mis korraldajad arvavad?
velo.clubbers.ee
nu võibolla olen jah...ma ei teagi, kus seal see trepp asub . Seal, kus mina olen jooksuka teinud, sealt läks lihtsalt üks rajakene üles, ja ma siis mõtlesin, et te seda mõtlete. Ülejäänud ring (krossirada) peaks vist enam vähem paigas olema (ma mälu järgi joonistasin paintis). A nioh, eks Kirsa või Antti panevad ise kunagi selle õige raja siia üles...
velo.clubbers.ee
Ann kirjutas:Kas te naissoo esindajaid ka sõitma ootate? Kui jah, siis võiks ehk sellega raja valikul arvestada??
See Raadi krossiraja kõige järsem laskumine on küll väga jube!
Selle raskusega on ju nii et kui ei jõua või ei julge siis võib ilusti rattalt maha tulla, sest tegelikult pole ju nii kiire et ennast katki sõita. Aga olen kindel et jalutades on kõik tõusud-langused seal vallutatavad.
Ise ootaks ikka mõnda sellist tõusu kus ratta saaks selga võtta ja laskumistel pidureid proovida
Ja tüdrukud võiks tõesti karmidelt laskumistelt-tõusudelt laugemat teedpidi suunata.
no on sullegi amet olemas - pealtvaataja/ergutaja/ajavõtja abiline/fotograafheix kirjutas:niih...veidi OT on a mul tundub olevat reie tagakülje rebend vai venitus..niiet...arvatavasti jääb tulemata ...aga edu teile igatahes..
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Pühapäeval sai siis labidatega Raadil käidud ja rada parandatud.
Selle ohtliku laskumise saime me minu arust päris heaks, vaod õnnestus kõik likvideerida ja kivikestele viskasime kah mulda peale, et oleks pehmem kukkuda ;). Igatahes mina ja Age sõitsime sealt üpris rahuliku sydamega alla - niiet Ann sa võiksid oma võistlemist siiski kaaluda.
Suuremad ja teravamad kivid koristasime kah ära ning siinseal parandasime auke.
See laskumine, mida Lauri mõtles jooksmise tõusuna, jääb arvatavasti üldse ära. Märjema ilmaga on sealt isegi alla kõndimine võimatu rääkimata sõitmisest. Rada ei pööra sealt alla vaid sõidab läbi võsa platsi peale ehk stardini välja.
Selle ohtliku laskumise saime me minu arust päris heaks, vaod õnnestus kõik likvideerida ja kivikestele viskasime kah mulda peale, et oleks pehmem kukkuda ;). Igatahes mina ja Age sõitsime sealt üpris rahuliku sydamega alla - niiet Ann sa võiksid oma võistlemist siiski kaaluda.
Suuremad ja teravamad kivid koristasime kah ära ning siinseal parandasime auke.
See laskumine, mida Lauri mõtles jooksmise tõusuna, jääb arvatavasti üldse ära. Märjema ilmaga on sealt isegi alla kõndimine võimatu rääkimata sõitmisest. Rada ei pööra sealt alla vaid sõidab läbi võsa platsi peale ehk stardini välja.
See oligi muarust liiga ohtlik laskumine, kuigi jah sügiskrossil on see sees ja keegi ei küsi kas tahad või ei taha. Nii nagu ma nüüd raja kirjeldusest aiman siis mulle praegune meeldib.Kirsa kirjutas: See laskumine, mida Lauri mõtles jooksmise tõusuna, jääb arvatavasti üldse ära. Märjema ilmaga on sealt isegi alla kõndimine võimatu rääkimata sõitmisest. Rada ei pööra sealt alla vaid sõidab läbi võsa platsi peale ehk stardini välja.
Aga mis kell üritus algab? Mul pole ühtegi MTB numbrit, kas seljanumber sobib ka?
viewtopic.php?p=21175#21175priidik kirjutas: Küsin veel kord MIS KELL ALGAB?
start avatud 19.00-20.30
priidik kirjutas: Küsin veel kord MIS KELL ALGAB?
See peaks vist su küsimusele vastama.Kirsa kirjutas:Kolmapäev on tööpäev - stardi teeks samamoodi nagu Tallinnas, 19:00 kuni 20:30 on start avatud.
Selle laskumisega on nii, et ise ka mõtlesin, et kuidas see "hull laskumine" saab nii hirmu äratav olla. Ma käisin ja otsisin sealt karjääri pervelt mingit hullemat laskumist, aga ei leidnud ja siis sellest järeldasin, et ju siis on "hull laskumine" just SEE laskumine.
Rajameistrid, rääkige nüüd, kuidas asi on?
velo.clubbers.ee
Selline tuleb homne rada:
Naiste rada eraldi ei tule, sest midagi eriti ohtlikku enam sees pole, kes varem kasvõi TEC-il käinud, saavad hakkama.
Raja pikkus on täpselt 2.5km, võistlus tuleb 2 ringiline.
20:30 paiku on juba päris hämar, seoses sellega otsustas korralduskomitee :) starti veidi ettepoole tõsta - nimelt 18:30 kuni 20:30.
Sõitsin täna raja täpselt stardist finishisse läbi ning ühe ringi ajaks sain 7:30, hea orientiir homseks, keskmine pulss 177.
Profiil on siin:
http://www.hot.ee/kirss11/profiil.gif
Numbrid paluks siis juba kodus lenksule või seljale kinnitada. Vajadusel on kümmekond numbrit ka kohapeal.
Naiste rada eraldi ei tule, sest midagi eriti ohtlikku enam sees pole, kes varem kasvõi TEC-il käinud, saavad hakkama.
Raja pikkus on täpselt 2.5km, võistlus tuleb 2 ringiline.
20:30 paiku on juba päris hämar, seoses sellega otsustas korralduskomitee :) starti veidi ettepoole tõsta - nimelt 18:30 kuni 20:30.
Sõitsin täna raja täpselt stardist finishisse läbi ning ühe ringi ajaks sain 7:30, hea orientiir homseks, keskmine pulss 177.
Profiil on siin:
http://www.hot.ee/kirss11/profiil.gif
Numbrid paluks siis juba kodus lenksule või seljale kinnitada. Vajadusel on kümmekond numbrit ka kohapeal.
Püüdes teid viimasel hetkel infoga üle uputada (sry, meiegi alles õpime kükid ja vabandused ette ja taha) ...
Niisiis, kõige põhjalikum rajakirjeldus, mida 2,5km kohta teha annab.
Start, kui selline, asub eespool mainitud asfaldiplati krossiraja poolses otsas. Sealt läheb rada kõige vasakpoolsema künka poole, enne mida on lomp, millest saab mööda paremalt servast. Künka jalamil on samuti lomp, millest seekord saab kuivema jalaga mööda vasakult. Peale lompi keerab rada 90 kraadi vasakule ja läheb kergelt ülesmäge (tõusul lahtist kruusa!!!). Järgneb 180 kraadine viraaz, kus on lahtisi kive suht palju. Viraazi lõpp on mudane. Puhtam tee läheb vasakult.
Peale viraazi on paari künkaga pikitud sirge. Esimese künka ülesminek on suhteliselt mudane ja künkale järgneb jällegi lomp, millest saab mööda paremalt.
Järgmine küngas on trapetsi kujuline, millele järgnevast lombist saab mööda vasakult. Peale trapetsit jääb teele veel üks lomp, millest saab mööda jällegi paremalt.
Edasi tuleb lauge tõus, millest alla minnes on jällegi lomp. Siin on kaks võimalust: Kuna rada läheb antud kohal kaheks (üks variant läheb otse ja kergelt paremale, teine läheb läbi u-pöörde. Meie kasutame otse minevat varianti.), siis on sisse sõidetud mitu möödumist sellest lombist. Parempoolne möödumine on meie rada arvestades soodsam, kuna vasakpoolne lombist möödumine on natuke pikem.
Niisiis tuleb minna otse, kus on rohtu kasvanud künklik singletrack, kerge kaarega vasemale. Kaare keskel on üks natuke mudane koht ja üks triip killustiku peale muda. Peale killustikku tuleb väike küngas, peale mida läheb rada veel natuke vasemale ja läheb üle paremale keeravaks 180 kraadi viraaziks, mis on samuti rohtu kasvanud, kuid sõidurada on olemas.
Peale viraazi tuleb rohune künklik sirge, mille lõpus on paar mudast vagu - kuivem tee paremalt.
Kerge jõnks üles, peale mida tuleb väike laskumine ja 110-115 kraadi pööre paremale, mis viib sirgele, mille lõpus on kivised künkad.
Antud kohas jõuame tagasi eelpool mainitud viraazi lõppu (kust meie rada otse läks).
Rada läheb edasi otse, sirge lõpus muda ja künklik tee, parem möödumine paremalt.
Sirge lõpus kerge hüpekas, millele järgneb mudane viraazi algus - kuivem tee paremalt.
Peale viraazi tuleb laiem ja sirgem lõik, mille lõpus on mudased lombid, millest on kaval mööduda vasakult.
Kaval sellepärast, et tuleb veel üks viraaz, mis keerab 150-160 kraadi paremale tagasi, kuid selle keskel on lombid, millest saab mööda vasakult.
Veel ühe hea põhjuse annab järgnev liivane laskumine, millest allatulekuks peaks soodsam olema vasak serv.
Järgneb viraaz, milles oleks hea hoida ennast paremale, kuna viraazi lõpus on vasakul mudane lomp.
Järgneb liivane tõus, mis lõpus läheb järsemaks. Vale käiguvaliku ja trajektoori korral võib kukkuda või läheb tõus üle jooksukaks - kuidas kellelgi.
Järgneb veel üks paremapööre, kuhu on kaval minna vasakult, sest keskelt on asi suht vaoline. Peale pööret tuleb mitte tagasi keerata (ehk 180 kraadist pööret teha), vaid sõita otse, kus on umbes 100m laiemat auklikku sirget, mille lõpus on lai aga vaoline ja liivane 180 kraadine paremkurv. Kurvist väljudes otsejoones tagasi jällegi umbes 100m (mõlemad sirged on auklikud ja kivised), kus ootamas väike vasakpööre, mis viib laskumisele.
Nüüd tuleb palju kõmu tekitanud laskumine, mida pühapäeval parandasime ja mis hoolimata vihmadest on kenasti kasutuskõlblikuna püsinud - sellest hoolimata OHTLIK koht!!!
Peale laskumist on rada künklik - siledam trajektoor vasakult. Asi lõppeb natuke suurema künkaga, millest laskudes on hea hoiduda vasakule, kuna paremal on lomp.
Paarkümmend meetrit edasi tuleb tagasipööre vasakule, mitte ei minda üles krossirada lõpetavatest küngastest.
Järgneb kiire kivide ja suureteralise kruusaga pikitud laskumine, kus u. 70 meetri järel ootab S-kurv vasakule, mille alguses on paremas teeservas auk või lohk, mida võiks vältida. S-kurvi lõpus on diagonaalis üle tee vagu, mida on natuke täidetud, kuid mis hoolimata sellest vajab tähelepanu.
Peale vagu on veel teinegi S-kurv, samuti algusega vasakule.
Peale teise S-i läbimist jõuate asfaltplatsile, mis on kaetud ilmselt vihmadega sinna sattunud uhtliivast, mille peal on mõni moottorrattur harjutanud liivaloopimist ja sellesse vaod kündnud - raputab natuke - paremalt on asi veidike siledam.
Platsi teises servas on maja nurga juures puu.
Rada läheb nende kahe vahelt läbi. On variant minna ka puust mööda vasakult, kuid seal on platsi servas suur mudane lomp.
Kohe peale puu ja maja vahelt läbi sõitmist on pööre paremale, maja nurga taha. Pööre on rohune ja seega võib vihmaga libe olla!
Järgneb kruusane ja liivane tõus karjääri tänavapoolsele servale. Alguses on tõus tahke, kuid umbes poole peal tulevad lahtised liivasilmad, millest saab mööda nii vasakult, kui paremalt. 10m enne tõusu lõpus olevat treppi on üle kogu raja ulatuv liivasilm, millest tuleks läbi minna keskelt, seal on natukenegi kinnisem liiv.
Tõusu lõpus oleva trepi kõrvalt läheb küll rada, kuid see on ilmselt jooksukas.
Peale treppi on terav tagasipööre paremale, kust tuleb valida mööda karjääri serva minev rada. Millega liitub mingil hetkel pargiteelt tulev rajake. Rada läheb paarkümmend meetrit diagonaalis autoteest eemale ja läheb peagi kaheks.
Meie rada keerab siinkohas paremale ja järgib karjääri serva. Sadakond meetrit peale hargnemist keerab rada u 90 kraadi vasakule ja läheb otse põõsaste vahele, kus vasakult liitub veel üks rada. Siit edasi on raja kõige kitsab koht, kus tuleb paarist põõsast pea sõna otseses mõttes läbi sõita. (Kõlab hullemini kui tegelikult on).
Põõsaste vahelt välja ja ongi rada tagasi stardi/finishikohas.
Niisiis, kõige põhjalikum rajakirjeldus, mida 2,5km kohta teha annab.
Start, kui selline, asub eespool mainitud asfaldiplati krossiraja poolses otsas. Sealt läheb rada kõige vasakpoolsema künka poole, enne mida on lomp, millest saab mööda paremalt servast. Künka jalamil on samuti lomp, millest seekord saab kuivema jalaga mööda vasakult. Peale lompi keerab rada 90 kraadi vasakule ja läheb kergelt ülesmäge (tõusul lahtist kruusa!!!). Järgneb 180 kraadine viraaz, kus on lahtisi kive suht palju. Viraazi lõpp on mudane. Puhtam tee läheb vasakult.
Peale viraazi on paari künkaga pikitud sirge. Esimese künka ülesminek on suhteliselt mudane ja künkale järgneb jällegi lomp, millest saab mööda paremalt.
Järgmine küngas on trapetsi kujuline, millele järgnevast lombist saab mööda vasakult. Peale trapetsit jääb teele veel üks lomp, millest saab mööda jällegi paremalt.
Edasi tuleb lauge tõus, millest alla minnes on jällegi lomp. Siin on kaks võimalust: Kuna rada läheb antud kohal kaheks (üks variant läheb otse ja kergelt paremale, teine läheb läbi u-pöörde. Meie kasutame otse minevat varianti.), siis on sisse sõidetud mitu möödumist sellest lombist. Parempoolne möödumine on meie rada arvestades soodsam, kuna vasakpoolne lombist möödumine on natuke pikem.
Niisiis tuleb minna otse, kus on rohtu kasvanud künklik singletrack, kerge kaarega vasemale. Kaare keskel on üks natuke mudane koht ja üks triip killustiku peale muda. Peale killustikku tuleb väike küngas, peale mida läheb rada veel natuke vasemale ja läheb üle paremale keeravaks 180 kraadi viraaziks, mis on samuti rohtu kasvanud, kuid sõidurada on olemas.
Peale viraazi tuleb rohune künklik sirge, mille lõpus on paar mudast vagu - kuivem tee paremalt.
Kerge jõnks üles, peale mida tuleb väike laskumine ja 110-115 kraadi pööre paremale, mis viib sirgele, mille lõpus on kivised künkad.
Antud kohas jõuame tagasi eelpool mainitud viraazi lõppu (kust meie rada otse läks).
Rada läheb edasi otse, sirge lõpus muda ja künklik tee, parem möödumine paremalt.
Sirge lõpus kerge hüpekas, millele järgneb mudane viraazi algus - kuivem tee paremalt.
Peale viraazi tuleb laiem ja sirgem lõik, mille lõpus on mudased lombid, millest on kaval mööduda vasakult.
Kaval sellepärast, et tuleb veel üks viraaz, mis keerab 150-160 kraadi paremale tagasi, kuid selle keskel on lombid, millest saab mööda vasakult.
Veel ühe hea põhjuse annab järgnev liivane laskumine, millest allatulekuks peaks soodsam olema vasak serv.
Järgneb viraaz, milles oleks hea hoida ennast paremale, kuna viraazi lõpus on vasakul mudane lomp.
Järgneb liivane tõus, mis lõpus läheb järsemaks. Vale käiguvaliku ja trajektoori korral võib kukkuda või läheb tõus üle jooksukaks - kuidas kellelgi.
Järgneb veel üks paremapööre, kuhu on kaval minna vasakult, sest keskelt on asi suht vaoline. Peale pööret tuleb mitte tagasi keerata (ehk 180 kraadist pööret teha), vaid sõita otse, kus on umbes 100m laiemat auklikku sirget, mille lõpus on lai aga vaoline ja liivane 180 kraadine paremkurv. Kurvist väljudes otsejoones tagasi jällegi umbes 100m (mõlemad sirged on auklikud ja kivised), kus ootamas väike vasakpööre, mis viib laskumisele.
Nüüd tuleb palju kõmu tekitanud laskumine, mida pühapäeval parandasime ja mis hoolimata vihmadest on kenasti kasutuskõlblikuna püsinud - sellest hoolimata OHTLIK koht!!!
Peale laskumist on rada künklik - siledam trajektoor vasakult. Asi lõppeb natuke suurema künkaga, millest laskudes on hea hoiduda vasakule, kuna paremal on lomp.
Paarkümmend meetrit edasi tuleb tagasipööre vasakule, mitte ei minda üles krossirada lõpetavatest küngastest.
Järgneb kiire kivide ja suureteralise kruusaga pikitud laskumine, kus u. 70 meetri järel ootab S-kurv vasakule, mille alguses on paremas teeservas auk või lohk, mida võiks vältida. S-kurvi lõpus on diagonaalis üle tee vagu, mida on natuke täidetud, kuid mis hoolimata sellest vajab tähelepanu.
Peale vagu on veel teinegi S-kurv, samuti algusega vasakule.
Peale teise S-i läbimist jõuate asfaltplatsile, mis on kaetud ilmselt vihmadega sinna sattunud uhtliivast, mille peal on mõni moottorrattur harjutanud liivaloopimist ja sellesse vaod kündnud - raputab natuke - paremalt on asi veidike siledam.
Platsi teises servas on maja nurga juures puu.
Rada läheb nende kahe vahelt läbi. On variant minna ka puust mööda vasakult, kuid seal on platsi servas suur mudane lomp.
Kohe peale puu ja maja vahelt läbi sõitmist on pööre paremale, maja nurga taha. Pööre on rohune ja seega võib vihmaga libe olla!
Järgneb kruusane ja liivane tõus karjääri tänavapoolsele servale. Alguses on tõus tahke, kuid umbes poole peal tulevad lahtised liivasilmad, millest saab mööda nii vasakult, kui paremalt. 10m enne tõusu lõpus olevat treppi on üle kogu raja ulatuv liivasilm, millest tuleks läbi minna keskelt, seal on natukenegi kinnisem liiv.
Tõusu lõpus oleva trepi kõrvalt läheb küll rada, kuid see on ilmselt jooksukas.
Peale treppi on terav tagasipööre paremale, kust tuleb valida mööda karjääri serva minev rada. Millega liitub mingil hetkel pargiteelt tulev rajake. Rada läheb paarkümmend meetrit diagonaalis autoteest eemale ja läheb peagi kaheks.
Meie rada keerab siinkohas paremale ja järgib karjääri serva. Sadakond meetrit peale hargnemist keerab rada u 90 kraadi vasakule ja läheb otse põõsaste vahele, kus vasakult liitub veel üks rada. Siit edasi on raja kõige kitsab koht, kus tuleb paarist põõsast pea sõna otseses mõttes läbi sõita. (Kõlab hullemini kui tegelikult on).
Põõsaste vahelt välja ja ongi rada tagasi stardi/finishikohas.
Ma sõitsin ka eile sõpradega selle raja läbi, alguses tutvumise mõttes, pärast panin ühe ringi täiega. Mina olin lõpus jummala läbi, tatti tuli suust, mis hirmus. Kui ma algul mõtlesin, et rada on lapsemäng, et ullult kiire jne, siis minuarust see seda pole, võtab ikka parajalt läbi . Täna peab esimesel ringil natikene vaiksemalt sõitma, muidu teist ringi ei jõuagi..ja aja tahaks alla 15 minuti saada... eile tuli mul ühe ringi ajaks 6.30 (sõitsin sealt krossiraja lõpust veel täitsa üles kah) Peale jooksukat on minuarust kõige hullem, jalad on läbi ja kiirust üles ei saa . A rada ise on selline, kes ikka oskab trajektoori valida, see ka võidab. Eks siis täna õhtul ole näha, kuidas läheb
velo.clubbers.ee
Mis jamate mehed , tehke ikka selline sõit, et aeg jääks min sinna 30 min kanti.
6.30 ringiaeg on ju ca 24 km/h. Võiks keskmine tulla ikka maks 20, siis asjal juba jumet. Aga ärge seda Tallinna mehe juttu nüüd väga kurjalt kah võtke
6.30 ringiaeg on ju ca 24 km/h. Võiks keskmine tulla ikka maks 20, siis asjal juba jumet. Aga ärge seda Tallinna mehe juttu nüüd väga kurjalt kah võtke
Viimati muutis Mati, 27. 08. 2003. 11:55, muudetud 1 kord.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Ma ise eile sõitsin siis saingi keskmiseks kiiruseks täpselt 20km/h ja ajaks 7:30. Ma ei tea kuda Lauri 6:30 sai, seda me täna veel klaarime :)Mati kirjutas:Mis jamate mehed :D , tehke ikka selline sõit, et aeg jääks min sinna 30 min kanti.
6.30 ringiaeg on ju ca 24 km/h. Võiks keksmine tulla ikka maks 20, siis asj?al juba jumet. Aga ärge seda Tallinna mehe juttu nüüd väga kurjalt kah võtke :wink:
Antti: Päris vägev raja kirjeldus
Mul ratas võistlusvalimis Eks siis ole näha, kuidas Esimene Etapp välja tuleb. Ma loodan, et sadama ei hakka (krt, JUST hakkas , õnneks tibutab aind, loodame, et jääb jääb varsti järgi ..)
Edit: Nüüd tuleb juba parajalt kõvasti... A nuh, mind see vihm ei sega, mina olen kohal
Edit2: kirjavead
Mul ratas võistlusvalimis Eks siis ole näha, kuidas Esimene Etapp välja tuleb. Ma loodan, et sadama ei hakka (krt, JUST hakkas , õnneks tibutab aind, loodame, et jääb jääb varsti järgi ..)
Edit: Nüüd tuleb juba parajalt kõvasti... A nuh, mind see vihm ei sega, mina olen kohal
Edit2: kirjavead
Viimati muutis Lauri, 27. 08. 2003. 16:24, muudetud 1 kord.
velo.clubbers.ee