Filter MNT karikasari - Arutelu teemal hooaeg 2013
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Re: Filter MNT karikasari - Arutelu teemal hooaeg 2013
Omad mõtted kahh kirja:
1) Veits pikem etapp 150-160 km oleks selline väljakutsuv vaheldus. Kindlasti võiks see toimuda mõnel ringidel toimuval sõidul mis lihtsustab kindlasti turvamist ja toitlustust. Hea katsetada äkki Kuusalu rajal lihtsalt paar ringi rohkem tehes.
2) Mägisem finish jättis paar aastat tagasi Munamäel hea emotsiooni. Selle koha pealt on näiteks olemas alternatiivina ka Karksi-Nuia Rattaralli mida võiks kaaluda näiteks kanditaat etapi staatust. Siinkohal mainiks Püha-Loomaia trassi igavust ilmselt seoses siledusele
3)Paari kolme päevane väike tuurikene oleks minu kalendris aukohal.
4) Fotofinish ok. Peale suppi on alati tulemus olemas olnud ja kiipidega sõidu live ülekande publik on arvatavasti väike.
5)Stardid kõikidel sõitudel auto tagant näiteks peale üht kilomeetrit neutraalset sõitu.
6)Samuti võiks väheke rohkem teavitustööd olla seoses prahi loopimise ja taarast vabanemise koha pealt.
Tervitades
Teet
1) Veits pikem etapp 150-160 km oleks selline väljakutsuv vaheldus. Kindlasti võiks see toimuda mõnel ringidel toimuval sõidul mis lihtsustab kindlasti turvamist ja toitlustust. Hea katsetada äkki Kuusalu rajal lihtsalt paar ringi rohkem tehes.
2) Mägisem finish jättis paar aastat tagasi Munamäel hea emotsiooni. Selle koha pealt on näiteks olemas alternatiivina ka Karksi-Nuia Rattaralli mida võiks kaaluda näiteks kanditaat etapi staatust. Siinkohal mainiks Püha-Loomaia trassi igavust ilmselt seoses siledusele
3)Paari kolme päevane väike tuurikene oleks minu kalendris aukohal.
4) Fotofinish ok. Peale suppi on alati tulemus olemas olnud ja kiipidega sõidu live ülekande publik on arvatavasti väike.
5)Stardid kõikidel sõitudel auto tagant näiteks peale üht kilomeetrit neutraalset sõitu.
6)Samuti võiks väheke rohkem teavitustööd olla seoses prahi loopimise ja taarast vabanemise koha pealt.
Tervitades
Teet
Gravitatsioon teeb oma töö kiirelt ja korralikult!
Re: Filter MNT karikasari - Arutelu teemal hooaeg 2013
Karksi-Nuia võiks sisse tuua Võimalik ka siis mäe finish korraldada.alkonoom kirjutas:Omad mõtted kahh kirja:
1) Veits pikem etapp 150-160 km oleks selline väljakutsuv vaheldus. Kindlasti võiks see toimuda mõnel ringidel toimuval sõidul mis lihtsustab kindlasti turvamist ja toitlustust. Hea katsetada äkki Kuusalu rajal lihtsalt paar ringi rohkem tehes.
2) Mägisem finish jättis paar aastat tagasi Munamäel hea emotsiooni. Selle koha pealt on näiteks olemas alternatiivina ka Karksi-Nuia Rattaralli mida võiks kaaluda näiteks kanditaat etapi staatust. Siinkohal mainiks Püha-Loomaia trassi igavust ilmselt seoses siledusele
3)Paari kolme päevane väike tuurikene oleks minu kalendris aukohal.
4) Fotofinish ok. Peale suppi on alati tulemus olemas olnud ja kiipidega sõidu live ülekande publik on arvatavasti väike.
5)Stardid kõikidel sõitudel auto tagant näiteks peale üht kilomeetrit neutraalset sõitu.
6)Samuti võiks väheke rohkem teavitustööd olla seoses prahi loopimise ja taarast vabanemise koha pealt.
Tervitades
Teet
Re: Filter MNT karikasari - Arutelu teemal hooaeg 2013
Mina tooks punktide arvestuse ja autasustamise süsteemi tagasi aastast 2011???
Re: Filter MNT karikasari - Arutelu teemal hooaeg 2013
2) Mäe tipu finiš.
Muide esialgu oligi Tabasalu rada planeeritud nii, et sõidetakse mäest alla, tehakse tagasipööre kergliiklusteele ning mööda seda on mäetipufiniš. Turvakaalutlustel sai siiski eelmisel aastal sellest ideest loobutud. Eesti parimad tingimused mäetipu finiši jaoks on ilmslet jah Suure Munamäe tipus.
Muide esialgu oligi Tabasalu rada planeeritud nii, et sõidetakse mäest alla, tehakse tagasipööre kergliiklusteele ning mööda seda on mäetipufiniš. Turvakaalutlustel sai siiski eelmisel aastal sellest ideest loobutud. Eesti parimad tingimused mäetipu finiši jaoks on ilmslet jah Suure Munamäe tipus.
on veel teisigi kohti, näiteks Karksi-Nuia RR kus 2012 finiš oli mäkke! Korralik tõus millega osalejad väga rahule jäid. Ei tasu üldistada, et ainus mägi on Suur Munamägi kuhu tasuks finišeerida. Mõne euroopa riigi kontekstis on tegemist künkaga...
Re: Filter MNT karikasari - Arutelu teemal hooaeg 2013
Pole ammu siia midagi kirjutanud, ent selle eest sai huviga kogu teema läbi loetud. Tänud kõigile asjakohaste mõtete ja ideede eest.
Järgmise aasta suhtes on nüüd mõtted enam-vähem kokku saanud. Neist olulisimad on kirja pandud ka aerobike kodukale:
http://www.aerobike.ee/index.php?option ... 30&lang=et
Nagu näha, siis nii mõnigi siin foorumis välja toodud idee jõudis plaanidesse Nende hulgas ka tempojäneste idee. Seni maani on aga lahendamata, et kes need tempojänesed peaksid täpselt olema. Kas oskab keegi kedagi soovitada või tahab keegi ennast vabatahtlikuks pakkuda?
Hetkel on tempojänesed suunatud pigem tagumise otsa võistlejate tarbeks. Eesmärk oleks pundist üksikult maha jäänud võistlejad uuesti gruppidesse koguda, et nad ei jääks üksinda vastu tuult võitlema. Kiiremate võistlejate puhul on esialgu jäänud püsima uskumus, et seal formuleeruvad grupid ise.
Samuti oleks teretulnud kõik täiendavad mõtted ja ideed välja toodud uuenduste valguses.
Järgmise aasta suhtes on nüüd mõtted enam-vähem kokku saanud. Neist olulisimad on kirja pandud ka aerobike kodukale:
http://www.aerobike.ee/index.php?option ... 30&lang=et
Nagu näha, siis nii mõnigi siin foorumis välja toodud idee jõudis plaanidesse Nende hulgas ka tempojäneste idee. Seni maani on aga lahendamata, et kes need tempojänesed peaksid täpselt olema. Kas oskab keegi kedagi soovitada või tahab keegi ennast vabatahtlikuks pakkuda?
Hetkel on tempojänesed suunatud pigem tagumise otsa võistlejate tarbeks. Eesmärk oleks pundist üksikult maha jäänud võistlejad uuesti gruppidesse koguda, et nad ei jääks üksinda vastu tuult võitlema. Kiiremate võistlejate puhul on esialgu jäänud püsima uskumus, et seal formuleeruvad grupid ise.
Samuti oleks teretulnud kõik täiendavad mõtted ja ideed välja toodud uuenduste valguses.
Re: Filter MNT karikasari - Arutelu teemal hooaeg 2013
Päris lōbus: 6. etapp - kõige jõuluvanale sarnasema kostüümiga lõpetaja. Kui nominente on palju, siis vōib keeruliseks minna:)
Re: Filter MNT karikasari - Arutelu teemal hooaeg 2013
Kuivõrd sellest on kõvasti juttu olnud, siis ärgitaksin siinkohal kaasa mõtlema FIlter Maanteekarikasarja auhinnapoliitika teemal.
Nimelt valmis on saanud esialne ideeprojekt, mille alustalad oleksid järgmised:
- auhinnafond mitmekordistub - auhinnafondi koguväärtus on 7000€
- Auhinnafond suunatakse sarja koondarvestuse autasustamiseks. Etappidele jääksid järgi ainult absoluutarvestuse auhinnad ning karikad. Vanuseklassidele peale auhinnameene muud auhinda etappidel ei olekski.
- Absoluutarvestuse esikuuikule reaalsed rahalised auhinnad; sh sarja üldvõitjale 1000€.
Auhinnad on pannud välja järgmised ettevõtted:
EuroPark - auhinnaraha absoluutarvestuse kiirematele
Kõlleste kommimeistrid - auhinnaraha noorte vanuseklasside parimatele
Hawaii Express - kinkekaartid ülejäänud vanuseklasside parimatele
Stockmann - kinkekaartid naiste absoluutarvestuse kiirematele
Esialgne auhinnafondi jaotus: http://www.aerobike.ee/images/karikasar ... stuses.xls
Nimelt valmis on saanud esialne ideeprojekt, mille alustalad oleksid järgmised:
- auhinnafond mitmekordistub - auhinnafondi koguväärtus on 7000€
- Auhinnafond suunatakse sarja koondarvestuse autasustamiseks. Etappidele jääksid järgi ainult absoluutarvestuse auhinnad ning karikad. Vanuseklassidele peale auhinnameene muud auhinda etappidel ei olekski.
- Absoluutarvestuse esikuuikule reaalsed rahalised auhinnad; sh sarja üldvõitjale 1000€.
Auhinnad on pannud välja järgmised ettevõtted:
EuroPark - auhinnaraha absoluutarvestuse kiirematele
Kõlleste kommimeistrid - auhinnaraha noorte vanuseklasside parimatele
Hawaii Express - kinkekaartid ülejäänud vanuseklasside parimatele
Stockmann - kinkekaartid naiste absoluutarvestuse kiirematele
Esialgne auhinnafondi jaotus: http://www.aerobike.ee/images/karikasar ... stuses.xls
Re: Filter MNT karikasari - Arutelu teemal hooaeg 2013
tere. tahaks teada kas 16a. ratturid saavad 2013a. siis pikkadele sõitudele regada? 2012 a. peale 3 etappi keelati neil pikale minna, ma mõtlen litsensiga rattureid
Re: Filter MNT karikasari - Arutelu teemal hooaeg 2013
M16 jääb lühikesele distantsile. See ei ole mitte ACA otsus vaid EJL-i treenerite nõukogu otsus, et mitte öelda nõudmine. Kui treenerid peaksid selles küsimuses ringi mõtlema, siis pole korraldajate seisukohast mingi küsimus noori ka pikale distantsile uuesti lubada.raimo279 kirjutas:tere. tahaks teada kas 16a. ratturid saavad 2013a. siis pikkadele sõitudele regada? 2012 a. peale 3 etappi keelati neil pikale minna, ma mõtlen litsensiga rattureid
Ei tee saladust, et isiklikult pooldan lahendust, et M16 vanuseklassil oleks võimalik startida ka pikal distantsil, ent selle vanuseklassi autasustamine etappidel toimub lühikese distantsi põhjal. Säärasel juhul oleks vanuseklassi tippudel, kelle ettevalmistus on vastav, võimalik sarja koondarvestuses kaotamata end pikal distantsil proovile panna. Tagasihoidlikuma ettevalmistusega M16 ratturid saaksid aga lühikest distantsi sõita, omamata sealjuures survet liiga pikal võistlusmaal startimiseks. Niikaua kui aga EJL kalendrivõistlus oleme ning treenerite nõukogu sellele vastu on, seda teha ei saa.