MNT kalender harrastajale

Infot ja muljeid võistluste kohta
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Vasta

Kas harrastajate MNT võistlusi võiks olla rohkem?

Jah, osaleksin rohkematel
54
50%
Jah, tore oleks
21
20%
Jah, aitaks korraldadagi
7
7%
Piisab sellestki
25
23%
 
Hääli kokku: 107

Arno
Rattur
Postitusi: 59
Liitunud: 26. 05. 2004. 17:07

MNT kalender harrastajale

Postitus Postitas Arno » 19. 07. 2005. 11:31

Selle postituse eesmärk on pisut viriseda aga ennekõike näidata üles, et eksisteerib nõudlus MNT võistluste vastu.

Tänane olukord on sisuliselt ju selline, et MNT sõite ilma litsentsita sõitjale elik harrastajale on järele jäänud kuradi vähe - Pärnu sõit, TRR, jalgrattateisip, Veteranide tuur - ongi kõik?! (vabandust kui nüüd midagi vahele jäi). Tahaks rohkem sõita!!!

Kui selliseid kodanikke on rohkem, PALUN ANDKE SIIN MÄRKU - äkki annab mõnele korraldajale julgust juurde. Vist väga naiivne lähenemine aga muud ka väga ei oska pihta hakata :(

Kui vähegi võimalik, tahaks Otepääl 13 aug sõita ja soovitavalt litsentsita. Ja Tallinna Rattarallit tahaks ka tagasi ..

Ja kui keegi soovitab, et tee litsents, siis ju ma järgmine aasta olen targem aga lisaks märkusena, et litsentsinõue just ei aita propageerida MNT sõitu.

Kasutaja avatar
veiko
Kolimisspetsialist
Postitusi: 1859
Liitunud: 21. 05. 2003. 23:17

Postitus Postitas veiko » 19. 07. 2005. 11:46

Ürituste korraldamine kipub jääma sponsorite taha. Litsentsi saamine ei ole keeruline ja selle saab pea igaüks, kes võtab perearstilt tõendi ning teeb (või juba omab) elukindlustuse lepingu. Eks see kindlustus olegi üks asi, mida korraldajad eeldavad. MNT sõidus on valusaid kukkumisi tihedamalt (kiirused suuremad).

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 19. 07. 2005. 11:47

mulle on üks korraldaja öelnud, et iga endast lugupidav võistelda sooviv rattur peaks endale litsentsi tegema....
sel aastal jäi/jääb neil korraldamata paar võistlust. ka kõige tagasihoidlikuma mnt grupisõidu eelarve on ca 40K. litsentsinõue hoiab karvajalad stardist eemal, pole neid kes osalustasudega eelarvet kosutaks.
litsents eeldab jällegi kindlustuse olemasolu, kui on litsentsidega osalejad siis pole korraldajatel pärast muret korraliku külakuhja tagajärjel tekkinud hulgaliste tervis(hoiu)probleemidega.
nokk kinni, saba lahti ja vastupidi.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Alvaro
Rattur
Postitusi: 1251
Liitunud: 11. 02. 2003. 08:39

Postitus Postitas Alvaro » 19. 07. 2005. 12:56

erikr kirjutas:litsents eeldab jällegi kindlustuse olemasolu, kui on litsentsidega osalejad siis pole korraldajatel pärast muret korraliku külakuhja tagajärjel tekkinud hulgaliste tervis(hoiu)probleemidega.
nokk kinni, saba lahti ja vastupidi.
Et siis kuidas seda mõista? Kas on olemas reaalseid näiteid sellest, et korraldajatel on EV-s tulnud tasuda kukkujate haiglaarveid, kuna neil puudus haigekassa kaart või elukindlustus?
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee

Ruve
Rattur
Postitusi: 844
Liitunud: 04. 04. 2003. 18:33

Re: MNT kalender harrastajale

Postitus Postitas Ruve » 19. 07. 2005. 14:14

Arno kirjutas:Kui selliseid kodanikke on rohkem, PALUN ANDKE SIIN MÄRKU - äkki annab mõnele korraldajale julgust juurde. Vist väga naiivne lähenemine aga muud ka väga ei oska pihta hakata :(
paneks ka käe alla (y) kui keegi korraldaks 7-10 etapilise MNT sarja kus saab ilma litsentsita sõita, siis võtan sellest osa mnt rattaga. muidugi tuleks sarjast teada anda juba sügisel (jääks tehnika varumiseks aega).

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1745
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 20. 07. 2005. 08:58

Mõne klubi (nt. Arctricu särgis sõitjate hordid) liikmeks astumine ja litsentsi (vist oli 100 kr.) ning kindlustuse (200+ kr. ERGO nt.) tegemine on kättevõtmise asi. Aga kuna see on nii lihtne, siis ei hoia see teoreetiliselt sugugi karvajalgu mnt. võistlustest eemal. Pigem on asi karvajalgade teadmatuses, kuidas litsentsi saada. Litsentsi saamise protseduur võiks sisaldada paaritunnist koolitust a la grisha loeng ja maksta seetõttu nt. 2x rohkem :idea:
Mis võistlustesse puutud, siis mina ootaksin teisipäevakute korraldamises ja trasside valikus kvalitatiivset hüpet. Ringteel toimuvad asjad nagu ei meelita.

andrus@2006.ilmselt.ka.mnt
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Kasutaja avatar
LauriA
Rattur
Postitusi: 790
Liitunud: 11. 04. 2003. 18:35

Postitus Postitas LauriA » 20. 07. 2005. 10:29

Andrus K kirjutas: Aga kuna see on nii lihtne, siis ei hoia see teoreetiliselt sugugi karvajalgu mnt. võistlustest eemal. Pigem on asi karvajalgade teadmatuses, kuidas litsentsi saada. Litsentsi saamise protseduur võiks sisaldada paaritunnist koolitust a la grisha loeng ja maksta seetõttu nt. 2x rohkem :idea:
andrus@2006.ilmselt.ka.mnt
Miks ma peaks maksma grupisõidu loengu eest, kui ma edasijõudnute kiires grupis praktiliselt on nõrga taseme tõttu ei sõida?? 4 TRR-i olen praktiliselt kõik üksi-kahekesi läbinud. Keegi võiks teha statistikat, kui palju õnnetusi põhjustavad ässa-wannabed ja kui palju minusugused (jäi su jutust mulje, et MNT võistlustele lubada ainult teatud seltskond).

Teiseks, miks peab kindlustusfirma maksma kinni kellegi kahju teisele ratturile, mitte õnnetuse põhjustaja? Äkki oleks võistlustel vigastusi vähem, kui tead, et maksad ise kahjud kinni, kui kellegi rattast üle sõidad. Igas juhendis on ju mustvalgelt öeldud, et tuleb liikluseeskirju järgida, mis peaks tähendama ka seda, et tuleb hoida võistlustel piisavat pikivahet. Ma oleks pehmelt öeldes vihane, kui mulle keegi süüdimatult selga lajatab (kui ise sõidan oma sõitu ja mingi grupp selja taha tekib nagu see aasta - praktiliselt sõitsin üksi eesotsas Otepää ristist Võru maanteel kuni otepää tõusuni; kui enda meelest puhkasin, siis puhkasid ka taga sõitjad). Ise mõnes ajutises grupis sõites püüan pigem paar meetrit vahet hoida, kui teise rattas kinni sõita. Kellel siin foorumiliikmetest rattast-kehast TRRi ajal üle sõideti (ja võib olla 20kEEK kahju tekitati)- kas pärast võistlust saate ülesõitjaga sõbralikult läbi s.t viha ei pea?

Ise ei ole muudel MNT sõitudel peale TRRi käinud sellepärast, et liiga lühikesed on nad kõik s.t 70-80 kilomeetri ringis. Stardimaks praktiliselt sama s.t 300 ringis. Nii et IMHO pigem võiks olla üks pikem low budget sõit a la Lõuna-Eesti 180 juunis (siis on kaua valge :wink: ). TP-d iga 40km tagant (võiks olla lubatud kasutada lisaks ka alternatiivseid TP-sid - bensiinijaamad jms minusuguste jaoks). :idea:
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.

Kasutaja avatar
veiko
Kolimisspetsialist
Postitusi: 1859
Liitunud: 21. 05. 2003. 23:17

Postitus Postitas veiko » 20. 07. 2005. 10:41

LauriA kirjutas:Miks ma peaks maksma grupisõidu loengu eest, kui ma edasijõudnute kiires grupis praktiliselt on nõrga taseme tõttu ei sõida??
Kas siis tagapool pundis ei tulegi grupisõidu oskused kasuks? Isegi kahekesi sõites on need oskused kasuks.

veiko ei propageeri litsentsi saamisel loengut, kuid ei saa aru ka Sinu vastuseisust sellele

Kasutaja avatar
LauriA
Rattur
Postitusi: 790
Liitunud: 11. 04. 2003. 18:35

Postitus Postitas LauriA » 20. 07. 2005. 10:56

veiko kirjutas:Kas siis tagapool pundis ei tulegi grupisõidu oskused kasuks? Isegi kahekesi sõites on need oskused kasuks.

veiko ei propageeri litsentsi saamisel loengut, kuid ei saa aru ka Sinu vastuseisust sellele
Ma vist väljendasin ennast vähe valesti jah - kui litsents on mõeldud sama eesmärgiga nagu mootorsõiduki, purjeka kapteni jne luba, siis ta võiks olla küll.

Ei poolda litsentsi siis, kui selle eesmärgiks on mõnele firmale a la Grupisõidu Koolituse OÜ kasumi teenimine.

Nii et kui TRRil hakatakse seda nõudma, siis püüaks ikka ära teha.

Aga grupisõidu loengu ära kuulaks ikka - ehkki minu lihased ei suuda sellist kiirust aretada, et loengumaterjal maksimaalselt ära kasutada.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.

Kasutaja avatar
veiko
Kolimisspetsialist
Postitusi: 1859
Liitunud: 21. 05. 2003. 23:17

Postitus Postitas veiko » 20. 07. 2005. 11:01

LauriA kirjutas:ehkki minu lihased ei suuda sellist kiirust aretada, et loengumaterjal maksimaalselt ära kasutada.
Kas kiiruse kasvades liikluseeskiri muutub? Grupisõit on grupisõit. Olgu kiiruseks 10 või 40km/h

maxspeed
Rattur
Postitusi: 397
Liitunud: 24. 12. 2003. 09:03

Postitus Postitas maxspeed » 20. 07. 2005. 11:24

[quote="Andrus K"]Mõne klubi (nt. Arctricu särgis sõitjate hordid) liikmeks astumine ja litsentsi (vist oli 100 kr.) ning kindlustuse (200+ kr. ERGO nt.) tegemine on kättevõtmise asi.

Kas sain õigesti aru, et enne kui saab EJL litsentsi teha peab olema mõne "klubi" liige? Pool tundi tagasi tekkis endal samuti litsentsi tegemise mõte. Mnt võistlusi tavaharrastajale tõesti liiga väheks jäänud... Rääkige nüüd täpsemalt, mida ma edasi pean tegema, liigsed kulutused pole teretulnud :( Protseduuri reeglid on enamvähem selged, nüüd oleks konkreetseid näpunäiteid tarvis?

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1745
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 20. 07. 2005. 11:41

Maxspeed: "Kas sain õigesti aru, et enne kui saab EJL litsentsi teha peab olema mõne "klubi" liige?"

Vist isegi saab ilma klubita.
Karlale helistamise vaev. Litsentsiteema.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

velosipedist
Rattur
Postitusi: 156
Liitunud: 21. 07. 2003. 16:17

Postitus Postitas velosipedist » 20. 07. 2005. 13:20

Andrus K kirjutas: ning kindlustuse (200+ kr. ERGO nt.)
ergo aastane kindlustus 452 krooni minul isiklikult...

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1745
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 20. 07. 2005. 13:26

velosipedist kirjutas:
Andrus K kirjutas: ning kindlustuse (200+ kr. ERGO nt.)
ergo aastane kindlustus 452 krooni minul isiklikult...
Mina ja ra.ta oleme Pärnu mnt. 160c II k. saanud siiski 200 kopikatega teha. Ilmselt sa ütlesid seal kindlustust tehes midagi, mida poleks pidanud ütlema :P Mingi Transalpi jutuga poleks sa nii odavaltki pääsenud vist. :)
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Kasutaja avatar
veiko
Kolimisspetsialist
Postitusi: 1859
Liitunud: 21. 05. 2003. 23:17

Postitus Postitas veiko » 20. 07. 2005. 13:39

Hind sõltub sellest, kas kindlustad end 2500.- või 2 500 000.- kroonile (summad on näitlikud).

Vasta

Mine “Eesti võistlused”