Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Mihkel, tegijal ikka juhtub. Mina jäin üritusega igati rahule, ilm tegi asja huvitavamaks. Polegi ammu ammu tempot vihmas sõitnud.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Omalt poolt kahh tänud Mihklile, et närvi on ilmale vastu hakata. Hea, et temposõitu Tuukri tänavale ei plaaninud.
Minu puhul natukene ideaalist erinev ilm ja pikaks veninud soojendus röövisid 15 sekundit mis olid plaanitud 40 km/h keskmise ületamiseks
Kriteeriumist kahh, tuli välja, et singel speediga täiesti edukalt sõidetav võistlus. Oleks vähe raskema ülekande peale kruttinud oleks A-finaal suht reaalne olnud. Aga seda blenderit oli ülevalt vähe hullem vaadata kui ise blenderis olla.
Homme siis loodaks vähe traditsioonilisemat etappi ehk päikest ja kuuma asfalti!
Minu puhul natukene ideaalist erinev ilm ja pikaks veninud soojendus röövisid 15 sekundit mis olid plaanitud 40 km/h keskmise ületamiseks
Kriteeriumist kahh, tuli välja, et singel speediga täiesti edukalt sõidetav võistlus. Oleks vähe raskema ülekande peale kruttinud oleks A-finaal suht reaalne olnud. Aga seda blenderit oli ülevalt vähe hullem vaadata kui ise blenderis olla.
Homme siis loodaks vähe traditsioonilisemat etappi ehk päikest ja kuuma asfalti!
Gravitatsioon teeb oma töö kiirelt ja korralikult!
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
http://www.youtube.com/watch?v=MKMuHsOo4sQ
Veel uks vaike video kriteeriumist
Veel uks vaike video kriteeriumist
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Rahvasõidu lühike distants on siis läbitud. Endal tuli siis ühe grupiga välja selline sõit. Rajakaardil olnud Raeküla tee lõik jäi üldse välja ja Jürist sai jällegi kaks korda läbi sõidetud. Pidulikust stardist tehnilise finišini sai siis kokku umbes 38 km ja selle lõigu ajaks ligikaudu 1:13. Ei teagi nüüd, kuidas selline asi juhtuda sai, aga niimoodi meid suunati rajal.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Super üritus! Korraldus viimase peal, trass ja ilm 5+. Igavesti äge oli mööda Tartu maanteed finišeerida. Poleks osanud oodatagi, et nii lai rada on kinni pandud, vii kasvõi tehniline finiš ka kesklinna, oleks rahvas saand suu ammuli vahtida, kuda šefid kuuma annavad.
Hoian kahe käega pöialt et sellest võistlusest saaks traditsioon!
Hoian kahe käega pöialt et sellest võistlusest saaks traditsioon!
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Üritus ok, trass ok, punktid ok, melu ok. Kokkuvõttes igati rahul ja tänud korraldajatele.
Ainuke muretsema panev asi on avalikkuse väga kuri suhtumine üritusse seoses liikluse jamadega (tsekake nt Postimehe online'i). Osa on tavapärane ratturite vastane klähvminine aga on ka argumenteeritud nurinat (a la kehv liikluse reguleering - inimesed jäävad hiljaks lennukitele jne). Loodetavasti ei tule sellest liikluse teemast midagi tõsisemat, ma ei välista mõne alfaisase akumuleerunud neandertaalikku viha suvaliste ratturite suhtes.
Ainuke muretsema panev asi on avalikkuse väga kuri suhtumine üritusse seoses liikluse jamadega (tsekake nt Postimehe online'i). Osa on tavapärane ratturite vastane klähvminine aga on ka argumenteeritud nurinat (a la kehv liikluse reguleering - inimesed jäävad hiljaks lennukitele jne). Loodetavasti ei tule sellest liikluse teemast midagi tõsisemat, ma ei välista mõne alfaisase akumuleerunud neandertaalikku viha suvaliste ratturite suhtes.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
postimees on jah kurjust täis, kahju näha kui suures sõltuvuses on inimesed autodest. Muidugi on arusaadav autojuhtide pahameel, aga ülemiste juurest alla on 100 miljon alternatiiv teed.Mati kirjutas:Üritus ok, trass ok, punktid ok, melu ok. Kokkuvõttes igati rahul ja tänud korraldajatele.
Ainuke muretsema panev asi on avalikkuse väga kuri suhtumine üritusse seoses liikluse jamadega (tsekake nt Postimehe online'i). Osa on tavapärane ratturite vastane klähvminine aga on ka argumenteeritud nurinat (a la kehv liikluse reguleering - inimesed jäävad hiljaks lennukitele jne). Loodetavasti ei tule sellest liikluse teemast midagi tõsisemat, ma ei välista mõne alfaisase akumuleerunud neandertaalikku viha suvaliste ratturite suhtes.
Eks reguleerijatel ka raske, ratturid tilguvad üks haaval iga natukese ajatagant.
Raske öelda kas oleks saanud midagi paremini teha, aga ilmselt lõhe ratturite ja autojuhtide vahel kindlasti ei vähenenud.
Viimati muutis SHOXi, 31. 07. 2011. 16:13, muudetud 1 kord.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Igati lahe sõit ja rada.
Paraadist tehnilise stardini sai kohe võistlus, sest auto pani vist ikka linnakiirusel koheminema ja mäkke.
Poolel maal sain lõpliku haamri ja jäin üksi, seni püsisin pundis, mis peale Kostiveret pooleks läks ja esimene ots sai
eessõitva küllalt suure pundi kätte. Kuna mul tihendid lekkisid juba kõvasti, siis ei jaksanud tempot napilt ära kannatada
ja mina selle kokkusulanud pundini ei jõudnud. Kuna tööloomad olid kõik ees, siis pundis olnud tirrilaskjad jäid
ilma veduriteta ja enamus jäi nii pikalt kohe maha, et rohkem ma neid ei näinudki.
Eriti kõvasti tegi ees tööd üks Samsungi sinises vormis tüüp.
Viimased ca 35 km kulgesin koos ühe Arcticu särgis sõitjaga, kes mulle järgi jõudis. Enne Peetrit pidin veel tempot maha võtma,
et ellu jääda.
Nõustun Matiga - sest nägin seda liikluskaost ise kl 15.15 paiku. Kusagil oli palju tööd tegemata jäänud, et selline
jama tekkida sai. Sellisel kombel ei lähendanud see üritus kuigivõrd antagonistlikke huvigruppe.
Linna infrastruktuur oli reaalselt blokeeritud. Suht mixed feelings, kui tagasiteel Tartu mnt sõitsin.
Homme loeme juba ajakirjanike teoseid selle kohta, kes jäi lennukist maha jne.
Paraadist tehnilise stardini sai kohe võistlus, sest auto pani vist ikka linnakiirusel koheminema ja mäkke.
Poolel maal sain lõpliku haamri ja jäin üksi, seni püsisin pundis, mis peale Kostiveret pooleks läks ja esimene ots sai
eessõitva küllalt suure pundi kätte. Kuna mul tihendid lekkisid juba kõvasti, siis ei jaksanud tempot napilt ära kannatada
ja mina selle kokkusulanud pundini ei jõudnud. Kuna tööloomad olid kõik ees, siis pundis olnud tirrilaskjad jäid
ilma veduriteta ja enamus jäi nii pikalt kohe maha, et rohkem ma neid ei näinudki.
Eriti kõvasti tegi ees tööd üks Samsungi sinises vormis tüüp.
Viimased ca 35 km kulgesin koos ühe Arcticu särgis sõitjaga, kes mulle järgi jõudis. Enne Peetrit pidin veel tempot maha võtma,
et ellu jääda.
Nõustun Matiga - sest nägin seda liikluskaost ise kl 15.15 paiku. Kusagil oli palju tööd tegemata jäänud, et selline
jama tekkida sai. Sellisel kombel ei lähendanud see üritus kuigivõrd antagonistlikke huvigruppe.
Linna infrastruktuur oli reaalselt blokeeritud. Suht mixed feelings, kui tagasiteel Tartu mnt sõitsin.
Homme loeme juba ajakirjanike teoseid selle kohta, kes jäi lennukist maha jne.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Mul koduteel, natuke enne endla - paldiski mnt. risti tõmbas üks BMW ette ja lõi pidurid blokki. Õnneks oli kiirus väike ja sain ilma probleemita pidama. Ilmselgelt jäi juhil ürituse tõttu seep nägemata ja tahtis selle eest kellelegi kohta kätte näidata.Mati kirjutas:ma ei välista mõne alfaisase akumuleerunud neandertaalikku viha suvaliste ratturite suhtes.
Endale tekitab ka pisut hämmingut, et ainuke sõna mis ma sellest üritusest ja liikluskorraldusest lugesin oli pisike uudisnupuke, kuskil nädala eest, Eesti Päevalehes.
Rattaroolist vaadates, oli üritus igatahes väga äge. Tänud korraldajale!
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Esimest korda 102km läbitud
Aega läks umbes 3 ja pool tundi. Alguses arvasin, et läheb rohkem, seega tulemus minu jaoks väga hea.
Sõit oli mõnus. Nautsin iga kilomeetrit. Ilm läks ka ilusaks just täpselt stardi ajaks.
Peale tehnilist starti hakkasin vaikselt ettepoole ronima, sest plaan oli selge, tuleb leida grupp, millest enam mööda sõita ei suuda. Kui kohe jääda aeglasesse gruppi, pole lootustki hiljem kiiremaid kinni püüda.
Pidasin grupis vastu kuskil vist umbes 15km võibolla ka natuke rohkem, kiirus oli vist pidevalt üle 30. Mingi väikse, aga veidi pikema tõusu peal tegi tõus ja vastutuul oma töö, jäin veidi grupist maha ja järgi enam ei jõudnudki. Tiksusin siis mingi aeg üksi, mis oli suht raske. Mingi hetk tuli mulle tagant järgi nr. 173, kellega sai koos sõidetud nii mõnigi kilomeeter. Tõusudel vastutuulega oli ikka raske.
Kuskil Maardu mõisa lähistel püüdis tagant tulnud grupp meid kinni. Ühinesime grupiga ja elu läks kohe palju lihtsamaks. Tempo oli kohati suht aeglane, kohati jällegi keriti tempo päris heaks. Keegi nagu väga ei tahtnud vedada. Nii me siis tiksusimegi edasi. Kiirus vahepeal alla 30, vahepeal üle 30. Paari laskumise peal kerisin ka ise 40+ sisse, mis tuli üllatavalt kergelt, kuid keegi järgi ei tulnud ja vajusin punti tagasi. Ajapikku tilkus tagant otsast sõitjaid vähemaks. Mõned mahajääjad püüdsime ka kinni.
Lõpupoole tekkis mul joogiprobleem. Omad joogid olid otsakorral ja mitte üheski punktis ka jooki polnud. Kuskil 10km enne lõppu saigi võetud viimane lonks ja kõik. 3km enne lõppu asuvas Würthi punktis siiski oli veel juua, kuid minu eest läks viimane pudel ära. Suur tänu minu ees sinises sõitnud mehele, kes seda olukorda tähele pani ja pakkus mulle poolt pudelit.
Kahjuks jäi selle joogipausiga grupist veidi maha. Lõpp oli ka jube tugeva tuulega. Järgi grupile enam ei saanudki. Kangutasin nii nagu jõudsin. Grupp oli ees näha, kuid lähemale ei saanud, kaugemale ka nagu eriti ei jäänud. Nii ma siis võitlesingi vastutuulega üksi, kuni lõpuni. Visates pilgu kellale, näitas see umbes 3:30 võibolla +/- mõni minut. Eks täpse aja saab nagunii lõpuprotokollist.
Umbes nii siis nägi välja minu esimene grupisõit.
Igaljuhul suured tänud korraldajatele. Kõik kolm võistlust olid mõnusad ja vihm, mis veidi kimbutas kahte esimest sõitu, lisakski vaid veidi vürtsi
See, et ülemiste ristmikul liikluskaos tekkis, on muidugi paha, eriti arvestades seda, et järgmisel aastal võibolla lihtsalt ei antagi luba sellise ürituse korraldamiseks. Aga siin ei saa küll ainult korraldajate pihta näpuga näidata. Linn teadis täpselt, mis seis ülemiste ristmikul on, kuid siiski anti luba ürituse korraldamiseks.
Liikluse korraldamine ongi ilmselt kõige suurem probleem, kui teha start kesklinna. Vahet vist niiväga polegi, kuhu suunas sõit läheks, ikka tekiksid ummikud.
Täiendus:
Üks asi, mida unustasin mainida, on ergutuspunktid ja rahvas raja ääres.
Rahva kaasaelamine lisaks kõvasti emotsiooni ja tõstis motivatsiooni. Suur tänu ka kõigile kaasaelajatele
Aega läks umbes 3 ja pool tundi. Alguses arvasin, et läheb rohkem, seega tulemus minu jaoks väga hea.
Sõit oli mõnus. Nautsin iga kilomeetrit. Ilm läks ka ilusaks just täpselt stardi ajaks.
Peale tehnilist starti hakkasin vaikselt ettepoole ronima, sest plaan oli selge, tuleb leida grupp, millest enam mööda sõita ei suuda. Kui kohe jääda aeglasesse gruppi, pole lootustki hiljem kiiremaid kinni püüda.
Pidasin grupis vastu kuskil vist umbes 15km võibolla ka natuke rohkem, kiirus oli vist pidevalt üle 30. Mingi väikse, aga veidi pikema tõusu peal tegi tõus ja vastutuul oma töö, jäin veidi grupist maha ja järgi enam ei jõudnudki. Tiksusin siis mingi aeg üksi, mis oli suht raske. Mingi hetk tuli mulle tagant järgi nr. 173, kellega sai koos sõidetud nii mõnigi kilomeeter. Tõusudel vastutuulega oli ikka raske.
Kuskil Maardu mõisa lähistel püüdis tagant tulnud grupp meid kinni. Ühinesime grupiga ja elu läks kohe palju lihtsamaks. Tempo oli kohati suht aeglane, kohati jällegi keriti tempo päris heaks. Keegi nagu väga ei tahtnud vedada. Nii me siis tiksusimegi edasi. Kiirus vahepeal alla 30, vahepeal üle 30. Paari laskumise peal kerisin ka ise 40+ sisse, mis tuli üllatavalt kergelt, kuid keegi järgi ei tulnud ja vajusin punti tagasi. Ajapikku tilkus tagant otsast sõitjaid vähemaks. Mõned mahajääjad püüdsime ka kinni.
Lõpupoole tekkis mul joogiprobleem. Omad joogid olid otsakorral ja mitte üheski punktis ka jooki polnud. Kuskil 10km enne lõppu saigi võetud viimane lonks ja kõik. 3km enne lõppu asuvas Würthi punktis siiski oli veel juua, kuid minu eest läks viimane pudel ära. Suur tänu minu ees sinises sõitnud mehele, kes seda olukorda tähele pani ja pakkus mulle poolt pudelit.
Kahjuks jäi selle joogipausiga grupist veidi maha. Lõpp oli ka jube tugeva tuulega. Järgi grupile enam ei saanudki. Kangutasin nii nagu jõudsin. Grupp oli ees näha, kuid lähemale ei saanud, kaugemale ka nagu eriti ei jäänud. Nii ma siis võitlesingi vastutuulega üksi, kuni lõpuni. Visates pilgu kellale, näitas see umbes 3:30 võibolla +/- mõni minut. Eks täpse aja saab nagunii lõpuprotokollist.
Umbes nii siis nägi välja minu esimene grupisõit.
Igaljuhul suured tänud korraldajatele. Kõik kolm võistlust olid mõnusad ja vihm, mis veidi kimbutas kahte esimest sõitu, lisakski vaid veidi vürtsi
See, et ülemiste ristmikul liikluskaos tekkis, on muidugi paha, eriti arvestades seda, et järgmisel aastal võibolla lihtsalt ei antagi luba sellise ürituse korraldamiseks. Aga siin ei saa küll ainult korraldajate pihta näpuga näidata. Linn teadis täpselt, mis seis ülemiste ristmikul on, kuid siiski anti luba ürituse korraldamiseks.
Liikluse korraldamine ongi ilmselt kõige suurem probleem, kui teha start kesklinna. Vahet vist niiväga polegi, kuhu suunas sõit läheks, ikka tekiksid ummikud.
Täiendus:
Üks asi, mida unustasin mainida, on ergutuspunktid ja rahvas raja ääres.
Rahva kaasaelamine lisaks kõvasti emotsiooni ja tõstis motivatsiooni. Suur tänu ka kõigile kaasaelajatele
Viimati muutis serxx, 31. 07. 2011. 16:46, kokku muudetud 2 korda .
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Leidsin esimese portsu piltegi klubi Singel kodukalt, peamiselt Kostivere punktist.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Esimene maantee võistlus(102km) ja emotsioon laes Aga seda jah, et SASi eest läks juba võistlus lahti Esimesed 7-8km oli nagu temposõit.. Aga see selleks. Väga maitsev supp ja morss ning mis veel, tänud korraldajatele, kes tellisid suurepärase ilma
A, üks küsimus, et miks kiipe ei kasutatud/olnud?
A, üks küsimus, et miks kiipe ei kasutatud/olnud?
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
See kipub olema kõige kallim siin saadaolev ajavõtu süsteem! Saab ka kiibita hakkama.kevin kirjutas:A, üks küsimus, et miks kiipe ei kasutatud/olnud?
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
No lühikesel maal paistis see ikka üsna jama olevat, mis toimus. Esimene grupp tuli sinna viaduktini õiget teed pidi (Smarteni kaudu), aga siis hakkas rahvas äkki juba Assaku teed pidi Jüri poolt tulema (ehk siis nagu sinu Endomondo trackilt näha, siis kerge lõikamine mööda Rae teed) ja korraldaja, kes seal autoga sõitis, kehitas vaid õlgu, et midagi on valesti läinud. Tagantjärgi mõnest kommentaarist selgus, et Jüri kandis oli mingis kohas kollases vestis mutike teeküsimise peale vaid õlgu kehitanud, mistõttu grupid vist panid üsna huupi. Minu poeg, kes esimest korda viadukti alt läbi minnes kulges teises grupis, suutis oma selgituse kohaselt suunajate abiga sattuda Jürisse 2 korda, mistõttu sellega mõned kilomeetrid juurde tulid. Tema spido näitas pidulikust stardikaarest piduliku finišini ca 44 km.AkselP kirjutas:. Pidulikust stardist tehnilise finišini sai siis kokku umbes 38 km ja selle lõigu ajaks ligikaudu 1:13. Ei teagi nüüd, kuidas selline asi juhtuda sai, aga niimoodi meid suunati rajal.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Automaatkaamerad teevad numbrist pilti, sellepärast peabki üks number õla peal olema.
TdF-il üks finiš oli kehva ilmaga, seal oli näha, kuda lõpus tiksujad sikutasid jakiserva ülespoole finišis, et number paistaks.
TdF-il üks finiš oli kehva ilmaga, seal oli näha, kuda lõpus tiksujad sikutasid jakiserva ülespoole finišis, et number paistaks.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Tee ääres olid trassi ulatuses mitu päeva enne kollased märgid infoga, et 31.07 on siin võistlus.Cly/Suva kirjutas:.
Endale tekitab ka pisut hämmingut, et ainuke sõna mis ma sellest üritusest ja liikluskorraldusest lugesin oli pisike uudisnupuke, kuskil nädala eest, Eesti Päevalehes.
!
Minu jaoks oli piisav, et vältida sel päeval selles kandis autoga liiklemist, aga tundub, et valdavale osale inimestest see vist ei mõjunud.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Enda muljed siis kah. Üle pika aja taas võistlusrajal.
Vedasin alguses koos mõne teisega suurt gruppi, koosnes see paljuski 100 ja edasi sõitjatest. 50 km peal aga koolesin. Natuke pundis tiksumist ja kosumist ning taas mõned vedamise satsid.
ca 70 km hakkasid puhanud jalgadega sellid tempot üles võtma ja haamer oli kirjas. Eraldus väike punt, kes koos lõpuni kihutas. Tuule käes oli oi kui raske....ja tuult oli mehiselt.
Väga tore sõit oli, tänud korraldajatele. Maokaid vist väga ei pandud (esimene, mida nägin, oli kohe pärast starti, kui esimesed aeglustasid ja tagant uljalt selga sõideti, Mati vist oli kukkumise juures). Üldse üllatas kuidagi grupisõidukultuur - või sattusin lihtsalt gruppi, kus osati sõita.
Aeg ca 3:28
(edit: aeg siiski protokolli järgi 2:59)
Vedasin alguses koos mõne teisega suurt gruppi, koosnes see paljuski 100 ja edasi sõitjatest. 50 km peal aga koolesin. Natuke pundis tiksumist ja kosumist ning taas mõned vedamise satsid.
ca 70 km hakkasid puhanud jalgadega sellid tempot üles võtma ja haamer oli kirjas. Eraldus väike punt, kes koos lõpuni kihutas. Tuule käes oli oi kui raske....ja tuult oli mehiselt.
Väga tore sõit oli, tänud korraldajatele. Maokaid vist väga ei pandud (esimene, mida nägin, oli kohe pärast starti, kui esimesed aeglustasid ja tagant uljalt selga sõideti, Mati vist oli kukkumise juures). Üldse üllatas kuidagi grupisõidukultuur - või sattusin lihtsalt gruppi, kus osati sõita.
Aeg ca 3:28
(edit: aeg siiski protokolli järgi 2:59)
Viimati muutis René, 31. 07. 2011. 20:29, muudetud 1 kord.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
ei jäänud autasutamise ajaks, aga kes põhisõidu võitis ja mis ajaga?
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Allar Karu - 2:27:51kevin kirjutas:ei jäänud autasutamise ajaks, aga kes põhisõidu võitis ja mis ajaga?
Mihkel Ronimois
Kevin Soon
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
AkselP kirjutas:Rahvasõidu lühike distants on siis läbitud. Endal tuli siis ühe grupiga välja selline sõit. Rajakaardil olnud Raeküla tee lõik jäi üldse välja ja Jürist sai jällegi kaks korda läbi sõidetud. Pidulikust stardist tehnilise finišini sai siis kokku umbes 38 km ja selle lõigu ajaks ligikaudu 1:13. Ei teagi nüüd, kuidas selline asi juhtuda sai, aga niimoodi meid suunati rajal.
Täpselt sama,et mootorratturhiired seal kurvil poosetasid ja suunasid trassi selliseks, kuigi oleks justkui pidanud minema veel suts otse. Samas tuli päris mitu gruppi sealt niimoodi. Sports-Trackeri järgi sain siis Rävalast, kuni tagasi Sikupillini 29km ajaga 1:00:59. Igatahes esimene start üldse rattaüritustel ja üldmuljed positiivsed.....
Negatiivsest poolest: tagasiteel Stockmanni ristis eirasid kaks autot rajaturvaja märguandeid ning ühel õnnestus keerata ette (suletud teepoolele) minu taga olnud ratturile, kes kukkus...ise pääsesin võrdlemisi napilt! Loodetavasti mehega kõik korras ei tundunud õnneks kõige hullem stsenaarium olevat.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Mina olin üks liikluskaoses osalenutest - lennuk saabus täpselt triumfi hetkel kui esimesed ratturid sinna kanti sattusid. Buss nr. 2 millega olin sunnitud liiklema loobus pärast 45 min. edutut kulgemist Peterburi - Tartu mnt. liiklussõlmes ning tegi ristmikul uksed lahti ja nii me seal oma kohvritega keset seda virr-varri kakerdasime. Mitte kivi, vaid lausa rahn korraldajate kapsaaeda. Olen ka autoga liikleja, kuid nendest reguleerijatest mina aru ei saanud - olidki need üldse reguleerijad? (pigem tundusid Rimi kärulükkajad kellele sau pihku pandi). Ilma mõjuva põhjuseta tuleval aastal tõenäoliselt niivõrd suurejoonelist teede sulgemist ei tule
Mina jälgisin ise bussi aknast suure huviga mööduvaid rattureid kellega algse plaani kohaselt pidanuks õlg-õla kõrval sõitma, kuid tuli kodumaa tolm hetkeks jalge alt pühkida. Samas nägin mitmeid närvilisi ja liikluspiiranguid eiravaid juhte ja kuulsin bussis kaasreisijate nurinat eelkõige ratturite suunal...
Mina jälgisin ise bussi aknast suure huviga mööduvaid rattureid kellega algse plaani kohaselt pidanuks õlg-õla kõrval sõitma, kuid tuli kodumaa tolm hetkeks jalge alt pühkida. Samas nägin mitmeid närvilisi ja liikluspiiranguid eiravaid juhte ja kuulsin bussis kaasreisijate nurinat eelkõige ratturite suunal...
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Kui teine grupp seda valet teed pidi tuli, siis anti sealsamas viadukti juures mootorratturitele käsk minna ja kõik ülejäänud nö võrdsuse huvides samuti sellele nõks lühemale trassile suunata.division kirjutas:AkselP kirjutas:Rahvasõidu lühike distants on siis läbitud. Endal tuli siis ühe grupiga välja selline sõit. Rajakaardil olnud Raeküla tee lõik jäi üldse välja ja Jürist sai jällegi kaks korda läbi sõidetud. Pidulikust stardist tehnilise finišini sai siis kokku umbes 38 km ja selle lõigu ajaks ligikaudu 1:13. Ei teagi nüüd, kuidas selline asi juhtuda sai, aga niimoodi meid suunati rajal.
Täpselt sama,et mootorratturhiired seal kurvil poosetasid ja suunasid trassi selliseks, kuigi oleks justkui pidanud minema veel suts otse. Samas tuli päris mitu gruppi sealt niimoodi. Sports-Trackeri järgi sain siis Rävalast, kuni tagasi Sikupillini 29km ajaga 1:00:59. Igatahes esimene start üldse rattaüritustel ja üldmuljed positiivsed.....
.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
raadios räägiti ka just sellest võistlusest. Aga liikluse jamadest seal veel juttu polnud.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Jälle vana hala: millal tulemusi näeb? Aerobike.ee veel ei näita.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
saab jah, niimoodi, et tulemused korraliku delay'ga tulevad. niimoodi, et praegugi veel kogu aeg kiibitsemas vaja käia, selle asemel et ammu rahu majas oleks ja chillida saaks. kui ürituse missioon ka professionaalsust pakkuda on, siis mõistlikum oleks järgmine kord siiski kiibi peale mõelda.Mati kirjutas:See kipub olema kõige kallim siin saadaolev ajavõtu süsteem! Saab ka kiibita hakkama.kevin kirjutas:A, üks küsimus, et miks kiipe ei kasutatud/olnud?
muidu oli mõnus aeg ca 2h 50min. ratturi perspektiivist oli suletud liiklus muidugi igati vinge, aga liiklusorgunnile mõjus vist ikka päris rängalt tõepoolest...
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Kas aeg ja koht on paremad kui varem teada saad? Pole ju vahet millal tulemuse teada saab. Ma saan aru kui TOP10 õigustatult nõuavad kohe, aga ülejäänud ... no ma ei tea. Ja muuseas, ka kiibiga ajavõtu korral on tulemused viibinud, lausa mitu päeva.valter kirjutas:saab jah, niimoodi, et tulemused korraliku delay'ga tulevad. niimoodi, et praegugi veel kogu aeg kiibitsemas vaja käia, selle asemel et ammu rahu majas oleks ja chillida saaks. kui ürituse missioon ka professionaalsust pakkuda on, siis mõistlikum oleks järgmine kord siiski kiibi peale mõelda.Mati kirjutas:See kipub olema kõige kallim siin saadaolev ajavõtu süsteem! Saab ka kiibita hakkama.kevin kirjutas:A, üks küsimus, et miks kiipe ei kasutatud/olnud?
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
21.08 saavad tallinnlased siis uuesti jalgrattureid maapõhja kiruda. Uputus ja linnatänavate sulgemine on jah rahva kurjaks ajanud kuid tore, et selline üritus ära tehti ja just nimme, et autojuhtidelt kordki "eesõigus" ära võtta. Autojuhid peavadki aru saama, et avalikud teed ja tänavad on meie playground
Training always works best when it’s built around your life, not the other way around.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
See üksteisele "ärapanemine" ka maailma paremaks ei muuda. Kuigi üldiselt jah, inimesed kipuvad autos liiklemise mugavust liialt Jumala Poolt Antud Õigusena võtma ja see suhtumine tekitab omajagu probleeme nii ühes kui teises valdkonnas.Genry kirjutas:21.08 saavad tallinnlased siis uuesti jalgrattureid maapõhja kiruda. Uputus ja linnatänavate sulgemine on jah rahva kurjaks ajanud kuid tore, et selline üritus ära tehti ja just nimme, et autojuhtidelt kordki "eesõigus" ära võtta. Autojuhid peavadki aru saama, et avalikud teed ja tänavad on meie playground
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Pole nõus. Shared playground minu meelest ikka.Genry kirjutas:21.08 saavad tallinnlased siis uuesti jalgrattureid maapõhja kiruda. Uputus ja linnatänavate sulgemine on jah rahva kurjaks ajanud kuid tore, et selline üritus ära tehti ja just nimme, et autojuhtidelt kordki "eesõigus" ära võtta. Autojuhid peavadki aru saama, et avalikud teed ja tänavad on meie playground
Ära tee teisele seda, mida sa ei taha, et sulle endale tehtaks.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Noortel inimestel maailmavaatelised aspektid veel paika loksumata, andestame ja loodame.erikr kirjutas:Pole nõus. Shared playground minu meelest ikka. Ära tee teisele seda, mida sa ei taha, et sulle endale tehtaks.Genry kirjutas:21.08 saavad tallinnlased siis uuesti jalgrattureid maapõhja kiruda. Uputus ja linnatänavate sulgemine on jah rahva kurjaks ajanud kuid tore, et selline üritus ära tehti ja just nimme, et autojuhtidelt kordki "eesõigus" ära võtta. Autojuhid peavadki aru saama, et avalikud teed ja tänavad on meie playground
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Kanal2 Reporter asjast ka väikse loo teinud (loos kaks üritust jutti, hakake vaatama ca 2:05 pealt). Kartsin hullemat, aga kokkuvõttes pigem positiivne lugu minu arvates. Mh ka see ratturile otsasõidu lugu sees, autojuht seletab ja liikluskorraldaja seletab, eks politsei otsustab.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Noh esimese võistluse kohta täitsa ok tulemus tuli endal.. 35. koht ja vanuseklassi neljas eriti debiilse kaotusega kolmandale (lühike distants)
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
klubid on täitasa metsas selles protokas.
ja aerobike.ee regamisel ei pakutud mingit klubi lisamise varianti.
ja aerobike.ee regamisel ei pakutud mingit klubi lisamise varianti.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Kahjuks oli ka AK nn. reportaaž "maailmalõpu ummikust" ühekülgne, tasakaalustamata ja suisa suvaline. Nii nagu kesklinna tipptunnid, on ka selles ummikus põhjuseks teatavasti sõiduautode rohkus, seepärast jube hea oleks keelata ära üldse sõiduautode liikumine teatud trassil teatud ajavahemikus ning lubatud oleksid vaid ühistransport, taksod, päästjad ja politsei.
Nagu ikka keskendutakse sellele, millele igaühemõistus peale hakkab - hädaldamisele ja näpuga näitamisele. Seekord siis saavad ratturid. Korraldajale jõudu tagajärgedega tegelemisel. Loodetavasti Tallinna kesklinn rattavabaks veel ei saa.
Kiidaks ka seda reedeõhtust kriteeriumi. Korraldage seda palun veel, järgmisel korral tahaks ikka ise ka startida. Eelmisel aastal vaatasin, sel korral sõitsin soojenduse ajal natuke ning oli ikka väga-väga kihvt! Et viimasedki vähemalt kaks korda startida saavad, on ka hea motivaator osalemaks. Kui Elioniproffe ei huvita, siis olekski ehk hea plaan keskenduda hoopis keskmisele harrastajale ja/või uutele rattasõpradele?
Nagu ikka keskendutakse sellele, millele igaühemõistus peale hakkab - hädaldamisele ja näpuga näitamisele. Seekord siis saavad ratturid. Korraldajale jõudu tagajärgedega tegelemisel. Loodetavasti Tallinna kesklinn rattavabaks veel ei saa.
Kiidaks ka seda reedeõhtust kriteeriumi. Korraldage seda palun veel, järgmisel korral tahaks ikka ise ka startida. Eelmisel aastal vaatasin, sel korral sõitsin soojenduse ajal natuke ning oli ikka väga-väga kihvt! Et viimasedki vähemalt kaks korda startida saavad, on ka hea motivaator osalemaks. Kui Elioniproffe ei huvita, siis olekski ehk hea plaan keskenduda hoopis keskmisele harrastajale ja/või uutele rattasõpradele?
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Muide, põhidistants oli teeremontide tõttu umbes-täpselt kaks kilti pikem. Kostiveres lisandus 300m ja Raasiku ja Aruküla vahel 1,7km. Hea, et seal jõuti asfalt maha panna.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Sai ka läbitud elu esimene "võistlus".
Pole vaarem sõitnud ei grupis ega maanteveloga.
Niipalju netist õppematerjale lugesin, et kuidas grupis peab käituma.
Kohati läks muidiugi keskmine kiirus väga alla - ca 28 km/h.
Proovisin omast tarkusest siis 3 korda vedada aga iga kord tuli sellest hoopiski soolo. keegi ei tulnud kaasa.
Üritasin siis lihtsalt grupi eesotsas püsida et mitte kiirematest maha jääda.
Lõpuks aeg ca 2.50. Magasin ka tehnilise finiši maha (lugesin juhiseid valesti)
Aga Igatahes olen väga õnnelik. Oli supertore sõit .
Minu kiindumus selle ala vastu ainult kasvas. Sai ennem võistlust sõidetud 25km ja pärast supi söömist veel 30km peale
Pole vaarem sõitnud ei grupis ega maanteveloga.
Niipalju netist õppematerjale lugesin, et kuidas grupis peab käituma.
Kohati läks muidiugi keskmine kiirus väga alla - ca 28 km/h.
Proovisin omast tarkusest siis 3 korda vedada aga iga kord tuli sellest hoopiski soolo. keegi ei tulnud kaasa.
Üritasin siis lihtsalt grupi eesotsas püsida et mitte kiirematest maha jääda.
Lõpuks aeg ca 2.50. Magasin ka tehnilise finiši maha (lugesin juhiseid valesti)
Aga Igatahes olen väga õnnelik. Oli supertore sõit .
Minu kiindumus selle ala vastu ainult kasvas. Sai ennem võistlust sõidetud 25km ja pärast supi söömist veel 30km peale
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Kõik on suhteline, ühele mu tuttavale läks see võistlus esialgsetel andmetel ca 7000 EUR ja puhkuse Peruus maksma... Lihtsalt ei olnud mingit võimalust lennukile jõuda. Ratturite peale ta verine ei ole, osaleb ise kah rattavõistlustel, ilmselt korraldajate peale siiski on.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
No on alles summad mis kahjusid inimesed kandsid tänu sellele üritusele, 7000 sinna 2000 tänna
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Reisi katkemise kindlustust tal polnud? Tänane olukord peaks vast kvalifitseeruma selle katte alla? Reisi ennast see nö tagasi küll ei too kohe.gandalf kirjutas:Kõik on suhteline, ühele mu tuttavale läks see võistlus esialgsetel andmetel ca 7000 EUR ja puhkuse Peruus maksma... Lihtsalt ei olnud mingit võimalust lennukile jõuda. Ratturite peale ta verine ei ole, osaleb ise kah rattavõistlustel, ilmselt korraldajate peale siiski on.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
- pärnu rattur
- Rattur
- Postitusi: 551
- Liitunud: 14. 08. 2009. 18:29
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Kui ma läheksin kallile reisile Peruusse siis ma oleks poolteist tundi enne check-ini algust kohal, mitte ei jätaks 10min varuks.
Ärge näkku lööge! [/OT]
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Liikluse poolelt: eks vigadest õpitakse ja korraldajad koos liiklust reguleerinud ettevõttega saavad teha omad järeldused ja korrektuurid, et tulevikus asi paremini sujuks. Samas on varasemalt ka juba meedias teateid olnud, et antud päeval liiklus häiritud..seega võta nüüd kinni. Fakt on, et eks autojuhtidele ja muidu kodanikele igasugused üritused, mis elu vähekenegi harjumuspärasest keerulisemaks muudavad meeltmööda pole. Siiski tuleks loota, et antud seik ei saa määravaks ürituse edaspidises käekäigus, ehk siis loodaks ka järgmisel aastal näha samapalju, kui mitte rohkemgi rattasõppru kesklinnast startimas.
Kahju muidugi, kui kellelgi jäid tähtsad toimetused nüüd selle taha aga aeg on planeerimiseks ja planeerida võib ju alati varuga....
Kahju muidugi, kui kellelgi jäid tähtsad toimetused nüüd selle taha aga aeg on planeerimiseks ja planeerida võib ju alati varuga....
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Suurim tänu korraldajale. Palun tee järgmine aasta jälle. Kindlasti parim rattasõit sel aastal ja väga huvitav rada. Ära lase ennast kisast heidutada.
harjutamisega saab heaks harjutajaks.võitjaks sünnitakse
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Ma arvan, et tegelikult oli, aga jah, reisi see tagasi ei too.Mati kirjutas:Reisi katkemise kindlustust tal polnud? Tänane olukord peaks vast kvalifitseeruma selle katte alla? Reisi ennast see nö tagasi küll ei too kohe.gandalf kirjutas:Kõik on suhteline, ühele mu tuttavale läks see võistlus esialgsetel andmetel ca 7000 EUR ja puhkuse Peruus maksma... Lihtsalt ei olnud mingit võimalust lennukile jõuda. Ratturite peale ta verine ei ole, osaleb ise kah rattavõistlustel, ilmselt korraldajate peale siiski on.
Vahur
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Olin täna trassil nii autojuht kui rattur (viimast küll vaid 40 km jagu). Põhjus, miks ratturiks kehastusin, oli väga lihtne. Plaanist autoga karavanil kannul püsida ei tulnud midagi välja. Ja see polnud ju Tallinna tohuvapohus, vaid üksikul ristmikul Jüri ringil, kust sauapoisid ei suutnud 25 min jooksul ühtegi autot otse läbi lasta. Lagedisse jõudsin juba siis, kui esiots oli minekut teinud. Viskasin luti nurka ja koju tagasi ratta selga. Mina nende liikluskorraldajate üliettevaatlikkust heaks ei kiida.
Ratta seljas kohtasin ühte valvuritädi, kes oli oma postil istunud juba tunni ilma nägemata ühtegi ratturit. Tal oli seal veel istuda vaja kolm tundi ja rajakaart rääkis vankumatut tõde - sealt ei tule enam ühtegi võistlejat. Tekkis tahtmine talle süüa viia.
Pigem hoidkem pöidlad peos, et Mihkel sellest suurest jamast suudab välja tulla. Nii mentaalselt kui rahaliselt. Mina olen täitsa mures. Tahad head ja .......
Ratta seljas kohtasin ühte valvuritädi, kes oli oma postil istunud juba tunni ilma nägemata ühtegi ratturit. Tal oli seal veel istuda vaja kolm tundi ja rajakaart rääkis vankumatut tõde - sealt ei tule enam ühtegi võistlejat. Tekkis tahtmine talle süüa viia.
Pigem hoidkem pöidlad peos, et Mihkel sellest suurest jamast suudab välja tulla. Nii mentaalselt kui rahaliselt. Mina olen täitsa mures. Tahad head ja .......
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Siin võib olla jah rohkem mängus kui oskame ettegi kujutada.Alvaro kirjutas:...Pigem hoidkem pöidlad peos, et Mihkel sellest suurest jamast suudab välja tulla. Nii mentaalselt kui rahaliselt. Mina olen täitsa mures. Tahad head ja .......
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"