TRM 2013
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Re: TRM 2013
Kui tänane pikaajaline (yr.no, foreca.com) paika peab, on rada kuiv ja moeks sile kumm.
Re: TRM 2013
Ilmateade muutub iga päevaga. Hetkel näitab küll ilmateade korralikku mudakat pühapäevaks, niiet 2.0 FF-idega mis mul all , saab vist lõbus olema.. Või tuleb kopikad kokku korjata ja miskit karvasemat alla muretseda. Nädal ette ilmaprognoos pole muidugi tõsiselt võetav.
Re: TRM 2013
Kummivalikuga võib laupäeval tegeleda, siis on olud teada, aga valdav osa trassist on kruus ja metsateed, kus muster ei oma tähtsust.
Re: TRM 2013
Vaesel mehel on ikka elu kordades lihtsam, ei pea oma pead selliste "filosoofiliste" küsimustega vaevama. Lisaks veel on kindlasti küsimus, kas kahvel või amort, bike või cyclo, jne?Nongrata kirjutas:Kummivalikuga võib laupäeval tegeleda, siis on olud teada, aga valdav osa trassist on kruus ja metsateed, kus muster ei oma tähtsust.
Re: TRM 2013
ja kui kellegil veel 29-sele vaja siledaid alla lükata, siis andke mulle teada. Hetkel saan aidata...
viewtopic.php?f=144&t=45696
viewtopic.php?f=144&t=45696
Re: TRM 2013
sai eile ühistreeningu raames trm (89 km) läbi sõidetud. terve rada oli kuiv, kõige suuremad mülkad olid samuti kuivad. sisuliselt terve rada tolmas
Re: TRM 2013
Selleks, et probleemivabalt elada ei pea tingimata vaene olema. Piisab ka laiskusest.MarttiM kirjutas:Vaesel mehel on ikka elu kordades lihtsam, ei pea oma pead selliste "filosoofiliste" küsimustega vaevama. Lisaks veel on kindlasti küsimus, kas kahvel või amort, bike või cyclo, jne?Nongrata kirjutas:Kummivalikuga võib laupäeval tegeleda, siis on olud teada, aga valdav osa trassist on kruus ja metsateed, kus muster ei oma tähtsust.
Re: TRM 2013
Oskab keegi rääkida, kas seda TRM rada lühemat on võimalik hübriidiga läbida(Scott Sportster)? Või on ikka täiesti ulme mudane, porine, auklik rada?
Re: TRM 2013
Saab ilusti hakkama,kuna enamjaolt on rada kiire.Mudasema ilma korral tuleb natukene teist trajektoori valida,kuid selle rattaga hätta ei jää kuival.Doodle kirjutas:Oskab keegi rääkida, kas seda TRM rada lühemat on võimalik hübriidiga läbida(Scott Sportster)? Või on ikka täiesti ulme mudane, porine, auklik rada?
Re: TRM 2013
Kindlasti on.Doodle kirjutas:Oskab keegi rääkida, kas seda TRM rada lühemat on võimalik hübriidiga läbida(Scott Sportster)?
Sõltub muidugi ilmast, mis kumm sul all on ja kas otsid teravaid elamusi või mitte.
Osadel sportsteritel on stock kummiks Smart Sam või Rapid Rob, nendega ei tohiks küll probleeme tekkida, isegi vähe märjema ilmaga. Just sellisele rajale loodud kumm.
Kui on suhteliselt ilma mustrita linnakumm, siis sellega läheb mudasemates kohtades ja märja rohu peal libedaks. Aga kui hoiab ilma kuivana, siis ei tohiks probleemi olla. Lihtsalt sileda kummiga peab natuke ette mõtlema ja trajektoori valima, et probleeme ennetada. Suht märjale rajale ma sileda kummiga ei läheks.
Kas on täiesti mudane, porine, auklik? Seda näeb võistluspäeval
Väga palju sõltub sellest, kas ja kui palju enne võistlust sajab. Kui vihma ei tule, on rada ilmselt päris kuiv ja suhteliselt sile. Kuna keegi meist selgeltnägija ei ole, ei oska seda öelda. Isegi ilmajaam paneb viimasel ajal suht puusse ja rohkem kui 1-2 päeva ette nad täpselt ei ennusta ning isegi siis vahel eksitakse.
Tänase seisuga mingit olulist vihma ei lubata, kuid juba homme võib kõik muutuda...
Re: TRM 2013
Kas keegi oskab arvata, kui suur võib tulla ajavahe pikal distansil, kui läbida 29 hübriidiga või 26 -ga ? Eeldusel et ilm on kuiv.
Re: TRM 2013
Kas pärast maratoni on kuskile aja peale minek? Kui võimalik, siis planeeri ikka nii, et jääb aega ka loodust nautida, kummi vahetada, hinge tõmmata ja mitte ennast kooma sõita xxx(x) koha peale rabeledes. Ratas vali ka selline, millega tundub mõnusam sõita.H.S kirjutas:Kas keegi oskab arvata, kui suur võib tulla ajavahe pikal distansil, kui läbida 29 hübriidiga või 26 -ga ? Eeldusel et ilm on kuiv.
Re: TRM 2013
minu naine sõitis lühikese raja Sportsteriga läbi ja probleeme polnud, rehv oli ostes all olnud Rapid Rob ...Doodle kirjutas:Oskab keegi rääkida, kas seda TRM rada lühemat on võimalik hübriidiga läbida(Scott Sportster)? Või on ikka täiesti ulme mudane, porine, auklik rada?
lühikesel rajal väga probleemseid mudaseid kohti ei ole, legendaarne mudaralli koht on pikal rajal Astuvere kandis veidi enne lühikese rajaga ühinemist
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: TRM 2013
Kuna sõidan seda maad vist kaua, siis on pärast jube kiire koju minekugasiim_s kirjutas: Kas pärast maratoni on kuskile aja peale minek?
Kui ajas on märkimisväärne vahe siis valiks kiirema võimaluse, aga kui vahe jääb minimaalseks valiksin muidugi mugavuse järgi.
Re: TRM 2013
Vali mugavuse järgi ja see on valik on tõenäoliselt ka kiirem.H.S kirjutas:Kuna sõidan seda maad vist kaua, siis on pärast jube kiire koju minekuga
Kui ajas on märkimisväärne vahe siis valiks kiirema võimaluse, aga kui vahe jääb minimaalseks valiksin muidugi mugavuse järgi.
Re: TRM 2013
olles läbinud pika raja eelmine aasta 20" kokukaga, millel all mustrita rehvid ning pidurdamiseks ainult jalgpidur, siis võin ametlikult kinnitada, et ratas pole olulineDoodle kirjutas:Oskab keegi rääkida, kas seda TRM rada lühemat on võimalik hübriidiga läbida(Scott Sportster)? Või on ikka täiesti ulme mudane, porine, auklik rada? :)
Ratas on minu hobi, mitte elu
Re: TRM 2013
Aja vahe tuleb suhteliselt ebaoluline. Nagu juba eelpooll soovitatud, vali mugavam. Eriti puhuks kui on teada, et aega läheb niikuinii kõvasti. Tegin kunagi proovi, et kas 26" hardtail on kiirem kui 26" fullsuss. Ei olnud. Ei saanud paremat aega.H.S kirjutas:Kas keegi oskab arvata, kui suur võib tulla ajavahe pikal distansil, kui läbida 29 hübriidiga või 26 -ga ? Eeldusel et ilm on kuiv.
Re: TRM 2013
29" Sportsteriga sõitsin eelmisel aastal pikka distantsi. Rada oli suhteliselt pehme, aga suurema pingutuseta oli koht 800 sees. Rehv oli suurema mustriga kitsam cyclo rehv. Aasta varem sõitsin täiesti tavalise mustriga standard tänava rehviga (mis oli rattal ostes all). Kitsa rehviga ei ole probleem, kui kehakaal liig ajuur ei ole. Endal vaid 69 kg. Eelmine aasta sai ka 6 Samsung-i etappi sama hübriidi sõidetud. Olen nõus teiste kommenteerijatega, et rada tuleb targalt valida. Kitsam ja väiksema mustriga rehv võib teatud tingimustel TM-il isegi hea valik olla, sest korjab vähem pori ja heina ning kruusal on kiire. Sellel aastal on ratas teine 29" ja rehvid FF 2.0. Näha saab, kas tuleb kiirem aeg, kui hybriidiga.Doodle kirjutas:Oskab keegi rääkida, kas seda TRM rada lühemat on võimalik hübriidiga läbida(Scott Sportster)? Või on ikka täiesti ulme mudane, porine, auklik rada?
Re: TRM 2013
Pühapäeval matkasin pikka.
Rattaks oli esiamordiga hübriid (ehitatud Scott Sub40 raamile) ja all 1,35 Rocket Ron.
Rada oli vist nii kuiv kui üldse olla saab. Lahtist kruusa tundus olevat küllaga, pori üldse mitte. Praegu läbiks pea igaüks mistahes kummiga seda. Kui vahepeal leotama ei hakka, siis tuleb vist isegi tagumisel otsal mudaelamustest suu puhtaks pühkida.
Lihtsalt ise lihtsalt ei talu väga raputamist, puudub rahva sees sõitmise kogemus ja eelistan trajektoori valimata allamäge tulla ning seetõttu lähen ikkagi tagareast suure kummiga sõitma. Eelistan mugavust ja turvlisust paremale lõpuajale.
Rattaks oli esiamordiga hübriid (ehitatud Scott Sub40 raamile) ja all 1,35 Rocket Ron.
Rada oli vist nii kuiv kui üldse olla saab. Lahtist kruusa tundus olevat küllaga, pori üldse mitte. Praegu läbiks pea igaüks mistahes kummiga seda. Kui vahepeal leotama ei hakka, siis tuleb vist isegi tagumisel otsal mudaelamustest suu puhtaks pühkida.
Lihtsalt ise lihtsalt ei talu väga raputamist, puudub rahva sees sõitmise kogemus ja eelistan trajektoori valimata allamäge tulla ning seetõttu lähen ikkagi tagareast suure kummiga sõitma. Eelistan mugavust ja turvlisust paremale lõpuajale.
Re: TRM 2013
Tuletage meelde, kas tp-des saab jooki ka pudelis v ainult topsis.
Re: TRM 2013
esimeses tp-s topsis... järgnevates ka pudelis...kapuuts kirjutas:Tuletage meelde, kas tp-des saab jooki ka pudelis v ainult topsis.
see oli kuskil ka kirjas, kui ma õigesti mäletan...
Rauno
Re: TRM 2013
Päris igas ei saanud vist pudelis. Esimeses vast mitte. Sealt edasi umbes üle ühe kindlasti, kui mitte igas. Äkki on TRM kodukal olevas meelespeas midagi?
Re: TRM 2013
Vaatasin diagonaalis kodulehte, kuid sealt ei leidnud. Kuid mälu järgi on igal aastal koos numbriga antud infomaterjalis joogipunktide kohta detailne info (milles, mida jne).erikr kirjutas:Päris igas ei saanud vist pudelis. Esimeses vast mitte. Sealt edasi umbes üle ühe kindlasti, kui mitte igas. Äkki on TRM kodukal olevas meelespeas midagi?
Re: TRM 2013
lähen 12.09, neljapäev rada läbi sõitma rahulikult. Stardin kell 17.00-17.15
Kes ühineda tahab, siis ootan väga
Kes ühineda tahab, siis ootan väga
Re: TRM 2013
Stardiprotokollid pandi välja:
http://tartumaraton.ee/seb-16-tartu-rat ... ollid-3289
http://tartumaraton.ee/seb-16-tartu-rat ... ollid-3289
Re: TRM 2013
Sõitsin lapse kõrval avatud rajal lühikese distantsi läbi ja rada oli sõidetav suvalise ratta ja kummiga. Mõnes kruusa/liiva kurvis on nupuline välisserv edulisem sliki ees, kuid jalga pole vaja maha panna. Ei usu ka erilist olukorra muutust pühapäevaks.Doodle kirjutas:Oskab keegi rääkida, kas seda TRM rada lühemat on võimalik hübriidiga läbida(Scott Sportster)? Või on ikka täiesti ulme mudane, porine, auklik rada?
Ainuke problemaatilisem koht võib olla stardis heinamaa esimene kilomeeter, kus pika raja 3000+ on kasteniiske rohu ja mulla segamini trampinud ning seetõttu veidi libedam.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Re: TRM 2013
Eestis on võibolla 2-3 maratoni, kus hübriidiga hakkama ei saa. TRM ei ole kindlasti üks neist.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: TRM 2013
Ma sõidan kõik MNT ja MTB sõidud hübriidiga ja enam ei viitsi isegi maanteesõitude jaoks karvasemaid kumme maanteejooksude vastu vahetada ja ei saaks öelda, et ma kellegile jalgu jään :_)KaupoR kirjutas:Eestis on võibolla 2-3 maratoni, kus hübriidiga hakkama ei saa. TRM ei ole kindlasti üks neist.
Re: TRM 2013
Ei näe mingit põhjust enne igat sõitu kumme vahetada, kevadest sügiseni saab sama jooksuga läbi ja jätkub järgmiseks hooajaks ka. Kui sellele muhvile mis pedaale-sadulat-lenksu ühendab väike aju ka lisaks antud on siis on lootust et osaleja ja kaassõitjad ka terveks jäävad. Kui auhinnalistele kohtadele lähedalegi ei saa siis on mõtekas sõitu nautida ja need mõni minut või paarkümmend kohta siin-seal pool ei tohiks küll päeva ära rikkuda.
Re: TRM 2013
Infobrošüür ütleb, et seljanumbri peab panema 1-100. Aga mu ümbrikus (nr 101-200) oli see ka olemas. Ons seda vaja nüüd sinna toppida?
Re: TRM 2013
Ilmatüdrukud on väidetavalt andnud alust kokkuhoiuks teenuste arvelt:
tartumaraton.ee kirjutas:Kuna viimane ilmaennustus näitab, et SEB 16. Tartu Rattamaratoni võisltuspäeval ehk 15. septembril on loota päikesepaistelist ja sademetavaba ilma, siis ei valmistata rajal ette ka rattapesupunkte.
Re: TRM 2013
Mul oli aastaid hübriid Trek 7300fx ja ma ütleks, et mulle isiklikult küll sellega kruusal või pisut pehmemal pinnasel sõita ei meeldinud. Põrutab palju ja pehmel pinnasel jääb pidevalt kinni nii, et peab jõuga ennast läbi vedama. Nüüd sõidan MTBga ja ma ütleks, et see on hoopis teine tera. Minu arvamus on, et isegi kui tuleb kuiv sõit ja kruusaralli, siis palju mugavam ja lihtsam on MTBga seda läbida.
Enne mõtle, siis ütle!
Re: TRM 2013
urmas97 kirjutas:Mul oli aastaid hübriid Trek 7300fx ja ma ütleks, et mulle isiklikult küll sellega kruusal või pisut pehmemal pinnasel sõita ei meeldinud. Põrutab palju ja pehmel pinnasel jääb pidevalt kinni nii, et peab jõuga ennast läbi vedama. Nüüd sõidan MTBga ja ma ütleks, et see on hoopis teine tera. Minu arvamus on, et isegi kui tuleb kuiv sõit ja kruusaralli, siis palju mugavam ja lihtsam on MTBga seda läbida.
Julgeks väita, et antud juhul on kummi laiusel ja rõhul rohkem rolli kui rattatüübil.
Endale täpselt samamoodi ei meeldinud kitsaga rada läbi sõites põrutamine ja lahtises ujumine-vajumine. Seetõttu võib pühapäeval stardis kummivaliku järgi arvata, et lähen kuskile väga tehnilisele ja mudasele rajale
Re: TRM 2013
Sai täna hommiku poole rada läbi sõidetud. Peaks mainima, et nii kuiva rada ei mäletagi. Sõitsin 29´´ ja FF 2.0. Paar märksõna, mida peaks tähele panema:
1. Kiired laskumised kruusal- hoida auto jäles sõitmist(need kõvad ja puhtad), vastasel korral satute kuullaagrite peale, kus ei ole väga kindel sõta. Seda kruusa just raja alguse poole ja enne Meegastemäge ja Kindlasti Harimäelt laskumisel. Pärast Meegastet on kruusalõigud suht puhtad.
2. Kaitseprillid, kuna ilm pidi olema sama, mis täna st tugevam tuul, võtab silmad märjaks ja nähtavaus hajub. Raja viimased 53 KM alates Puka TPst on kõik mõõduka vastutuulega.
3. Meegastemäelt laskudes tasub mäe all olla tähelepanelik just paremal pool sõitjatel, seal üks salakaval auk, mis mõnel mehele võib see saatuslikuks saada.
4. Pärast Meegastemäge on üks laskumine, mis on suht liivane, tuleb täiega panna ja hoida oma trajektoori, kui pidurdad käid käna, kui hakkad otsima uut kohta, võid taganttulija otsa sõita.
Sobilik riietus- sõitsin täna alates kella 10.00st ja arvan, et alussärgist piisab, peab kasutama sääriseid. Metsas ja varjus oli väga jahe ja arvestama peab tuulega. Soojemaks läks alles kui lõpetasin st keskpäeval. Liiga paksult kinni mässides, võib hakata palav aga päris suvise vormiga võib hakata jahe. Aga see vägagi individuaalne lähenemine.
Üldiselt tuleb kiire sõit aga tekivad suuremad pundid, just mõõduka vastutuule tõttu.
1. Kiired laskumised kruusal- hoida auto jäles sõitmist(need kõvad ja puhtad), vastasel korral satute kuullaagrite peale, kus ei ole väga kindel sõta. Seda kruusa just raja alguse poole ja enne Meegastemäge ja Kindlasti Harimäelt laskumisel. Pärast Meegastet on kruusalõigud suht puhtad.
2. Kaitseprillid, kuna ilm pidi olema sama, mis täna st tugevam tuul, võtab silmad märjaks ja nähtavaus hajub. Raja viimased 53 KM alates Puka TPst on kõik mõõduka vastutuulega.
3. Meegastemäelt laskudes tasub mäe all olla tähelepanelik just paremal pool sõitjatel, seal üks salakaval auk, mis mõnel mehele võib see saatuslikuks saada.
4. Pärast Meegastemäge on üks laskumine, mis on suht liivane, tuleb täiega panna ja hoida oma trajektoori, kui pidurdad käid käna, kui hakkad otsima uut kohta, võid taganttulija otsa sõita.
Sobilik riietus- sõitsin täna alates kella 10.00st ja arvan, et alussärgist piisab, peab kasutama sääriseid. Metsas ja varjus oli väga jahe ja arvestama peab tuulega. Soojemaks läks alles kui lõpetasin st keskpäeval. Liiga paksult kinni mässides, võib hakata palav aga päris suvise vormiga võib hakata jahe. Aga see vägagi individuaalne lähenemine.
Üldiselt tuleb kiire sõit aga tekivad suuremad pundid, just mõõduka vastutuule tõttu.
Re: TRM 2013
Ise esimest korda pikale distantsile ja üldse maratonile, seega küsiks, et kas hetkeste ilmadega ca 14-16 kraadi sooja, pannakse ikka lühem dress selga? Et pikaga võib hakata reaalselt palav ilmselt? Homme tundub selline ilma vihmata ilm olema. Ja täitsa esimest korda siis tsüklokaga ja rehv on Schwalbe Citizen 700 x 37C, siis kas ma peaks ikka varurehvi endale ostma jne? Kui reaalsed need rehvipurunemised on, sest rehv on siiski suht slikk.
Re: TRM 2013
See pole cycloka kumm, see on linnaratta kumm.Semm kirjutas:Ise esimest korda pikale distantsile ja üldse maratonile, seega küsiks, et kas hetkeste ilmadega ca 14-16 kraadi sooja, pannakse ikka lühem dress selga? Et pikaga võib hakata reaalselt palav ilmselt? Homme tundub selline ilma vihmata ilm olema. Ja täitsa esimest korda siis tsüklokaga ja rehv on Schwalbe Citizen 700 x 37C, siis kas ma peaks ikka varurehvi endale ostma jne? Kui reaalsed need rehvipurunemised on, sest rehv on siiski suht slikk.
Mina kavatsen igaljuhul lühikese riidega starti minna. All 35mm cycloka kumm, Larsen Mimo CX.
Stardin täitsa tagant otsast... eks pärast saab näha, kas valikud said õiged või mitte.
Varu sisekumm ja tööriistad selle vahetamiseks võiksid igal rattasõidul kaasas olla. Purunemine või mittepurunemine sõltub rõhust, rajavalikust ja mõnevõrra ka õnnest/ebaõnnest.
Eks kumme läheb igal võistlusel, aga ma usun, et 90% sõitjatest kummi vahetama ei pea. Kui oled selle väikse osas sees, kellel tuleb kummi vahetada, oleks väga hea, kui omal kõik vajalik kaasas.
Re: TRM 2013
Tsüklokas linnarehviga, loodan siis parimat. Rehvirõhu peaks ka vast 4bar. peale laskma. Ise stardin ka viimasest otsast.serxx kirjutas:See pole cycloka kumm, see on linnaratta kumm.Semm kirjutas:Ise esimest korda pikale distantsile ja üldse maratonile, seega küsiks, et kas hetkeste ilmadega ca 14-16 kraadi sooja, pannakse ikka lühem dress selga? Et pikaga võib hakata reaalselt palav ilmselt? Homme tundub selline ilma vihmata ilm olema. Ja täitsa esimest korda siis tsüklokaga ja rehv on Schwalbe Citizen 700 x 37C, siis kas ma peaks ikka varurehvi endale ostma jne? Kui reaalsed need rehvipurunemised on, sest rehv on siiski suht slikk.
Mina kavatsen igaljuhul lühikese riidega starti minna. All 35mm cycloka kumm, Larsen Mimo CX.
Stardin täitsa tagant otsast... eks pärast saab näha, kas valikud said õiged või mitte.
Varu sisekumm ja tööriistad selle vahetamiseks võiksid igal rattasõidul kaasas olla. Purunemine või mittepurunemine sõltub rõhust, rajavalikust ja mõnevõrra ka õnnest/ebaõnnest.
Eks kumme läheb igal võistlusel, aga ma usun, et 90% sõitjatest kummi vahetama ei pea. Kui oled selle väikse osas sees, kellel tuleb kummi vahetada, oleks väga hea, kui omal kõik vajalik kaasas.
Re: TRM 2013
sai kulli ja kirja loobitud ja muud pulli tehtud, ja otsus tuli kumm ja pump lisaks vahuballoonile ikka kaasa võtta
Re: TRM 2013
Tänane stardikukkumine, söber söitis-crashis.
http://www.youtube.com/watch?v=ljOCKJiXC3A
http://www.youtube.com/watch?v=ljOCKJiXC3A
Rattasöit ise ei ole raske, rattasöit on minu jaoks raske.
Re: TRM 2013
rattahunt kirjutas:Tänane stardikukkumine, söber söitis-crashis.
http://www.youtube.com/watch?v=ljOCKJiXC3A
Nägin alguses kahte sarnast teemat teisel pool servas ja paari kellel niisama ratas alt libises mingi nipiga (üks tõmbas ka veel see juures kodaratesse mul oma pedaaliga). Kuna vorm ei olnud ka suurem asi siis sai kohe seal otsustatud, et okei, siit tuleb lihtsalt üks korralik trenn ja ei midagi enamat enne lõpu sirgeid. Ja nii vaikselt tiksudes mõtlesin, et huvitav kas selle peale ei ole mõeldud Tartu Maratoni kontorites, et teha näiteks stardi gruppide vahele ala 10-20 seki vahet, mis idee kohaselt võiks seda olukorda leevendada alguses ning samas muutuks ka see pudelikaela effekt väiksemaks kui keerab esimesele kruusale. Kuna see on ikkagi rahvaüritus ja mitte Samsungi sõit või muu sarnane siis on ka rattavalitsemise oskus vastav suuremal osal sõitjatel mida gruppide kaupa tahapoole minna (ei mõtle kellegi kohta midagi halvasti, niiet ei ole mõtet vahule ennast ajada). Minul isiklikult ei oleks midagi selle vastu kui lõpp ajale lisataks ka 3-4 minutit, sest oma grupiga võrreldes jääks seis ikkagi samaks ning teistpidi võibolla oleks see isegi kasuks kui saaks selle alguse osa ka natukene ohutumalt kiiresti sõites läbida. Samas see 3 minutit lisa tuleks põhimõtteliselt nii ehk nii ainult viimasele grupile ning kuna ka tava olukorras peaks sealt ilmselt korralikult uhama et saada kiiremasse gruppi siis võibolla ei oleks ka neil midagi selle vastu kui saaks ohutumalt ja esimest korda selle sõidu alustatud....
Lihtsalt üks mõte mis tekkis rajal olles ja jälgides mis toimus. Kindlasti oleks sellel ka oma vigu ja paljudele ka ei meeldiks aga võibolla saaks siit midagi edasi arendada...
Sõidust endast nii palju, et ise jäin kõike arvesse võttes päevaga väga rahule. Oleks võibolla võinud pigem märjem rada olla, et ei tolmaks nii hullult aga eks tolmas kõigile ja tuleb rahul olla sellega mis oli. Sooviks ka kiiret paranemist nendele paljudele kes raja servas olid, mõni ikka päris õnnetus seisus, ei tea kas sellest, et võtsin ise rahulikumalt ja oli aega ka ringi vaadata või mis, aga tundus kuidagi rohkem neid abivajajaid kui tavaliselt?
Re: TRM 2013
Nägin TRMl laiemat lenksu kui siin foorumis kungi räägitud või ma üldse ette kujutada oskaks! Mingi välismaalane, krt see oli pea meeter, rsk!
Re: TRM 2013
Jah, rattaks oli suht kandiliste torudega heleroheline Orange. Mul käis ka selline meetri mõte peast läbi.indrek56 kirjutas:Nägin TRMl laiemat lenksu kui siin foorumis kungi räägitud või ma üldse ette kujutada oskaks! Mingi välismaalane, krt see oli pea meeter, rsk!
Re: TRM 2013
Loodetavasti see kukkumine, mis toimus peale kolmandat/neljandat joogipunkti, kus osales suhteliselt suur punt (kohtadel 300-340) k.a mina , jäid kõik ikka terveks. Ise oigasin ja korjasin ennast seal tubli 4-5 minutit kokku. Sellest õhulennust oleks päris kenakese pildigalerii arvatvasti saanud, kuid õnneks jäin terveks, kuigi kellegi ratas tabas mind selja tagant.
Peale seda hakkasin nautima ning igas joogipunktis sõin ja jõin, üritusest tuleb võtta maksimum
Peale seda hakkasin nautima ning igas joogipunktis sõin ja jõin, üritusest tuleb võtta maksimum
Re: TRM 2013
Kõvasti tundus tehnika järeleandmist olevat. Terviseprobleeme ma nägin üsna algupoolel kui keegi sinises vormis oli pikali ja ei liigutanud minu nähes küll ühtegi kehaosa, samas kuna paar inimest juba tegelesid temaga, siis parim mis ma teha oli neist u pool kilti edasi olnud ATV tiimile infot anda.kask36 kirjutas:
Sooviks ka kiiret paranemist nendele paljudele kes raja servas olid, mõni ikka päris õnnetus seisus, ei tea kas sellest, et võtsin ise rahulikumalt ja oli aega ka ringi vaadata või mis, aga tundus kuidagi rohkem neid abivajajaid kui tavaliselt?
Eelmise aastaga võrreldes oli nagu hoopis teine rada, ma parandasin oma tulemust rohkem kui uneski loota oleks julgenud. Aga eks vorm oli ka veidi kobedam kui eelmine aasta. Kripeldama jäid mõned apsakad millega ise paar-kolm minutit oma ajast kulutasin ning see et hirmus palju pidi laskumistel pidurit näppima - kaassõitjad vist pelgasid kruusa peal gravitatsioonil lasta oma tööd teha?
Re: TRM 2013
Tõesti, nii palju hunnikuid ja hunnikukesi pole minu silmad TRM - il näinud. Ilmselt prooviti ja püüti rohkem kui tavaliselt. Aga üldiselt on minu seisukoht "TRM Rocks".
There are no races, only countries of people Chuck Norris has beaten different shades of black and blue.
Re: TRM 2013
Oioi, ma oma maantee/linna rehviga põdesin, et varsti-varsti läheb rehv katki. Õnneks pidas tsüklokas lõpuni vastu, käed said hullult põrutada ainult. Ainsana läksidki näpud krampi vahepeal. Alustasin viimasest grupist 3200+´ja tõusin ca 1500 kohta, meeletu töö, samas, varu jäi veel ülegi. Kitsa rehviga olid osad laskumised väga hullud ja kõigest 1x kakkus mind 45km/h laskumisel karjamaale, aga jäin püsti. Max speed oli 62,8km/h, tundub päris hea? Ilma amordita on ikka seal metsavahel päris jube
Viimati muutis Semm, 15. 09. 2013. 21:00, muudetud 1 kord.
Re: TRM 2013
Üle ootuste kiire rada. Ja parim tulemus seni osaletud 5 TRM seas. Kindlasti osalen veelgi.
Meelt rikub, et hoolimata paljudest teeninduspunktidest rajal ning ametlikest prügialadest, leidub inimesi, kes tulevad loodust risustama. Nagu näiteks sinises Saxo Tinkoffi kostüümis tartlane Raivo Mõttus (stardinumber 639, http://www.sportfoto.ee/et/raivo+m%C3%B5ttus), kes süüdimatult poetas äratarvitatud geelipaki loodusesse selleks mitteettenähtud kohas. Suulise märkuse peale temas südametunnistust ei tärkanud ning tagasi prügi noppima ei pöördunud. Midagi vastu ka ei kommenteerinud oma teoviisi õigustuseks. Rääkimata vabandamisest.
Arvan, et sellised loodusereostajad, kes kohapeal oma eksimust ei heasta, peaks üles loetlema iga võistluse teemas. See ehk kutsub inimesi korrale ja mitte prügistama, kui on teada, et selline teguviis saab avalikult üles tähendatud. Mis internetti üles riputatud, see sinna ka jääb.
Meelt rikub, et hoolimata paljudest teeninduspunktidest rajal ning ametlikest prügialadest, leidub inimesi, kes tulevad loodust risustama. Nagu näiteks sinises Saxo Tinkoffi kostüümis tartlane Raivo Mõttus (stardinumber 639, http://www.sportfoto.ee/et/raivo+m%C3%B5ttus), kes süüdimatult poetas äratarvitatud geelipaki loodusesse selleks mitteettenähtud kohas. Suulise märkuse peale temas südametunnistust ei tärkanud ning tagasi prügi noppima ei pöördunud. Midagi vastu ka ei kommenteerinud oma teoviisi õigustuseks. Rääkimata vabandamisest.
Arvan, et sellised loodusereostajad, kes kohapeal oma eksimust ei heasta, peaks üles loetlema iga võistluse teemas. See ehk kutsub inimesi korrale ja mitte prügistama, kui on teada, et selline teguviis saab avalikult üles tähendatud. Mis internetti üles riputatud, see sinna ka jääb.
Re: TRM 2013
Kahtlaselt palju oli cycloka mehi, kes teeääres kummi lappisid. Kiire rada ja suured lahtised kivid vist tekitasid kergelt läbilööki.serxx kirjutas: Mina kavatsen igaljuhul lühikese riidega starti minna. All 35mm cycloka kumm, Larsen Mimo CX.
Stardin täitsa tagant otsast... eks pärast saab näha, kas valikud said õiged või mitte.
Varu sisekumm ja tööriistad selle vahetamiseks võiksid igal rattasõidul kaasas olla. Purunemine või mittepurunemine sõltub rõhust, rajavalikust ja mõnevõrra ka õnnest/ebaõnnest.
Eks kumme läheb igal võistlusel, aga ma usun, et 90% sõitjatest kummi vahetama ei pea. Kui oled selle väikse osas sees, kellel tuleb kummi vahetada, oleks väga hea, kui omal kõik vajalik kaasas.