EEC Haanja VII Rattamaraton 19.06 [MTB]
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
EEC Haanja VII Rattamaraton 19.06 [MTB]
Avaks uue teema, kuna aega jäänud vaid 12 päeva.
Eile sai rada ca 60% ulatuses Elioni valgete lintidega tähistatud, täna õhtuks peaks terve rada esialgse märgistuse peale saama.
Pühapäeval 12.06 kell 12.00 Haanjas avatud raja sõit - oodatud kõik huvilised, kes Karksis vormi ei testi.
Siin postituses eelnevalt olnud jutt HRK krossisarja etapi kohta on üle viidud eraldi teemasse.
Eile sai rada ca 60% ulatuses Elioni valgete lintidega tähistatud, täna õhtuks peaks terve rada esialgse märgistuse peale saama.
Pühapäeval 12.06 kell 12.00 Haanjas avatud raja sõit - oodatud kõik huvilised, kes Karksis vormi ei testi.
Siin postituses eelnevalt olnud jutt HRK krossisarja etapi kohta on üle viidud eraldi teemasse.
Viimati muutis dr Holden, 07. 06. 2005. 11:39, kokku muudetud 2 korda .
Olen homme kindlasti "kangutamas"!
Tuleb väga valus üritus : Tsiamägi - Jaanimäe/Kurgjärve lõik ( üks füüsiliselt ja sõidutehniliselt raskemaid lõike maratonirajal).
To raino91 - juhul kui ilm on ikka vihmane või mõned päevad enne sõitu on kõvasti sadanud, pane ikka ette ka midagi toekamat, kui Speedmax.
Kui ikka esiots pidevalt alt ära tahab sõita (tehniliselt keerukatel laskumistel ja puujuurikatega kaldpindadel)pole ainuüksi tagumisest "kärnast" kasu.
P.S. Eelmisel nädalal proovisime eelpoolnimetatud Jaanimäe - Kurgjärve lõiku (sadanud oli ülepäeviti) ja Speedmaxiga oleks 50% tõusudest olnud "jooksukad".
Tuleb väga valus üritus : Tsiamägi - Jaanimäe/Kurgjärve lõik ( üks füüsiliselt ja sõidutehniliselt raskemaid lõike maratonirajal).
To raino91 - juhul kui ilm on ikka vihmane või mõned päevad enne sõitu on kõvasti sadanud, pane ikka ette ka midagi toekamat, kui Speedmax.
Kui ikka esiots pidevalt alt ära tahab sõita (tehniliselt keerukatel laskumistel ja puujuurikatega kaldpindadel)pole ainuüksi tagumisest "kärnast" kasu.
P.S. Eelmisel nädalal proovisime eelpoolnimetatud Jaanimäe - Kurgjärve lõiku (sadanud oli ülepäeviti) ja Speedmaxiga oleks 50% tõusudest olnud "jooksukad".
Sai ka eile õhtul peale tööd Haanja Maratoni esimesed 27 km läbitud. Muljed on igati positiivsed :
1. Rajatähistus (valged Elioni lindid) väga hästi nähtav ja vähemalt eile kella 19.00 - 20.30 paiku veel rüüstamata, s.t. praktiliselt võimatu eksida!
2. Rada suhteliselt kuiv, kuid esines ka lühikesi poriseid lõike. Näiteks hästi märg (porine) on 10km Lepämetsa tõus, millest õnnestus üksi nikerdades ikka ülesse saada. Kuna porise pinnase põhjuseks mäekaldal olevad allikad, siis vaevalt olukord muutub ja võistlussituatsioonis grupis sõites on see tõus 90% tõenäosusega "jooksukas", kuna peale esimest 20-30 venda on asi veelgi pehmem. Haanja 100-l oli see üks porine laskumine!
Vorstimägi (12,1km) ikka oma vanas headuses!!! Õnneks hetkel hästi sõidetav (pinnas kuiv). HRK vapper naisrattur läbis tõusu esimesed 20% ja siis läks üle kõnnile; kedagi alahindamata kaldun arvama, et see tõus on paljudele isegi mitte "jooksukas" vaid pika sammuga astumine?!
Kurikuulus Hämkoti Palomägi ( mis oli aastate eest see kurikuulus laskumine, kus paljud ennast 50km/h kiiruselt külili viskasid) on nüüd tõus! Tõus väga hästi sõidetav, lahtisi kruusakive sellel aastal pole!
P.S. Tegin endale selgeks, et mina kes ma tiksun parimatel päevadel 200 koha kandis, pean eriti raja esimesel kolmandikul säilitama "külma pead", et ikka elusalt finisisse jõuda!
1. Rajatähistus (valged Elioni lindid) väga hästi nähtav ja vähemalt eile kella 19.00 - 20.30 paiku veel rüüstamata, s.t. praktiliselt võimatu eksida!
2. Rada suhteliselt kuiv, kuid esines ka lühikesi poriseid lõike. Näiteks hästi märg (porine) on 10km Lepämetsa tõus, millest õnnestus üksi nikerdades ikka ülesse saada. Kuna porise pinnase põhjuseks mäekaldal olevad allikad, siis vaevalt olukord muutub ja võistlussituatsioonis grupis sõites on see tõus 90% tõenäosusega "jooksukas", kuna peale esimest 20-30 venda on asi veelgi pehmem. Haanja 100-l oli see üks porine laskumine!
Vorstimägi (12,1km) ikka oma vanas headuses!!! Õnneks hetkel hästi sõidetav (pinnas kuiv). HRK vapper naisrattur läbis tõusu esimesed 20% ja siis läks üle kõnnile; kedagi alahindamata kaldun arvama, et see tõus on paljudele isegi mitte "jooksukas" vaid pika sammuga astumine?!
Kurikuulus Hämkoti Palomägi ( mis oli aastate eest see kurikuulus laskumine, kus paljud ennast 50km/h kiiruselt külili viskasid) on nüüd tõus! Tõus väga hästi sõidetav, lahtisi kruusakive sellel aastal pole!
P.S. Tegin endale selgeks, et mina kes ma tiksun parimatel päevadel 200 koha kandis, pean eriti raja esimesel kolmandikul säilitama "külma pead", et ikka elusalt finisisse jõuda!
ära unusta kärna taha panemast, kuna eile oli rada paljudes kohtades märg ja öösel jälle sadas. Tõusud on kah vaja võtta kuidagi ja kui ratas tühja paneb, siis on juba kasulikum kett maha võtta, et kergem vändata. Samas on seda mägist ja mudast rada suht vähe ja enamus rajast siiski kuiv.. ...Nüüd ma jäin mõttesse, kas ongi mõtet kommida.UrmasL kirjutas:Kui üldse, siis kärn ette ja speedmax taha. Eeldusel, et põhiline eesmärk on juhitavuse säilitamine.raino91 kirjutas:kahjuks krossile tulla ei saa aga jah räägime sis kummidest mida tuleks valida kas kärn taha ja speedmax ette?? ja veel kas matkarada on ära märgitud
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....
Eilne HRK krossisarja etapp süvendas minus veelgi veendumust, et isegi semi-slickiga läheb asi keeruliseks, kui vihmased päevad jätkuvad. Kuna rajal on palju nn. "singeleid" ja heinamaa lõike, mis Haanja kõrgustikul peale vihmaseid ilmasid märjad (savine pinnas ei ima vett nii kiiresti endasse) läheb rada ilmselt juba peale esimest 50 meest "tatiseks". Isegi eile, kui umbes 10 venda oli ees sõitnud olid mõned kitsamad kohad juba raskestiläbitavad.
Tundub, et suurema mustriga kummidest tingitud kaotus kruusalõikudel on protsentuaalselt väiksem, kui poris (Speedmaxi , Fast Fredi või mõne muu semi-slickiga) kaasnev kaotus.
See millest räägin, ilmselt esimesele 50 vennale ei kehti, kellel esiteks tugevam jalg ja ka kõvema põhjaga rada.
P.S. Tuletage meelde eelmise aasta Haanja 100 rajalõike, kus siis sõitis ca. 200 meest (10-15 cm pori) ja mis nüüd toimuma hakkab, sest osad lõigud ju samad, kuid vastupidises suunas!
Ei hirmuta vaid avaldan oma arvamust.
Tundub, et suurema mustriga kummidest tingitud kaotus kruusalõikudel on protsentuaalselt väiksem, kui poris (Speedmaxi , Fast Fredi või mõne muu semi-slickiga) kaasnev kaotus.
See millest räägin, ilmselt esimesele 50 vennale ei kehti, kellel esiteks tugevam jalg ja ka kõvema põhjaga rada.
P.S. Tuletage meelde eelmise aasta Haanja 100 rajalõike, kus siis sõitis ca. 200 meest (10-15 cm pori) ja mis nüüd toimuma hakkab, sest osad lõigud ju samad, kuid vastupidises suunas!
Ei hirmuta vaid avaldan oma arvamust.
Avatud rajal käidud ja rahul Esimesed ~33km kuni Haanja-Võru mnt ületuseni olid lõbusad. Väga mõnusa ülesehitusega rada... oli raskeid lõike ja oli kergemaid lõike, kus puhata. Mõnest tõusust tuli ka ratas käekõrval üles tulla. Välla kandis kusagil peale tõkkepuud eksisin korraks ära ja jõudsin vales kohas maanteele. Teisel pool maanteed läks karmiks, enamus tõuse tulid jalgsi... ja tõuse jagus. Kurgjärvele jõudes olin täitsa küpse... sadulast maha ja sadulasse ronimine oli juba vaevaline... aga sealt edasi sai õnneks natuke puhata. Hallimäe lõik pani viimase matsu ja kruusale jõudes mõtlesin otsejoones mööda kruusa Haanjasse sõita.... aga jõudes sel teel esimeste teeviitadeni (~1km), selgus et ma ei tea kus ma olen ja et targem oleks ikka ots ringi keerata ja rada mööda lõpuni lasta.
Kohati oli rada mudane, aga mitte midagi hullu. Mõnest kohast eelistasin ratas käekõrval läbi tulla.
Kilomeetreid tuli koos seiklemistega 62 ning puhas sõiduaeg 4:00 ja avs 15.4kmh, lisaks siis veel ~15 min söömise ja puhkamise peale. Viimased ~25km olid väga vaevalised ning avs väga madal. Nii tühjaks pole ennast varem sõitnud, aga ma alles 2 kuud sõidan ja siiani pikim sõit oli 3h, sealjuures oluliselt väiksema intensiivsusega... pärast sõitu oli ikka väga hea olla
Kohati oli rada mudane, aga mitte midagi hullu. Mõnest kohast eelistasin ratas käekõrval läbi tulla.
Kilomeetreid tuli koos seiklemistega 62 ning puhas sõiduaeg 4:00 ja avs 15.4kmh, lisaks siis veel ~15 min söömise ja puhkamise peale. Viimased ~25km olid väga vaevalised ning avs väga madal. Nii tühjaks pole ennast varem sõitnud, aga ma alles 2 kuud sõidan ja siiani pikim sõit oli 3h, sealjuures oluliselt väiksema intensiivsusega... pärast sõitu oli ikka väga hea olla
tahaks ka kangesti tulla, aga... üksi minek tallinnast on ikkagi jõle kallis ainuüksi oma transpordiga (enda autoga) läheks 200.- üks ots + sõidule registreerimine + muud kulud ka: paras pankrotilaks.
ise läheks küll veel matkasõidule: vastakad arvamused on selle koha pealt. laupäeval käisin kõrves, tegin matkaraja läbi ja see oli parajalt "lumme kusta", ma küll sirgetel ei kiirustanud (vahepeal vaatlesime kaaslastega ussi ja toredat eesti loodust), aga kõik künkad alistusid ilusti, ühtegi tõusu ei pidanud isegi üles jooksma.
samas on kõrve rada mulle tuttav ja ma tean, mis ees ootab, haanja aga pidavat olema raskem-kangem ja pole seal kordagi käinud.
lisatigi veel on enne võistlust TLN->haanja ja pärast haanja->TLN tagasisõit. Iseasi oleks muidugi laupäeva õhtul kuskile turismitallu ööbima minna.
Sellest ka küsimus: kui leidub keegi tallinnast või selle ümbrusest, kel puudub transpordivõimalus aga on soov haanjas ratast sõita (pikka või lühikest, vahet ei ole) ja aitab nati transpordikulusid kärpida (mitmepeale ära jagada), siis võtaks heameelega kampa. Proovitud-testitud, autosse mahub lahedasti ära 3 ratast ja 3 inimest (te küll ei usu, et 3+3 mahub laugpära corollasse, aga testisime kõrvele sõites ära). 3 inimese puhul läheks transpordikulud nii 125-150 nägu, mis ei olekski nii paha.
ise läheks küll veel matkasõidule: vastakad arvamused on selle koha pealt. laupäeval käisin kõrves, tegin matkaraja läbi ja see oli parajalt "lumme kusta", ma küll sirgetel ei kiirustanud (vahepeal vaatlesime kaaslastega ussi ja toredat eesti loodust), aga kõik künkad alistusid ilusti, ühtegi tõusu ei pidanud isegi üles jooksma.
samas on kõrve rada mulle tuttav ja ma tean, mis ees ootab, haanja aga pidavat olema raskem-kangem ja pole seal kordagi käinud.
lisatigi veel on enne võistlust TLN->haanja ja pärast haanja->TLN tagasisõit. Iseasi oleks muidugi laupäeva õhtul kuskile turismitallu ööbima minna.
Sellest ka küsimus: kui leidub keegi tallinnast või selle ümbrusest, kel puudub transpordivõimalus aga on soov haanjas ratast sõita (pikka või lühikest, vahet ei ole) ja aitab nati transpordikulusid kärpida (mitmepeale ära jagada), siis võtaks heameelega kampa. Proovitud-testitud, autosse mahub lahedasti ära 3 ratast ja 3 inimest (te küll ei usu, et 3+3 mahub laugpära corollasse, aga testisime kõrvele sõites ära). 3 inimese puhul läheks transpordikulud nii 125-150 nägu, mis ei olekski nii paha.
Ma juba otsisin, et kes mind peale võtaks: viewtopic.php?p=63007#63007. Ma bronniks ka siis 1 kohta ära. Ise sõidan pikka sõitu ja samuti esimest korda Haanjamaal stardis. Anna palun teada, et kas bronn õnnestus või on kohad juba täis. AitähHigh-Q kirjutas:Sellest ka küsimus: kui leidub keegi tallinnast või selle ümbrusest, kel puudub transpordivõimalus aga on soov haanjas ratast sõita (pikka või lühikest, vahet ei ole) ja aitab nati transpordikulusid kärpida (mitmepeale ära jagada), siis võtaks heameelega kampa. Proovitud-testitud, autosse mahub lahedasti ära 3 ratast ja 3 inimest (te küll ei usu, et 3+3 mahub laugpära corollasse, aga testisime kõrvele sõites ära). 3 inimese puhul läheks transpordikulud nii 125-150 nägu, mis ei olekski nii paha.
Oleks mul vaid kallim ratas, küll siis sõidaks!
tore, et nii kiiresti "kohad täis said" JannoR ja sqber said kohad endale.
kui hommikul minna, siis peab vara startima, enne kaheksat tallinnast vaja startida.
saatke siis mulle privaatsõnumiga või e-mailiga highq@hot.ee (sama e-mail ka MSN, kui vaja infot, siis võtke julgelt kontakti) kontaktid.
kui hommikul minna, siis peab vara startima, enne kaheksat tallinnast vaja startida.
saatke siis mulle privaatsõnumiga või e-mailiga highq@hot.ee (sama e-mail ka MSN, kui vaja infot, siis võtke julgelt kontakti) kontaktid.
Viimati muutis High-Q, 13. 06. 2005. 13:13, muudetud 1 kord.
suure tõenäosusega olen ka just pühapäeva varahommikul liikumas haanjasse, katusel kaks rattahoidjat vabad ning autos samuti mitu kohta olemas. Sõidan ise lühikest rada, loodan alla 1,5h hakkama saada.
tagasituleku plaan hiljemalt ~15 kandis. kontakteerumiseks ott@skype.net või privaatsõnum foorumisse
tagasituleku plaan hiljemalt ~15 kandis. kontakteerumiseks ott@skype.net või privaatsõnum foorumisse
No eks ma olen vähe sõitnud kevad-suvi ja seetõttu oli rada mujaoks suhteliselt raske, eriti need teise rajapoole tõusud. Võttis jala pehmeks küll Ratta lükkamist tuli ette päris mitu korda.
Pühapäeval üritan igal juhul lõpuni tulla, ja mul tunne sees samasugune, nagu ka Aare ütles - enda rahulikuks hoidmine alguse poole tuleb raja lõpuosas kindlasti kasuks.
Ja need mudasemad kohad on nagunii, olgu siin kuiv või vihm vahepeal, looduslike allikate ja ojakeste vastu ei saa. Läbitavad on need kõik - tehnikast, oskusest ja julgusest oleneb, kuidas
Pühapäeval üritan igal juhul lõpuni tulla, ja mul tunne sees samasugune, nagu ka Aare ütles - enda rahulikuks hoidmine alguse poole tuleb raja lõpuosas kindlasti kasuks.
Ja need mudasemad kohad on nagunii, olgu siin kuiv või vihm vahepeal, looduslike allikate ja ojakeste vastu ei saa. Läbitavad on need kõik - tehnikast, oskusest ja julgusest oleneb, kuidas
ohhhooo.. no siis on tiba teine lugu.holden kirjutas:Julgen kahelda heas plaanis, siin üsna kõvad mehed on prooviks matkaraja läbi sõitnud ja aega kulus napilt üle 1,5 tunni.ottk kirjutas:Sõidan ise lühikest rada, loodan alla 1,5h hakkama saada.
Kui veel ratast tahad pesta ja suppi ka süüa, siis ikka enne kella nelja minema ei saa.
aga seda kõrgem motivatsioon on rada 1,5h lähedale läbi sõita.
Vaja ühele ratturile transporti Tallinast Haanja EEC`le ja tagasi. Kas keegi saaks mu Tallinnast koos rattaga peale võtta.
mail -> reili@tac.ee
mail -> reili@tac.ee
Käisin eile õhtul veel paari lõiku Vaskna ja Vällamäe vahel vaatamas (sõitmas) ja veendusin ,et rada muutub järjest kiiremaks. Nimelt - nädala algusest peale on olnud vihmavabad päevad/ööd ja enamus poriseid kohti on peaaegu kuivanud, kuid samas on tekkinud ohtlikud rööpad, kus väsimuse ja hooletuse korral võib külje maha panna. Lisaks veel Haanjale just mitteomased lahtise liiva lõigud (õnneks küll lühikesed jupid). Vällamäe alune eelmise aasta "nipli" koht töötab ka sellel aastal 100%!!!
P.S. Eile õhtul käis raja eri lõikudel väga tihe sagimine ja mõne talu juures isegi hõigati ergutusi !!! (Kes ütles, et maaomanikud on pahad...).
Ja need sääsed... ja nõgesed....
P.S. Eile õhtul käis raja eri lõikudel väga tihe sagimine ja mõne talu juures isegi hõigati ergutusi !!! (Kes ütles, et maaomanikud on pahad...).
Ja need sääsed... ja nõgesed....
oh
olen siis ise ka selle raja otsast lõpuni läbi sõitnud võtis aega 2 päeva esimene päev üks lõik ehk siis alguse osa mis oli tunduvalt kergem ja lihtsam kui lõpuosa ja eile sai siis ka see lõpuosa läbi sõidetud vot see oli küll väärt turnimist pole kaks aastat võistelnud vägisi tahtis sisikond välja tulla eks ratas pole ka selleks otstarbeks ehitatud ma nagu rohkem laskumisega tegelen samas laskumised olid mõnusad seegs igati tore rada.
;Kube hellaks;
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Rada on tõesti kuiv ja oluliselt kiirem,kui mõned päevad tagasi.Isegi koerad on juba kinni.Esimese 35 km jooksul ei ole küll põhjust sadulast maha ronida,edasi oleneb juba jalast.
Mingis kohas(seal kus lätlased krä??i korraldasid 2003 a)olid kohalikud rallifanaatikud tee blokeerinud ja otsisid kinnisel lõigul Lada võimete piire,õnneks see meie sõitu ei seganud.
Sai eile viimane 10 km ka ära proovitud.Mõtlesin,et tuim uhamine lõpu poole,aga ei ühti,täitsa huvitav oli.
Pean kahjuks tunnistama,et raja tundmine on veidi ohtlik,vähemalt minu jaoks.Nimelt tükib kiirus laskumistel suureks minema ja siis on õnnetused kiired tulema.Eile oli paar korda tunne et ratas läheb käest,aga läks õnneks.Kuid rada on sellegipoolest vinge.Pühap näeme.
PS.Ära kunagi räägi mobiiliga rattasõidu ajal,eriti kui kiirus on üle 30-e.Võin oma paari päeva tagusest kogemusest öelda,et osa enesekindlust,mingi osa nahka ja mobiili tehnilistest omadustest võib jääda teele. Hea et ratas terveks jäi
Mingis kohas(seal kus lätlased krä??i korraldasid 2003 a)olid kohalikud rallifanaatikud tee blokeerinud ja otsisid kinnisel lõigul Lada võimete piire,õnneks see meie sõitu ei seganud.
Sai eile viimane 10 km ka ära proovitud.Mõtlesin,et tuim uhamine lõpu poole,aga ei ühti,täitsa huvitav oli.
Pean kahjuks tunnistama,et raja tundmine on veidi ohtlik,vähemalt minu jaoks.Nimelt tükib kiirus laskumistel suureks minema ja siis on õnnetused kiired tulema.Eile oli paar korda tunne et ratas läheb käest,aga läks õnneks.Kuid rada on sellegipoolest vinge.Pühap näeme.
PS.Ära kunagi räägi mobiiliga rattasõidu ajal,eriti kui kiirus on üle 30-e.Võin oma paari päeva tagusest kogemusest öelda,et osa enesekindlust,mingi osa nahka ja mobiili tehnilistest omadustest võib jääda teele. Hea et ratas terveks jäi
Küsimus algajalt võistlejalt. Olen esimest korda elus Elioni stardis. Treeningkilomeeterid sellel aastal kogutud u. 1800. Stardinumber tagumises otsas. Eesmärgiks on koht kuskil 500-600 hulgas. Kas tasuks tund enne starti koridori seisma ja trügima minna või pole probleemi kui 5. min enne algust ratas viimases reas joonele lükata? Kas sealt tagant on võimalik Haanja rajal ettepoole sõita? Olen rahuliku meelega ja kindlasti ei hakka kellesti üle sõitma.
Kui esimesest, siis teisest ja kolmandast tõusust ilma jalga maha panemata üles saad ja kõva tempot hoiad, oled juba 1,7 km-l 500-600 sees. Samas on võimalik ka hiljem oma positsiooni parandada. Ettevaatlik tuleks olla 10nda kilomeetri kandis, sest pikk ohtik laskumine Tsirgumäelt ja kohe järgnev Vorstimägi on just need kohad, kus on palju võita või veel rohkem kaotada.marks kirjutas:Küsimus algajalt võistlejalt. Olen esimest korda elus Elioni stardis. Treeningkilomeeterid sellel aastal kogutud u. 1800. Stardinumber tagumises otsas. Eesmärgiks on koht kuskil 500-600 hulgas. Kas tasuks tund enne starti koridori seisma ja trügima minna või pole probleemi kui 5. min enne algust ratas viimases reas joonele lükata? Kas sealt tagant on võimalik Haanja rajal ettepoole sõita? Olen rahuliku meelega ja kindlasti ei hakka kellesti üle sõitma.
Edasi loksutakse grupis või hanereas ning möödumisvõimalusi palju ei ole.
Viimased 3,5 km saad juba vabalt ja täiega anda ning kohti parandada.
Oksa kummi!
To marks:
Kui oled korralikult treeninud, siis ei tohiks küll tagant grupist 500-600 sisse sõitmisega raskusi tekkida. Muidugi annad stardis palju teistele ette, kuid eks esimestel kordadel tuleb "musta tööd" teha.
Haanja rada füüsiliselt küllaltki nõudlik ja kui veel "jalga" on võid juba ainuüksi Vällamäe - Kurgjärve lõigul (ca. 30 -40 km) mitu gruppi ettepoole tõusta.
Kui oled korralikult treeninud, siis ei tohiks küll tagant grupist 500-600 sisse sõitmisega raskusi tekkida. Muidugi annad stardis palju teistele ette, kuid eks esimestel kordadel tuleb "musta tööd" teha.
Haanja rada füüsiliselt küllaltki nõudlik ja kui veel "jalga" on võid juba ainuüksi Vällamäe - Kurgjärve lõigul (ca. 30 -40 km) mitu gruppi ettepoole tõusta.
tund enne starti pole enam alates sellest aastast seisma vaja minna. Grupid on nüüd 50 pealised. Treeningkilomeetreid on sul päris uhkelt. Teoreetiliselt võiksid ka 200 sekka sõita aga kuna võistluskogemust pole siis ilmselt ei lähe õnneks. Ja ära end kohe algul suurest vaimustusest rajast ja enda petlikult heast vormist rihmaks tõmba .marks kirjutas:Treeningkilomeeterid sellel aastal kogutud u. 1800. Stardinumber tagumises otsas. Eesmärgiks on koht kuskil 500-600 hulgas. Kas tasuks tund enne starti koridori seisma ja trügima minna või pole probleemi kui 5. min enne algust ratas viimases reas joonele lükata? Kas sealt tagant on võimalik Haanja rajal ettepoole sõita? Olen rahuliku meelega ja kindlasti ei hakka kellesti üle sõitma.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
kui see algus on midagi sarnast rakkega siis kõnnivad seal juba enamus 300 kandis sest keegi suudab ikalduda ja see on ikalduseks kõigile järeltulijatele.holden kirjutas:Kui esimesest, siis teisest ja kolmandast tõusust ilma jalga maha panemata üles saad ja kõva tempot hoiad,
taga otsas on masendav tõusude võtmise tase.
Üldiselt on rada lai ja möödumisvõimalusi väga palju. Lihtslt niisama pole mõtet nügida. Rada kuiv ja heas seisus. Ettevaatust laskumistel, sest on palju tehnilisi kohti. Mõnedel laskumistel on kiirused suured ja laskumised on päris pikad.Hoidke siis silmad lahti . Veelkord ETTEVAATUST.
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....
Olen seekord Haanjas ka stardis
Endal pole selle rajaga veel kogemusi. Siinse jutu järgi võib järeldada, et rada on raske ja palju ohtlikke kohti. Ise soovin kuiva rada ja mida vähem muda seda parem (kuna pärast Kõrvet oli kodus ratta puhtaks saamisega kõvasti jamamist ).
Kuid raskused ongi ületamiseks ja loodan põnevat sõitu
Endal pole selle rajaga veel kogemusi. Siinse jutu järgi võib järeldada, et rada on raske ja palju ohtlikke kohti. Ise soovin kuiva rada ja mida vähem muda seda parem (kuna pärast Kõrvet oli kodus ratta puhtaks saamisega kõvasti jamamist ).
Kuid raskused ongi ületamiseks ja loodan põnevat sõitu
Pole sellist päeva, mis ei sobiks rattasõiduks.
müsteerium - finishikohad lähevad mul aina paremaks aga stardikoht aina taha poole ... See ei ole etteheide korraldajatele, vaid pigem viidu minu peetusele, et ma siiani päris veel aru ei saa stardiloogikast. back to the drawing board ehk juhendit lugema.gandalf kirjutas:stardikas
Edit: ilmselt on konks selles "kolme etapi klauslis" - praegu saavad minust ettepoole nii need, kes eelmisel aastal hästi sõitsid (vähemalt 1 etapi) ja ka need, kes sel aastal ühe etapi minust paremad olid. Ehk siis Elvas veidi paremat stardinumbrit oodata, elame näeme ...
Oleks mul vaid kallim ratas, küll siis sõidaks!
Stardiloogika on lihtsaimast lihtsaim, arvestatakse selle ja eelnava aasta (esimesed 3 etappi) parimat kohta ja hakatakse aga algusest numbreid jagama 1-4 saavad etapivõiduga Oras, Massa, Koidar, Kana, nr5 saab parima kohana 2 olnud Välbe j.n.e.sqber kirjutas:müsteerium - finishikohad lähevad mul aina paremaks aga stardikoht aina taha poole ... See ei ole etteheide korraldajatele, vaid pigem viidu minu peetusele, et ma siiani päris veel aru ei saa stardiloogikast. back to the drawing board ehk juhendit lugema.gandalf kirjutas:stardikas
Järelikult on seekord neid, kelle parim koht enne kõrvet oli sinust kehvem ja kes kõrvel (sorry Tallinnal) sinust parema koha said... Need on sinust eespool. Arvestada tuleb ka Haanja lätlaste invasiooni, kes mujal ei ole olnud ja kelle koht eelmisest aastast päris hea on.
Vahur@numbrid lähevad täisautomaatselt
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
Oledki oma rahva seas, kõik, kes sust eespool, on kohaga PAREM kui 217RvN kirjutas:valus stardikoht:]
sõida kui hästi tahad, ikka saad stardinumbri poole võrra sitema kui parim koht, chill
viljanid 247, tln 217 ja stardinumber 340+
vaikselt igav on iga kord stardis ennast rihmaks tõmmata, tore oleks sama kiirusega rahvaga algusest peale sõita
Vahur
Teen siis otsa lahti. Haanjas sai käidud 1. korda, üldse 2. Elioni etapp. Rada oli muidugi raske, aga see-eest huvitav. Kõik erinevad elemendid olid ilmselt olemas. Eriti lõbus oli viimased 3 km, kus sai väga hea hooga uhada. Ebameeldivamad asjad olid eriti muda, kus palju mehi mööda lasin alati. Kumm oli veidi lahja võitu (suht kulunud Fast Fred) ja kogemusi-oskusi ka veel vähe. Lenksu hoiad ühele poole, aga ratas sõidab teisele poole. Korra õnnestus ühe laskumise lõpus ka külg maha panna, aga ei midagi hullu, krambid ainult sain selle tagajärjel. Enamus tõuse olid sõidetavad, aga kõik vast siiski mitte, mulle vähemalt. Alguse poole oli selline vääga pikk heinane tõus, kust isegi kõndida oli tõsiselt raske. Korraldus oli normaalne, alguses stardikoridorid jäid vist veidi kitsaks, väga kokku pressiti seal. Ka ei leidnud esimese hooga söögikohta pärast võistlust üles, aga see on vist esimese korra viga. Rajamärgistus see-eest hea. Ilm oli ka tore, vahepeal sai mõnusat jahutavat vihma natuke.
Tõusumeetreid näitas minu spido 705
Pulss: AVG:175, MAX:195,
Kiirus: AVG: 18.4, MAX 48.6
Koht: 492
Tõusumeetreid näitas minu spido 705
Pulss: AVG:175, MAX:195,
Kiirus: AVG: 18.4, MAX 48.6
Koht: 492
well härra holdeni kurvastuseks pean mainima, et tema kahtlustustel ei olnud alust. sai ca ~1:28'ga matkarada läbi sõidetud, ning tõsi, alles paar minutit enne kella 16't minema. aga oli tunda, kuidas viimastel kilomeetreid raiudes vasaras kuklas eesmärk alla 1,5h ära finisheerida - et ma saaks seda kirja siin kirjutada praeguottk kirjutas:ohhhooo.. no siis on tiba teine lugu.holden kirjutas:Julgen kahelda heas plaanis, siin üsna kõvad mehed on prooviks matkaraja läbi sõitnud ja aega kulus napilt üle 1,5 tunni.ottk kirjutas:Sõidan ise lühikest rada, loodan alla 1,5h hakkama saada.
Kui veel ratast tahad pesta ja suppi ka süüa, siis ikka enne kella nelja minema ei saa.
aga seda kõrgem motivatsioon on rada 1,5h lähedale läbi sõita.
rada oli raske ning paar tõusu/langust ERITI sopased peale tuhandet ratturit, kuid eks seda oli oodata. mõnus värk.
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
- kalle_100%
- Rattur
- Postitusi: 158
- Liitunud: 30. 06. 2004. 13:22
tasemel korraldus
Tubli, holden, korraldus oli kiitaväärt. Mu perel õnnestus kaasa elada suurele sõidule, lastesõitudele ja näha matkasõidu starti. Üllatavalt väikese tiimiga saite kõik asjad ära korraldatud.
55km rada oli supertähistusega, teeotsadel olid lipukandjad ilusti suundanäitamas. Linte oli nii palju, et kohati oli trollibussi tunne - pane sarv linti mööda jooksma ja oledki finishis.
Mis sõitu puutub, siis tagant >1000 numbriga tulles andis ikka uhada. alles 45 km juures loobusin grupist ja siis oli laskumistel teine minek, ei mingeid pidurdajaid ja kõndijaid. Võtsin asja rahulikult, H100, treeninguna . H100-ga oli kattuvusi mu arvates suht palju (samasuunalisi).
55km rada oli supertähistusega, teeotsadel olid lipukandjad ilusti suundanäitamas. Linte oli nii palju, et kohati oli trollibussi tunne - pane sarv linti mööda jooksma ja oledki finishis.
Mis sõitu puutub, siis tagant >1000 numbriga tulles andis ikka uhada. alles 45 km juures loobusin grupist ja siis oli laskumistel teine minek, ei mingeid pidurdajaid ja kõndijaid. Võtsin asja rahulikult, H100, treeninguna . H100-ga oli kattuvusi mu arvates suht palju (samasuunalisi).
Ratas ribadeks
Haanja on kindlalt üks mu lemmik radadest. Veidike tõmbas üldist head hinnangut alla alguse pikad kruusa lõigud. Aga siiski super rada!
Singlid olid ikka magusad, heinamaa raputas neerud lahti ja tõusud võtsid kapsa ninast välja - just selline nagu üks NORMAALNE xc maratoni rada välja peab nägema. Kiitus korraldajatele
PS Supp oli ka väga hea - sõin 3 kaussi
Singlid olid ikka magusad, heinamaa raputas neerud lahti ja tõusud võtsid kapsa ninast välja - just selline nagu üks NORMAALNE xc maratoni rada välja peab nägema. Kiitus korraldajatele
PS Supp oli ka väga hea - sõin 3 kaussi