kas keegi on talvisel Xdream´il rattaga osalenud ja teab kogemusi jagada? Endal on plaanis see aasta vahelduseks rattaga starti minna, kuigi varasemad talvised rattaga võistlmise kogemused puuduvad.
Tänud!
Nike Winter Xdream
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Re: Nike Winter Xdream
Eelmise aasta ainsa tiimi muljed:
http://leivo.ekstreem.ee/post/2010/01/2 ... ttaga.aspx
http://elokas.blogspot.com/2010/01/24ja ... dream.html
Siit peaks ideid saama küll, millega arvestama peab. Xdreami foorumis oli ka kindlasti midagi. Üle-eelmisel aastal olid sõitjaid rohkem - ehk leiad blogidest muljeid kah.
Arne
http://leivo.ekstreem.ee/post/2010/01/2 ... ttaga.aspx
http://elokas.blogspot.com/2010/01/24ja ... dream.html
Siit peaks ideid saama küll, millega arvestama peab. Xdreami foorumis oli ka kindlasti midagi. Üle-eelmisel aastal olid sõitjaid rohkem - ehk leiad blogidest muljeid kah.
Arne
Re: Nike Winter Xdream
Olen korra rattaga osalenud ja oli üsna mõnus. Arvestama peab sellega, et kõrget tulemust on rattaga kindlasti keerulisem teha, kui joostes. Kui sinu eesmärk ei ole kõrge tulemus vaid osalemisrõõm, siis kindlasti soovitan ratast proovida. Eriti siis kui oled valmis seda mõne teise liikumisvahendiga kombineerima. Kindlasti pead arvestama ka sellega, et jala liikuda tuleb üsna palju- talvel on hästi sõidetavad vaid suuremad teed ja ilmselt otsib rajameister punktide asukohaks natuke põnevamaid asukohti kui suurte teede ristumiskohad:)
Riietuse valikul ole valmis selleks, et joostes lumes sumbates punkti järel käies saad naha korralikult märjaks ja tagasi ratta selga istudes võib lihtsalt külm hakata.
Kindlasti tuleb valmis olla vesiste kohtade ületamiseks- sood ei pruugi olla külmunud ja jalad võivad märjaks saada. Joostes pole sellest hullu midagi, rattaga sõites on ebameeldiv.
Riietuse valikul ole valmis selleks, et joostes lumes sumbates punkti järel käies saad naha korralikult märjaks ja tagasi ratta selga istudes võib lihtsalt külm hakata.
Kindlasti tuleb valmis olla vesiste kohtade ületamiseks- sood ei pruugi olla külmunud ja jalad võivad märjaks saada. Joostes pole sellest hullu midagi, rattaga sõites on ebameeldiv.
Re: Nike Winter Xdream
ning Kääriku on võrreldes eelmiste aastate kaartidega ratturi jaoks kindlasti raskem - nii reljeefilt kui metsatüübilt.
aeglaselt saab kauem sõita
Re: Nike Winter Xdream
Rattaga on suhteliselt raske, pead ratta aegajalt kuhugi tee äärde jätma, kuna päris punkti juurde välja sõita enamasti ei saa. Kui peaks olema sellised tingimused nagu viimasel kahel korral, siis on rattaga sõitmine paras nikerdamine. Viimane Winter Xdream sai jalgsi läbimise kasuks otsustatud stardis olnud 30 külma kraadi ja metsas olnud paksu lume põhjal. Rajal olles saime aru ka, et otsus olii õige, sest enamuse ajast ei oleks seal rattaga lihtsalt sõita saanud. Ratta valiku kasuks räägiks hea teede võrk ilma paksu pehme lumeta.kallekaares kirjutas:kas keegi on talvisel Xdream´il rattaga osalenud ja teab kogemusi jagada? Endal on plaanis see aasta vahelduseks rattaga starti minna, kuigi varasemad talvised rattaga võistlmise kogemused puuduvad.
Tänud!
Kui head kohta ei saa, siis hea elamuse saad rattaga kindlasti!
Re: Nike Winter Xdream
Rattaga sai osaletud kolmel WX-il - Otepää, Haanja järvede ja Valgehobusemäe omal. Haanja puhul õigustas ratta variant end kõige rohkem, sest ääre pealt oleks rattatiim ka võitnud (härmas prillide tõttu ei lugenud nad ühte punkti ära ja kui seda uuesti võtma sõitsid, jõudis jalgsi tiim kohale - kui ma õigesti mäletan). Ratta eelis oli selles, et lumi ei võtnud üldse kokku ja sissetallatud rajal oli jalgsi liikumine nagu liiva sees. Sixten oli rajameistrina ka küllaltki laia maastiku planeerinud, kus rattaga oli võimalus edukalt pikematel lõikudel edu saavutada. Lisaks sellele sai ratta seljas jalgu jooksmisest puhata. Aga tõesti - seal olid järved suhteliselt teede lähedal ja edasi-tagasi jooksukad käisid kiiresti. Kahel viimasel WX-il oleme käinud suuskadega ja oleme selle valikuga olnud rahul, sest suusasaabastega vajadusel lumes joosta on täitsa ok. Käärikul rattaga edu saavutada ilmselt ei pruugi õnnestuda. Küll aga on see kindlasti hea variant neile, kes suusatamisega sina peal ei ole ja jalgsi kaua kiirust hoida ei jõua.
2010 tehtud 135 võistlust - ehk aitab nüüd juba?!