Triathlon Estonia 2016
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Triathlon Estonia 2016
Head huvilised
Järgmise aasta kuupäev on 21. august ja uued tulijad on registreerimiseks oodatud nii üksi, kui seltskonnas. http://triathlonestonia.ee
Alustame taaskord teemaga ja avalikult puremiseks on üks pähkel. Rattaraja ringtee osa läheb remonti ja ühiseks arutamsieks on küsimus, missugune võiks olla alternatiivne trass Tammemäelt Keilasse, et saaks ilusa 180 ja 90 km. Eesmärk, et oleks võimalikult vähe peateele väljasõite, reguleerimistvajavaid ristmikke ja pöördeid. Kate võiks olla võimalikult heal asfalt.
Kaart:
http://kaart.delfi.ee//?bookmark=e0af80 ... 878434f4c2
Järgmise aasta kuupäev on 21. august ja uued tulijad on registreerimiseks oodatud nii üksi, kui seltskonnas. http://triathlonestonia.ee
Alustame taaskord teemaga ja avalikult puremiseks on üks pähkel. Rattaraja ringtee osa läheb remonti ja ühiseks arutamsieks on küsimus, missugune võiks olla alternatiivne trass Tammemäelt Keilasse, et saaks ilusa 180 ja 90 km. Eesmärk, et oleks võimalikult vähe peateele väljasõite, reguleerimistvajavaid ristmikke ja pöördeid. Kate võiks olla võimalikult heal asfalt.
Kaart:
http://kaart.delfi.ee//?bookmark=e0af80 ... 878434f4c2
Stardis on alati tunne, et täna teen kõigile pähe, aga läheb nagu tavaliselt
Re: Triathlon Estonia 2016
Kas ujumist mõnda teise kohta üle viia äkki ei saaks? See Tammemäe karjäär ja selle ümbrus ei ole just selline kõige ligitõmbavam koht
Re: Triathlon Estonia 2016
Võib ju arutada. Vee ääres peaks olema asfalttee ja lähedal mõni spordikeskus, kool, kultuurimaja vms, kus pesta ja kõnet pidada!olle kirjutas:Kas ujumist mõnda teise kohta üle viia äkki ei saaks? See Tammemäe karjäär ja selle ümbrus ei ole just selline kõige ligitõmbavam koht
Stardis on alati tunne, et täna teen kõigile pähe, aga läheb nagu tavaliselt
Re: Triathlon Estonia 2016
No Harku järv oleks selline näiteks. Sealt saab Paldiski maanteed mööda Keila poole kah ja põhimõtteliselt saab rattasõidu ja jooksu endises kohas teha. Rattadistantsi Pärnu maanteel jääks siis küll vähem, aga vast väga suur kadu ei oleks. Keila ja Paldiski vahel on kah muidu ilus uus asfalt. Keila asukana sobiks muidugi mulle, et jooks jääks Keilasse.
...et lihtsalt sellised uitmõtted, ärge näkku lööge
...et lihtsalt sellised uitmõtted, ärge näkku lööge
Re: Triathlon Estonia 2016
Laulasmaalt Klooga randa on 3,8km
Re: Triathlon Estonia 2016
Prommar kirjutas:Laulasmaalt Klooga randa on 3,8km
Re: Triathlon Estonia 2016
Laulasmaa vist hästi ikka ei sobi, sest seal madal ja sisse-välja jooksu liiga pikalt. Tahaks nagu ujuda rohkem. Selles mõttes oleks Harku järv reaalsem koht aga mina ei näe ka praeguses ujumise asukohas probleemi. Pigem on probleem Saue-Keila vahelises maantees, mis käesoleva aasta kogemusest lähtuvalt on väga suur turvarisk, kui liiklust ei piirata.
Triathlete - a person who doesn't understand that one sport is hard enough...
Re: Triathlon Estonia 2016
Harku järve juures olen ühe teise ürituse planeerimise juures olnud. Seal läks liikluse teema nii rämedalt kalliks, et jäi kohe alguses pooleli. Arutada võib Männiku suurt karjääri?! Võib ka kaugemale kaardil vaadata.usss kirjutas:Laulasmaa vist hästi ikka ei sobi, sest seal madal ja sisse-välja jooksu liiga pikalt. Tahaks nagu ujuda rohkem. Selles mõttes oleks Harku järv reaalsem koht aga mina ei näe ka praeguses ujumise asukohas probleemi. Pigem on probleem Saue-Keila vahelises maantees, mis käesoleva aasta kogemusest lähtuvalt on väga suur turvarisk, kui liiklust ei piirata.
Stardis on alati tunne, et täna teen kõigile pähe, aga läheb nagu tavaliselt
Re: Triathlon Estonia 2016
Mul on mõned täpsustavad küsimused. Mis osa teest täpsemalt remonti läheb? Sinu kaardipildilt võib aimata, aga tahaks olla ikkagi kindel. Siis saaks kaasa rääkida.
Teiseks, mida mõtled Männiku suur karjääri all? Kas Männiku järve? Kui seda, siis mina ei kujuta ette, kuidas sealt rattaga minema saaks nii, et rajaturvajate hulka ei peaks kahekordistama. Tallinn-Saku-Laagri tee ja Männiku järve vahel on raudtee. Ei ole ohutu sealt ratas õla peal üle joosta. Kui sõita mööda kehva asfaldiga Silikaltsiidit Valdeku teeni ja keerata Viljandi maantee poole on ees surnuaed, kus kehva kuulmisega memmed ja taadid teel tuterdavad. Kui keerata Valdekust Männiku tee poole, siis tuleb jälle raudtee ja suur ristmik ületada ja edasi on joodikute kogunemiskoht Männiku sotsiaalmajade juures, kus tuleb silmad ja kõrvad lahti hoida. Kui rongi alla ei jää, kummi ülesõidul ei lõhu ja joodikutest ohutult mööda saad, siis peale linnapiiri saab juba vajutama hakata.
Ujumiskohal pole minu meelest häda midagi. 80-90-te aastate betoonkingadega vennad on juba kõik lagunenud- vesi on puhas. Eelmise aasta rada oli ka selline, et kätega enam põhja ei kraapinud. Ja ujumise ajal ma ümbrusele eriti tähelepanu ei pööra. Mitte, et nägemisel midagi viga oleks või orientatsioon segaks, aga vaevalt, et ma märkaks, kui topless tüdrukud kaldal kaasa elavad. Jah, tribüüne ei ole ja ca 1h ujumise ajal burksi ei pakuta, kuid pealtvaatajate horde ei ole ka veel märganud.
Teiseks, mida mõtled Männiku suur karjääri all? Kas Männiku järve? Kui seda, siis mina ei kujuta ette, kuidas sealt rattaga minema saaks nii, et rajaturvajate hulka ei peaks kahekordistama. Tallinn-Saku-Laagri tee ja Männiku järve vahel on raudtee. Ei ole ohutu sealt ratas õla peal üle joosta. Kui sõita mööda kehva asfaldiga Silikaltsiidit Valdeku teeni ja keerata Viljandi maantee poole on ees surnuaed, kus kehva kuulmisega memmed ja taadid teel tuterdavad. Kui keerata Valdekust Männiku tee poole, siis tuleb jälle raudtee ja suur ristmik ületada ja edasi on joodikute kogunemiskoht Männiku sotsiaalmajade juures, kus tuleb silmad ja kõrvad lahti hoida. Kui rongi alla ei jää, kummi ülesõidul ei lõhu ja joodikutest ohutult mööda saad, siis peale linnapiiri saab juba vajutama hakata.
Ujumiskohal pole minu meelest häda midagi. 80-90-te aastate betoonkingadega vennad on juba kõik lagunenud- vesi on puhas. Eelmise aasta rada oli ka selline, et kätega enam põhja ei kraapinud. Ja ujumise ajal ma ümbrusele eriti tähelepanu ei pööra. Mitte, et nägemisel midagi viga oleks või orientatsioon segaks, aga vaevalt, et ma märkaks, kui topless tüdrukud kaldal kaasa elavad. Jah, tribüüne ei ole ja ca 1h ujumise ajal burksi ei pakuta, kuid pealtvaatajate horde ei ole ka veel märganud.
Re: Triathlon Estonia 2016
Remont tuleb eeldatavalt Kohe Tammemäe viaduktist (ristymik pidi alles jääma) kuni Kanama viaduktini.
Stardis on alati tunne, et täna teen kõigile pähe, aga läheb nagu tavaliselt
-
- Rattur
- Postitusi: 315
- Liitunud: 09. 04. 2007. 17:54
Re: Triathlon Estonia 2016
Lääne-Virumaa...üks variant... Uljaste järv...,rattaraja sobivusega ei tohiks sealkandis probleemi tekkida,arvan ma,samamoodi jooksurajaga. Või siis Porkuni järve ümbrus,Rakke karjäärid...,äkki isegi Viitna järv(seal annab mõnusa jooksuringi samuti maastikule joonistada .Pole vaja mingeid raudteesid,valgusfoore jne,saab isegi tõusumeetreid kui vaja . Kui mõte Virumaaga kõne alla tuleb võin konkreetse raja plaani välja mõelda.
Re: Triathlon Estonia 2016
Mis sellel läbi Saku ja mööda Kanama teed märgitud ümbersõidul häda on? Paistab mõistlik lahendus.
Re: Triathlon Estonia 2016
Ega vist muud ei olegi häda kui, et rada läheb umbes 6,5km pikemaks ja rajaturvajate arvu on vaja korrutada, sest peale viadukti on vaja turvata parempööre Männiku teele, siis enne Sakut ringteelt tulijad kinni pidada, siis kolm ringi Sakus, siis Tallinna mnt, Kanama tee ja Jälgimäe ristmik ja siis parempööre Pärnu mnt-le. See on mälu järgi loetletud. Rada läbi sõites võib mõni koht veel küsimusi tekitada. Tuleb arvestada kiirustega ja sellega, et eraldistardi asendis ei näe eriti kaugele ega külgedele ning äkkpidurdamine ei toimu nii kiiresti, kui tavalises seadistuses mnt rattaga.
Re: Triathlon Estonia 2016
Kuna ükski tark, lõpuni tervet tarka ei osanud, siis tuleb seekord täispikk 3 km pikem:
http://kaart.delfi.ee//?bookmark=9a571e ... dd5a9bec1d
http://kaart.delfi.ee//?bookmark=9a571e ... dd5a9bec1d
Stardis on alati tunne, et täna teen kõigile pähe, aga läheb nagu tavaliselt
Re: Triathlon Estonia 2016
Nojah, nüüd tuleb treeningplaan kõik ümber tehaJaaguar kirjutas:Kuna ükski tark, lõpuni tervet tarka ei osanud, siis tuleb seekord täispikk 3 km pikem:
http://kaart.delfi.ee//?bookmark=9a571e ... dd5a9bec1d
Re: Triathlon Estonia 2016
Targad mehed mõtlesid veel ja uus plaan on loodud ning rada saab taaskord täpseks. Pärnu maanteel teevad täispikamehed endise 8 ringi asemel nüüd 7 ning tagasipööre tuleb seega kuskile Treppoja ristmiku juurde.olle kirjutas:Nojah, nüüd tuleb treeningplaan kõik ümber tehaJaaguar kirjutas:Kuna ükski tark, lõpuni tervet tarka ei osanud, siis tuleb seekord täispikk 3 km pikem:
http://kaart.delfi.ee//?bookmark=9a571e ... dd5a9bec1d
http://kaart.delfi.ee//?bookmark=700b9e ... 1d080d520d
Stardis on alati tunne, et täna teen kõigile pähe, aga läheb nagu tavaliselt
Re: Triathlon Estonia 2016
Loodetavasti liikluse reguleerimisele ja turvalisusele ka mõeldakse. Sel aastal ikka äärmiselt ohtlik ja närviline. Pigem 3 km pikem kui tuhanded hävinud närvirakud.
Re: Triathlon Estonia 2016
Mõned ohtlikud kohad jäävad ikka sisse: Saue Olerexi juures, Keila ringteed (eriti viimane) ja tagasipöörded. Sinna head rohtu pakkuda ei ole. Üks halvemaid kohti on Keilas viimane ring, kus sõidetakse ratastega kahes suunas. Seal ei aita isegi 2 reguleerijat. Kui ühele panna tee vabaks, võib see kohe teha takistuse teisele ja kui teine ka sulgeb, siis võib ringil liiklus hoopis seisma jääda. Seega reguleerija vabastab tee eelkõige Paldiski suunas liikujale ja tagasitulles tuleb lihtsalt autodega arvestada. Samas kui Paldiski suund on autodest vaba, siis on reeglina ringile vaba minek ja liiklus vähemalt ei seisku ka tagasiteel. Kerisime liiklusfirmaga erinevad stsenaariumid läbi ja viimane näis parem. Manitsen nendes lõikudes rahulikkusele ja ettevaatusele igal juhul. Korraks puhkusele lastud jalg lubab pärast sekundid tagasi joosta - eriti pikal:)!piffik kirjutas:Loodetavasti liikluse reguleerimisele ja turvalisusele ka mõeldakse. Sel aastal ikka äärmiselt ohtlik ja närviline. Pigem 3 km pikem kui tuhanded hävinud närvirakud.
Stardis on alati tunne, et täna teen kõigile pähe, aga läheb nagu tavaliselt
Re: Triathlon Estonia 2016
Kruttisin raja kaardi peal läbi ja silma jäi Kanama viadukt, kus sa lased eesti keelt mitteoskavatel inimestel ühe lisaringi teha. Eesti keelt oskavad pääsevad 7 ringiga, aga teised panevad 8.
7 ringi täispikal ja 3 ringi poolpikal distantsil / 8 laps on long distance and 3 laps on half distance.
Paranda ära, muidu mõni panebki veel ühele ringile.
Vaadates rattaraja algust (Sakus) ja lõppu (Keila ja Treppoja), siis loodan siiralt, et suudad piisavalt turvajaid leida, sest need lähevad oluliselt ohtlikumaks võrreldes vana rajaga.
7 ringi täispikal ja 3 ringi poolpikal distantsil / 8 laps on long distance and 3 laps on half distance.
Paranda ära, muidu mõni panebki veel ühele ringile.
Vaadates rattaraja algust (Sakus) ja lõppu (Keila ja Treppoja), siis loodan siiralt, et suudad piisavalt turvajaid leida, sest need lähevad oluliselt ohtlikumaks võrreldes vana rajaga.
Re: Triathlon Estonia 2016
Tänud märkamast, Tommi! Parandatud. Alati, kui keegi midagi märkab, andku julgesti teada!!! Ka uuendusettepanekuid võib alati teha. Vahel võtame mõne idee pardale!ToomasL kirjutas:Kruttisin raja kaardi peal läbi ja silma jäi Kanama viadukt, kus sa lased eesti keelt mitteoskavatel inimestel ühe lisaringi teha. Eesti keelt oskavad pääsevad 7 ringiga, aga teised panevad 8.
7 ringi täispikal ja 3 ringi poolpikal distantsil / 8 laps on long distance and 3 laps on half distance.
Paranda ära, muidu mõni panebki veel ühele ringile.
Vaadates rattaraja algust (Sakus) ja lõppu (Keila ja Treppoja), siis loodan siiralt, et suudad piisavalt turvajaid leida, sest need lähevad oluliselt ohtlikumaks võrreldes vana rajaga.
Stardis on alati tunne, et täna teen kõigile pähe, aga läheb nagu tavaliselt
Re: Triathlon Estonia 2016
Mis räägib Aruteelt Keilasse minemise vastu? Sealt läheb ju ka üsna heas korras allamäge tee, mis on tunduvamalt rahulikuma liiklusega kui Ringtee? Kui kilomeetreid puudu tuleb saab neid sõita Vana-Pärnu maanteel edasi-tagasi otsaga? Lihtsalt mõtted, kaardile jooni ei vedanud seega distantsist pole aimugi
Re: Triathlon Estonia 2016
Paldiski poolt tagasi tulles saab enne Keilasse minekut pöörata kergliiklusteele, siis ei pea ringile üldse minemaJaaguar kirjutas: Mõned ohtlikud kohad jäävad ikka sisse: Saue Olerexi juures, Keila ringteed (eriti viimane) ja tagasipöörded. Sinna head rohtu pakkuda ei ole. Üks halvemaid kohti on Keilas viimane ring, kus sõidetakse ratastega kahes suunas. Seal ei aita isegi 2 reguleerijat. Kui ühele panna tee vabaks, võib see kohe teha takistuse teisele ja kui teine ka sulgeb, siis võib ringil liiklus hoopis seisma jääda. Seega reguleerija vabastab tee eelkõige Paldiski suunas liikujale ja tagasitulles tuleb lihtsalt autodega arvestada. Samas kui Paldiski suund on autodest vaba, siis on reeglina ringile vaba minek ja liiklus vähemalt ei seisku ka tagasiteel. Kerisime liiklusfirmaga erinevad stsenaariumid läbi ja viimane näis parem. Manitsen nendes lõikudes rahulikkusele ja ettevaatusele igal juhul. Korraks puhkusele lastud jalg lubab pärast sekundid tagasi joosta - eriti pikal:)!
Re: Triathlon Estonia 2016
Asjalik mõte! Vahtisin ka seda varianti.olle kirjutas:Paldiski poolt tagasi tulles saab enne Keilasse minekut pöörata kergliiklusteele, siis ei pea ringile üldse minemaJaaguar kirjutas: Mõned ohtlikud kohad jäävad ikka sisse: Saue Olerexi juures, Keila ringteed (eriti viimane) ja tagasipöörded. Sinna head rohtu pakkuda ei ole. Üks halvemaid kohti on Keilas viimane ring, kus sõidetakse ratastega kahes suunas. Seal ei aita isegi 2 reguleerijat. Kui ühele panna tee vabaks, võib see kohe teha takistuse teisele ja kui teine ka sulgeb, siis võib ringil liiklus hoopis seisma jääda. Seega reguleerija vabastab tee eelkõige Paldiski suunas liikujale ja tagasitulles tuleb lihtsalt autodega arvestada. Samas kui Paldiski suund on autodest vaba, siis on reeglina ringile vaba minek ja liiklus vähemalt ei seisku ka tagasiteel. Kerisime liiklusfirmaga erinevad stsenaariumid läbi ja viimane näis parem. Manitsen nendes lõikudes rahulikkusele ja ettevaatusele igal juhul. Korraks puhkusele lastud jalg lubab pärast sekundid tagasi joosta - eriti pikal:)!
Miinuseks oli lõpukõverused ja mahasõit sõiduteele. Samuti võimlaikud jalutajad - daamid koerakeste ja lastega. Seega oli potentsiaalseid ohukohti rohkem, kui sõiduteel ühes kohas korra hoogu loovutada. Tänud pakkumast!
Stardis on alati tunne, et täna teen kõigile pähe, aga läheb nagu tavaliselt
Re: Triathlon Estonia 2016
Kui ma nüüd õieti aru sain, millist Haruteed silmas peetakse, siis sealtkaudu sõitsime esimesel aastal ja mõni mees jäi rongi taha. Ikka selle päris rongi taha- tõkkepuu oli ees. Mina sain napilt enne rongi läbi. Kuna rajal on nii pooliku kui täispika omad ja liikumine üle raudtee käib mitme tunni vältel, siis suure tõenäosusega keegi sinna toppama jääb. Kardan, et rongiliikluse peatamine käib isegi Urmasele üle jõuMargusH kirjutas:Mis räägib Aruteelt Keilasse minemise vastu? Sealt läheb ju ka üsna heas korras allamäge tee, mis on tunduvamalt rahulikuma liiklusega kui Ringtee? Kui kilomeetreid puudu tuleb saab neid sõita Vana-Pärnu maanteel edasi-tagasi otsaga? Lihtsalt mõtted, kaardile jooni ei vedanud seega distantsist pole aimugi
Re: Triathlon Estonia 2016
Esimese hooga tundub, et selline plaan ajaks piletihinna mõttetult üles. Või maksavad need, kes ei ole riskiga rahul:)!? See teema on läbi käidud ja ei kiidetud heaks!ToomasL kirjutas:Kui ma nüüd õieti aru sain, millist Haruteed silmas peetakse, siis sealtkaudu sõitsime esimesel aastal ja mõni mees jäi rongi taha. Ikka selle päris rongi taha- tõkkepuu oli ees. Mina sain napilt enne rongi läbi. Kuna rajal on nii pooliku kui täispika omad ja liikumine üle raudtee käib mitme tunni vältel, siis suure tõenäosusega keegi sinna toppama jääb. Kardan, et rongiliikluse peatamine käib isegi Urmasele üle jõuMargusH kirjutas:Mis räägib Aruteelt Keilasse minemise vastu? Sealt läheb ju ka üsna heas korras allamäge tee, mis on tunduvamalt rahulikuma liiklusega kui Ringtee? Kui kilomeetreid puudu tuleb saab neid sõita Vana-Pärnu maanteel edasi-tagasi otsaga? Lihtsalt mõtted, kaardile jooni ei vedanud seega distantsist pole aimugi
Stardis on alati tunne, et täna teen kõigile pähe, aga läheb nagu tavaliselt
Re: Triathlon Estonia 2016
Annan igaks juhuks märku, et suvi on ootamatult jälle kätte jõudnud ning esimene juba pikendatud regamisvoor saab pühapäeva õhtuks läbi. Kellel vähegi on kahtlus, kas tulla või kas võistkonna kokku saab, siis andke teada ja mõtleme parima lahenduse välja. Pühapäeva õhtul keerame piletihinnale pool pööret juurde ja asume eeltellimusi tegema.
Stardis on alati tunne, et täna teen kõigile pähe, aga läheb nagu tavaliselt
Re: Triathlon Estonia 2016
Auhinnalaua katab Polar
Eelmisest aastast alates on Triathlon Estonia suur toetaja Polari kaubamärgi esindaja Eestis AS Mefo. Triathlon Estonial osalemist tunnustatakse paljude Polar toodetega, millest kaks tippmudelit loositakse kõikide finišeerijate vahel enne võistlust ja iga vanuseklassi kolmiku auhinnakotist leiab midagi.
Esimene loosimine toimub 1. juulil, Keilas finišialal, kus kõikide 30. juuniks registreerunute vahel loositakse välja triatlonisuunitlusega tippmudelite hulka kuuluv POLAR V800.
Loosimisel osalemine ja reeglid:
Loosimisel osalevad kõik nimed, kes on 30. juuniks registreerunud.
Auhinna lunastamiseks tuleb algselt valitud distants lõpetada. Samuti peab võistkond lõpetama.
Loosiauhinna saab kätte autasustamisel.
Juhuvaliku teeb Excel tabelarvutusprogramm käsuga "RANDBETWEEN".
Loositakse 3 nime juhuks, kui esimestena loositud nimed ei stardi, diskvalifitseeritakse või ei läbi distantsi. Siis läheb auhind järgmisena sattunud osalejale.
Loosimise video avaldatakse hiljemalt 2. juuli õhtuks.
Kõik nimed osalevad ka järgmisel loosimisel.
Olge varakult nimekirjas ja saate osaleda kahel loosimisel ja poodiumikohale tulles võite võita kokku kuni 3 Polari toodet!
http://triathlonestonia.ee/
Eelmisest aastast alates on Triathlon Estonia suur toetaja Polari kaubamärgi esindaja Eestis AS Mefo. Triathlon Estonial osalemist tunnustatakse paljude Polar toodetega, millest kaks tippmudelit loositakse kõikide finišeerijate vahel enne võistlust ja iga vanuseklassi kolmiku auhinnakotist leiab midagi.
Esimene loosimine toimub 1. juulil, Keilas finišialal, kus kõikide 30. juuniks registreerunute vahel loositakse välja triatlonisuunitlusega tippmudelite hulka kuuluv POLAR V800.
Loosimisel osalemine ja reeglid:
Loosimisel osalevad kõik nimed, kes on 30. juuniks registreerunud.
Auhinna lunastamiseks tuleb algselt valitud distants lõpetada. Samuti peab võistkond lõpetama.
Loosiauhinna saab kätte autasustamisel.
Juhuvaliku teeb Excel tabelarvutusprogramm käsuga "RANDBETWEEN".
Loositakse 3 nime juhuks, kui esimestena loositud nimed ei stardi, diskvalifitseeritakse või ei läbi distantsi. Siis läheb auhind järgmisena sattunud osalejale.
Loosimise video avaldatakse hiljemalt 2. juuli õhtuks.
Kõik nimed osalevad ka järgmisel loosimisel.
Olge varakult nimekirjas ja saate osaleda kahel loosimisel ja poodiumikohale tulles võite võita kokku kuni 3 Polari toodet!
http://triathlonestonia.ee/
Stardis on alati tunne, et täna teen kõigile pähe, aga läheb nagu tavaliselt
Re: Triathlon Estonia 2016
Kas matšeete käes on lubatud ujuda? Muidu on sealt maltsast keeruline läbi tungida
Re: Triathlon Estonia 2016
Küllap ei panda pahaks. Ega meil väga valida ei ole. Püüame pallid panna nii, et võimalikult vähe džunglirada ette jääks.olle kirjutas:Kas matšeete käes on lubatud ujuda? Muidu on sealt maltsast keeruline läbi tungida
Samas võib endiselt arutada parema ujumisraja teemal ja üldse, kus võiks Eestis olla mõnus täispikka teha ja poolpikka ja vbl järgm a lisame olümpia ka juurde. Head ideed alati oodatud!
Stardis on alati tunne, et täna teen kõigile pähe, aga läheb nagu tavaliselt
Re: Triathlon Estonia 2016
Kuidas sa nii sujuvaid jooni kaardile vead? Kas tõesti käsitöö, või on seal mingi võimalus, mida ma leidnud pole ja mis määratud algpunktist määratud lõpp-punkti ilusa joone mööda teed joonistab?Jaaguar kirjutas:Targad mehed mõtlesid veel ja uus plaan on loodud ning rada saab taaskord täpseks. Pärnu maanteel teevad täispikamehed endise 8 ringi asemel nüüd 7 ning tagasipööre tuleb seega kuskile Treppoja ristmiku juurde.olle kirjutas:Nojah, nüüd tuleb treeningplaan kõik ümber tehaJaaguar kirjutas:Kuna ükski tark, lõpuni tervet tarka ei osanud, siis tuleb seekord täispikk 3 km pikem:
http://kaart.delfi.ee//?bookmark=9a571e ... dd5a9bec1d
http://kaart.delfi.ee//?bookmark=700b9e ... 1d080d520d
Re: Triathlon Estonia 2016
Seda teeb ka. Helista, räägin. Mitmed logistikakaardid joonistavad erinevaid pilte. Kasvõi kuugel ise!
Stardis on alati tunne, et täna teen kõigile pähe, aga läheb nagu tavaliselt
Re: Triathlon Estonia 2016
Tere!
Kas võistleja meelespea pole veel üleval? Link nagu on, aga viskab "404 Page not found"
http://triathlonestonia.ee/?p=2301
Mihkel
Kas võistleja meelespea pole veel üleval? Link nagu on, aga viskab "404 Page not found"
http://triathlonestonia.ee/?p=2301
Mihkel
Re: Triathlon Estonia 2016
Mis ametliku saidiga toimub? Hetkel tuleb ette http://antrotsenter.ee/ mingil põhjusel
Re: Triathlon Estonia 2016
Itimehed tegid rutiinset kolimist - nüüd peaks jäll elus olema.
Stardis on alati tunne, et täna teen kõigile pähe, aga läheb nagu tavaliselt
Re: Triathlon Estonia 2016
võistkondliku juhendi all on lehel eksitav kuupäev:
"Pange ennast kaaslastega koos võistkonnana proovile ja 16. augustil saate aasta ühe meeldejäävaima elamuse! Ja tõenäoliselt tahate järgmisel korral seda kogu katsumust kõik juba üksi ette võtta!"
"Pange ennast kaaslastega koos võistkonnana proovile ja 16. augustil saate aasta ühe meeldejäävaima elamuse! Ja tõenäoliselt tahate järgmisel korral seda kogu katsumust kõik juba üksi ette võtta!"
Re: Triathlon Estonia 2016
Sõitsin mina rattaraja läbi ja ühes kohas tuli võdin sisse. Kanama tee ja Jälgimäe tee ristmikul on ikka tõsiselt pime koht, kus võib vabalt Tallinna ringteelt tulevate autode alla jääda. Ma loodan, et seal on tõsiselt kullipilguga ja konkreetne reguleerija.
Ja teine asi tekitab pisut nõutust. Peale viimast värskenduspunkti tuleb kimada 40km ilma värskenduspunktita ja tiheda liiklusega teel, kus on suht kitsas teeserv, Tuulnasse ja sealt tagasi Keilasse? Milleks need riskid? Minu arvutuste kohaselt pikeneb muudetud rattaraja algusega distants ainult 2-2,5km võrra. Sõidaksime 8 ringi laial teeserval Pärnu mnt-l ja ja keeraksime Keila tervisekeskuse juurde viimaselt ringteelt. Oleks rattaraja pikkus 182,5km ja jääks 90km/h kihutavate autode vahel väsinult vänderdamine ära.
Ja teine asi tekitab pisut nõutust. Peale viimast värskenduspunkti tuleb kimada 40km ilma värskenduspunktita ja tiheda liiklusega teel, kus on suht kitsas teeserv, Tuulnasse ja sealt tagasi Keilasse? Milleks need riskid? Minu arvutuste kohaselt pikeneb muudetud rattaraja algusega distants ainult 2-2,5km võrra. Sõidaksime 8 ringi laial teeserval Pärnu mnt-l ja ja keeraksime Keila tervisekeskuse juurde viimaselt ringteelt. Oleks rattaraja pikkus 182,5km ja jääks 90km/h kihutavate autode vahel väsinult vänderdamine ära.
Re: Triathlon Estonia 2016
Kui alternatiivi valisime, siis tol hetkel näis planeeritud trass kokkuvõttes parim. Neid asju ei saa muuta. Oleks saanud ka otse ringteedmööda sõita, aga ükski kõva mees, kes teed ehitab, ei suuda selget juttu ette rääkida. Õnneks jääb peale Keilat liikus väiksemaks. Silmad kõrvad lahti sellegipoolest - jooksu jaoks ka tarvis jaksu hoida!!!ToomasL kirjutas:Sõitsin mina rattaraja läbi ja ühes kohas tuli võdin sisse. Kanama tee ja Jälgimäe tee ristmikul on ikka tõsiselt pime koht, kus võib vabalt Tallinna ringteelt tulevate autode alla jääda. Ma loodan, et seal on tõsiselt kullipilguga ja konkreetne reguleerija.
Ja teine asi tekitab pisut nõutust. Peale viimast värskenduspunkti tuleb kimada 40km ilma värskenduspunktita ja tiheda liiklusega teel, kus on suht kitsas teeserv, Tuulnasse ja sealt tagasi Keilasse? Milleks need riskid? Minu arvutuste kohaselt pikeneb muudetud rattaraja algusega distants ainult 2-2,5km võrra. Sõidaksime 8 ringi laial teeserval Pärnu mnt-l ja ja keeraksime Keila tervisekeskuse juurde viimaselt ringteelt. Oleks rattaraja pikkus 182,5km ja jääks 90km/h kihutavate autode vahel väsinult vänderdamine ära.
Stardis on alati tunne, et täna teen kõigile pähe, aga läheb nagu tavaliselt
Re: Triathlon Estonia 2016
Live leheküljel on osalejate seas märgitud ka Marko Albert. Kas tõesti?
Re: Triathlon Estonia 2016
Ei ole reklaamitrikk. Lubas tõesti kohal olla!olle kirjutas:Live leheküljel on osalejate seas märgitud ka Marko Albert. Kas tõesti?
Stardis on alati tunne, et täna teen kõigile pähe, aga läheb nagu tavaliselt
Re: Triathlon Estonia 2016
Ja teeb lõpuni või ainult osaliselt treeninguks?
Re: Triathlon Estonia 2016
Eelmistel aastatel olen foorumist lõpetajate muljetest ja emotsioonidest inspiratsiooni ning motivatsiooni kogunud. Nüüd jagaks sama omalt poolt, ehk annab kellelegi jõudu samamoodi täispikk läbi teha. Aasta tagasi sai Keilas tehtud poolik, sel aastal oli aeg küps täispika jaoks. Peaeesmärk lõpuni jõuda, aeg ja koht teisejärgulised. Mahud vägagi tagasihoidlikud (nii nagu pere ja töö kõrvalt võimaldab), paaril viimasel aastal ca 350h aastas, hetkel viimast aastat kokku liites tuli vaid 300h kanti. Samas kõiki alasid regulaarseid, lihtsalt pikki jookse-rattasõite napib.
Võistluspäevast. Ca 7-st kohal, edasi toimus kõik sujuvalt (eelmise aasta pooliku kogemus abiks), number käes, ratas vahetusalasse, T2 kott bussi ja oligi aeg kalipso selga tirida. Ilm oli ilus, vesi parajalt soe. Stardipauk tavapärane ehk siis puudus. Vette läksin viimaste seas ja sai rahulikult kroolima hakatud. Rahvast piisavalt vähe, et mingit rabelemist ei toimunud. Eelmine aasta sai ühte ringi ujutud 39 minutiga, nüüd oli eesmärk rahulikult 1,5h veest välja saada. Paar minutit läks üle, kindlasti oleks saanud kiiremini, aga ei julgenud ka rohkem rapsida. Mingit väsimust küll ei olnud, vabalt oleks võinud kolmanda ringi otsa panna.
Ratta algus sujus hästi, ka tuult väga ei olnud. Hiljem tuul tõusis, algul Pärnu suunal vastu ja lõpuks küljekas. Esimesed ringid püsis tempo stabiilne, hiljem pisut langes, aga mitte väga palju (tuule mõju võis ka siin olla). Paljud kindlasti vastupidisel seisukohal, aga mulle soe ilm meeldib. Alla 20 kraadi kuidagi ei hakka organism tööle. Söödud sai põhiliselt müslibatooni ning 1 soolakapsel iga ring, hiljem hakkas batoonist juba kergelt vastu, siis sai punktis peatatud ning apelsini, banaani, hapukurki ning roninaid söödud. Peale 90km hakkas juba paras tüdimus, lõpuks Keila poole pöörates oli kopp parajalt ees. Peale Keilat pooliku tagasipöörde koht oli pisut segane – kõigepealt oli tagasipöörde märk ilma selgituseta. Minu ees olev täispika mees pani igatahes sealt tagasi (täpselt ei näinud, aga tundus olevat „tärniga“ number). Korraks jäin ka kahtlema (kuigi juhendi järgi peaks täispikk oluliselt kaugemale minema), aga tagasipöördest mööda sõites tuli järgmine märk, mis näitaski, et täispikk läheb edasi. Ehk siis ratta lõpp oli paras piin, aga läbi ta sai.
Jooks oli alguses päris mõnus, 2 esimest ringi läksid ca 30m tempos ilma suurema ponnistamiseta, korraks juba tekkis naiivne lootus, et äkki jooksengi pea 4h selle läbi. Järgmine 2 ringi tempo pisut langes, aga jätkuvalt meenutas jooksu ja poolik ei läinud 2h-st palju üle. Edasi läksid jalad üha kangemaks ning tempo pidevalt langes. Hiljem Garmini kellast näeb, et tegelikult sammusagedus läks isegi paar sammu tihedamaks, aga sammupikkus kogu aeg kukub ja sellest siis tempolangus. 6-ndal ringil jõudsin teist korda järgi Alfonzele (ehk siis olin ringi tagasi teinud), kes kurtis, et jooksu tempo on tohutu aeglane ja üldse on kõik pahasti. Eeldasin, et jõudsin talle järgi, aga selgus, et ta juba 7-ndal ehk ma ikka veel ring maas. Järsku ta leidis uued jalad ja pani minema, kilomeetri pärast juba silmapiirilt kadunud. Hetk hiljem sain kokku Raul Kösteriga (päeva aeglaseim ujuja), kellega koos 2 viimast ringi juttu ajades oli pisut lihtsam. Raulil jäi 2 ringi veel minna, kui minu võistlus sai läbi. Medal kaelas, emotsioonid laes. Jooksu ajal sõin iga ring geeli ja soolatableti, lisaks apelsini-hapukurki. Otseselt mingeid krampe ega muid tõsiseid muresid ei olnud, jalad jäid kangeks, aga eks see loomulik. Hiljem massaaz, mis oli suureks abiks, igatahes täna täitsa kannatab jalgade peal olla.
Korraldusest ja turvamisest. Korraldus suures plaanis minumeelest toimis, ei ole põhjust viriseda. Toidupunktid ja muud abilised olid toredad, rõõmsameelsed ja abivalmis. Ning kui osalustasu jagada lõpuajaga, siis tuleb üks odavaima tunnihinnaga üritus. Rajaturvajad jätsid kohati rohkem soovida. Peale Sakust läbisõitu Saku-Laagri ristis rajaturvaja küll midagi toimetas, aga auto sõitis ikka täpselt ristile ette. Mõnes kohas veel tundus reguleerija rohkem telefoni näppivat kui liiklust vaatavat, igatahes tuli ise koguaeg ringi vaadata. Ainult Ääsmäe ristis Haapsalu poolset liiklust haldava vanahärra peale võis kogu aeg kindel olla. Jooksurajal oli tohutu tihe liiklus terviseradadele viival teel, kohati tundus, et kogu Keila-Paldiski liiklus on sinna suunatud.
Kokkuvõttes sai suur eesmärk täidetud. Aega läks küll pisut kauem kui excelis kokku sai arvutatud, aga pole hullu, Toompeal läheb ka aeg-ajalt exceliga viltu. Otseselt mingeid tõsiseid muresid või krampe ei olnud. Ehk see täispikk ei ole sugugi nii hull katsumus, ei pea aastaid 600-800h treeningtunde tegema, saab ka oluliselt lihtsamalt. Pange aga nimi kirja ja olge järgmine kord stardis.
Võistluspäevast. Ca 7-st kohal, edasi toimus kõik sujuvalt (eelmise aasta pooliku kogemus abiks), number käes, ratas vahetusalasse, T2 kott bussi ja oligi aeg kalipso selga tirida. Ilm oli ilus, vesi parajalt soe. Stardipauk tavapärane ehk siis puudus. Vette läksin viimaste seas ja sai rahulikult kroolima hakatud. Rahvast piisavalt vähe, et mingit rabelemist ei toimunud. Eelmine aasta sai ühte ringi ujutud 39 minutiga, nüüd oli eesmärk rahulikult 1,5h veest välja saada. Paar minutit läks üle, kindlasti oleks saanud kiiremini, aga ei julgenud ka rohkem rapsida. Mingit väsimust küll ei olnud, vabalt oleks võinud kolmanda ringi otsa panna.
Ratta algus sujus hästi, ka tuult väga ei olnud. Hiljem tuul tõusis, algul Pärnu suunal vastu ja lõpuks küljekas. Esimesed ringid püsis tempo stabiilne, hiljem pisut langes, aga mitte väga palju (tuule mõju võis ka siin olla). Paljud kindlasti vastupidisel seisukohal, aga mulle soe ilm meeldib. Alla 20 kraadi kuidagi ei hakka organism tööle. Söödud sai põhiliselt müslibatooni ning 1 soolakapsel iga ring, hiljem hakkas batoonist juba kergelt vastu, siis sai punktis peatatud ning apelsini, banaani, hapukurki ning roninaid söödud. Peale 90km hakkas juba paras tüdimus, lõpuks Keila poole pöörates oli kopp parajalt ees. Peale Keilat pooliku tagasipöörde koht oli pisut segane – kõigepealt oli tagasipöörde märk ilma selgituseta. Minu ees olev täispika mees pani igatahes sealt tagasi (täpselt ei näinud, aga tundus olevat „tärniga“ number). Korraks jäin ka kahtlema (kuigi juhendi järgi peaks täispikk oluliselt kaugemale minema), aga tagasipöördest mööda sõites tuli järgmine märk, mis näitaski, et täispikk läheb edasi. Ehk siis ratta lõpp oli paras piin, aga läbi ta sai.
Jooks oli alguses päris mõnus, 2 esimest ringi läksid ca 30m tempos ilma suurema ponnistamiseta, korraks juba tekkis naiivne lootus, et äkki jooksengi pea 4h selle läbi. Järgmine 2 ringi tempo pisut langes, aga jätkuvalt meenutas jooksu ja poolik ei läinud 2h-st palju üle. Edasi läksid jalad üha kangemaks ning tempo pidevalt langes. Hiljem Garmini kellast näeb, et tegelikult sammusagedus läks isegi paar sammu tihedamaks, aga sammupikkus kogu aeg kukub ja sellest siis tempolangus. 6-ndal ringil jõudsin teist korda järgi Alfonzele (ehk siis olin ringi tagasi teinud), kes kurtis, et jooksu tempo on tohutu aeglane ja üldse on kõik pahasti. Eeldasin, et jõudsin talle järgi, aga selgus, et ta juba 7-ndal ehk ma ikka veel ring maas. Järsku ta leidis uued jalad ja pani minema, kilomeetri pärast juba silmapiirilt kadunud. Hetk hiljem sain kokku Raul Kösteriga (päeva aeglaseim ujuja), kellega koos 2 viimast ringi juttu ajades oli pisut lihtsam. Raulil jäi 2 ringi veel minna, kui minu võistlus sai läbi. Medal kaelas, emotsioonid laes. Jooksu ajal sõin iga ring geeli ja soolatableti, lisaks apelsini-hapukurki. Otseselt mingeid krampe ega muid tõsiseid muresid ei olnud, jalad jäid kangeks, aga eks see loomulik. Hiljem massaaz, mis oli suureks abiks, igatahes täna täitsa kannatab jalgade peal olla.
Korraldusest ja turvamisest. Korraldus suures plaanis minumeelest toimis, ei ole põhjust viriseda. Toidupunktid ja muud abilised olid toredad, rõõmsameelsed ja abivalmis. Ning kui osalustasu jagada lõpuajaga, siis tuleb üks odavaima tunnihinnaga üritus. Rajaturvajad jätsid kohati rohkem soovida. Peale Sakust läbisõitu Saku-Laagri ristis rajaturvaja küll midagi toimetas, aga auto sõitis ikka täpselt ristile ette. Mõnes kohas veel tundus reguleerija rohkem telefoni näppivat kui liiklust vaatavat, igatahes tuli ise koguaeg ringi vaadata. Ainult Ääsmäe ristis Haapsalu poolset liiklust haldava vanahärra peale võis kogu aeg kindel olla. Jooksurajal oli tohutu tihe liiklus terviseradadele viival teel, kohati tundus, et kogu Keila-Paldiski liiklus on sinna suunatud.
Kokkuvõttes sai suur eesmärk täidetud. Aega läks küll pisut kauem kui excelis kokku sai arvutatud, aga pole hullu, Toompeal läheb ka aeg-ajalt exceliga viltu. Otseselt mingeid tõsiseid muresid või krampe ei olnud. Ehk see täispikk ei ole sugugi nii hull katsumus, ei pea aastaid 600-800h treeningtunde tegema, saab ka oluliselt lihtsamalt. Pange aga nimi kirja ja olge järgmine kord stardis.
Viimati muutis piffik, 23. 08. 2016. 06:21, muudetud 1 kord.
Re: Triathlon Estonia 2016
Ka mina olen selle foorumi eelmiste aastate kokkuvõtetest palju abi ja innustust saanud. Minu esimese raudse distantsi kokkuvõtte leiab siit: http://raudmehekssaamine.blogspot.com.e ... -2016.html Äkki on kellelegi abiks
Re: Triathlon Estonia 2016
Võistlus peetud, oli igati äge jälle. Sai seekord rattarajal kohtunik oldud, ca 200km autoga maha uhatud ning igati viisakalt sõideti, vaid ühele ratturile tuli meelde tuletada piisava pikivahe hoidmist ning üks vend kippus Marko Alberti saateautot mängima, peale meeldetuletust sõitis minema.
Kui erinevatest juhtumistest rajal rääkida, siis kahjuks oli erakordselt palju kummipurunemisi seekord, ühel inglasel läks tagajooksul 4 kummi(!), ent ta ei lasknud end sellest häirida ning lõpetas lühikese maa võistluse viimase kohaga. Üks vend pikal maal ka kukkus kahjuks enda sõiduvea tõttu, käed ja lõug katki (luud õnneks vist terved) ning pidi kahjuks pooleli jätma.
Väike video sellest, kuidas viimane mees rattarajal Kloogalt Keila poole sõitis ja 1 mees sildiga üle tee jooksis:
https://www.youtube.com/watch?v=_og6M5nZR88
Igatahes suured tänud Urmasele ja kõigile teistele korraldajatele, võistlejatele ja kaasaelajatele, näeme jälle 19. augustil 2017.
Kui erinevatest juhtumistest rajal rääkida, siis kahjuks oli erakordselt palju kummipurunemisi seekord, ühel inglasel läks tagajooksul 4 kummi(!), ent ta ei lasknud end sellest häirida ning lõpetas lühikese maa võistluse viimase kohaga. Üks vend pikal maal ka kukkus kahjuks enda sõiduvea tõttu, käed ja lõug katki (luud õnneks vist terved) ning pidi kahjuks pooleli jätma.
Väike video sellest, kuidas viimane mees rattarajal Kloogalt Keila poole sõitis ja 1 mees sildiga üle tee jooksis:
https://www.youtube.com/watch?v=_og6M5nZR88
Igatahes suured tänud Urmasele ja kõigile teistele korraldajatele, võistlejatele ja kaasaelajatele, näeme jälle 19. augustil 2017.
Viimati muutis Salmiakki, 02. 09. 2016. 10:06, muudetud 1 kord.
Re: Triathlon Estonia 2016
Videot vaadates jäi kohe silma enne "sildimeest" paremale pöörav Mazda-mees. Mõnel tondil ikka kohe on nii kiire, selliseid sattus rajale omajagu "põnevust" tekitama.
Re: Triathlon Estonia 2016
Mis tal oli terve seljakotitäis varurehve kaasas siis või? Endal pärast teist rehvipurunemist rohkem küll enam varu kuskilt võtta ei olnud ja jooksulõik Kanama viaduktist harutee teeninduspunkti ka eriti nauditava lahendusena ei paistnud.ühel inglasel läks tagajooksul 4 kummi(!), ent ta ei lasknud end sellest häirida ning lõpetas lühikese maa võistluse viimase kohaga.
Triathlete - a person who doesn't understand that one sport is hard enough...
Re: Triathlon Estonia 2016
Minu sellekordne lühikokkuvõte: http://alfonze-blog.blogspot.com.ee/201 ... korda.html. Eks igakord ei saagi normaalselt sujuda:-P
Re: Triathlon Estonia 2016
3. ja 4. kummi andsin talle ise ja lisaks sai veel ühele mehele 1 kumm antud. Püüdsin võimaluste piires kõiki raja ääres seisjaid aidata ning see ka õnnestus, ei näinud küll rohkem ühtki abivajajat, kes endast märku oleks andnud, et jää seisma. Kui Kanama viadukti ligidal olid, siis oleksid võinud mõnel korraldajal lasta ratta värskenduspunkti helistada ja oleksid omale kummi saanud.usss kirjutas:Mis tal oli terve seljakotitäis varurehve kaasas siis või? Endal pärast teist rehvipurunemist rohkem küll enam varu kuskilt võtta ei olnud ja jooksulõik Kanama viaduktist harutee teeninduspunkti ka eriti nauditava lahendusena ei paistnud.ühel inglasel läks tagajooksul 4 kummi(!), ent ta ei lasknud end sellest häirida ning lõpetas lühikese maa võistluse viimase kohaga.
Samas täitsa nõus, et tehnilise abi poolt peaks parandama ja vähemalt üks rattaabi auto peaks rajal pidevalt valmis olema, raja kohtunikud siiski ei jõua sellega korralikult tegeleda.
Alfonze kirjutatu on ikka väga hea lugemine järjekordselt, loodetavasti jõuad mõnel järgneval aastal ka 10-tunni meeste sekka.
Rattarada puhastati harjaga päev enne võistlust nagu tavaliselt (praeguse info põhjal), miks seekord nii palju kummipurunemisi oli, seda arutame veel teehooldajaga ja loodan, et edaspidi saab jälle normaalselt rattaga sõita.
Re: Triathlon Estonia 2016
Eiei ma ei heida korraldajale küll seda ette, et ma mitme rehvi purunemise tõttu katkestama pidin. See ikka minu enda mure ja vastutada ning korraldajalt ei saa küll eeldada, et rattaabi pidevalt ringi sõidab koos kõikvõimalike varurehvide, kettide jne. Seekord olid ikka pigem erandlikud olud. Pidevalt Pärnu maanteel treenides pole varem nii palju rehvitükke küll vedelemas näinud.Samas täitsa nõus, et tehnilise abi poolt peaks parandama ja vähemalt üks rattaabi auto peaks rajal pidevalt valmis olema, raja kohtunikud siiski ei jõua sellega korralikult tegeleda.
Küll tahaks välja tuua paar probleemi, mis silma jäid.
Eelmisel aastal sai antud nii minu, kui ka mitme teise võistleja poolt tagasisidet, et Kanama viaduktist Keilasse minev lõik on ohtlik, kuna seal ei ole piiratud kiirust ja tee serv on väga kitsas. Lubati võtta tagasisidet arvesse aga seekord ei olnud midagi muutunud. Kas oleks võimalik selgitada seda, millise loogika alusel oli Pärnu mnt 110km/h ala piiratud 70 peale aga Keilasse suunduv kitsas lõik tavakiirusega? Võib olla see tundub siin sääsest elevandi tegemisena aga ma näen, et selles osas ei ole korraldaja endale riskid korralikult selgeks teinud. Kas korraldaja võtab endale vastutuse, kui ühel päeval peaks juhtuma kõige halvem ja keegi jääb oma elust ilma? Isegi võistluse infotunnis sai sellele tähelepanu juhitud ja korraldaja vastas naeratades, et seal ju sõidetakse kogu aeg nii. Jah sõidetaksegi (võimalusel siiski välditakse), aga võistluse ajaks peaks korraldaja tegema kõik endast oleneva, et võistlejad ennast ka turvaliselt tunneksid. Seda probleemi peaks vaatama ka vähese sõidukogemusega osaleja silmade läbi, kes võib olla pole kunagi varem 50 cm kauguselt 90km/h mööda kimavate rekkade kõrval sõitnud. USAs paar nädalat tagasi sai üks triatlonivõistlusel osaleja surma, kui kaldus Pärnu mnt sarnasel teel tee äärest sõidurajale. Kas me ootame sama või jäämegi lootma, et "meil siin selliseid asju ei juhtu".
Jälgimäe ristis oli otse näitavad noolemärgid nii enne ristmikku, kui ka pärast ristmikku. Samas oli reguleerija parkinud oma auto pärast ristmikku oleva märgi ette nii, et seda märki ei olnud üldse näha. Ja kui nüüd oleks olnud olukord, kus autod oleksid peatunud ristmiku ees, siis võistleja poleks näinud kumbagi märki. Teine kinni pargitud märk oli Keilas T2 sisenemisel, kus ajamõõtja auto parkis otse paremale T2 sissepööret näitava märgi ees. Juhtisin sellele T2 inimeste tähelepanu ja pika sebimise peale said selle märgi teise kohta paigutatud vahetult enne esimese võistleja saabumist. Lisaks liigub ringi info, et mõned võistlejad suutsid siiski Tammemäe viaduktist otse sõita (nagu eelnevatel aastatel) ja läbisid seega lühema distantsi. Ei mäleta tõesti, kas Tammemäe viaduktilt maha keeramise juures oli ainult märk, või ka reguleerija aga kui seal ikka oli mõni inimene, siis oli see küll ilus ämber reguleerija poolt.
Üks soovitus ka. Pange T2 kotihoidja konksude juurde ka numbrid. T2 olevad tüdrukud jooksid küll edasi-tagasi nagu sipelgad ja andsid saabuvatele võistlejatele vahetuse kotid kätte aga kui oli tihedama liiklusega hetk ja kõiki teenindada ei jõutud, siis oli nii mõnigi võistleja seal juhmi näoga oma kotti otsimas.
Triathlete - a person who doesn't understand that one sport is hard enough...
Re: Triathlon Estonia 2016
See aasta oli vaheaasta. Trenni tegin oluliselt vähem, sest käsil on hoopis tähtsam tegevus. Lühikestel triatlonidistantsidel suurt vahet ei tundnudki, ainult jõust jäi mõnikord puudu. Samas teadsin, et viimased pikad (4-5h) rattatrennid olid jäänud eelmisse aastasse ja selle aasta algusesse ja seepärast võtsin võistlust pingevabalt- puudusid ambitsioonid pjedestaali ja isikliku rekordi osas. Tulin lihtsalt täispikka läbima.
Ujumise start oli nii nagu juba tavaks saanud- arusaamatu. Sumasin esimeste seas vette ja kukkusin kühveldama. Ca 200 m olime ennast teistest lahti rebinud ja tavapärane liidergrupp hakkas teistel eest ujuma. Ca 300 m hiljem sai mul villand Elerist, kes mu jalataldu kõditas ja lasin tal mööda ujuda. Tema teeb meeskondlikku, aga mina individuaali, las teeb tööd ja mina naudin pisut kergemat ujumist. Grupi peas ei tahtnud olla, sest seal olid tavapärased sik-sak ujujad. Esimese ringi lõpus ei suutnud silmata ühte juhendijärgset poid ja grupis läks lausa vaidluseks. Vaidlusse sekkusid ka kaldal seisjad. Võtsin prillid peast ja vaatasin ringi ja poid tõesti ei olnud. Uuesti ujuma hakates aga läks prillide vasak klaas kogu aeg vett täis. Tühjendasin seda neli korda ja siis lõin käega ja ujusin vett täis prillidega. Grupp ujus selle ajaga muidugi eest ära ja teise ringi ujusin juba üksi. Grupile järgi ei jõudnud ja nemad eest ka ei saanud. Ujumise aeg 57 minutit.
Vahetusala oli kiire ja sain mööda pea kõigist, kes olid eesolnud grupis. Ainult Toomas Lelovit pidin Sakuni taga ajama. Ja hilisemat võitjat Villut kätte ei saanudki ja ega lootnudki. Rattasõidu alguses nautisin tuulevaikust ja 1h keskmine oli 39km/h. Tasapisi tõusis tuul ja kui võisteldud sai 3h hakkasid jalad väsima ja tuli hakata tempot alla laskma. Tunda andis see, et pikimad sõidud olidki 3h.
Distantsi teisel poolel kirusin ennast, et ette sai pandud maailma kõige kõrgem jooks ja taha ketas. Kui veokad või bussid mööda sõitsid, siis oli selline turbulents, et mul oli tõsiseid raskusi rattaga teel püsimisel. Paar korda tundus, et tekkis isegi kerge külglibisemine. Kahel korral sai Kanama poolt Pärnu suunas liikudes vändatud ratas ühele küljele viltu, sest küljekas oli kohati tugev. Distantsi teisel poolel sõitis Toomas Lelov must mööda ja mõne aja pärast ka Rainer Kuhi ja tema kiirus oli juba selline, et ma isegi ei lootnud teda enam püüda. See oli korralik jõudemonstratsioon kiirusel 40+km/h. Värskenduspunktis sain kõik oma joogid ja söögid kiirusel 35+km/h ilusasti kätte. Tänud abilisele.
Esimest korda võistluse 11-aastase ajaloo jooksul nägin ma raja ääres nii palju kummiparandajaid. Sai vanade kaladega võistluse ajal ja hiljem asja arutatud ja tundus, et suurem osa oli ennasthävitavalt sõitnud üle veokite rehvitükkidest.
Mis rattaetapil veel silma jäi oli rajakohtunike puudumine. Vabandust Salmiakki, aga mina sind ei näinud. Distantsi teisel poolel nägin teisel pool teed liikuvat 5-liikmelist pooliku distantsi punti, kes panid reipalt üksteise tuules. Kanama viadukti juures olnud prouale tahtsin mingi hetk karjuda, et tema ülesanne on tegelikult viadukti peal autode peatamine, mitte kõrvaliste asjadega tegelemine. Seal pääsesin napilt külgkokkupõrkest, sest autojuht sai aru minu manöövrist ja mina sain aru, et ta ei plaanigi pidurdada. Kiidusõnad lähevad Ääsmäe viadukti juures tegutsenud vanahärrale, kes oli väga konkreetne ja seal oli väga turvaline sõita.
Kahju oli mul nr 61 all võistelnud soomlasest, kes seisis vapralt vähemasti tund aega Rahula sildi juures mingi tehnilise probleemiga, aga “laibakat” ega tehnilist abi ei tulnudki. Lõpuks väsis ta seismisest ära ja jalutas 7km värskenduspunkti tagasi. Kahjuks ei saanud ka oma abilist talle appi saata, sest minust ca 15 min oli maas klubikaaslane, kes vajas ka pudelivahetusi. Kurioossel kombel seisis soomlase vastas Usss oma katkiste rehvidega.
Tagasipöörde koht peale Keilat oli tõesti raskesti mõistetav. Silt: tagasipööre 100m. Siis silt: pooliku tagasipööre ja 100m edasi silt: täispikk topeltnoolega suund edasi. Oleks kaks viimast silti koos olnud, oleks asi arusaadavam olnud. Tuulna juures suudeti minu tagasipöörde ajaks liiklus seisma panna ja jõudsin märgata ka maasolevat ajavõtu traati. Loodan, et sellega selgitati ka valesti keeranud võistlejad välja.
Rattasõidu 181km aeg 4:54 ja keskmine 36.9 km/h.
Vahetusalas uued puhtad, kuivad sokid jalga ja tuld. Pinki kuhu istuda ei olnud ja eks saigi selga painutatud ja jalgu krampide osas testitud. Jooksu alguses tundsin ennast nii hästi, et pidin ennast korrale kutsuma ja meelde tuletama, et tegemist ei ole mingi plekkmehe distantsiga, vaid see on maraton. Lasin tempo sellele kiirusele, millega lootsin lõpuni kulgeda. Kolmanda ringi ajal suri vasaku jala päkk ära ja pidin esimest korda seisma jääma ja tossu paelutust natuke muutma ja jalalaba mudima. Kolmanda ringi lõpuks 15. km-l sain naiselt geeli ja lonksu Pepsit ja siis saabus TEMA ISE. See oli nõrkus mis tahtis kehast lahkuda. Pidin korraks neljakäpukile laskuma, et ta saaks paremini välja. Paar minutit hiljem, kui nõrkus oli kehast lahkunud asusin uuesti jooksma kõrvus kellegi naisterahva ahastav kiljatus: “palun ära mine!” Mis mõttes? Nõrkus kestab ainult hetke, aga enesesüüdistus kestaks aastaid, et ma tegelikult ju oleks suutnud lõpetada.
Jooksus üritasin ergutada kaasvõistlejaid ja katsusin aru saada mitmes ma olen ja kaugel konkurendid on. Peale neljandat ringi ütles naine, et olen penskarite teine ja soomlane on 20 minuti kaugusel. Tempot tõsta ei jaksanud ja nägin, et Toomas Lelov liigub aeglaselt ja vääramatult eest ära. Ise mõtisklesin, et kas õnnestub alla 4h joosta või mitte. Jälgisin ringiaegu ja sain aru, et kui uni väga silma ei tiku ja loodus ei kutsu, siis isegi suudan. Aeg oli 3:56. Viimati jooksin nii kehvasti 5 aastat tagasi. Eks see oli sellise treenitusega ka eeldatav.
Finiši ületasin koos lastega ja naerulsui. Eelmise aastaga võrreldes oli pilt selge ja pikali ei visanudki. Aeg tuli alla 10h.
Minu tänusõnad jooksu värskenduspunktide seltskondadele. Te olite tasemel.
Kriitika osas ühinen Usssiga. Tammejärve viaduktil olid viidad väljas, kohtunikku ei olnud. Kanama parempööret turvanud proua kirjutas numbreid üles ja tema protokolliga oleks patustajate väljaselgitamine imelihtne.
Ujumise start oli nii nagu juba tavaks saanud- arusaamatu. Sumasin esimeste seas vette ja kukkusin kühveldama. Ca 200 m olime ennast teistest lahti rebinud ja tavapärane liidergrupp hakkas teistel eest ujuma. Ca 300 m hiljem sai mul villand Elerist, kes mu jalataldu kõditas ja lasin tal mööda ujuda. Tema teeb meeskondlikku, aga mina individuaali, las teeb tööd ja mina naudin pisut kergemat ujumist. Grupi peas ei tahtnud olla, sest seal olid tavapärased sik-sak ujujad. Esimese ringi lõpus ei suutnud silmata ühte juhendijärgset poid ja grupis läks lausa vaidluseks. Vaidlusse sekkusid ka kaldal seisjad. Võtsin prillid peast ja vaatasin ringi ja poid tõesti ei olnud. Uuesti ujuma hakates aga läks prillide vasak klaas kogu aeg vett täis. Tühjendasin seda neli korda ja siis lõin käega ja ujusin vett täis prillidega. Grupp ujus selle ajaga muidugi eest ära ja teise ringi ujusin juba üksi. Grupile järgi ei jõudnud ja nemad eest ka ei saanud. Ujumise aeg 57 minutit.
Vahetusala oli kiire ja sain mööda pea kõigist, kes olid eesolnud grupis. Ainult Toomas Lelovit pidin Sakuni taga ajama. Ja hilisemat võitjat Villut kätte ei saanudki ja ega lootnudki. Rattasõidu alguses nautisin tuulevaikust ja 1h keskmine oli 39km/h. Tasapisi tõusis tuul ja kui võisteldud sai 3h hakkasid jalad väsima ja tuli hakata tempot alla laskma. Tunda andis see, et pikimad sõidud olidki 3h.
Distantsi teisel poolel kirusin ennast, et ette sai pandud maailma kõige kõrgem jooks ja taha ketas. Kui veokad või bussid mööda sõitsid, siis oli selline turbulents, et mul oli tõsiseid raskusi rattaga teel püsimisel. Paar korda tundus, et tekkis isegi kerge külglibisemine. Kahel korral sai Kanama poolt Pärnu suunas liikudes vändatud ratas ühele küljele viltu, sest küljekas oli kohati tugev. Distantsi teisel poolel sõitis Toomas Lelov must mööda ja mõne aja pärast ka Rainer Kuhi ja tema kiirus oli juba selline, et ma isegi ei lootnud teda enam püüda. See oli korralik jõudemonstratsioon kiirusel 40+km/h. Värskenduspunktis sain kõik oma joogid ja söögid kiirusel 35+km/h ilusasti kätte. Tänud abilisele.
Esimest korda võistluse 11-aastase ajaloo jooksul nägin ma raja ääres nii palju kummiparandajaid. Sai vanade kaladega võistluse ajal ja hiljem asja arutatud ja tundus, et suurem osa oli ennasthävitavalt sõitnud üle veokite rehvitükkidest.
Mis rattaetapil veel silma jäi oli rajakohtunike puudumine. Vabandust Salmiakki, aga mina sind ei näinud. Distantsi teisel poolel nägin teisel pool teed liikuvat 5-liikmelist pooliku distantsi punti, kes panid reipalt üksteise tuules. Kanama viadukti juures olnud prouale tahtsin mingi hetk karjuda, et tema ülesanne on tegelikult viadukti peal autode peatamine, mitte kõrvaliste asjadega tegelemine. Seal pääsesin napilt külgkokkupõrkest, sest autojuht sai aru minu manöövrist ja mina sain aru, et ta ei plaanigi pidurdada. Kiidusõnad lähevad Ääsmäe viadukti juures tegutsenud vanahärrale, kes oli väga konkreetne ja seal oli väga turvaline sõita.
Kahju oli mul nr 61 all võistelnud soomlasest, kes seisis vapralt vähemasti tund aega Rahula sildi juures mingi tehnilise probleemiga, aga “laibakat” ega tehnilist abi ei tulnudki. Lõpuks väsis ta seismisest ära ja jalutas 7km värskenduspunkti tagasi. Kahjuks ei saanud ka oma abilist talle appi saata, sest minust ca 15 min oli maas klubikaaslane, kes vajas ka pudelivahetusi. Kurioossel kombel seisis soomlase vastas Usss oma katkiste rehvidega.
Tagasipöörde koht peale Keilat oli tõesti raskesti mõistetav. Silt: tagasipööre 100m. Siis silt: pooliku tagasipööre ja 100m edasi silt: täispikk topeltnoolega suund edasi. Oleks kaks viimast silti koos olnud, oleks asi arusaadavam olnud. Tuulna juures suudeti minu tagasipöörde ajaks liiklus seisma panna ja jõudsin märgata ka maasolevat ajavõtu traati. Loodan, et sellega selgitati ka valesti keeranud võistlejad välja.
Rattasõidu 181km aeg 4:54 ja keskmine 36.9 km/h.
Vahetusalas uued puhtad, kuivad sokid jalga ja tuld. Pinki kuhu istuda ei olnud ja eks saigi selga painutatud ja jalgu krampide osas testitud. Jooksu alguses tundsin ennast nii hästi, et pidin ennast korrale kutsuma ja meelde tuletama, et tegemist ei ole mingi plekkmehe distantsiga, vaid see on maraton. Lasin tempo sellele kiirusele, millega lootsin lõpuni kulgeda. Kolmanda ringi ajal suri vasaku jala päkk ära ja pidin esimest korda seisma jääma ja tossu paelutust natuke muutma ja jalalaba mudima. Kolmanda ringi lõpuks 15. km-l sain naiselt geeli ja lonksu Pepsit ja siis saabus TEMA ISE. See oli nõrkus mis tahtis kehast lahkuda. Pidin korraks neljakäpukile laskuma, et ta saaks paremini välja. Paar minutit hiljem, kui nõrkus oli kehast lahkunud asusin uuesti jooksma kõrvus kellegi naisterahva ahastav kiljatus: “palun ära mine!” Mis mõttes? Nõrkus kestab ainult hetke, aga enesesüüdistus kestaks aastaid, et ma tegelikult ju oleks suutnud lõpetada.
Jooksus üritasin ergutada kaasvõistlejaid ja katsusin aru saada mitmes ma olen ja kaugel konkurendid on. Peale neljandat ringi ütles naine, et olen penskarite teine ja soomlane on 20 minuti kaugusel. Tempot tõsta ei jaksanud ja nägin, et Toomas Lelov liigub aeglaselt ja vääramatult eest ära. Ise mõtisklesin, et kas õnnestub alla 4h joosta või mitte. Jälgisin ringiaegu ja sain aru, et kui uni väga silma ei tiku ja loodus ei kutsu, siis isegi suudan. Aeg oli 3:56. Viimati jooksin nii kehvasti 5 aastat tagasi. Eks see oli sellise treenitusega ka eeldatav.
Finiši ületasin koos lastega ja naerulsui. Eelmise aastaga võrreldes oli pilt selge ja pikali ei visanudki. Aeg tuli alla 10h.
Minu tänusõnad jooksu värskenduspunktide seltskondadele. Te olite tasemel.
Kriitika osas ühinen Usssiga. Tammejärve viaduktil olid viidad väljas, kohtunikku ei olnud. Kanama parempööret turvanud proua kirjutas numbreid üles ja tema protokolliga oleks patustajate väljaselgitamine imelihtne.
Re: Triathlon Estonia 2016
Lugedes täiesti kõrvalseisja pilguga osalejate kokkuvõtteid, kõlab ohutuse teema ikka väga teravalt läbi peaaegu kõigi tekstide. Kas paar minutit rongi taga oodata on tõesti hullem kui seal metsikus liikluses riskida? Eriti veel kui mõned reguleerijad pole oma ülesannete kõrgusel. Võiks näiteks raudtee ülesõidule kohtuniku panna, kes numbrid kirja paneb ja aega võtab; pärast saaks lõppajast selle maha lahutada. Sellega saaks maha ka riski, et hakatakse hullu panema rongi nina eest.Jaaguar kirjutas:Esimese hooga tundub, et selline plaan ajaks piletihinna mõttetult üles. Või maksavad need, kes ei ole riskiga rahul:)!? See teema on läbi käidud ja ei kiidetud heaks!ToomasL kirjutas:Kui ma nüüd õieti aru sain, millist Haruteed silmas peetakse, siis sealtkaudu sõitsime esimesel aastal ja mõni mees jäi rongi taha. Ikka selle päris rongi taha- tõkkepuu oli ees. Mina sain napilt enne rongi läbi. Kuna rajal on nii pooliku kui täispika omad ja liikumine üle raudtee käib mitme tunni vältel, siis suure tõenäosusega keegi sinna toppama jääb. Kardan, et rongiliikluse peatamine käib isegi Urmasele üle jõuMargusH kirjutas:Mis räägib Aruteelt Keilasse minemise vastu? Sealt läheb ju ka üsna heas korras allamäge tee, mis on tunduvamalt rahulikuma liiklusega kui Ringtee? Kui kilomeetreid puudu tuleb saab neid sõita Vana-Pärnu maanteel edasi-tagasi otsaga? Lihtsalt mõtted, kaardile jooni ei vedanud seega distantsist pole aimugi