sellepärast, et tal on stardini aega küll, võistlus alles sisuliselt 2 nädala pärast. pole mõtet end seal kuumuses ilmaasjata maksumaksja raha eest ära kurnata.tuisk kirjutas:protokolli 6. real on Sigvard Kukk. Miks ta Kreekas/Ateenas/Olümpial pole?
Rakke Maraton 2004 [EEC VI etapp]
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
mõned kommentaarid ka minu poolt. Alustasin sõitu rahulikult. Emu mäe otsas hüüti kohaks 273. Tunne oli suht hea ja sõita jäksasin. Mõtlesin, et püüan jõuda mõnda suuremasse gruppi, aga mida polnud, seda polnud. Eespool sõitjad tulid ükshaaval selg ees vastu ja mingit gruppi ma ei näinud. Nii tuli edasi rühkida. Mingi hetk hakkasin nägema ühte suuremat gruppi, aga seda ma enam kätte ei saanud. Viimased 5 km olid suht rasked - minu jaoks. Ja see staadioni juures peldikute taga olev viimane tõus, vat seal surid jalad täitsa ära. Lõpukoht 229 - parim mis see aasta saavutatud.
Ainult sellest ma ei saa aru, miks kasutati veetakistusest üleminekul purret, eriti kui seal oli järjekord. Selst veest läbisõit oli mõnusalt jahutav ja mul õnnestus parandada enda positsiooni kohe mitme koha jagu
Ainult sellest ma ei saa aru, miks kasutati veetakistusest üleminekul purret, eriti kui seal oli järjekord. Selst veest läbisõit oli mõnusalt jahutav ja mul õnnestus parandada enda positsiooni kohe mitme koha jagu
kui huvi on, miks mitte
www.westlineteam.com
www.westlineteam.com
masendav, sain isegi selliselt mehelt Rakkes pähe http://www.esport.ee/index_bin.php?acti ... c_ID=22349
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
...
No minu elu kõige hullem võistlus kindlalt. Algul kohe sõideti külje pealt sisse ja kaotasin joogipudeli, sellepärast piinlesin kuskil 15-20km krampides, kuni sain ühe pro teami mehe käest juua. Ei tea mis neil seal pudelis on, igatahes varsti olid jalad pauku täis ja sai uuesti sõitma hakata, kuigi kiired grupid olid juba eest lootusetult ära läinud. siis lendas veel puu oks kodaratesse mis jäi sinna ilusti kenasti kinni ja seda urgitsesin ikka ka päris tükk aega sealt välja. 20-25 km enne lõppu purunes tagakäikari tross ja nii sõitsin lõpuni tagant ainult viimasega, vat see oli piin, kuigi ma olengi kangutavama viisiga, aga no see kadentsi vahe mis mäkke minnes teistega oli, see oli ikka masendav. Lõpu eel olid veel head mäed, aga need saatuslikuks ei saanud, sealt lasin eelmise laskumise pealt saadud hooga üles ja suutsin veel viimased km'd suureks konkurendiks saanud Põvvatit lüüa ning protokollis elu kõige hullem koht.(201.)
Aga esimest korda peale seda kui endal kõik halvasti läheb, pean kiitma rada ja korraldust, heinamaid ja kruusa ja asfalti oli palju, kuid minule täpselt selline meeldibki. Et siis minugi poolt tänud Ennole ja konkurentidele hea sõidu eest.
Aga esimest korda peale seda kui endal kõik halvasti läheb, pean kiitma rada ja korraldust, heinamaid ja kruusa ja asfalti oli palju, kuid minule täpselt selline meeldibki. Et siis minugi poolt tänud Ennole ja konkurentidele hea sõidu eest.
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers
Twisted Mind Bikers
Re: ...
vähemalt reklaami järgi panevad vennad montaviti vettMarti kirjutas:kuni sain ühe pro teami mehe käest juua. Ei tea mis neil seal pudelis on, igatahes varsti olid jalad pauku täis ja sai uuesti sõitma hakata
Kas odava ratta ja ketsiga inimene ei tohigi kiiresti sõita?Andrus K kirjutas:masendav, sain isegi selliselt mehelt Rakkes pähe http://www.esport.ee/index_bin.php?acti ... c_ID=22349
mul läks vastupidi, mind lükkas ühel korral üks kõndiv Vennad-DAHL kollasärklane veel sadulast takkagi, et jalgsiukerdajatest kindlamalt mööda saaksin sõidetud.inc kirjutas:Ja minule ütles mäest üles minnes üks "ratas käekõrval jooksja": "Kurat, sa sõidad siin. Roni maha!". Nomaeisaa üldse aru...veiko kirjutas:Ma kuulsin seljataga sellist lauset... "siit tuleb tõus, tuleme kohe maha"
Endal oli sellega õnne, et peale emumäe, teised mäed sai kõik sõites võetud. Raja esimese märgatava tõusu juures ma ikka hüüdsin, et "sõidame", kuskilt eest tuli vastus, et "hilja juba", aga õnneks mind keegi sõitmast ei takistand, kuigi vist pea kõik teised jalutasid. Viimane libe tõus finissi ligiduses, sinna lendasin ka hea hoo ja nati vale käiguga peale, aga ülesse sain, kuigi korraks toeatasin õla kõrval jalutava ratturi vastu, kes aga pahaks ei pannud.
Ma olengi nüüd viiamstel sõitudel harrastand seda, et ikka proovin eessõitjate moraali enne "mäge" tõsta ,et neid sõitma/pingutama sundida.
Kui nii mõnigi kurdab, et vorm hakkab hooaja teisel poolel viletsamaks minema, siis mul läheb iga sõiduga järjest paremaks, seegi kord parandasin parimat kohta tublisti ja vaatamata kiiretele lagedatele kruusalõikudele, kestsin lõpuni.
Ma olengi nüüd viiamstel sõitudel harrastand seda, et ikka proovin eessõitjate moraali enne "mäge" tõsta ,et neid sõitma/pingutama sundida.
Kui nii mõnigi kurdab, et vorm hakkab hooaja teisel poolel viletsamaks minema, siis mul läheb iga sõiduga järjest paremaks, seegi kord parandasin parimat kohta tublisti ja vaatamata kiiretele lagedatele kruusalõikudele, kestsin lõpuni.
Haamer, hammer, kirves ,kirka j.n.e
Sain elus esimest korda sellise laksu, et nägin tervet maailma negatiivis!
Pilt käis eest ära nii,et sõitsin laskumisel esimesd meetrid silmeeest must
Isegi pulsiga 120 (peale seda kui olin rajalt mahaastunud) asfaldipeal sõites ei sanud aru mis toimub.
Täielik fiasko.
Sain elus esimest korda sellise laksu, et nägin tervet maailma negatiivis!
Pilt käis eest ära nii,et sõitsin laskumisel esimesd meetrid silmeeest must
Isegi pulsiga 120 (peale seda kui olin rajalt mahaastunud) asfaldipeal sõites ei sanud aru mis toimub.
Täielik fiasko.
Viimati muutis rainer, 16. 08. 2004. 16:30, muudetud 1 kord.
Sellisel puhul tuleb meelde ühes maakohas tantsuklubis linnamehele öeldud fraas, mis ratturite keelde panduna kõlaks nii: treenid missa treenid, kõvem mees tuleb ikka võsast.Andrus K kirjutas:masendav, sain isegi selliselt mehelt Rakkes pähe http://www.esport.ee/index_bin.php?acti ... c_ID=22349
Viimati muutis mar852, 16. 08. 2004. 13:29, muudetud 1 kord.
Need kaks esimest sebrat on ikka erilised loodrid.
Katkise asfaldi lõigul jõudis kätte ühe sebra kord vedada ja kutt järjekindlalt ei mõtlegi tööd teha.Kivil Peep lükkas tüüpi ettepoole et
"mine krt vea kah natuke" ...ei ....tüüp ennem pidurdab ja vingub aga vedama ei lähe....uskumatud vennad
Edasi tuli pildil olev tõus ja rohkem ma nede tegevusetust ei kannatanud ning kasutasin "mõnusat" tõusu ja head singel laskumist enda kasuks ja
vajutasin järgi silmapiiril olevale grupile, milles ka rõõmsalt lõpuni loksusin.Peep jõudis ka mingil hetkel meile järgi ja ma hakkasin
kartma et varsti on kogu pande meil sabas, sest vahepeal tundus tempo paraja sörkimisena.
Igaljuhul esimene võistlus , kus mul jätkus jõudu ka lõpu jaoks.
Katkise asfaldi lõigul jõudis kätte ühe sebra kord vedada ja kutt järjekindlalt ei mõtlegi tööd teha.Kivil Peep lükkas tüüpi ettepoole et
"mine krt vea kah natuke" ...ei ....tüüp ennem pidurdab ja vingub aga vedama ei lähe....uskumatud vennad
Edasi tuli pildil olev tõus ja rohkem ma nede tegevusetust ei kannatanud ning kasutasin "mõnusat" tõusu ja head singel laskumist enda kasuks ja
vajutasin järgi silmapiiril olevale grupile, milles ka rõõmsalt lõpuni loksusin.Peep jõudis ka mingil hetkel meile järgi ja ma hakkasin
kartma et varsti on kogu pande meil sabas, sest vahepeal tundus tempo paraja sörkimisena.
Igaljuhul esimene võistlus , kus mul jätkus jõudu ka lõpu jaoks.
no aga sebrad on ju lätlased, ma millegipärast üldse ei imesta.Rom kirjutas:Need kaks esimest sebrat on ikka erilised loodrid.
Kõige masendavam sõit, mida sõitnud olen. Korraldajate jama tõttu vale number stardis ja start eelviimasest koridorist. Siis esimesed 15 km enda tühjaks sõitu et kohta parandada ja lahedamasse sõiduruumi saada. Ja kui hakkaski päris hea aeg tulema siis läks 7 km enne lõppu kumm. Masendus tuli ja katkestasin. Hästi läks, et ma end oma raami pidi kuhugi võssa üles ei poonud. Pehmelt liialdades.
Kevadel hooaja plaani tehes sättisin tippvormi just 15. augustiks, sest Rakke rada sobib ja meeldib. Lootsin siit saada alla 250 kohaga sutsakat - aga tahtsime parimat, läks nagu alati.
3 päeva ennem sain külma ja niimoodi ma siis paistes lõuaga starti läksingi. Hea et hullemini ei läinud.
Lõppkoht oli isegi täitsa hea - 295, parandasin oma parimat kohta jälle 2 koha võrra. :) Mul on nüüd 5 EEC/TECi 300-ndat kohta :). Stabiilsuse eest vist küll auhindu ei jagata.
Aga niipalju pingutanud kui seekord ei ole ma küll kunagi. Peale finishit ahmisin veel 3-4 minutit õhku, suutmata sõnagi kuuldavale tuua. Tervel rajal polnud lõiku kus ma oleks suutnud kasvõi millimeeter kiiremini liikuda. Pulss selle aasta kõrgeim ning kordagi ei langenud alla 160. Samas haamrit ei saanud - lihtsalt piiri peal sõit.
Tänu haigusele ei saanud ma seekord rada ega rajaäärseid vaateid nautida - sellest on natike kahju.
Hetkel on enesetunne aga hea, et liiga vast ei teinud endale - eks nihutame siis tippvormi Rakvere peale. :)
Ennole suured tänud raja eest. Ning kuumus sobib sellele rajale nagu rusikas silmaauku. :)
PS! Eelmise aasta rada oli siiski natuke parem/raskem. Kui võimalik siis 2005 äkki võetakse need sood ja rabad taas sisse.
Ahjaa 1 päev enne võistlust vahetasin tavalise tagakäikari rapid-rise vastu. Ühtegi käiguvahetuse viga ei teinud kogu sõidu, aga ülimalt kontsentreeritud olin küll ning kogu aeg aju töötas "reverse" mode-s.
Äkki hoopis see tegi sõidu pingeliseks :).
3 päeva ennem sain külma ja niimoodi ma siis paistes lõuaga starti läksingi. Hea et hullemini ei läinud.
Lõppkoht oli isegi täitsa hea - 295, parandasin oma parimat kohta jälle 2 koha võrra. :) Mul on nüüd 5 EEC/TECi 300-ndat kohta :). Stabiilsuse eest vist küll auhindu ei jagata.
Aga niipalju pingutanud kui seekord ei ole ma küll kunagi. Peale finishit ahmisin veel 3-4 minutit õhku, suutmata sõnagi kuuldavale tuua. Tervel rajal polnud lõiku kus ma oleks suutnud kasvõi millimeeter kiiremini liikuda. Pulss selle aasta kõrgeim ning kordagi ei langenud alla 160. Samas haamrit ei saanud - lihtsalt piiri peal sõit.
Tänu haigusele ei saanud ma seekord rada ega rajaäärseid vaateid nautida - sellest on natike kahju.
Hetkel on enesetunne aga hea, et liiga vast ei teinud endale - eks nihutame siis tippvormi Rakvere peale. :)
Ennole suured tänud raja eest. Ning kuumus sobib sellele rajale nagu rusikas silmaauku. :)
PS! Eelmise aasta rada oli siiski natuke parem/raskem. Kui võimalik siis 2005 äkki võetakse need sood ja rabad taas sisse.
Ahjaa 1 päev enne võistlust vahetasin tavalise tagakäikari rapid-rise vastu. Ühtegi käiguvahetuse viga ei teinud kogu sõidu, aga ülimalt kontsentreeritud olin küll ning kogu aeg aju töötas "reverse" mode-s.
Äkki hoopis see tegi sõidu pingeliseks :).
Viimati muutis Kirsa, 16. 08. 2004. 16:23, muudetud 1 kord.
tänu neile loodritele õnnestus mul hooaja parim tulemus maratonidel välja sõita kui kevadel oli vorm päris hea, ei õnnestunud ühtegi maratoni ilma kummi purunemiseta lõpuni sõita. mehed on sügise poole kõik päris tugevaks saanud. ja harrastajaid on sinna 30 hulka surumas palju rohkem kui kevadel. endal õnnestuski tänu "sebrade" puterdamisele grupi lõpust hammastega kinni hoida. heinamaa ja metsa lõikudel jõudsin vabalt sõita, aga kruusal ja asfaldil tehti kohati minu jaoks väga kiiret tempot üldiselt rada meeldis väga. ei teinud ühtegi suuremat sõiduviga ja ratas pidas ka ideaalselt vastu. veetakistusest otsustasin kuiva jalaga üle minna ja nii ka tegin. olgugi, et mehed kes minu ees veest läbi läksid said 20 m edu, aga kuivade jalgadega õnnestus see kiirelt tagasi sõita. tulemuseks 27 koht.erikr kirjutas:no aga sebrad on ju lätlased, ma millegipärast üldse ei imesta.Rom kirjutas:Need kaks esimest sebrat on ikka erilised loodrid.
no hea seegi et keegi neist kasu saabRuve kirjutas:heinamaa ja metsa lõikudel jõudsin vabalt sõita, aga kruusal ja asfaldil tehti kohati minu jaoks väga kiiret tempot .
aga need Assa-Kesoro mehed on kruusa peal nagu segased,
metsas nad eriti ei liigu aga niikui tuleb mingi siledam lõik,
hakkavad mehed uhama ja sel momendil võiks neil rahulikult
nööriga slepis istuda ja nad ei saaks ilmselt ise arugi
(peabki järgmine kord mingi konksuga nööri kaasa võtma )
minul ajavad nad alati hirmu nahka kui tean et kruusalõigud tulemas
ja "luku" mehed pundis.
Mina küll kahjuks veel kohtadele 30 sees ei pretendeeri aga umbes 80 koha peale sõitnud pundis oli ikka päris karm mingil hetkel kruusa peal 3 km järjest 45 km/h lajatada. Ma ei saa aru, kuidas need grupi esimesed vennad sellise litri suudavad lajatada ja siis veel ka pärast normaalselt finisheerida. Peab vist rohkem trenni tegema.Rom kirjutas:no hea seegi et keegi neist kasu saabRuve kirjutas:heinamaa ja metsa lõikudel jõudsin vabalt sõita, aga kruusal ja asfaldil tehti kohati minu jaoks väga kiiret tempot .
aga need Assa-Kesoro mehed on kruusa peal nagu segased,
metsas nad eriti ei liigu aga niikui tuleb mingi siledam lõik,
hakkavad mehed uhama ja sel momendil võiks neil rahulikult
nööriga slepis istuda ja nad ei saaks ilmselt ise arugi
(peabki järgmine kord mingi konksuga nööri kaasa võtma )
minul ajavad nad alati hirmu nahka kui tean et kruusalõigud tulemas
ja "luku" mehed pundis.
Endal koht 84
hea ,suht kiire, vaheldusrikkassõit oli, eelmisel aastal jäi sõit kummipurunemise tõttu 15 km enne lõppu pooleli(olen vist yks vähestest tegelastest kes tagavara kummi kaasas ei kanna) seekord jõudsin ilma tehn probladeta finisisse. oma sõit kulges suht uimaselt, ei teagi millest tingituna. terve teise sõidu poole kulgesin yhes grupis G.Treieri ja veel paari kolme selliga ,nii kuni lõpuni välja. selline harju keskmine tunne jäi- tyhjaks ei sõitnud aga nagu rohkem punnitada ka ei tahtnud. tasuks 60-s koht mille yle ei nurise.
esimest korda rakkes käidud, võib sõiduga rahule jääda. korraldus oli kena, kui üks asi välja arvata. saunas sai kah käidud esimest korda peale sõitu, väga mõnus tõusudel jalutajaid on ikka parasjagu, eriti masendav oli see staadionilt väljumine (ehkki seal oli vist liialt kitsas kah). ja see sillakene seal algusepoole oli kah liiast, oleks võinud mingi laiema koha otsida. emumäe torni juures öeldi kohaks masendav 600, lõpus siis 555. kuidagi tuim oli sõita, peale otepääd pole ka kordagi ratta selga saanud, kui üks 20 minutine padukaga sõit välja arvata. veetakistus tundus kohapeal veidsa teistsugune kui kirjelduses, nii et tatsasin purret mööda, lisaks sain minu ees sõitvast tüübist (kes läbi veetakistuse pani) mööda niimoodi
Siis me olime vist mõnda aega ühes pundis. Ise vedasin päris kõvasti kruusakatel ja täista normaalne oli olla. Sirgetel vedasid üldisiselt suurmat kasvu tüübid, ise lähenen sinna 90kg kanti. Aga heinamaal ei suutnud kiirust hoida ja jäin pundist maha.AndreK kirjutas:
Mina küll kahjuks veel kohtadele 30 sees ei pretendeeri aga umbes 80 koha peale sõitnud pundis oli ikka päris karm mingil hetkel kruusa peal 3 km järjest 45 km/h lajatada. Ma ei saa aru, kuidas need grupi esimesed vennad sellise litri suudavad lajatada ja siis veel ka pärast normaalselt finisheerida. Peab vist rohkem trenni tegema.
Endal koht 84
Mul on nii häbi enda koha üle . 3 aastat tagasi, kui ratast sõitma uuesti hakkasin, siis oli esimesel sõidul nii sitt koht, kui seekord. Jalad olid ikka nii kinni kohe peale 10 km. Alguses tegin valesti kah, panin täiega ajama. Seal, kuis viljapõllu kõrgal sõit oli, seal panin käna kah. sõitsin ühel tagarattas kinni ja too kaotas tasakaalu ja sõitis põllule seal oli mingi 30 cm äär, kust esiratas üles endam tal ei tulnd ja pani nipli ma sõitsin ka siis talle otsa ja ise lendasin ka pikali. Sadul oli ka liiga all, peale emumäge panin üles tagasi, aga ei midagi
Veetakistus oli seff, mõnus jahutus oli.
Veetakistus oli seff, mõnus jahutus oli.
velo.clubbers.ee
Kaunis vaatepilt
1,5km enne lõppu, staadioni vahetus läheduses, jõudsin järgi Laura Lepasalule. Pressisin mööda. Ees oli aga järsk tõus. Vahetasin korralikult jõukäigule ja hakkasin üles kerima. Järsku tuiskas Laura mööda ja kimas mäkke üles nagu kosmosesüstik. Ma polnud vist veel poolel tõusulgi, kui tema juba silmist kadus. Vaat selle tüdruku esinemine oli küll kõige kaunim vaatepilt, mida Rakkes näha sain!
2010 tehtud 135 võistlust - ehk aitab nüüd juba?!
Re: Kaunis vaatepilt
Nende väikeste tüdrukute kohad protokollis on vägevad.Tõnuke kirjutas:1,5km enne lõppu, staadioni vahetus läheduses, jõudsin järgi Laura Lepasalule. Pressisin mööda. Ees oli aga järsk tõus. Vahetasin korralikult jõukäigule ja hakkasin üles kerima. Järsku tuiskas Laura mööda ja kimas mäkke üles nagu kosmosesüstik. Ma polnud vist veel poolel tõusulgi, kui tema juba silmist kadus. Vaat selle tüdruku esinemine oli küll kõige kaunim vaatepilt, mida Rakkes näha sain!
Grete peab vaikselt seljataha vaatama hakkama.
Rakkes oli selline ilma kivideta natuke pehme ja imev kruusatee ja käänuline ka veel. Päris nii kiiresti ei liikunud aga no 40 oli küll päris mitmetel lõikudel rauas. Ka mingil heinamaal kui tagant tuli üks carbon raamiga trekimees.
Aga elvas oli siuke hea kõva kivine kruusatee. Seal lasid isegi 300 kandi mehed (mina) 45-ga mitu km jutti kruusa peal. Selleks sai muidugi ka eritrenni tehtud. Nüüd hakkab "kruusavorm" juba ära kaduma. Õnneks pole enam vaja ka teist. See eest oli ntx elvas elu kõige hullem mägedevorm - õnneks polnud seal seda ka väga vaja. Rakkes läksid mäed juba palju tublimalt kui Otepääl ja Elvas.
Mina vist ei oska mitmekesist asja hästi sõita.
Aga elvas oli siuke hea kõva kivine kruusatee. Seal lasid isegi 300 kandi mehed (mina) 45-ga mitu km jutti kruusa peal. Selleks sai muidugi ka eritrenni tehtud. Nüüd hakkab "kruusavorm" juba ära kaduma. Õnneks pole enam vaja ka teist. See eest oli ntx elvas elu kõige hullem mägedevorm - õnneks polnud seal seda ka väga vaja. Rakkes läksid mäed juba palju tublimalt kui Otepääl ja Elvas.
Mina vist ei oska mitmekesist asja hästi sõita.
:)Rom kirjutas:45km/h.......ja mitu km jutti.....
siis teen ikka õigesti et algul ninast veri väljas pingutan et minema saada,
muidu sõidetakse üle nagu rongiga :wink:
Ma ei väida et see on saadud neutraalsetes oludes. Elvas oli pikki lõike, mis läksid tasapisi allamäge ja tont teab kust see tuul ka oli.
Et ei ole karta 300 meeste invasiooni otse 13-nda mehe selja taha.