1. leht 2-st

7 Otepää maraton

Postitatud: 21. 07. 2006. 21:05
Postitas velowend
kas on huvilisi kes tahaksid nädalavahetusel rada sõitma minna juhul kui märgitud on?

Postitatud: 22. 07. 2006. 09:29
Postitas metslane
selle otepäega on vist üks imelik värk.minge esporti ja saate üllatuse osaliseks või ei saa millegist enam aru.mina sain selle teise varjandi osaliseks.
tahaks ka seda rada läbi sõita enne võistlust.

Postitatud: 22. 07. 2006. 20:40
Postitas velowend
rada peaks olema märgitud ja plaan endal homme st.23.07. rajale veerema minna.12.00 Tehvandil

Postitatud: 23. 07. 2006. 10:50
Postitas Green_Day
ootan järgmist kutset! sooviks ka enne raja läbida.

Postitatud: 23. 07. 2006. 18:34
Postitas velowend
rada oli väga hästi märgitud .Tänud seltskonnale Valgast kellega koos sai rada meeldivalt läbitud

Postitatud: 23. 07. 2006. 21:45
Postitas metslane
käidud.
ära ei eksinud ja mõnda magusamat kohta(kahjuks oli neid vähe)sai mitu korda sõidetud.
rada oli kuidagi labane ja lihtne,ootasin otepäest midagi enamat.alla kahe tunni sõit.
aga loodus oli ilus ja maasikad lõhnasid.

Postitatud: 24. 07. 2006. 20:51
Postitas velowend
ühes kohas oli lausa punane maasikatest

Postitatud: 25. 07. 2006. 16:51
Postitas MiCC
velowend kirjutas:ühes kohas oli lausa punane maasikatest

..oli oli...aga ühes kohas oli vaarikaid ka 8)

Postitatud: 25. 07. 2006. 19:29
Postitas Rivo
metslane kirjutas:käidud.
rada oli kuidagi labane ja lihtne,ootasin otepäest midagi enamat.alla kahe tunni sõit.
Kogu Otepää kandi tõelisi maasikaid on sel rajal suht vähe ära kasutatud. nt. Kekkose tõus võiks täis pikkuses sees olla 8)

Postitatud: 25. 07. 2006. 20:40
Postitas velowend
Kogu Otepää kandi tõelisi maasikaid on sel rajal suht vähe ära kasutatud. nt. Kekkose tõus võiks täis pikkuses sees olla 8)[/quote]
reedel pidi vihma hakkama sadama,siis saab alles tunda kui raskeks märjaga läheb kekkosel

Postitatud: 25. 07. 2006. 21:35
Postitas Albert
Espordi kaarti uurides tundus, et isegi Vanapoisi tõusu Kääriku külje all pole sisse pandud, möödunud aastal vihastas maaomanik tobeda ratturi peale, kes ülbama hakkas ja keelas Vanaposisist ülesõidu ära, tundub, et pahameel pole siiani üle läinud või pole korraldaja viitsinud läbirääkimisi pidada :o((.
Juuni lõpus korra rada läbi sõites oli Vanakast ülesminek täiesti tore (Eesti oludes)pikk pingutus ja allasõit vahvalt kiire, samas täpsust ja pingutust nõudev.

A vihmavõimalusse ma ei usu, tuleb lihtsalt kuiv ja soe sõit.

Postitatud: 26. 07. 2006. 20:42
Postitas velowend
kunagi peab ju see vihm ka alla tulema mis selle kuumaga on aurustunud;)

Postitatud: 26. 07. 2006. 21:19
Postitas Antti
Ja siis tulevad Muhv, Kingpool ja Sammalhabe oma punase kuubikuga ka kohale. Vaata et rajal alla ei jää ja kassidest üle ei sõida. ;)

Postitatud: 27. 07. 2006. 10:23
Postitas KaupoR
Üks küss raja kohta: eelmise aasta kommentaare lugedes käis mingi nutt ja hala veetakistuse kohta. Ons sama veetakistus ka seekord sees? Kuna seal olla kivid vee sees, siis teaks selle koha peal veidi ettevaatlikum olla. Tänud. Kommenteerida võiksid rajaga tutvunud kodanikud!

Postitatud: 27. 07. 2006. 10:43
Postitas Gunnar
Kommige pigem seda, kas seal üldse mõni niiske koht on rajal? Kui isegi kaevud kuivavad, siis peab olema see kõva käsitöö, et sinna ojasse isegi muda tekitada.

Rummuni muda tahaks, kuigi kuivas ja tasasel tulistamine on see aasta päris hästi välja tulnud.

veetakistus

Postitatud: 27. 07. 2006. 11:52
Postitas kollane öösärk
kuskil lõpupoole Nüpli kandis on poolkuivanud oja, vett ca 5 cm ja kivid, ilmselt seda peetakse silmas, seega selle põuaga pole problemi

Postitatud: 27. 07. 2006. 12:11
Postitas vigurivänt
Seal on ju paremal sild ka,kui kardad vette tormata.Muide vesi on seal vaevalt pöiani hetkel,aga nad kavalad võivad jälle paisutada,nagu varemgi on ette tulnud.Kuigi sel aastal pole jah vast midagi paisutada.

Postitatud: 27. 07. 2006. 14:15
Postitas Kirsa

Postitatud: 28. 07. 2006. 15:05
Postitas KaupoR
velowend kirjutas:...pidi vihma hakkama sadama,siis saab alles tunda kui raskeks märjaga läheb kekkosel
Halleluuja. Tõesti on oodata vihmasabinaid lõunaosariikidesse. Väga põnev, mulle meeldib.

Postitatud: 28. 07. 2006. 15:28
Postitas tegelane7
Eelmise aasta Rakke sarnast võistlust küll väga ei taha :roll:

Postitatud: 28. 07. 2006. 15:32
Postitas Antti
Inimene unustab kõik halva ;) Poolakad lubavad mingit tilkumist 14-15 ajal, et kiiremad saavad puhta sokiga koju.

Postitatud: 28. 07. 2006. 16:26
Postitas metslane
eks võtame siis potikud kaasa.ongi vähe huvitavam.
kahju aind et ratta puhtaks pesin :D oleks võinud ju sõita puhtaks.

Postitatud: 29. 07. 2006. 03:18
Postitas Olivers
sqber kirjutas:
velowend kirjutas:...pidi vihma hakkama sadama,siis saab alles tunda kui raskeks märjaga läheb kekkosel
Halleluuja. Tõesti on oodata vihmasabinaid lõunaosariikidesse. Väga põnev, mulle meeldib.

Põhjaosariikides tuleb praegu ikka päris korralik sabin maha!

Peab lootma et lõunas on sama seis! :wink:

Postitatud: 29. 07. 2006. 05:59
Postitas KristjanS
mehed, teil ei ole vist pööningud päris korras?! :shock:

Postitatud: 29. 07. 2006. 15:14
Postitas JAN007
Algul vaatasin ka siinseid kommentaare, et hullud kes vihma ootavad, kuid pean tunnistama, et vihm tuli rajale ainult kasuks - eelmine nädalavahetus enda jaoks meeldejäetud ohukohad (liiv ja lahtised kivid) olid kadunud ja asemele tulnud üksikud libedamad kohad olid mudakummiga ilusti läbitavad.
Igatahes eneetunne oli väga hea ja sõiduga jäin rahule.

Postitatud: 29. 07. 2006. 16:10
Postitas Green_Day
...ja kui mina starti jõudsin, olid stardikoridorid juba kokku lastud :D

Tulemused 55 km

Postitatud: 29. 07. 2006. 17:45
Postitas Kirsa
Natuke negatiivseid emotsioone ka sekka.
Sattusin täna mingite hokikiivrite rünnaku alla. Vasakul ja paremal võõrad näod ja tuules lehvivad t-särgid. Igal teisel mehel oli kett täiega risti ja ainult ragises ning laskumistel pidurdati täiega.
See ajas kõige tigedamaks. Tasasel maal ja tõusudel litsutakse nii et veri ninast väljas - iga sekund on kallis. Aga laskumistel pidurdati täiega, niipea kui ratas kolisema hakkas, lükati pidurid plokki - umbes nagu ratas selle peale nüüd katki hakkaks minema :evil:
Ok ma saan aru et pole tubelessi ja elu armas jne, aga häiris et ei üritatudki, pea kuklas, raskuskese kõrgel ja käed pulksirged sõideti laskumisi :twisted:
Igatahes sinna laskumiste taha läks paarkümmend kohta (üldiselt olen oma kohaga enamvähem rahul), aga mind paneb imestama see, et mis kohapeale ma sõitma pean, kui ma ei taha enam hokikiivreid näha ja saaks endataoliste ilma elu eest kartmata rahumeelselt sõita.
Ühele kaasvõistlejale sõideti külje pealt niimoodi sisse, et pea ja jalad lendasid.
Igatahes mina ei laseks rahvast enam rajale ennem, kui on läbitud kohustuslikud trepist allasõitmise kursused ;)

Stardigrupid olid ka juhendit eirates tehtud 100 kohalised tavapärase 50 asemel. Mul ei ole vahet, võin isegi tagantpoolt startida, aga see näitab korraldajate suhtumist.

Igatahes ootame kannatamatult 2 nädala pärast toimuvat parimat elioni nimega rakke maraton. :)

Postitatud: 29. 07. 2006. 17:57
Postitas ol
Kas keegi oskaks öelda, palju raja peale tõusumeetreid kogunes? Võimalik, et ma kujutan seda endale ette, aga tundus tõusude poolest justkui raskem kui haanjas.
Laskumistel pidurdajad olid tõesti natukene nuhtluseks, kuigi seekord sattusin päris viisakate kolleegidega koos sõitma. Kõik ilusasti vabandasid kui üksteisele sõidu ajal natukene pihta läksid.
Kui nüüd kaine mõistusega seda laskumistel pidurdamist võtta, siis eks ta ülskokkuvõttes tule kasulikum, kui laskumise lõpus üle nipli käia. Isiklikult nägin vähemalt kolme kukkumist ja kõiki neid laskumistel kus lihtsalt ühel või teisel põhjusel kaotati juhitavus. Ühelt küljelt üleni mudaseid vendi paistis rajal ikka hulgim.

Postitatud: 29. 07. 2006. 18:03
Postitas KristjanS
ol kirjutas:Kas keegi oskaks öelda, palju raja peale tõusumeetreid kogunes?
700m

Postitatud: 29. 07. 2006. 18:07
Postitas Kirsa
Tõsilugu, tõusumeetreid on rohkem kui teistel elionidel - siiski vähem kui haanjas - nimelt 705m.

Ei osad laskumised olid tõesti libedad, eriti alguse poole, sellepärast ma ei hakanud ka kõrvalt mööduma. Aga ma räägin pigem nendest laskumistest, mis läksid otse ja sirgelt või siis oli väike liivane kurv, ühesõnaga pidamisprobleeme pole, lase ainult pidurid lahti ja vurista alla.
Sama lugu oli tegelikult ka kruusa ja asfaldilaskumistega - ma ei saa mis häda ajab sirgetel laskumistel pidurdama, pärast tuleb kõik see kaotatud aeg ja oma higi ja vaevaga uuesti tagasi teha.

Asi on muidugi natuke ka minu iganädalastes voorekalkäikudes (laskumistel iga kord 50-60 sees), xc võistlustest ja kui juba tahkos käid ja ellu jääd siis siin tahaks ainult alla vuristada.
See krdi merida raam on ka sigahea laskuja - asi on sigatäpselt juhitav ja väga kiire allamäge, anna ainult minna - aga no siiski - silmad punased peas, aga mööda ka ei lasta.

Postitatud: 29. 07. 2006. 19:58
Postitas Green_Day
mul näitab koguni 745 m

Postitatud: 29. 07. 2006. 20:05
Postitas KristjanS
Green_Day kirjutas:mul näitab koguni 745 m
sa võtsid kahekümne viiendal kilomeetril olevat tõusu kaks korda?

Postitatud: 29. 07. 2006. 22:43
Postitas KaupoR
Minul valdavalt positiivsed emotsioonid. Üle ootuste hea koht, mis ka läbi aegade parim. Enda sõit jättis siiski veidi soovida - viimased 10 km oli liikumine ikka väga raske ja Riho tuli tagant oma pundiga ning kihutas tuhat nelja mööda ja eest ära (lõpuks kaotust 1:20). Puudulikku märgistust nägin vaid ühes kohas, otsustasin valida õnneks õige teeotsa :) Aga muidu rada 5+ ja selle eest tuleb lisaks rajameistrile ka ilmataati tänada - öine vihm oli väga positiivselt mõjunud.

Tõusumeetrid sain mina 710.

Postitatud: 29. 07. 2006. 23:17
Postitas brg
Teine koht.... minu ebaõnnestumiste TOP3-s :? Pikk suvine puhkus on mõningase jälje jätnud ja enesetunne sadulas oli seega natuke kehva. Umbes 25-ndaks kilomeetriks olin ennast kergelt kinni sõitnud ja vaatasin kuidas rahvas järjest mööda kimab. Sõidu jooksul õnnestus 3-4 korda kett maha ajada (neist vaid 1 kord käiguvahetusel) ja õnnestus ka ühte laskumisele järgnenud kurvi mitte ära mahtuda ning nõgesepõõsasse lennata.... 10 sekundi jooksul maandusid sinna veel 2 saatusekaaslast 8)
Avs/max 22,2/62,0

Postitatud: 30. 07. 2006. 09:31
Postitas vilts
alguses lükati ikka hull tempo peale, isegi kruusateel oli kiirus ligi 40, õnneks elasin selle alguse üle ja sain juba endale sobivas tempos sõitma hakata ning kuni poolele maale oli sõit ok, aga siis krt tagumise käiguvahetaja tross läks katki :evil: .Algul mõtlesin et ongi peetis jäin seisma aga siis sõitis Märt mõõda ja mõtlesin et tegelt ju sõita saan tõusudel on raske, kui kett on taga ainult kõige väiksema hammaka peal ja nii punnisingi ennast finisisse, Masendust tekitas küll kui igal väiksemalgi tõusul paljud mööda sõitsid. Lõpukohaks jäi 264, selle jama pärast ligi 100 kohta läks kaduma. põhimõtteliselt olen sellega nõus et vihm tegi raja paremaks, rajaga jäin suht-koht rahule, mingi üks äge tõus oleks võinud veel sees olla.

Postitatud: 30. 07. 2006. 09:48
Postitas velowend
väga hea sõit oli,tolm oli kinni ja rada palju meeldivam kui kuivalt
suur õhuniiskus ajas higistama vaid ja jalg oli väsinud pisut

Postitatud: 30. 07. 2006. 11:50
Postitas dr Holden
Kirsa kirjutas:Igatahes ootame kannatamatult 2 nädala pärast toimuvat parimat elioni nimega rakke maraton. :)
:cry: :cry: :cry:

Postitatud: 30. 07. 2006. 12:02
Postitas KristjanS
holden kirjutas:
Kirsa kirjutas:Igatahes ootame kannatamatult 2 nädala pärast toimuvat parimat elioni nimega rakke maraton. :)
:cry: :cry: :cry:
ära nüüd nii südamesse kah võta. Kui sind lohutab, siis Haanja sõit oli oluliselt parem ;) .

Postitatud: 30. 07. 2006. 13:47
Postitas Kirsa
Jah. Haanja on number 2 :). Lihtsalt rakke on minu jaoks omamoodi auraga - seletamatult hea tunne on alati, kui sinna lähen.

Postitatud: 30. 07. 2006. 22:28
Postitas Rivo
Kirsa kirjutas:Jah. Haanja on number 2 :). Lihtsalt rakke on minu jaoks omamoodi auraga - seletamatult hea tunne on alati, kui sinna lähen.
Just, just...sellepärast ei hakkanud ennast Otepääl "raiskama".

Postitatud: 30. 07. 2006. 23:48
Postitas Albert
Mina olen Kirsa pahameelega laskumiskultuurituse osas päri, lihtsalt kurb on, kui inimesed kes mäest üles maksimaalse hooga on rühkinud, allasõites pidurdavad. Ei meeldi selline asi mitte!
Ilmselt asi selles, et pagana raske on vähemalt 10-t ülekaalukilo mäest üles vedada ja kui tuleb aeg ülekaalust rõõmu tunda (=inerts laskumistel), siis seda takistatakse :).
Ilmast - päris hea meel on, et mu ettekuulutus kuivast ja soojast ilmast ekslik oli, sadanud vihm tegi raja pisutki lõbusamaks, temperatuuri poolest oleksin küll Elva 32-te kraadi eelistanud :).
A muidu sõidust - selle aasta kõige kehvam enesetunne ja koht. Lihtsalt ei jõudnud ja kõik, polnud krampe, pulss ei karanud mõõtmatutesse kõrgustesse, puudusid ka muud tervisehädad, ilmselt andis tunda magamata reedeöö, aga tont teda teab. Noh, eks kaheksasse väändunud kett, mis automaatkäiguvahetuse korraldas, vahetades käiku üles-alla siis, kui pisutki jõudu rakendasin, andis ka vast oma pisikese panuse, igatahe säraviskamisse see kett läks.
Positiivseid emotsioone - ilus oli vaadata, kui Kekkose peal kodanikud tõusu kõndisid ja Veloman ainsana selles seltskonnas nagu noor jumal end mäest üles keris ja kadus siis kui Audova tuul üle Peipsi järve, tore!

Postitatud: 31. 07. 2006. 07:42
Postitas Gunnar
Kuna mina saan jalad liikuma alles pärast esimest poolt tundi, siis alguse tulistamised tapavad mu ära ja otepääl oli esimesed 10km ikka väga hull. Oleks vist pidand rajakirjeldust lugema, poleks algtuses nõnda tulistand, sest arvasin, et päästev metsatee tuleb varem. Igatahes küpsesin korralikult ja kukkusin mitmest pundist läbi ja õiget sõidutunnet ei tuldki tagasi kuid otseselt viga ka miskit pold. Jooksukokohti pold, kuigi effektiivsuse huvides võtsin trepitõusu trepil joostes, tundus kiirem ja kergem lahend. Finissiheitluses ei osalenud, sellega kaotasin ka miski 10 kohta, lõpuks koht 230.

Postitatud: 31. 07. 2006. 08:02
Postitas aus mees
laskujatest ja ronijatest.

Ei saa aru, miks iniseda - sõida mööda ja kihuta fini?i suunas edasi.
Mulle isiklikult meeldib tõuse meeletult rohkem võtta (ja üldjuhul sealt ka võidu saan) - laskumistega on miskit ohupiir sutike teises kohas, kui mõnedel, seega kipun ettevaatlikum olema.

Igalühel omad tugevused-nõrkused, tuleb lihtsalt tugevusi ärakasutada ja sõidust mõnu tunda.

Postitatud: 31. 07. 2006. 08:11
Postitas Priit
See alguse asfalti lõik on minuarust ka natuke liig. Otepää ümbruse peaks ju leiduma maastikulisemaid lõike. Kruusale keerates rippus hing paelaga kaelas. Läks ikka nats aega kui taastusin, aga õnneks oli ülejäänud sõit igati ok. Tundsin ennast väga hästi ning finishikski jätkus jalga. Sellel aastal olen iga sõiduga parandanud kohta, loodan, et sama juhtub ka Rakkes :) Seda peab muidugi ütlema, et olgu tänatud see öine vihm, mis tegi raja tunduvalt lõbusamaks :)

Postitatud: 31. 07. 2006. 08:24
Postitas JAN007
Ei maksaks nii väga süüdistada neid kes laskumistel aeglasemad, igaühel oma põhjus. Ka mina võtsin laskumisi ettevaatlikult, sest esiteks ei tahtnud lõhkuda ratast kuna puudub rahaline võimalus osta iga aasta uusi juppe (nagu kahvel ja raam) ja teiseks ei tahtnud lõhkuda ennast sest liiga hästi meeles mis tunne on sõita murtud randmeluuga... Oluline on tunda sõidust mõnu ja tervelt kohale jõuda, mitte iga hinna eest riskeerida, vähemalt minujaoks. Kuna startisin päris lõpust, siis oli piisavalt ettejääjaid ja parim võimalus neist mööduda oli just tõusudel.

Postitatud: 31. 07. 2006. 10:39
Postitas Ants_M

Postitatud: 31. 07. 2006. 18:30
Postitas Märt
vilts kirjutas:Algul mõtlesin et ongi peetis jäin seisma aga siis sõitis Märt mõõda ja mõtlesin et tegelt ju sõita saan tõusudel on raske, kui kett on taga ainult kõige väiksema hammaka peal ja nii punnisingi ennast finisisse
mismoodi mina küll sulle jõudu andsin, ei mõista :D minul igatahes saabus peale sinu nägemist üsna varsti haamer :lol:
endal siis huvitav kogemus raskemakujulisest haamrist. vbla pole trenni kah nii palju vast teinud, kui peaks... algus oli hea, kõik tõusud olid kerged, vähesed kruusateed väsitasid vast enim, kuna need olid märjad ja kärnane muster ei veerenud seal kõige paremini. kekkose rada jms ei valmistanud suht mingeid raskusi... maha tulin vist ainult peale "veetakistust" kui ma juba suht kustunud olin, aga laudtee tõus sai ikkagi trepi kõrvalt üles sõidetud...
mägede ületamise suhteline kergus tuleb ilmselt suve jooksul saavutatud ligi 10%-lisest massikaotusest, samal asjaolu sai tõenäolisel määravaks haamri tekkel - negatiivses energiabilansis hoitud organismist sai lihtsalt energia otsa. sööma-jooma oleks pidanud rohkem.

Postitatud: 31. 07. 2006. 19:19
Postitas kristjan07
Green_Day kirjutas:...ja kui mina starti jõudsin, olid stardikoridorid juba kokku lastud :D

Tulemused 55 km
mis tulemused need on??? mingid õigemad on siin http://engine.koduleht.net/templates/ch ... tepaa2.htm

Enda sõit läks jälle pepusse. Ei tea - ei jaksa enam sõita. Ainuke koht kus oli väga kerge oli asfalt. Metsavahel oli nii ja naa...Kirsaga olen nõus - miks pidrdate kui alla sõites on näha, et ohtu ei ole ja hea hooga alla veereda??? Muidu kirsa järel läks sõit paremini kuid siis tuli libe heinane laskumine ja nii see külg maha läks :lol:

Postitatud: 31. 07. 2006. 19:56
Postitas Green_Day
kristjan07 kirjutas:
Green_Day kirjutas:...ja kui mina starti jõudsin, olid stardikoridorid juba kokku lastud :D

Tulemused 55 km
mis tulemused need on??? mingid õigemad on siin http://engine.koduleht.net/templates/ch ... tepaa2.htm
No ju nad olid siis esialgsed tulemused. Championchip'i lehelt võtsin.

Visake sellele ka igaks juhuks pilk peale: http://engine.koduleht.net/templates/ch ... kiibid.xls

Postitatud: 01. 08. 2006. 07:36
Postitas KaupoR