![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Esmakordse osalejane tekkis küsimus kas tänavune trass on sama mis aastal 2008? Seaks 2008 tulemusi vaadates endale mingeid ajalisi ja kohalisi eesmärke.
Kõlab nagu kohvipaksult ilma ennustamine :/alkonoom kirjutas:Seaks 2008 tulemusi vaadates endale mingeid ajalisi ja kohalisi eesmärke.
sama teema, vanemaid poste & Pulleritsu blogi lugedes sai eesmärk pandud ellu jääminemihkel1982 kirjutas:Sellel aastal siis esmakordselt rattaga võistlemas. Eesmärk oleks lõpetada ja mitte viimasenaahjaa pikem distants sai siis valitud
Head pildidmarkus kirjutas:Rattaralli läbi kaamerasilma
Sama punt ja samad emotsioonid. Ei näinud ühtegi kukkumist ja pundi tempo oli päris mõnus - põhilised töötegijad paistsid olevat 1900-2100 numbritega sellid, kes viimasest grupist startides ja tempot tehes endale saba taha korjasidalkonoom kirjutas:Kohvipaks ei valetanud, tuli umbes täpselt 500-800 grupi keskmine kohtAga varasemalt loetud õudusjutud verest ja karboni purust tundusid liialdatud seda vähemalt siis ajaga 3:44 lõpetanud grupis mis kohati kasvas ikka mõnusalt suureks. Aga väga hea elamus oli, järgmine kord siis äkki ei pea viimasest reast startima
Mis tast sai? See ratas lendas ikka väga kõrgele enne kui maapeal põrkama hakkas.kristjan07 kirjutas:Peale Lõunakeskuse ringteed kohe pani ees otsas üks Viljandi noor liiklusmärki. Ise lendas suure kaarega üle, ratas põrkas mööda maad vähemalt mingi 3-4 korda.
Poisist ma ei tea mis sai, oli vaja edasi panna. Ma arvan et eks ta kuskil Maarjamõisas lõpetas. Vähemalt midagi ilusat seal küll ei paistnud. Ratas ikka lendas kõrgele jah. Esimene kord vist mingi 2m ja siis põrkas seal vasakul teepoolel.Olts kirjutas:Mis tast sai? See ratas lendas ikka väga kõrgele enne kui maapeal põrkama hakkas.kristjan07 kirjutas:Peale Lõunakeskuse ringteed kohe pani ees otsas üks Viljandi noor liiklusmärki. Ise lendas suure kaarega üle, ratas põrkas mööda maad vähemalt mingi 3-4 korda.
Ja-jahh, ja supp oli siis ka paksem kui nüüd, karboon-ajastulAlvaro kirjutas:... Kunagi sõideti baikidega ka esisaja sisse,
Vedasin isegi seal grupi peas ja minu mäletamist mööda oli tagapool mõni bikega mees veel, kuid see spessuvend oli ainus, kes aegajalt ka tööd tihkas teha.Alvaro kirjutas:Sellel aastal peaks siis baikide arvestuses pikal maal esikoht minema Specialized-i nimele.
Markuse pilt
Selles grupettos tundus see ka ainuke isend olema ja lõpetas siis alla kolme ja poole tunni. Kunagi sõideti baikidega ka esisaja sisse, eredamad mälestused Ruve Meringost ja Neno Sõmmerist (erkroheline Specialized Stumpjumper)!
olin parasjagu tema taga, peale ringteed tahtis kohe ettepoole liikuda, aga märk tuli vastu. käigu link läks puruks seega terve TRR max rauaga lõpuni! ja pärast sõitsime veel viljandi poole ka, nii et ta oli täiesti okei. mõned üksikud kriimud ja õlg olevat valu teinud.john kirjutas:kristjan07 kirjutas:
Peale Lõunakeskuse ringteed kohe pani ees otsas üks Viljandi noor liiklusmärki. Ise lendas suure kaarega üle, ratas põrkas mööda maad vähemalt mingi 3-4 korda.
Mis tast sai? See ratas lendas ikka väga kõrgele enne kui maapeal põrkama hakkas.
Poiss korjas ennast kokku ja sõitis lõpuni. Ratas oli vist sellises olukorras, et sõita kuidagi kannatas aga ainult kõige raskema rauaga.
Arvatavasti sama grupp. Kohad 600+. Eesmärgiks oli pääseda kukkumistest ning trenni teha (stardigrupp oli viimane).alkonoom kirjutas:Kohvipaks ei valetanud, tuli umbes täpselt 500-800 grupi keskmine kohtAga varasemalt loetud õudusjutud verest ja karboni purust tundusid liialdatud seda vähemalt siis ajaga 3:44 lõpetanud grupis mis kohati kasvas ikka mõnusalt suureks. Aga väga hea elamus oli, järgmine kord siis äkki ei pea viimasest reast startima.
Ka sama punt (3.44). nr:1966. Tagant tulles ei jäänud muud midagi üle kui lihtsalt tööd tehabrg kirjutas:Sama punt ja samad emotsioonid. Ei näinud ühtegi kukkumist ja pundi tempo oli päris mõnus - põhilised töötegijad paistsid olevat 1900-2100 numbritega sellid, kes viimasest grupist startides ja tempot tehes endale saba taha korjasidalkonoom kirjutas:Kohvipaks ei valetanud, tuli umbes täpselt 500-800 grupi keskmine kohtAga varasemalt loetud õudusjutud verest ja karboni purust tundusid liialdatud seda vähemalt siis ajaga 3:44 lõpetanud grupis mis kohati kasvas ikka mõnusalt suureks. Aga väga hea elamus oli, järgmine kord siis äkki ei pea viimasest reast startima
Tegelikult 3:33 punt ei pääsenud kukkumisest. Otepää ja Palu vahel pandi korralik laks, mis tegi suurema pundi juppideks. Need kes püsti jäid ja hoogu maha ei pidanud võtma, lõpetasid 3:33. Ülejäänud pääsenutsest kogunes punt, mis lõpetas 3:39.Gost kirjutas:Olin tunnistajaks mitme väiksemate kukkumistele ja kuulsin suurtes gruppides sõites paar korraliku, kus rattaid lendas päris mitu - sündmused leidsid minu selja taha, ei näinud mis täpselt juhtus. Lõpp oli kah pisut närviline ja ohtlikke momente jagus, kuid meie punt (3:33:18) pääses kukkumistest.
See oligi ilmselt üks nendest kõva lakskusest, mis ma olen kuulnud. Ma pigem mõtlesin seda, et lõpusirgel õnnestus ilma seikluseta läbida lõpuni. Minu esialgse potsituse mõtte on see, et kukkumisi oli küll ja küll.UrmasL kirjutas:Tegelikult 3:33 punt ei pääsenud kukkumisest. Otepää ja Palu vahel pandi korralik laks, mis tegi suurema pundi juppideks. Need kes püsti jäid ja hoogu maha ei pidanud võtma, lõpetasid 3:33. Ülejäänud pääsenutsest kogunes punt, mis lõpetas 3:39.Gost kirjutas:Olin tunnistajaks mitme väiksemate kukkumistele ja kuulsin suurtes gruppides sõites paar korraliku, kus rattaid lendas päris mitu - sündmused leidsid minu selja taha, ei näinud mis täpselt juhtus. Lõpp oli kah pisut närviline ja ohtlikke momente jagus, kuid meie punt (3:33:18) pääses kukkumistest.
Ise jäin kukkumise taha ja päris enne külakuhja pidama ei saanudki. Jäin küll püsti kuid ratta- ja inimihunnikusse sisse sõites läks esijooks kergelt kaheksasse. Olin üks esimesi kes sealt uuesti minema sai, kuid eesolevaid püüda enam ei jaksanud.
Ise jäin ka sellesse kuhja ja olin üks alumisi ehk rattad all ja peal. Aga õnneks oli ratas sõiduvõimeline ning lõpetasin samuti 3:39 grupis.Gost kirjutas:See oligi ilmselt üks nendest kõva lakskusest, mis ma olen kuulnud. Ma pigem mõtlesin seda, et lõpusirgel õnnestus ilma seikluseta läbida lõpuni. Minu esialgse potsituse mõtte on see, et kukkumisi oli küll ja küll.UrmasL kirjutas:Tegelikult 3:33 punt ei pääsenud kukkumisest. Otepää ja Palu vahel pandi korralik laks, mis tegi suurema pundi juppideks. Need kes püsti jäid ja hoogu maha ei pidanud võtma, lõpetasid 3:33. Ülejäänud pääsenutsest kogunes punt, mis lõpetas 3:39.Gost kirjutas:Olin tunnistajaks mitme väiksemate kukkumistele ja kuulsin suurtes gruppides sõites paar korraliku, kus rattaid lendas päris mitu - sündmused leidsid minu selja taha, ei näinud mis täpselt juhtus. Lõpp oli kah pisut närviline ja ohtlikke momente jagus, kuid meie punt (3:33:18) pääses kukkumistest.
Ise jäin kukkumise taha ja päris enne külakuhja pidama ei saanudki. Jäin küll püsti kuid ratta- ja inimihunnikusse sisse sõites läks esijooks kergelt kaheksasse. Olin üks esimesi kes sealt uuesti minema sai, kuid eesolevaid püüda enam ei jaksanud.
suht meelevaldne tõlgendus mu meelest. sobib pigem Ärapanija repertuaari.Mati kirjutas:Jääb mulje, et TRR ilma kuhjadeta oleks nagu suht mõttetu sündmus.
Loe kokku, mitmes sõidujärgses kommentaaris ei mainita kukkumist või sellega seonduvat! Et millest on rääkida?erikr kirjutas:suht meelevaldne tõlgendus mu meelest. sobib pigem Ärapanija repertuaari.Mati kirjutas:Jääb mulje, et TRR ilma kuhjadeta oleks nagu suht mõttetu sündmus.
Just, just! Hea spurt, ohtlik ei olnud, mõtlesin kas finishit teha või mitte ja vaatasin, et Turu tn peale keerates, et pagana suur grupp ja poisid on hästi tööd teinud, las pingutavad ees lõpuni! Päris sirgeks jalga enne finshit ei lasknud sest tuulekott kippus taga nõnda ärakadumakaarelk kirjutas:ega siin ju eriti midagi muljetada polegi. enamiku jaoks on ainult kaks üldist varianti (variatsioonidega):
a) alustuseks hea spurt, tiksusin grupis oli (ei olnud) ohtlik, (uudistest sain pärast teada, et oli tuuline) mõtlesin lõpuks finishit teha ja tegingi (või ei teinud).
b)...
Minu puhul ka variant c. Kuid päris tühja see rabelemine ei läinud, sest:kaarelk kirjutas:ega siin ju eriti midagi muljetada polegi. enamiku jaoks on ainult kaks üldist varianti (variatsioonidega):
a) alustuseks hea spurt, tiksusin grupis oli (ei olnud) ohtlik, (uudistest sain pärast teada, et oli tuuline) mõtlesin lõpuks finishit teha ja tegingi (või ei teinud).
b) rabelesin koos mõne entusiastiga mõtetult tühja (ise olin liiga nõrk ja kõik teised on muidugi lollid, laisad ja kalkuleeritult abitud). lõpuks lasin ennast rahulikult sirgu ja viimasena üle joone. ja pärast torisesin omajagu
![]()
Oliver kirjutas:Minu puhul ka variant c. Kuid päris tühja see rabelemine ei läinud, sest:
1) hoidsime tempo üleval tagades suurema ohutuse
2) paugutada on põnevam, kui mitmeid tunde grupis jalga finišiks hoida
3) tegelikult oli reaalne võimalus eesolev 20-ne punt väikese seltskonnaga kätte saada (praktikas 20-ne punt lagunes 8+12 ja need 12 saime rollerirajal kogu oma 100-se seltskonnaga kätte), siin võiks rääkida ka oleksitest
4) tööd tehes saab tugevavma trenni, kui grupis tirri lastes
Peab vist täpsustama, et variant c kestis kuni teist korda Otepääle jõudmiseni. Sealt edasi tõmbas Valgevene? seltskond tempo üles ja sõit läks edasi nende taktikepi järgi.
Kui kiirabi küsis mult kas teadvusekaotus ka oli, siis polnud muud vastata kui et ei olnud - täie teadvuse juures hüppasin näoli asfaldileAlvaro kirjutas:Kellel kukkumiste tõttu mälukaotus
Alvaro kirjutas:Kellel kukkumiste tõttu mälukaotus või muul põhjusel mitte kui midagi teha pole, siis CCRM klubi düsgraafikute seiklused nagu alati http://www.ccrotamobilis.ee Punkt
Nägin enda kõrval seda Ojari dura-ace laksu. Tekkis teeserva poole täesti nagu olematutel põhjustelclx kirjutas:Meie blogis samuti mõned järelhüüded kadunukesele:http://kyljetuul.wordpress.com/
Muuhulgas saab näha, millene näeb välja üks korralik Dura-Ace tagajooks peale TRR'i.
Kui peale suurimaid orkaane arvutatakse kokku tekitatud kahju dollarites, siis peale Rattarallit oleks samuti huvitav kokku lüüa, et mitmesaja tuhande eest carbonit pensionile saadeti ja kui palju Haigekasse santide ja vigaste lappimise peale kulutas