Siit korraldajale vähe mõtlemisainetkevin kirjutas:järelikult pole veel piisavalt MTB'lik rada kui amorti nii vähe vaja on:DAlvaro kirjutas:Oskad Sa öelda miks nad nii tegid - hirmust? Nii väga kui ma ka mälu ei pinguta, siis ei leia üle kolme koha, kus amorti oleks üldse vajaKaupoR kirjutas:Veel üks tähelepanek - Eliidi osas olid üle pika aja amordiga sõitjad enamuses.
1. Laskumine suusasillale
2. Laskumine Glehni lossi nurgas
3. Viimane laskumine treppide kõrval paremal.
Kokku vast siis 100 meetrit viiest kilomeetrist? OK, mõned nõksud Glehni lossi juures oleks ka veel abiks, aga siis peaks küll kõik muu olema kõvakahvli rada
10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Tiguliikur
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Ma arvan, et pädeva hinnangu kas amorti läks vaja või mitte, kas rada oli MTB-lik või mitte andjateks on need mehed kes sellel rajal 7 ringi võidu sõitsid.kevin kirjutas:järelikult pole veel piisavalt MTB'lik rada kui amorti nii vähe vaja on:DAlvaro kirjutas:Oskad Sa öelda miks nad nii tegid - hirmust? Nii väga kui ma ka mälu ei pinguta, siis ei leia üle kolme koha, kus amorti oleks üldse vajaKaupoR kirjutas:Veel üks tähelepanek - Eliidi osas olid üle pika aja amordiga sõitjad enamuses.
1. Laskumine suusasillale
2. Laskumine Glehni lossi nurgas
3. Viimane laskumine treppide kõrval paremal.
Kokku vast siis 100 meetrit viiest kilomeetrist? OK, mõned nõksud Glehni lossi juures oleks ka veel abiks, aga siis peaks küll kõik muu olema kõvakahvli rada
Ma usun, et treeningtempos või võistlustel esimese tunni elab üle ka kõva kahvliga. Hiljem muutub koordinatsioon kehvemaks ja hakkavad tekkima sõiduvead mis viivad kiiruse alla. Amort "andestab" mõned vead.
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
...nagu tuludeklaratsioonis valeandmete esitamine ja katse naisele seletada, kus hommikul koju naastes su püksid jäänud on?riho kirjutas:Amort "andestab" mõned vead...
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
ega ma ei mõelnudki midagi halvaga ning raja kohta ka ei ütle ühtegi halba sõna , oleks tahtnud isegi võistelda. Lihtsalt natuke lõõpisin
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Justjust. Maksuamet ja naine ei andesta:-)AndreK kirjutas:...nagu tuludeklaratsioonis valeandmete esitamine ja katse naisele seletada, kus hommikul koju naastes su püksid jäänud on?riho kirjutas:Amort "andestab" mõned vead...
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Üks mees, kes esikaheksas sõitis, kukkus (sõitis vastu puud) tagumiste treppide vasakpoolsel laskumisel ja katkestas. Kukkumise üks põhjustest tema enda sõnul oli kõvakahvel, mis juurikatel esiratta trajektoorilt kõrvale põrgatas. Kusjuures kõvakahvel oli rattal all olude sunnil, sest amort oli ajapuudusel jäänud Haanja mudast puhastamata/hooldamata.Alvaro kirjutas:Oskad Sa öelda miks nad nii tegid - hirmust? Nii väga kui ma ka mälu ei pinguta, siis ei leia üle kolme koha, kus amorti oleks üldse vajaKaupoR kirjutas:Veel üks tähelepanek - Eliidi osas olid üle pika aja amordiga sõitjad enamuses.
1. Laskumine suusasillale
2. Laskumine Glehni lossi nurgas
3. Viimane laskumine treppide kõrval paremal.
Kokku vast siis 100 meetrit viiest kilomeetrist? OK, mõned nõksud Glehni lossi juures oleks ka veel abiks, aga siis peaks küll kõik muu olema kõvakahvli rada
-
- Rattur
- Postitusi: 446
- Liitunud: 11. 01. 2008. 20:19
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
1. HS1, juurikate ületamine - saab ilma amordita, aga amort on väsinud peast vägagi abiks
2. peale seda puudealune lõik üle juurikate - loomulikult saab ilma, aga amort säästab käsi ja väldib sõiduvigu.
3. juba mainitud diagonaal üle suusasilla laskumise
4. juba mainitud Glehni lossi laskumine
5. üles-alla ukerdamine peale glehni laskumist
6. juurikate ületamised teeul ümber tähetorni
7. kasvuhoone ümbruse turnimisel amort vägagi abiks. vähemalt peale esimese värskuse kadumist
8. trepi kõrvalt laskudes amort asja raskemaks kindlasti ei muuda, aga laseb suurema hooga ja muretumalt alla sõita
9. sigvardi laskumisel pigem kahjuks, kui kasuks, eriti trampliinilt maanudmisel.
10. esimene laskumine tagumise trepi juurde vägagi abiks amort.
11. isegi trepist tõusul on amordist abi.
12. trepi kõrvalt alla tulles amort laseb hulga kiiremini ja pingevabamalt mäest alla sõita
13. isegi viimane singel enne ringi lõppu on amordiga mugavam sõita mõne kivi ja juurika tõttu.
Ilma amordita on hea sõita, siis kui oled värske ja kontrollid ratast. kuid väsimuse tekkides sõiduvigu ei andestata ja teatud raputavad kohad hakkavad hoogu maha pidurdama.
Kõvad võivad lihtsamatel sõitudel endale kahvli lubada, aga ....
Ei saa ka unustada ratta keskjooksu ja esiosa madalamale tulekut madalama kahvli tõttu (tavaliselt jäik kahvel toob possa madalamale). Maratonil on madalam possa kasuks, aga sellel rajal paraku mitte.
Tee trenni, aga ära mölise
2. peale seda puudealune lõik üle juurikate - loomulikult saab ilma, aga amort säästab käsi ja väldib sõiduvigu.
3. juba mainitud diagonaal üle suusasilla laskumise
4. juba mainitud Glehni lossi laskumine
5. üles-alla ukerdamine peale glehni laskumist
6. juurikate ületamised teeul ümber tähetorni
7. kasvuhoone ümbruse turnimisel amort vägagi abiks. vähemalt peale esimese värskuse kadumist
8. trepi kõrvalt laskudes amort asja raskemaks kindlasti ei muuda, aga laseb suurema hooga ja muretumalt alla sõita
9. sigvardi laskumisel pigem kahjuks, kui kasuks, eriti trampliinilt maanudmisel.
10. esimene laskumine tagumise trepi juurde vägagi abiks amort.
11. isegi trepist tõusul on amordist abi.
12. trepi kõrvalt alla tulles amort laseb hulga kiiremini ja pingevabamalt mäest alla sõita
13. isegi viimane singel enne ringi lõppu on amordiga mugavam sõita mõne kivi ja juurika tõttu.
Ilma amordita on hea sõita, siis kui oled värske ja kontrollid ratast. kuid väsimuse tekkides sõiduvigu ei andestata ja teatud raputavad kohad hakkavad hoogu maha pidurdama.
Kõvad võivad lihtsamatel sõitudel endale kahvli lubada, aga ....
Ei saa ka unustada ratta keskjooksu ja esiosa madalamale tulekut madalama kahvli tõttu (tavaliselt jäik kahvel toob possa madalamale). Maratonil on madalam possa kasuks, aga sellel rajal paraku mitte.
Tee trenni, aga ära mölise
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Kas kuskil neid minihelikopterilt tehtud pilte kah näha saaks, huvitaks mis kvaliteediga pildid sellisest tandemist tulevad.
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Sealt tuleb video. Mudelismifoorumi aerofotograafia sektsionis on Kristjan & Co tegemistest igasugu näiteid - nii tehnikast kui videost. Vaata sealt näiteks seda Bikerace teemat või Midagi uut.
Kasutatav tehnika on Kristjani enda konstrueeritud, ehitatud ja maailma mastaabis igati tegija.
Arne
Kasutatav tehnika on Kristjani enda konstrueeritud, ehitatud ja maailma mastaabis igati tegija.
Arne
-
- Rattur
- Postitusi: 446
- Liitunud: 11. 01. 2008. 20:19
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
klipp üritusest, kus kasutatud ja kopterilt tehtud kaadreid
http://www.youtube.com/watch?v=BXB4oV3RvYM
http://www.youtube.com/watch?v=BXB4oV3RvYM
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
16:9-ne pilt on 4:3-le kokku surutud?AndreK kirjutas:Väike video.
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
natuke nostalgiat on siinkohal lubatud?SL kirjutas:Seda kunagist võistlust me ise tegime. Väga lahe oli! 2001 ja 2002 kui mu mälu mind ei peta. Eesti lahtised olid. Meil oli suur soov keegi maale tuua, kes vähegi sõidab (ja vaadata, mis juhtub). Alates esimestest saime kätte Kessiakoff-i, kes oli siis mtb maailmareitingu 50-s ja pani särgi puhtalt kõigil püksi.
http://www.rmprojekt.ee/alexela/
Gravity is a Bitch