Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Uskumatu aga tõsi - Veloclubbersi rubriik sellele sõidule on vist senimaani avamata. Parandan selle vea nüüd.
Sõit ise toimub siis 29. juulil 2012 ning alguskohaks on Vabaduse väljak. Finiš toimub aga Peetri külas.
Et teemat käima tõmmata, siis teeksin ka pisikese küsimuse. Nimelt oleme jäänud mõttefaasi, et kes peaks olema see artist, keda sõidujärgselt finišialasse esinema kutsuda. Läbi on jooksnud järgmised mõtted:
1) Mr happyman
2) Black Velvet
3) Koit Toome (90ndate lugudega)
Millist neist rahvas eelistaks? Või eelistataks hoopis kedagi neljandat? Mõtted oleksid teretulnud
Sõit ise toimub siis 29. juulil 2012 ning alguskohaks on Vabaduse väljak. Finiš toimub aga Peetri külas.
Et teemat käima tõmmata, siis teeksin ka pisikese küsimuse. Nimelt oleme jäänud mõttefaasi, et kes peaks olema see artist, keda sõidujärgselt finišialasse esinema kutsuda. Läbi on jooksnud järgmised mõtted:
1) Mr happyman
2) Black Velvet
3) Koit Toome (90ndate lugudega)
Millist neist rahvas eelistaks? Või eelistataks hoopis kedagi neljandat? Mõtted oleksid teretulnud
- meetodimees
- Rattur
- Postitusi: 143
- Liitunud: 04. 08. 2008. 17:12
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Mr häpimänn
Rentida carbon raamiga "L"" suurus võistlusrattad: MTB Scott Scale; Scott Spark ja MNT Scott Foil ning rentida MTB rattakohver "Scicon". Info tel. 56 41 3OO
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Koit Toome nagu rohkem lembelaulik. Mina teda ei kuulaks.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Eelistaks mõnda karvasemat esitajat mitte föönisoenguga lõhnastatud metroseksuaali. Nt Kurjami Solist sõidab hea meelega ka ise ratast.mi.re kirjutas:Või eelistataks hoopis kedagi neljandat? Mõtted oleksid teretulnud
http://m.youtube.com/index?desktop_uri= ... s?q=kurjam
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Ee... mis toimub?mi.re kirjutas: 1) Mr happyman
2) Black Velvet
3) Koit Toome (90ndate lugudega)
-
- Rattur
- Postitusi: 233
- Liitunud: 14. 12. 2010. 10:00
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Nende teiste variantidega haakuks pigem Code One, mitte Koit Toome sooloartistinami.re kirjutas: 1) Mr happyman
2) Black Velvet
3) Koit Toome (90ndate lugudega)
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
pohmakaga tööl....
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Kui juba sellised ..., siis pigem Üllar Jörberg.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Kui nende kolme hulgast valida, siis just täpselt sellisesse pingeritta ma nad asetakski.mi.re kirjutas:1) Mr happyman
2) Black Velvet
3) Koit Toome (90ndate lugudega)
Termikas või Smilers oma vanemate lugudega läheks ka hästi. Iseasi, kas nad eelarvesse mahuvad.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Kui valida on AINULT nende kolme nime vahel, siis mina arvan, et Marju Länik...
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
kui sellised artistid siis ma ei tahagi finišisse jõuda
Hiljuti nägin Rock cafes Hera `t, usun et sobivad igas asendis paremini ja väga hästi suhtlesid publikuga ka viimasel kontserdil.
Hiljuti nägin Rock cafes Hera `t, usun et sobivad igas asendis paremini ja väga hästi suhtlesid publikuga ka viimasel kontserdil.
Believe it or not, non-cyclists sometimes think they have something interesting to say, have an interesting hobby, or an interesting experience to relate. Still, for the sake of propriety, you must act as if you care. Feel free, as they talk, to pleasantly daydream about biking. Just smile and say, "Absolutely," from time to time.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Pandora laegas on nüüd avatud ja seda kinni panna ei saa...
Parem juba siis näiteks Kolumbus Kris. Nende trummar on ka ise igapäevarattur. Lisaks on see selline kerge rokk, mis sobiks kõigile.
Parem juba siis näiteks Kolumbus Kris. Nende trummar on ka ise igapäevarattur. Lisaks on see selline kerge rokk, mis sobiks kõigile.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Loen seda teemat siin ja Raadio 2-s mängib parasjagu Jörpa looga "Seksime".TAIX11 kirjutas:Kui juba sellised ..., siis pigem Üllar Jörberg.
Aga Norman Salumäe ei lähe ka rattateemast kuigi kaugele.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Nevesis
Herald
Herald
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
aga ma küsin parem nii, et miks te tahate häid pände karistada sellise mänguga?
tean millest räägin
tean millest räägin
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Jätke bänd ära ja tehke pilet selle võrra soodsamaks!
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Jah, rohkelt pappi Koit Toome või muu "staari" peale kulutada üsna mõttetu, sest ega osalejad sinna bändi pärast ei tule.
Kui ilmtingimata soovi kedagi esinema panna, siis häid noortebände, kes asja vähese rahaga nõus ära tegema, kindlasti mitmeid.
Kui ilmtingimata soovi kedagi esinema panna, siis häid noortebände, kes asja vähese rahaga nõus ära tegema, kindlasti mitmeid.
- Nominative
- Rattur
- Postitusi: 184
- Liitunud: 11. 06. 2010. 14:01
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Kusjuures noortebändide idee on hea! Aga ka vanakoolibändide idee on hea. Oleneb sellest, mis rahvast kohale tahetakse saada Pakun sellest nimistust Mr. Happyman-i
Kirjutan vahel ka siia - viljarsaare.com
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Mind see bänd küll absoluutselt ei huvita, ütlen ausalt. Ma lähen sõitma, mitte kontserdit kuulama
Hobiratturi blogi: https://hobirattur.weebly.com/
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Kui juba soovimiseks läks, siis mina eelistaksin finisis purk cocat või tops õlut
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Kirjutan alla! Kui kaks topsi õlut annate, võin ise laulda.rai66 kirjutas:Kui juba soovimiseks läks, siis mina eelistaksin finisis purk cocat või tops õlut
Ja üldse - palun vähem bände ja veel rohkem tantsutüdrukuid!
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Ja õlu võiks olla tume
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Õlu tumedaks, distants pikemaks ja stardiks see ( start algab laulu sõnadega Highway to Hell ( nagu Haanja100 -l)) - http://www.youtube.com/watch?v=PI1RIZlT ... re=related
Finishis paluks medalit ja hapnikumaski
Finishis paluks medalit ja hapnikumaski
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Ja saime siis esinejate teema lukku.
Enne starti, Vabaduse väljakul Merlyn Uusküla ning finišis peale sõitu Getter Jaani.
Nagu näha, siis vanakooli bändidest ei saanud asja, võtsime foormulaste nõu kuulda ning läksime tänapäevasemate tegijate peale
Enne starti, Vabaduse väljakul Merlyn Uusküla ning finišis peale sõitu Getter Jaani.
Nagu näha, siis vanakooli bändidest ei saanud asja, võtsime foormulaste nõu kuulda ning läksime tänapäevasemate tegijate peale
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Priima, mul lapsed lähevad rõõmust hulluks, kui selline megastaar koduõuele kohale tuuaksemi.re kirjutas:Ja saime siis esinejate teema lukku.
Enne starti, Vabaduse väljakul Merlyn Uusküla ning finišis peale sõitu Getter Jaani.
Nagu näha, siis vanakooli bändidest ei saanud asja, võtsime foormulaste nõu kuulda ning läksime tänapäevasemate tegijate peale
Kultiveeriks natuke võistlust ennast ka. Kas kellelegi veel tundub trassi viimased 400 meetrit natuke "üllatavad" või on see taotluslik?
1. Allamäge ja 90 kraadi paremale
2. 100m kergelt allamäge ja 80 kraadi vasakule
3. 100m ja väikese raadiusega ringtee
4. 50m ja kitsas 70 kraadi vasakule
5. 25m ja lamav politseinik
6. 50m ja finish
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Jah ja soovilooks siis paluks Merkalt AC/DC "highway to hell" ja Geter Jaanilt finišis "Me kõik jääme vanaks"mi.re kirjutas:Ja saime siis esinejate teema lukku.
Enne starti, Vabaduse väljakul Merlyn Uusküla ning finišis peale sõitu Getter Jaani.
Nagu näha, siis vanakooli bändidest ei saanud asja, võtsime foormulaste nõu kuulda ning läksime tänapäevasemate tegijate peale
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Mis puudutab nr 5 punktis olevat lamavat politseinikut, siis see on lubatud võistluse ajaks eemaldada. Kurvide osas on kõik korrektne - tegu pole pika ja sirge meeletu kiirustega finišiga; võistlejaterivi läheb pikaks juba enne finišit.Alvaro kirjutas:
Kultiveeriks natuke võistlust ennast ka. Kas kellelegi veel tundub trassi viimased 400 meetrit natuke "üllatavad" või on see taotluslik?
1. Allamäge ja 90 kraadi paremale
2. 100m kergelt allamäge ja 80 kraadi vasakule
3. 100m ja väikese raadiusega ringtee
4. 50m ja kitsas 70 kraadi vasakule
5. 25m ja lamav politseinik
6. 50m ja finish
Eeltoodud hirma kirjapildi leevendamisele aitab tegelikult kaasa statistika. Nimelt on praktika näidanud, et pigem kipuvad rahvaspordivõistlustel aeglasemad ja kurvilisemad finišid olema ohutumad kui pikad ja sirged finišid, kus finišeeritakse meeletu kiirusega. Isegi kui peakski kukkumisi esinema, siis on aeglasema hoo pealt kindlasti tagajärjed leebemad ja kukkujaid vähem kui suure hoo pealt toimuvates ,,külakuhjades". Aga sellegi poolest manitseme võistlejaid finišis ettevaatusele ning olukorra ,,kainele" hindamisele.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Ei tea, kas venitab nädalaga veel 700 regajat lisaks
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Eelmine aasta oli registreerunuid lõpuks 707.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Hei
Kust on pärit allolev info. Aerobike lehel on ainult 1 mikroformaadis kaart.
Oleks plaanis täna rada läbi sõita - ehk on kuskil mõni täpsem kaart?
Kust on pärit allolev info. Aerobike lehel on ainult 1 mikroformaadis kaart.
Oleks plaanis täna rada läbi sõita - ehk on kuskil mõni täpsem kaart?
mi.re kirjutas:Mis puudutab nr 5 punktis olevat lamavat politseinikut, siis see on lubatud võistluse ajaks eemaldada. Kurvide osas on kõik korrektne - tegu pole pika ja sirge meeletu kiirustega finišiga; võistlejaterivi läheb pikaks juba enne finišit.Alvaro kirjutas:
Kultiveeriks natuke võistlust ennast ka. Kas kellelegi veel tundub trassi viimased 400 meetrit natuke "üllatavad" või on see taotluslik?
1. Allamäge ja 90 kraadi paremale
2. 100m kergelt allamäge ja 80 kraadi vasakule
3. 100m ja väikese raadiusega ringtee
4. 50m ja kitsas 70 kraadi vasakule
5. 25m ja lamav politseinik
6. 50m ja finish
Eeltoodud hirma kirjapildi leevendamisele aitab tegelikult kaasa statistika. Nimelt on praktika näidanud, et pigem kipuvad rahvaspordivõistlustel aeglasemad ja kurvilisemad finišid olema ohutumad kui pikad ja sirged finišid, kus finišeeritakse meeletu kiirusega. Isegi kui peakski kukkumisi esinema, siis on aeglasema hoo pealt kindlasti tagajärjed leebemad ja kukkujaid vähem kui suure hoo pealt toimuvates ,,külakuhjades". Aga sellegi poolest manitseme võistlejaid finišis ettevaatusele ning olukorra ,,kainele" hindamisele.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Eelmine aasta oli eelregajaid jah tsipa üle 700. Hetkel liigub regamine umbes eelmise aasta graafikus või tsipa ületab seda. Siiski tekib aga küsimus, et milles on probleem, et rahvas on nii visa projketiga kaasa tulemisel?powerman kirjutas:Ei tea, kas venitab nädalaga veel 700 regajat lisaks
Ühelgi teisel rattasõidul Eestis ei ole Fakto sõiduga võrreldes:
1) Nii suuri hüvesid/kingitusi osalejatele võistluse sponsoritelt (Eckerö kinkekaart on tegelt juba kallim kui osalustasu).
2) Ei ole võrreldavat meelelahutusprogrammi - Merlyn Uusküla ja Getter Jaani kontsert
3) Ei ole võrreldava mastaabiga ergutuspunkte rajal.
4) Ükski teine rattaralli ei alga Vabaduse väljakult.
5) Veel võistlusnädala kolmapäeval on stardimaks põhidistantsile 22€. Võrdluseks näiteks Tartu Rattaralli stardimaks võistlusele eelneval nädalal on põhidistantsile 60€.
Aga ometigisti ei näita regamisnumbrid kaugeltki mitte soovitud trendi Soovunelm oli hooajal 2012 jõuda Fakto Auto Tallinna Rahvasõiduga 1000 osaleja piirini. Hetkel tundub selle täitumine maru kahtlane. Kas keegi oskab öelda, milles on viga, mis on läinud valesti?
Muust teemast:
Lisasin kodukal olevale kaardile lingi suuremale kaardile:
Panin kodukale kaarti alla lingi suuremale kaartile:
http://www.aerobike.ee/images/karikasar ... -kaart.png
Pisike stiilinäide ka ühest katsetusest:
http://www.youtube.com/watch?v=eEjeSVVEPd8
Nimelt plaanisime toota sellised rajatutvustused, ent kuna esialgu veel ei õnnestunud luua rahuldava kvaliteediga asja, siis jäi see tänavu tegemata. Ent lühikese raja kohta sai ,,proovitöö" tehtud.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Eelmisel aastal osalesin ja meeldis. Boonuseks oleks veel see, et finišh on toodud koduõue. Paraku jääb seekord osalemata kuna samal nädalavahetusel Samsung Cup Otepääl. Midagi pole valesti, sest erinevad võistlused, aga pakun et mõni minu sarnane jääb sama asjaolu tõttu veel starti tulemata.mi.re kirjutas: Kas keegi oskab öelda, milles on viga, mis on läinud valesti?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Ise pakuks kolme asjami.re kirjutas:Eelmine aasta oli eelregajaid jah tsipa üle 700. Hetkel liigub regamine umbes eelmise aasta graafikus või tsipa ületab seda. Siiski tekib aga küsimus, et milles on probleem, et rahvas on nii visa projketiga kaasa tulemisel?powerman kirjutas:Ei tea, kas venitab nädalaga veel 700 regajat lisaks
Ühelgi teisel rattasõidul Eestis ei ole Fakto sõiduga võrreldes:
1) Nii suuri hüvesid/kingitusi osalejatele võistluse sponsoritelt (Eckerö kinkekaart on tegelt juba kallim kui osalustasu).
2) Ei ole võrreldavat meelelahutusprogrammi - Merlyn Uusküla ja Getter Jaani kontsert
3) Ei ole võrreldava mastaabiga ergutuspunkte rajal.
4) Ükski teine rattaralli ei alga Vabaduse väljakult.
5) Veel võistlusnädala kolmapäeval on stardimaks põhidistantsile 22€. Võrdluseks näiteks Tartu Rattaralli stardimaks võistlusele eelneval nädalal on põhidistantsile 60€.
Aga ometigisti ei näita regamisnumbrid kaugeltki mitte soovitud trendi Soovunelm oli hooajal 2012 jõuda Fakto Auto Tallinna Rahvasõiduga 1000 osaleja piirini. Hetkel tundub selle täitumine maru kahtlane. Kas keegi oskab öelda, milles on viga, mis on läinud valesti?
.
1) laupäeval Samsung Otepää ja tavalise harrastaja jaoks on kodus keeruline seletada et miks isa/ema mõlemal päeval pere jaoks olemas ei ole. Treenituse poolest pole see isegi probleem aga just see et lisaks rattasõidule on ka muu elu.
2) eelmise aasta segadused-ummikud mis jätsid negatiivse mälestuse
3) Tallinn ja rattasõitude korraldajad võiks jõuda üksmeelele et Tallinas on üks maantee rattavõistlus mille heaks panustavad nii linn kui korraldajad ja kus siis ka kõik osalevad. CFC ja Aerobike ja Filter ja Linn ja teised võiks koos selle üle mõelda.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Mis puudutab nr 5 punktis olevat lamavat politseinikut, siis see on lubatud võistluse ajaks eemaldada.
Politseinik on juba eemaldatud
Politseinik on juba eemaldatud
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Esimesed 4 punkti ei oma isiklikult mingit väärtust. Ergutuspunktidest eelmine aasta, et oli neid palju küll, aga teine pool sõitu olid igalt poolt joogid otsas ehk konkreetselt jäi janusse. Muidu tore üritus, sel aastal Otepääl ning Lõuna-Eestist ei tule lihtsalt nii kiiresti tagasi. Aga järgmine aasta sobivuse korral oleks jälle stardis.mi.re kirjutas:Ühelgi teisel rattasõidul Eestis ei ole Fakto sõiduga võrreldes:1) Nii suuri hüvesid/kingitusi osalejatele võistluse sponsoritelt (Eckerö kinkekaart on tegelt juba kallim kui osalustasu).2) Ei ole võrreldavat meelelahutusprogrammi - Merlyn Uusküla ja Getter Jaani kontsert3) Ei ole võrreldava mastaabiga ergutuspunkte rajal.4) Ükski teine rattaralli ei alga Vabaduse väljakult.5) Veel võistlusnädala kolmapäeval on stardimaks põhidistantsile 22€. Võrdluseks näiteks Tartu Rattaralli stardimaks võistlusele eelneval nädalal on põhidistantsile 60€.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Mi.re - aastad pole vennad - see üritus eelmisel aastal oli 5+ - sel aastal panen kohe peale Samsungi Oteka etappi jalad jahedasse vette, et neid jahutada järgmise päeva ehk Fakto Rahvasõidu kiirenduste jaoks - aga tundub, et:
1.Kas jäetakse regamine viimasele minutile
2.Hulk uusi rattahuvilisi, kes sisenesid sellesse maailma 2009-2010-2011, on finantsraskustes
3.Rattarahval pole motti sõita igal näd.vahetusel mõni sõit ja tegeletakse lisaks rattaspordile ka muude asjadega (vaata kasvõi 22.07 Tallinna Rattaralli osalejate hulka!!!!!)
see punkt 3 läheb varsti üle, sest kes on mõned hooajad sadulas mõnulenud, need on varsti sadulas tagasi :-9
1.Kas jäetakse regamine viimasele minutile
2.Hulk uusi rattahuvilisi, kes sisenesid sellesse maailma 2009-2010-2011, on finantsraskustes
3.Rattarahval pole motti sõita igal näd.vahetusel mõni sõit ja tegeletakse lisaks rattaspordile ka muude asjadega (vaata kasvõi 22.07 Tallinna Rattaralli osalejate hulka!!!!!)
see punkt 3 läheb varsti üle, sest kes on mõned hooajad sadulas mõnulenud, need on varsti sadulas tagasi :-9
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Eks üritusi ole tõesti palju, seal hulgas ka Aerobike Cycling Agencyl endal. Samas nii nagu üritusi on palju, nii on ka nende mastaabid, korraldusse pandavad energija hulgad ning rahalised investeeringud väga erinevad.
Aerobike Cycling Agency võistlused võime laias laastus jagada kolmeks: Filter Maanteekarikasari, Filter Temposõidu Karikasari ning Fakto Auto Tallinna Rahvasõit. Esimesed kaks on sarjad, mis peavad oleme väärtuslikud tervikuna; Fakto Auto Tallinna Rahvasõit peaks aga olema hooaja tippsündmus, mille korraldusse on panustatud tunduvalt rohkem kui üksikult võttes sarjade etappidesse. Selle sõidu visiooniks on kujuneda harrastussportlaste üheks hooaja tippsündmuseks; on selge, et mitte ühegi rattasarja etapp ei suuda olla niivõrd eksklusiivne, et säärast eesmärki täita.
Fakto sõidu jaoks oleme koodanud kogu oma energija ja ressursid, et ühel korral aastas teha tõeliselt uuendislik ja kvaliteetne üritus. Millegi pärast pole Rahvasõidule hooaja tippsündmuse staatuse andmine aga õnnestunud, mida näitavad ka eelnevad kommentaarid, kus Otepää Rattamaratoni sellele sõidule eelistatakse. Siit aga koorubki vast välja minu suurim küsimus - mida peaks tegema, et Tallinna Rahvasõidust ikkagi kujuneks tõeline harrastussportlaste hooaja tippsündmus, mida eelistatakse erinevate sarjade etappidele, mitte vastupidi. Ilmselt on tegu ka kriitilise tähtsusega küsimusega, pidades silmas Fakto Auto Tallinna Rahavasõidu tulevikku. Selge on see 29. juulil toimuvas mahus üritust ei ole ei emotsionaalslet ega ka mitte materiaalselt jätkusuutlik korraldada vaid 300-le inimesele.
Aerobike Cycling Agency võistlused võime laias laastus jagada kolmeks: Filter Maanteekarikasari, Filter Temposõidu Karikasari ning Fakto Auto Tallinna Rahvasõit. Esimesed kaks on sarjad, mis peavad oleme väärtuslikud tervikuna; Fakto Auto Tallinna Rahvasõit peaks aga olema hooaja tippsündmus, mille korraldusse on panustatud tunduvalt rohkem kui üksikult võttes sarjade etappidesse. Selle sõidu visiooniks on kujuneda harrastussportlaste üheks hooaja tippsündmuseks; on selge, et mitte ühegi rattasarja etapp ei suuda olla niivõrd eksklusiivne, et säärast eesmärki täita.
Fakto sõidu jaoks oleme koodanud kogu oma energija ja ressursid, et ühel korral aastas teha tõeliselt uuendislik ja kvaliteetne üritus. Millegi pärast pole Rahvasõidule hooaja tippsündmuse staatuse andmine aga õnnestunud, mida näitavad ka eelnevad kommentaarid, kus Otepää Rattamaratoni sellele sõidule eelistatakse. Siit aga koorubki vast välja minu suurim küsimus - mida peaks tegema, et Tallinna Rahvasõidust ikkagi kujuneks tõeline harrastussportlaste hooaja tippsündmus, mida eelistatakse erinevate sarjade etappidele, mitte vastupidi. Ilmselt on tegu ka kriitilise tähtsusega küsimusega, pidades silmas Fakto Auto Tallinna Rahavasõidu tulevikku. Selge on see 29. juulil toimuvas mahus üritust ei ole ei emotsionaalslet ega ka mitte materiaalselt jätkusuutlik korraldada vaid 300-le inimesele.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Olen sõitnud nii Stockmanni kriteeriume, mis olid fantastico ( külg maas ja nahk maas) ja kahju neist, kes neist ilma jäid, kui ka sõidan Filter Tempokaid ja on vaid aja küsimus, millal MNT rattavõistluste osalejate arv ületab MTB osalejate arvu (vaadates - Kesk-Euroopa MNT/MTB harrastajate suhet), sest kes neid maastikke ikka viitsib väga kammida - maanteel saab ka ratast pesemata ja valge sokiga ülbitseda - ideaalis oleks muidugi, et MTB ja MNT kõik suuremad võistlused oleks ca 1500 startijaga ja oleks hea suure pundiga minna ....
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Lihtsalt huvi pärast küsin, et kui palju analoogilistel maanteel toimuvatel rahvasõitudel-võistlustel maastikurattaid stardis on (kui üldse on), ise maanteeratast kahjuks ei oma
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Mina olen just Elionidest loobunud ja naudin MNT sõite, mis on toodud koju kätte. Väntad rattaga starti ja pärast koju. No mida veel tahta.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Minu tagasihoidlik arvamus.
Mihkli välja toodud 4 esimest punkti on minu kui sõitja/osaleja seisukohast väärtusetud. Absoluutselt. Kahjuks. Raha tuulde loopimine.
Ralli võib alata kust tahes, kingitusi, meelelahutust, ergutuspunkte ja kontserte ei vaja. Pealtvaatajatele ja kaasa tulnud pereliikmetele võib omada väärtust. Minule hea ja huvitav trass, ladus korraldus stardis, pööretes ja finishis
on piisavad. Lisaks mõnus supiports, mille pealt jaksaksin taas koju vändata (ca 25 km).
Miks massid ei ründa?
1. Puhkuste kõrgperiood. Kes on (Tal)linnast / Eestist välja oma puhkuse planeerinud, ei tule kodurahu huvides starti.
2. Paljud "treenimise maailmameistrid" ja muidu aktiivsed punnitajad jagavad oma hooaja teadlikult kaheks osaks.
Kevad(suvi) ja hilissuvi (sügis). Praegu on nende jaoks püha puhkuseperiood. Need vennad väldivad hetkel intensiivset. Whatever it takes. TRM-l on vaja tulemus teha.
3. Eelmisel päeval on Samsungi etapp. Iga karvajalg ei jaksa kaks päeva järjest lajatada. Ma ilmselt proovin, aga täna veel ei luba.
Samsungi ületrumpamiseks on vaja vägevamat aurat, kui on aastatega sellel (küll nimesid-peasponsoreid vahetanud) sarjal kujunenud.
Vähemalt 3-5 aastat kannatlikkust ja supertasemel korraldatud võistlusi veel, Mihkel.
4. Start ja finiš eraldi kohtades. Pole küll geograafiliselt nii kriitiline kui TRM, aga ikkagi. Ise elan üle. Avalikke huve silmas pidades mõistlik otsus. Kuigi praktilistel kaalutlustel võiks olla nii start kui finish samas paigas (Jüri/Peetri). Just väljastpoolt Tallinna osalejaid arvestades. Eesti ühiskond ei ole ka veel veel küps pealinna liikluse kasvõi hetkeliseks seiskamiseks isegi puhkepäeval rattavõistluste tõttu. Siiski toetan käesoleva aasta lahendust.
5. Start Vabaduse väljakult. Autoga tulijate jaoks (eelkõige väljastpoolt Tallinna) paras PITA. Kõigil pole võtta teist juhti, kes auto stardist finišisse tooksid. Kesklinnas parkimine MAKSAB. Stardimaterjalide hulgas võiks olla ntx kogu võistluspäeva Tallinnas tasuta parkimist lubav kupong ükskõik mis krdi parklas, seda juba eelnevalt väljareklaamituna.
6. MNT rattaid on küll üha rohkem ja rohkem, kuid vt punkte 1, 2, 3, 4 ja 5.
7. Garanteerige, et stardikohtuniku auto liigub kuni tehnilise stardini 30 km/h. Möödunud aastal polnud ka 40+ km/h piisav, et
"stardiauto" taga püsida. Ees anti auto juhtimisel kuuma nii, et hilises keskeas karvajalg pudenes juba enne Tartu mnt tõusu. Ässadele eluliselt vajalik, kuid karvajalgadele avalik pettus.
8. Leppige CFC-ga kokku, mis kaalu milline MNT võistlus omab ja milline neist peaks olema pealinna sektori tähtvõistlus.
Just my 2 cents.
Mihkli välja toodud 4 esimest punkti on minu kui sõitja/osaleja seisukohast väärtusetud. Absoluutselt. Kahjuks. Raha tuulde loopimine.
Ralli võib alata kust tahes, kingitusi, meelelahutust, ergutuspunkte ja kontserte ei vaja. Pealtvaatajatele ja kaasa tulnud pereliikmetele võib omada väärtust. Minule hea ja huvitav trass, ladus korraldus stardis, pööretes ja finishis
on piisavad. Lisaks mõnus supiports, mille pealt jaksaksin taas koju vändata (ca 25 km).
Miks massid ei ründa?
1. Puhkuste kõrgperiood. Kes on (Tal)linnast / Eestist välja oma puhkuse planeerinud, ei tule kodurahu huvides starti.
2. Paljud "treenimise maailmameistrid" ja muidu aktiivsed punnitajad jagavad oma hooaja teadlikult kaheks osaks.
Kevad(suvi) ja hilissuvi (sügis). Praegu on nende jaoks püha puhkuseperiood. Need vennad väldivad hetkel intensiivset. Whatever it takes. TRM-l on vaja tulemus teha.
3. Eelmisel päeval on Samsungi etapp. Iga karvajalg ei jaksa kaks päeva järjest lajatada. Ma ilmselt proovin, aga täna veel ei luba.
Samsungi ületrumpamiseks on vaja vägevamat aurat, kui on aastatega sellel (küll nimesid-peasponsoreid vahetanud) sarjal kujunenud.
Vähemalt 3-5 aastat kannatlikkust ja supertasemel korraldatud võistlusi veel, Mihkel.
4. Start ja finiš eraldi kohtades. Pole küll geograafiliselt nii kriitiline kui TRM, aga ikkagi. Ise elan üle. Avalikke huve silmas pidades mõistlik otsus. Kuigi praktilistel kaalutlustel võiks olla nii start kui finish samas paigas (Jüri/Peetri). Just väljastpoolt Tallinna osalejaid arvestades. Eesti ühiskond ei ole ka veel veel küps pealinna liikluse kasvõi hetkeliseks seiskamiseks isegi puhkepäeval rattavõistluste tõttu. Siiski toetan käesoleva aasta lahendust.
5. Start Vabaduse väljakult. Autoga tulijate jaoks (eelkõige väljastpoolt Tallinna) paras PITA. Kõigil pole võtta teist juhti, kes auto stardist finišisse tooksid. Kesklinnas parkimine MAKSAB. Stardimaterjalide hulgas võiks olla ntx kogu võistluspäeva Tallinnas tasuta parkimist lubav kupong ükskõik mis krdi parklas, seda juba eelnevalt väljareklaamituna.
6. MNT rattaid on küll üha rohkem ja rohkem, kuid vt punkte 1, 2, 3, 4 ja 5.
7. Garanteerige, et stardikohtuniku auto liigub kuni tehnilise stardini 30 km/h. Möödunud aastal polnud ka 40+ km/h piisav, et
"stardiauto" taga püsida. Ees anti auto juhtimisel kuuma nii, et hilises keskeas karvajalg pudenes juba enne Tartu mnt tõusu. Ässadele eluliselt vajalik, kuid karvajalgadele avalik pettus.
8. Leppige CFC-ga kokku, mis kaalu milline MNT võistlus omab ja milline neist peaks olema pealinna sektori tähtvõistlus.
Just my 2 cents.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
ehhee. kõike nii kiirelt ei saavuta. ikka kannatlikkust on ka vaja. minuarust väga hea ja lahe üritus, millel suur perspektiiv. Olemas hea rajamaterjal, rohkelt kaasaelajaid ning ka osavõtjaid. Kõige selle realiseerimine võtab aga aega. Natuke rohkem kui 1-3 aastat; Elioni sari on hetkel jätkusuutlik ning sellega kohe konkureerida pole päris otstarbekas. Hoopis olulisem on leida rattasõidule suvises kalendris hea aeg. Juulikuu vist ei sobi selleks kohe mitte (vähemalt algusaastatel), sest kes meist juulis ei puhkaks ning puhkuseaega maratoni sobitada on päris keeruline. Kui lisaks samal ajal veel mitmed head üritused kattuvad (nt viljandi folk), ongi per*e natuke majas. Sobiv toimumisaeg on ikkagi väga oluline.mi.re kirjutas: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit peaks aga olema hooaja tippsündmus, mille korraldusse on panustatud tunduvalt rohkem kui üksikult võttes sarjade etappidesse. Selle sõidu visiooniks on kujuneda harrastussportlaste üheks hooaja tippsündmuseks; Fakto sõidu jaoks oleme koodanud kogu oma energija ja ressursid, et ühel korral aastas teha tõeliselt uuendislik ja kvaliteetne üritus. Millegi pärast pole Rahvasõidule hooaja tippsündmuse staatuse andmine aga õnnestunud, mida näitavad ka eelnevad kommentaarid, kus Otepää Rattamaratoni sellele sõidule eelistatakse. Siit aga koorubki vast välja minu suurim küsimus - mida peaks tegema, et Tallinna Rahvasõidust ikkagi kujuneks tõeline harrastussportlaste hooaja tippsündmus, mida eelistatakse erinevate sarjade etappidele, mitte vastupidi.
Mida valjomine sa sõuad, seda kovam jalg om.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Elan Tallinna kesklinnas. Auto viin ennelõunat Peetri külla parajalt nii, et saaks rattaga soojendussõidu teha vabaduse väljakule.erikr kirjutas: ...
4. Start ja finiš eraldi kohtades. Pole küll geograafiliselt nii kriitiline kui TRM, aga ikkagi. Ise elan üle. Avalikke huve silmas pidades mõistlik otsus. Kuigi praktilistel kaalutlustel võiks olla nii start kui finish samas paigas (Jüri/Peetri). Just väljastpoolt Tallinna osalejaid arvestades. Eesti ühiskond ei ole ka veel veel küps pealinna liikluse kasvõi hetkeliseks seiskamiseks isegi puhkepäeval rattavõistluste tõttu. Siiski toetan käesoleva aasta lahendust.
Finišis saab juba autost kenasti teised riided selga ja taastusjoogid ja muud "pudrud" sisse kallata.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Teil on suured ambitsioonid, aga nii lühikese ajaga on väga keeruline varem välja kujunenud harjumusi muuta. Inimesed on harjunud osalema Tartu Maratoni üritustel, Elionidel ja ehk ka Maijooksu ja Seb sügisjooksu võib siia patta panna. Kõik ülejäänud peavad kliente omavahel jagama. Ja muutused võtavad aega. Ka TRRil polnu teisel korraldusaasal tuhandeid osalejaid.
Ka mulle tundub, et teil suur osa aurust läheb valesse kohta- kes kurat tahab eckeröga soome sõita? Kellele veel peale Alvaro laste läheb korda Getter Jaani? Kes see Uusküla on? Iseasi kui oleks Uuspõld
Hea rattasõidu kõige olulisem eeldus on hea rada. Kui rada on hea, siis pole muud tilu-lilu sinna juurde vaja. Kui rada emotsionaalselt midagi ei paku, suunajad, märgistus jmt on kehv, siis sa võid teha 0 eurose stardimaksuga võistluse, aga kohale masse ikka ei meelita. Täna pole ma veel kindel kas Tallinna lähiümbruse lausikul looklev rada selle kriteeriumi täidab. Pühapäeval näeme.
Ka mulle tundub, et teil suur osa aurust läheb valesse kohta- kes kurat tahab eckeröga soome sõita? Kellele veel peale Alvaro laste läheb korda Getter Jaani? Kes see Uusküla on? Iseasi kui oleks Uuspõld
Hea rattasõidu kõige olulisem eeldus on hea rada. Kui rada on hea, siis pole muud tilu-lilu sinna juurde vaja. Kui rada emotsionaalselt midagi ei paku, suunajad, märgistus jmt on kehv, siis sa võid teha 0 eurose stardimaksuga võistluse, aga kohale masse ikka ei meelita. Täna pole ma veel kindel kas Tallinna lähiümbruse lausikul looklev rada selle kriteeriumi täidab. Pühapäeval näeme.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Usun, et vähese regamise põhiprobleemiks on Samsungi sarjaga samal nädalavahetusel konkureerimine.
Kolm esimest punkti (kingitused, kisakoorid ja esinejad) ei ole kindlasti võistluse valikul argumendiks. Getter Jaanit tuleb mu tütar vaatama. Tema tänud Sulle sele eest.
Hiline stardiaeg hakib päeva rohkem ära. Kell 12 on hea kompromiss kaugemalt tulijatega.
Kolm esimest punkti (kingitused, kisakoorid ja esinejad) ei ole kindlasti võistluse valikul argumendiks. Getter Jaanit tuleb mu tütar vaatama. Tema tänud Sulle sele eest.
Hiline stardiaeg hakib päeva rohkem ära. Kell 12 on hea kompromiss kaugemalt tulijatega.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
tallinnal on üks suur eelis - see asub suures osas ikkagi mere ääres. teosammul liigume selles suunas, et seda suurt eelist õpiksime märkama ja paremini ära kasutama. Ka rattasõidud pole erandiks. nii keeruline kui see ka poleks ega tunduks.Rain kirjutas: Hea rattasõidu kõige olulisem eeldus on hea rada. Kui rada on hea, siis pole muud tilu-lilu sinna juurde vaja. Kui rada emotsionaalselt midagi ei paku, suunajad, märgistus jmt on kehv, siis sa võid teha 0 eurose stardimaksuga võistluse, aga kohale masse ikka ei meelita. Täna pole ma veel kindel kas Tallinna lähiümbruse lausikul looklev rada selle kriteeriumi täidab. Pühapäeval näeme.
Mida valjomine sa sõuad, seda kovam jalg om.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Kui siin juba avalikuks aruteluks läks, siis esineksin ise veel üle mõttearendusega antud teemal.
Nimelt mulle on jäänud hoopis mulje, et igasugune tilu-lilu võistluse kõrval ongi tegelikult see, mille põhjal hinnangut üritusele antakse. Endise sportlasena olen mõneti ka foorumlastega nõus, et peamiseks peaks ikkagi jääma võidusõit ise - omal ajal sõitsin sõidu ära ja olin õnnelik, et üldse Eestis sõita saab -, ent tänane elu näitab hoopis teist trendi.
Viis aastat tagasi, kui mina võistluskorraldusega tegelema hakkasin, siis korraldati Neljapäevakuid -tänane Filter Temposõidu Karikasari - umbes sellises vormis, et tõmati kriidiga joon maha, pööre oli suure kuuse juures ning aega võeti stopperiga. Sõita sai, aeg sai kirja, protokollid tehti ning mis peamine, stardimaks oli maru odav; mäletan veel aegu, kus stardikas oli 25 krooni. Ja tegelikult oli täitsa ok, mina olin iga kord platsis ja mulle meeldis. Samas viimastel aastatel leidsin protokollist lisaks endale vaeva mõnikümmend inimest.
Nüüd, mis siis on muutunud - võistluslinnak on läinud fääncymaks, raja tähistus põhjalikumaks ning kui kolmapäevaku võistluskeskuses WC kasutamise võimalust ei ole, siis on korraldajal kuri karjas; eraldistart oma olemuselt aga on ikka see sama, mis 5a tagasi. Küll on aga stardis 200 inimest, mitte enam 40 võistlejat.
Väidan - neid, kes puhtsalt ja ainult võidu kihutama lähevad, on ikkagi vähe. Enamik meist ostib pigem emotsiooni ja meelelahutust ja kõik see tilu-lilu võistluskeskuse ümber tegelikult just selle õige emotsiooni loobki.
Tristari korraldust kiidetakse, sest seal olevat hea fiiling - igast trall ümber võistluse. Samsung vs Marimetsa cup - Samsungis käib palju rohkem rahvast, olgugi et Marimetsa cupi stardimaksud on märksa soodsamad ja võistluspaigad üsnagi põnevad (Näiteks Vormsi saar). Filter Tempol käib palju rohkem rahvast kui näiteks Premium 7 temposarjas, kuigi Tartu kandi rajad on palju mägisemad ja seeläbi põnevamad.
Seega mulle tundub, et tegelikult ikkagi põnev rada ei ole see, mis üksinda massid joonele tooks. Tõestuseks tooks siinkohal kasvõi omal ajal Eesti Maanteekarikasarjas figureerinud Suure-Munamäe Rattaralli. Seal oli ikka mega mägine rada ning finiš Suure-Munamäe torni kõrval, Eesti karmima tõusu tipus, oli elamus omaette. Aga joonel oli kõigest 150 võistlejat.
Nimelt mulle on jäänud hoopis mulje, et igasugune tilu-lilu võistluse kõrval ongi tegelikult see, mille põhjal hinnangut üritusele antakse. Endise sportlasena olen mõneti ka foorumlastega nõus, et peamiseks peaks ikkagi jääma võidusõit ise - omal ajal sõitsin sõidu ära ja olin õnnelik, et üldse Eestis sõita saab -, ent tänane elu näitab hoopis teist trendi.
Viis aastat tagasi, kui mina võistluskorraldusega tegelema hakkasin, siis korraldati Neljapäevakuid -tänane Filter Temposõidu Karikasari - umbes sellises vormis, et tõmati kriidiga joon maha, pööre oli suure kuuse juures ning aega võeti stopperiga. Sõita sai, aeg sai kirja, protokollid tehti ning mis peamine, stardimaks oli maru odav; mäletan veel aegu, kus stardikas oli 25 krooni. Ja tegelikult oli täitsa ok, mina olin iga kord platsis ja mulle meeldis. Samas viimastel aastatel leidsin protokollist lisaks endale vaeva mõnikümmend inimest.
Nüüd, mis siis on muutunud - võistluslinnak on läinud fääncymaks, raja tähistus põhjalikumaks ning kui kolmapäevaku võistluskeskuses WC kasutamise võimalust ei ole, siis on korraldajal kuri karjas; eraldistart oma olemuselt aga on ikka see sama, mis 5a tagasi. Küll on aga stardis 200 inimest, mitte enam 40 võistlejat.
Väidan - neid, kes puhtsalt ja ainult võidu kihutama lähevad, on ikkagi vähe. Enamik meist ostib pigem emotsiooni ja meelelahutust ja kõik see tilu-lilu võistluskeskuse ümber tegelikult just selle õige emotsiooni loobki.
Tristari korraldust kiidetakse, sest seal olevat hea fiiling - igast trall ümber võistluse. Samsung vs Marimetsa cup - Samsungis käib palju rohkem rahvast, olgugi et Marimetsa cupi stardimaksud on märksa soodsamad ja võistluspaigad üsnagi põnevad (Näiteks Vormsi saar). Filter Tempol käib palju rohkem rahvast kui näiteks Premium 7 temposarjas, kuigi Tartu kandi rajad on palju mägisemad ja seeläbi põnevamad.
Seega mulle tundub, et tegelikult ikkagi põnev rada ei ole see, mis üksinda massid joonele tooks. Tõestuseks tooks siinkohal kasvõi omal ajal Eesti Maanteekarikasarjas figureerinud Suure-Munamäe Rattaralli. Seal oli ikka mega mägine rada ning finiš Suure-Munamäe torni kõrval, Eesti karmima tõusu tipus, oli elamus omaette. Aga joonel oli kõigest 150 võistlejat.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Arvatavasti ei saa me siin foorumis teada, mis toimub nende masside peas. Eks kõigil on õigus rohkem või vähem.
Põhjus, miks näiteks CC Rota Mobilis pani Fakto Rahvasõidule välja suurema "koondise", kui kunagi varem ühelegi teisele võistlusele, oli sinna juurde kuuluv "tilu-lilu" (kõigile on kohustuslik Getter-Jaanit kuulata)! Sellest hoolimata, et meie prioriteedid on alati olnud maastikul.
Tore oleks näha, et Tallinnasse tekiks TRR-i konkurent. Siiamaani aga massid ei pea seda veel piisavalt prestiizheks või tuntud ürituseks.
Põhjus, miks näiteks CC Rota Mobilis pani Fakto Rahvasõidule välja suurema "koondise", kui kunagi varem ühelegi teisele võistlusele, oli sinna juurde kuuluv "tilu-lilu" (kõigile on kohustuslik Getter-Jaanit kuulata)! Sellest hoolimata, et meie prioriteedid on alati olnud maastikul.
Tore oleks näha, et Tallinnasse tekiks TRR-i konkurent. Siiamaani aga massid ei pea seda veel piisavalt prestiizheks või tuntud ürituseks.
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee