Tallinna XX Rattaralli
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Tulemused
Ametlikud tulemused nüüdsest üleval nii
rattaralli enda http://www.tallinnarattaralli.ee/talli ... 'i lehel http://www.ejl.ee/protokollid2003/2003. ... rr_mnt.htm
http://www.ejl.ee/protokollid2003/2003 ... r_mtb.htm http://www.ejl.ee/protokollid2003/2003. ... tervis.htm
Tervitades,
Hanno
rattaralli enda http://www.tallinnarattaralli.ee/talli ... 'i lehel http://www.ejl.ee/protokollid2003/2003. ... rr_mnt.htm
http://www.ejl.ee/protokollid2003/2003 ... r_mtb.htm http://www.ejl.ee/protokollid2003/2003. ... tervis.htm
Tervitades,
Hanno
Panen siis kah muljed oma elu teise rattavõistluse(esimene oli 5.TRM) ja esimese maantevõistluse/grupisõidu kohta kirja. Kohale jõudsin üsna varakult ca 1,5 tundi enne starti. Number (ja haaknõelad ) käes sai siis niisama tiksutud(pilt tiksumisest - http://www.esport.ee/index_comp.php?por ... on=&nav_s= ) ja veidi sooja tehtud enne starti. Väike pabin sees, kujutasin kõige halvema variandina endale juba ette kuidas mul tuleb enamus distantsi üksi tööd teha ja loodust imetleda Meeleolu aitas tõsta teade, et õige start antakse alles peale raudteeülesõitu - sooh, vähemalt kohe maha ei jäeta Start antud, läks asi lõbusamaks - jaksasin sõita ilusti ja mingeid erilisi ohtlikke olukordi kah polnud - kuni käis esimene laks enne Vääna peale keeramist. Kukkumisest õnnestus pääseda, sest see oli ca 15-20 m enne mind, aga selleks ajaks kui maaslamajatest mööda sain oli grupp juba läind Peale seda sai sõidetud(ja ka mitmeid kordi veetud) miskis 5-6 mehelises pundis, kuni tagant tulev suurem (20-30?)punt paar kilti enne Keila mnt peale tagasi keeramist meid alla neelas. Edasi läks juba üsna igavaks kuna tempo tegemine käis üsna kaootiliselt ja mõne koha peal langes kiirus juba kuskil 30 kanti. Sai siis ise kah 3-4 korda vedamas käidud, kuid kuna enamus seltskonda eelistas töötegemise asemel niisama loksuda ja juttu puhuda polnud sellel asjal suuremat mõtet. Kõik oli hästi kuni fini?ini oli jäänud 4 km ja tagakumm tegi suss Sõitsin tühja kummiga edasi ja üritasin hambad ristis pundis püsida, kuid ei midagi - lõpetada tuli ikka "uhkes" üksinduses (30sek hiljem) . Aeg 2:08, koht 131, kesmine kiirus 36,1, HRkeskm.172, max 194(+5 ). Fini?is sain oma medali,banaani, joogi ja supi, mis oli väga hea, ilusti kätte ning kokkuvõttes jäin sõiduga väga rahule(tänud korraldajatele). Krt läks vist liiga pikale - ok, ok juba lõpetan
Ma ei tea kas sul tagavara kumm puudus või oled lihtsalt piisavalt rikas, et mitte vahetada kummi vaid koos kummiga ka uus pöid panna , sest vaevalt, et see pöid, millel veeresid, sul selle 4km jooksul vähe kannatada sai . Räägid et püüdsid pundis veel püsida, minu arvates polnud see just kõige targem tegu, kuna sa ei tea mis hetkel sul kumm pöialt maha võib joosta ja siis ratas kiilub kinni ja teised võivad peale sinu ka veel matsu pannaPeeter kirjutas: Sõitsin tühja kummiga edasi ja üritasin hambad ristis pundis püsida
Ma ei heida midagi ette, eks kõik tahavad parimat kohta saada mis hetkel võimalik, aga oleks tore kui ka teiste ohutust silmas peame Võimalik, et veeresid grupi lõpus ja kellelegi sellega ohtu ei tekitanud, aga varustuse pärast võiks ka sul natuke suurem mure olla
Viimati muutis tann, 27. 08. 2003. 13:24, muudetud 1 kord.
juatament. 5. etapil võttis veloman32 külma rahuga rattasärgi taskust peotäie haaknõelu, kui minu omad lõppesiderikr kirjutas:kunagi kui kevadisel keila sõidul neid polnud siis oli see kas newsis või espordis kus teadjad väitsid, et õigel maanteemehel on alati haaknõelad kaasasoddo kirjutas:Siis stardis polnud numbri jaoks haaknõelu! Soovitati tohtrisõidu omade käest küsida. Appikene, ma küll ei virise tavaliselt stardimaksude üle, aga sellist möödalaskmist küll ei oodanud.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
oot mis puutub velje kannatamine jooksu? Äärmisel juhul tuleb kõik uued kummid panna ja põida sirgeks ajada võis siis välja vahetada, vaevalt et jooksuga midagi juhtus..tann kirjutas:Ma ei tea kas sul tagavara kumm puudus või oled lihtsalt piisavalt rikas, et mitte vahetada kummi vaid kohe tervet jooksu , sest vaevalt, et see pöid, millel veeresid, sul selle 4km jooksul vähe kannatada sai . Räägid et püüdsid pundis veel püsida, minu arvates polnud see just kõige targem tegu, kuna sa ei tea mis hetkel sul kumm pöialt maha võib joosta ja siis ratas kiilub kinni ja teised võivad peale sinu ka veel matsu pannaPeeter kirjutas: Sõitsin tühja kummiga edasi ja üritasin hambad ristis pundis püsida
Ma ei heida midagi ette, eks kõik tahavad parimat kohta saada mis hetkel võimalik, aga oleks tore kui ka teiste ohutust silmas peame Võimalik, et veeresid grupi lõpus ja kellelegi sellega ohtu ei tekitanud, aga varustuse pärast võiks ka sul natuke suurem mure olla
No Pain No Gain
No mis ma oskan oma rumaluse õigustuseks öelda : Tagavara kumm oli olemas, aga kuna lõpuni oli jäänud nii vähe maad, polnud mul erilist isu ratta pealt maha ronida ja kummi vahetama hakata. Nüüdseks on kumm(sisemine ) vahetatud ja pöial ei ole ma kah mingeid silmaga nähtavaid vigastusi täheldanud. Veereb ilusti ja ma ei saa aru, et ta kaheksas oleks. Ma ei tea kas vigastuste puudumine on tingitud pöia eripärast (sügavam/kõrgem pöid), või siis lihtsalt beginners luck Et kindel olla käin lähiajal rattaga hooldusest läbi.tann kirjutas:Ma ei tea kas sul tagavara kumm puudus või oled lihtsalt piisavalt rikas, et mitte vahetada kummi vaid koos kummiga ka uus pöid panna , sest vaevalt, et see pöid, millel veeresid, sul selle 4km jooksul vähe kannatada sai . Räägid et püüdsid pundis veel püsida, minu arvates polnud see just kõige targem tegu, kuna sa ei tea mis hetkel sul kumm pöialt maha võib joosta ja siis ratas kiilub kinni ja teised võivad peale sinu ka veel matsu pannaPeeter kirjutas: Sõitsin tühja kummiga edasi ja üritasin hambad ristis pundis püsida
Ma ei heida midagi ette, eks kõik tahavad parimat kohta saada mis hetkel võimalik, aga oleks tore kui ka teiste ohutust silmas peame Võimalik, et veeresid grupi lõpus ja kellelegi sellega ohtu ei tekitanud, aga varustuse pärast võiks ka sul natuke suurem mure olla
Mis puutub aga teiste kaasvõistlejate ohtu seadmist, siis seda ei olnud, kuna kui tagumine rehv hakkas tühjaks jooksma(imelikku häält tegema), siis vajusin pundi lõppu, kus üritasingi püsida. Kaasvõistlejate ohtu seadmisega sai kahjuks keegi ikkagi hakkama , sest kui ma jõudsin Haabersti ringile oli seal 2-3 meest kellega koos sõitsin siruli ja ühel vanemal mehel (M60 teine koht) kulm lõhki ja nägu verine . Aga noh mis ma siin ikka seletan, loll kes vabandust ei leia
No ega ma täpselt ei teagi ju, võibolla sul ei läinud kumm pauguga katki, mõtlen seda, et äkki 'immitses' vaikselt siis polnud hullu midagi, aga kui kumm täiesti tühi on, siis hakkab ratas kandma just pöia peal ja iga väisemgi 'kõks' pöiale, jätab sinna mingi väikese täksu sisse ja kui hiljem kummi paned uuesti kummi peale ja see täke su pöia kandi peal on natuke ebaõnnestunud koha peal, siis võib see mingi ajaga väliskummi ära lõhkuda Juhul kui sul ikkagi kumm kohe täiesti tühjaks läks, siis vedas, et kumm maha ei jooksnud ja kuidas sa üldse alumiinium pöial veeredes tasakaalu suutsid hoida, kiirust oli ju üksjagu