http://www.tartumaraton.ee/seb-16-tartu ... gramm-3283
Teemasse kõik asjakohane, selle aasta kummimood, rajaolud jne
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Vaesel mehel on ikka elu kordades lihtsam, ei pea oma pead selliste "filosoofiliste" küsimustega vaevama. Lisaks veel on kindlasti küsimus, kas kahvel või amort, bike või cyclo, jne?Nongrata kirjutas:Kummivalikuga võib laupäeval tegeleda, siis on olud teada, aga valdav osa trassist on kruus ja metsateed, kus muster ei oma tähtsust.
Selleks, et probleemivabalt elada ei pea tingimata vaene olema. Piisab ka laiskusest.MarttiM kirjutas:Vaesel mehel on ikka elu kordades lihtsam, ei pea oma pead selliste "filosoofiliste" küsimustega vaevama. Lisaks veel on kindlasti küsimus, kas kahvel või amort, bike või cyclo, jne?Nongrata kirjutas:Kummivalikuga võib laupäeval tegeleda, siis on olud teada, aga valdav osa trassist on kruus ja metsateed, kus muster ei oma tähtsust.
Saab ilusti hakkama,kuna enamjaolt on rada kiire.Mudasema ilma korral tuleb natukene teist trajektoori valida,kuid selle rattaga hätta ei jää kuival.Doodle kirjutas:Oskab keegi rääkida, kas seda TRM rada lühemat on võimalik hübriidiga läbida(Scott Sportster)? Või on ikka täiesti ulme mudane, porine, auklik rada?
Kindlasti on.Doodle kirjutas:Oskab keegi rääkida, kas seda TRM rada lühemat on võimalik hübriidiga läbida(Scott Sportster)?
Kas pärast maratoni on kuskile aja peale minek? Kui võimalik, siis planeeri ikka nii, et jääb aega ka loodust nautida, kummi vahetada, hinge tõmmata ja mitte ennast kooma sõita xxx(x) koha peale rabeledes. Ratas vali ka selline, millega tundub mõnusam sõita.H.S kirjutas:Kas keegi oskab arvata, kui suur võib tulla ajavahe pikal distansil, kui läbida 29 hübriidiga või 26 -ga ? Eeldusel et ilm on kuiv.
minu naine sõitis lühikese raja Sportsteriga läbi ja probleeme polnud, rehv oli ostes all olnud Rapid Rob ...Doodle kirjutas:Oskab keegi rääkida, kas seda TRM rada lühemat on võimalik hübriidiga läbida(Scott Sportster)? Või on ikka täiesti ulme mudane, porine, auklik rada?
Kuna sõidan seda maad vist kaua, siis on pärast jube kiire koju minekugasiim_s kirjutas: Kas pärast maratoni on kuskile aja peale minek?
Vali mugavuse järgi ja see on valik on tõenäoliselt ka kiirem.H.S kirjutas:Kuna sõidan seda maad vist kaua, siis on pärast jube kiire koju minekuga![]()
Kui ajas on märkimisväärne vahe siis valiks kiirema võimaluse, aga kui vahe jääb minimaalseks valiksin muidugi mugavuse järgi.
olles läbinud pika raja eelmine aasta 20" kokukaga, millel all mustrita rehvid ning pidurdamiseks ainult jalgpidur, siis võin ametlikult kinnitada, et ratas pole olulineDoodle kirjutas:Oskab keegi rääkida, kas seda TRM rada lühemat on võimalik hübriidiga läbida(Scott Sportster)? Või on ikka täiesti ulme mudane, porine, auklik rada? :)
Aja vahe tuleb suhteliselt ebaoluline. Nagu juba eelpooll soovitatud, vali mugavam. Eriti puhuks kui on teada, et aega läheb niikuinii kõvasti. Tegin kunagi proovi, et kas 26" hardtail on kiirem kui 26" fullsuss. Ei olnud. Ei saanud paremat aega.H.S kirjutas:Kas keegi oskab arvata, kui suur võib tulla ajavahe pikal distansil, kui läbida 29 hübriidiga või 26 -ga ? Eeldusel et ilm on kuiv.
29" Sportsteriga sõitsin eelmisel aastal pikka distantsi. Rada oli suhteliselt pehme, aga suurema pingutuseta oli koht 800 sees. Rehv oli suurema mustriga kitsam cyclo rehv. Aasta varem sõitsin täiesti tavalise mustriga standard tänava rehviga (mis oli rattal ostes all). Kitsa rehviga ei ole probleem, kui kehakaal liig ajuur ei ole. Endal vaid 69 kg. Eelmine aasta sai ka 6 Samsung-i etappi sama hübriidi sõidetud. Olen nõus teiste kommenteerijatega, et rada tuleb targalt valida. Kitsam ja väiksema mustriga rehv võib teatud tingimustel TM-il isegi hea valik olla, sest korjab vähem pori ja heina ning kruusal on kiire. Sellel aastal on ratas teine 29" ja rehvid FF 2.0. Näha saab, kas tuleb kiirem aeg, kui hybriidiga.Doodle kirjutas:Oskab keegi rääkida, kas seda TRM rada lühemat on võimalik hübriidiga läbida(Scott Sportster)? Või on ikka täiesti ulme mudane, porine, auklik rada?
esimeses tp-s topsis... järgnevates ka pudelis...kapuuts kirjutas:Tuletage meelde, kas tp-des saab jooki ka pudelis v ainult topsis.
Vaatasin diagonaalis kodulehte, kuid sealt ei leidnud. Kuid mälu järgi on igal aastal koos numbriga antud infomaterjalis joogipunktide kohta detailne info (milles, mida jne).erikr kirjutas:Päris igas ei saanud vist pudelis. Esimeses vast mitte. Sealt edasi umbes üle ühe kindlasti, kui mitte igas. Äkki on TRM kodukal olevas meelespeas midagi?
Sõitsin lapse kõrval avatud rajal lühikese distantsi läbi ja rada oli sõidetav suvalise ratta ja kummiga. Mõnes kruusa/liiva kurvis on nupuline välisserv edulisem sliki ees, kuid jalga pole vaja maha panna. Ei usu ka erilist olukorra muutust pühapäevaks.Doodle kirjutas:Oskab keegi rääkida, kas seda TRM rada lühemat on võimalik hübriidiga läbida(Scott Sportster)? Või on ikka täiesti ulme mudane, porine, auklik rada?
Ma sõidan kõik MNT ja MTB sõidud hübriidiga ja enam ei viitsi isegi maanteesõitude jaoks karvasemaid kumme maanteejooksude vastu vahetada ja ei saaks öelda, et ma kellegile jalgu jään :_)KaupoR kirjutas:Eestis on võibolla 2-3 maratoni, kus hübriidiga hakkama ei saa. TRM ei ole kindlasti üks neist.
tartumaraton.ee kirjutas:Kuna viimane ilmaennustus näitab, et SEB 16. Tartu Rattamaratoni võisltuspäeval ehk 15. septembril on loota päikesepaistelist ja sademetavaba ilma, siis ei valmistata rajal ette ka rattapesupunkte.
urmas97 kirjutas:Mul oli aastaid hübriid Trek 7300fx ja ma ütleks, et mulle isiklikult küll sellega kruusal või pisut pehmemal pinnasel sõita ei meeldinud. Põrutab palju ja pehmel pinnasel jääb pidevalt kinni nii, et peab jõuga ennast läbi vedama. Nüüd sõidan MTBga ja ma ütleks, et see on hoopis teine tera. Minu arvamus on, et isegi kui tuleb kuiv sõit ja kruusaralli, siis palju mugavam ja lihtsam on MTBga seda läbida.
See pole cycloka kumm, see on linnaratta kumm.Semm kirjutas:Ise esimest korda pikale distantsile ja üldse maratonile, seega küsiks, et kas hetkeste ilmadega ca 14-16 kraadi sooja, pannakse ikka lühem dress selga? Et pikaga võib hakata reaalselt palav ilmselt? Homme tundub selline ilma vihmata ilm olema. Ja täitsa esimest korda siis tsüklokaga ja rehv on Schwalbe Citizen 700 x 37C, siis kas ma peaks ikka varurehvi endale ostma jne? Kui reaalsed need rehvipurunemised on, sest rehv on siiski suht slikk.
Tsüklokas linnarehviga, loodan siis parimat. Rehvirõhu peaks ka vast 4bar. peale laskma. Ise stardin ka viimasest otsast.serxx kirjutas:See pole cycloka kumm, see on linnaratta kumm.Semm kirjutas:Ise esimest korda pikale distantsile ja üldse maratonile, seega küsiks, et kas hetkeste ilmadega ca 14-16 kraadi sooja, pannakse ikka lühem dress selga? Et pikaga võib hakata reaalselt palav ilmselt? Homme tundub selline ilma vihmata ilm olema. Ja täitsa esimest korda siis tsüklokaga ja rehv on Schwalbe Citizen 700 x 37C, siis kas ma peaks ikka varurehvi endale ostma jne? Kui reaalsed need rehvipurunemised on, sest rehv on siiski suht slikk.
Mina kavatsen igaljuhul lühikese riidega starti minna. All 35mm cycloka kumm, Larsen Mimo CX.
Stardin täitsa tagant otsast... eks pärast saab näha, kas valikud said õiged või mitte.
Varu sisekumm ja tööriistad selle vahetamiseks võiksid igal rattasõidul kaasas olla. Purunemine või mittepurunemine sõltub rõhust, rajavalikust ja mõnevõrra ka õnnest/ebaõnnest.
Eks kumme läheb igal võistlusel, aga ma usun, et 90% sõitjatest kummi vahetama ei pea. Kui oled selle väikse osas sees, kellel tuleb kummi vahetada, oleks väga hea, kui omal kõik vajalik kaasas.
rattahunt kirjutas:Tänane stardikukkumine, söber söitis-crashis.
http://www.youtube.com/watch?v=ljOCKJiXC3A
Jah, rattaks oli suht kandiliste torudega heleroheline Orange. Mul käis ka selline meetri mõte peast läbi.indrek56 kirjutas:Nägin TRMl laiemat lenksu kui siin foorumis kungi räägitud või ma üldse ette kujutada oskaks! Mingi välismaalane, krt see oli pea meeter, rsk!
Kõvasti tundus tehnika järeleandmist olevat. Terviseprobleeme ma nägin üsna algupoolel kui keegi sinises vormis oli pikali ja ei liigutanud minu nähes küll ühtegi kehaosa, samas kuna paar inimest juba tegelesid temaga, siis parim mis ma teha oli neist u pool kilti edasi olnud ATV tiimile infot anda.kask36 kirjutas:
Sooviks ka kiiret paranemist nendele paljudele kes raja servas olid, mõni ikka päris õnnetus seisus, ei tea kas sellest, et võtsin ise rahulikumalt ja oli aega ka ringi vaadata või mis, aga tundus kuidagi rohkem neid abivajajaid kui tavaliselt?
Kahtlaselt palju oli cycloka mehi, kes teeääres kummi lappisid. Kiire rada ja suured lahtised kivid vist tekitasid kergelt läbilööki.serxx kirjutas: Mina kavatsen igaljuhul lühikese riidega starti minna. All 35mm cycloka kumm, Larsen Mimo CX.
Stardin täitsa tagant otsast... eks pärast saab näha, kas valikud said õiged või mitte.
Varu sisekumm ja tööriistad selle vahetamiseks võiksid igal rattasõidul kaasas olla. Purunemine või mittepurunemine sõltub rõhust, rajavalikust ja mõnevõrra ka õnnest/ebaõnnest.
Eks kumme läheb igal võistlusel, aga ma usun, et 90% sõitjatest kummi vahetama ei pea. Kui oled selle väikse osas sees, kellel tuleb kummi vahetada, oleks väga hea, kui omal kõik vajalik kaasas.