Eks selle pärast jäävadki paljud tulemata.KaupoR kirjutas:Ja mina kaameraga ...Kuldar kirjutas:Olen raja ääres 3-liitrise purgi briljantrohelisega.
Vaadake, et te ikka Audova ühes tükis finishisse aitate.
Eks selle pärast jäävadki paljud tulemata.KaupoR kirjutas:Ja mina kaameraga ...Kuldar kirjutas:Olen raja ääres 3-liitrise purgi briljantrohelisega.
1x9 seadistus, mis ikka ja näed kuidas toimis Ees käikarit kusjuures ei olnudPendelejo kirjutas: Ps. Kas siinsed tehnikaspetsialistid oskaksid lähemalt kommenteerida Hr. Loo veidi eripärast cranki ja esikäiguvahetit?
Hr Sauseril sama set. Kui mägesid ja stradasid pole, siis piisab tugevatel ühest küll.Veiko V kirjutas:1x9 seadistus, mis ikka ja näed kuidas toimis Ees käikarit kusjuures ei olnudPendelejo kirjutas:Ps. Kas siinsed tehnikaspetsialistid oskaksid lähemalt kommenteerida Hr. Loo veidi eripärast cranki ja esikäiguvahetit?
Hr Sauseril sama set. Kui mägesid ja stradasid pole, siis piisab tugevatel ühest küll.[/quote]Mati kirjutas:
Nii on. Ees tundus seegi nõnna pisike, et ei osanud selle tagant veel ühte oodata . Aga nagu juuresolevalt näha, siis pani julmalt kett ristis ja käikar sirgelt. Jo siis polnud vaja väiksemat ees lülitada. Teine tase ikka.KaupoR kirjutas:Sauseril ei olnud 1x9 set, ees oli kindlasti 2 (seda on ka mitmelt pildilt näha). Aga põnevate ülekannetega sõitis ta ikkagi : http://picasaweb.google.com/10645135825 ... 1821141442 (vt. tagakäikarit)
hea, aga mind hakkas miskipärast häirima see, et väga sageli lõigati justkui liiga vara klipp ära, st action alles käis ja juba mindi uude stseeni. ehk siis natuke pikemalt iga lõiku näidates (ja kohati ehk ka kiiremini) oleks minu maitsele veelgi parem olnud.napos kirjutas:Käisin ka kaemas ja tegin ühe lühikese video sellest http://vimeo.com/13076263
Überblingen Mees, kus sa varem oled olnudnapos kirjutas:Käisin ka kaemas ja tegin ühe lühikese video sellest http://vimeo.com/13076263
Hea meel kuulda, et video meeldib. Pole enne eriti MTB võistlusi käinud vaatamas, aga kuna see toimus koduradadel ja lõikudel, mida ma ise olen sõitnud päris palju (ise eelistan pigem mäest alla lõike), siis tuli ikka kohale minna. Tõsiselt huvitav oli ikka näha, kuidas sellisel tehnilisel üles-alla rajal paremaotsa mehed suutsid ennast nii võhma kui ka rattavalitsemise poole pealt tõestada, et tegemist ei ole poisikestega.Mati kirjutas:Überblingen Mees, kus sa varem oled olnudnapos kirjutas:Käisin ka kaemas ja tegin ühe lühikese video sellest http://vimeo.com/13076263
esimesel paaril pildil on hea vaadata selle taustal seisva oranžis särgis naise näolilmet. ikka päris kohkunud on kui mehed laskumisele lähevad. peale 3-4 ratturit läheb juba nägu naeruleerko kirjutas:Laskumistest enamik olid minu silmis ratta seljas sõidetamatud. Kuid rajale läinud tõestasid korduvalt vastupidist
Tegin ka mõned pildid, vaadake üle - link galeriile
Väga ilusti lõigatud. Ainuke soovitus - proovi miski muu soundtrackiga - see "pühapäeval pirita lahele purjekaga tsillima ja veini jooma" muusika ei lähe selle räige pingutusega ikka mittekuidagi kokkunapos kirjutas:Käisin ka kaemas ja tegin ühe lühikese video sellest http://vimeo.com/13076263
Kokkuvõttes ju kõik õnnestus - Sauser kohal, sõit toimus, ilm super, rada vägev, publikut oli ja meediasse jõudis. Mõelge kui palju on neid üritusi, mis sellest poolenigi ei jõua!SL kirjutas:Paar sõna pärast möödunud nädalavahetust:
http://www.facebook.com/notes/tallinn-g ... 6872441180
faktid?!? Individuaalsete osalejate arv oli peale 5 etappi -13% võrreldes mullusega.Mati kirjutas:Kasvõi kolmapäevakute osaluse märkimisväärne kasv on loodetavasti positiivne ja laienev trend.
Tibusid loeme sügisel. Minu mõte oli seotud sarja algusega, millega võrreldes on oluline nihe toimunud - reservatsiooniga "sport massidesse".KaupoR kirjutas:faktid?!? Individuaalsete osalejate arv oli peale 5 etappi -13% võrreldes mullusega.Mati kirjutas:Kasvõi kolmapäevakute osaluse märkimisväärne kasv on loodetavasti positiivne ja laienev trend.
Sellega seoses meenus kuulukas, et ühe kolmapäevaku osas olevat treener(id) noortele öelnud - kui tahate võite minna, aga ei ole soovitatav (a la äkki saate haiget). Suhtumise küsimus.LauriA kirjutas:...Või ei ole siis tänapäeva noortel enam nii palju auahnust, et olla suhteliselt minimaalse raha eest maailmameistriga samal võistlusel/rajal. Harjutamiseks oli aega peaaegu aasta... või on treeneritele keelatud noori starti "sundida". ...
ka elionilidel on osalejaid c.a 15% igal etapil vähem. 1000 startija piiri pole sel aastal ületatud.KaupoR kirjutas:faktid?!? Individuaalsete osalejate arv oli peale 5 etappi -13% võrreldes mullusega.Mati kirjutas:Kasvõi kolmapäevakute osaluse märkimisväärne kasv on loodetavasti positiivne ja laienev trend.
üks võimalus seda võistlust eesti tippude ja noorte puhul propageerida oleks selle võistluse raames välja selgitada XCO meistritiitlid, boonusena pääs suurvõistlusele.LauriA kirjutas:Minusuguse tugitoolisportlase ja XCO-s ebapädeva inimese arvamus:
1. Kui sama võistlus oleks toimunud aastal '85, kas siis oleks olnud elementaarne, et kõik spordiklubid oleks oleks olnud oma esindusvõistkonnad platsis? S.h ka noored (14-18), kes oleks siis piirdunud konkreetsel rajal 2-3 ringiga. Või ei ole siis tänapäeva noortel enam nii palju auahnust, et olla suhteliselt minimaalse raha eest maailmameistriga samal võistlusel/rajal. Harjutamiseks oli aega peaaegu aasta... või on treeneritele keelatud noori starti "sundida".
2. Minimalistlik auhinnafond - ma ei tea, kuidas on see mujal riikides XC võistlustel - aga kui esikolmik oleks saanud miljoni (või vähemalt aastase Status Club külastuskaardi/Rademaris x kordi täishooldust rattale/Reval Autos mõned universaalsed hooldused autole vms - vähemalt eestlastel motivatsioon suurem), siis küllap oleks ka tase kõrgem - lähivälismaade paremik jäi ju ka kõik tulemata. Hetkel oli juba teisel ringil selge, et kes tõenäoliselt võidab. Tõsi, kui peab paika see linnalegend, et kõigile neile tugevatele välismaalastele, kes Eestisse võistlema saabuvad, tuleb peale maksta (lennupiletid, majutus, transport, wine&dine), siis on selge, et olukord on nagu ta on.
Sellegi poolest olen väga rahul, et selline üritus Nõmmel toimub. Isegi, kui maailmameistreid starti ei tule.
Päris huvitav. Naised saunas on maininud, et paarkümmend aastat tagasi (ja varem) oli treenerite suhtumine pigem selline, et kes metsas krosse sõidavad jäävad ka maanteel püsti. Siis oli küll ratas mõlemal rajal sama jne. Aga eks see on see sama mugavustsoonist väljumise küsimus ka Tallinna GP-l.Mati kirjutas:[Sellega seoses meenus kuulukas, et ühe kolmapäevaku osas olevat treener(id) noortele öelnud - kui tahate võite minna, aga ei ole soovitatav (a la äkki saate haiget). Suhtumise küsimus.
Kohe näha, et "tugitoolisportlane". Olles ise mitmeid üritusi korraldanud (mitte ratta- vaid autospordivaldkonnas) siis loomulik, et:LauriA kirjutas: 2. Minimalistlik auhinnafond - ma ei tea, kuidas on see mujal riikides XC võistlustel - aga kui esikolmik oleks saanud miljoni (või vähemalt aastase Status Club külastuskaardi/Rademaris x kordi täishooldust rattale/Reval Autos mõned universaalsed hooldused autole vms - vähemalt eestlastel motivatsioon suurem), siis küllap oleks ka tase kõrgem - lähivälismaade paremik jäi ju ka kõik tulemata. Hetkel oli juba teisel ringil selge, et kes tõenäoliselt võidab. Tõsi, kui peab paika see linnalegend, et kõigile neile tugevatele välismaalastele, kes Eestisse võistlema saabuvad, tuleb peale maksta (lennupiletid, majutus, transport, wine&dine), siis on selge, et olukord on nagu ta on.
Sellele väitele annab hea kinnituse kasutaja kompat kommentaar raja taseme kohta. Kui ma eksi, siis tema ErMS TOP10 sõidumees, mistõttu raske vist ette kujutada, et mõnel kiirel Elionil paar korda 100-150 parema hulka tulnud sõidumehel võiks olla tahtmist/julgust end sellel rajal proovile panna.KaupoR kirjutas:Ei maksa tõmmata paralleele Elioni (või EMS) ja XCO vahele, need on ikka täiesti omaette asjad.
Kada kirjutas:XCO päevakud? Minusugune vanamees tuleks isegi kaema ja proovima