Rakvere Maraton 2004 [EEC VII etapp]
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Päris lahe
Need kes siin kaebavad, et traktorikummid olid täiesti mõttetud - noh ma ei tea... Minu ees lasi üks mees küll tükk aega liugu ja kui ta siis külje juurikatel maha pani, vandus küll tükk aega end, et karvast kummi alla ei pannud.
Mulle meeldis aga sõidu juures see, et tasakaalu hoidmine mängis päris suurt rolli. Enne ringi lõppu ja asfaldile välja jõudmist oli ka hea koht puusse panemiseks. Kurv vasakule ja paremat kätt sarapuuvõsa. Esimesel ringil jäi minu ees sõitja sarve pidi sinna taha ja kui me sealt minema saime, kuulsin, kuidas tagant tulija täpselt samuti sinna kinni jäi Noh - ise riivasin ka ühte puud, aga kukkuda paraku jälle ei õnnestunud
Mulle meeldis aga sõidu juures see, et tasakaalu hoidmine mängis päris suurt rolli. Enne ringi lõppu ja asfaldile välja jõudmist oli ka hea koht puusse panemiseks. Kurv vasakule ja paremat kätt sarapuuvõsa. Esimesel ringil jäi minu ees sõitja sarve pidi sinna taha ja kui me sealt minema saime, kuulsin, kuidas tagant tulija täpselt samuti sinna kinni jäi Noh - ise riivasin ka ühte puud, aga kukkuda paraku jälle ei õnnestunud
2010 tehtud 135 võistlust - ehk aitab nüüd juba?!
minul läks kogu sõit metsa taha, mis põhjustas ka mu esimese katkestamise. Esimese ringil polnud häda midagi, koht seal kusagil 260 kandis. Saatuslikuks sai Rakvere linnas asfaltil tagasipööre (mäest alla) kus ratas otsustas mult alt ära sõita. Põlv oli verine, vaatasin et muud häda pole ja sõitsin edasi, kindluse juures mägesid võttes ilmnes aga tõsisasi, et olin kukkumisega (parem kurv) ka käiguvahetuse rivist välja viinud (kõrv kõver). Mõtlesin, et ehk ikka saan edasi sõita. Sõitsin sel ajal Kea-Kaja selja taga. Paar kilomeetrit edasi, siis andis tagumine kumm otsad. Peale kummi vahetamist liikusin edasi, aga tõdesin peagi, et selle käigukaga ma ikka edasi sõita normaalselt ei saa. Mingi aeg jõudsin meditsiiniautoni ja lasin oma põlve kinni siduda, edasi otsisin aga lühema tee finishini.
Selle kukkumise tulemusel on mul mõneks ajaks rattasõidud sõidetud, sest täna hommikul oli oi oi kui valus ja raske üles saada.
Selle kukkumise tulemusel on mul mõneks ajaks rattasõidud sõidetud, sest täna hommikul oli oi oi kui valus ja raske üles saada.
kui huvi on, miks mitte
www.westlineteam.com
www.westlineteam.com
Normaalne sõit
Huvitav, et märksa vähem tehnilisel Rakke sõidul oli rohkem kukkumisi kui Rakveres. Ma ise suutsin mitu korda libastuda, kuid siiski püsti jääda. Ilmselt oli omajagu süüd ka kulunud tagakummil, mis laskumistel pidurdades vibama kippus. Ühel laskumisel sõitsin osaliselt läbi põõsa. Vähestel kruusateedel pigem puhati ja grupisõiduilminguid ei tekkinud.
Viimasel 10 kilomeetril tõstsin tempot ja möödusin u. 25 sõitjast. Lõpetasin üksinduses.
Veidike pettunud olin stardigrupis, sest eelmistel sõitudel olin 300 sees. Kohaga 200 sees jäin rahule. Jõuvarusid oleks ka kolmandale ringile jagunud. Mõte Haanja100st ei tundu enam nii utoopiline.
Viimasel 10 kilomeetril tõstsin tempot ja möödusin u. 25 sõitjast. Lõpetasin üksinduses.
Veidike pettunud olin stardigrupis, sest eelmistel sõitudel olin 300 sees. Kohaga 200 sees jäin rahule. Jõuvarusid oleks ka kolmandale ringile jagunud. Mõte Haanja100st ei tundu enam nii utoopiline.
Viimati muutis Al, 30. 08. 2004. 09:53, muudetud 1 kord.
rada oli vinge ja igati tore
mõnusad juurikalised laskumised ja puude vahel looklevad kohad
väga mõnus vaheldus kruusakatele
aga esimest korda sai ka siis tehniliste jamadega maadeldud ja see võttis sõitmise isu lõpuks
13.ndal kilomeetril andis juba kompu otsad ja nii ei teadnud ma mitte midagi enam ajast ja kiirusest ja läbitud distantsist
1 ringi negatiivne osa oli ka tagumiste vendade kärsitus ja matslikkus, kes "silmad kinni" jooksid mäest ülesse - kuna kõik jalutasid, siis tuli ka endal maha ronida, vasakul pool oli servas ruumi küll, aga üks Viru Auto särgiga kodanik (oli mäletamist mööda prillidega) pidi mööda jooksma ikka jõle lähedalt nii et esihammasrattad mu säärele kena mustri jätsid - jalg nagu oleks sae all käinud ... ei järgnenud ka mingit vabandust ...
2 ringil kõrgemäe kandis andis tagumine kumm järgi (pole veel uurida jõudnud, kas läks katki või viga ventiilis) ja panin igaks juhuks uue ...
ja lõpuks peale siplast tundsin et sadul on imelik ... ja laguneski see ära
peale kõrgemäge oli sadula nina juba päris püsti ja istumine seega arusaadavalt väga ebamugav ... tammikuni kannatas veel poolpüsti sõita aga ikkagi otsustasin maha ronida sest jalad hakkasid sellest jamast krampi minema ... sadula kinnikeeramisel selgus et merida multitool on ikka üks saast värk ... 6 kant julla, mis on mingil viisil seal keevitatud/vms külge kinni murdus lihtsalt "jootekohalt" ära - ei kasutanud nagu üldse tooret jõudu ja ei käänanud ka võtit imelikult (peale selle on selle multitooli kummi heeblid mul ka suudetud ära murda - liiga lühikesed ikkagi ja tundub, et materjal on kehv) ... ja sadulat ei saanudki kinni ... lõpuni kannatas sõita aga ära ...
meelde jäi veel ka see, et lõpu poole olid mitmed vennad võsas või raja servas pikali maas ja hapude nägudega ... njah ...
mõnusad juurikalised laskumised ja puude vahel looklevad kohad
väga mõnus vaheldus kruusakatele
aga esimest korda sai ka siis tehniliste jamadega maadeldud ja see võttis sõitmise isu lõpuks
13.ndal kilomeetril andis juba kompu otsad ja nii ei teadnud ma mitte midagi enam ajast ja kiirusest ja läbitud distantsist
1 ringi negatiivne osa oli ka tagumiste vendade kärsitus ja matslikkus, kes "silmad kinni" jooksid mäest ülesse - kuna kõik jalutasid, siis tuli ka endal maha ronida, vasakul pool oli servas ruumi küll, aga üks Viru Auto särgiga kodanik (oli mäletamist mööda prillidega) pidi mööda jooksma ikka jõle lähedalt nii et esihammasrattad mu säärele kena mustri jätsid - jalg nagu oleks sae all käinud ... ei järgnenud ka mingit vabandust ...
2 ringil kõrgemäe kandis andis tagumine kumm järgi (pole veel uurida jõudnud, kas läks katki või viga ventiilis) ja panin igaks juhuks uue ...
ja lõpuks peale siplast tundsin et sadul on imelik ... ja laguneski see ära
peale kõrgemäge oli sadula nina juba päris püsti ja istumine seega arusaadavalt väga ebamugav ... tammikuni kannatas veel poolpüsti sõita aga ikkagi otsustasin maha ronida sest jalad hakkasid sellest jamast krampi minema ... sadula kinnikeeramisel selgus et merida multitool on ikka üks saast värk ... 6 kant julla, mis on mingil viisil seal keevitatud/vms külge kinni murdus lihtsalt "jootekohalt" ära - ei kasutanud nagu üldse tooret jõudu ja ei käänanud ka võtit imelikult (peale selle on selle multitooli kummi heeblid mul ka suudetud ära murda - liiga lühikesed ikkagi ja tundub, et materjal on kehv) ... ja sadulat ei saanudki kinni ... lõpuni kannatas sõita aga ära ...
meelde jäi veel ka see, et lõpu poole olid mitmed vennad võsas või raja servas pikali maas ja hapude nägudega ... njah ...
Kui enne sõitu Porteri Janekiga sooja tegime, jooksis üle tee must kass. Janek täitis iidse rituaali korrektselt ja mina mitte. Sülitasin vaid korra üle vasaku õla. Õige on ikka 3x. Selge see, et sõit ei saanud nüüd viperusteta minna 11. km. tõusul astusin elus esimest korda keti puruks. Sättisin siis end poolel tõusul pealtvaatajana sisse. Sain mõned minutid sõitu vaadata, kui üks pealtvaataja hõikas, et mäe otas on tehnilise abi punkt. Tublid RixRatta mehed tegid head tööd ja tuiskasin rajale tagasi. Ümberringi tagaotsa tossumehed, sekka matkadistantsi esinumbreid.
Huvitav on see, et kui 300. koha kandis ikka pingutatakse ja hingeldatakse rajal, siis tagaotsas on haudvaikus. Keegi ei rapsi ega higista
Eks siis sai parandatud, mis parandada andis ja tulemiks 342. koht. Kahju, sest ilma ketijamata oleksin ilmselt oma parima EEC koha välja sõitnud.
Rada oli KÕIGE parem EEC rada, kus sõitnud (vaid otepääl pole sõitnud). Kruusateid oli mingi 1 km. ehk vaid kokku. Oleks jah võinud 3 ringi olla, lühikeseks jäi.
Huvitav on see, et kui 300. koha kandis ikka pingutatakse ja hingeldatakse rajal, siis tagaotsas on haudvaikus. Keegi ei rapsi ega higista
Eks siis sai parandatud, mis parandada andis ja tulemiks 342. koht. Kahju, sest ilma ketijamata oleksin ilmselt oma parima EEC koha välja sõitnud.
Rada oli KÕIGE parem EEC rada, kus sõitnud (vaid otepääl pole sõitnud). Kruusateid oli mingi 1 km. ehk vaid kokku. Oleks jah võinud 3 ringi olla, lühikeseks jäi.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
ühe negatiivse asja lisaks veel, mis ennem meeles ei olnud millegipärast, aga Andruse kassi ja üle tee jooksmise jutuga meenus ...
sõidu lõpus asfladil peale järsku tagasipööramist ja enne tiigiäärset kohta ühes kohas (kiirus olis seal päris kobe juba) jooksis väike poiss tee peal kurvi peal ... seal samas oli ka raja julgestaja, kes alles minu ja teise ratturi (kes selja taga oli tulemas) karjumise peale "ärkas" ... poisil vedas ... oleks ta seisma jäänud, oleks laks olnud kindel, sest täielikult pidama saada nii väikse maa ja suure kiiruse pealt ma ei suutnud ... tema õnneks lidus ta ikka teise tee serva poole - väikse müksu vastu labajalga veel sai ainult ... ema ,vanaema või kes iganes seal temaga kaasas oli, tatsas samamoodi tee peal ... mitte küll veel nii tee peal aga ikkagi ...
samuti kohalikud nagamannid sõitisid rajal ringi ... alguses vurasid nad ka võidu peale lossimägesid tammikus koos teistega ja tekitasid oma vänderdamisega ohtlikke olukordi
sõidu lõpus asfladil peale järsku tagasipööramist ja enne tiigiäärset kohta ühes kohas (kiirus olis seal päris kobe juba) jooksis väike poiss tee peal kurvi peal ... seal samas oli ka raja julgestaja, kes alles minu ja teise ratturi (kes selja taga oli tulemas) karjumise peale "ärkas" ... poisil vedas ... oleks ta seisma jäänud, oleks laks olnud kindel, sest täielikult pidama saada nii väikse maa ja suure kiiruse pealt ma ei suutnud ... tema õnneks lidus ta ikka teise tee serva poole - väikse müksu vastu labajalga veel sai ainult ... ema ,vanaema või kes iganes seal temaga kaasas oli, tatsas samamoodi tee peal ... mitte küll veel nii tee peal aga ikkagi ...
samuti kohalikud nagamannid sõitisid rajal ringi ... alguses vurasid nad ka võidu peale lossimägesid tammikus koos teistega ja tekitasid oma vänderdamisega ohtlikke olukordi
Viimati muutis tommionu, 30. 08. 2004. 09:35, muudetud 1 kord.
-
- Rattur
- Postitusi: 31
- Liitunud: 24. 08. 2004. 10:11
tundub, et astuti ämbrisse kuskil tellimisega, sest alguses oli jagatud ainult 1.5L pudeleidMiniBikini69 kirjutas:Finishis võix ikka midagi juua kah pakkuda
seega pudeleid ütleme 1000 asemel oli 3x vähem ehk 333 kandis või nii ...
eks tellimusest saadi valesti aru kuskil või vormistus nigel ... ei taha uskuda et tegelikult nii mõeldi ...
Viimati muutis tommionu, 30. 08. 2004. 09:41, kokku muudetud 2 korda .
1,5 liitrit
Ah see oli siis hoopiski logistika viga?! Ja mina mõtlesin, et Rakvere korraldajad ongi nii helded...
2010 tehtud 135 võistlust - ehk aitab nüüd juba?!
Ma olen selline algaja et pika distantsipeale veel ei roni,seega sõitsin matkajatega koos aga see sõit läks täitsa aiataha,kuna olin viimaste hulgas.
Rada oli ikka päris raske aga huvitav,ainult neid juurikaid oli veits liiga palju ja see porikummi jutt oli selge liialdus.
Ja see järveäärne koht stardi ligidal tekitas ikka jubeda ummiku küll,sai seal oma 6-7 minutit seistud enne kui sealt läbi sain,oleks võinud raja kuskilt mujalt teha,mitte sealt.
Muidu olen väga rahul et kohale läksin ja osalesin,järgmine aasta lähen kindlasti uuesti.
Soovitus korraldajatele : Linnas võiks stardikohta juhatavad viidad veidi suuremad olla,sai mitmest kohast mööda sõidetud ja õiget kohta tükk aega otsitud.[/size]
Rada oli ikka päris raske aga huvitav,ainult neid juurikaid oli veits liiga palju ja see porikummi jutt oli selge liialdus.
Ja see järveäärne koht stardi ligidal tekitas ikka jubeda ummiku küll,sai seal oma 6-7 minutit seistud enne kui sealt läbi sain,oleks võinud raja kuskilt mujalt teha,mitte sealt.
Muidu olen väga rahul et kohale läksin ja osalesin,järgmine aasta lähen kindlasti uuesti.
Soovitus korraldajatele : Linnas võiks stardikohta juhatavad viidad veidi suuremad olla,sai mitmest kohast mööda sõidetud ja õiget kohta tükk aega otsitud.[/size]
Espordis oli olemas terve skeem, kus asub stardilinnak koos tänavate nimede ja kõige juurde kuuluvaga (juhatus Tallinna tänavast ehk sissesõidust alates). Teinekord tasub välja printida, kaasa võtta ja pole probleeme.Ants1 kirjutas:Linnas võiks stardikohta juhatavad viidad veidi suuremad olla, sai mitmest kohast mööda sõidetud ja õiget kohta tükk aega otsitud.
Re: Päris lahe
Kummil ja kummil on vahe. See hoiatus seal espordis oli mõeldud tegelikult nendele luuseritele kes maastikul tavalise speedmaxiga käivad mida mina ei teeks.Tõnuke kirjutas:Need kes siin kaebavad, et traktorikummid olid täiesti mõttetud - noh ma ei tea... Minu ees lasi üks mees küll tükk aega liugu ja kui ta siis külje juurikatel maha pani, vandus küll tükk aega end, et karvast kummi alla ei pannud.
Maastikul on minu jaoks miinimum Conti twister, mis tegelikult juba ongi väikese mustriga kumm nagu espordis soovitati.
Siin rajal oli paras Conti Explorer, Rockster, Python jne.
Aga selle hoiatuse peale panime ntx Age rattale alla Hutchinson Scorpionid - sellised 800gr ja silma järgi 2.3" mürakad, mis isegi Tahko tingimustes olid overkill.
Lihtsalt mina nimetan twistereid slikkideks aga mõni juba mustriga kummiks. Twisteriga sai siin rajal hakkama küll. Parim kombinatsioon oleks olnud twister taga ja explorer ees.
Viimati muutis Kirsa, 08. 09. 2004. 15:17, muudetud 1 kord.
Re: Päris lahe
No kuulge. Sõitsin Speedmaxiga ja mingit olulist probleemi küll ei olnud. Juurikad on libedad ka karvasema kummiga, selle vastu ju ei saa ning mudaprobleemi sel aastal polnud.Kirsa kirjutas:Kummil ja kummil on vahe. See hoiatus seal espordis oli mõeldud tegelikult nendele luuseritele kes maastikul tavalise speedmaxiga käivad mida mina kunagi ei teeks.Tõnuke kirjutas:Need kes siin kaebavad, et traktorikummid olid täiesti mõttetud - noh ma ei tea... Minu ees lasi üks mees küll tükk aega liugu ja kui ta siis külje juurikatel maha pani, vandus küll tükk aega end, et karvast kummi alla ei pannud.
Pigem oli (tulenevalt suurest stardinumbrist) esimesel ringil probleeme mäest üles ja nikerdamist nõudvatel lõikudel kõndivate/jalutavate ratturitega. Teisel ringil olin ise juba küpse ja panin nii mõneski kohas jala maha, kuid seda võimalikult raja ääres, et tagant tulevatel jääks võimalus mööda sõita.
Ehk siis kui oskad natukene tasakaalu hoida ja ratast valitseda, siis oli rada Speedmaxiga pea 100% sõidetav
Rattaga või rattata, selles on küsimus...
Re: Päris lahe
Siis ainult kiitus. See lause oli rohkem mõeldud rahvale kes tegelikult sõita ei oska ja nõuavad et rajad oleksid sellised et nad oma kehvade oskustega ja speedmaxiga saaksid sõidetud.Viljar kirjutas: No kuulge. Sõitsin Speedmaxiga ja mingit olulist probleemi küll ei olnud.
PS! ega juhtumisi siiski ei räägi speedmax alfa/omegast - hoopis teine ja parem kumm juurikatele.
Nojah. Mul oli täiesti 100%. :)Viljar kirjutas: Ehk siis kui oskad natukene tasakaalu hoida ja ratast valitseda, siis oli rada Speedmaxiga pea 100% sõidetav
Ai jah, esime ring oli super. Enestunne hea, jõudu ja tunnet jätkus kenasti ka mägest üles sõiduks. No ühe laskumise peal jäi küll julgusest puudu. Teine ring oli juba raskem ja poole peal tuli sõber haamer. Ja ligi 100 kutti panid mööda (oh õudust) . Jook ei aidanud üldse ja soola polnud. Sel ajal oli küll tunne, et nii nüüd on vist kõik juba läinud.
(Õnneks mitte -369)
Samas oskan põhiraja kohta ainult kiidusõnu öelda. Linna ring nõrk -alguse jaoks on laiemat vaja, et troppe vältida. Vett sain õnneks varmfini?eerunud sõbra käest ja nii me kahe peale selle 1,5 sisse kallasimegi
(Õnneks mitte -369)
Samas oskan põhiraja kohta ainult kiidusõnu öelda. Linna ring nõrk -alguse jaoks on laiemat vaja, et troppe vältida. Vett sain õnneks varmfini?eerunud sõbra käest ja nii me kahe peale selle 1,5 sisse kallasimegi
SL kirjutas:Espordis oli olemas terve skeem, kus asub stardilinnak koos tänavate nimede ja kõige juurde kuuluvaga (juhatus Tallinna tänavast ehk sissesõidust alates). Teinekord tasub välja printida, kaasa võtta ja pole probleeme.Ants1 kirjutas:Linnas võiks stardikohta juhatavad viidad veidi suuremad olla, sai mitmest kohast mööda sõidetud ja õiget kohta tükk aega otsitud.
Sai välja küll prinditud aga maha jäi.
Re: Päris lahe
Kle sai proovitud siin sileda (natuke kulunud) Innovaderiga (mille peale kuskil stardikoridoris keegi midagi enesetapust rääkis seoses rajaga ) ja ei kurda kuigi oma kogemus ütleb , et just selline pehme saepuru ja liiv on just kehvem sõita kui speedmaxiga aga juurikad oli boueno .Esimesel ringil tundusid juurikad miski pärast libedamad kui teisel aga sellegi poolest olid nad sõidetavad ainult ühes sellisel pool viltusel laskumisel pidasin targemaks üks jalg lahtiselt laskuda.Aga overall sooritus oli täpselt see mis mu haigusest välja põdemisle ootuspärane saab olla. ehk siis jumal tänatud , et nii palju katkestaijaid oli.Samas ei kaldu siin kohe üldist trendi järgima ja kiitma rada kui parimat, sest kõik on nii sõltuv.Kindlasti on hea tehniline rada, kus puuduvad need kruusalõigud , mida asendavad mõnusad heinamaa lõigud aga parim, nu ma ei tea.Kirsa kirjutas:
....... See lause oli rohkem mõeldud rahvale kes tegelikult sõita ei oska ja nõuavad et rajad oleksid sellised et nad oma kehvade oskustega ja speedmaxiga saaksid sõidetud.....
Minu jaoks korraldusel raja hindamisel nii suurt kaalu pole (on ju Authoritega ennast karastatud , et nüüd erilisi hellitus ei oota tavaliselt ).
-
- Rattur
- Postitusi: 156
- Liitunud: 21. 07. 2003. 16:17
Re: Päris lahe
karmid sõnad mehelt kes 300 koha peale sõidab...Kirsa kirjutas: ...luuseritele kes maastikul tavalise speedmaxiga käivad mida mina kunagi ei teeks.
kuigi rakveres olid kahjuks mustriga kummid, siis enamuse ajast sõidan küll speedmaxiga, mille ma veel tagatipuks täis ka pumpan ja väga ei tunne puudust mustriga kummist. kui nipli panen siis enda mitte kummi pärast (vähemalt enamvähem kuiva ilmaga)
Jah vastupidi: luuserid, kes juhtumisi sõidavad speedmaxi või mõne muu mustrita kummiga ning nõuavad et nad saaksid oma kesise sõiduoskusega igal pool hakkama. Kes hakkama sai, sellele ainult kiitus.
Eelmine aasta oli taolist hala tegelikult rohkem, kui see aasta.
Peale võistlust sai ehk väikese peavaluga veidi tige oldud! ;)(
Aga asjal on ka teine pool. Kodanikud kellel on karvane kumm või karvasem kui vaja - on kaassõitjatele ohutumad.
Hea näide oli eelmise aasta Haanja, mis muidu oli kuiv kruusaralli, aga alguse poole oli siiski palju õnnetusi. Algus teatavasti kulges Haanjas allamäge ja mööda käänulisi metsateid, mille teeaugud olid paigatud lahtise liivaga. Kui sinna nüüd grupp 40-le peale lendas siis tihti kadus mõnel pidamine ära. Eriti kes nadi kummiga oli tulnud ning grupikukkumised olid kerged tulema.
Rakverest rääkides siis ma vaatan et käib nii siin kui espordis kõva raja kiitmine. Oli jah tegelikult hea rada, singline ja juurikane ja üles alla. Aga Rakverel rajal puudub mingi sära, mis on olemas ntx Rakkes. Ma ei tea miks - ehk liiga ühesugune. Järgmine aasta võiks tuua uued kohad sisse ja rada veidi pikemaks.
Eelmine aasta oli taolist hala tegelikult rohkem, kui see aasta.
Peale võistlust sai ehk väikese peavaluga veidi tige oldud! ;)(
Aga asjal on ka teine pool. Kodanikud kellel on karvane kumm või karvasem kui vaja - on kaassõitjatele ohutumad.
Hea näide oli eelmise aasta Haanja, mis muidu oli kuiv kruusaralli, aga alguse poole oli siiski palju õnnetusi. Algus teatavasti kulges Haanjas allamäge ja mööda käänulisi metsateid, mille teeaugud olid paigatud lahtise liivaga. Kui sinna nüüd grupp 40-le peale lendas siis tihti kadus mõnel pidamine ära. Eriti kes nadi kummiga oli tulnud ning grupikukkumised olid kerged tulema.
Rakverest rääkides siis ma vaatan et käib nii siin kui espordis kõva raja kiitmine. Oli jah tegelikult hea rada, singline ja juurikane ja üles alla. Aga Rakverel rajal puudub mingi sära, mis on olemas ntx Rakkes. Ma ei tea miks - ehk liiga ühesugune. Järgmine aasta võiks tuua uued kohad sisse ja rada veidi pikemaks.
Viimati muutis Kirsa, 31. 08. 2004. 13:14, kokku muudetud 2 korda .
Re: Päris lahe
velosipedist kirjutas:........ kui nipli panen siis enda mitte kummi pärast (vähemalt enamvähem kuiva ilmaga)
nii ta kahjuks kipub 99% olema jah.
ise käisin rajal phytonitega ja olin rahul.
Rada oli Rakveres viimasepeal, isegi liiga
sattusin sellest juurikate peal nii eufooriasse et läksin ülemeelikuks
ning panin puusse, ratta suutsin mööda juhtida aga ise lendasin
õlaga vastu jämedat tüve nii et ragin taga.
Algul lõi silme eest mustaks ja südame pahaks ning mõtlesin
jupp aega mismoodi tagasi minna.
siis hakkasin vaiksel edasi veerema kuni üks grupp jõudis järgi
ja Lasse sealt seest peksis mind natuke kõva häälega,
mis äratas mind üles.
Tänud Lassele, sest muidu oleks ilmselt sinna soikuma jäänudki.
paari kilomeetri pärast tuletas ennast meelde minu "armas esivahetaja"
kes otsustas 44 hammast ignoreerida ja seda järgnevad 1,5 ringi,
niiet sain kõvasti kerimist harjutada
ja lõpetuseks ei väsi kordamast....viimaspeal rada ja norm korraldus.
Kirsa kirjutas:.... mille teeaugud olid paigatud lahtise liivaga. Kui sinna nüüd grupp 40-le peale lendas siis tihti kadus mõnel pidamine ära. Eriti kes nadi kummiga oli tulnud ning grupikukkumised olid kerged tulema....
.
usu mind, kurvis, lahtisel liival, 40km/h ei päästa sind miski muu kui külm närv ja sõiduoskus.
mistahes mustrist jääb seal väheks.
minu arvates võiks kõik rajad sellised olla nagu rakveres. põhiline, et ei oleks väga pikki kruusa ja asfaldi lõikusi kus üksi ei jõua nii kiirelt sõita kui seda grupp jõuab. mulle rakvere rada meeldis elioni radadest kõige rohkem. mingit tuules sõitmist kuskil ei olnud. pikal põllulõigul oli küll vastutuul, aga seegi ei häirinud eriti ja seal ei oleks ka saanud kellegi tules sõites eriti kasu lõigata. MTB mõte ongi selles, et iga mees sõidab oma jõuga mitte ei istu teistel tuulesKirsa kirjutas:Rakverest rääkides siis ma vaatan et käib nii siin kui espordis kõva raja kiitmine. Oli jah tegelikult hea rada, singline ja juurikane ja üles alla. Aga Rakverel rajal puudub mingi sära, mis on olemas ntx Rakkes. Ma ei tea miks - ehk liiga üksluine. Järgmine aasta võiks tuua uued kohad sisse ja rada veidi pikemaks.
Kumm
Sai ka karvane kumm alla pandud ja ei kurda. Taga oli suure karvaga ja kulumata Mythos XC, ees Twister. Ootasin küll mudasemat rada, mida ei olnud. Sellise kummiga oli neid libedaid tõuse palju mugavam võtta, sai püsti ka vajutada ilma et ratas oleks tühjalt kraapinud. Teistel kõrval võttis ikka ratta ringi, mõni mees pani jala lausa maha. Samas ega neid libedaid tõuse nii väga palju ka ei olnud 3-4ehk, ülejaanud olid kuivad, sealt oleks üles saanud ka Speedmax'iga. Asfaldil andsin seetõttu ehk veidi tagasi, fini?is tegi ka üks mees ära.
Rada mu meelest hea, ei ole ka kruusasõber. Soojendusringil oleks võinud tiigitaguse välja jätta seal tekkis tropp ka 100. koha piiril sõitjate jaoks, taga oli asi ilmselt veel hullem.
Lõpuks koht esimese 80 hulgas.
Rada mu meelest hea, ei ole ka kruusasõber. Soojendusringil oleks võinud tiigitaguse välja jätta seal tekkis tropp ka 100. koha piiril sõitjate jaoks, taga oli asi ilmselt veel hullem.
Lõpuks koht esimese 80 hulgas.
Rada oli hea ja parim EEC-i etapp ka korralduse poolest.Rattapesus ei olnud minutitki järjekorda.
Taga veeres mul mudamax ja ees roll x.Kui te arvate ,et mudamax oli ikka liiast ,siis eksite.kuival singlil temast eriti kasu ei olnud,aga laskumistel oli asendamatu.Mudamaxiga tegin oma elu kiiremad laskumised EEC-il ja pidurdusmaaga võitsin konkurente.Teadmine ,et
mudamax pidurdusel ratast ka pidurdab ja ei hakka loopima,andis võimaluse juurikalisi laskumisi täiega nautida
Taga veeres mul mudamax ja ees roll x.Kui te arvate ,et mudamax oli ikka liiast ,siis eksite.kuival singlil temast eriti kasu ei olnud,aga laskumistel oli asendamatu.Mudamaxiga tegin oma elu kiiremad laskumised EEC-il ja pidurdusmaaga võitsin konkurente.Teadmine ,et
mudamax pidurdusel ratast ka pidurdab ja ei hakka loopima,andis võimaluse juurikalisi laskumisi täiega nautida
põletame maanteid.
Seda arvamust ma kah päris ei jaga, kui kõik sellised oleksid siis kaoks rakvere maratoni omapära. Aga parim EEC'i rada ka minu meelest. Ka minu puhul kehtib see, et tulemusega rahule ei jäänud, aga parim/mõnusaim SÕIT, mis suve jooksul tehtud.Ruve kirjutas:minu arvates võiks kõik rajad sellised olla nagu rakveres.
Lisaks Kirsale: minu meelest see ongi Rakvere SÄRA, et ta ainulaadne Eestis. vähemalt hetkel veel.
Aga mulle meeldis Rakveres kõige rohkem see asfaldi osa linnas, nii vähe kui seda kahjuks oli Super! Tegelikult ka. Ülejäänud oli üks suur kannamine... Mustrivahe tuli välja ilmselt esisaja puhul, sest muidu oli juurikastes kohtades tempo üsna aeglane nii et jõudis libisemise puhul jala rahulikult maha toetada.
- tõeline siga
- Rattur
- Postitusi: 272
- Liitunud: 02. 06. 2004. 08:51
See on küll maitse asi aga minu arust särab Rakvere Elioni radadest kõige rohkem. Kuna stardist minekul see asfaldi ring hinge kinni võttis ja terve esimene ring selle nahka läks siis oli üks põhjus just Rakvere rada mis mul katkestamise mõtted peast viis. Siin rajal on kõike mida mõnusaks sõiduks vaja. Kuigi mõnedele ilmselt liiga raske.Rakverest rääkides siis ma vaatan et käib nii siin kui espordis kõva raja kiitmine. Oli jah tegelikult hea rada, singline ja juurikane ja üles alla. Aga Rakverel rajal puudub mingi sära, mis on olemas ntx Rakkes. Ma ei tea miks - ehk liiga üksluine. Järgmine aasta võiks tuua uued kohad sisse ja rada veidi pikemaks.
Re: Päris lahe
selle paanika peale panin H spiderid alla, mis oli ka natuke liig, kuigi juurikate jm huvitavate kohtade peal võis sõita nagu ise tahtsid, ei mingit libisemist...Kirsa kirjutas: Aga selle hoiatuse peale panime ntx Age rattale alla Hutchinson Scorpionid - sellised 800gr ja silma järgi 2.3" mürakad, mis isegi Tahko tingimustes olid overkill.
- tõeline siga
- Rattur
- Postitusi: 272
- Liitunud: 02. 06. 2004. 08:51
Endal oli taga H Scorpion ja ees NBX. Esimese poole rajast ei kommenteeri aga teisel poolel töötasid küll väga hästi. Tõusudel oli pidamine väga hea laskumistel samuti, jalga ei pidanud kordagi maha panema keegi mööda ka ei läinud (ise küll), kuigi linna vahel oli vastpidi. Küsimus siiski jääb, kas selle mis asfaldil ja linna vahel kaotasin õnnestus libedamal tagasi teha. Ise arvan, et kipub sinna 50-50 kanti.
endal oli taga mingi suvaline vanast ajast kuuri nurka jäänud Bontrager Jones:P ees veel suvalisem hui-shui vms. üldiselt oli nii, et asfaldil ja mägede poole mineval põlluosal sai vahed tagasi sõidetud. seal tagumistes mägedes tihenes grupp niigi. järsematel tõusudel ja kruusal mindi aga jällegi eest, sest ma ei hakanud pressima, kuna tahtsin kindla peale lõpuni sõita. Üldiselt õnnestus, sest krambid hakkasid tulema alles viimasel asfaldiosal, mistõttu küll fini?ikiirendus tegemata jäi, aga ma ei kaotanud sellega midagi (võita oleks vbla 2 kohta õnnestunud)tõeline siga kirjutas:Endal oli taga H Scorpion ja ees NBX. Esimese poole rajast ei kommenteeri aga teisel poolel töötasid küll väga hästi. Tõusudel oli pidamine väga hea laskumistel samuti, jalga ei pidanud kordagi maha panema keegi mööda ka ei läinud (ise küll), kuigi linna vahel oli vastpidi. Küsimus siiski jääb, kas selle mis asfaldil ja linna vahel kaotasin õnnestus libedamal tagasi teha. Ise arvan, et kipub sinna 50-50 kanti.
- kalle_100%
- Rattur
- Postitusi: 158
- Liitunud: 30. 06. 2004. 13:22
Ka mulle istus Ravere sõit hästi. Eriti mõnus oli teine ring mida sai juba läbida ka ilma ratast käekõrval talutamata . Rada oli kiirem kui eelmisel aastal ning ka sõitjate tase on tõusnud. Läbisin raja 31 min. kiiremini kui eelmisel aastal aga koht paranes ainult 19-ne võrra (368 vs. 349). Koht lõpuprotokollis on just selline mida väärisin, selle parandamiseks tuleb edaspidi lihtsalt rohkem(loe: targemalt) treenida
Re: Suur loom
korraldatikalle_100% kirjutas: Ja huvitav, kas Mõedakul (Viru Maratoni rajal) ka MTB võistlusi korraldatakse?
viewtopic.php?t=3955
viewtopic.php?t=1731
mis sa tahad öelda, et metsas singlil kus ka esimestest mittekeegi (vähemalt ma arvan nii) üles ei läinud ilma rattalt maha tulemata ronisid sina ülestõeline siga kirjutas:Endal oli taga H Scorpion ja ees NBX. Tõusudel oli pidamine väga hea laskumistel samuti, jalga ei pidanud kordagi maha panema keegi mööda ka ei läinud (ise küll)
Ma nüüd ei mäleta täpselt kõiki kohti ja et mis kohta sa täpsemalt silmas pead. Aga siis kui keegi just tagarattasse ei sõitnud, siis sai nagu üles küll.Ruve kirjutas:mis sa tahad öelda, et metsas singlil kus ka esimestest mittekeegi (vähemalt ma arvan nii) üles ei läinud ilma rattalt maha tulemata ronisid sina üles :?:
Rajal oli mitmeid 22-32 ülekande kohti, kus sai ennast kätega puudest rabades üles vinnata. Rakvere omapära. :)
Ühtegi kohustuslikku jooksuka kohta nagu ei märganud - tuli lihtsalt eessõitjatega väike vahe sisse jätta. Selliste kohtade peal tundus karvasest kummist võrreldes siledaga tolku küll olevat.
Viimati muutis Kirsa, 31. 08. 2004. 13:15, muudetud 1 kord.
mõtlesin metsas kitsal singlil neid 10-20 sammu pikki juurikatega tõususi, mis olid päris järsud ja libedad. neid kohti oli vist 2-3 tk. kogu raja peal. esimesel ringil sain seal kätte grupi kus minu ees sõitis mulle natuke ootamatult Aduson. ei märganud, et keegi oleks neist kohtadest üles sõitnud. teisel ringil sai extra hoog maha võetud ja veidi ennast kogutud, et proovida üles sõita, aga see ei õnnestunud samas olid mul ka schwalbe fast fredid all ja päris kulnud juba teised. lisaks kivikõvaks pumbatud, et vältida järjekordselt kummi purunumist mis mind see hooaeg igal maratonil on saatnudGunnar kirjutas:minu viletsa mälu põhjal pold küll ühtki sellist ilmvõimatut kohta rajal! Et sai ka ise teisel ringil tõusud korralikult võetud.Ruve kirjutas:metsas singlil kus ka esimestest mittekeegi (vähemalt ma arvan nii) üles ei läinud ilma rattalt maha tulemata
-
- Rattur
- Postitusi: 156
- Liitunud: 21. 07. 2003. 16:17
nalja teed või?? siukest kohta kust üles ei olnud võimalik sõita küll rajal ühtegi polnud või on mul mingi täielik mäluauk? ise pidin ühe pikema tõusu jooksma esimesel ringil, kuna esimesed kõik jalutasid ees ja kõrvalt polnud võimalik minna (teisel ringil sai vabamas õhus probleemideta üles), aga kõik teised tõusud sai võtta ka vaatamata rohketele jalutajatele ja ees koperdajatele ilusti ratta seljas, näiteks läbi võsa ja üks selline järsem tõus oli just singli osasRuve kirjutas: mis sa tahad öelda, et metsas singlil kus ka esimestest mittekeegi (vähemalt ma arvan nii) üles ei läinud ilma rattalt maha tulemata ronisid sina üles
Oli jah lahe rada, minu meelest ka kõige MTB'likum. Aga - see ei tähenda, et kõik rajad peaksid sellised olema!
Avaringi järvetaguse kohta on siin arvamust avaldatud, et kas see peaks sees olema. Mina julgeks kahelda ka kas linnus peaks esimesel ringil sees olema. Või järsku saaks enne teha Palermo ja siis linnuse. Esimesel ringil oli seal ikka päris nahhaalne trügimine ja mingid mehed ikka suudavad tõusunukkidel pikali käia jne.
Kui linnuses punt enam nii koos poleks, siis saaks äkki seal veel rajumaid laskumisi, tõuse sisse panna. See aasta oli juba eelmise aastaga võrreldes põnevam aga äkki saaks veel midagi aretada.
Avaringi järvetaguse kohta on siin arvamust avaldatud, et kas see peaks sees olema. Mina julgeks kahelda ka kas linnus peaks esimesel ringil sees olema. Või järsku saaks enne teha Palermo ja siis linnuse. Esimesel ringil oli seal ikka päris nahhaalne trügimine ja mingid mehed ikka suudavad tõusunukkidel pikali käia jne.
Kui linnuses punt enam nii koos poleks, siis saaks äkki seal veel rajumaid laskumisi, tõuse sisse panna. See aasta oli juba eelmise aastaga võrreldes põnevam aga äkki saaks veel midagi aretada.
Ma imestan ise ka juba :). Ju ma olen siis andetu. :)tp kirjutas:pole ilus isiklikuks muutuda aga mulle jääb arusaamatuks miks kirsa juba ammu esisaja hulka ei sõida, kui kõik tema ees olevad tegelased ikalduvad või lihtsalt sõita ei oska? :shock:
Tõsiselt rääkides ma pakun et siin on 2 konksu. Esiteks mulle küll tõusud meeldivad ja saan neist üles hästi, aga "tegelikult" võrreldes teistega võtan ma neid väga aeglaselt. Loll komme on juba varakult 22-32 käik sisse lükata et mäest igal juhul üles saada ning mitte lükata. Oluliselt kiirem oleks vist eest keskmisega kangutada nii kaugele kui jõuan ja siis kasvõi maha hüpata ja lükata. Lükkamist ma kardan, sest see tõmbab mind üleni krampi - peab treenima...
Teine teema on stardikoht. Kuna number on 430 kandis, siis rutiinselt 10-15 minutit enne starti koridori minnes leian ennast alati (400-600 stardigrupis) umbes 560-ndalt kohalt. Plaan on see aasta alati sama olnud. Alguses paugutada ja esimese 5km-ga kohe 150-st mööduda, siis hiljem rajal pikapeale veel 100-st mehest mööda. Ja niimoodi see täpselt 300-s koht alati tulebki.
Alguse paugutamine võtab parajalt hinge kinni, aga jätta 250 mehest möödumine raja peale on ka jama.
Selle aasta EEC juhend stardigruppide jagamisel minule igatahes ei sobi.
Keskmise koha alusel sobiks palju paremini ja minu arust on ka ausam.
Oleks on paha poiss, aga ma pakun et kui ma saaks startida kuskilt eestpoolt siis 290-s koht vahetuks umbes 210-nda koha vastu. Esi100 on misiganes tingimustel liiga kiirete meeste pärusmaa. :)
Ja noh kolmandaks ega ma ei ole kah nii kõva mees kui räägin :)).
Aga peace - sügiskrossidel ja kahel viimasel TRC etapil näeb, seal olen ma igatahes esi 15 sees ja ei mingit hala stardigruppidega...