Tartu Rattaralli 2004
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Tartu Rattaralli 2004
Stardiprotokollid on nüüd "Klubi Tartu Maraton" kodulehel üleval.
Õnneks ei täitunud minu väike kartus, et paljud ratturid on metsa läinud ning loobunud MNT sõitudest ja hetkel juba üle 1000 ratturi pikale sõidule minemas.
Õnneks ei täitunud minu väike kartus, et paljud ratturid on metsa läinud ning loobunud MNT sõitudest ja hetkel juba üle 1000 ratturi pikale sõidule minemas.
Viimati muutis tanet, 26. 05. 2004. 22:16, kokku muudetud 2 korda .
Re: Tartu Rattaralli 2004
?tanet kirjutas:Stardiprotokollid
Re: Tartu Rattaralli 2004
Vähemalt sai teada, et stardin tuhande ühesaja millegagi positsioonilt Sinna ettepoole annab alles trügida..?
Viimati muutis Corrosion, 18. 05. 2004. 20:59, muudetud 1 kord.
No Pain No Gain
Re: Tartu Rattaralli 2004
Klikka sõna PROTOKOLLID peal, seejärel ilmunud STARDIPROTOKOLLIDelKuldar kirjutas:?tanet kirjutas:Stardiprotokollid
kas on raske juhend läbi lugedaHAGAR kirjutas:kas 69 km distantsil on ka sõitjad jaotatud stardigruppidesse ja kui suured need grupid on. Tean siis kui vara kohale peaks lendama, et normaalset kohta saada.
Nii mõnigi tuttav nimi on "algajana" päris lõpust tulemas, aga ei maksaks kohe meelt heita ega korraldustoimkonda "köhima" minna. Möödunud aasta oli mul ka stardinr. neljakohaline, see-eest oli Riia mäe peal lõbu laialt.
Ma sinna koridoride lõppu kössitama ei läinudki, koos ühe lätlase ja Nalini-kostüümis tüübiga tulime lendstardiga s.t. kuulasime kaugelt paugu ära ja püüdsime minekut õieti ajastada. Mäe otsas oli juba selline paras vasakult-rong koos, alguse marulist tempot enne rdt-viadukti alla ei lastudki, ma istusin siis ümber viimasesse vagunisse.
Ma sinna koridoride lõppu kössitama ei läinudki, koos ühe lätlase ja Nalini-kostüümis tüübiga tulime lendstardiga s.t. kuulasime kaugelt paugu ära ja püüdsime minekut õieti ajastada. Mäe otsas oli juba selline paras vasakult-rong koos, alguse marulist tempot enne rdt-viadukti alla ei lastudki, ma istusin siis ümber viimasesse vagunisse.
mina sain sellest lendstardist aru nii et nad ei läinud ei stardikoridori ega kohe riia mäele vaid ootasid ära kuni pauk käis,koridoris ruumi tekkis ja siis andsid ilge litakaga minema.Kui ma aga valesti aru sain ja tõesti riia mäelt starditi siis........... see on ju ebaaus. mix sa siis kohe fini?isse ei läind,et nii kui esimesed tulevad hakkad sina väntama ja saad esikoha.lihtne ju võita
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Loodetavasti nad ikka läksid stardikoridorist, sest kiip peaks selle registreerima. Kuskil 7-8 aastat tagasi oli küll see moes, et said numbriga vennad kuskil Pangodis kätte. Õnneks nad esimeste sekka ei üritanudki sõita ja olid niisama matkajad. Mingi aasta, kui lühikest distantsi (64 km) sõitsin, siis oli küll selline juhus, et Pangodist Elva peale keerates pidi politsei auto eskortima tulema, aga ära keerates hõikasid kohalikud, et politseiauto läks 1 min varem juba 3 tüübiga ees. Üllatus oli üsna suur, sest teadsime, et meist keegi ei saanud eespool olla. Ega saimegi nad enne Elvat juba kätte ning nad jäid ka kohe maha st. ei jõudnud tuuleski sõita. Loodetavasti tänu kiibi süsteemile selliseid vendasi enam ei kohta.
- Väntan visaduse levialas -
Sa vist said ainsana õieti aru.veloman32 kirjutas:mina sain sellest lendstardist aru nii et nad ei läinud ei stardikoridori ega kohe riia mäele vaid ootasid ära kuni pauk käis,koridoris ruumi tekkis ja siis andsid ilge litakaga minema.
Me ei konutanud starti oodatas alandlikult saba lõpus, vaid tulime LENDSTARDIGA mõnisada meetrit veel tagantpoolt (ületades stardijoone). Kogu point on ülestõmmatud kiiruses ja soojas lihases.
Kaotada pole ju midagi.
Juhend ütleb, et iga võistleja peab startima oma stardikoridorist.vic kirjutas:mille p2rast te stardimaksu maksate kui samas kehtestatud reegleid eirate? Kui on v6istlus, siis olgu aus. Alates stardist.
Stardikoridor on lahterdatud stardigruppidesse, ükski lint ei piira seda joont, kust koridor lõpeb. Kui ma ületan stardijoone ajalimiidi piires, siis pole kellegi asi kust ma tulen - turuhoonest, ornitoloogiaseminarilt või soojaringilt.
Hea tahtmise korral võiks juhendi vastu eksimiseks pidada seda, kui minu stardikoht oleks 200...500 ja ma stardiks rivi lõpust.
Tagant startimine
Ka endal sama jama, et stardiprotokollist leidsin ennast 500 kuni 1000 grupist. Kas on kellegil eelmistest aastatest kogemusi sellise stardipossa pealt ettepoole tulemisega. On sealt grupist reaalne peagrupile või siis vähemalt esimese paarisaja juurde jõuda kui alguses natuke vändata? Ruumi peaks seal ju olema ning möödasaamine vast kergem kui bike sõidus või venib see rong seal siiski alguses nii aeglaselt, et esiots juba kaugel?
Re: Tagant startimine
Startisin eelmisel aastal sama koridori viimasest reast (tegin kuni lõpuni sooja). Kui pauk käis läks ikka paarkümmend sekundit aega enne kui liikuma sain. Põhilise osa kohaparandamise tööst tuli ära teha esimese 10-20 km liikudes grupist gruppi kas ise või otsides sõitjaid kellele ennast sappa haakida. Sõitsin MTB-ga ja koht oli kokkuvõttes miskit alla 400. Enne starti olin mullu läbinud alla 1000 km.AH kirjutas:Ka endal sama jama, et stardiprotokollist leidsin ennast 500 kuni 1000 grupist. Kas on kellegil eelmistest aastatest kogemusi sellise stardipossa pealt ettepoole tulemisega. On sealt grupist reaalne peagrupile või siis vähemalt esimese paarisaja juurde jõuda kui alguses natuke vändata? Ruumi peaks seal ju olema ning möödasaamine vast kergem kui bike sõidus või venib see rong seal siiski alguses nii aeglaselt, et esiots juba kaugel?
Tegelikkuses sõltub kõik Sinust enda füüsilisest võimekusest, grupisõidu oskusest ja valitud taktika sobivusest reaalsusega.
Ümberregistreerimise kohta saab infot:
Klubi Tartu Maraton, tel: 7421 644 või e-mail:tartumaraton@tartumaraton.ee
Klubi Tartu Maraton, tel: 7421 644 või e-mail:tartumaraton@tartumaraton.ee
Viimati muutis Ruuno, 27. 05. 2004. 17:44, muudetud 1 kord.
Spordin oma lõbuks!!!
Tõesti, juhend annab selleks võimaluse. Kui kaaluda variantide vahel:
saada poole stardimaksuga järgmine aasta peale (kaotus 150) või ümberregistreeimine see aasta (kaotus 100 kr), siis pole raske valida!
Ehk siis pakkuda koht grupis 300-500, mis on teine tavainimestele mõeldud grupp, ainult 100 tegelast ettepoole ongi võimalik litsentsita saada. Kui huvi, siis privasse nagu ikka.
Loodan, et seda ei surata nüüd ostu-müügi foorumi alla
saada poole stardimaksuga järgmine aasta peale (kaotus 150) või ümberregistreeimine see aasta (kaotus 100 kr), siis pole raske valida!
Ehk siis pakkuda koht grupis 300-500, mis on teine tavainimestele mõeldud grupp, ainult 100 tegelast ettepoole ongi võimalik litsentsita saada. Kui huvi, siis privasse nagu ikka.
Loodan, et seda ei surata nüüd ostu-müügi foorumi alla
Pakkumine kehtetu alates 27.05.04 ehk realiseeritud.Alvaro kirjutas:Ehk siis pakkuda koht grupis 300-500, mis on teine tavainimestele mõeldud grupp, ainult 100 tegelast ettepoole ongi võimalik litsentsita saada. Kui huvi, siis privasse nagu ikka.
Viimati muutis Alvaro, 27. 05. 2004. 08:21, muudetud 1 kord.
salvestad TRR kodukalt brauseri abil .txt failina. siis avad excelis selle .txt faili, vaatad, et veerud korras oleksid, ja ongi olemas.taavid kirjutas:kas keegi õpetaks, kuidas saab eelmise aasta RR lühikese maa protokolli exceli tabelisse (aeg siis eraldi lahtrisse)? millalgi õnnestus see lihtsalt copy-pastega, enam aga mitte
Otepääl on teetööde tõttu linnast läbisõit muudetud.
http://www.tartumaraton.ee/files/skeemi ... bisoit.pdf
päris äkilised kurvid on linnast esimesel läbisõidul suurema grupiga võtmiseks. kusjuures tänavad on suht kitsad. tagasi tulles pole hullu kuna 90 kraadi vasakule on kohe tõusu lõpus ja eeldatavalt grupid rohkem ribadeks tõmmatud.
http://www.tartumaraton.ee/files/skeemi ... bisoit.pdf
päris äkilised kurvid on linnast esimesel läbisõidul suurema grupiga võtmiseks. kusjuures tänavad on suht kitsad. tagasi tulles pole hullu kuna 90 kraadi vasakule on kohe tõusu lõpus ja eeldatavalt grupid rohkem ribadeks tõmmatud.
Täitsa lõpp, mis nad on hulluks läinud või- ilmselt on soov näha massikukkumisi.erikr kirjutas:Otepääl on teetööde tõttu linnast läbisõit muudetud.
http://www.tartumaraton.ee/files/skeemi ... bisoit.pdf
päris äkilised kurvid on linnast esimesel läbisõidul suurema grupiga võtmiseks. kusjuures tänavad on suht kitsad. tagasi tulles pole hullu kuna 90 kraadi vasakule on kohe tõusu lõpus ja eeldatavalt grupid rohkem ribadeks tõmmatud.
Pühajärve tee pealt vasak pööret tehes läheb väga kitsaks ja kõige hullem on ära pöörangu järgse tänava lõpus, kus on järsk laskumine ja selle lõpus tuleb järsk pööre teha kõigepealt vasakule ja siis paremale. Üksigi on seda üpris adrenaliinirohke võtta.
No loodame, et jätkub meestel seal mõistust ja külma närvi.
Linna sisse sõites ei ole tõesti probleeme, kuna üles jõudes oled nii võhmal, et kiirus on 0-lähedane
Painutan nii kuis jaksan
Arvan, et olulisi probleeme ei teki. Otepääle jõudes on grupid üldjuhul juba "parajad" . Tippudel ei ole kindlasti mingit probleemi (kritti ju küll sõidetud). Pangodi tõusud ja Otepääle sissesõit on oma töö teinud. Otepää kandis taastutakse nats kuni jälle laksamiseks läheb. Vähemalt on kõigil kel jaks otsas võimalus korraks rattalt maha ronida ja energiasammast otse tee (Mäe tn) ääres kallistada ja siis ...
See viimane paremale pööre maanteele on piisavalt lai ja lisaks tõusunukil (Otepää Rattamarotoniga sama koht staadionile sisenedes), seega pole hullu. Sellele eelnev vasakpööre tuleks küll ettevaatlikult võtta, kuigi Nüpli tee nüüd väga kitsas ka pole.ii kirjutas:... Pühajärve tee pealt vasak pööret tehes läheb väga kitsaks ja kõige hullem on ära pöörangu järgse tänava lõpus, kus on järsk laskumine ja selle lõpus tuleb järsk pööre teha kõigepealt vasakule ja siis paremale. ...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
ilmateate järgi suurt tuult pole oodata, seega ei imestaks kui teine või kolmas punt oleks näiteks 70-100-ne. see aasta on veenvalt näidanud, et laial ja sirgel teelgi tehakse muljetavaldavat ilutulestikku.Mati kirjutas:Arvan, et olulisi probleeme ei teki. Otepääle jõudes on grupid üldjuhul juba "parajad" .
Juba enne ja siit edasi kinnistus mul mõte, et kuidas TRR-l VCE sõitjate koostööd kasutada. Veaks gruppidele järgi, lõhuks gruppe jne. Eks peamine on küsimus kuda teineteist ära tunda. Osa tunneb üks-teist juba nägu või ratast pidi suht hästi aga enamus on vast ikkagi võõrad. Seega kuidas teha end universaalselt tuntavaks Eriti häid mõtteid endal ei tekkinud, peale mingi värvilise laiema lindi ntx ümber varuka vms.erikr kirjutas:ilmateate järgi suurt tuult pole oodata, seega ei imestaks kui teine või kolmas punt oleks näiteks 70-100-ne.Mati kirjutas:Arvan, et olulisi probleeme ei teki. Otepääle jõudes on grupid üldjuhul juba "parajad" .
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Kunagi erikr pani selle lingi http://velo.clubbers.ee/~erikr/trt2003/69_sort.htmtaavid kirjutas:kas keegi õpetaks, kuidas saab eelmise aasta RR lühikese maa protokolli exceli tabelisse (aeg siis eraldi lahtrisse)? millalgi õnnestus see lihtsalt copy-pastega, enam aga mitte
- Väntan visaduse levialas -
noh mõtleks siis tunnusmärgi välja et ära tunda üksteist.samas oleks see ka väikseks märgiks et see mees on nõust tööd kah tegema mitte ainult finihis tuulest välja kargama.
ma arvan et parim koht oleks sadulapulga ümber mingitvärvi riba ,sest seda ka tagasõites näha
ma arvan et parim koht oleks sadulapulga ümber mingitvärvi riba ,sest seda ka tagasõites näha
harjutamisega saab heaks harjutajaks.võitjaks sünnitakse
Peeter kirjutas:Punane torkab kõige paremini silmaspl kirjutas:sadulapulga ümber mingitvärvi riba ,sest seda ka tagasõites näha
BTW: Lähen TRR-le esimest korda ja tahaksin teada, et kuidas selle joomisega seal on? Kas tuleks ca 4 tunni jagu jooki kaasa vedada, kui ei taha TP-s pundist maha jääda?
Jooki tasub jah kaasa võtta, kuna üldiselt võetakse TP juures tempo üles.
siis niimoodiPeeter kirjutas:Punane torkab kõige paremini silmaspl kirjutas:sadulapulga ümber mingitvärvi riba ,sest seda ka tagasõites näha
ma võin rabada küll kuid ainult niikaua kuni jaksan.
Viimati muutis erikr, 26. 05. 2004. 22:15, kokku muudetud 2 korda .
linti või helkurit ei taha hakata kandma, see-eest:
mul on seljakoti peal punane märk "mind the gap" ning velo.clubbersi embleem.
peaks äratundmiseks piisama?
ahjaa, kellel veel segadust tekib, siis pühapäeval on viimast päeva kiivri all suur pahmakas juukseid. rohkem pole vaja kirjeldada, tunnete mind tegelikult embeemi järgi ära küll.
-
ideaalis tahaks aega alla 4h, aga 4.15 kõlbab ka. siiski esimene nii pikk sõit.
ilm võiks tulla samaväärne kui eelmine aasta, oleks ilus päev suve alustuseks
mul on seljakoti peal punane märk "mind the gap" ning velo.clubbersi embleem.
peaks äratundmiseks piisama?
ahjaa, kellel veel segadust tekib, siis pühapäeval on viimast päeva kiivri all suur pahmakas juukseid. rohkem pole vaja kirjeldada, tunnete mind tegelikult embeemi järgi ära küll.
-
ideaalis tahaks aega alla 4h, aga 4.15 kõlbab ka. siiski esimene nii pikk sõit.
ilm võiks tulla samaväärne kui eelmine aasta, oleks ilus päev suve alustuseks
üldine tarkus netist ja raamatutest on ca 0,7l tunnis, eks sa ise arvuta oleneb muidugi konkreetse kodaniku füsioloogilistest eripäradest.Peeter kirjutas:Palju seda siis u. kaasa vedada tuleks? Kas 2x 0,7l + 200 ml kissell ajab asja ära?Ray kirjutas:Jooki tasub jah kaasa võtta, kuna üldiselt võetakse TP juures tempo üles.
ma olin eelmine aasta Elvas juba kuival ja täitsin mõlemad pudelid uuesti ära TP-s. Palav ilm oli ka. Bike+1,5` slick 4h20min 2003.a.Peeter kirjutas:Palju seda siis u. kaasa vedada tuleks? Kas 2x 0,7l + 200 ml kissell ajab asja ära?Ray kirjutas:Jooki tasub jah kaasa võtta, kuna üldiselt võetakse TP juures tempo üles.
Viimati muutis Andrus K, 27. 05. 2004. 09:25, muudetud 1 kord.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!