Tallinna XXI Rattaralli
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Tallinna XXI Rattaralli
täna kell 12 algas siis 21. Tallinna Rattaralli.
Nendele kes käisid: kuidas läks?
Kommenteerige, rääkige, jutustage. Oli peagrupp lõpuni koos?
Ja veel: tuli ju vihma, lausa hoovihma. See kindlasti mõjutas.
Nendele kes käisid: kuidas läks?
Kommenteerige, rääkige, jutustage. Oli peagrupp lõpuni koos?
Ja veel: tuli ju vihma, lausa hoovihma. See kindlasti mõjutas.
-
- Rattur
- Postitusi: 156
- Liitunud: 21. 07. 2003. 16:17
täitsa bella sõit vahepeal oli padukas nii kõva, et tõsiselt valus oli(või oli see hoopis rahe?), ja autosid oli jubedalt palju, vahepeal sõitis üks vanamees teeääres seisvatest autodest mööda rahulikult kui suuuuuur punt vastu tuli ja seekord oli kahjuks kohe stardist neid autosid igal pool, tavaliselt on alguses suudetud liiklust kinni pidada, aga ju siis raha polnud või midagi ja sellist loksumist nagu viimased 5km olid suures pundis pole ka enam ammu näinud...
ühesõnaga on ka meeldivamaid võistluseid olnud, aga noh ilma ei saa ükski korraldaja suunata...
ühesõnaga on ka meeldivamaid võistluseid olnud, aga noh ilma ei saa ükski korraldaja suunata...
Tartu ja Tallinn mõlemad see aasta siis vihmaga ja mulle sobib kui tulemuste järgi otsustada. Aga üsna extreem oli küll, ma ikka vahepeal lülitasin mõistuse suht välja juba, mõtlesin et ühel hetkel see libisemine ja kukkumine ju niikuinii tuleb ..
Õnneks eriti ei tulnud, eelmine aasta oli hullem. Aga päris ilma ei saanud ja tahakski tänada seda Hawaii riietes selli, kes peale Vääna peale keeramist kukkus ja nägu valugrimassis ikka suutis mul eest ära astuda, kui ma murupealt mööda uhasin.
Õnneks eriti ei tulnud, eelmine aasta oli hullem. Aga päris ilma ei saanud ja tahakski tänada seda Hawaii riietes selli, kes peale Vääna peale keeramist kukkus ja nägu valugrimassis ikka suutis mul eest ära astuda, kui ma murupealt mööda uhasin.
Aduson, Toomas Kirsipuu teine, Jass neljas, olla Aduka võidule vedanud, Kodar kuues, vahepeal on mälus lüngad Baikidest võitis Massa, Ivo Põld teine, Krusemann kolmas, neljas oli mingi trikimees kes Trek 5500-le oli sirge sarvedega lenksu aretanud.Ruve kirjutas:räägite pikad jutud maha, aga kõige tähtsam... kes võitis
endal läks enesetunde järgi täiesti talutavalt, algul oli hirm, et taas jään väga taha kuid harku tõusul suutsin peapundist maha jäänud punti sisse jääda, siis oli vaja järgi vedada järgmistele mahajääjatele, paar meest oli nõus tööd tegema, vahepeal olin nagu loll kahe pundi vahel, üksi ei jaksa, tagumised ei viitsi, ülejäänud punt lasi tirri. vääna ristis oli esimese pundi kukkumise järelkaja kiirabi askelduste näol, siis läks mõttetuks vahetpidamatuks sikutamiseks, enne väänat tuli jube litter vihma, nähtavus oli tänu prillidele mingi 10%, ilma ka ei tahtnud. 1 mees püüdis küll enne keilat korda luua ja töötegemist orgunnida kuid üsna tulutult. püüdsin hoida kogu aeg ette otsa, samas oli seal 1 trekiga suur sell kes ei suutnud üldse sirget joont hoida ja olles vahepeal tema taga pidin ka pidevalt korrigeerima millega vbolla taas tagumistele meelehärmi valmistasin. enne tabasalu kirikut pani 1 CFC poiss litri, kuid keegi eriti kohe järgi ei tulnud, lasin ka jala sirgu ja siis tulid just vasakult CFC poisid ja veel mõned ja jäin ääre pool olles seisu kus järgi ei saanud. jooksikud läksid ja lõpetasid enne punti. enne lõppu läks hirmsaks jalutamiseks, kogemuse mõttes läksin järgi järjekordsele CFC poisile kes vahe sisse rebis. panin korra õlad kokku pundi esireas oleva ja parasjagu suunda muutnud rohesärklasega. vabandan seisu tekitamise pärast. CFC-poissi kätte ei saanud. kuna märgi kurve ei julgenud kiirelt võtta.
tubli oli meie pundis üks clubbersi särgiga (size M?) noorem poiss kes vist ka tabaka kiriku litri ajal jooksikute hulka jõudis. aga muidu lappas ka pundi esimeses otsas pidevalt.
tubli oli meie pundis üks clubbersi särgiga (size M?) noorem poiss kes vist ka tabaka kiriku litri ajal jooksikute hulka jõudis. aga muidu lappas ka pundi esimeses otsas pidevalt.
Viimati muutis erikr, 22. 08. 2004. 18:47, muudetud 1 kord.
oli vist jah rahe. Vahepeal tuli vett ülevalt ja ka altpoolt nii ohtralt, et oli tegemist et aru saada mis seal tee peal toimub .velosipedist kirjutas:või oli see hoopis rahe?
Enda sõiduga jäin enam vähem rahule. Best part oli see, et õnnestus 38-ndal km-l toimunud päris valusast kukkumisest pääseda. Kukkumine toimus paremal teeäärel ja minu õnneks kukkus minu ees sõitnud sell samuti paremale poole nii, et sain väga napilt tast mööda. Nagu ka eelmisel aastal läks lõpus kumm. Seekord siis Haabesti ringil, nii et sain vähemalt lõpuni veereda. Auku ise ei näinud aga raksakas oli päris kõva. Fini?eerisin samas pundis kus ka UrmasL ja veel üks Clubbersi särgis sõitja. Aeg ca 2:00; kiirus 38,7/63,5; Cadence 99/112 ja SLS 164/185.
Ah jaa, üks vend kes ka meie pundis sõitis lõpetas pooliku lenksuga
Sõit lõppes regionaalhaiglas Võistluselt sain aja kirja aga känapanek lõi paraja augu sisse. Enamuse sõidust olin teises grupis, kus valitses täielik segadus, tööd tegid algusest lõpuni ühed tüübid. Paaril korral proovisin ka initsatiivi üles näidata ja grupist lahti rebida, et siis juba väiksema pundiga normaalselt tööle hakata. Aga järelekimajad tööle ei hakanud ja siis lõin ise ka käega ja lasin vaikselt grupis tirri. Grupis jäid silma mõningad tegelased kellel raskusi sõidutrajektori hoidmisega hõljusid paremale ja vasakule (numbreid siin avalikustama ei hakka), aga enne MNT sõidule tulekut võiks ikka gruppisõitu hajutada ja käemärgid ära õppida, seda ikka oma enese turvalisuse huvides. Üldine hinnan võistlustele positiivne, korraldust annaks muidugi veel lihvida. Ilmaga muidugi ei vedanud, kohati oli sadu nii kõva et suu oli ka vett täis, kiivrivahelt jooksis kõvem nire täpselt suhu, nii et pritsisin nagu vaalaskala vett välja mis suukaudu hingates sinna sattus:)
Stsenaarium sarnanes väga eelmise aasta omale. Suur punt tõmmati ribadeks küljetuulega ja laugel laskumisel peale Vääna-Postilt mahakeeramist Vääna peale.
UrmasL, Ly Paadi, Laura Lepasalu, ühe vanema CFC-kuti ja Toyota-univormis piraadiga jäime jalgu taganttulevale pundile. Kui Keilast Kloogarannani tehti veel mõni kontrollpauk, siis edasi oli juba päris komejant, mis ometi ei takistanud talutavat aega (ca 2:00) saamast.
Käistega ja varrukatega mehed võivad oma ettenägelikkust ainult kiita. Kahjuks täna ei kuulunud nende hulka. Ikka väga valus oli.
Ahjaa, paljukirutud (vastutulevatele) autojuhtidele peab au andma, et nad suvatsesid alluda rohelise ejl vestiga ja CFC-mundriga tsiklimeeste märguannetele. De jure ei kohusta neid selleks miski.
No paar lammast ikka leidus. Nagu ka ratturite seas....
UrmasL, Ly Paadi, Laura Lepasalu, ühe vanema CFC-kuti ja Toyota-univormis piraadiga jäime jalgu taganttulevale pundile. Kui Keilast Kloogarannani tehti veel mõni kontrollpauk, siis edasi oli juba päris komejant, mis ometi ei takistanud talutavat aega (ca 2:00) saamast.
Käistega ja varrukatega mehed võivad oma ettenägelikkust ainult kiita. Kahjuks täna ei kuulunud nende hulka. Ikka väga valus oli.
Ahjaa, paljukirutud (vastutulevatele) autojuhtidele peab au andma, et nad suvatsesid alluda rohelise ejl vestiga ja CFC-mundriga tsiklimeeste märguannetele. De jure ei kohusta neid selleks miski.
No paar lammast ikka leidus. Nagu ka ratturite seas....
Viimati muutis Kuldar, 22. 08. 2004. 18:09, muudetud 1 kord.
M5
Grupis jäid silma mõningad tegelased kellel raskusi sõidutrajektori hoidmisega hõljusid paremale ja vasakule (numbreid siin avalikustama ei hakka), aga enne MNT sõidule tulekut võiks ikka gruppisõitu hajutada ja käemärgid ära õppida, seda ikka oma enese turvalisuse huvides.
Piisab ju sellest, kui üks mees ees vingerdab, siis hõljub ju kogu grupp. Keda siin süüdistada, ainult ennast. Te rohkem terenni ja sa ei sõida jobudega koos, siis oled Kirsipuu grupis
Grupis jäid silma mõningad tegelased kellel raskusi sõidutrajektori hoidmisega hõljusid paremale ja vasakule (numbreid siin avalikustama ei hakka), aga enne MNT sõidule tulekut võiks ikka gruppisõitu hajutada ja käemärgid ära õppida, seda ikka oma enese turvalisuse huvides.
Piisab ju sellest, kui üks mees ees vingerdab, siis hõljub ju kogu grupp. Keda siin süüdistada, ainult ennast. Te rohkem terenni ja sa ei sõida jobudega koos, siis oled Kirsipuu grupis
loodan, et sa ise oma nõuande järgi ka käitusid ja olid esimene mees kes pjedestaalikohast ilma jäi.suslik kirjutas:Piisab ju sellest, kui üks mees ees vingerdab, siis hõljub ju kogu grupp. Keda siin süüdistada, ainult ennast. Te rohkem terenni ja sa ei sõida jobudega koos, siis oled Kirsipuu grupis
M5 ja Suslikule
Kes vingerdab rohkem, kes vähem. Võistlustel on ju võitlus-vaim ja eks kõik tahavad head kohta saada. Mina ei süüdistaks kedagi ja kui juhtub siis juhtub, kõigiga võib juhtuda.
Re: M5 ja Suslikule
see on siis kui littimiseks ja kohavalikuks läheb. 30-ga peaks ikka suutma igaüks sirgelt sõita, aga ei oska jah näed.hafal kirjutas:Kes vingerdab rohkem, kes vähem. Võistlustel on ju võitlus-vaim ja eks kõik tahavad head kohta saada. Mina ei süüdistaks kedagi ja kui juhtub siis juhtub, kõigiga võib juhtuda.
tervitused hannole kellega koos oli meeldiv natukenegi selles 2 tunni pundis elevust tekitada.jäin ka ise peale kukkumist maha esimise mehena ja ei suutnud orasega koos järgi minna .peale väikest töörügamist ja vihma algust otsustas elva rattakooli buss oma mingit noort tuules JÄRGI vedama hakata ja sinna tuulde läks ka kogu minu punt.kuna olin ikkagi sportima tulnud siis ei ühinenud nendega ja jäin maha.peale 5 km üksi järgi rabamist sain aru et nii ei lähe ja ootasin tagumise suure pundi järgi.
siis hakkaski suur naljategemine .tööd tegid ainult 4-5 meest ja 2 naist .ülejäänud vahtisid lolli näoga kui üritasin gruppi tööle saada.sõitma ei hakatudki .siis sai orgunnitud väike äraminek hannoga mis ei õnnestunud,kuna siis järsku hakkasid kõik jõudma.kasu ainult niipalju et sai eesolevale pundile järgi.ja sealt edasi oli ainult üks seanahavedamine.lõpus ei üritanudki keegi ja ise kah mitte kuna tahtsin ellu jääda
siis hakkaski suur naljategemine .tööd tegid ainult 4-5 meest ja 2 naist .ülejäänud vahtisid lolli näoga kui üritasin gruppi tööle saada.sõitma ei hakatudki .siis sai orgunnitud väike äraminek hannoga mis ei õnnestunud,kuna siis järsku hakkasid kõik jõudma.kasu ainult niipalju et sai eesolevale pundile järgi.ja sealt edasi oli ainult üks seanahavedamine.lõpus ei üritanudki keegi ja ise kah mitte kuna tahtsin ellu jääda
harjutamisega saab heaks harjutajaks.võitjaks sünnitakse
Kloogarannas jõudsite ilmselt meie vaevalt vegeteerivale pundile järgi, ma ei saanudki aru mis meil seal toimus.Kuldar kirjutas:Kui Keilast Kloogarannani tehti veel mõni kontrollpauk, siis edasi oli juba päris komejant, mis ometi ei takistanud talutavat aega (ca 2:00) saamast.
Osalesin 10 km kukkumises. Kui asfaldilt püsti sain ja vigastused hinnatud, oli punt juba läinud. Kuue mehega tegime peaaegu Keilani head tööd ja hoidsime tempot, kuid siis saime veel ühe peagrupist mahajääjad kätte ja algas tõeline matk. Paari mehega proovisime ikka tempot üles saada, kuid paar vana meest hakkasid halama ja ma ei tea mis viisakusest lasti kohe tempo maha. Üksi ka ei viitsinud.
Kuskil Kloogaranna kandis tuli UrmasL punt meile järgi ja siis grupp vähemalt natuke liikus. Lootsin, et õnnestub mõnega eest ära lasta, kuid ühel läks kohe kumm ja teised ei olnud vist huvitatud.
NB! Bontrager select kummid olid ekstreemselt libedad. Tabasalu laskumise tegin üksi ja ettevaatlikult, kuid tagaratas nõksatas. Samuti ringteel olevas fini?ikurvis, kaks viimast kurvi lasin seega väga ettevaatlikult.
Viimased 2/3 võistlusest (va 3 kiirendust) sõitsin taastavas tsoonis. Oioi ... Oleks võinud vähemalt korraliku trenni teha.
Oli ta triki või nupumees, vahet ei ole, igatahes teises jooksikute pundis tegi ta tööd 2 mehe eest. Ilma selle vennata oleks olnud sootuks raskem pundil eest ära olla.Kuldar kirjutas:Nupumees oleks võinud siis ka mnt lingid jätta. Juhend nõuab ainult sirget lenksu.erikr kirjutas: neljas oli mingi trikimees kes Trek 5500-le oli sirge sarvedega lenksu aretanud.
Sõidu juures oli masendav see, kui Kiia ristis Massa, Põld ja Kruusemann lihtsalt toore jõuga teistelt eest ära sõitsid. Olin ise ka äramineku esimese km koos nendega, aga mingi hetk lasid paar meest jala sirgu ja ma jäin veel nende taha karpi. Kuni karbist välja sain olid möödunud veel 4 venda jooksikuid püüdma. Punnisin koos ühe Toyota särgis sõitjaga nelikule järgi ja nii me kuuekesi kuni Murasteni sõitsimegi. Üks sell meie pundist kurtis muudkui kõrge tempo pärast. Ta enda jutu järgi olla ta sellel aastal ainult 50 km sõitnud. Kui see nii oli, siis müts maha tema ees - vaieldamatult parim koht/kilometraazh suhtarvuga sõitja. Loodan muidugi et ta päris ära ei kustunud ja ikka normaalses tempos lõpuni sõitis. Murastes jäi ta meist maha.
Viimati muutis riho, 23. 08. 2004. 09:43, muudetud 1 kord.
- kalle_100%
- Rattur
- Postitusi: 158
- Liitunud: 30. 06. 2004. 13:22
TRR XXI
Sai kah esimest korda toda üritust sõidetud. Enda kohta jäin rahule. TRR õnnestus 30 km/h läbida (pulss 157). Nädalavahetuse kilometraazh jäi 220 kanti.
Tänud tublidele vedajatele (pensionäridele) ja ühele poisile, kes meie pisipunti Murastest lõppu kõva kiirusega vedas. Lõpus paraku sõitsid eesolijad valest august sisse ja jätsid mulle teenimatu "pundivõidu".
Muret tekitas ürituse korraldus. Seda oli kohe märgata, et Rattarallil ei ole hetkel just kõige paremad ajad. Mulle tundub, et kõva potentsiaal on ära kasutamata Tallinlaste arvukust silmas pidades. Ürituse tase (tagumiste aegu arvestades) on liiga kõrge (võrreldes Tartu omaga, kus kõik on teretulnud).
Minu arust võib talutav olla, et Start on sealtsamast, kus ta oli, kuid finishina see koht ei sobi. Haabersti ringteed tuleks vältida. Hea oleks, kui tehakse rajale kaks sälku. Mõlemalt poolt Väänani välja. Siis ehk saab finishi tuua Tabasalu-Harku teele.
Tänud tublidele vedajatele (pensionäridele) ja ühele poisile, kes meie pisipunti Murastest lõppu kõva kiirusega vedas. Lõpus paraku sõitsid eesolijad valest august sisse ja jätsid mulle teenimatu "pundivõidu".
Muret tekitas ürituse korraldus. Seda oli kohe märgata, et Rattarallil ei ole hetkel just kõige paremad ajad. Mulle tundub, et kõva potentsiaal on ära kasutamata Tallinlaste arvukust silmas pidades. Ürituse tase (tagumiste aegu arvestades) on liiga kõrge (võrreldes Tartu omaga, kus kõik on teretulnud).
Minu arust võib talutav olla, et Start on sealtsamast, kus ta oli, kuid finishina see koht ei sobi. Haabersti ringteed tuleks vältida. Hea oleks, kui tehakse rajale kaks sälku. Mõlemalt poolt Väänani välja. Siis ehk saab finishi tuua Tabasalu-Harku teele.
Ratas ribadeks
oli tore sõit jah! kõigepealt tuli HIRMSASTI vihma, rahet ja jumal-teab-mida-veel. ja siis 14 km õnnestus elu esimene tõsine känts panna.
erilised "tänud" sellele "geeniusele", kes grupis teisena vedades järsku selja sirgu ajas, tahapoole vaatas ja samal ajal tugevalt vasakule vajus.
AITÄH!!!
paraku oli seal minu esiratas... ja järgmiselt hetkel olimegi 3 kutiga kraavipervel haavu lakkumas. siis põnev reis kiirabiga traumapunkti ja nüüd saabki rahulikult kodus 10-võistlust vaadata.
loodan et hooaeg veel päris läbi ikkagi pole ja TRM-iks saab taas ennast ja ratta sõidukorda.
erilised "tänud" sellele "geeniusele", kes grupis teisena vedades järsku selja sirgu ajas, tahapoole vaatas ja samal ajal tugevalt vasakule vajus.
AITÄH!!!
paraku oli seal minu esiratas... ja järgmiselt hetkel olimegi 3 kutiga kraavipervel haavu lakkumas. siis põnev reis kiirabiga traumapunkti ja nüüd saabki rahulikult kodus 10-võistlust vaadata.
loodan et hooaeg veel päris läbi ikkagi pole ja TRM-iks saab taas ennast ja ratta sõidukorda.
Huhh, õnneks läbi see sõit. Minu jaoks üks vaieldamatult raskemaid sõite Taastun veel praegugi. Stardist si ca. 10 sek. hiljem liikuma ja kuna võtsin eesmärgiks kohe peagrupile järele jõuda, panin täiega. Harku tõusul sain grupi kätte ja lootsin, et nüüd saab pisut taastuda, aga siis tuli see 10-nda km kukkumine, mis hoo täiesti maha võttis. Edasi tuli jälle kõvasti tööd teha, et grupp kätte saada, aga lihtsalt ei jõudnud . Jäi paari mehega sõtkuma. Proovisime kuni Keilani, kuid tulutult. Grupis oli 4-5 meest ja grupi saime ilusti tööle. Selg ees tulid meile vastu veel mõned sõitjad, kes meiega liitusid. Mis ei meeldinud, oli see, et Haabersti ringilt sai ka esimesse ritta autoga tulla ja õnnetuseks tuli auto just siis kui ma ringile jõudsin. Turvamine oleks võinud asjalikum olla.
tere talv ma ei katkestanud, lõpetasin 2:08 CFC poisi järel.
mingi pilt ka sellest. kõrval on näha clubbersi särgiga poiss Siim Kauge nr 88 kollase author 4403-ga kellega sisuliselt kogu tee koos sõitsin.
number oli mul priidiku asjatundliku käega määrustepäraselt kinnitatud. 300 eegu eest soovin küll lisaks 0,5 liitrile Pütsepale ja 2 jänksile ka õiget, 157. kohta protokollis.
...
Eks vist kogemused mängivad veel nooruse üle, aga küll tuleb ka nende aeg. See neil alles sisse elamise aasta ju.Ruve kirjutas:kui tulemusi vaadata, siis paistab, et K.Vist pani jälle grupifinisi kinni lisaks T.Kirsipuu teine koht. tekib kohe küsimus, et millal KCT-Merida ennast korralikumalt näitama hakkab
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers
Twisted Mind Bikers
Kui ma linna poole sõtkusin, oli politsei koos mootorrattaga bussipeatuses vihmavarjus...Kuldar kirjutas:Ahjaa, paljukirutud (vastutulevatele) autojuhtidele peab au andma, et nad suvatsesid alluda rohelise ejl vestiga ja CFC-mundriga tsiklimeeste märguannetele. De jure ei kohusta neid selleks miski.
Signature sucks!
Üks hea asi: finish kirjas;
teine nats vähem hea asi: kihvt käna üle kaela Tabasalu laskumisel. ei arva, et omal süül. ... kuid siiski, äkki oleks võinud miskit targemini/teisiti teha; näit. valida sellise trajektoori, kus eessõitja ei kuku?
nojah, seda ei tea ega saagi teada.
mitte ei mõista, miks stardist niiiiiii kiiiresti minema pannakse?
teine nats vähem hea asi: kihvt käna üle kaela Tabasalu laskumisel. ei arva, et omal süül. ... kuid siiski, äkki oleks võinud miskit targemini/teisiti teha; näit. valida sellise trajektoori, kus eessõitja ei kuku?
nojah, seda ei tea ega saagi teada.
mitte ei mõista, miks stardist niiiiiii kiiiresti minema pannakse?
Viimati muutis priv, 23. 08. 2004. 14:37, muudetud 1 kord.
Põmmpea = kiivrita rattur
Ma vaatasin ka, et esimesest kolmest individuaalvõistlejast saaks PÄRIS HEA tiimi kokku panna, kus on tiimipealikud, ootame pakkumisi siiasamma foorumisseAlvaro kirjutas:Pole midagi öelda, olid parim individuaalvõistleja, kui klubitu tegelane, keegi J.Kirsipuu välja jätta..........Arno kirjutas:Tartu ja Tallinn mõlemad see aasta siis vihmaga ja mulle sobib kui tulemuste järgi otsustada.
takkajärgi hea tark olla, kevadel vic kutsus üles mnt tiimi tegema, siis polnud kedagi, et võtke-mind-võtke-mind...Arno kirjutas:Ma vaatasin ka, et esimesest kolmest individuaalvõistlejast saaks PÄRIS HEA tiimi kokku panna, kus on tiimipealikud, ootame pakkumisi siiasamma foorumisse
olgem järgmisel aastal aktiivsemad
Pigem nagu tegin nalja kuna kolm esimest olid siis keegi J.Kirsipuu jne aga vaatasin nüüd selle kevadise posti läbi ja kui mälu mind ei peta olin diskussiooni ajaks ennast juba reganud aga mäletan, et Alvaroga oli sellest ka vist juttu. Mõni nimi vanast postitusest oli kah tuttav ja üldiselt kui järgmine aasta sari tuleb (mida ma väga loodan), siis võiks teha küll ja üldiselt võiks kevadel ka soojamaa laagri teha, sellest ka siin keegi tegi kunagi juttu ja ühesõnaga võiks teha kõiki asju. Ja e-r-i-t-i võiks keegi kõiki neid tegemisi sponsoreerida. Rumal postitus, võiks ja tahaks, nutt ja hala - tegelikult on eesmärk teada anda, et siitpoolt leiduks initsiatiivi küll.erikr kirjutas:takkajärgi hea tark olla, kevadel vic kutsus üles mnt tiimi tegema, siis polnud kedagi, et võtke-mind-võtke-mind...Arno kirjutas:Ma vaatasin ka, et esimesest kolmest individuaalvõistlejast saaks PÄRIS HEA tiimi kokku panna, kus on tiimipealikud, ootame pakkumisi siiasamma foorumisse
olgem järgmisel aastal aktiivsemad
Üldiselt maanteesõitudes väga tõsiselt nö."sajanda"koha peale ei finisheerita.Isegi antud rattaralli suure pundi võit pakkus huvi vaid osadele mingitel põhjustel.Kindlasti niimõnigi,kes oleks selle grupifinishi võidule võinud kaasa rääkida,istus niisama pundi sabas ja muigas kui rattafännid oma pudeleid tühjaks kallasid,et liigne gramm finishispurti ei segaks ja lõpuprotokollis oleks koht näiteks 30-ne asemel 28.Ma ei alaväärtusta kellegi ponnistusi vaid lihtsalt nendin tõsiasja,et nii see on ja liigselt õhinasse sellest pole mõtet sattuda.
Finishirüselus jäi peapundis tõesti ära. Eespool kindlasti oli aga taga mindi väga rahulikult. Ma ei tea kuidas teised aga ise hindasin valitsevaid tingimusi ohtlikuks - üli-üli-üli tihe liiklus, autod siin-seal, märg asfalt, kurviline finish - et hakata väga ponnistama. Jalg oli muidugi pehme ka peagrupi jälitamisest.
Sõidust jäid pigem negatiivsed emotsioonid ja selle põhjuseks ei olnud vihm vaid autod ja jobud autojuhid. Nagu laulupidu oleks olnud. Korraldajaid ei ole ka siin mõtet süüdistada. Lihtsalt see trass ei sobi enam selliseks ürituseks.
Sõidust jäid pigem negatiivsed emotsioonid ja selle põhjuseks ei olnud vihm vaid autod ja jobud autojuhid. Nagu laulupidu oleks olnud. Korraldajaid ei ole ka siin mõtet süüdistada. Lihtsalt see trass ei sobi enam selliseks ürituseks.
selle kukkumise taga olevat olnud alla oras nagu ta ise väitis .sõitis mingisse teeauku:( ja kumm purunes .edasi vist asi selge.....
isegi tegijatel juhtub.
õnntlused allanile sarja üldvõidu puhul.tuli raskest hetkest auga välja ja ei aidanud ka konkurentide kombineerimine..
isegi tegijatel juhtub.
õnntlused allanile sarja üldvõidu puhul.tuli raskest hetkest auga välja ja ei aidanud ka konkurentide kombineerimine..
harjutamisega saab heaks harjutajaks.võitjaks sünnitakse
Kui ma linna poole sõtkusin, oli politsei koos mootorrattaga bussipeatuses vihmavarjus...
Ja enne põhisõidu starti e. siis Kodutohtri fini?i ajal istusid sõitu turvama tulnud politseinikud grilltelgi juures ja ajasid oma soolikat täis, samalajal kui lapsed ja muu vähem kogenud seltskohd Haabersti ringil autodest mööda seiklesid.
Ja enne põhisõidu starti e. siis Kodutohtri fini?i ajal istusid sõitu turvama tulnud politseinikud grilltelgi juures ja ajasid oma soolikat täis, samalajal kui lapsed ja muu vähem kogenud seltskohd Haabersti ringil autodest mööda seiklesid.
mnjah.ei saa kohe mitte sõiduga rahul olla kartusest ja rumalusest (natuke ka nõrkusest ) jäin harku tõusul peagrupist maha ja 1-1,5km rassisin üksi kiirusega 50-5x km/h üritades gruppi kätte saada-tühi töö ja vaev.lasin siis jala sirgu ja ja ootasin tagant tulevat punti mis polnud kaugel.läks sõiduks.............ja varsti oli käes lõpp (vahepealset sõitu ei taha kommida ).Kuna jalg oli suht terav siis õnnestus lõpetada oma grupi kolmandana (protokollis olen neljas ). eriti hulljulgelt võttsin haabersti ristmiku ja siis paremalepööret UM ette aga pidureid polnud ollagi-krt seda teab mis oleks võind juhtuda. Koht siis 107.aeg 2.00.00 jne jne.Arvestades seda et väsimust ja valu ei tundnud kordagi (va algus) siis üldhinnang enda sõidule 4 (10 palli süsteemis) sest oleks suutnud enamat.
NB!Pettunud olen selles et ei saanud Diplomit ja sooja suppi mis olek igati abks olnud.Sellegipoolest sõidan neid sõite nii kaua kui nad veel kestavad (enam vist mitte kaua )
NB!Pettunud olen selles et ei saanud Diplomit ja sooja suppi mis olek igati abks olnud.Sellegipoolest sõidan neid sõite nii kaua kui nad veel kestavad (enam vist mitte kaua )
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
-
- Rattur
- Postitusi: 31
- Liitunud: 24. 08. 2004. 10:11
Lõpuspurt
Mix siis sajanda koha peale ei või endast kõike väljapannes punnida, niisama kehakultuuriga pole ju kah mõtet tegeleda- võita niikuinii ei suuda.
Väidaks ka vaikijale vastu:
28. koht pole sugugi "sajas koht". Ja selle koha peale on vägagi mõtet fini?eerida, sest Õhtulehe sarjas saavad punkte vaid 30 esimest. Kui sul punkte pole, siis sind nagu poleks olemaski ju. Vähemalt üldkokkuvõtte tabelis mitte. Laiemalt vaadates on mõtet rebida igal võistlusel ja iga koha peale. See peaks nagu käima spordi juurde. Ning juba austusest publiku vastu võiks fini?ikoridoris pingutada, mitte muiata.
28. koht pole sugugi "sajas koht". Ja selle koha peale on vägagi mõtet fini?eerida, sest Õhtulehe sarjas saavad punkte vaid 30 esimest. Kui sul punkte pole, siis sind nagu poleks olemaski ju. Vähemalt üldkokkuvõtte tabelis mitte. Laiemalt vaadates on mõtet rebida igal võistlusel ja iga koha peale. See peaks nagu käima spordi juurde. Ning juba austusest publiku vastu võiks fini?ikoridoris pingutada, mitte muiata.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!