Nissan Maraton 2005
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Nissan Maraton 2005
Tsiteerin Nissan Maratoni juhendist:
11. Organiseeritud rajaga tutvumine ja ühistreening 1.mail. Rongi väljumine Balti jaamast 10.50 ja saabumine Paldiskisse 12.04. Lähe rajale Paldiski raudteejaamast kell 12.10. Orienteeruvaks sõiduajaks tuleb arvestada kolm ja pool tundi.
11. Organiseeritud rajaga tutvumine ja ühistreening 1.mail. Rongi väljumine Balti jaamast 10.50 ja saabumine Paldiskisse 12.04. Lähe rajale Paldiski raudteejaamast kell 12.10. Orienteeruvaks sõiduajaks tuleb arvestada kolm ja pool tundi.
I was made for this...
Mõned pildid ka sellet ürituselt
Alguses sai klõpsitud ka paar pilti, kui keegi ennast ära tunneb ja suuremat pilti tahab siis küsi. Kuna pildid tehtud sõidu pealt ja ega seebika säriaeg eriti sätitav pole, siis seetõttu mõned pildid veidi udused tulnud.
http://www.ekstreem.ee/pildialbumid/?p= ... mai%202005
Suure pundiga sõitsin vaid esimesed 14-15 km koos. Siin minu matkajutt eilsest päevast:
http://leivo.ekstreem.ee/?ID=571&s=com
http://www.ekstreem.ee/pildialbumid/?p= ... mai%202005
Suure pundiga sõitsin vaid esimesed 14-15 km koos. Siin minu matkajutt eilsest päevast:
http://leivo.ekstreem.ee/?ID=571&s=com
Kuidas rada praegu tähistatud on, et kas leiab ka iseseisvalt tee üles? Või on äkki mingit kobedamat kaarti saada, mille järgi rada sõita. Espordi lehel küll mingi kaart ja kirjeldus, kuid see ju nii suures plaanis, et tühja algteadmiste pagasiga ei ole vist mõtet rada otsima minna.
Rattaga või rattata, selles on küsimus...
NB! Kellel võimalus ja huvi, 1.mail ja 8. mail on avatud rajaga tutvumine ning ühistreening.Viljar kirjutas:Kuidas rada praegu tähistatud on, et kas leiab ka iseseisvalt tee üles? Või on äkki mingit kobedamat kaarti saada, mille järgi rada sõita. Espordi lehel küll mingi kaart ja kirjeldus, kuid see ju nii suures plaanis, et tühja algteadmiste pagasiga ei ole vist mõtet rada otsima minna.
Rongi väljumine Balti jaamast 10.50 ja jõudmine Paldiskis 12.04.
Kell 12.10 võiks asuda rajale. Orienteeruvaks sõiduajaks peaks arvestama kolm ja pool tundi. Varuge midagi süüa-juua (Laulasmaal peatus, kaupluses).
Kellel huvi palun teada anda maraton@veloplus.ee
koos on ju võimalik kah veel rada läbida , et mitte ära eksida
Seda lugesin ka ise, kuid 1 mai on läbi ja 8 mai ei sobi mitte kuidagi kohe. Pigem on mõte võtta üks nädala sees olev õhtune aeg ja väheke nühkimist teha. 1:50000 kaart oleks parim lahendus, siis saab ka kaardiga tööd harjutada. Aga see kaart tuleks vist päris suureformaadiline. ): Peaks vist korraldajate käest otse miskit küsima...janek179 kirjutas:NB! Kellel võimalus ja huvi, 1.mail ja 8. mail on avatud rajaga tutvumine ning ühistreening.Viljar kirjutas:Kuidas rada praegu tähistatud on, et kas leiab ka iseseisvalt tee üles? Või on äkki mingit kobedamat kaarti saada, mille järgi rada sõita. Espordi lehel küll mingi kaart ja kirjeldus, kuid see ju nii suures plaanis, et tühja algteadmiste pagasiga ei ole vist mõtet rada otsima minna.
Rongi väljumine Balti jaamast 10.50 ja jõudmine Paldiskis 12.04.
Kell 12.10 võiks asuda rajale. Orienteeruvaks sõiduajaks peaks arvestama kolm ja pool tundi. Varuge midagi süüa-juua (Laulasmaal peatus, kaupluses).
Kellel huvi palun teada anda maraton@veloplus.ee
koos on ju võimalik kah veel rada läbida , et mitte ära eksida
Rattaga või rattata, selles on küsimus...
Lohutuseks neile,kes mingil põhjusel ei jõudnud tempot hoida või vedas tehnika alt:Sellise TREENINGKIIRUSEGA nagu oli pühapäeval,oleks eelmisel aastal kindlalt võistlusel esisajas olnud!
To Uwe ja hübriidrattaga sõitjale:
Vedasin teid ilmaasjata 1,5 km. enne finishit turbarajale.Hiljem kuulsin,et vastavalt rahva nõudmisele on selaastal raja lõpp muudetud.
Mõned pildid ka:
http://www.pilt.ee/fussball/
To Uwe ja hübriidrattaga sõitjale:
Vedasin teid ilmaasjata 1,5 km. enne finishit turbarajale.Hiljem kuulsin,et vastavalt rahva nõudmisele on selaastal raja lõpp muudetud.
Mõned pildid ka:
http://www.pilt.ee/fussball/
millise rahva?. See lõpu jupp oli just maasikas. Mis toimub ma ei saa aru. Ketsimehed käisid Veloplussis nutmas või? Ostame siis kõik juba ilma esiamordita hübriidid ja ärme enam teeskle, et sõidame maastikurattavõistlusi, veel vähem mägiratta omi.seattoledo kirjutas: kuulsin,et vastavalt rahva nõudmisele on selaastal raja lõpp muudetud.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
jälle vana jutt. ühele kerge, teisele raske.Andrus K kirjutas:millise rahva?. See lõpu jupp oli just maasikas. Mis toimub ma ei saa aru. Ketsimehed käisid Veloplussis nutmas või? Ostame siis kõik juba ilma esiamordita hübriidid ja ärme enam teeskle, et sõidame maastikurattavõistlusi, veel vähem mägiratta omi.
nagu mullugi, on ka matkasõit. matkasõitja maksab ka korraldajale raha ja ei soovi viimased paar km kui teadvus juba niigi hägune veel seal su maasikapõllul piinelda. see on korraldaja otsus, et matkasõitjale on sama rada kui põhisõitjale. kui soovid sel sõidul väljakutset, võta eesmärgiks sõita see sõit jalga maha panemata, tagurpidi, kiiremini kui võitja, vaid eest suure rauaga vms.
-
- Rattur
- Postitusi: 399
- Liitunud: 07. 11. 2003. 23:14
Alustan hooaega NISSAN soiduga.
Kilomeetreid on vändatud piisavalt, eks saan paar korda prooviida mägi velot enne maratoni.
Usun et korraldajad pingutavat ja tuleb hea soit. Väga positiivne raja pikkuse lisamine (isiklik arvamus).
Ilusa ilma puhul teen enne mind finississe joudnutele olle.
Konkurendid värisege
Lasse, olita ketti
Kilomeetreid on vändatud piisavalt, eks saan paar korda prooviida mägi velot enne maratoni.
Usun et korraldajad pingutavat ja tuleb hea soit. Väga positiivne raja pikkuse lisamine (isiklik arvamus).
Ilusa ilma puhul teen enne mind finississe joudnutele olle.
Konkurendid värisege
Lasse, olita ketti
Grisha
Nissan maratoni pikendamine 72 km-ni tähendab vähemalt minu jaoks seda, et tähtis on sõidu ajal sööki manustada, et mitte nälga jääda. Rada läbides läks kõht vaatamata 2 müslibatooni (tavalised, "poe" omad a 5 kr) söömisele enne lõppu siledal maal tühjaks ja läks veidi raskeks.
Raja lõpuosas tehtud muudatus ei seisne siiski selles, et Harku metsas sõidetaks vaid kruusateed mööda. Enamus eelmisel aastal olnud singlist on sees, ära on jäetud vaid kõige pehmem mööda kraaviserva kulgenud lõik päris lõpu eel.
OT: Kuna olen väheagressivne harrastaja ja tahan sõitu nautida, mitte kõrist tulevaid kõõkse taluda , siis vist loobun sel aastal geelide manustamisest või soovitab keegi midagi mahedamat...seni olen Maximi ja Extrani kasutanud ja oi-oi kui halb hakkas nt Haanja 100-l.
Raja lõpuosas tehtud muudatus ei seisne siiski selles, et Harku metsas sõidetaks vaid kruusateed mööda. Enamus eelmisel aastal olnud singlist on sees, ära on jäetud vaid kõige pehmem mööda kraaviserva kulgenud lõik päris lõpu eel.
OT: Kuna olen väheagressivne harrastaja ja tahan sõitu nautida, mitte kõrist tulevaid kõõkse taluda , siis vist loobun sel aastal geelide manustamisest või soovitab keegi midagi mahedamat...seni olen Maximi ja Extrani kasutanud ja oi-oi kui halb hakkas nt Haanja 100-l.
OT jah - minul pole need maximi geelid kõrist alla läinud. Proovisin seda uut Enerviti geeli? ( väiksem tuub) ja oli palju sobivam. Aga see on personaalne.Suusataja kirjutas: OT: Kuna olen väheagressivne harrastaja ja tahan sõitu nautida, mitte kõrist tulevaid kõõkse taluda , siis vist loobun sel aastal geelide manustamisest või soovitab keegi midagi mahedamat...seni olen Maximi ja Extrani kasutanud ja oi-oi kui halb hakkas nt Haanja 100-l.
Kadedaks teeb jutt, aga igat nädalavahetust ei saa ka rattaseljas veeta, muidu naine saab väga kurjaks ja määrib sadula meega kokku ...
nissan maraton
tere! lugu järgmine et kuna mulgis loobus vasak põlv minuga koostööd tegemast ei kavatse ma nissan maratonil startida, samas olen registreerunud. kui keegi on regamisega viimase hetke peale jäänud ja tahab nats kokku hoida pakun võimalust ymberregistreerida( juhendis on kirjas et see maksab 100 eeku) ma kyll ei tea kui keeruline see protseduur iseenesest on aga kui keegi tahab 100 eek-i eest startida võib yhendust võtta.
Noo? Kas finishit ei jõudnudki vaatama Igatahes Tarmo sujuv sõit võis olla tingitud püsti pedaalimisest. Isumiseks vajalik sadul oli miskipärast taskus....Oliver kirjutas:Kuidas läks, kes võitis? Vaatasin poole pealt sõitu kõrvalt ja hakkas silma, et Tarmo sõitis kuidagi sujuvalt ja pingevabalt, kui teised samas grupis rappisid ja pingutasid. Kas märk lihtsalt heast vormist või on oodata mõne salarelva paljastamist?
Sai siis sõitu vaatamas käidud ja mõned klõpsud tehtud.
http://www.hot.ee/morrok/
http://www.hot.ee/morrok/
Ebameeldivalt üllatas täiesti turvamata! Harku-Laagri mnt. ületamine enne Harku mõisa parki. Vahetult enne seda oli kiire allatuule-külatee ja pöörded üles tiritud, aga nähtavus peateele väljasõiduks väga minimaalne.
Samas Keila mnt. ületamise turvamees oli isegi liiga (kui nii sobib öelda) agar.
Aga muidu oli möödunudaastasest kriitikast rajatähistuse osas korraldajate poolt omad järeldused tehtud, vaid Keila-Joa pargis oli natuke meeldetuletamist vaja.
Samas Keila mnt. ületamise turvamees oli isegi liiga (kui nii sobib öelda) agar.
Aga muidu oli möödunudaastasest kriitikast rajatähistuse osas korraldajate poolt omad järeldused tehtud, vaid Keila-Joa pargis oli natuke meeldetuletamist vaja.
Kuldar kirjutas:
[quote="Kuldar"]Ebameeldivalt üllatas täiesti turvamata! Harku-Laagri mnt. ületamine enne Harku mõisa parki.
Märkasin ka ise seda kohta.Esimene mõtte mis peast läbi jooksis oli"K..rt,nüüd olen nii viimaseks jäänud,et turvajad on jõudnud koju minna".Finishisse jõudes oli aga rõõm suur kui avastasin ,et olin kihutanud pjedestaali 56 ndale astmele
Igati rahul,kõigega!Täielikust õnnest oli puudu vast see,et Kalahari ei tulnud loosiga
[quote="Kuldar"]Ebameeldivalt üllatas täiesti turvamata! Harku-Laagri mnt. ületamine enne Harku mõisa parki.
Märkasin ka ise seda kohta.Esimene mõtte mis peast läbi jooksis oli"K..rt,nüüd olen nii viimaseks jäänud,et turvajad on jõudnud koju minna".Finishisse jõudes oli aga rõõm suur kui avastasin ,et olin kihutanud pjedestaali 56 ndale astmele
Igati rahul,kõigega!Täielikust õnnest oli puudu vast see,et Kalahari ei tulnud loosiga
Viimati muutis margus v, 23. 05. 2005. 18:32, muudetud 1 kord.
Igati meeldiv sõit oli. Algus oli paljudele sisekummidega ratturitele õudusunenägu. Muidu rada igati hea, vahelduv - asfalti, kruusa, liiva, juurikaid, singleid.
Rajamärgistus oli ok. Ühes kohas oleks puusse pannud, aga kohe selja taga olevad ratturid hoidsid selle õnneks ära.
Tänud korraldajatele, järgmisel aastal, kui vähegi võimalik, siis stardis.
Rajamärgistus oli ok. Ühes kohas oleks puusse pannud, aga kohe selja taga olevad ratturid hoidsid selle õnneks ära.
Tänud korraldajatele, järgmisel aastal, kui vähegi võimalik, siis stardis.
Tervitust.
Sai siis selle aasta Nissani maraton läbi kulgetud peale kõhugrippi ja üldhinnang on väga kehv ja enesetunne oli veel kehvem.
Kuni Kloogani oli kõik täitsa ok aga pärast hakkas jama peale rajatähistusega kus sai mitu korda valesti sõidetud ja sellega palju kohti kaotatud. I-le pani punkti veel see et ise ei arvestanud joogiga, 2 pudelist jäi ikka väheks kuna TP1-s pakutud jook topsis oli naeruväärselt vähe, võiks olla pudelis nagu oli näiteks eelmine aasta Rakke maratonil ja TP2-s juua ei olnud otsas oli ja tp 3-s sai mingi väikse tilga juua.
Üldhinnang oli selline et korraldajad võiks järgmine aasta arvestada sellega et juuakse ikkagi rohkem, eriti sellise ilmaga nagu eile oli ja rajatähistusele veidi tähelepanu pöörata just seal Klooga rannast Türisalu pangani selles vahemikus.
Sai siis selle aasta Nissani maraton läbi kulgetud peale kõhugrippi ja üldhinnang on väga kehv ja enesetunne oli veel kehvem.
Kuni Kloogani oli kõik täitsa ok aga pärast hakkas jama peale rajatähistusega kus sai mitu korda valesti sõidetud ja sellega palju kohti kaotatud. I-le pani punkti veel see et ise ei arvestanud joogiga, 2 pudelist jäi ikka väheks kuna TP1-s pakutud jook topsis oli naeruväärselt vähe, võiks olla pudelis nagu oli näiteks eelmine aasta Rakke maratonil ja TP2-s juua ei olnud otsas oli ja tp 3-s sai mingi väikse tilga juua.
Üldhinnang oli selline et korraldajad võiks järgmine aasta arvestada sellega et juuakse ikkagi rohkem, eriti sellise ilmaga nagu eile oli ja rajatähistusele veidi tähelepanu pöörata just seal Klooga rannast Türisalu pangani selles vahemikus.
Viimati muutis Ants1, 23. 05. 2005. 08:36, muudetud 1 kord.
-
- Rattur
- Postitusi: 31
- Liitunud: 24. 08. 2004. 10:11
mis heast märgistusest te räägite. Ok, eelmise aastaga oli edasiminek tuntav aga minna on veel kõvasti. Ühes kohas oli suunanäitajal plagu kus oli küljes u 10 noolt. Need oleks võinud ehk ikka raja peale ära paigutada laiali. Vähemalt kolmes kohas oli valida kust minna. Kokku tuli minulgi 68km. Samas kõik kohad tundusid nagu tuttavad eelmisest aastast ja teisi võistlejaid liikus ka ikka samal trassil nii et imelik. Hakka või aeglasemalt sõitma, et ei eksiks.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Sinise Peugeotiga rattamees, kes sa laenasid mulle oma sisekummi, võta ühendust ja saad oma kummi tagasi. Sama jutt ratturi kohta, kes laenas oma sisekummi ja kaks ballooni.
Minu nr. oli 27 ja ratas punane Kona Kula Deluxe. Tänu teile õnnestus vähemalt lõpuni jõuda.
tel. 51 88 307
erik@porterracing.ee
Minu nr. oli 27 ja ratas punane Kona Kula Deluxe. Tänu teile õnnestus vähemalt lõpuni jõuda.
tel. 51 88 307
erik@porterracing.ee
Kuna stardihommik nõnda ilus, siis ei oleks kõige koledamateski prognoosides võinud ette kujutada, et me klubil seekord nii palju ebaõnne tuleb kohata.
Alguse asfaldiots sujus igati plaanide kohaselt, esimese 50-ne hulgas päris kindlasti, kuid selle üsna ebameeldiva kruusalõigu peale keerates läks esimene kumm. Õnneks tulid võistlejaterivi lõpus kaks ilma numbriteta sõitjat kelle käest pumba sain. Paari kilomeetri pärast oli veel üks me klubi liige katkise kummiga tee ääres. Kaotatu tasategemine tundus vastutuule tõttu aina lootusetumana ning kusagil Klooga-Ranna juures tundsin jälle, et sõit läheb kuidagi väga raskeks. Tänu võistlejale nr.302 sain küll uue varukummi, kuid pumpa ei paistnud enam kellegil olevat (jälle olin kõige viimane). Klubikaaslane, kes korra juba kummi vahetas ning krampidega maadles, jõudis järgi ning otsustasime katkestada. Olime juba maanteele abitransporti ootama suundumas, kui võistleja 00 raja ülevaatajana meile järgi jõudis, ning väga abivalmilt selle õnnetu kummi täis lõi.
Niimoodi me siis koos lõpuni matkasime aeg: 3:38 koht 187. Hehe, avg 158 (tavaliselt ~178)
Alguse asfaldiots sujus igati plaanide kohaselt, esimese 50-ne hulgas päris kindlasti, kuid selle üsna ebameeldiva kruusalõigu peale keerates läks esimene kumm. Õnneks tulid võistlejaterivi lõpus kaks ilma numbriteta sõitjat kelle käest pumba sain. Paari kilomeetri pärast oli veel üks me klubi liige katkise kummiga tee ääres. Kaotatu tasategemine tundus vastutuule tõttu aina lootusetumana ning kusagil Klooga-Ranna juures tundsin jälle, et sõit läheb kuidagi väga raskeks. Tänu võistlejale nr.302 sain küll uue varukummi, kuid pumpa ei paistnud enam kellegil olevat (jälle olin kõige viimane). Klubikaaslane, kes korra juba kummi vahetas ning krampidega maadles, jõudis järgi ning otsustasime katkestada. Olime juba maanteele abitransporti ootama suundumas, kui võistleja 00 raja ülevaatajana meile järgi jõudis, ning väga abivalmilt selle õnnetu kummi täis lõi.
Niimoodi me siis koos lõpuni matkasime aeg: 3:38 koht 187. Hehe, avg 158 (tavaliselt ~178)
mul hea meel et sel korral üritus õnnestus ja minu meelest isegi väga hästi. see loob kindlustunde korraldajatele.
minul rajamärgistusega probleeme polnud. vaid üks koht oli kahtlane - see kus türisalu pangalt kitsas laskumine alla läks ja kohe paremale kruusale keeras, läks varsti väike tõus paremale üles. seal tõusu lõpus kippusime pundiga vasakule mööda teed minema, aga tegelikult läks paremale. õnneks pealtvaatajad kohe karjusid ja saime kohe otsa õigele suunale keeratud. harku mõisa asfaldiületuse turvamine jäi nõrgaks - seal oli üks noormees, aga ta ei kontrollinud kahjuks olukorda.
igal juhul tänud korraldajale, et suhteliselt keerulise rajaga üritus hästi läbi viidi ning finishiala ja sealne toimuv oli ka väga hästi korraldatud. katsun ikka järgmine aasta ka kohale olla, eriti kui rada veel 10 km võrra pikendatakse
minul rajamärgistusega probleeme polnud. vaid üks koht oli kahtlane - see kus türisalu pangalt kitsas laskumine alla läks ja kohe paremale kruusale keeras, läks varsti väike tõus paremale üles. seal tõusu lõpus kippusime pundiga vasakule mööda teed minema, aga tegelikult läks paremale. õnneks pealtvaatajad kohe karjusid ja saime kohe otsa õigele suunale keeratud. harku mõisa asfaldiületuse turvamine jäi nõrgaks - seal oli üks noormees, aga ta ei kontrollinud kahjuks olukorda.
igal juhul tänud korraldajale, et suhteliselt keerulise rajaga üritus hästi läbi viidi ning finishiala ja sealne toimuv oli ka väga hästi korraldatud. katsun ikka järgmine aasta ka kohale olla, eriti kui rada veel 10 km võrra pikendatakse
Igati korda läinud üritus. Rajamärgistusega ei olnud mul kordagi probleeme, sõitsin noolte järgi ettenähtud kilomeetrid ilusti täis, aga no ma olen aeglane ka ju
Harku Mõisa asfaldi ületust pidi turvama politsei, kes mingil veidral põhjusel jõudis kohale alles siis kui esimene sada oli juba finishis. Järgmine aasta kindlasti jälle
Harku Mõisa asfaldi ületust pidi turvama politsei, kes mingil veidral põhjusel jõudis kohale alles siis kui esimene sada oli juba finishis. Järgmine aasta kindlasti jälle
üritus oli hea ja rada kah. koht ja tulemus ise väga head ei olnud, kuigi jah selle ajaga sai ka kaks korda kummi vahetatud , esimene kord juba 9-ndal km. siin kohal tänaks siis nr.153 tänu kelle abivalmidusele 58km sai uue kummi ja ei pidanudki katkestajate nimekirjast oma nime lugema
järgmine aasta kindlasti stardis
järgmine aasta kindlasti stardis
Ka sai siis maraton ilusti läbitud juba teist korda
Imestasin kui palju rattaid juba esimestel kilomeetritel tee äärde jäi, Minu vana Scott pidas jällegi lõpuni vastu
Osalejaid oli nagu see aasta vähem millegipärast, kuid loodame, et selle aasta osalejate kiidusõnade abil jõuab järgmiseks aastaks starti rohkem
Tegelikult ei mõista, mix Nissan nii populaarne pole, Finish ju Tallinnas, prakitiliselt kodus enamikele, starti saab rongiga, kõlab nagu unistuste maraton Tallinlastele
Imestasin kui palju rattaid juba esimestel kilomeetritel tee äärde jäi, Minu vana Scott pidas jällegi lõpuni vastu
Osalejaid oli nagu see aasta vähem millegipärast, kuid loodame, et selle aasta osalejate kiidusõnade abil jõuab järgmiseks aastaks starti rohkem
Tegelikult ei mõista, mix Nissan nii populaarne pole, Finish ju Tallinnas, prakitiliselt kodus enamikele, starti saab rongiga, kõlab nagu unistuste maraton Tallinlastele
Ei kõla. Paras mäsu on. Rongiga minek. Pead olema rongi astudes olema sama valmis, kui starti astudes. Midagi ümber mõelda riietuse vms osas ei saa. Finish. Heal juhul oled enamvähem puhas, kehvemal juhul kuklani mudane. Lisaks sellele veel ka paras süsi. Rattaseljas läbi liikluse koju sõit teise linna otsa pole just unistustereis sel hetkel.RudiTurbo kirjutas:...kõlab nagu unistuste maraton Tallinlastele
Autoga minnes peab olema kindlasti juht kaasas, kes viib ja pärast toob jne. Autot omavale inimesele ei ole see mingi unistus
Kuna sel aastal tervis ei lubanud kahjuks minna, siis kiibitsesin niisama fini?is, mis mul sõna otseses mõttes ukse ees.
Eelmisel aastal rongis küll miskit erilist mäsu polnud ning liigsete riiete koti sai stardis ka ilusti ära anda.
Loodetavasti korraldajad jätkavad 2006 samas vaimus.
Eelmisel aastal rongis küll miskit erilist mäsu polnud ning liigsete riiete koti sai stardis ka ilusti ära anda.
Loodetavasti korraldajad jätkavad 2006 samas vaimus.
Spordin oma lõbuks!!!
- Uwe Riisenberg
- Rattur
- Postitusi: 43
- Liitunud: 01. 06. 2004. 09:46
rõivaste kaasavõtt, pesemisvõimalus ja autojätt fini?ipaika
veiko kirjutas: Paras mäsu on. Rongiga minek. Pead olema rongi astudes olema sama valmis, kui starti astudes. Midagi ümber mõelda riietuse vms osas ei saa.
Kasutasin ühes kaaslastega korraldajate loodud võimalust 10 krooniga toimetada seljakott stardipaigast fini?isse. Üleandmine, kohaletoimetus ja kätteandmine oli väga hästi organiseeritud. Nii et enne sõitu kinnitasin muuhulgas keha kraamiga, mida olin kotti pannud. Pearätiku, käised ja säärised panin enne starti kotti.
Ma küll ei kasutanud võimalust pesta ennast fini?ipaigas, aga kuulsin konferansjeed informeerimas pesemisvõimalusest. Et soovi korral saab sealpool puhastada veega ratast ja ennast. Koju jõudes avastasin küll, et nägu oli parajalt mullane. (Naeran.)veiko kirjutas: Finish. Heal juhul oled enamvähem puhas, kehvemal juhul kuklani mudane. Lisaks sellele veel ka paras süsi. Rattaseljas läbi liikluse koju sõit teise linna otsa pole just unistustereis sel hetkel.
See oleks nõudnud küll toimetamist ja ise roolimist, kui teist juhti poleks leidnud, aga auto oleks saanud jätta (vastuvõetavuse korral) fini?ipaika ja sealt sõita seljakott seljas rattaga raudteejaama. Et siis sõita rongiga Paldiski. (Maratoni 180-kroonine osalustasu sisaldas 16-kroonist rongipääsme tasu.)veiko kirjutas: Autoga minnes peab olema kindlasti juht kaasas, kes viib ja pärast toob jne. Autot omavale inimesele ei ole see mingi unistus
Ärge nüüd saage minust valesti aru . Kui ma oleks tahtnud sel võistlusel osaleda, oleksin leidnud omale mugava viisi seda teha (autojuht). Tahtsin lihtsalt viidata sellele, et on olemas grupp autostunud inimesi (nt. mina) kellele selline viis ei ole "unistus". Selleks peab olema tõsine tahtmine seda sõitu sõita, mitte, et "ah lähen sõidan". See on ikka paras ettevõtmine ja orgunn.