Ühispanga 7 Tartu rattamaraton
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Osalejate arv päris suur!
Neti-andmetel peaks olema praegu registreerunud TRM-ile kahe distantsi peale kokku ~3800 inimese kandis. Pole aega praegu täpselt kokku rehkendada, ma juba nii väsinud (ei saanud haiguse tõttu öösel magada ja nüüd veel baaris "suur õhtusöök").
Igatahes mõni päev tagasi ETV Spordiuudistes rääkis Indrek Kelk, et osalejate arv võib küündida ka 4000-ni. Nii, et TRM kogub populaarsust (eelmine aasta oli ju vähem?)
Igatahes mõni päev tagasi ETV Spordiuudistes rääkis Indrek Kelk, et osalejate arv võib küündida ka 4000-ni. Nii, et TRM kogub populaarsust (eelmine aasta oli ju vähem?)
Ise küll osa ei võta, aga teistele soovin NAEL KUMMI!
mõtlesid seda kohe päris nii nagu pildil jah?Overkilla kirjutas:Ise küll osa ei võta, aga teistele soovin NAEL KUMMI!
OK, mu poolt kah edu kõigile!
Sõit oli ülimõnus. Ommikul stardinumbrit avades tegi rõõmu, et sinna oli ilmunud tempel, mis lubas mul startida teisest grupist(mudu oleks olnud kolmas) Üldiselt oli plaan täna matkata, kuna reedel jäin haigeks. Paraku oli hasart suur ja selle mõtte unustasin juba stardis.
Enamasti sai sõidetud ühes grupis ning enesetunne oli super. Tegin oma parima tulemuse - koht 86 ja ajaks 1:58.
Enamasti sai sõidetud ühes grupis ning enesetunne oli super. Tegin oma parima tulemuse - koht 86 ja ajaks 1:58.
Aah, mul kah nüüd esimene TRM möödas. Lühike rada oli. Noh, rada võiks muidugi olla raskem ja pikem, kuid ma püüan jääda siiski maa peale, sest see ikkagi rahvaüritus. Läksin sinna poolhaigena, ja haigus andis kõvasti tunda kah muidugi. See oli hea, et seal ka natuke mudamülkaid oli, lahe vaadata, kuda rahvas seal koperdab. Kuid üldiselt oli rada enam-vähem ikkagi ju kuiv ja kiire, mõned kohad olid kohe pärast starti ja mõned veel edasi vesised ja mudased. Sealt oli lahe läbi lasta. Üldiselt oli suht normaalne sõit. Kahju aint, et haige olin.
Sõit sõidetud.... 965.koht, 2:30 kopikatega. Alustasin 1500 joonelt (oma viga et varem nii kehvalt sõitnud olen). Kõik ei olnd siiski suurepärane. Juba 13-14 km lõi jala nii korralikult krampi. Elus pole krampidega probleeme olnd. Võtsin aja maha, masseerisin jalga, sõitsin tasapisi TP'sse ja tankisin end soolaleivast täis. PEale seda läks asi kergemalt, kuigi päris täiega ei annud ikkagi. Tunda andis jalg ikkagi.
Mai saa aru, Erikr tuli mulle pidevalt selg ees vastu, kuigi ei mäletaks, et ta must möödunud oleks. Ju need möödumised siis TP'desse jäid, kui ma soola "tankisin".
Mai saa aru, Erikr tuli mulle pidevalt selg ees vastu, kuigi ei mäletaks, et ta must möödunud oleks. Ju need möödumised siis TP'desse jäid, kui ma soola "tankisin".
mul oli päris masendav sõit. nädala keskel kallaletulnud tatitõbi viis kõik jõu. hullem tunne kui nagu oleks enne starti juba 1 kord täiega raja läbi pannud.
siledal ja allamäge veel läks kuid kui oli kasvõi paar kraadi ülesmäge siis oli päris soss, samahästi kui seisin. lisaks ei imendunud raja esimeses pooles vedelik maost edasi, pärastpoole ikka süsteem juba toimis. enne lõppu sai mingi sell mu ees väiksel tõusul chainsucki ja niitis oma kukkumisega mind ka kaasa ja sinnapaika jäi plaan läbida rada jalga maha panemata. oma kella järgi 2:33 mis vastab tervislikule seisundile kuid eesmärk 2:20 jäi täitmata.
siledal ja allamäge veel läks kuid kui oli kasvõi paar kraadi ülesmäge siis oli päris soss, samahästi kui seisin. lisaks ei imendunud raja esimeses pooles vedelik maost edasi, pärastpoole ikka süsteem juba toimis. enne lõppu sai mingi sell mu ees väiksel tõusul chainsucki ja niitis oma kukkumisega mind ka kaasa ja sinnapaika jäi plaan läbida rada jalga maha panemata. oma kella järgi 2:33 mis vastab tervislikule seisundile kuid eesmärk 2:20 jäi täitmata.
mnjah.nagu teada ei maksa OLEKSid midagi.Nii et.Olin vääga nõrk.Algul ei saand ennast kohe üldse käima.Jalad olid nagu kuskil tangide vahele pistetud-jõle tunne oli jalas.Tõusud mis eelmine aasta olid vette k*sta olid täna kui seinad.Harimäe tõusul ja veel mõnel plangul lasin mööda sadu rattureid.motivatsioon oli nullilähedane-milleks,sõidan parem niisama läbi ja ei hakka enam pingutama.Aga see jäi aint mõtteks.ike laksasin nii kuis torust tuli (ega sealt tulnud küll midagi).Lõpp tuli muidugi meeldivalt kiiresti.Vääga häirisid need meetrimärgistused lõpus mis varasematel aastatel on olnud pigem ebameeldivad kui abistavad ja motiveerivad.Lõpus sain panin nagu ikka endast maksimumi ja sain lõpukiirusel müstilise speed'i (55km/h millegagi).Ajast:parem kui möödunud aasta aga rahule sellega ei jäänd-2.14.33.Eesmärk 2.10 jäi täitmata (ehk tuleval aastal).Kohast:arvestades seda kui kevasti ma sõitsin siis oli koht enamvähem.Ise aga lootisn jällegi paremat- see aasta siis 455.
Kokkuvõtteks:tuleb hakata trenni tegema ja vähem tegelema kõrvaliste asjadega Jään nüüd lootma et järgmisel aastal lastaks ike stardigruppi 301-500.Muidu on p*rse majas
Mis si*asti see uuesti
Kokkuvõtteks:tuleb hakata trenni tegema ja vähem tegelema kõrvaliste asjadega Jään nüüd lootma et järgmisel aastal lastaks ike stardigruppi 301-500.Muidu on p*rse majas
Mis si*asti see uuesti
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Viimati muutis erikr, 19. 09. 2004. 18:12, muudetud 1 kord.
Kui juhendis midagi ei muudeta, siis ikka 200-500 grupp.veloman32 kirjutas: see aasta siis 455.
Kokkuvõtteks:tuleb hakata trenni tegema ja vähem tegelema kõrvaliste asjadega Jään nüüd lootma et järgmisel aastal lastaks ike stardigruppi 301-500.Muidu on p*rse majas
Mis si*asti see uuesti
Ja 455. kohaga mahud sinna suure tõenäosusega.
Minul 2:05:kopikad, koht 204.
Mingi kummaline haigustelaviin on üle meeste käinud, siin foorumis tõbiseid hulgim, 3...4 tuttavat kaebasid stardis-fini?is haigust, ise olin öö läbi köhinud ja tatistanud nii, et alguses mõtlesin lihtsalt oma stardigruppi püsima jääda. Aga veri vemmeldas, välja kukkus nii nagu alati. Armutu kimamine pea lenksu all.
Kah sõidult elusalt tagasi. Kuna kehakaalu jagub ja treenitust pole ollagi sai pandud eesmärgiks sõita isiklik parim aeg (Senisest 3:52:49 arvestades üsna reaalne ) Senini olin arvamusel, et minu taseme juures ei ole ratta komponentidel mingit tähtsust. Seetõttu ei osanud sõgisel soetatud GT Avalance 1.0 toimimise kohta midagi arvata. Aga... noh, see ratas VEEREB, võrreldes mu vana kolakaga , igatahes sellist sõidunaudingut ei ole varem tundnud. Harimäe otsa ronimine oligi kõige raskem hetk. Edasi pisut tõusvas joones. Aeg 3:19 ja mega rahulolu.
Vahur
Vahur
-
- Rattur
- Postitusi: 156
- Liitunud: 21. 07. 2003. 16:17
Statistika: koht: 1024 2:31:37.2, 2003: koht: 885 2:26:39.0 ehk siis 5 mintsa kehvem ... pole miskit öelda, ratas on võrreldes jooksuga tänavu vaeslapse rollis olnud, kruusale ja 'metsa' sattusin suisa teist korda ja tulemus näha. Mõnes liivase lõpuga kurvis pärast laskumist andis tunda selge kogemuste ja rattatunnetuse puudus, mis kokkuvõttes võis tuua nii minuti ringis kaotatud aega. Eks järgmisel aastal vaja veits rattale pühenduda ja lisaks TRM-le ka muul ajal metsa väntama minna.
Aga mis oli positiivne: ratas. Tegin oma esimese sõidu (!!!) uue Zaskar Experdiga ja vahe 1998 a. Scott Vailiga oli tuntav üliväga amordi osas aga ... minu tasemel muus osas pointi eriti ei tundunud olevat.
Aga mis oli positiivne: ratas. Tegin oma esimese sõidu (!!!) uue Zaskar Experdiga ja vahe 1998 a. Scott Vailiga oli tuntav üliväga amordi osas aga ... minu tasemel muus osas pointi eriti ei tundunud olevat.
Mis ei tapa, teeb tugevamaks!
minuga juhtus selline halenaljakas lugu et suutsin yhe sõbraga stardis toimetades kiibid ära vahetada, nyyd siis protokollis tema oma 2766 numbriga 121-ne ja mina oma 233 numbriga 986-s. sõidu kohta arvan et võrreldes elioni sõitudega ikka väga igav ,stardil on väga suur osakaal, sõltub kui heasse gruppi õnnestub sisse vändata ja edasi loksud lõpuni . olemuselt on see võistlus rohkem maanteesõit kui mtb võistlus. isegi palju kirutud kõrve on märksa etem. samas ega keegi osalema sunni aga lõpuks lähed ikka massipsyhoosiga kaasa. hommikul seadsin eesmärgi et järsku õnnestub alla 2 tunni sõita aga 30 sek läks yle.
Kusjuures oli mul endal sama tunne, kui natukenegi ülesmäge rada läks, nii oli selline bro tunne peal, et... Ise mõtlesin veel, et rummudel koonused liiga kinni, noh tegelikult oli tagarummukal natuke koonusmutter kinni kah, aga vaevalt, et see nii palju seda minekut mõjutas. Eks haigus on oma jälje jätnud. Kokkuvõttes ei läind sinna ju ikkagi eriti võistlema kah, kehv tunne oli veel alles.erikr kirjutas:mul oli päris masendav sõit. nädala keskel kallaletulnud tatitõbi viis kõik jõu. hullem tunne kui nagu oleks enne starti juba 1 kord täiega raja läbi pannud.
siledal ja allamäge veel läks kuid kui oli kasvõi paar kraadi ülesmäge siis oli päris soss, samahästi kui seisin. lisaks ei imendunud raja esimeses pooles vedelik maost edasi, pärastpoole ikka süsteem juba toimis. enne lõppu sai mingi sell mu ees väiksel tõusul chainsucki ja niitis oma kukkumisega mind ka kaasa ja sinnapaika jäi plaan läbida rada jalga maha panemata. oma kella järgi 2:33 mis vastab tervislikule seisundile kuid eesmärk 2:20 jäi täitmata.
Eesmärk hiljemalt saja sisse sai ju täidetud. Kõrgemale eesmärki ei pannud, sest olla oli ikka suht kehv (ei saand jälle magada, hommikul enne viite jälle üleval). Nii, et esimese aasta kohta polegi nii hullu. Järgmine aasta lähen uuesti, traditsioonilisuse mõttes lihtsalt, ehk pole siis haige ja liigun palju kiiremini edasi kah. Lootma peab
Viimati muutis P, 19. 09. 2004. 20:03, muudetud 1 kord.
minul ka nüüd esimene TRM möödas, startisin viimase gruppi algsest, nr 2513 ja finishisse jõudsin ajaga 2h 34min koht 1126. Rada oli ... ütleme lihtne, ise ma ootasin midagi raskemat. Kõige toredam oli muidugi see et kui korradlajad rääkisid tõusust mis lõpus kõik paika panem mis pidi hullult raske olema. Ise muudkui ootasin et millal see tõus tuleb, väikseid künkaid oli küll ja küll ja nii ma sedasi lõppu välja veeresinki. Muidu sain tõusudel kenast mootri käima ja lendasid kõigist mööda. Üldiselt oli sõit päris hea järgmise aasta eesmärk on kindasti esimese 1000 sisse sõita.
Üllatav on see, et kui väike ajavahe jäi minu ja esimsese 1000 vahele, oleks seda teadnud oleks rohkem pedaali andnud.
Üllatav on see, et kui väike ajavahe jäi minu ja esimsese 1000 vahele, oleks seda teadnud oleks rohkem pedaali andnud.
Ärr lõppigi!
Ja ongi ühelpool selle nelikürituse viimase alaga. Startisin stardikoridorist 200-500 ja alustasin üpris rahulikult. Kahjuks läks edasi niiöelda selliseks ralliks, et ei olnud enam aega regulaarselt geeli ja vedelikku tarbida. Nädalase haiguse järel koht 206 ajaga 2:05:27.8 igati hea kuigi oma eesmärki alla kahe tunni ja sõita 200 sisse jäi täimata. Rada rahvaspordi jaoks korralik, korraldus hea ja ilm super. kohtumiseni Haanja 100 rajal.
Sa tüüna vändulit, ma koba kübalit...
Hea on see, et see aasta oli aeg eelmisega võrreldes 13 mintsi parem ehk 2:18 ja koht alla 600. Halb on aga see, et kahe tunni sisse ikkagi ei mahtunud, kuigi startisin stardikoridori 500-1000 keskelt. Esimest korda elus sain kah viimastel kilomeetritel paar korda krampe tunda, kui tõusu peal reielihased streikima hakkasid. Oma arusaamist mööda oli see tingitud liiga vähesest süsivesikute manustamisest rajal, kuna vastav komps ununes koju Tunda andis üldine energiapõud tõusudel, kus terve punt eest pidevalt eest ära tõmbas, samas õnneks sai kiiretel ja mitte mudastel laskumistel seltskond tavaliselt ikka ka kinni püütud. Spido on kuskil fikseerinud maksimaalseks kiiruseks isegi 66,5 km/h (trennis olen Lubja laskumisel Viimsis saanud üks kord 67) Energiapõud andis tunda juba väheke enne esimest TP-d aga selles ja ka teises TP-s jäi isostar haaramata, kuna laudade ees seisid mingid ratturitest gurmaanid, kes välistasid sõidu pealt lauale lähenemise katsed. Järgmistes TP-des õnnestus topsikesi haarata sõidu pealt. Kahjuks olin juba Isostari manustamisega hiljaks jäänud, särts oli kadunud ja koht püsis alates esimesest vahefinisist täpselt samas kümnes kuni lõpuni. Vaatasin järgi, et pärast Harimäge sõitis must mööda ligi 80 selli. Õnneks sai ka ise sama paljudest veel mööda vuratud.
Paris tore on lugeda kommentaare, kus tahetakse alla kahe tunni sõita. Get real, mehed. See kaks tundi on ikka jõukohane väga vähestele - 100 parimat üle eesti. See, et sõidu aeg tuli ca 2:10-2:20 ja puudu jäi ainult 10-20 minutit, ei tähenda veel seda, et sinna ligilähedalegi oleks saadud. Siit alles algab raskus, kus igat minutit annab alles parandada. Enda miinimumeesmärk sai vähemalt täidetud st. startida järgmine aasta ikka I stardigrupist.
- Väntan visaduse levialas -
Tõsi ta on, alates 2:10 -st tuleb juba iga "parandatud" minut väga raskelt kätte. Oma 2:05 ajaga ma ei näe mingit reaalset võimalust aega 2:00 -ni parandada.surfar kirjutas:Paris tore on lugeda kommentaare, kus tahetakse alla kahe tunni sõita. Get real, mehed. See kaks tundi on ikka jõukohane väga vähestele - 100 parimat üle eesti.
Nii kiirel rajal on 1 minut meetrites väga pikk maa. Iga äraminekuga kruusal vead ülisuure tõenäosusega omale saba taha. Ja vahetama ei kipu keegi.
Peale sõitu võib ju nämmutada, et näe seal ja seal ei punnitanud viimast, oleks nii oleks naa. Tegelikult alateadlikult sõidad ju ikka võimetekohaselt, kui ikka väga vägistama minna, siis maksab see rajal kätte. Üle oma varju ei hüppa.
Nii sai siis see kihutamine minu jaoks läbi, ausalt uskumatud kiirused olid grupil vahepaelsetel kruusalõikudel, küündis 47-50 km/h , startisin siis 1001-1500 grupist, krt omaarust asusin varakult stardikoridori poole teele aga kui kohale jõudsin oli see juba üle poole oma mahust täis, anyway sõit oli väga kiire, koht 736, aeg mingi 2:23:25,
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
julgen vastu vaielda et 100 sisse on jõukohane sõita ainult sajale mehele eestis , sõitsin grupis kohtadest 104 - 124 ja puudu jäi mingi 24- 40 sekundit, samas tyype kes jõudsid 70- 80 hulka olen eloinis mimel korral võitnud , kaasa arvatud Grete T. nii et neid vendi on ikka rohkem, seda enam et tegu on grupi sõiduga
TRM on mul varasematel aastatel erinevatel põhjustel ikka ikaldunud - küll on vaja olnud kummi vahetada ja küll ise selleks ajaks juba kuskilt kipsis. Seekord läks õnneks kõik probleemideta.
Stardinumber 2669 tähendas viimasest grupist startimist. Motiveerivaks eesmärgiks võtsin sõita alla 2:30 ja koha esimese 1000 sisse. Algus oli natuke närviline aga Harimäele jõudes öeldi, et olen esimese 1400 sees. Kruusateedel sai koos kahe selliga (üks neist Marin'i riietes ja teine miski ... Auto särgiga) nii mõnesti grupist mööda uhatud - tänud neile - ise polnud ma just sellises vormis, et jõudnuks vedada. Meegaste laskumisel õnnestus küll unistama jääda ja esiratas alt ära lasta - kiire kukkumine ja kiiresti püsti ning edasi. Peale Palu TP-d sai veel vahelduva eduga ühes kiiremas pundis püsitud.
Lõpptulemuseks aeg veidi all 2:33 ja kohaks 1075 -> eesmärk jäi täitmata aga samas peab sõiduga igati rahule jääma - kokku vähemalt 1500 inimesest mööda sõitmine on innustav . Järgmisel aastal võimalus natuke eestpoolt startida.
Stardinumber 2669 tähendas viimasest grupist startimist. Motiveerivaks eesmärgiks võtsin sõita alla 2:30 ja koha esimese 1000 sisse. Algus oli natuke närviline aga Harimäele jõudes öeldi, et olen esimese 1400 sees. Kruusateedel sai koos kahe selliga (üks neist Marin'i riietes ja teine miski ... Auto särgiga) nii mõnesti grupist mööda uhatud - tänud neile - ise polnud ma just sellises vormis, et jõudnuks vedada. Meegaste laskumisel õnnestus küll unistama jääda ja esiratas alt ära lasta - kiire kukkumine ja kiiresti püsti ning edasi. Peale Palu TP-d sai veel vahelduva eduga ühes kiiremas pundis püsitud.
Lõpptulemuseks aeg veidi all 2:33 ja kohaks 1075 -> eesmärk jäi täitmata aga samas peab sõiduga igati rahule jääma - kokku vähemalt 1500 inimesest mööda sõitmine on innustav . Järgmisel aastal võimalus natuke eestpoolt startida.
Nii,esimene TRM on läbitud.
Algus oli täitsa ok aga kui tuli esimene asfaldi lõik,otsustas streikkima hakata esimene käiguvahetaja,2 km hiljem ka tagumine vahetaja. lõpuks pani i-le punkti keti purunemine 2km enne esimest TP-d,aga lõpuni sai sõidetud ja järgmine aasta lähen kindlasti jälle sõitma. Tulemus ei ole nimetamist väärt.
Algus oli täitsa ok aga kui tuli esimene asfaldi lõik,otsustas streikkima hakata esimene käiguvahetaja,2 km hiljem ka tagumine vahetaja. lõpuks pani i-le punkti keti purunemine 2km enne esimest TP-d,aga lõpuni sai sõidetud ja järgmine aasta lähen kindlasti jälle sõitma. Tulemus ei ole nimetamist väärt.
Sai siis sooja tehes vahetult enne staadioni poole pööramist nippel pandud - möödudes ummikus seisvatest autodest, otsustati ühes neist parasjagu uks avada siis kui see minu jaoks kõige ebasobivam oli. Pärast väikest "taastumist" startisin grupist 2001-2500, fini?eerisin 745-ndana. Sõites oli kõik justkui OK, ainult maastikul laskumistel väsisid käed tavalisest kiiremini ära. Õhtune ca 3 tunnine (sõiduajast pikem) visiit Tartu traumapunkti lõpetas minu esimese Tartu Rattamaratoni kipsis vasaku käega. Seega Haanja 100 jääb sellel aastal unenäoks.
Noh, võrreldes eelmise aastaga 9 minutit kiiremini ja 350 kohta alla. Ise ka ei saanud aru, kust power tuli. Vist on Haanja100 raja tegemine ja läbimine mind tugevaks teinud. Aitäh Pärnu mehele, kelle ma gruppi tagasi vedasin, ning kes kusagil 45ndal mind grupist välja noppis ja 150 aeglasest liikujast mööda viis. Koht 574, aeg 2:18.13, minuti kiiremini olen sõitnud ainult aastal 2000 ja siis olin 394. Vaheaastatel oli eesmärgiks mitte 1000 seast välja kukkuda.
Olen tugevam!
Olen tugevam!
Sõitsin ka TRM esimest korda, kuna varem pole rattasõiduga tegelenud.
Lõpus oli enesetunne hea, aga meeleolu pigem pettunud.
See sõit ei ole vist minu jaoks, kuigi ma ei ole kindlasti mingi MTB friik, kes tahab võimalikult rasket rada, vahel meeldib kihutada küll. Mägirattasõit on minu jaoks selline kannatamise ala, mille juurde olemuslikult kuulub, et kuskil läheb raskeks ja lõpukilomeetrid on pikad.
TRM-l seda ei juhtunud, lõpp tuli kiiresti ja ei saanud end kuidagi maksimaalselt pingutama - ka keskmine SLS oli 5 lööki madalam kui tavaliselt. Ei tundnud suurt rahulolu kui lõppu jõudsin.
Seejuures kordan veel, ma ei kuulu heade sõitjate vaid keskmike hulka.
Aeg 2:25 ja sekundeid peale, koht veidi üle 800, startisin 2000-2500 grupist.
Lõpus oli enesetunne hea, aga meeleolu pigem pettunud.
See sõit ei ole vist minu jaoks, kuigi ma ei ole kindlasti mingi MTB friik, kes tahab võimalikult rasket rada, vahel meeldib kihutada küll. Mägirattasõit on minu jaoks selline kannatamise ala, mille juurde olemuslikult kuulub, et kuskil läheb raskeks ja lõpukilomeetrid on pikad.
TRM-l seda ei juhtunud, lõpp tuli kiiresti ja ei saanud end kuidagi maksimaalselt pingutama - ka keskmine SLS oli 5 lööki madalam kui tavaliselt. Ei tundnud suurt rahulolu kui lõppu jõudsin.
Seejuures kordan veel, ma ei kuulu heade sõitjate vaid keskmike hulka.
Aeg 2:25 ja sekundeid peale, koht veidi üle 800, startisin 2000-2500 grupist.
TRM2004 edukalt läbi,see oli mu 2 TRM,startisin grupist 1000-1500 ,lootus,et sõidan 2:20-ga jäi küll täitmata,aga step by step,järgmisel aastal on siis veidi arenguruumi,enne kui lagi ette tuleb.Aeg tuli siis 2:21.28 ja koht 684 .Tehnikaga probleeme ei olnud,jalga polnud vaja maha panna ,kukkumistest pääsesin,haamrit i ka ei saanud,enesetunne hea.Meegastemäe laskumisel kuulsin seljataga küll kolinat ja ai,ai ,ai...
Kõige hullem osa oli aga peale sõitu otsus ratastega Otepääle tagasi sõita.Sõitsin kahe sõbraga totaalses vastutuules Otepääle,teepeal tuli meile veel üks kohalik poiss ka sappa.See oli kõige karmim osa,ehk siis TRM afterparty.
Kõige hullem osa oli aga peale sõitu otsus ratastega Otepääle tagasi sõita.Sõitsin kahe sõbraga totaalses vastutuules Otepääle,teepeal tuli meile veel üks kohalik poiss ka sappa.See oli kõige karmim osa,ehk siis TRM afterparty.
Kes tasa sõuab, sellel mädanevad aerud ära
Nii, minulgi esimene TRM seljataga. Oli peris hea enesetunne "kihutamiseks" (võrreldes esimeste meestega ), oli jalga lõpuni ja oli mõistust kohe alguses mitte ennast haamri alla sõita. Kuid eesmärk jäi siiski täitmata, startides 2001-2500 koridorist tahtsin 500 sisse saada, kuid selleks oleks pidanud ca 2.30 min kiiremini sõitma, niisiis lõppkoht 570. Eks järgmine aasta näeb mis saab, kohtumiseni Haanjas.
Ma ei tea miks, aga minule jäi juba teist aastat järjest peale TRM-i selline poolkõva tunne sisse, et kas ikka sai endast maksimum antud või oleks veidi veel suutnud pressida. Samas, kui numbreid vaadata, siis mõlemal korral on keskmine pulss olnud ca 4-5 lööki kõrgem (u. 93% maksimumist) kui "tavalistel" võistlustel ja maksimum pulsi 190 sain kah kätte. Mäest üles oli väga hea sõita ja sai paljudest möödutud, aga kahjuks tuli enamus neist alla sõites ja sirgetel ikka suure grupina kolinal järele . Eesmärk sõita ajaga 2:15 ja 500 sisse sai enam-vähem täidetud: aeg siis 2:15:35 ja koht 495(loodan, et see jääb ikka püsima).Kuldar kirjutas:Peale sõitu võib ju nämmutada, et näe seal ja seal ei punnitanud viimast, oleks nii oleks naa. Tegelikult alateadlikult sõidad ju ikka võimetekohaselt, kui ikka väga vägistama minna, siis maksab see rajal kätte. Üle oma varju ei hüppa.
Hmmm....milleks esimesel asfaldilõigul on vaja esimest käiguvahetajat? TRM on ka suht nõrga jalaga võimalik sõita vaid eest suurega. Korralikult reguleeritud käigusüsteem lubab raskematel kohtadel lasta keti suht risti ja nii saad nendest küngastest üle küll. Pakun, et su keti purunemise põhjuseks ongi ebaõiged võtted käiguvahetusel.Ants1 kirjutas: Algus oli täitsa ok aga kui tuli esimene asfaldi lõik,otsustas streikkima hakata esimene käiguvahetaja,2 km hiljem ka tagumine vahetaja. lõpuks pani i-le punkti keti purunemine 2km enne esimest TP-d,aga lõpuni sai sõidetud ja järgmine aasta lähen kindlasti jälle sõitma. Tulemus ei ole nimetamist väärt.
Enda sõiduga pean rahul olema. Eelmise aastaga võrreldes paranes aeg 4 minutit ja veidi üle 100 koha. Natuke jäi kripeldama, et esi 200 koht jäi vaid 45sek kaugusele. Ilmselt kadus see 45 sekki 7km enne lõppu toimunud kukkumisse. Kui ükskord sealt mudast püsti sain ja mahatulnud keti uuesti peale oli rütm ja rong läind....
UrmasL kirjutas:Hmmm....milleks esimesel asfaldilõigul on vaja esimest käiguvahetajat? TRM on ka suht nõrga jalaga võimalik sõita vaid eest suurega. Korralikult reguleeritud käigusüsteem lubab raskematel kohtadel lasta keti suht risti ja nii saad nendest küngastest üle küll. Pakun, et su keti purunemise põhjuseks ongi ebaõiged võtted käiguvahetusel.Ants1 kirjutas: Algus oli täitsa ok aga kui tuli esimene asfaldi lõik,otsustas streikkima hakata esimene käiguvahetaja,2 km hiljem ka tagumine vahetaja. lõpuks pani i-le punkti keti purunemine 2km enne esimest TP-d,aga lõpuni sai sõidetud ja järgmine aasta lähen kindlasti jälle sõitma. Tulemus ei ole nimetamist väärt.
Enda sõiduga pean rahul olema. Eelmise aastaga võrreldes paranes aeg 4 minutit ja veidi üle 100 koha. Natuke jäi kripeldama, et esi 200 koht jäi vaid 45sek kaugusele. Ilmselt kadus see 45 sekki 7km enne lõppu toimunud kukkumisse. Kui ükskord sealt mudast püsti sain ja mahatulnud keti uuesti peale oli rütm ja rong läind....
Eks ma seal paaril tõusul otsustasin 3 hammasrattalt 2-le vahetada,see maksis mulle valusalt kätte,tunnistan et sul on õigus,aga ma ju alles algaja.
sõit
ei ole paha kui saad normaalsest stardigrupist minema. Seekord siis 500-1000-st. Kuni Harimäe lõpuni võitlesin iseendaga, üritasin sooja saada. Peale Harimäge sain jala käima ja leidsin pasliku grupi kellega koos sõita. Peale Arulat risti läks aga grupp laiali ja sõitsin koos oma grupi 2 sõitjaga eesolevatele gruppidele järele. Viimasel 15 enam keegi mööda ei läinud.
Lõpus tegin veel spurdi ja endalegi ehmatuseks edestasin enda ees enne finishit lõdvaks lasnud kodanikke 0.6 ja 0.8 sekundiga. Kokkuvõttes koht alla 400-t ja aeg 2:11 allpool, mis tõstis enesehinnangut sedavõrd, et panen veel täna H100 kirja.
PS. Oskab keegi öelda, mis kilomeetritel olid vahefinsihid?
Lõpus tegin veel spurdi ja endalegi ehmatuseks edestasin enda ees enne finishit lõdvaks lasnud kodanikke 0.6 ja 0.8 sekundiga. Kokkuvõttes koht alla 400-t ja aeg 2:11 allpool, mis tõstis enesehinnangut sedavõrd, et panen veel täna H100 kirja.
PS. Oskab keegi öelda, mis kilomeetritel olid vahefinsihid?
Re: sõit
juhendistAl kirjutas:PS. Oskab keegi öelda, mis kilomeetritel olid vahefinsihid?
5. 63 km rajal on 2 vahefini?it:Matul (12km) ja Palul (45km).
Korraldajatele: sheff, et vahefinishite ajad ka protokolli jõudsid!
Tänu sellele sai pisut oma sõitu ka lähemalt vaadata ja mõtteid mõlgutada, kas sai ikka kõige õigemini sõidetud. Pmst olid kohad ca400(start) -> 270 -> 306 -> 320. Enda kohad muidugi eriti ei üllatanud, seda oli rajal ka tunda .. aga põnevam oli vaadata neid mehi, kes siis lõpus mööda sõitsid .. päris mitmed olid stiilis 600->400->300->250 sõitnud.
Nii et kui eesotsa mehed räägivad siin, et Tartus on oluline, mis punti alguses sattud, siis kusagil 300nda koha peale sõites see küll tähtsust ei oma, alati leidub tagant kiiremaid tulijaid, kelle sappa haakida. Mistõttu võib tegelikult stardi ja esimese otsa ka rahulikumalt võtta. Kahju, et tuleb terve aasta oodata, et seda teooriat testida .. ja noh enda puhul ei ole ka sugugi kindel, kui palju sellest taktikast peale stardipauku meeles on.
Tänud veel Zanussi kirjadega vennale, kes punti peale Harimäge pikalt ja ennastsalgavalt vedas, loodan, et jalga jäi ka enda edasiseks sõiduks.
Tänu sellele sai pisut oma sõitu ka lähemalt vaadata ja mõtteid mõlgutada, kas sai ikka kõige õigemini sõidetud. Pmst olid kohad ca400(start) -> 270 -> 306 -> 320. Enda kohad muidugi eriti ei üllatanud, seda oli rajal ka tunda .. aga põnevam oli vaadata neid mehi, kes siis lõpus mööda sõitsid .. päris mitmed olid stiilis 600->400->300->250 sõitnud.
Nii et kui eesotsa mehed räägivad siin, et Tartus on oluline, mis punti alguses sattud, siis kusagil 300nda koha peale sõites see küll tähtsust ei oma, alati leidub tagant kiiremaid tulijaid, kelle sappa haakida. Mistõttu võib tegelikult stardi ja esimese otsa ka rahulikumalt võtta. Kahju, et tuleb terve aasta oodata, et seda teooriat testida .. ja noh enda puhul ei ole ka sugugi kindel, kui palju sellest taktikast peale stardipauku meeles on.
Tänud veel Zanussi kirjadega vennale, kes punti peale Harimäge pikalt ja ennastsalgavalt vedas, loodan, et jalga jäi ka enda edasiseks sõiduks.
tundub et olin vist kohe sabas ja enda õnneks sain teist mööda.erikr kirjutas: enne lõppu sai mingi sell mu ees väiksel tõusul chainsucki ja niitis oma kukkumisega mind ka kaasa ja sinnapaika jäi plaan läbida rada jalga maha panemata. oma kella järgi 2:33 mis vastab tervislikule seisundile kuid eesmärk 2:20 jäi täitmata.
kukkumisest küll ei pääsend, läksin liiga suure hooga viimasesse suurde mudaaukku ja nii külje maha saingi.
raja ja tulemusega väga rahul, kui arvestada veel äsja möödund viirust siis realiseerimine isegi 110%, aeg siis 2.27 millegagi, üle 10mindi parem kui kaks aastat tagasi (möödund aasta tänu grupi kukkumisele fini?isse ei jõudnud). ei saa aru kust ma selle jõu võtsin, kartsin just jõu kadumist nagu enamus kes siin tõbisena rajal käisid kurdavad. stardis oli veel eesmärk lihtsalt lõpetada. aga kui kuskil paarkümmend km-i enne lõppu raja äärest teada anti et kaotust esimestele 31min siis tekkis lootus. igati tubli tegevus ja tänud neile kes viitsisid seal kisada.
kolm kilti peale starti oli kukkumine kus kellegil tuli sadul lahti, ja mees jõudis fini?isse, st. sõitis 60km ilma sadulata ...
Re: sõit
peaks olema kellaaegT!!T kirjutas:ei tea mis ühikutes protokollis 1. ja 2. vaheaegade tulemused onerikr kirjutas:juhendistAl kirjutas:PS. Oskab keegi öelda, mis kilomeetritel olid vahefinsihid?
5. 63 km rajal on 2 vahefini?it:Matul (12km) ja Palul (45km).
Re: sõit
krt selle peale annab tullaMoiva kirjutas:peaks olema kellaaegT!!T kirjutas:ei tea mis ühikutes protokollis 1. ja 2. vaheaegade tulemused onerikr kirjutas: juhendist
5. 63 km rajal on 2 vahefini?it:Matul (12km) ja Palul (45km).
Kukkumist küll ei täheldanud, aga nägin kui sellel sellil minu ees kukkus nii sadul kui ka selle kinnitused maha. Ta võttis kohe hoo maha ja ma arvan, et keeras ka otsa ringi ning sai ikka selle sadula kuidagi tagasi. Raske uskuda, et keegi on nii fanaatiline, et sõidab 60 km-t ilma sadulataMoiva kirjutas:kolm kilti peale starti oli kukkumine kus kellegil tuli sadul lahti, ja mees jõudis finišisse, st. sõitis 60km ilma sadulata ...
on ka igasuguseid taganttulijaid. Nii 10 km enne lõppu tulid tagant hirmsa hooga kaks lätlast. Meie grupis ei tekkinud kellelgi mõtetki nende tuulde hüpata, sest tempo oli neil ikka kole.Arno kirjutas:siis kusagil 300nda koha peale sõites see küll tähtsust ei oma, alati leidub tagant kiiremaid tulijaid, kelle sappa haakida.
Ise olen liikunud nii:
2003: lõpust->932. ja 2004: 417.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Re: sõit
ise ka mõtlesin kolleeg ütlesT!!T kirjutas:ei tea mis ühikutes protokollis 1. ja 2. vaheaegade tulemused onerikr kirjutas:juhendistAl kirjutas:PS. Oskab keegi öelda, mis kilomeetritel olid vahefinsihid?
5. 63 km rajal on 2 vahefini?it:Matul (12km) ja Palul (45km).
kellaaeg
tund:minut:sekund,sekundikümnendik
ise ka ei usuks, kui poleks fini?is kuulnud kuda poisile eripreemia anti - ?ampus, ja samas kommenteeriti et kes tahab rekordit lüüa peab nüüd stardist ilma sadulata tulemaPeeter kirjutas:Kukkumist küll ei täheldanud, aga nägin kui sellel sellil minu ees kukkus nii sadul kui ka selle kinnitused maha. Ta võttis kohe hoo maha ja ma arvan, et keeras ka otsa ringi ning sai ikka selle sadula kuidagi tagasi. Raske uskuda, et keegi on nii fanaatiline, et sõidab 60 km-t ilma sadulataMoiva kirjutas:kolm kilti peale starti oli kukkumine kus kellegil tuli sadul lahti, ja mees jõudis fini?isse, st. sõitis 60km ilma sadulata ...
fanatism elunormiks!
See on midagi muud, sest sellisel juhul saab vähemalt kuhugigi veidi toetuda aga sellel vennal jäi alles ju ainult pulkerikr kirjutas:muide, kui kaob sadula "nahk" kuid relsid jäävad siis keeratakse varukumm ja /või mingi riidevärk ümber relsside ja sõit jätkub. on päriselus tippvõistlustel ka väga tegijate poolt kasutatud (ntx R. Hejsdal)
- tõeline siga
- Rattur
- Postitusi: 272
- Liitunud: 02. 06. 2004. 08:51