RailTrial
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
http://trial.shec.ee/foorum/viewtopic.php?t=115
Mõned pildid siis!
Varsti laseb ka video arvutisse
Siis see ka netti =)
Mõned pildid siis!
Varsti laseb ka video arvutisse
Siis see ka netti =)
Algus on alati raske...
biketrials.ee
biketrials.ee
kui huvi puudub siis ei huvita sind ka pildid .. praegu nii et kasutajad lisavad pildid.. pärast lisan galeriisse!! kus juba kõik saavad vaadata!
sry
kahjuks see moodul ei luba nii teha et mitte reg kasutajad ka pilte näeks!!
Ei hakka koodi ka muutma!
sry
kahjuks see moodul ei luba nii teha et mitte reg kasutajad ka pilte näeks!!
Ei hakka koodi ka muutma!
Algus on alati raske...
biketrials.ee
biketrials.ee
siis pead ootama kuni pildid kogutud saan ja galeriise lisan =)
Algus on alati raske...
biketrials.ee
biketrials.ee
sai ka käidud lasteaiaealise pojaga kaemas - äratamaks huvi rattateema vastu.
Eemalt jäi silma
- ketaspidurite kasutamine vaid esirattal - tegelikult ka krossiratastel on näha olnud - ilmselt pidurdusjõu ja hinna hea kompromiss.
- paljudel olid Chris Kingi rummud, nii 26" kui 20" ratastega
- kui polnud ketaspidurid, siis valdavalt kasutatakse hüdraulilisi pidureid
- kui mõnel oli velg mingi eriti karm, siis võitja Martin Kleivart kasutas ees Mavic Crossmax SL 2003!!! Kusjuures mehed hüppavad ja maanduvad sageli ka esirattal ning kahvlid on jäigad!! Taga oli mehel küll mingi tõsisem velg.
Eemalt jäi silma
- ketaspidurite kasutamine vaid esirattal - tegelikult ka krossiratastel on näha olnud - ilmselt pidurdusjõu ja hinna hea kompromiss.
- paljudel olid Chris Kingi rummud, nii 26" kui 20" ratastega
- kui polnud ketaspidurid, siis valdavalt kasutatakse hüdraulilisi pidureid
- kui mõnel oli velg mingi eriti karm, siis võitja Martin Kleivart kasutas ees Mavic Crossmax SL 2003!!! Kusjuures mehed hüppavad ja maanduvad sageli ka esirattal ning kahvlid on jäigad!! Taga oli mehel küll mingi tõsisem velg.
ketaspidur tahab parema modulatsiooni... ei ütleks et hinna hea kompromiss on, head ketaspidurid ikka sinna 5000+ kanti.
Chris-king on kvaliteetne, kerge ja omab 72 haakumispunkti... kahjuks väga kallis
Magura Hs-33(hüdraulilised pidurid) kasutatakse tavaliselt taga...pidurdus jõu, modulatsiooni pärast
ees kasutati ka päris palju xtr v-pidurit.
Kleivardil oli ees radikaalselt laotud ka jooks.
Chris-king on kvaliteetne, kerge ja omab 72 haakumispunkti... kahjuks väga kallis
Magura Hs-33(hüdraulilised pidurid) kasutatakse tavaliselt taga...pidurdus jõu, modulatsiooni pärast
ees kasutati ka päris palju xtr v-pidurit.
Kleivardil oli ees radikaalselt laotud ka jooks.
Viimati muutis nael, 08. 12. 2003. 13:34, muudetud 1 kord.
Algus on alati raske...
biketrials.ee
biketrials.ee
Tahtsin ise just sama pakkuda. "Tavalistel" tagarummudel vist vaid 24 hammast. Trialis peaks aga äkilisel haakumisel väga suur osatähtsus olema. Aga Crossmax SL esirattana.....mmm.....vahest kerge kaalu pärast? Kogu aeg nokk püsti, väsitab ruttu ära muidu...nael kirjutas:Chris-king on kvaliteetne, kerge ja omab 72 haakumispunkti... kahjuks väga kallis
shimanol on 16 haakumis kohta.. silent clutch võrdne 36-ga(kuid jama pehme tunne on)
osad hoped ka vist 36
rb design 36
jne...
osad hoped ka vist 36
rb design 36
jne...
Algus on alati raske...
biketrials.ee
biketrials.ee
Triali pildid
Aadressil http://www.zone.ee/huko/ on hulgaliselt pilte, mis ma Kalevi hallis teha plõksutasin.
Ja reklaami võib ülesse riputada ka sellesse triali foorumisse , ise seal regatud pole.
Kui soovijaid on, siis võin anda ka "toormaterjali", reso 2272x1704, suurus 1,2- 2,1 MB.
Ja reklaami võib ülesse riputada ka sellesse triali foorumisse , ise seal regatud pole.
Kui soovijaid on, siis võin anda ka "toormaterjali", reso 2272x1704, suurus 1,2- 2,1 MB.
Signature sucks!