Brevetid 2012
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Brevetid 2012
Sellel aastal sõidetakse kaks brevetit:
200 km-16.06 mööda rannikut Haapsaluni ja sealt tagasi
300 km-04.08 idee on et rongiga Valka ja sealt Tallinna
Paar sõna seletuseks mis see brevet on:
Osavõtmine:
Brevetist võib osa võtta igaüks.Brevetit pääseb sõitma ostes brevet-kaardi breveti stardist.Brevet kaardi hind on 6.-€
mis sisaldab kaarti ja selle registreerimist peakorraldaja juures Pariisis.
Taustast:
Randonneur-brevet (edspidi brevet) on organiseeritud 200km-1400km rattaüritus.Brevet
ei ole võistlus vaid on vabasõit mis tuleb läbida etteantud kontrollaja jooksul.Keskmine
kiirus koos peatustega peab olema min.15 km/h
Reeglid (Lühikokkuvõte)
*Osaleja sõidab etteantud teekonna ja võtab oma brevet-kaardile templid kokkulepitud
kontrollpunktides nende lahtiolekuaegadel.
*Jalgratas lisavarustusega peab olema kohalikele seadustele vastav ainult inimjõul liikuv
liikumisvahend.
*Hooldusauto on lubatud ainult kontrollpunktides.
*Osaleja võib kontrollaja sees ise valida sõidukiiruse ja puhkeajad.
Kontrollpunktid
Breveti puhkekohtasid nimetetakse kontrollpunktideks(KP),millede mõte on jälgida sõidu
kulgemist lähtuvalt kontrollaegadest ja anda võimalust söömiseks ja puhkuseks.
Lühematel brevetitel KP on tavaliselt bensiinijaamades,söögikohtades või
väiksemates poodides.Pikematel brevetitel on osades KP-s ka magamisvõimalus.
Arvestades Eestis toimuvate brevetite väikest osalejate arvu siis KP-des tavaliselt korraldajat
ei ole.Siis küsitakse tempel KP-s asuvast kassast.
200 km-16.06 mööda rannikut Haapsaluni ja sealt tagasi
300 km-04.08 idee on et rongiga Valka ja sealt Tallinna
Paar sõna seletuseks mis see brevet on:
Osavõtmine:
Brevetist võib osa võtta igaüks.Brevetit pääseb sõitma ostes brevet-kaardi breveti stardist.Brevet kaardi hind on 6.-€
mis sisaldab kaarti ja selle registreerimist peakorraldaja juures Pariisis.
Taustast:
Randonneur-brevet (edspidi brevet) on organiseeritud 200km-1400km rattaüritus.Brevet
ei ole võistlus vaid on vabasõit mis tuleb läbida etteantud kontrollaja jooksul.Keskmine
kiirus koos peatustega peab olema min.15 km/h
Reeglid (Lühikokkuvõte)
*Osaleja sõidab etteantud teekonna ja võtab oma brevet-kaardile templid kokkulepitud
kontrollpunktides nende lahtiolekuaegadel.
*Jalgratas lisavarustusega peab olema kohalikele seadustele vastav ainult inimjõul liikuv
liikumisvahend.
*Hooldusauto on lubatud ainult kontrollpunktides.
*Osaleja võib kontrollaja sees ise valida sõidukiiruse ja puhkeajad.
Kontrollpunktid
Breveti puhkekohtasid nimetetakse kontrollpunktideks(KP),millede mõte on jälgida sõidu
kulgemist lähtuvalt kontrollaegadest ja anda võimalust söömiseks ja puhkuseks.
Lühematel brevetitel KP on tavaliselt bensiinijaamades,söögikohtades või
väiksemates poodides.Pikematel brevetitel on osades KP-s ka magamisvõimalus.
Arvestades Eestis toimuvate brevetite väikest osalejate arvu siis KP-des tavaliselt korraldajat
ei ole.Siis küsitakse tempel KP-s asuvast kassast.
Re: Brevetid 2012
Esimene sõit kohe-kohe ukse ees.
Ikka toimub?
Kas on ka täpne stardikoht ja aeg paigas?
Ikka toimub?
Kas on ka täpne stardikoht ja aeg paigas?
Re: Brevetid 2012
Lisaks Kalevi küsimusele uuriks lisaks, kas osalemiseks peab mingi eelregistreerimise protseduuri ka läbima või lihtsalt tuleb nii umbes pool tundi enne starti kohal olla?
Re: Brevetid 2012
Laagri maksikas sobiks stardiks valatult:-) Plaan fixed geariga kaasas tillerdada, päris 200km per päev polegi sellel teinud. Sai suur osa sellest rajast nädalavahetusel läbi hööveldatud ja väga ok on, vähemalt kuni Noarootsini.
Re: Brevetid 2012
Start on siis laupäeval kell 8.00 Laagri Maksimarketi eest.Siis jõuab õhtupoole veel kodus ka toimetada.
Tee läheks siis Paldiski-Padise-Nõva-Linnamäe-Keila(Vasalemma kandis oli eelmine nädal teeremont,kui on ikka siis Ääsmäe)-Tallinn.Plaanitav sõiduaeg 8-9 tundi sõltub tuulest ja osalejate arvust.
Kaasa siis 6.-€ brevetikaardi jaoks,söögiraha ja hea tuju.
Andrus
5133530
Tee läheks siis Paldiski-Padise-Nõva-Linnamäe-Keila(Vasalemma kandis oli eelmine nädal teeremont,kui on ikka siis Ääsmäe)-Tallinn.Plaanitav sõiduaeg 8-9 tundi sõltub tuulest ja osalejate arvust.
Kaasa siis 6.-€ brevetikaardi jaoks,söögiraha ja hea tuju.
Andrus
5133530
Re: Brevetid 2012
Paistab, et mingi remont seal on jah. Ametliku info järgi kuni 16. august.
http://www.inspirit.ee/maantee/
Mina olen igatahes käpp.
http://www.inspirit.ee/maantee/
Mina olen igatahes käpp.
Re: Brevetid 2012
Jägmisel laupäeval 04.08 sõidetakse 300 km brevet.
Sedapuhku on teekond järgmine:Laagri Maksimarket-Kohila-Jäneda-Kadrina-Loksa-Kaberneeme-Laagri.
Start on siis 8.00 Laagri Maksimarketi eest.
Kaasa nagu ikka 6.-€ breveti kaardi jaoks,söögiraha ja hea tuju.
Sedapuhku on teekond järgmine:Laagri Maksimarket-Kohila-Jäneda-Kadrina-Loksa-Kaberneeme-Laagri.
Start on siis 8.00 Laagri Maksimarketi eest.
Kaasa nagu ikka 6.-€ breveti kaardi jaoks,söögiraha ja hea tuju.
Re: Brevetid 2012
Soovitan vaadata uut versiooni:Prommar kirjutas:..http://www.inspirit.ee/maantee/..
http://tarktee.mnt.ee
Re: Brevetid 2012
Kui pikalt oleks plaan sõita ning palju osalejaid on?
Vaikselt nagu tahaks ka ühineda.
Vaikselt nagu tahaks ka ühineda.
Kõik on võimalik aga vahest on lihtsalt liiga vähe motivatsiooni...
Re: Brevetid 2012
Eelmine aasta kulus 300 km läbimisele pea 14 tundi , kuid siis toimus sõit aprilli
lõpus kus kilomeetreid polnud veel palju kogutud ning üks puhkepaus venis vale
sõõgikoha valiku tõttu üle tunni pikkuseks.Praegu loodaks 13 tunniga hakkama saada.
Palju osalejaid tuleb , seda kunagi ette ei tea,kuna eelregistreerimist pole.
lõpus kus kilomeetreid polnud veel palju kogutud ning üks puhkepaus venis vale
sõõgikoha valiku tõttu üle tunni pikkuseks.Praegu loodaks 13 tunniga hakkama saada.
Palju osalejaid tuleb , seda kunagi ette ei tea,kuna eelregistreerimist pole.
Re: Brevetid 2012
ei hakanud uut teemat tegema ,aga tahtsin uurida ,et kas 2013a. kaa neid sõite tehakse? kuna filtri sarjas on vaid sajased sutsakad, aga tahaks siiski ka mõnd pikemat sõitu proovida.