IV Elva Rattamaraton [EEC IV etapp]
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
vaevalt ta sopane võibolla kruusakatel mõni lomp leidub, pigem on kogu see üritus kuiva teedega, loodame et väga ei tolma.marion kirjutas:Ja kuidas raja olukord on, sopane?taavid kirjutas:raja läbinutele - milline võiks selliste ilmade jätkudes olla ligilähedane võitja aeg?
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
Eelmisel aastal oli küll selline libe pori.profit4 kirjutas:vaevalt ta sopane võibolla kruusakatel mõni lomp leidub, pigem on kogu see üritus kuiva teedega, loodame et väga ei tolma.marion kirjutas:Ja kuidas raja olukord on, sopane?taavid kirjutas:raja läbinutele - milline võiks selliste ilmade jätkudes olla ligilähedane võitja aeg?
Mõnes madalamas kohas võib hästi otsides natuke pori leida. Rada kuivab mühinal ja need kohad, mis eelmine laupäev panid veel kukalt kratsima, olid eile juba väga kuivad.
Võitja aega pakun vabalt kusagile 2h kanti ja natuke alla - lihtsalt nii kiire rada on.
Võitja aega pakun vabalt kusagile 2h kanti ja natuke alla - lihtsalt nii kiire rada on.
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor
Ritchey WCS QRS vektor
-
- Rattur
- Postitusi: 64
- Liitunud: 15. 05. 2003. 05:24
Rada on KUIV
Sõitsime raja eile läbi, rada on KUIV, võrreldes eelmise aastaga võiks öelda, et rada on VÄGA KUIV. Need kohad kus ma ootasin, eelmise aasta kogemuse põhjal suurt porimülgast, olid kuivad, ning mõnedele suurematele olid isegi koormatäied kruusa peale veetud. Metsatee peale Annikorgu ning veel üks koht peale Puhjat ja enne Siberi küla (selline paras laskumine metsa vahel ning siis kohe vasakule) olid ka suht kõvad ja ei "imenud" (noh nagu saepuru peal sõidaks), nii nagu eelmine aasta oli.
Kõik mis teed, teed iseendale.
Elva rada
Vaatan praegu aknast Elva poole ja välgugud kihutavad kui ratsanikud üle taeva. Arvata on, et sajab ka vihma ja suurem tolm on homme kinni. See peaks raja veel kiiremaks tegema , sest vähem lahtist peenikest kruusa-liiva. Jõudu sõiduks ja ärge viimaste (minu) eest suppi ära sööge .
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Vihma pole, asfalt kuiv ja mis hetkel kõige vingem - päikest ka pole
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor
Ritchey WCS QRS vektor
Esialgne protokoll
http://www.nelson.ee/ajavotuteenus/tule ... a_2004.XLS
Sarja seis ja võistkonnad saab kindlasti enne otepääd, aga ilmselt mitte enne kolmapäeva. Tõenäoliselt olen homme ülehomme väjaspool internetilevi.
Vahur
http://www.nelson.ee/ajavotuteenus/tule ... a_2004.XLS
Sarja seis ja võistkonnad saab kindlasti enne otepääd, aga ilmselt mitte enne kolmapäeva. Tõenäoliselt olen homme ülehomme väjaspool internetilevi.
Vahur
Esimesed kommentaarid peale sõitu...
Ei olnudki kruusaralli, poriralli oli jälle! :)
Nagu eestimaal see suvi kombeks.
Elva rada õnneks ei võimalda asjal väga mudaseks muutuda.
Enda koht "jälle" 297(diplomil)! :(
Aga üldiselt läks sõit rõõmsalt ja ilma ninast verd välja ajamata (keskmine pulss ainult 170bpm).
Tõeline maasikas oli viimased 2km, mis koosnesid ootamatult sissevõetud Elva sügis/talikrossirajast. Kuna ma olin rada 2x läbi sõitnud, siis teadsin oodata, et mida tähendab pikk sõit. Enamik kaaskannatajaid lasi klaasistunud pilguga paremalt ja vasakult mööda. 68km on eesti tingimustes üsna tore mats.
Ei olnudki kruusaralli, poriralli oli jälle! :)
Nagu eestimaal see suvi kombeks.
Elva rada õnneks ei võimalda asjal väga mudaseks muutuda.
Enda koht "jälle" 297(diplomil)! :(
Aga üldiselt läks sõit rõõmsalt ja ilma ninast verd välja ajamata (keskmine pulss ainult 170bpm).
Tõeline maasikas oli viimased 2km, mis koosnesid ootamatult sissevõetud Elva sügis/talikrossirajast. Kuna ma olin rada 2x läbi sõitnud, siis teadsin oodata, et mida tähendab pikk sõit. Enamik kaaskannatajaid lasi klaasistunud pilguga paremalt ja vasakult mööda. 68km on eesti tingimustes üsna tore mats.
jälle kodus
Oli tore sõit. Kesmine pulss 159 ja aeg ligi kolm ja pool tundi. Esimest korda sel suvel andis põlv kõik tõusud vändata ja ei pidanud kõndima. Ligi kuu aega sunnitud trennipausi juunis on andnud võhmale tagasilöögi (teised muudkui harjutavad ja harjutavad ). Kahjuks ei läinud nii kergelt poriaukudes. Nautisin rada täiega, sest erinevalt teistest oli minul ainult üks piirang - finishi sulgemine 16.00 .
Tänud clubbersi-mehele, kes lõpetas millalgi peale 3:44 ning kel olid teepeal krambid . Aitasid moraalselt mu pojal sõita elu esimest pikka distantsi (oli punase Agu särgiga, Diadora kingade ning Scott Tampicoga). Pojal olid sellest head mälestused ja soov edaspidigi sõita.
Tänud clubbersi-mehele, kes lõpetas millalgi peale 3:44 ning kel olid teepeal krambid . Aitasid moraalselt mu pojal sõita elu esimest pikka distantsi (oli punase Agu särgiga, Diadora kingade ning Scott Tampicoga). Pojal olid sellest head mälestused ja soov edaspidigi sõita.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
kruusaralli kus kohas Kaotatud 0,7 L Adidase must joogipudel (koos korviga).
NB!!! See on ka kõik mida oskan tänase sõidu kohta öelda
NB!!! See on ka kõik mida oskan tänase sõidu kohta öelda
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Matkarada
Olin sellel aastal esimest korda võistlustel, sõitsin küll matkarada aga ikkagi hea sõit oli.Ennem võistlust sõitsin rattaga 80 km. ja kogu mu selle aasta treening. Aeg aj koht oli super, olen väga rahul 1h 25 min. 22 koht.Tuleb Otepääle ka minna. [/b]
minu kommentaar tavapärasest lühem - kestsin poole maani, nii palju rahvast pole minust veel kunagi mööda sõitnud, viimased 10 km olid selle aasta pikimad, lisaks suutsin omast lollusest (hoolimatusest) kallata veelgi õli hävingu tulle juba enne starti kodust välja tulles
korralduse poolt minu silme läbi kõik OK va see, et diplomit polnud kuid see suudeti viisakalt ja nobedalt produtseerida.
Rom tegi täna jälle hea tulemuse, Rivo Subil ütles kahjuks tehnika kohe peale krossirada üles
korralduse poolt minu silme läbi kõik OK va see, et diplomit polnud kuid see suudeti viisakalt ja nobedalt produtseerida.
Rom tegi täna jälle hea tulemuse, Rivo Subil ütles kahjuks tehnika kohe peale krossirada üles
Viimati muutis erikr, 25. 07. 2004. 19:37, muudetud 1 kord.
Meeldis. Aga see dude, kes Esport's lubas, et valgete sokkida võib täitsa vabalt rajale minna..... tema võiks mu sokid nüüd puhtaks pesta Ma arvasin, et rada on sama kuiv nagu 2002. aastal. Vapramäe uuendus oli .... isegi lihtsam kui ma arvasin (metsavahel tundus karmimaid kitseradasid jalaga segada olevat). Mülkad tegid muidugi oma töö.
Samas, näiteks üks võistleja, kes Haanjas oli minust mõned minutid kiirem, kaotas seekord u.15 minutiga. Huvitav, kas need pikad kruusalõigud soosivad raskekaalulisi rohkem IMHO 50-60 kilosena peaks ju 95-sest nagu postist mööda minema. Kui aus olla, siis oli vastupidine näide ka (Haanja u.10 minutit kaotust vormistati mõne minuti suuruseks edumaaks).
Samas, näiteks üks võistleja, kes Haanjas oli minust mõned minutid kiirem, kaotas seekord u.15 minutiga. Huvitav, kas need pikad kruusalõigud soosivad raskekaalulisi rohkem IMHO 50-60 kilosena peaks ju 95-sest nagu postist mööda minema. Kui aus olla, siis oli vastupidine näide ka (Haanja u.10 minutit kaotust vormistati mõne minuti suuruseks edumaaks).
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
kommentaariks nii palju et oli väga kiire sõit . endale väga kruusarallid ei meeldi aga selle vaatamata läks hästi, sai 2-e kohavõrra selle aasta pärimat elioni kohta parandatud. nyyd siis 37-s. positiivne veel see et kordagi ei läinud väga raskeks, kuigi viimased 10 km sai yksi sõidetud. korraldus oli minu arvates väga hea, eriti rattapesu sujus seekord märksa kiiremini kui tavaliselt. kordaläinud üritus kokkuvõttes
Vapramäe kohta niipalju, et seal oleks saanud vägagi mõnusaid asju kombineerida. Miks seda ei tehtud jääbki selgusetuks. Ehk oleks sõidu liiga pikaks venitanud või oli muda liiga palju. Või on tõesti vapramäe tervisesportlasele raske ja ohtlik?
Rada oli mõnus, hea kiire sõita. Fini?iks muidugi sama sopane nagu ikka, aga mina ei kurda. Konkreetseid mudakohti oli ju võrreldes näit. haanjaga vähe.
Rada oli mõnus, hea kiire sõita. Fini?iks muidugi sama sopane nagu ikka, aga mina ei kurda. Konkreetseid mudakohti oli ju võrreldes näit. haanjaga vähe.
Esimest korda sai Elvat sõidetud. Teadsin ennem rajast seda, et ainult üksluine kruusaralli. Aga mis seal tegelikult oli, mnjahh. Selliseid sopamülkaid pole ma veel kohanud. Sõit oli küll kiire, kuid üsna huvitav. Ilmselt ka kõige pikem rattamaraton, kui nüüd Haanja 100 välja jätta.
Korraldus tipp-topp...Tegelikult oli rajal kaks kohta, kus tuli päris suure kiiruse pealt vasakpööre teha. Mõlemis oli näha, et oldi mitmeid kordi välja pandud. Mõni viit sellisele pööramisele ca. 25m. enne oleks suureks abiks, vältimaks järske pidurdamisi ning sellest võimalike tulenevaid kukkumisi/väljasõite.
Ratta sai puhtaks kiirelt, suppi oli küllaga, diplom käes - 5+
PS. Tahaks väga teada, kas mõni esimese grupi oma sõitis raja läbi ka jalga maha panemata ? Mõtlen just neid mudamülkaid.
Korraldus tipp-topp...Tegelikult oli rajal kaks kohta, kus tuli päris suure kiiruse pealt vasakpööre teha. Mõlemis oli näha, et oldi mitmeid kordi välja pandud. Mõni viit sellisele pööramisele ca. 25m. enne oleks suureks abiks, vältimaks järske pidurdamisi ning sellest võimalike tulenevaid kukkumisi/väljasõite.
Ratta sai puhtaks kiirelt, suppi oli küllaga, diplom käes - 5+
PS. Tahaks väga teada, kas mõni esimese grupi oma sõitis raja läbi ka jalga maha panemata ? Mõtlen just neid mudamülkaid.
mulgi sõit läbi ja halvad mälsetused. See sõit oli mulle 2 aasta jooksul halvem ja võrreldes eelmise aastaga 200 kohta halvem :S ei saanudgi aru milles asi.. jäesku tuli surm. MInd häirisid selle sõidu juures kukkusmised. Mida te trygite alguses nii palju? Sellest ma kyll aru ei saa. Kuigi ma ise ei kukkunud. Aga rada oli mudiud hea, ainult et jah.. liiga palju kruusa lõike. Võiks olla rohkem metsavahel nikerdamist. minu poolt siis kõik.. kohtume Otepääl...
Täiesti nõus. Ma läksin elvasse olles psühholoogiliseltki ettevalmistatud kruusaralliks ja kihutamiseks ilma jalga maha panemata, aga näe isegi väike üllatus tuli. Samas Haanjasse minnes ootadki tõuse ja pori ning Rakveres ei jõua juurikaid ära oodata.Jack kirjutas:Tore, et Elva jäeti Elvaks. Las olla ka üks selline maraton. Palju kiireid kruusa- ja metsateid. Lauged tõusud ja kiired kruusalaskumised. Pikk sõit. Grupisõit ja "paugutamine". Ja mõned veidi raskemad kohad. See ongi Elioni võlu, et maratonid on eri kohtades ja erinevate iseloomudega.
Selle aasta Elva rada koos muudatustega oli väga hea - nii võiks jääda.
Treeningsõidul sain sellel suurel laskumisel 62km/h - peaks olema minu rekord maastikurattaga ning kus mujal saad kruusateel 40-ga vajutada.
Ma ei sõida asfaldilgi nii kiiresti. Samas rada ei olnud ohtlik.
Kiirus on see mis Elvas meelitab - kiirus maastikul just.
ega ikka ei lähe küllLauriA kirjutas: Huvitav, kas need pikad kruusalõigud soosivad raskekaalulisi rohkem IMHO 50-60 kilosena peaks ju 95-sest nagu postist mööda minema.
tasasel kruusal vajutab massiga päris hea vungi üles ( jalg peab, lisaks kilodele, ka all olema)
sai isegi eile paar rongi kruusa peal "käima joostud"
sõit ise olematu vormi pealt 2+ ja sokid ei läind ka peale teist pesu puhtaks , peab vist musta sokiga sõitma hakkama
Mulle ka meeldis Elva sõit. Korraldus ka väga hea! Oma sõiduga jäin enam-vähem rahule - enesetunne sel hooajal esmakordselt normaalne, kuid ratas hakkas peale porimülkaid streikima, seda eriti lõpus, kus tahtsin eest keskmise hammakaga sõita, siis suck`is täiega, Kuna sellisel sõidul sõidetakse grupis ja vahed on väga väikesed, siis kaotasin üsna palju kohti ja eesmärk 200 hulka jäi napilt täitmata. Minu arust vajalik etapp Elioni sarjas, et ka raskemad ja tugeva jalaga mehed saavad korraliku tulemuse teha.
Kuna õnnestus kohe esimestel kilomeetritel tagumine kumm ära lõhkuda, siis sain edasi päris pingevabalt ja trajektoori valides sõita. Kaks korda olin sunnitud jala maha panema - peale nipleid porimülgastes, kus esiratas lihtsalt täiega sisse vajus ja miskit põlnd enam teha. 2 km enne lõppu läks esimene kumm ja kuna tagavara enam polnud, siis tuli rajalt maha tulla.Rivo kirjutas: PS. Tahaks väga teada, kas mõni esimese grupi oma sõitis raja läbi ka jalga maha panemata ? Mõtlen just neid mudamülkaid.
Kokkuvõtteks - taas väga mõnus sõit.
Üldiselt on mul küsimus - Miks pannakse niipalju sõidu ajal jalga maha? Vähemalt 10x nägin Elvas seda, et täitsa vabatahtlikult pangi jalg maha. Ja kui juhtud olema kellegi taga, kes jala maha paneb, siis esimesed on hetkega 30 meetrit eespool. OK, keegi kindlasti ütleb sellepeale, et ole siis ise grupis esimene ja eks põhimõtteliselt ole see õigus. Aga ikkagi - täitsa kõvad vajutajad panevad sellistes kohtades jala maha, kus seda teha absoluutselt vaja teha poleks.Rivo kirjutas:Tahaks väga teada, kas mõni esimese grupi oma sõitis raja läbi ka jalga maha panemata ? Mõtlen just neid mudamülkaid.
Ja miks ei juleta sõita läbi poriloigust keskelt. Sest porised ollakse ju nagunii. Miks trügitakse äärtesse ja siis kukutakse maha üksteise otsa. Ja siis ollakse jällegi 30 meetrit esimestest maas. Esimese otsa tegijad panevad alati täiega läbi.
Hea et otsa lahti tegid...SL kirjutas:Üldiselt on mul küsimus - Miks pannakse niipalju sõidu ajal jalga maha? Vähemalt 10x nägin Elvas seda, et täitsa vabatahtlikult pangi jalg maha. Ja kui juhtud olema kellegi taga, kes jala maha paneb, siis esimesed on hetkega 30 meetrit eespool. OK, keegi kindlasti ütleb sellepeale, et ole siis ise grupis esimene ja eks põhimõtteliselt ole see õigus. Aga ikkagi - täitsa kõvad vajutajad panevad sellistes kohtades jala maha, kus seda teha absoluutselt vaja teha poleks.Rivo kirjutas:Tahaks väga teada, kas mõni esimese grupi oma sõitis raja läbi ka jalga maha panemata ? Mõtlen just neid mudamülkaid.
Ja miks ei juleta sõita läbi poriloigust keskelt. Sest porised ollakse ju nagunii. Miks trügitakse äärtesse ja siis kukutakse maha üksteise otsa. Ja siis ollakse jällegi 30 meetrit esimestest maas. Esimese otsa tegijad panevad alati täiega läbi.
Ma olin vahepeal täitsa vihane
Raja algul umb. 15 km, kus rada kulges mingi suurte loikudega põllu-metsateel oldi lausa paanikas, krt mehed kui te omi sokke kardate määrida siis minge kolige maanteele ja laske tee ka enne ära pühkida.
Üks mats oli raudselt sellest et mingid vennad ,nähes vee-või poriloiku
hakkasid paaniliselt pidurdama ja mis siis tagumistel üle jääb kui selle libedaga neile rattasse sõita.
Ning siis kui ees on tropp kukkunuid ja muidu puhtusearmastajaid tulevad
mängu teised kamikazed, kes arvavad et mahuvad läbi alt ja pealt,tekitades hulga ohtlikke olukordi,
aga miskipärast peale poolt distantsi ei näe nendest vendadest enam kedagi.
Oleks et see kõik juhtunuks kusagil tagapool, nendes gruppides kes iga päev ei käi sõitmas
Aga see toimub kõik eesotsas.
Õnneks tavaliselt peale poolt raja läbimist jäävad hullemad tegelased maha.
Muidu oli tore pikk sõit, raske nagu alati, kiirused vägevad ja natuke nikerdamist mudalõikudel.
jala panin maha enda süül viimasel mudalõigul , sellel juurikatest takisturibal, sedagi tänu säärekrampidele mis pool võistlumaad kimbutasid.
Supp oli maitsev ja pesta sai kenasti.
Sellepärast, et inimesed ei usu iseendasse. See on täiesti uskumatu, millisest mülkast tegelikult rattaga läbi saad, kui selleks 100% keskendud ja ei mõtlegi jala mahapanemise alternatiivile.SL kirjutas:Üldiselt on mul küsimus - Miks pannakse niipalju sõidu ajal jalga maha?
Erik, sorry 4 OT, aga siiski...
põllul ja metsas oli suhteliselt libe. ma vist sinust veidi eespool sõitsin?, jala maha panemine oli kukkumiste kõrval väike asi. esimesed 15-20 läksid eest ja jäime umbes 20-se grupiga jälitama. ca 15 km pärast oli meid järgi 4, ülejäänud kas kukkusid või jäid kuskile mudamülkasse uimerdama shwalbe fast frediga oli küll väga libe, 20 km ennem finisit olin mina see kes kukkus, lenksu sain laenatud kuuskandiga sirgeks, esiratas loopis küll vastu pidureid finisini, päris lahti ei julgenud esipidurit võtta ka. tulemuseks 47 koht millega ei saa sõidu suht head algust arvestades kuidagi rahule jäädaSL kirjutas:Üldiselt on mul küsimus - Miks pannakse niipalju sõidu ajal jalga maha? Vähemalt 10x nägin Elvas seda, et täitsa vabatahtlikult pangi jalg maha.
OT:mida peaksin tegema sellisel juhul kuisõidan mudalõigust läbi ja ees on kõrge juurikas (sopa sees siis) millest üle ei sõidaks isegi Kukk????
egas kõik ole nii kogenud ja sopakollid et on harjunud iga päev sopas sõitma.ise pidin kah eila mitmes kohas jala maha panema kuna lihtsalt ei olnud enam võimalik kuhugi sõita.Aint kukkumine oleks üle jäänd. ja see soovitus et keskelt läbi sõita.Kui stradid viimasest stardigrupist siis ple enam tõesti tähtsust kus kohast sõidad.Need p*s*mülkad olid nii ,,rõvedaks'' sõidetud et paljudest ei olnud enam võimalik rattaga läbi sõita.
egas kõik ole nii kogenud ja sopakollid et on harjunud iga päev sopas sõitma.ise pidin kah eila mitmes kohas jala maha panema kuna lihtsalt ei olnud enam võimalik kuhugi sõita.Aint kukkumine oleks üle jäänd. ja see soovitus et keskelt läbi sõita.Kui stradid viimasest stardigrupist siis ple enam tõesti tähtsust kus kohast sõidad.Need p*s*mülkad olid nii ,,rõvedaks'' sõidetud et paljudest ei olnud enam võimalik rattaga läbi sõita.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
päris alguses metsavahel oli küll üks selline mats. Taaramäe oli see kes ees pidurdas, sõitsin talle lenksuga sadulasse välja, aga mul õnnestus püsti jääda ja edasi sõita. minu seljataga oli kuulda paraku kukkumist. Taaramäe ees oli punases Classicu riietuses tüüp. peale 1 km sõitu oli taaramäe jälle mul kõrval.. sõideti kahes reas, aga mees lihtsalt trügis ette kahe raja vahelt kui Taaramäele ütlesin, et "kuule mees mis trügid, sinu pidurdamise pärast juba korra kukuti", sain vastuseks, et "mina ei pidurdanud, see pidurdas", näidates classicu riietuses tüübi poole... sõidu alguses oli üldse väga palju "ütlemisi" ja sõimu kuulda, tavaliselt võetakse asja palju rahulikumaltRom kirjutas:Üks mats oli raudselt sellest et mingid vennad ,nähes vee-või poriloiku
hakkasid paaniliselt pidurdama ja mis siis tagumistel üle jääb kui selle libedaga neile rattasse sõita
Miks sa nii veendunud selles oled? :)veloman32 kirjutas:OT:mida peaksin tegema sellisel juhul kuisõidan mudalõigust läbi ja ees on kõrge juurikas (sopa sees siis) millest üle ei sõidaks isegi Kukk????
Tõstad esiratta üle ja tagaratta ajad ka jõuga üle keha nõksatades et libisema ei hakkaks kui jõuga pedaalile vajutad.
Muidugi lõpupoole olid mudamülkad tõesti korralikud ja sai isegi valitud kuivemat trajektoori. Muidu poleks hullu ja läbi sealt saab, aga vaju ju ka lõpuni sõita ning ei ole tore kui kruusalõigul järgmist gruppi pyydes ratas 5kg muda võrra raskem on või meeletu chainsuck kimbutama hakkab.
Aga läbi saab igasugustest asjadest: Värska maratonil ja Haanja raja läbisõidul sai mõnestki kohast sedasi läbi sõidetud, et jalad käisid vee all ringi.
Ma ise uisutasin ka tegelikult päris kõvasti tänu twisterile, aga sai hakkama, kaasa tunnen Fast fredi meestele.
Viimati muutis Kirsa, 26. 07. 2004. 11:37, muudetud 1 kord.
Sopp oli selle sõidu ainus rõõm
Sopa "anatoomia" on minu meelest selline, et kõige rõvedamalt sügavam ja märjem tunduv roopa põhi on sageli kõige kergemini läbitav: seal peamiselt vesi ja all juba tugev pinnas.
Kui keskelt või äärest jukerdama hakata on alati suur oht ära libiseda, mis lõppeb tavaliselt varem või hiljem kukkumise või sinna samma roopa põhja vajumisega.
Nii et jalutage muidugi mülgaste äärtes, nii jääb parem trajektoor vabaks
Ja vaadake mu sõnu, mitte tegusid - Elvas õnnestus 95% aga Haanjas kukkusin küll kellegile kodaratesse - vabandused tagantjärele.
Ja kõik see muidugi IMHO ainult.
Sopa "anatoomia" on minu meelest selline, et kõige rõvedamalt sügavam ja märjem tunduv roopa põhi on sageli kõige kergemini läbitav: seal peamiselt vesi ja all juba tugev pinnas.
Kui keskelt või äärest jukerdama hakata on alati suur oht ära libiseda, mis lõppeb tavaliselt varem või hiljem kukkumise või sinna samma roopa põhja vajumisega.
Nii et jalutage muidugi mülgaste äärtes, nii jääb parem trajektoor vabaks
Ja vaadake mu sõnu, mitte tegusid - Elvas õnnestus 95% aga Haanjas kukkusin küll kellegile kodaratesse - vabandused tagantjärele.
Ja kõik see muidugi IMHO ainult.
Ma vist sõitsin sel hetkel Sul sabas, sõideti kahes reas kui kollaseRuve kirjutas:päris alguses metsavahel oli küll üks selline mats. Taaramäe oli see kes ees pidurdas, sõitsin talle lenksuga sadulasse välja, aga mul õnnestus püsti jääda ja edasi sõita. minu seljataga oli kuulda paraku kukkumist. Taaramäe ees oli punases Classicu riietuses tüüp. peale 1 km sõitu oli taaramäe jälle mul kõrval.. sõideti kahes reas, aga mees lihtsalt trügis ette kahe raja vahelt kui Taaramäele ütlesin, et "kuule mees mis trügid, sinu pidurdamise pärast juba korra kukuti", sain vastuseks, et "mina ei pidurdanud, see pidurdas", näidates classicu riietuses tüübi poole... sõidu alguses oli üldse väga palju "ütlemisi" ja sõimu kuulda, tavaliselt võetakse asja palju rahulikumaltRom kirjutas:Üks mats oli raudselt sellest et mingid vennad ,nähes vee-või poriloiku
hakkasid paaniliselt pidurdama ja mis siis tagumistel üle jääb kui selle libedaga neile rattasse sõita
vormiga tüüp hakkas keskelt eiteakuhu proovima, tal järgi mingi lokkisjuustega vend, siis ma ütlesi talle et
"ära nii tee, niigi on libe"...noored uljaspead.
Fast Fred on ees natuke libe aga tsiteerides Jacki "ennast peab usaldama" ja siis pole hullu...
"õnnestus" eile sõita koos viimase otsa rahvaga (numbrid alates 800) ja ainult kahest lomlollsest ei suutnud läbi sõita - esiratas jäi kinni! kusjuures mitmed lombid olid kõva põhjaga - nii, et ole mees ja vajuta.veloman32 kirjutas: Kui stradid viimasest stardigrupist siis ple enam tõesti tähtsust kus kohast sõidad.Need p*s*mülkad olid nii ,,rõvedaks'' sõidetud et paljudest ei olnud enam võimalik rattaga läbi sõita.