Tartu Rattaralli 2015
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Tartu Rattaralli 2015
Et siis ots lahti sellise uudisega: https://tartumaraton.ee/et/uudised/2015/03/26/
Mõtlesin juba selle aasta vahele jätta ja siis selline hea uudis!
Mõtlesin juba selle aasta vahele jätta ja siis selline hea uudis!
Re: Tartu Rattaralli 2015
Hea uudis tõesti, mulle sobib
Re: Tartu Rattaralli 2015
Uus rada on vahelduseks tõesti hea mõte.
Aga üks kitsaskoht torkas kohe silma - Luunja poolt Ihastesse jõudes on Wiiralti tn-le kurv pime ja kitsas, eriti kui suure pundiga tulla. Asfaltkate pole ka just eriti kiita ja lisaks on sellel tänavalõigul veel kahes kohas terasest madalad "politseinikud" - kas need võetakse võistluse ajaks ära?
Aga üks kitsaskoht torkas kohe silma - Luunja poolt Ihastesse jõudes on Wiiralti tn-le kurv pime ja kitsas, eriti kui suure pundiga tulla. Asfaltkate pole ka just eriti kiita ja lisaks on sellel tänavalõigul veel kahes kohas terasest madalad "politseinikud" - kas need võetakse võistluse ajaks ära?
Re: Tartu Rattaralli 2015
Neid nopiti seni ka igal aastal Tartu linna GP ajal samuti näiteks Tähe tänaval ära. Autojuhtide rõõmuks terveks suveks...Richard66 kirjutas: lisaks on sellel tänavalõigul veel kahes kohas terasest madalad "politseinikud" - kas need võetakse võistluse ajaks ära?
Re: Tartu Rattaralli 2015
Väga meeldib see muudatus.
Re: Tartu Rattaralli 2015
Nagu ma aru saan on start see aasta tund aega hiljem, ehk siis kell 11. Kuna ise pole veel varem ratarallil käinud ja asun ise Pärnus, siis äkk mõni teadjam võiks seletada mis ajaks peaks kohal olema ,et kõik stardimaterjalid kätte saaks ja õigeks ajaks starti jõuaks? Kus saaks parkida ja kas parkimiskoha leidmisel võib probleeme tekkida? Ja kui on veel olulist infot mida peaks esimest korda teadma siis võiks kogenumad seda siin jagada.
Re: Tartu Rattaralli 2015
Rootsrai, võistluskeskuse soovitustest erinevat konkreetset parkimiskohta ei tasu pakkuma hakata, muidu võetakse veel ühiselt tuld, aga kuna stardipaik on arvestatava ligipääsuga mõlemalt poolt Emajõge ja linnatänavatel parkimine nädalavahetustel tasuta ning normaalolukorras ülekoormamata, siis logistika osas erijuhiste või nõuannete jaoks vajadus sisuliselt puudub. Kõige mugavama, Zeppelini ja Tigutorni taha jääva parkla täitumisaega 27. märtsil küll ennustama ei hakka. Rattaga võistluskeskusest mõne kuni kümne minuti kaugusele jäävaid kohti on kindlasti rohkem, kui tulijaid. Stardinumbri saab telgist tõenäoliselt minuti või mõnega, aga kui satud veidi suurema järjekorraga tipptunnile ja pead ka kõigile vastu tulevatele tuttavatele võistlusvormi ja strateegia kohta aru andma, võta veerandtund. Ülejäänu sõltub juba rohkem sellest, kas ja kui palju on soov sooja teha või stardigruppide avamisel eelist saavutada jms. Võib oodata sujuvat korraldust, võtad naeratuse ka kaasa?
Grupisõidu ohutusküsimused ja koostööreeglid võiks ennetavalt läbi võtta, kui tegu päris esimese stardiga.
Grupisõidu ohutusküsimused ja koostööreeglid võiks ennetavalt läbi võtta, kui tegu päris esimese stardiga.
Re: Tartu Rattaralli 2015
Kas keegi on raja profiili analüüsinud võrreldes vanade radadega. Kui palju summaarne tõus erineb umbes?
Re: Tartu Rattaralli 2015
Strava Route Builder pakub uuele rajale 750 tõusumeetrit. Eelmise aasta omale 1070.
Re: Tartu Rattaralli 2015
Ma olen tavaliselt kaks tundi varem kohal, see aeg kulub parajasti ära. Imelik, et seekord on lühema maa start tund varem kui pikema oma. Siis on ju sedamoodi, et lühikese maa viimased ja pika maa esimesed finišeerivad koos!? Ohtlik lugu ... (mind isiklikult see ei puuduta).rootsrai kirjutas:Nagu ma aru saan on start see aasta tund aega hiljem, ehk siis kell 11. Kuna ise pole veel varem ratarallil käinud ja asun ise Pärnus, siis äkk mõni teadjam võiks seletada mis ajaks peaks kohal olema ,et kõik stardimaterjalid kätte saaks ja õigeks ajaks starti jõuaks? Kus saaks parkida ja kas parkimiskoha leidmisel võib probleeme tekkida? Ja kui on veel olulist infot mida peaks esimest korda teadma siis võiks kogenumad seda siin jagada.
Re: Tartu Rattaralli 2015
Ajalimiidi järgi peavad kõik lühikesemaa omad olema kell 14.00 lõpetanud. Ju siis korraldajad on arvutanud et pikamaa omad sõidavad ikka 3 tundi ja rohkem.Jaagu kirjutas:
Ma olen tavaliselt kaks tundi varem kohal, see aeg kulub parajasti ära. Imelik, et seekord on lühema maa start tund varem kui pikema oma. Siis on ju sedamoodi, et lühikese maa viimased ja pika maa esimesed finišeerivad koos!? Ohtlik lugu ... (mind isiklikult see ei puuduta).
Re: Tartu Rattaralli 2015
Ju siis, imelik ikka. Olgu pealegi, finiš suletakse kell 14.00 aga ega siis sellepärast veel kõiki neid (õigemini vist seda mõnda), kes sinna selleks ajaks jõudnud pole, vägisi rajalt ära korjata? Või korjatakse? Peagrupp on ju mitmesajapealine, seal pole seda varianti ka, et jalgujääja nö. tee teise serva võtaks. Teisalt, küll on korraldajad sellele ka mõelnud, ega nad seda üritust esimest aastat tee.
Re: Tartu Rattaralli 2015
Kardan, et pigem jäävad lühimaa viimased Jõgeva maanteel ennem Saadjärve parem-pööret pika raja esimesele suurele grupile jalgu.
Tee lai, kuid jama võib palju tulla.
Tee lai, kuid jama võib palju tulla.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Re: Tartu Rattaralli 2015
Juhendi järgi on Luunja TP läbimise tähtaeg lühikese maa sõitjatele kell 13:00. Luunja TP on pikal distantsil 127. km ja stardist on kella 13-ks kulunud 2h. Ma pakun, et kahe tunniga ei jõuta mitte mingi valemiga Luunjasse.
Finiš - kas pika maa võitja tuleb alla 3h? Suhteliselt ebareaalne arvestades, et distants on 142 km ja eelmisel aastal tuli võitja 133 km trassilt üle 3h. Lühikese maa ajalimiit pole ka midagi kontimurdvat, sest 63km sõita 4h tähendab 15,75 km/h. See on rattasõidu kohta rahulik tempo, pigem läheb sinna üle keskmise jooksutempo kanti. Eelmise aasta tulemusi aluseks võttes oleks 8 inimest pidanud ajalimiidi ületamise tõttu sõidu pooleli jätma. Elame üle!
Finiš - kas pika maa võitja tuleb alla 3h? Suhteliselt ebareaalne arvestades, et distants on 142 km ja eelmisel aastal tuli võitja 133 km trassilt üle 3h. Lühikese maa ajalimiit pole ka midagi kontimurdvat, sest 63km sõita 4h tähendab 15,75 km/h. See on rattasõidu kohta rahulik tempo, pigem läheb sinna üle keskmise jooksutempo kanti. Eelmise aasta tulemusi aluseks võttes oleks 8 inimest pidanud ajalimiidi ületamise tõttu sõidu pooleli jätma. Elame üle!
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Tartu Rattaralli 2015
Lisaks arvutustele - pika distantsi juhtgrupp/-grupid on reguleerijate poolt eskorditud (sh koostöö politseiga), kes ennetavalt raja ohutuse nimel vastutulijatele või pärisuunas liikujatele kõrvale sõidavad ja neile ohutuse osas selgitustööd teevad ning nõudmisi esitavad; või siis vajadusel annavad võistlejatele ohutuse tagamiseks vajalikke märguandeid. Samuti on pöördekohtadel statsionaarsed reguleerijad.
Kui nendele korraldajate meetmetele vaatamata esimestes gruppides kogu teelapp viimase sentimeetrini kasutusse võetakse ja ikka teeservas aeglaselt liikujatele või ohutuse tagamiseks peatunutele otsa sõidetakse, siis ausalt öeldes ikka noritakse seda muhku koos raamipuruga. Ise ei usu, et noritakse. Aga silmad ja suud tuleb lahti teha, kui noritakse!
Kui nendele korraldajate meetmetele vaatamata esimestes gruppides kogu teelapp viimase sentimeetrini kasutusse võetakse ja ikka teeservas aeglaselt liikujatele või ohutuse tagamiseks peatunutele otsa sõidetakse, siis ausalt öeldes ikka noritakse seda muhku koos raamipuruga. Ise ei usu, et noritakse. Aga silmad ja suud tuleb lahti teha, kui noritakse!
Re: Tartu Rattaralli 2015
Mis põhjus sellel on ,et lühike maa varem stardib?
Re: Tartu Rattaralli 2015
Loe eelmisi postitusi.
Re: Tartu Rattaralli 2015
https://www.youtube.com/watch?v=80tNw0HdymY
Selle aasta uuest rajast video ka juba mõnda aega üleval olnud.
Selle aasta uuest rajast video ka juba mõnda aega üleval olnud.
Re: Tartu Rattaralli 2015
Tervist!
Kas rattaralli stardipaigas kuskil rehvirõhku ka kontrollida saab ning vajadusel juurde lasta?
Lohv ja pump unustasid end maha, aga eksta eraldi ralli jaoks pumpa ei raatsi osta.
Kas rattaralli stardipaigas kuskil rehvirõhku ka kontrollida saab ning vajadusel juurde lasta?
Lohv ja pump unustasid end maha, aga eksta eraldi ralli jaoks pumpa ei raatsi osta.
Re: Tartu Rattaralli 2015
rattarallile tuleb tuhandeid osalejaid, mõnel ikka pump on kaasas Kui kohe vajad, siis rattaralli stardi lähedal on Hawaii Expressi pood, mis sind ilmselt meeleldi aitab
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Tartu Rattaralli 2015
ratturid on sõbralikud, kui ilusti küsid ju keegi laenab
Re: Tartu Rattaralli 2015
Üldiselt on iga sellise suurvõistluse stardialal olemas ka tehnilise abi telk, kus saab nii kummi pumbata kui ka muud.
Re: Tartu Rattaralli 2015
Iga kord on rattaabi olnud, on ka nüüd. Sel aastal siis Sportland.
https://www.tartumaraton.ee/et/yritused ... _start.pdf
https://www.tartumaraton.ee/et/yritused ... _start.pdf
Re: Tartu Rattaralli 2015
Tundub, et kiirabiauto juht pole just kõige teravam naaskel, või lihtsalt laisk.
http://tartu.postimees.ee/3208591/galer ... ti-ohtralt
http://tartu.postimees.ee/3208591/galer ... ti-ohtralt
Re: Tartu Rattaralli 2015
Oli ohtlik koht tõesti, pani meie grupistki paar kärsitumat ratturit sealt otse!
Re: Tartu Rattaralli 2015
Koht ei olnud eriti ohtlikum, kui mõni teine tagasipööre trassil aga mõned lihtsalt ei vaata eriti kuhu sõidavad. Nina maas nohistades juhtuvad tavaliselt sellised õnnetused. Õnneks ühtegi hullu kukkumist ei näinud. Sai lõpetatud 3.57 seltskonnas. Kruusalõik oli päris hea .
Re: Tartu Rattaralli 2015
Sai tuldud koos 4.37 grupiga. Kruusalõigul pidi hinge kinni hoidma, et seal midagi ei juhtuks. Kukkumisi ei näinud, pigem oli tagajärgi näha. 4.37 grupiga lõpus oli finishisirgel moment kus üks tüüp kavatses finishit tegema hakata ning trügis tagant ette ja polnud palju puudu, et oleksime seal 20nkesi pikali olnud.
Re: Tartu Rattaralli 2015
Lõpetasin ka 3.57 grupis ja ühtegi kukkumist ei näinud
Ise sain lahti oma tagumisest käiguvahetusest kui keegi grupis käikarisse sõitis ja tross katkes. Õnneks kokkuvõttes sellega midagi ei kaotanud, sellisel rajal piisab täiesti kahest käigust: ees suurel või väiksel hammakal.
Ise sain lahti oma tagumisest käiguvahetusest kui keegi grupis käikarisse sõitis ja tross katkes. Õnneks kokkuvõttes sellega midagi ei kaotanud, sellisel rajal piisab täiesti kahest käigust: ees suurel või väiksel hammakal.
Re: Tartu Rattaralli 2015
Nägin ikka umbes 50km. sellist jäledat kukkumist et võttis pikalt sest õõnsaks.
Laskumisel kimas üks mees mööda..põrkas kellegagi seal kokku ja lendas kaarega kõhuli asfaldile. Teine pool oli suht kiiresti püsti kui sealt rataste vahelt läbi vingerdasin.
Mina lipsasin läbi..keegi paremal küljel läks paanikasse ja vajutas esipiduri blokki ja lendas üle.. Sellised kukkumised panevad asja mõtte üle mõtlema.
Nimetatud kurvis polnud midagi ohtliku..korraldajad olid ladunud välja rea hoiatavaid märke..OHTLIK KURV..VÕTA HOOG MAHA ja vilega teejuht..kes tegi tööd hoolega.
Kuidas neid ei märka? Või kui märke ei loe tee natuke eelluuret sellele mis ees ootamas on.
Kruusalõik oli tänase sõidu pärl. Oli üllatavalt kõva andmine ja kõik ikka värises..
Laskumisel kimas üks mees mööda..põrkas kellegagi seal kokku ja lendas kaarega kõhuli asfaldile. Teine pool oli suht kiiresti püsti kui sealt rataste vahelt läbi vingerdasin.
Mina lipsasin läbi..keegi paremal küljel läks paanikasse ja vajutas esipiduri blokki ja lendas üle.. Sellised kukkumised panevad asja mõtte üle mõtlema.
Nimetatud kurvis polnud midagi ohtliku..korraldajad olid ladunud välja rea hoiatavaid märke..OHTLIK KURV..VÕTA HOOG MAHA ja vilega teejuht..kes tegi tööd hoolega.
Kuidas neid ei märka? Või kui märke ei loe tee natuke eelluuret sellele mis ees ootamas on.
Kruusalõik oli tänase sõidu pärl. Oli üllatavalt kõva andmine ja kõik ikka värises..
Re: Tartu Rattaralli 2015
Kuuldavasti olid kiirabiauto taga kukkunud ja tohterdajad, siis olekski auto asemel neile otsa vuhisetud. Ise pealt ei näinud, ei oska täpsemalt kommenteerida.rai66 kirjutas:Tundub, et kiirabiauto juht pole just kõige teravam naaskel, või lihtsalt laisk.
http://tartu.postimees.ee/3208591/galer ... ti-ohtralt
Re: Tartu Rattaralli 2015
https://www.facebook.com/KuremaaKulasel ... =3&theater
Minu ees tehti selline salto ja tabati otse kiirabiautot. Kuuldavasti see härra sõitis peale mõningast pausi edasi ...
Aga piisava tähelepanu korral see laskumine ju ohtlik ei olnud? Juba eemalt mäe otsast oli näha, et rada otse ei jätku ja oli võimalik hoogu ohjeldada ...
Minu ees tehti selline salto ja tabati otse kiirabiautot. Kuuldavasti see härra sõitis peale mõningast pausi edasi ...
Aga piisava tähelepanu korral see laskumine ju ohtlik ei olnud? Juba eemalt mäe otsast oli näha, et rada otse ei jätku ja oli võimalik hoogu ohjeldada ...
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Tartu Rattaralli 2015
Lihtsalt soovituseks, et kuna kõikseemees ei ole FB-s, siis säärane link on veidi kindlam: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... 9773_o.jpgHenno kirjutas:https://www.facebook.com/KuremaaKulasel ... =3&theater
Re: Tartu Rattaralli 2015
Lõpetasin mina 4:06 grupiga.
Meie grupp võttis seda laskumist väga rahulikult. Ühtegi kukkumist ei olnud.
Sõit oli aga minu jaoks väga raske, sest see küljetuul ikka lammutas korralikult.
Ühte kukkumist nägin, kus sirgel teel üks otsustas külje maha panna, ei saanundki pihta kuidas see täpselt juhtus.
isegi lõpp möödus seekord ilma kukkumisteta minu grupis, üks hakkas seal lollusi tegema, aga õnneks asi piirdus ainult ehmatusega.
Meie grupp võttis seda laskumist väga rahulikult. Ühtegi kukkumist ei olnud.
Sõit oli aga minu jaoks väga raske, sest see küljetuul ikka lammutas korralikult.
Ühte kukkumist nägin, kus sirgel teel üks otsustas külje maha panna, ei saanundki pihta kuidas see täpselt juhtus.
isegi lõpp möödus seekord ilma kukkumisteta minu grupis, üks hakkas seal lollusi tegema, aga õnneks asi piirdus ainult ehmatusega.
Hobiratturi blogi: https://hobirattur.weebly.com/
- JerryBlake
- Rattur
- Postitusi: 160
- Liitunud: 31. 01. 2012. 21:45
Re: Tartu Rattaralli 2015
Kummaliselt palju kummi purunemisi 10-11 km kandis. Keegi kurjam oli midagi maha poetanud? Ilus, sile asfalt ja üle 10-ne ohvri selle kilomeetri jooksul.
Re: Tartu Rattaralli 2015
Kas keegi teab kus täpselt see u.20 km kukkumine juhtgrupis toimus? Kaotasin oma Garmin Edge 510 ära. Läheks otsima aga ei mäleta kus see oli. Võibolla keegi kes samuti kasutab nutikaid seadmeid ja oli samuti üks osalistest saaks oma trackingust vaadata. Selline pidurdus peaks peale jääma.
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....
Re: Tartu Rattaralli 2015
Täpselt Tartumaa-Jõgevamaa piiril +- 50 meetrit.
Re: Tartu Rattaralli 2015
7:40 soovitan vaadata, huvitav, et seal mingit tõket ei olnud
http://www.ohtuleht.ee/679636/hirmutav- ... -tragoodia
http://www.ohtuleht.ee/679636/hirmutav- ... -tragoodia
Re: Tartu Rattaralli 2015
See asi ei juhtunud mitte Rattarallil. Seega ei kuulu siia teemasse.kaspar19 kirjutas:7:40 soovitan vaadata, huvitav, et seal mingit tõket ei olnud
http://www.ohtuleht.ee/679636/hirmutav- ... -tragoodia
Ja veelgi enam - selle kohta on täiesti oma teema olemas
viewtopic.php?f=11&t=55786
Re: Tartu Rattaralli 2015
Ja nüüd üks fotoküsimus: mis on pildil (valesti)?
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Tartu Rattaralli 2015
Õnneks selliseid idioote mujal kui TRR ei kohta.
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Re: Tartu Rattaralli 2015
Vaidleks vastu, olen ka teistel võistlustel näinud.rainerhq kirjutas:Õnneks selliseid idioote mujal kui TRR ei kohta.
Re: Tartu Rattaralli 2015
Meenus veel üks halenaljakas ja potentsiaalselt väga ohtlik juhtum. Ma võin asukoha mõttes eksida aga võis see olla kuskil Lähte ja Tabivere kandis, esimene ots oli veel igatahes suures grupis. Kellelgi oli pikk pump pandud raamile (see, mis kinnitub headtube'i ja seattube'i vahele). Ilmselt oli jäädud lootma, et pump hoiab end ise vedrupingega kahe toru vahel aga ei hoidnud ja lendas efektselt kukkudes, hüpeldes ja põrgates keset gruppi. Õnneks ei näinud, et see pump oleks kellegi kodarasse lennanud aga võimalused oli täiesti reaalsed. Ei ole ju raske selliseid lisavidinaid turvalisemalt ratta külge panna, kasvõi 2 ringi elektriteibiga. Igasugused teele pudenevad asjad on reaalsed ohuallikad. Ka joomist tuleb õppida, et pudelid näppudest ei pudeneks ja oskaks neid ilma pudelikorvi poole pilku suunamata tagasi oma kohale panna.
If everything's under control, you're going too slow!
- JerryBlake
- Rattur
- Postitusi: 160
- Liitunud: 31. 01. 2012. 21:45
Re: Tartu Rattaralli 2015
https://www.youtube.com/watch?v=rfuC4IUt88M 120km, rohkem aku ei kestnud.
750-1000 stardigrupp, 4h12min seltskond enamasti. Midagi ekstreemset õnneks peale ei jäänud, kui siis ainult varem toimunud kukkumiste tagajärgi 4-5tk. Nendest 106km-l oli pilt selline, mis võttis rattasõidu tuju korraks ära. Kiiret paranemist.
750-1000 stardigrupp, 4h12min seltskond enamasti. Midagi ekstreemset õnneks peale ei jäänud, kui siis ainult varem toimunud kukkumiste tagajärgi 4-5tk. Nendest 106km-l oli pilt selline, mis võttis rattasõidu tuju korraks ära. Kiiret paranemist.
Re: Tartu Rattaralli 2015
tarx77 kirjutas:Jäi kaadrisse siis selline kukkumine.
https://www.youtube.com/watch?v=NBOgqYg ... e=youtu.be
Kiirustasite Ivanoviga läbi grupi ette tööle?
- meetodimees
- Rattur
- Postitusi: 143
- Liitunud: 04. 08. 2008. 17:12
Re: Tartu Rattaralli 2015
Viisakad tropid, vestluspartnerile vaadatakse ikka silma.Erx27 kirjutas:tarx77 kirjutas:Jäi kaadrisse siis selline kukkumine.
https://www.youtube.com/watch?v=NBOgqYg ... e=youtu.be
Kiirustasite Ivanoviga läbi grupi ette tööle?
Viimati muutis meetodimees, 02. 06. 2015. 14:48, muudetud 1 kord.
Rentida carbon raamiga "L"" suurus võistlusrattad: MTB Scott Scale; Scott Spark ja MNT Scott Foil ning rentida MTB rattakohver "Scicon". Info tel. 56 41 3OO
Re: Tartu Rattaralli 2015
Lühikesel sõidul kusagil poolel teel sõitis üks tegelane lihtsalt hooga tagant gruppi sisse ja tagajärjeks oli väga kole kukkumine, mille ohver vist ei taha enam kunagi sellel võistlusel osaleda, kui üldse veel ratta selga kipub. Korraliku hooga oli maandumine õlale ja näole. Õnneks edasist ei näinud enam, sest seljataha vahtime ei hakanud, nagu siin selles videos osad tegid.
Endale keerati küljepealt sisse, sest kodanik ehmatas ära, et temast mööda sõidan ja ratas läks käes lappama.
Aga eks me ju kõik teame, millise võistlusega tegu on ja kui palju seal juhtub.
Endale keerati küljepealt sisse, sest kodanik ehmatas ära, et temast mööda sõidan ja ratas läks käes lappama.
Aga eks me ju kõik teame, millise võistlusega tegu on ja kui palju seal juhtub.
Re: Tartu Rattaralli 2015
Jagan ka pilti pardakaameralt. Kahjuks õnnestus ainult umbes 80 km pilti saada.
https://youtu.be/61nxwXbL0qs
Huvitavamad kohad:
10:40 - Kukkumine otse kaamera ees.
26:11 - Jõgeva mnt ja Kukulinna tee ristmikul mehed pikali.
1:20:18 - Tegin ise midagi hullumeelset. Õnneks ei sattunud teised ohtu.
1:52:11 - "Kiirabi" kurv Kuremaal.
https://youtu.be/61nxwXbL0qs
Huvitavamad kohad:
10:40 - Kukkumine otse kaamera ees.
26:11 - Jõgeva mnt ja Kukulinna tee ristmikul mehed pikali.
1:20:18 - Tegin ise midagi hullumeelset. Õnneks ei sattunud teised ohtu.
1:52:11 - "Kiirabi" kurv Kuremaal.
Re: Tartu Rattaralli 2015
See kaader ju TRR-i kukkumise õpikust! Kullafond! Ei mingit suurt gruppi, tõmblemist, küljetuult, sprindiks valmistumist ega torbikuid tee peal. Lihtsalt mõttetu trügimine. Positiivse poole pealt jäi silma see, et kuigi mats pandi otse kaameramehe ees, ei lennanud näpud kohe pidurilinke paindesse tõmbama ja tänu sellele sujus möödumine ilma täiendavate ekstsessideta.ragnarp kirjutas:Jagan ka pilti pardakaameralt. Kahjuks õnnestus ainult umbes 80 km pilti saada.
https://youtu.be/61nxwXbL0qs
Huvitavamad kohad:
10:40 - Kukkumine otse kaamera ees.
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee