On see ikka tuulde viskamineAlvaro kirjutas: Aga ju siis igal ühel ei ole seda rahahunnikut, mida tuulse loopida.
Tallinna XX Rattaralli
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Kusjuures enamikel juhtudel on. Tihti sponsivad firmad üritusi, kuna ettevõtte juht on selle alaga seotud ja siis jagab ka vastavalt reklaamieelarvet. See kasu, mis sellest aga firmale endale tõuseb, on kordades väiksem kulutatud summast. On ka kindlasti erandeid.AndreK kirjutas: On see ikka tuulde viskamine
Ära nüüd valesti mõista, aga nt ma tean väga hästi EM Transi, aga ikka firmana tema teenuseid ei kasuta. Ma muidugi ei tea täpselt, palju nad ka nutsu visanud on rattasporti.
Täpselt õige, aga see 150.- ongi see kriitiline liigsumma, mis mind enam ei motiveeri. 100 kroonise osavõtutasu korral, tekib tahtmine minna, otsid sõpru, et odavam kohale sõita oleks jne. Praegusel juhul ei viitsi ka sõbrad minna ning sealt see nokk kinni saba lahti värk hakkabki.Alvaro kirjutas: Matemaatikat oskad? Osakaalu suudad leida? Kui osavõtumaks oleks 50, siis oleksid Sinu kulud 850. Ja see on 15% vähem kui 200 kr stardimaksuga. 15% on aga köömes soodustus. Nii et asi taandub ikkagi suhtumisele. Kui tahtmist ikka ei ole, siis ei ole.
Millised need 50 kr korralikud sõidud meil on, kus diplomeid ja politseid jagub?
Jah, mingid võistlused võivad kuskil imelikult väiksese raha eest toimuda - põhjuseks mingi sponsori poolt alla visatud vinge nuts. Aga ju siis igal ühel ei ole seda rahahunnikut, mida tuulde loopida.
UrmasL juba ennist mainis, et triatlonid on see valdkond, kus on osavõtutasud all 100 kr jäänud. Kusjuures korraldus on 120% parem, kui mingitel TEC maratonidel. Kulutused aga minu arvates tunduvalt suuremad. N: Ujumisdistantsile vetelpääste ja mootorpaat, vahetusalade ehitus (rattahoidjad jne), rattadistantsil on ka ikka politsei liiklust korrigeerimas olnud, jooksudistantsi tähistus lintidega, numbrid, keerukas ajavõtuteenus (3 ala eraldi) Nelijärvel oli kiipidega ajavõtt, diplomid, auhinnad kõigile vanuseklasside 3-le paremale, söök, spordijook, palju kohtunikke jne.
Siis tekitab ikka viha küll, et kõike seda saab ca 50-60 võistleja juures ning Tartu Maratonil, kus 2500+1500 osavõtjat on osavõtutasud 300 ja 175. Kokku ca 1 000 000 krooni + sponsorid.
Kas Tartlased isegi ametlikult pole maininud, et neil kõik neli üritust ühe eelarve sees käivad? Talvine suusamaraton on kõige kulukam ja lisaks ka üsna riskantne. Ehk siis meie maksame kaudselt worldlopeti ässade kohaletoomist kinni. Ja kui ilm ei luba siis maksame selle kah kinni.surfar kirjutas: Tartu Maratonil, kus 2500+1500 osavõtjat on osavõtutasud 300 ja 175. Kokku ca 1 000 000 krooni + sponsorid.
Aga üldiselt ei ole mul selle vastu midagi kui suusafännid üritust nautida saavad. See ei ole eriti mahavisatud raha ja keegi teine sellest ei rikastu (vist). Ma muidugi ei tea kui palju kasumit Klubi Tartu Maraton ja Proklubi aasta lõikes teenivad. Eks mõni teadjam oskab ehk arvestada....
Kõik õige. Aga triatlon ongi see kaval ala, kuhu rahalaev on suudetud meelitada. Kust täpselt, ei tea isegi, aga selliseid teenuseid nagu Sa ette lugesid, on võimatu tasuta saada ja selle köömese osavõtutasu eest seda ikka ei paku.surfar kirjutas:UrmasL juba ennist mainis, et triatlonid on see valdkond, kus on osavõtutasud all 100 kr jäänud. Kusjuures korraldus on 120% parem, kui mingitel TEC maratonidel. Kulutused aga minu arvates tunduvalt suuremad. N: Ujumisdistantsile vetelpääste ja mootorpaat, vahetusalade ehitus (rattahoidjad jne), rattadistantsil on ka ikka politsei liiklust korrigeerimas olnud, jooksudistantsi tähistus lintidega, numbrid, keerukas ajavõtuteenus (3 ala eraldi) Nelijärvel oli kiipidega ajavõtt, diplomid, auhinnad kõigile vanuseklasside 3-le paremale, söök, spordijook, palju kohtunikke jne.
Siis tekitab ikka viha küll, et kõike seda saab ca 50-60 võistleja juures ning Tartu Maratonil, kus 2500+1500 osavõtjat on osavõtutasud 300 ja 175. Kokku ca 1 000 000 krooni + sponsorid.
Tartu Maraton võib viha tekitada ja tekitabki! So what, neil on suva sellest, sest osavõtukõver pole veel kukkuma hakanud. Mina arvestan sellega, et just need muud kulud meelelahutusele jms seal Tartu kandis on iga aasta olnud kordades suuremad, kui see osavõtutasu. Ja sellest vingumisest ja kisast pole niikuinii midagi kasu. Võtan lihtsalt osa ja naudin nii palju kui suudan.
Kas sa lähed mnt või mtb'ga? Et kas pean hambad ristis sulle sappa haakima või pääsen kergeminiindrek kirjutas:aga kuna on vist edela tuul, siis saab seal pankrannikul tagant tuulega ilusti kihutada Nii et eest tuleb ära sõita juba esimeses poolesAndreK kirjutas:Kui vaadates pühapäevast ilmaprognoosi, on oodata väga karmi võistlust. Lubati rannikul kuni 18 m/s ja ilget vihmalaksakat. Nähtavasti tuleb raske sõit
mtb...ja esialgu pole veel mõtet, et sõidaks eest ära (kuna tase on liiga kõva ja mind saadaks vähemalt poole peal kätte ) Aga kui neid mehi tuleb ütleme 5-6, siis nii mitmekesi juba võiks proovidatann kirjutas:Kas sa lähed mnt või mtb'ga? Et kas pean hambad ristis sulle sappa haakima või pääsen kergemini
Aga prooviks äkki siin mingi "tiimi" kokku panna ja prooviks pulli pärast mingit äraminekut Uuriks välja mis tasmega mehed on , et kas on asjal pointi ka?indrek kirjutas:mtb...ja esialgu pole veel mõtet, et sõidaks eest ära (kuna tase on liiga kõva ja mind saadaks vähemalt poole peal kätte ) Aga kui neid mehi tuleb ütleme 5-6, siis nii mitmekesi juba võiks proovidatann kirjutas:Kas sa lähed mnt või mtb'ga? Et kas pean hambad ristis sulle sappa haakima või pääsen kergemini
Ma ise ka mtb-ga........tean, et eelmine aasta esimese tõusu peal tõmmati hing nii kinni, et vist 7 meest said eest ära ja grupis üksmeelt ei leitud, et jooksikuid taga ajada(siis olid nende hulgas Massa, Grisa jne) Massat seekord pole aga Grisa pidi kohal olema(nägin teda mingi hübriidrattaga ükspäev trennis, st et kasutab kõiki eeliseid mis jäetud on)
No kui arvatavasti on minnes vastutuul, siis on hästi hea ja väga väga raske koht rünnata kohe peale raudteed esimesel tõusul, eelmine aasta minul ntx polnud nii palju purakat, et järgi sõita jama selles, et ma võin plaanida küll, aga krt mul pole sellist jalga, mis asfaltil piisavalt vedada jõuaks, maastikul teine teema.......kui jaksan, siis üritan kui ei siis ei
MTB võitja aeg tuleb 1.56.46indrek kirjutas:tecil 150 mail....jääb vist liiga aeglaseks kurask , aga mul ongi vist rohkem seda sprinteri jalga Üldiselt oleks rahul juba sellega, kui suudaks esimeses suuremas grupis püsida...Ahjaa ja mis aega te võitjale pakute (mtb). Vanade sõitudega ei saa võrrelda, rada lühem
Ma proovisin ka kolmapäeval seda rada, tuul oli ka siis sõuke, et Keila juures oli tunne, et tule või lihtsalt rattalt maha ja hakka nutma...
Aeg u 2.39 ei kannata ka kriitikat muidugi... Eks püüab pühapäeval paremini, siis ei ole vähemalt üksi kogu sõit.
Aga võitja jah nähtavasti 2 tunni piirimaile.
Aeg u 2.39 ei kannata ka kriitikat muidugi... Eks püüab pühapäeval paremini, siis ei ole vähemalt üksi kogu sõit.
Aga võitja jah nähtavasti 2 tunni piirimaile.
Kui me üleeile Raineriga st olime peapundist maha jäänd rada läbi tegime, oli keskmine kiirus miski 30 Muidugi tuul oli ka jõhkralt vastu ja mul olid mõnusad porikummid all. Kõige rohkem kardan seda Tabasalu laskumist, sest selles kohas õnnestuks mul maha jääda, kuna mäest ma ei lähe miski pärast nii kiiresti alla
No Pain No Gain
nonii.ongi siis kätte jõudnud see kauaoodatud päev.ex vaatame mis juhtub ja kuda kellegil läheb.enivei-STARDIS kohtume
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
ja ongi läbi, 59. koht ja aeg 2:12:43,7. keskmine kiirus 35,3, max 59,9. pulss 157/178. mullusest parem. hea, et suutsin end kolmandasse (?) punti higistada ja sinna jääda, silmamunade peal oli küll see äraminek, pulss minuti vältel -2 matsu maksimumist. pärast tulid osad veel järgi. tööd tegin keila ja treppoja vahel kuid nüüd olen ka ise läbi elanud olukorra kus pundis jaksan eespool loksuda kuid päris töölooma minust eriti polnud. tänud neile kes pikalt ees rabasid. oli 1 kukkumine, enne tabasalut sõitis üks mees asfaldilt teepeenrale ja kukkus. paugutamist oli vähe. enne lõppu sai küll tabasalu mäest alla heale kohale sõidetud kuid pikapeale tekkis teisigi pingutajaid ja viimane 2-1 km tuli niipalju autosid vastu, et kõrvalt enam ette ei saanud. citymarketi foori juures tõmbasid esimesed niipalju, et läks veidi hõredamaks ja õismäe ringile läksin umbes viieteistkümnendana, sealt kuni finisikurvini sai möödutud umbes 7-8 sõitjast kuid siis tuli juba pööre ja asi oli paigas. vähemalt nii see asi tundus, eks protokollist näeb, vajadusel parandan.
supp oli hea, diplomi sain esimesel katsel. tõsiselt hea sõit ja üritus.
supp oli hea, diplomi sain esimesel katsel. tõsiselt hea sõit ja üritus.
Viimati muutis erikr, 24. 08. 2003. 19:57, muudetud 1 kord.
eks ta enamasti ole, et kui joone ja kitsa koridori vahel möödud kellestki siis nii see ka lõpuprotokolli läheb. protokolli näeme ilmselt ürituse kodulehel siis kui see sinna ilmub.Corrosion kirjutas:umm mul oli keskmine kiirus 36 ja nagu see finishi asi oli kahtlane. Ma ei arvand, et kohti arvestatakse selle kitsa läbi mineku järgi .. Ja kus protokolli näha saab?
Sõit oli hea, kahju ainult, et siis kui pikal laugel tõusul enne Keilat äraminekut üritati ja see õnnestus, keegi eriti järgi ei tahtnud minna.......peale tõusu väntasin mis kole, aga kaua sa üksi ikka loll'ga 50 hoida jaksad .....peaaegu juba sain järgi, aga kui mingi 10m veel esimesteni oli sai jõud otsa......pulss oli ka siis juba 196ni jõudnud......vaatasin üle õla ja tuli jääda järgmisi ootama .......järgmiseks aastaks püüan siis natuke rohkem treenida, et see 10m ka tasa jaksaks sõita ...........lõpu poole läks juba enne Tabasalut hulluks positsioonivõitluseks.......tänu sellele pandi ka seal Kakumäe nurgal vist üks hull kobar maha........mõni realiseeris ennast natuke varem mõni hiljem.......mul läks grupifini?iga suht hästi......nii et sain kohaks esialgsetel andmetel 10
Väike kaastundeavaldus maanteemehele, kes pärast Keilat õnnetusse sattus........kuna üks tüüp mtb'ga lihtsalt talle hooga tagant otsa sõitis, mille tulemusena mnt vend üle nipli lendas.......kurb kui teistega ei arvestata
Väike kaastundeavaldus maanteemehele, kes pärast Keilat õnnetusse sattus........kuna üks tüüp mtb'ga lihtsalt talle hooga tagant otsa sõitis, mille tulemusena mnt vend üle nipli lendas.......kurb kui teistega ei arvestata
Üks võimalus tulemustest ülevaadet saada on aadressil http://sport.spin.ee ......kuna nemad aega võtsid, siis esialgsed tulemused tulevad enne nede lehele ja siis alles tallinna rattaralli kodulehele.......hetkeseisuga pole seal ka veel tulemusi, aga selline vihje siis
Mnjahh, hea et alguse lahti tegid, siis kergem edasi minna........ Jutt siis maanteedistantsist. Polnud üllatuseks, et see aasta hulka valusamalt antakse, kui eelmisel. Võitja keskmine peaks ikka hulka parem olema, tulemusi veel pole.Xavier kirjutas:Palju siin neid on, kellel õnnestus pikali panna? Mina olen üks ja see oli maanteesõidus enne Keilat mingi 2km(mitte silla peal). Päris valus oli, ikka med punktis tuli ära käia. Ja baigisõidu võitja aeg oli minu jaoks küll küllaltki kehv, või ongi varasematel aastatel ka sinnapoole aeg olnud?
Juhtuma hakkas Vääna-Posti tõusu keskel enne Vääna peale keeramist. Kuskil 2/3 peal peagrupis pandi küljed kokku ja külakuhi oligi valmis. Mina juhtusin just kukkumise keskel olema, üks vend sadas külje pealt sisse, aga püsti jäin. Sinna ei jäänud küll palju sõitjaid, kuid sellest piisas, et peagrupp lõhki lüüa. Tagumistel puudus igasugune võimalus ette välja sõita, sest tempo oli tol hetkel väääga valus. Järgmise minuti jooksul saavutasin oma elu kõrgeima pulsi maanteesõidus (minuti keskmine >95% maksmimumist), 45 km/h tõusust üles ja koos UrmasL-ga saime keeramise peal grupi kätte. Olime ka vist ainukesed, kes tagant järgi jõudsid.
Järgmine pauk oli siis see 2 km/h Keilast. Õudne. Kogu tee laiuses oli rattureid täis, jälle ca 1/3 grupist jäi sinna asfaldile. Väga eredalt jäi meelde üks asi - kummi põlemise hais. Uskumatu, kuid nii paljude rataste plokkis pidurid tekitasid sellise haisu, niikui autokumme oleks põletatud. Egas midagi, pidurid enamvähem keskele, lõdvemaks, jooks lahtikinni ja saigi kuidagi liikuma. Jaaa läks jälle lahti...........
Keila silla peal oli vihmast niii libe niikui jääl. Hoiatasin eessõitjat, et palun, nüüd rahulikult ja jääme püsti, aga ei. Uisutasime siis seal selili. Yess. Tuju oli niiii hea. Siis selgus kõige naljakam asi, Extrani kissell oli selle uisutamisega pakist uttu tõmmanud ja ujutanud minu riided ja jala. Iga tõmbega karvad tegid naks ja naks. Vat milleks karvu vaja ajada on
Muud tarka ei toimunudki, lihtsalt silm punnis lõpuni. Ei ole naljakad need harrastajate maanteesõidud.........
tere
jJanno
Olin pealtvaataja... Kuskil u Hüüru kandis oli 3 kõverate ratastega ratast. Juures ka kiirabi. Samuti kuulsin mingist matsust mis olevat toimunud Keilasse sisenemisel. Ise olin siis juba vaheajapunktis. Selline h õ r e vihmasadu tegi asfalti vist päris ebameeldivalt libedaks?Xavier kirjutas:Palju siin neid on, kellel õnnestus pikali panna?
jJanno
No aga asi oli nii olnd, et Kalev Vist'il oli jalg lahti tulnud(ta oli pundi eesotsas)(mõtlen seda enne Keilat 2km) ja ta hakkas kuidagi tuigerdama ja teised ei suutnud enam tasakaalu hoida kõrvale põigates, sest tee oli õline olnud. Ratas lihtsalt vajus alt, tundsin, et ratas läks väikse vajutamise peale blokki ja järgmine hetk juba hakkasin püsti tõusma
Maanterattal
Need matsud pakuvad mullegi huvi, et kui palju neid siis kokku oli - üks on kindel, et kui mnt ja maastiku rattad oleks koos startinud oleks kukkumisi veelgi rohkem olnud. Mina pääsesin napilt kahest kukkumisest - esimene peale Hüüru silda väikesel tõusul (hetkekiirus siis 50-55km/h) kui mulle kukuti küljelt peale, aga teeperv oli mu päästerõngaks ja teien peale Tutermaad Keila poole minnes kui kiirus oli vähemalt 55km/h, pidurdamine oli seal mõtetu, sest see oleks märjal teel kohe pikali tõmmanud, kuigi üks kukkuja tõukas mind tugevalt, õnnestus siiski püsti jääda ja valisin maas vedelevate ratturite/rataste müüri asemel kraavi ja pisikese nipli heinamaal, aga olin vist esimene kes püsti ja edasi sai, aga peagruppi enam ei püüdnud Palun asjaosalised andke teada, millest kukkumine alguse sai, et seda vältida saaks ja järgmised sõidud ohutumad oleksid. Aitäh!
Believe it or not, non-cyclists sometimes think they have something interesting to say, have an interesting hobby, or an interesting experience to relate. Still, for the sake of propriety, you must act as if you care. Feel free, as they talk, to pleasantly daydream about biking. Just smile and say, "Absolutely," from time to time.
Kukkumised
Jajah. Ma arvan, et mina nägin seda Keila silla kukkumist kõige paremini. Me olime just eest ära saanud pundil enne vahefini?it (Ojavee, Tapio Niemi ja paar meest veel), kui läksin neljandana sinna kurvi. Vihma tuli, näha ei olnud midagi. Kurvis hakkas järsku tagumine! ratas oma teed minema. Sõitsin vist oma 3 sekundit nagu söerajasõitja - tagumine jooks risti teega kuni lõpuks keerasin külje maha.
Sain püsti, vaatasin, et jooksud sirged ja siis tuli grupp! See vaatepilt ei lähe mul meelest. Oma paarkümmend meest niitis see õli seal maha. Nagu jää peal oleks mehed tulnud. Mega külakuhi! Kahjuks polnud väga aega vaatepilti nautida, sain gruppi koos Valvase ja Suunaga ning jõudsime viiekesi esimesele pundile enne Kloogarannale keeramist järgi.
Muidu kõik väga hea, aeg 1.49, koht 49. Ma passisin ka seal fini?ikoridoris, lasin mitu meest mööda, mõtlesin, et aega küll. Aga koht vist pandigi lõpus medalit kätte saades. Aga vahet pole, ega 39 või 49 eriti vahet ei ole. Mina sain küll väga nautida selle pisikese stardisumma eest.
Tervitades,
Hanno
Sain püsti, vaatasin, et jooksud sirged ja siis tuli grupp! See vaatepilt ei lähe mul meelest. Oma paarkümmend meest niitis see õli seal maha. Nagu jää peal oleks mehed tulnud. Mega külakuhi! Kahjuks polnud väga aega vaatepilti nautida, sain gruppi koos Valvase ja Suunaga ning jõudsime viiekesi esimesele pundile enne Kloogarannale keeramist järgi.
Muidu kõik väga hea, aeg 1.49, koht 49. Ma passisin ka seal fini?ikoridoris, lasin mitu meest mööda, mõtlesin, et aega küll. Aga koht vist pandigi lõpus medalit kätte saades. Aga vahet pole, ega 39 või 49 eriti vahet ei ole. Mina sain küll väga nautida selle pisikese stardisumma eest.
Tervitades,
Hanno
MTB sõitjate hulgas nii suuri kukkumisi polnud. Ühte ma nägin oma silmaga ja ma ei saa aru, sellest, et nagu teised seda pealt nähes said innustust ja andsid spiidi juurde, et vend ikka järgi ei saaks või see oli lihtsalt mingi alateadlik refleks. Enamus sõitjaid olid kogenematud grupisõidu osas-nad tõmblesid närviliselt edasi-tagasi ja peaaegu oleksid 2 venda nipli pand selle pärast.Rom kirjutas:krt...ajate jala värisema mul oma juttudega..........siit vist iga mees korra külili käis...........metsas ikka hulga ohutum...
No Pain No Gain
läbi siis see tore üritus...2:04:54, keskmine 37,1 max 66, pulss 158/19?, koht 11 (loll), ise igati rahul. Väga hea, et oli see jooksev start tehtud. Algugl erilist paugutamist vist polnudki, aga kuskil seal vääna kurvis läks suur grupp ribadeks (põhjust ei tea) ja siis loomulikult jäin ma kuhugi tahaotsa. Egas midagi, ei olnud aega seal loksuda...seega üksi järgi (miks keegi kaasa ei tulnud ei tea ). Sõitsin peaaegu pildituks, aga kätte sain. Selle grupiga saigi siis lõpuni... Matse oli jah mitmeid, kuid endal õnnestus neid alati mingil imekombel vältida. Joogipunkt oli ka muidugi naerukoht Igatahes fun'i kui palju Ahjaa arusaamatuks jäi, kus see seitsmene liidergrupp ennast eest ära vedas?
Viimati muutis indrek, 24. 08. 2003. 20:09, kokku muudetud 3 korda .
Re: Kukkumised
ja kui mtb kolmanda pundiga sai sinna jõutud siis oli asfalt juba täiesti kuivHanno kirjutas:Jajah. Ma arvan, et mina nägin seda Keila silla kukkumist kõige paremini. Me olime just eest ära saanud pundil enne vahefini?it (Ojavee, Tapio Niemi ja paar meest veel), kui läksin neljandana sinna kurvi. Vihma tuli, näha ei olnud midagi. Kurvis hakkas järsku tagumine! ratas oma teed minema. Sõitsin vist oma 3 sekundit nagu söerajasõitja - tagumine jooks risti teega kuni lõpuks keerasin külje maha.
Libe
Selle all, et näha ei olnud midagi, mõtlesin ma teed, tundus täiesti normaalne olevat, õlist ei paistnud jälgegi. Võibolla ei olnudki õli. Mis iganes see kurat seal ka oli, oli see äärmiselt libe. Aga huvitavaks tegi sõidu vähemalt
Hanno
Hanno
Pankes oma memuaarid ka siis kirja. Tegemist oli esimese maantesõiduga minu elus, ja maantearattaga olin enne tänast sõitnud täpselt 44km! Start oli üllatavalt aeglane. Ei läinud kohe laksimiseks nagu maastikusõidus tavaks. Peagrupp püsis koos kuni esimese kukkumiseni. Olin sell hetkel Alvaroga kõrvuti kui ragin käis meist u. 20-30m eespool. Mina sain napilt vasakult mööda ja Alvaro vist paremalt. Kuigi mitugi meest vajus mulle otsa, siis õnnestus läbi häda püsti jääda. Nagu Alvaro juba mainis siis kimasime peagrupile järele ja täpselt Kiia kurvis saime kätte. Aga siis oli mul ka jaks otsas. Alvaro jäi punti ja minul jäi väike vahe sisse ning läinud nad olidki. Enne Tutermaad oli minu ümber formeerunud uus u. 15 meheline grupp Opaga eesotsas. Selle pundiga sai siis edasi kimatud. Keila sild läks õnneks. Püsti kiirendades võttis küll tagaratta ringi käima kuid muud hullu ei juhtunud. Enne Keila-Joad saime mingi pundi veel kätte ja nüüd oli meid juba ~30 meest koos. See punt jäigi kuni lõpuni kokku ja sai ilmselt kõik sama aja. 2:02 midagi. Ise veeresin üle joone kusagil pundi lõpus ja koht esialgsetel andmetel 101. Lihtsalt pold seda jõudu lõpus vajutada enam. Meie pundi esimene oli Opa. Veloman oli vist kuskil 7-8. Ka clubbersi maanteguru Priidik oli samas pundis. Püksid ja särk lõhki......
Ahjaa, BIKE distantsi võitja aeg oli sama mis minul
Ahjaa, BIKE distantsi võitja aeg oli sama mis minul
Enne tabasalut pani üks sell minu kõrval põse vastu asfalti... päris kole oli vaadata. Ma olin tema taga paremal ja ta vajus vaikselt mulle peale. Hõikasin talle küll ja tõmbasin ise paremale teepeenrapeale & siis tuli asfaldis selline murdunud järsk äär ja sellepealt ta maha kukkus. Õrnalt riivas mind ka aga jäin püsti. Kas keegi talle otsa ka lajatas ei tea. Igatahes oli see kole vaatepilt.
Re: Kukkumised
erikr kirjutas:ja kui mtb kolmanda pundiga sai sinna jõutud siis oli asfalt juba täiesti kuiv
See polnud mingi asfalt seal sillal. See oli kõige tavalisem tõrv mis palavaga võib väga haakuv olla aga märjaga ülilibe.
Re: Kukkumised
Ei,ei,ei,ei,ei,ei. Olen näinud tõrva ja asfaldit, mõne sõidu veel elus teinud peale selle. Nii libedaks ei lähe ükski tõrv. Muidu poleks esimene punt pikali pannud. See oli midagi muud. Kõige tõenäolisem tavaline õli...UrmasL kirjutas:erikr kirjutas:ja kui mtb kolmanda pundiga sai sinna jõutud siis oli asfalt juba täiesti kuiv
See polnud mingi asfalt seal sillal. See oli kõige tavalisem tõrv mis palavaga võib väga haakuv olla aga märjaga ülilibe.
Üks kukkumine mõjutas ka mind. Õnneks küll külge maha ei pannud, kuid see eest tuli kett siiski maha. Peale keti tagasipanekut oli peagrupp juba kaugel ja sõit oli üsnagi rikutud. Spurtides sain ühe 5-6 liikmelise grupi kätte, mis kasvas õnneks tänu grupist mahajäänutele. (see toimus pöördel Väänale)
Sai siis selle grupiga sõidetud umbes 10 km (lõpuks hakkasid kõik isegi õiglaselt karusselli tegema), kui kuulsin, et tagaratas hakkab imelikku häält tegema.. Vaatasin siisalla ja nägin, et tagakumm oli tühi, varukummi mul ei olnud ja jäin abiautot ootama. (see toimus kuskil poole peal tagasipöördumisest Keila poole) Otsustasin mitte passima jääda ja hakkasin jalutama. Selle ajaga, mil ma abiautot ootasin, jõudsin juba peaaegu suurele maanteele jõuda. Niiet kõndimist oli küllaga . Aga teid ma nägin kõik ära.
Sai siis selle grupiga sõidetud umbes 10 km (lõpuks hakkasid kõik isegi õiglaselt karusselli tegema), kui kuulsin, et tagaratas hakkab imelikku häält tegema.. Vaatasin siisalla ja nägin, et tagakumm oli tühi, varukummi mul ei olnud ja jäin abiautot ootama. (see toimus kuskil poole peal tagasipöördumisest Keila poole) Otsustasin mitte passima jääda ja hakkasin jalutama. Selle ajaga, mil ma abiautot ootasin, jõudsin juba peaaegu suurele maanteele jõuda. Niiet kõndimist oli küllaga . Aga teid ma nägin kõik ära.
Heh, ma lubasin endale et õmblen veel need püksid ja särgi kokku sest mine tea millal jälle käna panen. Rahvarallid on kuidagi väga ohtlikuks muutunud, tundub et ei ole mõtet uusi riideid osta. Kui asi sai alguse Vist'st siis ma ei imesta. Tuntud trügija.UrmasL kirjutas: Ka clubbersi maanteguru Priidik oli samas pundis. Püksid ja särk lõhki......
Kukkusin siis kah seal 2 km enne Keilat. Teine kukkumine MNT grupisõidus 6a. jooksul. Selles mõttes on seni hästi läinud ja ei saa öelda et ohtlik asi see maantesõit. Kui kõik oskavad sõita ja ei vingerda sul ees kogu aeg siis ei juhtu midagi.
Minu arust oli ka see asfalt tavalisest libedam. Nägin et minu ees panid paar venda külje maha, põikasin veidi paremale, EI PIDURDANUD ja olin juba kindel et pääsen kuid siis ühtäkki viskas esiratta alt - nagu oleks jääle sattunud. Võib-olla tõesti oli õli, tavaline vihmamärg tõrv nii libe küll ei ole. Kõva mats oli, jupp maad lohisesin veel asfaldil + taganttulijad veel otsa. Valu pärast ei saanud tükk aega liikuma.
Ühesõnaga pärast matsu sai vaikselt lõpuni veeretud, oleks küll natuke võidu sõitnud aga teised vist ka ei viitsinud.
Muljetaks siis ka mtb poolt. Algus läks kõik päris ilusasti. Olin mingis pundis, vist oli 3. punt. Igaljuhul naiste II koht kimas ka samas pundis. Enda äpardused hakkasid pihta veepudeli kaotamisega üsna alguses. õnneks oli teine pudel veel kaasas. Mõned kilomeetrid enne Keilat tundsin kuidas tagumine ots tasapisi tantsima hakkab. Krt, kumm läks tasapisi tühjaks. Egas midagi, tuli vahetus ette võtta. Nii need pundid mööda vuhisesid. Keila ümbruses oli jah kõverate ratastega maanteemehi näha, oli näha, et on action toimunud. Tasapisi sai üksikutest vendadest mööda sõidetud. Enne Kloogarannale pöörangut jõudsin mingile pisemale pundile järgi, sain neist mööda ka. Aga sealt edasi puhus päris palju vastutuult ja ei jõudnud enam üksi kimada. Millalgi peale joogipunkti ootasin selle pundi järgi ja lõpuks sai sealt esimeste meestega ära sõidetud. Peaaegu lõpuni koos. Miski vana oma koliseva sossiga, aga laia lenksuga lasi ka vapralt seal. Ning teelt haakisid veel mõned loksujad punti. Kuskil Vääna-Jõesuu kandis märkasin hirmuga, et ka varukumm oli veidi tühjemaks läinud. Õnneks kestis siiski lõpuni, aga finisipöörangud võtsin väga aeglaselt. Esialgne lõpukoht jäi 108 ja 2:32:18. Siiski hea et lõpuni sain sõidetud.
Paar asja riivas silma ka. Kõigepealt baigimeeste grupisõit on paras dzungel küll. Seekord küll kukkumisi ise ei näinud aga ohtlike olukordi ikka tekkis. Siis stardis polnud numbri jaoks haaknõelu! Soovitati tohtrisõidu omade käest küsida. Appikene, ma küll ei virise tavaliselt stardimaksude üle, aga sellist möödalaskmist küll ei oodanud. No ja joogipunkt oli ka kuidagi nigel ja jook topsis mitte pudelis. Kuna ise ühe pudeli maha pillasin, siis ootasin seda üsnagi.
Paar asja riivas silma ka. Kõigepealt baigimeeste grupisõit on paras dzungel küll. Seekord küll kukkumisi ise ei näinud aga ohtlike olukordi ikka tekkis. Siis stardis polnud numbri jaoks haaknõelu! Soovitati tohtrisõidu omade käest küsida. Appikene, ma küll ei virise tavaliselt stardimaksude üle, aga sellist möödalaskmist küll ei oodanud. No ja joogipunkt oli ka kuidagi nigel ja jook topsis mitte pudelis. Kuna ise ühe pudeli maha pillasin, siis ootasin seda üsnagi.
Oddo
kunagi kui kevadisel keila sõidul neid polnud siis oli see kas newsis või espordis kus teadjad väitsid, et õigel maanteemehel on alati haaknõelad kaasas. kuigi sõidu korraldaja võiks oma klienti küll niipalju tunda, et see tuleb ilma haaknõelteta. baigisõitude korraldajad on meid ära hellitanudoddo kirjutas:Siis stardis polnud numbri jaoks haaknõelu! Soovitati tohtrisõidu omade käest küsida. Appikene, ma küll ei virise tavaliselt stardimaksude üle, aga sellist möödalaskmist küll ei oodanud.
sõitsin ka maanterattaga ja jäin kah esimise kukkumise taha .samuti ei jõdnud peagrupile napilt järele kuna pidin üksi rabama.natuke hiljem saabus tagant eelpool mainitud 10-15 liikmeline grupp kellega koos sai vungitud ja esimisi gruppe püütud,ka minul tõmbas sillapeal tagaratta ringi nii et tundus et jään lihtsalt libeduse pärast maha.kuni priidiku grupi kättesaamiseni sai normaalselt sõidetud aga edasi läks jubedaks loksumiseks.ainult siis kui priidik tõmbas oli asi jälle sõidu moodi..lõpus ei läinudki finishiks sõideti rahulikult lõpuni ja kuna teiste kukkumine oli mulle eeskujuks siis ei hakanud ise kah trügima (vastutulevaid autosid oli kah lõpus jube palju)sõitsin ise sinistes DE NARDI riietes ja punase kiivriga niiet mõni võibolla tunneb ära