Ma sain suure baigiraipega 68,3, kindlasti oli ka üle 70-73 tegelasi.Semm kirjutas: Max speed oli 62,8km/h, tundub päris hea?
TRM 2013
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Re: TRM 2013
Re: TRM 2013
http://youtu.be/wua2C_hXTU0
TRM2013 1250-1400 koha kandis. Ääretult sündmustevaene MTB kihutamisvideo.
Toores materjal otse kaamerast. Jäetud ka Youtube shakiness fix peale laskmata, kuna see võtab nii pika lõigu puhul aega terve aasta (noh, nats vähem).
Lõpus olen juba süsi ja video 53. minutil võetud viimane paremas ääres värelenud espresso ei mõjunud enam.
Filmitud lõigud :
0:00-21:00 Start - 8,4 km (esimese krusakajupini)
21:01- 28:14 19km (Harimäe tõusu lõpp) - 23 km (Ande TP lõpp ja tiba peale)
28:15 - 33:54 41 km (Meegastemäe eelne kruusalaskumine) - 43,7 Meegastemäe lõpp
33:55 - 44:12 ca 48 km kusagil metsas - Astuvere TP - 54,7 (jälle kusagil metsa vahel)
44:13 - 50:30 64,4 (Kruusakas enne Palu TP-d) - 69,5 (Peale Palu TP-d metsas)
50:31 - 1:15:16 ca 81 km - finish ja veidi tolmuseid nägusid finishis.
TRM2013 1250-1400 koha kandis. Ääretult sündmustevaene MTB kihutamisvideo.
Toores materjal otse kaamerast. Jäetud ka Youtube shakiness fix peale laskmata, kuna see võtab nii pika lõigu puhul aega terve aasta (noh, nats vähem).
Lõpus olen juba süsi ja video 53. minutil võetud viimane paremas ääres värelenud espresso ei mõjunud enam.
Filmitud lõigud :
0:00-21:00 Start - 8,4 km (esimese krusakajupini)
21:01- 28:14 19km (Harimäe tõusu lõpp) - 23 km (Ande TP lõpp ja tiba peale)
28:15 - 33:54 41 km (Meegastemäe eelne kruusalaskumine) - 43,7 Meegastemäe lõpp
33:55 - 44:12 ca 48 km kusagil metsas - Astuvere TP - 54,7 (jälle kusagil metsa vahel)
44:13 - 50:30 64,4 (Kruusakas enne Palu TP-d) - 69,5 (Peale Palu TP-d metsas)
50:31 - 1:15:16 ca 81 km - finish ja veidi tolmuseid nägusid finishis.
- kalle_100%
- Rattur
- Postitusi: 158
- Liitunud: 30. 06. 2004. 13:22
Re: TRM 2013
Sai 8. TRM ära tehtud. Seekord läks kumm 5km enne lõppu. Pump ja muu kraam jäid garaaži. Tänud nr.2531 sportlasele, kes oma Specialized pumba mulle jättis. Jätsin seple leitud asjade putkasse koos vajalike kirjadega.
TRM lõppes triatlonilembese jooksukaga. Aeg tuli sellegipoolest hää.
Nüüd tuleb Linnamaratoniks end vormi ajada ja selleaastane Tartu sixpack on vallutatud...
TRM lõppes triatlonilembese jooksukaga. Aeg tuli sellegipoolest hää.
Nüüd tuleb Linnamaratoniks end vormi ajada ja selleaastane Tartu sixpack on vallutatud...
Ratas ribadeks
Re: TRM 2013
Mu meelest oleks paslik arutada, kas mööda kruusateid kihutamine väärib ikkagi lühendit MTB? Eestis on juurutatud ainulaadne formaat, kus ruulivad 29"-0 amorti- Furious Fred, mida mujal maailmas ei kohta. Oleks Eesti suurem turg kui 1 mln kesise palgaga edasipüüdlikku inimest, siis juurutataks siia uus rattatüüp - midagi paris-roubaix maanteeratta sarnast, kuhu on TL-ready 2" kummid alla sätitud. Aga täna tuleb veel maastikuraamidega mööda sirgeid ja tolmu-konarlikke kruusakaid kütta. Mountainbike on oma ajaloolt küll midagi muud.erikr kirjutas: Ääretult sündmustevaene MTB kihutamisvideo.
Video ise on väga vahva ning hävitas minu viimasegi süümapiina, et ei osalenud
Re: TRM 2013
Seni olen arvanud, et TRM võib oma (hea ilmaga) sõiduautoga läbitava raja andeks saada, ajaloo poolest ikkagi suusamaratoni rada, toob meeletu massi kohale, rõhub pigem traditsioonile kui igaastastele muutustele jms. Aga kas teised suured suusamaratonist sündinud üritused, nagu Birkebeinerrittet, CyckelVasan ja Finlandia on oma raja iseloomu poolest sarnased? Ise olen osalenud ainult Finlandia maastopyöräilyl, seal oli tunda nii suusamaratoni raja hõngu, aga ka selgelt juppe sees, mis pole talvel suur suusarada. Kuidas rohkemreisinud sportlaste teadmised ja muljed on, kas eelmainitud maratonid kasutavad rattavõistlusel sama rada, mis suusatamisel? Sellisel juhul ei saaks mingit megasuurt tehnilisuse ja raputamise vahet ju TRMiga olla?
Zero the Hero
Re: TRM 2013
70,91 - kui oleks tippkiiruse koha ennem ära tundnud ja varakult paar vändalööki ja aeroasendi võtnud, siis oleks vast 75 kmh kätte saanud...erikr kirjutas:Ma sain suure baigiraipega 68,3, kindlasti oli ka üle 70-73 tegelasi.Semm kirjutas: Max speed oli 62,8km/h, tundub päris hea?
Re: TRM 2013
Kuidas sai viimsed süümekad hävitadaerikr kirjutas:
Video ise on väga vahva ning hävitas minu viimasegi süümapiina, et ei osalenud
Ilm oli supper, õhutemp. oli just õige, võibolla oli ainult rada tiba liiga kuiv .
Kõik need faktid peaksid ju kasvatama süümekaid
Re: TRM 2013
Tartu Rattamaratonil selgitati ka Eesti meistrid 2013 maastikurattamaratonis ja tänased, esmaspäevased juhtivad päevalehed ei ole leidnud ridagi selle sündmuse kajastamiseks, Delfis on ainult video kukkumises ja natuke blä-blääääd ka!!! Müstika!!!
Re: TRM 2013
baigiga 71.8erikr kirjutas:Ma sain suure baigiraipega 68,3, kindlasti oli ka üle 70-73 tegelasi.Semm kirjutas: Max speed oli 62,8km/h, tundub päris hea?
Aga sõidust endast niipalju, et tõesti oli kiire. Endomondo näitas 4 uut "parimat distantsi". Ebaõnnest niipalju et kaotasin juba enne esimese kilomeetri lõppu oma joogipudeli. Kartsin, et alles teises tp-s saan uue aga suureks õnneks jagati ka esimeses tp-s pudeleid ja sain uuesti ree peale. Mingis kurvis kütsin ka korralikult heinamaale aga õnneks miskit hullu peale väikese ajakaotuse sellega ei kaasnenud. Stardikoht 6xx, lõpukoht 3xx. Võib rahule jääda
Re: TRM 2013
Rada oli mõnus nagu ikka. See on mõeldud suuremale massile ja poleks huvitav ka, kui hakataks ainult singleid sinna toppima. Sel aastal lihtsalt oli kuiv. Samas niiskema rajaga on hoopis teine sõit. Nii närvilist algust pole ennem täheldanud. Üks vennike suutis seni katsetada ohtliku möödumist kuni munaka all keeras mitu ratast kummuli. Rohkem kukkumisi ei näinud õnneks. Loodetavasti ei tule keegi mõttele hakata viitstarte tegema kuna see rikuks kogu sõidu mõnu.
Re: TRM 2013
Toetan SK-d tema süümepiinavabas olekus. Ise kimasin läbi, oli vist elu lihtsaim aga kindlasti kiireim ja igavaim TRM. Selline tunne oli nagu sõidaks MyFitnessis veloergomeetri peal ca 3h. Kruus oli kiire ja isegi metsateed ei pakkunud lohutust, sest need olid veel kiiremad (kruus: pehme; metsatee: kõva nagu asfalt).
See ei ole MTB!
See ei ole MTB!
If everything's under control, you're going too slow!
Re: TRM 2013
Jagan samuti oma poolehoidu SK ja KaupoR'ga ! Ja sellise raja peal veel EMV XCM !?!?!?KaupoR kirjutas:Toetan SK-d tema süümepiinavabas olekus. Ise kimasin läbi, oli vist elu lihtsaim aga kindlasti kiireim ja igavaim TRM. Selline tunne oli nagu sõidaks MyFitnessis veloergomeetri peal ca 3h. Kruus oli kiire ja isegi metsateed ei pakkunud lohutust, sest need olid veel kiiremad (kruus: pehme; metsatee: kõva nagu asfalt).
See ei ole MTB!
Re: TRM 2013
Pühapäeval oli siis selle aasta kõige tolmusem ja kruusasem maanteesõit. Kardetavasti ka suurimate kannatanute arvuga - kuid ega seda statistikat ilmselt ei avaldata ...
Ei taha kedagi õnnelikku kurvastada, kuid ühe aasta parima tulemuse saavutamine ei tule niivõrd vormist kui just ilma/tee oludest.
Esimese aeg 6 min parem
100 - 11 min
500 - 22 min
1000 - 28 min
...
2000 - 40 min
Annaks jumal järgmine aasta vihma ja pori - oleks turvalisem.
Ei taha kedagi õnnelikku kurvastada, kuid ühe aasta parima tulemuse saavutamine ei tule niivõrd vormist kui just ilma/tee oludest.
Esimese aeg 6 min parem
100 - 11 min
500 - 22 min
1000 - 28 min
...
2000 - 40 min
Annaks jumal järgmine aasta vihma ja pori - oleks turvalisem.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Re: TRM 2013
Mulle, kes ma SEC kruusakatel ja MNT võistlustel ei osale, oli see väga lahe kihutamine. Vaheldus. Usun, et need kellel on vähegi analüüsivõimet saavad aru, miks see rada selline on. Ma väga loodan, et see rada ka selliseks jääb. Las need "vastu päeva" ja "päripäeva" versioonid ja uuendused jäävad teistele.
Enda sõidust: enamus ajast rahulik väikese varuga tiksumine, ökonoomitamine, loodusvaatlused, kohati sai ka imeda - kui mõne hullunud rongijuhi grupetosse hüppasin:) Kui varem oli keeruline Harika laskumisel pundis püsida, siis nüüd sai pidevalt laskumistel hoopis pidureid näppida. Palust sai juba täiega pingutatud. Õnneks sattusid siis teele ka head vedurid: malekooli võistkonna esindaja, vikerkaare värvi rattasärgiga spessu mees, kes mind ennegi ühest grupist teise transportis ja kõige lõpuks raseeritud jalgadega lätlane. Tundub, et minu 29" peal olev vana 26" ratta X0 kränk 44/33/22 on just selle raja jaoks:)
Enda sõidust: enamus ajast rahulik väikese varuga tiksumine, ökonoomitamine, loodusvaatlused, kohati sai ka imeda - kui mõne hullunud rongijuhi grupetosse hüppasin:) Kui varem oli keeruline Harika laskumisel pundis püsida, siis nüüd sai pidevalt laskumistel hoopis pidureid näppida. Palust sai juba täiega pingutatud. Õnneks sattusid siis teele ka head vedurid: malekooli võistkonna esindaja, vikerkaare värvi rattasärgiga spessu mees, kes mind ennegi ühest grupist teise transportis ja kõige lõpuks raseeritud jalgadega lätlane. Tundub, et minu 29" peal olev vana 26" ratta X0 kränk 44/33/22 on just selle raja jaoks:)
Re: TRM 2013
Elu esimene TRM lühikesel ditantsil. Läksin sõitma nn. hooaja parimat tulemust (kaotust võitjale protsenti ajasin taga) olles läbinud SEC sarja ja leidnud, et kruusaka uhamised on minu nisch. Kahjuks aga keerati 13. kilomeetril järsus kurvis ette ja manööverdada polnud kuhugi. Kerge salto rattaga ja tubelessist pauguga õhk välja 40 minutit kerjasin kummi, pakuti palju paksu ventiiliga ja ühe kitsaga saime ka alla, mis aga ise oli kahjuks auguga ning lõpuks sain ühe 28' siseka oma 26'sele rehvile.
Siinkohal tahaks väga tänada kõiki abistajaid: Vellot Merida särgiga, isa tütrega, ning salapärast viimast aitajat ja ka kõiki, kes peatusid ja pakkusid kummi. Tahtmine ikkagi lõpetada oli väga suur ja sellepärast ma seal ka kaua kerjasin Loodan, et poiss Pärnu Hawaiist sai ka oma pumba tagasi.
Eesmärk koht 200 sees asendus siis kohaga 2000 sees, aga asi seegi. Ehk saan nädalaga ikka sellest kurbusest üle, mis meeli valdab Naiste värk.
Tänud ka vahvatele korraldaja-poistele, kes nõu ja jõuga abistasid!
Siinkohal tahaks väga tänada kõiki abistajaid: Vellot Merida särgiga, isa tütrega, ning salapärast viimast aitajat ja ka kõiki, kes peatusid ja pakkusid kummi. Tahtmine ikkagi lõpetada oli väga suur ja sellepärast ma seal ka kaua kerjasin Loodan, et poiss Pärnu Hawaiist sai ka oma pumba tagasi.
Eesmärk koht 200 sees asendus siis kohaga 2000 sees, aga asi seegi. Ehk saan nädalaga ikka sellest kurbusest üle, mis meeli valdab Naiste värk.
Tänud ka vahvatele korraldaja-poistele, kes nõu ja jõuga abistasid!
Re: TRM 2013
eesmärk startides lõpust 200 sisse? ei tea küll su vormi aga suht ulme
Re: TRM 2013
Teist korda TRM-il.Läksin sõitma teadmisega,et vaja eelmise aasta aega parandada ja elusana lõpuni jõuda,õnneks mõlemad õnnestusid.Max kiiruseks sain 65,1 km/h? ja see oli suhteliselt tagasihoidmisega.Kui 60 pealt kaks sõitjat küljed kokku löövad ja vingerdavad,et rajale jääda,siis ei olnud tahtmist 70km/h-d üritadagi,kuna sellel kiirusel asvalti künda vist ei oleks eriti tore.Tihti kuulsin raja pealt hüüdmist "kukkumine","kukkumine".Sõit oli väga mõnus ja tundsin end terve sõidu ülimalt hästi kuna koguaeg oli jaksu sõita.Finishis oli tahtmist veel üks ring sõita
Siledamal maal üritasin sõita võimalikult palju üksi,ei olnud vahet et üksi on energiakulu suurem,jaksu oli nii palju ja maapinna kündmise võimalus tunduvalt väiksem.Lõpuni sai tuldud ajaga 3:18:20 ja kohaks 759 millega olen ülimalt rahul enda vormi kohta ja vanust kõigest 16 ja eelmine aasta sõitsin üle tunni kauem.Ahjaa alla said ka uued 2.25 Tubeless Ready Schwalbe Furious Fredid,rugin sees loksumas ja ees 1,8 bar ja taga 2,0 bar ja sõita oli väga super,veeres ülimalt hästi ja põllulõikudel raputas vähem,samas oli pidamist palju rohkem.
Siledamal maal üritasin sõita võimalikult palju üksi,ei olnud vahet et üksi on energiakulu suurem,jaksu oli nii palju ja maapinna kündmise võimalus tunduvalt väiksem.Lõpuni sai tuldud ajaga 3:18:20 ja kohaks 759 millega olen ülimalt rahul enda vormi kohta ja vanust kõigest 16 ja eelmine aasta sõitsin üle tunni kauem.Ahjaa alla said ka uued 2.25 Tubeless Ready Schwalbe Furious Fredid,rugin sees loksumas ja ees 1,8 bar ja taga 2,0 bar ja sõita oli väga super,veeres ülimalt hästi ja põllulõikudel raputas vähem,samas oli pidamist palju rohkem.
Viimati muutis Kert1800, 16. 09. 2013. 08:23, kokku muudetud 2 korda .
Re: TRM 2013
Klubikaaslane kellega ühes pundis olime kuni kukkumiseni tuli 130.ks seega ulme või mitte aga kui jalga on, siis on kõik võimalik.kapuuts kirjutas:eesmärk startides lõpust 200 sisse? ei tea küll su vormi aga suht ulme
Re: TRM 2013
Booring.
MNT kiirusega kruusal ja liivas kihutamine pole kunagi meeldinud eelkõige ohtlikuse tõttu.
Ja kui ilmateated ja avatudraja sõitjad lubasid kuiva ja kõva rada siis sai otsus tehtud - sõidame rahulikult. Mugasvustsoonis. Surusin siis instinktid alla, nautisin ilma ja rada ( niipalju kui läbi tolmu paistis). Ja sõitsin välja täpselt sama aja nagu eelmineaasta. Ainult et siis oli koht 600 alguses, seekord 1300 alguses või noh, arvestades selle aasta rattakilometraaži võibki arvata et tuhanded on paremaks saanud.
Kelk peaks raja kunstlikult kuidagi aegalsemaks ja keerukamaks tegema. Või siis blokeeritakse kõigil stardis korraldajate poolt väikesed hammakad ära
MNT kiirusega kruusal ja liivas kihutamine pole kunagi meeldinud eelkõige ohtlikuse tõttu.
Ja kui ilmateated ja avatudraja sõitjad lubasid kuiva ja kõva rada siis sai otsus tehtud - sõidame rahulikult. Mugasvustsoonis. Surusin siis instinktid alla, nautisin ilma ja rada ( niipalju kui läbi tolmu paistis). Ja sõitsin välja täpselt sama aja nagu eelmineaasta. Ainult et siis oli koht 600 alguses, seekord 1300 alguses või noh, arvestades selle aasta rattakilometraaži võibki arvata et tuhanded on paremaks saanud.
Kelk peaks raja kunstlikult kuidagi aegalsemaks ja keerukamaks tegema. Või siis blokeeritakse kõigil stardis korraldajate poolt väikesed hammakad ära
Re: TRM 2013
Mina ei saa aru, miks Te vingute, et rada kuiv on? Mitte keegi ju ei käsi sõitma tulla, olge parem rõõmsad pealtvaatajad. On ju ammu teada, et Tartu Rattamaratoni rada ei ole Haanja 100 rada. TRM peabki veidi lihtsam olema, sest tegu ikkagi massispordiüritusega. Pealegi juhtuvad õnnetused ainult inimeste enda tegudest ning ilmal pole siin küll vähimatki pistmist.
Mina parandasin enda aega 56 minutit võrreldes eelmise aastaga. Sõitsin terve tee omas rütmis ja mitte kedagi ei püüdnud. Üks mõnusamaid võistlusi üldse. Startisin 12. korda Tartu Rattamaratonil.
Mina parandasin enda aega 56 minutit võrreldes eelmise aastaga. Sõitsin terve tee omas rütmis ja mitte kedagi ei püüdnud. Üks mõnusamaid võistlusi üldse. Startisin 12. korda Tartu Rattamaratonil.
Re: TRM 2013
Ära sa Robert pahanda!
Arvan, et suurem osa sellest startinute hulgast ei ole sõtnud 12 korda, võib-olla isegi mitte poolt sellest ...
Elus on õnnetuste tagajärjed võrdelised kiirusega (ja seos pigem geomeetriline kui lineaarne).
Soov raskema raja järel ei tee tugevamate elu oluliselt raskemaks, kuid algajatele palju turvalisemaks.
Peace!
PS. Mul endalgi osalemiskordi kahekohaline arv. Ja pole maratonidel kordagi kukkunud (veel).
Arvan, et suurem osa sellest startinute hulgast ei ole sõtnud 12 korda, võib-olla isegi mitte poolt sellest ...
Elus on õnnetuste tagajärjed võrdelised kiirusega (ja seos pigem geomeetriline kui lineaarne).
Soov raskema raja järel ei tee tugevamate elu oluliselt raskemaks, kuid algajatele palju turvalisemaks.
Peace!
PS. Mul endalgi osalemiskordi kahekohaline arv. Ja pole maratonidel kordagi kukkunud (veel).
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Re: TRM 2013
Kuulu kohaselt olevat peale võistlust mõni mees dopingu proovi andma kutsutud. Äkki oodatakse proovide tulemused ära ja alles siis tulevad ametlikud uudised ?powerman kirjutas:Tartu Rattamaratonil selgitati ka Eesti meistrid 2013 maastikurattamaratonis ja tänased, esmaspäevased juhtivad päevalehed ei ole leidnud ridagi selle sündmuse kajastamiseks, Delfis on ainult video kukkumises ja natuke blä-blääääd ka!!! Müstika!!!
Re: TRM 2013
Ega ma ei pahandagi väga lihtsalt suhtumine on kuidagi imelik. Tüüpiline eestlane ehk? Mina pole ka mitte kordagi nende 12. korra jooksul kukkunud. Eilse maratoni kõige ohtlikum moment oli ka minul alles lõpusirgel, kui üks pealtvaataja lonkis üle raja ja ma oleks talle kogemata otsa sõitnud.mart2 kirjutas:Ära sa Robert pahanda!
Arvan, et suurem osa sellest startinute hulgast ei ole sõtnud 12 korda, võib-olla isegi mitte poolt sellest ...
Elus on õnnetuste tagajärjed võrdelised kiirusega (ja seos pigem geomeetriline kui lineaarne).
Soov raskema raja järel ei tee tugevamate elu oluliselt raskemaks, kuid algajatele palju turvalisemaks.
Peace!
PS. Mul endalgi osalemiskordi kahekohaline arv. Ja pole maratonidel kordagi kukkunud (veel).
Re: TRM 2013
Ma ei näe põhjust nurisemiseks. Erinevalt eelkõnelejatest leian, et kiired kruusa-mulla teed on päris fun sõita eessõitja tagarattas - ohtlik aga põnev. Soppa kahjuks ei pritsinud aga aastad polegi vennad. Hea vaheldus. Üldiselt rattaga ongi mõnus kiiresti sõita, muidu vist tegeleks millegi muuga. Rada oli kiire ja mulle sobis, kuigi ajalooliselt olen kõvasti kohti võitnud ka mudarallil. Ootasin kohta kolmesajas aga kiire algus tõi lõpuks koha kahesajas. Väga rahul.
Re: TRM 2013
Sul on kõvasti vedanud, tasub äkki ka lotot proovida .Robert kirjutas:... Mina pole ka mitte kordagi nende 12. korra jooksul kukkunud. Eilse maratoni kõige ohtlikum moment oli ka minul alles lõpusirgel, kui üks pealtvaataja lonkis üle raja ja ma oleks talle kogemata otsa sõitnud.
Eestis on kaks võistlust - TRR ja TRM - kus läheb peale mõned korrad enam rahvast kui ühelgi teisel sõidul. St ka oluliselt rohkem rahvast, kel puuduvad kogemused ja oskused sõita grupis ning keskmisest suurematel kiirustel. Sealt edasi on juba asjade loomulik käik ja kõrgema alalhoiu instinktiga isikud hoiavad heaga eemale. Nt ka mulle sai üritusest peale 10. korda villand.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: TRM 2013
Krt, lotos ei ole veel nii vedanud. Olen ka TRR sõitnud üle 10-ne korra ning samuti kukkumistest pääsenud. Ainuke kord, kui on Klubi Tartu Maratoni võistlustel kukkunud oli rulluisumaratonil, kui uisk lihtsalt purunes. Nüüd kindlasti mõeldakse, et mis siis seal taga otsas sõita on ja mitte kukkuda. Ei kukkunud ka siis, kui esimese 500 seas lõpetasin.Mati kirjutas:Sul on kõvasti vedanud, tasub äkki ka lotot proovida .Robert kirjutas:... Mina pole ka mitte kordagi nende 12. korra jooksul kukkunud. Eilse maratoni kõige ohtlikum moment oli ka minul alles lõpusirgel, kui üks pealtvaataja lonkis üle raja ja ma oleks talle kogemata otsa sõitnud.
Eestis on kaks võistlust - TRR ja TRM - kus läheb peale mõned korrad enam rahvast kui ühelgi teisel sõidul. St ka oluliselt rohkem rahvast, kel puuduvad kogemused ja oskused sõita grupis ning keskmisest suurematel kiirustel. Sealt edasi on juba asjade loomulik käik ja kõrgema alalhoiu instinktiga isikud hoiavad heaga eemale. Nt ka mulle sai üritusest peale 10. korda villand.
Re: TRM 2013
Kapuuts, jutt käis pooliku kohast 200 hulgas. See on igati reaalne ka lõpust startides.Poeesia kirjutas:Klubikaaslane kellega ühes pundis olime kuni kukkumiseni tuli 130.ks seega ulme või mitte aga kui jalga on, siis on kõik võimalik.kapuuts kirjutas:eesmärk startides lõpust 200 sisse? ei tea küll su vormi aga suht ulme
Re: TRM 2013
See rada ei olnud ju üllatus, oli ju ette teada milline see rada on
Kui oled varem sõitnud siis pidid ju ammugi teadma mis ees ootab, seda naljakam on pärast vinguda igavuse üle.
Või läksid viimaks võistlused segi ?
Kõik võistlused ei pea olema meeletu kangutamine. Erinevused kirgastavab maailma
Kui oled varem sõitnud siis pidid ju ammugi teadma mis ees ootab, seda naljakam on pärast vinguda igavuse üle.
Või läksid viimaks võistlused segi ?
Kõik võistlused ei pea olema meeletu kangutamine. Erinevused kirgastavab maailma
Re: TRM 2013
Seda minagi ja just seepärast mulle aina vähem TRM meeldib.H.S kirjutas:Kõik võistlused ei pea olema meeletu kangutamine.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: TRM 2013
Väga mõnus rada oli, sai kiiresti sõita ja pääses varem koju. Nelja aasta tagune jalgsimatk porist kinnikiilunud ratas käekõrval mulle küll ei meeldinud.
Tartu rattaralli on küll nii ohtlik, et sinna ma enam ei roni aga rattamaratonil ma küll midagi sarnast ei kohanud. Mõnda kukkumist nägin aga sellise rahvahulgaga ikka juhtub.
Tartu rattaralli on küll nii ohtlik, et sinna ma enam ei roni aga rattamaratonil ma küll midagi sarnast ei kohanud. Mõnda kukkumist nägin aga sellise rahvahulgaga ikka juhtub.
Re: TRM 2013
Kui oleks vihma sadanud, leiduks kindlasti väga palju neid, kellele oleks kohati rada ratta seljas läbimatu olnud. Kõik ei saa kunagi rahul olla.
Re: TRM 2013
Ma arvan, et selle kukkumiste teemaga on üle pingutatud kõvasti.
Võtame mingi tavalise võistluse, kus 200-300 osalejat. Seal ikka mõned kukkumised on, ütleme 2-5. Võtame nüüd TRM osalejate arvu, 3000+ ehk siis korrutame osalejate arvu kümnega, ka kukkumiste arv tõuseb 10x 20-50 peale. Kukkumiste protsent on umbes sama. Kuna neid arvuliselt on palju, siis tundub, et jube ohtlik, aga minu arvates ei ole. Tõenäosus kukkumisse sattuda on umbes sama suur kui igal teisel võistlusel.
Ma sõitsin cyclokaga. Esimene kord üldse cyclokaga metsa minna. Ja see aasta pole üldse meetritki metsa sõitnud, ainult maantee.
Lahtine pinnas: kruus ja liiv, oli minu jaoks paras probleem. No ei julge sõita peenikese kummiga. Eriti laskumistel. Ja nii ma igal pool pidurdasin. Kuna olen suht raske ja tõusud on suht probleem, siis omalegi üllatuseks võitsin kõige rohkem just tõusudel, kus paljud liikusid umbes jalakäia kiirusel ja lausa lendasin kohati teistest mööda. Laskumistel, kus ma tavaliselt olen (väga) kiire, ei võitnud enamasti suur midagi, kuna olin hull pidur. Võibolla tegin just täpselt õigesti pidurdades, sest kukkumisi õnnestus mul vältida. Minu ees pani suht alguses üks mees päris hullu kukkumise ja oleks napilt ka mind kaasa võtnud. Seda mitte laskumisel ega kurvis vaid täiesti sirgel kruusakal, mis oli hullult treppis. Ja ka karjääri juures liivasel laskumisel pandi minu ees külili.
Kõvadel sirgetel muidugi oli cyclokaga väga mõnus kihutada ja mõned üksikud kõvad laskumised olid ka super. Paaril tõusul pidi ka jalastuma, sest käikudest jäi natuke väheks.
Ilmselt cyclokaga sellele üritusele rohkem ei tule, aga kogemus oli huvitav.
Sõitsin päris taga otsas ka, seal ilmselt pilt vähe teine võrreldes esimese otsaga.
Ainus asi mis häiris (ka eelmisel korral) on lühikese sõidu sõitjad. Kui nendega kokku sai, oli suht võimatu oma sõitu sõita. Nõeluvad vasakult ja paremalt nii ohtlikult mööda, et lausa jube. Hea, et pikali ei tõmmatud.
Alla 4h sõitjatele see probleem ei ole, aga üle 4h sõitjatele küll.
Kokkuvõttes on emotsioon siiski postiivne, nagu alati
Võtsin asja suhteliselt rahulikult ja proovisin ära ka kõik TP-des pakutava. Ilm oli ilus, finishisse jõudsin tervelt ja kuna võitma ei läinud, siis on igasugune koht hea koht
Võtame mingi tavalise võistluse, kus 200-300 osalejat. Seal ikka mõned kukkumised on, ütleme 2-5. Võtame nüüd TRM osalejate arvu, 3000+ ehk siis korrutame osalejate arvu kümnega, ka kukkumiste arv tõuseb 10x 20-50 peale. Kukkumiste protsent on umbes sama. Kuna neid arvuliselt on palju, siis tundub, et jube ohtlik, aga minu arvates ei ole. Tõenäosus kukkumisse sattuda on umbes sama suur kui igal teisel võistlusel.
Ma sõitsin cyclokaga. Esimene kord üldse cyclokaga metsa minna. Ja see aasta pole üldse meetritki metsa sõitnud, ainult maantee.
Lahtine pinnas: kruus ja liiv, oli minu jaoks paras probleem. No ei julge sõita peenikese kummiga. Eriti laskumistel. Ja nii ma igal pool pidurdasin. Kuna olen suht raske ja tõusud on suht probleem, siis omalegi üllatuseks võitsin kõige rohkem just tõusudel, kus paljud liikusid umbes jalakäia kiirusel ja lausa lendasin kohati teistest mööda. Laskumistel, kus ma tavaliselt olen (väga) kiire, ei võitnud enamasti suur midagi, kuna olin hull pidur. Võibolla tegin just täpselt õigesti pidurdades, sest kukkumisi õnnestus mul vältida. Minu ees pani suht alguses üks mees päris hullu kukkumise ja oleks napilt ka mind kaasa võtnud. Seda mitte laskumisel ega kurvis vaid täiesti sirgel kruusakal, mis oli hullult treppis. Ja ka karjääri juures liivasel laskumisel pandi minu ees külili.
Kõvadel sirgetel muidugi oli cyclokaga väga mõnus kihutada ja mõned üksikud kõvad laskumised olid ka super. Paaril tõusul pidi ka jalastuma, sest käikudest jäi natuke väheks.
Ilmselt cyclokaga sellele üritusele rohkem ei tule, aga kogemus oli huvitav.
Sõitsin päris taga otsas ka, seal ilmselt pilt vähe teine võrreldes esimese otsaga.
Ainus asi mis häiris (ka eelmisel korral) on lühikese sõidu sõitjad. Kui nendega kokku sai, oli suht võimatu oma sõitu sõita. Nõeluvad vasakult ja paremalt nii ohtlikult mööda, et lausa jube. Hea, et pikali ei tõmmatud.
Alla 4h sõitjatele see probleem ei ole, aga üle 4h sõitjatele küll.
Kokkuvõttes on emotsioon siiski postiivne, nagu alati
Võtsin asja suhteliselt rahulikult ja proovisin ära ka kõik TP-des pakutava. Ilm oli ilus, finishisse jõudsin tervelt ja kuna võitma ei läinud, siis on igasugune koht hea koht
Re: TRM 2013
Huvitav kas ma käisin mingil teisel sõidul aga ma küll ei pidanud küll seda sõitu eriti ohtlikuks. TRR on minu arust palju hullem, aga ka seal on asi mu enda kõrvade vahel kinni - ei julge grupis sõita nii et ainsaks orientiiriks eessõitja tagumik ja teed ei näe. TRM rajaprofiililt pole muidugi Haanja100ga võrreldav aga see nüüd vaevalt kellelegi uudis on. "Tegijad" esiotsas ei tohiks üksteist ka kogemuste puuduses eriti süüdistada - nii kõrgel tasemel pühapäevasõitjaid lihtsalt ei ole. Ise lõpetasin 3.30ga ja nägin isiklikult ainult 1 kokkumist - kohe stardi järel niiskel rohul ja kallakul mu eessõitjal pidurdades libises ratas alt ära, aga seal oli kiirus väike ja maandumine pehme, mingist erilisest ohust pole mõtet rääkida. Kummiparandajaid jah tee ääres jagus aga neid on igal sõidul - eks mehed võtavad tubelesside ja fredidega kaalutletud riske... Minu arust olid vähegi ohtlikud kohad kenasti tähistatud hüüumärkidega. Ise põrutasin kah enne teist TPd olnud kiiretel ja pudedatel laskumistel ühest kurvist otse põllule, aga ei midagi hullu...
Re: TRM 2013
Olles üks neist kes esimest korda TRM'il ja lühikest sõitmas siis vabandan nende pika otsa sõitjate ees kes slaalomitrassile jäid. Lühikesel 4'da grupi keskelt 500 sisse sõitmine oli tohutu pikk slaalom. Kõige väsinum oli lõpuks kael pidevast keerutamisest et kellelegi ette ei krutiks.serxx kirjutas:Ainus asi mis häiris (ka eelmisel korral) on lühikese sõidu sõitjad. Kui nendega kokku sai, oli suht võimatu oma sõitu sõita. Nõeluvad vasakult ja paremalt nii ohtlikult mööda, et lausa jube. Hea, et pikali ei tõmmatud.
Samas tänan neid vana-kooli rattureid kes teavad kuidas grupis teist ratturit sadulast püsti hoida kui talle sajaga külge tullakse. Minul jäi üks korralik külililendamine tänu sellele tegemata.
aif
eat more, fat needed for workout
Re: TRM 2013
Sry offtopic - kas keegi teab mis liikuriga on tegu - vt lehekülje alt teises reas parempoolne ikoon - http://www.sportfoto.ee/et/seb-16-tartu ... 743?page=8
Re: TRM 2013
fatbike aga marki ei tea. Eestis pakub neid Specialized, väljamaal nt on-one.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: TRM 2013
Ei tea, mis rattaga konkreetselt tegu, aga selliseid rattaid on mitmelt tootjalt.Indreq kirjutas:Sry offtopic - kas keegi teab mis liikuriga on tegu - vt lehekülje alt teises reas parempoolne ikoon - http://www.sportfoto.ee/et/seb-16-tartu ... 743?page=8
Esimesena tuleb meelde Surly: http://surlybikes.com/bikes
Ka Specialized tootevalikus on üks täitsa olemas: http://www.specialized.com/us/en/bikes/mountain/fat-boy
- Spordihai.ee
- Rattur
- Postitusi: 27
- Liitunud: 18. 05. 2011. 11:47
Re: TRM 2013
Seisvate ja liikuvate pildikogumikke linke kokku korjatud eilsest sõidust http://wp.me/p2E0Co-10A
Re: TRM 2013
Kui tipp kiirusest rääkida, siis pärast sõitu vaatasin GPSlt, et kuskil laskumisel olin saavutanud 72,5 km/h tunnis. Ei ole veel analüüsinud, kus aga eks see Harimäel oli. Krt käigud said otsa, vahepeal oli väntamissagedus 133p/min. Mulle seekord rada sobis, kuna olin eelmisel päeval raja läbi sõitnud, teadsin, kus, mis ees ootas. Aega parandasid vist sellel korral kõik, endal õnnestus ka 40 min parem aeg sõita 4 stardigrupist esi saja piirimaile kimada.
Sain ka uue väljendi teada- krt siilid on punti sattunud, kas raputame maha:)
Sain ka uue väljendi teada- krt siilid on punti sattunud, kas raputame maha:)
Re: TRM 2013
Tere
kas keegi oskaks häkkida lühikese dist. edetabelit kohtadena.
kas keegi oskaks häkkida lühikese dist. edetabelit kohtadena.
Re: TRM 2013
Häkkisin ära: http://www.championchip.ee/ftp/liveresu ... 0915_40km/dirigent kirjutas:Tere
kas keegi oskaks häkkida lühikese dist. edetabelit kohtadena.
Re: TRM 2013
siim_s - juhendi rikkumine!
http://tartumaraton.ee kirjutas:40 km sõit ei ole võistlus, paremusjärjestust ei selgitata.
Re: TRM 2013
Kas keegi, kes ei osale, saab juhendit rikkuda?veloson kirjutas:siim_s - juhendi rikkumine!http://tartumaraton.ee kirjutas:40 km sõit ei ole võistlus, paremusjärjestust ei selgitata.
Re: TRM 2013
50 kukkumist TRM-il? Nalja teete. Ma pakun vähemalt paar korda rohkem. Kellelgi ehk on meedikutes käpp sees, need ütlevad ametlikult kokku lapitute arvu, selle võib siis kõikide kukkumiste hindamiseks julgelt kahega korrutada....
Rada on ilmselt parim kompromiss rahvaürituse jaoks. Mõnel aastal kiire ja igav, mõnel aeglane-mudane, aga palju tehnilisemaks seda ajada ei saa - minusugused matkajad lööks põnnama ja ei tuleks, ja see vist pole ka korraldaja eesmärk.
Ise - sõitsin tagaotsas, start 3000+ grupist ja koht 2561. Kõva kahvliga oli veidi vastik ja laskumistel pidurdasin, ja kaks korda aitasid konkurendid mu ratta pealt kruusale pikutama, muidu tore võistlus!
Endomondo pealt numbreid öelda on muidugi tore. Mulle pakub Endomondo, et olen 88 km sõitnud, 54.7 km
total ascent ja 54.8 km total descent, raja keskmiseks kaldeks tuleb selle järgi ~50 kraadi. See pole MTB ega isegi mitte downhill, vaid ratta-alpinism
Rada on ilmselt parim kompromiss rahvaürituse jaoks. Mõnel aastal kiire ja igav, mõnel aeglane-mudane, aga palju tehnilisemaks seda ajada ei saa - minusugused matkajad lööks põnnama ja ei tuleks, ja see vist pole ka korraldaja eesmärk.
Ise - sõitsin tagaotsas, start 3000+ grupist ja koht 2561. Kõva kahvliga oli veidi vastik ja laskumistel pidurdasin, ja kaks korda aitasid konkurendid mu ratta pealt kruusale pikutama, muidu tore võistlus!
Endomondo pealt numbreid öelda on muidugi tore. Mulle pakub Endomondo, et olen 88 km sõitnud, 54.7 km
total ascent ja 54.8 km total descent, raja keskmiseks kaldeks tuleb selle järgi ~50 kraadi. See pole MTB ega isegi mitte downhill, vaid ratta-alpinism
Re: TRM 2013
Siin külgvaates: http://www.maratonipildid.ee/pilt/123205serxx kirjutas:Ei tea, mis rattaga konkreetselt tegu, aga selliseid rattaid on mitmelt tootjalt.Indreq kirjutas:Sry offtopic - kas keegi teab mis liikuriga on tegu - vt lehekülje alt teises reas parempoolne ikoon - http://www.sportfoto.ee/et/seb-16-tartu ... 743?page=8
Esimesena tuleb meelde Surly: http://surlybikes.com/bikes
Ka Specialized tootevalikus on üks täitsa olemas: http://www.specialized.com/us/en/bikes/mountain/fat-boy
Re: TRM 2013
Sõitsin 200-300 koha vahel ning max kiirus 72,5 ja see tuleb alati alguses asfaldil. Harimäe laskumine pole üle keskmise kiire. Kruusa max kiirus oli 59 ja see oli laskumine Linnamäelt (enne meegastet). Järgmised kiirused jäid pmst kõik sinna 50 alla sh ka Harimägi. Seega 2 kiiret kohta, mis iga aasta samad olnud.
Re: TRM 2013
TRM on massiüritus, keerulisemaks pole mõtet rada ajada.
Viimased SEC sõidud ja nüüd TRM-il, ikka väga paljud vahetavad rada nii, et üldse ei vaata. Kas on raske silmanurgast vaadata, et "peale ei keeraks"?
Video sõidust
http://www.youtube.com/watch?v=OLab_-iPhAw
Lõpus filmisin rattaparklat (5.13 algab), võrrelge seda Birkebeinerritteti rattaparklaga.
http://www.youtube.com/watch?v=Tg13ylzBp7Q parkla algab 1:08.55
Paari aasta pärast läheme mööda...
Viimased SEC sõidud ja nüüd TRM-il, ikka väga paljud vahetavad rada nii, et üldse ei vaata. Kas on raske silmanurgast vaadata, et "peale ei keeraks"?
Video sõidust
http://www.youtube.com/watch?v=OLab_-iPhAw
Lõpus filmisin rattaparklat (5.13 algab), võrrelge seda Birkebeinerritteti rattaparklaga.
http://www.youtube.com/watch?v=Tg13ylzBp7Q parkla algab 1:08.55
Paari aasta pärast läheme mööda...
Rattasöit ise ei ole raske, rattasöit on minu jaoks raske.
Re: TRM 2013
Sõitsin teist korda. Eelmine aasta alustasin lõpust ja lõpetasin keskel 15xx kohal. See aasta alustasin 1000-1500 grupist ja lõpetasin 49x kohal. Sõit oli kiire ja lihtne. Tehnika toimis ja enesetunne oli ka super. Sõidujooksul pidin korra jala maha panema kui ees kukkumine toimus, ise sain õnneks pidama ja tagant ka kedagi selga ei tulnud.
Re: TRM 2013
EMV tulemused:
Mehed - http://www.ejl.ee/ofile.php?lid=4498
Naised - http://www.ejl.ee/ofile.php?lid=4499
Mehed - http://www.ejl.ee/ofile.php?lid=4498
Naised - http://www.ejl.ee/ofile.php?lid=4499
Re: TRM 2013
see ei ole ulme kui veidi aega viitsida süstemaatiliselt treenida. sõitsin ise kunagi koos klubikaaslasega viimasest reast startides 88. kohale. ulme on hoopis see, et meeste meistritiitel maastikurataste maratonis võetakse keskmise kiirusega üle 35 kmhkapuuts kirjutas:eesmärk startides lõpust 200 sisse? ei tea küll su vormi aga suht ulme
ilmselt ei huvita korraldajaid emv xcm korraldamine ja teiste huvi puudusel tulistab kelk ürituse puusalt ära, sest tal on nagunii kõik vajalikud nõuded ka ilma eestikateta seal täidetud.
alles eelmisel nädalal saatis ejl laiali teate, et ootab klubide initsiatiivi järgmise aasta mtb distsipliinide eestikate korraldamisel. kõik liikmesklubid võivad seda korraldada.