1. leht 2-st
Tallinna Rattaralli 2006
Postitatud: 31. 07. 2006. 08:27
Postitas riho
maantee vs vabaklass
Postitatud: 20. 08. 2006. 12:34
Postitas zuckerman
küsimus rubriigist "kollanokk":
plaan esimest korda osaleda võistlusel. sõidan maanteeratast esimest hooaega peale baigist varguse läbi ilmajäämist, esimesed 1000 km all ja selg enam ei valuta - kas peaks osa võtma maanteeklassis või vabaklassis?
s.t et kas maanteeklassis on minusugused tüübid pigem nuhtluseks või pole suurt vahet, kuna nagunii jään kohe maha
?
Postitatud: 20. 08. 2006. 12:56
Postitas erikr
pakun, et mine mnt klassi. vabaklassis oled koos baigimeestega, kes võivad sulle oma sirge lenksu oinasarve taha haakida. ja mnt klassis peaks olema enamusel ikakgi mnt võistluse ja grupisõidu kogemus ka parem.
Postitatud: 21. 08. 2006. 06:41
Postitas wylde
1000km sinust oskuslikku mnt ratturit küll ei tee, üx 0 veel juurde oleks juba ok (Sellel hooajal).
Postitatud: 22. 08. 2006. 09:44
Postitas zuckerman
wylde kirjutas:1000km sinust oskuslikku mnt ratturit küll ei tee, üx 0 veel juurde oleks juba ok (Sellel hooajal).
tiba absurdne seisukoht. 10 000km hooajal?
Postitatud: 22. 08. 2006. 09:47
Postitas dr Holden
zuckerman kirjutas:wylde kirjutas:1000km sinust oskuslikku mnt ratturit küll ei tee, üx 0 veel juurde oleks juba ok (Sellel hooajal).
tiba absurdne seisukoht. 10 000km hooajal?
Selliseid absurdseid tegelasi on Eestis raudselt üle 200, kes hooaja jooksul üle 10K kerivad
Postitatud: 22. 08. 2006. 09:50
Postitas wylde
Miks nii, et absurdne. Ma arvan et TRR esimesel 50-nel on jalgades ratturikarjääri jooksul vähemalt üle 100000km, minul küll. Ja ikka õpin ja olen ettevaatlik. Linnavahel tõsi küll - kamikaze - autojuhi vaatevinklist.
Postitatud: 22. 08. 2006. 09:54
Postitas Mati
Kel maanteeratas olemas see mingu julgelt vastavasse starti. karta pole midagi, rahvast palju pole ja Harku tõusul paugutatakse kohe see vähenegi pilbasteks ja oledki omasuguste hulgas
.
PS! Näituseks läbisõidukunnidele on Jassi kilometraaz profina olnud väidetavalt ca 30 000 km aastas. Aastatega korrutada osavad kõik! Tugev ja pühendunud kohalik harrastaja kerib aastas 10k lõdvalt ära.
Postitatud: 22. 08. 2006. 10:05
Postitas SL
Ma arvan, et ei tasu mitte-rattur-rahvale ikka väga sado-maso muljet jätta neist-meist harrastajatest. 10K ikka "lõdvalt" ära ei keri. Ma räägin harrastajatest, kes leiva päeval teise tööga lauale teenivad. 5-6K kerib "üsna keskmise lõtvusega" ära jah, kuid 10K tegemiseks pead ikka kogu vaba aja panema. Räägib oma kogemus.
Postitatud: 22. 08. 2006. 10:48
Postitas Mati
SL kirjutas:...10K ikka "lõdvalt" ära ei keri. Ma räägin harrastajatest, kes leiva päeval teise tööga lauale teenivad...
Mati kirjutas:...pühendunud kohalik harrastaja kerib aastas 10k lõdvalt ära.
Aga no teema osas siis veelkord, et läbisõit ei ole enda proovilepanekul takistuseks.
Postitatud: 22. 08. 2006. 11:05
Postitas SL
Mati kirjutas:Aga no teema osas siis veelkord, et läbisõit ei ole enda proovilepanekul takistuseks.
Sedand küll, kindlasti.
Postitatud: 22. 08. 2006. 12:30
Postitas asthobas
Kuna ise ei saa stardile minna(lähetuse põhjusel
) pakkun stardikoha vabaklassis 75 km distantsil.
GSM 5043848, Aleksander Strand
Postitatud: 22. 08. 2006. 14:04
Postitas wylde
Jah ega ei tasu TRR proffide ürituseks pidada, konkurentsivõimelised peaks enamus rattureid olema. Aga kas algaja ise tahab tundmatusse vette hüpata. Esimeste km-te keskmine tuleb 55 kanti - ja see poogeldamine, pidurdamine, littimine, kurvide võtmine - see on TRR kõige parem iseloomustus ja loomulikult meeletult "...." asfalt. Lugeda ehk ennem eelnevate aastate kukkumisi. Ütlen mitte hirmutamaks, vaid olen ise pigem hirmul kaassõitjate oskamatuse tõttu.
Vahemärkuseks: 10000 töö kõrvalt, tähendab tõepoolest asotsialiseerumist muust elust, ehk siis 15h nädalas puhast väntamist - ei tohiks kedagi kadedaks teha.
Postitatud: 22. 08. 2006. 15:10
Postitas Mati
wylde kirjutas:...Aga kas algaja ise tahab tundmatusse vette hüpata. Esimeste km-te keskmine tuleb 55 kanti - ja see poogeldamine, pidurdamine, littimine, kurvide võtmine - ... Ütlen mitte hirmutamaks, vaid olen ise pigem hirmul kaassõitjate oskamatuse tõttu...
No nii nüüd on siis osakamatute sõitjate teema asfaldile ka jõudnud
.
Kulla wylde, ma arvan, et sa annad niimoodi kuuma (viide 55 km/h), et nood oskamatud jäävad sust kaugele maha. Siis jääb sul vaid muretseda, et ise midagi huvitavat ei orgunniks. Ja küll need osakamatud siis omasugustega hakkama saavad.
Mõned vennad siin foorumis jätavad viimasel ajal mulje nagu oleks ise need kõige oskajamad ja ülejäänud ümberringi kujutavad endast mingit seletamatud ohtu. Kole kohe.
Postitatud: 23. 08. 2006. 07:05
Postitas wylde
Noh jah, ma 13 aastat jalgrattasportlane ( mis puudutab enda oskajalikuks ratturiks pidamist ja vähemalt 10t aastas, liskas kogemustepagas traumadest, napikatest, niplitest, külje maha panemisest jne jne) . muuseas grupis saab 55-ga sõita nii, et pulss 140
Postitatud: 24. 08. 2006. 08:11
Postitas hafal
Mati kirjutas:Mõned vennad siin foorumis jätavad viimasel ajal mulje nagu oleks ise need kõige oskajamad ja ülejäänud ümberringi kujutavad endast mingit seletamatud ohtu. Kole kohe.
Mati, mõtle enne , kui kommenteerid...
Postitatud: 24. 08. 2006. 09:51
Postitas Mati
hafal kirjutas:Mati kirjutas:Mõned vennad siin foorumis jätavad viimasel ajal mulje nagu oleks ise need kõige oskajamad ja ülejäänud ümberringi kujutavad endast mingit seletamatud ohtu. Kole kohe.
Mati, mõtle enne , kui kommenteerid...
Tänud meeldetuletuse eest
Postitatud: 24. 08. 2006. 13:45
Postitas erikr
jätkaks nüüd palun teemaga, OT jätkamiseks on
omaette teema
Postitatud: 25. 08. 2006. 21:51
Postitas eedu
Möödunud aastal 2.20 kandis lõpetanute esimese 2,5km keskmine 30,8km/h. 25km paikku keskmine samuti 30,8km/h. Ei paugutatud seal eriti midagi! Sõideti isegi liiga laisalt. Lõpus keskmine ~33km/h. Enda kilometraaz töö kõrvalt ~3000km suve jooksul, nagu arvatavasti enamusel harrastajatel, kes ainult ratta seljas ei ela. Kolme suvega olen saanud niikaugele, et ka Tartu 133km sai läbitud (mõningad üksikasjad välja arvatud) grupi sõittu nautides 4 tunniga. Ja vere ninast välja sõitmisest on küll asi väga kaugel olnud. Oma poiss läbis 1000km treeninguga Tartu 133km 4.12. Tähtis ei ole niivõrd läbi sõidetud kilomeetrite hulk, kuivõrd see kuidas need läbi sõidetakse.
Postitatud: 26. 08. 2006. 00:14
Postitas erikr
pöördel (ristmikul) enne keilat oleva jõe silda on nüüd tallinna paldiski mnt pidi tulles ohutussaar tekitatud. suurema pundiga võib jääda tagumistele märkamata. saare tagune on päris mõnusalt kruusa ja sodi täis. ettevaatust selles kohas, sest niikuinii läheb seal vähegi suurem punt kaheks haruks.
Postitatud: 27. 08. 2006. 15:49
Postitas brg
Postitatud: 27. 08. 2006. 17:00
Postitas SP550
Vabaklassi sõit siis sõidetud mis kokkuvõttes polnudki nii nagu oleks võinud olla. Enne kui tee keeras uuesti Keila poole (Vääna poolt tulles) sai käna pandud paari minust eespool tuule käes võbeleva ja kukkunud osaliste otsa. Polnudki nii hull ruttu püsti ja gruppi tagasi. See matakas ununes suht ruttu ja sõit hakkas jälle meeldima. Alates Muraste kandist vihma (ei saa vist TRR'i ilma vihmata:), aga twelve points goes to sellele tüübile kes enne haabersti ringi supermarketi sirgel vihma ja aukliku teed kartes hakkas august auku hüppama ja no muidugi vastu kõrvalsõitjat ja lätaki jälle maas. Mul jäi üks pool meetrit puudu oleks isegi mööda keeranud, aga kahest lamavast naljalt mööda ei sõida. Tulemus see, et eelmistele marrastustele lisa. See sirge enne haabersti ringi teada tuntud konarlik tee, sõida seal otse, sest pool meetrit kõrval on samasugused olud. Seda saalimist, jalad sirgeks sadulast püsti majakavahi sõidustiili ja teepeenrale ja teele edasitagasi hüppamist, pilk maas sõitmist ja teine hetk piduritest haarates kuna eessõitjad seinana vastu tulevad oli hirm vaadata.
Paneb mõtlema, et kas osaleda enam kuna ihu ja ratta jupid pole odavad.
jah sport on sport ja ....
Postitatud: 27. 08. 2006. 17:11
Postitas KaupoR
Täna siis selgus, miks mul Jüris neljapäeval jäi käike väheks lõpuspurdis - käikari piiramiskruvi oli liiga peal ja käikar ei vahetanud alla lõuni välja
Avastasin selle peale starti ja sain 75km kiiret kaadentsit õppida ... Ise olin täna juba üsna suss - kolmas võistlus nelja päeva jooksul.
Ah-jaa - stiilipunktid raudselt Grishale!!
Grisha oli tegija!!!
Postitatud: 27. 08. 2006. 19:36
Postitas margolin
Olen nõus eelkõnelejaga.
Grisha oli päeva parima kostüümiga mees - roosa rattasärk stiilis 70- ndad, aga tegelikult on see särk kõigest mõni aasta vana, tõi selle Itaaliast. Ja siukesed asjad on praegu müügil!!! Roosa ja peenvillane sõidusärk (mida küll Pikkuusi aegsed pidid tundma)!
Kui rahulikult ta alustas, olles ca 10 kilomeetril 4 suuremas grupis, poolel maal oli oma roosa särgi lehvides edenenud oluliselt ettepoole. Kui see võistlus oleks olnud veel 100 kiltsa pikem oleks olnud esimese paarikümne lõpetaja hulgas kindlasti.
Tubli Grisha!
Tea kas ESPOPRT sai teda oma pildile ?
Re: Grisha oli tegija!!!
Postitatud: 27. 08. 2006. 20:14
Postitas AndreK
margolin kirjutas:Tea kas ESPOPRT sai teda oma pildile ?
Tõesti põnev...
Ootad juba kannatamatult pilte?
Re: Grisha oli tegija!!!
Postitatud: 27. 08. 2006. 20:26
Postitas erikr
margolin kirjutas:Olen nõus eelkõnelejaga.
Grisha oli päeva parima kostüümiga mees - roosa rattasärk stiilis 70- ndad, aga tegelikult on see särk kõigest mõni aasta vana, tõi selle Itaaliast. Ja siukesed asjad on praegu müügil!!! Roosa ja peenvillane sõidusärk (mida küll Pikkuusi aegsed pidid tundma)!
Kui rahulikult ta alustas, olles ca 10 kilomeetril 4 suuremas grupis, poolel maal oli oma roosa särgi lehvides edenenud oluliselt ettepoole. Kui see võistlus oleks olnud veel 100 kiltsa pikem oleks olnud esimese paarikümne lõpetaja hulgas kindlasti.
Tubli Grisha!
Tea kas ESPOPRT sai teda oma pildile ?
särk särgiks, velo oli ka samast ajajärgust, käigud toru pealt jne. mees soidab, mite särk või ratas.
Re: Grisha oli tegija!!!
Postitatud: 27. 08. 2006. 20:54
Postitas riho
erikr kirjutas:margolin kirjutas:Grisha oli päeva parima kostüümiga mees - roosa rattasärk stiilis 70- ndad
särk särgiks, velo oli ka samast ajajärgust, käigud toru pealt jne. mees soidab, mite särk või ratas.
Kui nüüd päris peeneks minna siis peale särgi ja ratta olid tal ka samasse ajajärku kuuluvad villased nahast pampersiga sõidupüksid. Komplekt oleks olnud täielik korvidega pedaalide, nahast sõidukingade, nahkse shlemmi ja kootud pealsete ning nahast peopesadega sõidukinastega.
Aga 10 punkti tuli ka nii ära.
tänud!
Postitatud: 28. 08. 2006. 08:26
Postitas Külaline
Tere,
ei saa tänamata jätta abikätt, kes enne keilat mulle kaks korda hoogu juurde lükkas kui olin pundis vahet sisse jätmas! Tõesti oli minu jaoks absoluutselt kõige raskem koht sõidu jooksul ja ilma tolle käeta oleksin võinud pundist pudiseda, vaadata ka ei jõudnud, kes mind aitas. Aitäh! (olin kollane selg lõpuks 1.52'ga lõpetanud pundis).
A
Re: tänud!
Postitatud: 28. 08. 2006. 10:02
Postitas Raulpoiss
Arno kirjutas:Tere,
ei saa tänamata jätta abikätt, kes enne keilat mulle kaks korda hoogu juurde lükkas kui olin pundis vahet sisse jätmas! Tõesti oli minu jaoks absoluutselt kõige raskem koht sõidu jooksul ja ilma tolle käeta oleksin võinud pundist pudiseda, vaadata ka ei jõudnud, kes mind aitas. Aitäh! (olin kollane selg lõpuks 1.52'ga lõpetanud pundis).
A
Pisiasi, võta heaks, järgmine aastal lükkad äkki sina mind
Postitatud: 28. 08. 2006. 10:12
Postitas Mati
Vaikne on siin
Jo siis oli emotsioonitu sõit.
Enda osas siis nii palju, et plaanitud trennist sai osalemine TlnRR-l
. Plaan oli startida numbrita rivi lõpust ja vaadata mis toimub, sõita oma trenni tempos, aidata tuttavaid nägusid kui vaja. Aga kujunes välja nii, et jäingi ühte tagumisse punti pidama ja üritasin seal elu huvitavaks teha. Jube mõnus oli sõita pingevabalt, st polnud ilmtingimata vaja kesta lõpuni. Saigi siis paugutatud ja pundi peas tööd tehtud, igatahes põnev oli. Kustumist ei tulnudki ja boonuseks see, et aktiivne kaaslane Heiti lõpus pundile särgi püksi pani. Lõpus saadud vihmake oli kui TlnRR kohustuslik element.
Igatahes päeva lõpuks oli lihas pingutusest mõnusalt toonuses.
Nüüd võiks veel arendada teemat, et oi-oi kui hull on tase seal tagapool, aga vot võta näpust. Mentaliteet oli OK, poogeldamist minimaalselt (pundis oli kaks tubli nublut, kelle liikumine polnud päris ühtlane), auke näidati üldiselt, manöövritel veenduti ohutuses jne. Asi oleks olnud suht ideaalne kui üks lätlasest vanakoolimees poleks vahel "lätlast teinud". Maokaid oli, kuid selle poolest ei erinetud eespool olevatest puntidest. Seega tundub teema olevat ülevõimendatud
.
Postitatud: 28. 08. 2006. 10:28
Postitas erikr
Olin ka Mati pundis. tema järel ma sinna üldse jõudsingi. Enda jaoks oli sõit väga raske kuna trenni kui sellist pole kevadest saadik teinud, ainult tahko ja rakke24h vahepeal. päris lahe oli kui Mati tiris 45-50 vahel pundi Keilast Klooga-Randa.
Igatahes peale Keila-joad hakkas rahvas kergelt väsima, ise sain Meremäe tõusul krambid mis kahjuks jäidki lõpuni. Siis hakkas pihta, selles väikeses pundis pandi sirgetel lõikudel 3 matsu. Matiga selles osas 100% nõus pole, ikka siledal teel 2 km sirgel on patt matsu korraldada. Eks põhjuseks sõelumine ja väsimus.
krampide pärast ei hakanud osalema pundis kohtade jagamisel ja lasin viimasena üle joone.
Tore oli see, et osalejaid oli oluliselt arvukamalt kui möödunud aastal.
Postitatud: 28. 08. 2006. 11:00
Postitas brg
Jutt 2.12 lõpetanud grupist. Start oli minu jaoks jube kiire, UM eest välja keerates lasti pikalt 50-55kmh, Kiia ristiks oli keskmine langenud ~39 peale. Sealkandis ilmselt see grupp ka moodustus? Kuni Väänani oli paras kannatamine, et üldse pundis püsida (punt oli tolle koha peal päris suur) ja Väänast Tutermaa poole keerates olin grupi eelviimane-viimane. Õnneks tõmmati järgnenud laugel tõusul hoog maha ja sain ilusti punti tagasi.
Endal just hakkas peale Niitvälja hoog üles tulema ja ronisin pundis ettepoole, vahest käisin paar korda päris ees aga seal läks jalg üsna kiirelt töntsiks. Kuskil 5km enne lõppu hakkasid mingid krambi tunnused tekkima. Istusin grupis eespool ja ootasin millal finishispurti tegema hakatakse (mõeldes samas oma krampi kiskuvate jalgade peale)... Haabersti ring juba paistis, aga kõik sõitsid ikka 33-34... läksin siis ette ja tõstsin natuke hoogu ja hetkeks tekkis kahtlus, et ehk kestan finishinigi, kuid paar meest läksid peale ringi mööda. Seal päris lõpus enam jõudu polnud ja eks kurviline finish kombineerituna märja asfaldiga sundis ka tagasi hoidma.
Postitatud: 28. 08. 2006. 11:06
Postitas grishasport
Protokollis mind ei ole, sõitsin Raul Traumani numbriga ja lõpetasin 75 kohaga peale Toomas Kirsipuud.
Hommikul veel arvasin, et lihtsalt tiksun raja ääres. Laupäevane Kose-Uuemõisa sõit andis ka tunda. Aga kui numbri saab, vahele küll ei jäta.
Tegin ratta korda laupäeval, vahetasin ainult rehvid ja regullisin käike. Esialgselt stardist proovisin velot, ikka 10 a. garaazis Eestis ja teab kui palju veel kuskil. Alguses isegi kahetsesin aga poole sõidutunniga enam-vähem harjusin.
Sellel hooajal rohkem pulli ei tee, tahaks saada korraliku tulemust Tartus. Pikk sõit, see mulle meeldib!
Postitatud: 28. 08. 2006. 11:08
Postitas Peeter
Läksin see aasta esimest korda baigiga vabaklassis sõitma(varem olen mnt-ga osalenud) naiivse mõttega, et võib-olla on veidi rahulikum kui põhisõidus( a la vähem sõitjaid, saab rahulikult eespool sõita jne). No ei olnud ikka küll. Kahest päris korralikust matsust pääsesin ülinapilt. Viimane mats toimus vihmasajus mõnisada meetrit enne lõppu, kust sain õnneks ainult kerge riivakaga tulema ja veeresin õnnelikult(loe tervena) lõpuni. Enam asfaldile võistlema ei roni(vist)
Postitatud: 28. 08. 2006. 11:10
Postitas Mati
erikr kirjutas:Olin ka Mati pundis...päris lahe oli kui Mati tiris 45-50 vahel pundi Keilast Klooga-Randa...Matiga selles osas 100% nõus pole, ikka siledal teel 2 km sirgel on patt matsu korraldada. Eks põhjuseks sõelumine ja väsimus....
See kiirus oli omale ka tore vaadata, aga eks seal aitas ka prifiil natuke kaasa. Neid maokaid kõiki ei näinud, minu ees pandi maoli enne Tabakat (kui ma ei eksi siis põhjustajateks nood samad nublud, kes pidaurdasid vms) ja siis päris lõpus vihmamärjal ja haigelt auklikul viimasel 200 meetril. Kokkuvõttes ikkagi ses suhtes ok, et kukkujad kedagi kaasa ei tõmmand (?). Vast näitab see, et osatakse pundis ka muidu olla ja positsioone valida. Või oli tegu lihtsalt juhuse ja õnnega.
Postitatud: 28. 08. 2006. 12:40
Postitas tarts
Kuna trenni olen suvel teinud kasinalt, siis kolisin see aasta kraad vabamasse liigasse
Huvitav oli, et kõik eelmise aasta minuga toimunud sündmused kordusid ka seekord (üle aukliku teeserva kruusale sõitmine, kodara lõhkumine ja krambihoiatused). Õnneks kodar läks alles 500 m enne finishit, kui minu eesolijad grupis maokat panid ja ma neist mööda manööverdasin. Peab ütlema, et vabaklassi sõit oli tunduvalt huvitavam, sest sõita sai peagrupis ning pidevalt tuli jälgida, et kellegi sarved minu lenksu taha pidama ei jääks. Ettevaatlik sõidustiil tähendas muidugi seda, et mind suruti kiiresti grupi lõppu. Lõpukilomeetriteks olin küll ennast ettepoole surunud kuid otsustav rapsimine sai ikkagi maha magatud. 10 kilti enne lõppu kui poodiumi mehed kiirenduse tegid ning 7 meest eest ära läks jäi minu ülesandeks vaid baigimeeste seltskonna hoo üles kruttimine ning järgi vedamine. Õnneks leidus veel ärksaid abilisi, kes jalga finishisprindiks olid soojas hoidnud. Viimased kaks kilti käiski juba tulistamine erinevatest kahuritest ja täiesti märkamatult oli minust kümmekond kuuli mööda vihisenud, kes suutsid lõpus ka oma kohti säilitada. Kokkuvõtteks oli tegemist ootamatult hea elamusega ja seda olematu kilometraazi pealt.
Postitatud: 28. 08. 2006. 12:52
Postitas Külaline
Mati kirjutas:erikr kirjutas:Olin ka Mati pundis...päris lahe oli kui Mati tiris 45-50 vahel pundi Keilast Klooga-Randa...Matiga selles osas 100% nõus pole, ikka siledal teel 2 km sirgel on patt matsu korraldada. Eks põhjuseks sõelumine ja väsimus....
See kiirus oli omale ka tore vaadata, aga eks seal aitas ka prifiil natuke kaasa. Neid maokaid kõiki ei näinud, minu ees pandi maoli enne Tabakat (kui ma ei eksi siis põhjustajateks nood samad nublud, kes pidaurdasid vms) ja siis päris lõpus vihmamärjal ja haigelt auklikul viimasel 200 meetril. Kokkuvõttes ikkagi ses suhtes ok, et kukkujad kedagi kaasa ei tõmmand (?). Vast näitab see, et osatakse pundis ka muidu olla ja positsioone valida. Või oli tegu lihtsalt juhuse ja õnnega.
Mina lugesin selles samas 2.12 pundis kokku 5 matsu. Viimaseks neist arvestasin eelviimases kurvis lebava noorsandi, kes hiljem kiirabiga ära viidi. Aga võibolla oli ta ka juba varem sinna maha sadanud. Nagamannid tõesti sõelusid päris usinalt ja sundisid ennastki mitmetele ebalevatele manöövritele.
Sõiduga üldjoontes rahul. Kahju ainult, et tööd ei teinud piisavalt. Alguses vedasin paar väiksemat gruppi kokku, et moodustuks üks monoliitsem seltskond, edaspidi tiksusin peamiselt grupi lõpus, tehes lühivisiite grupi keskele ja esimesse kolmandikku - ei ole veel nii head grupisõidu oskused ja eks lõpu poole ka väike väsimus. Plaan oli enne Tabasalu laskumist etteotsa ära tulla, aga kuna hakkas sadama, siis otsustasin selle plaani maha matta ja veidi eemale hoida.
Postitatud: 28. 08. 2006. 12:55
Postitas Mati
Kas keegi oskab nagu sportlikust küljest selgitada mulle seda vabaklassi mõtet? Saaks aru kui on maantekad ja teises stardis on maastikurattad ja nt sirge lenksuga hübriidid jne.
Seekord tundus et osa lp sportlasi läks vabaklassi kerget saaki püüdma. Ma ütleks, et vabakalssi tegelikuks võitjaks peaks pidama 5. lõpetanud härrat, kes sõitis tavakonfis bike'ga, st mh all laiad tavalised mustriga bike kummid? Võitja see eest sõitis kõikse tavalisema maantekaga. Võitja kindlasti pakatab uhkusest.
Kui siia tuua veel ohtlikuse momendi, mis tekib bike sarvede ja maanteka lenksuga seoses, siis ausõna
... mis on asja point
betoonking kirjutas:...Plaan oli enne Tabasalu laskumist etteotsa ära tulla, aga kuna hakkas sadama, siis otsustasin selle plaani maha matta ja veidi eemale hoida.
kui maantekal on korrlik kumm all, siis pole hullu, julgust vaja nats
ma just selle plaaniga läksin sel laskumisel ette, et saaks täiega laskuda. tulemus 63 km/h
. mulle on see laskumine ka tuttav muidugi ja pigem panen seal varsti liigsest julgusest maoli.
Postitatud: 28. 08. 2006. 13:07
Postitas erikr
vabaklassi 4. mees oli ka tavabaigiga, kuigi hardtail viienda mehe epicu vastu. kaido kummid olid muidugi jah mõnusad balloonid.
küll aga startis mnt sõidus sirge lenksu ja sarvedega hübriidiga vennike.
Postitatud: 28. 08. 2006. 14:00
Postitas Külaline
Re: Grisha oli tegija!!!
Postitatud: 28. 08. 2006. 14:07
Postitas Mati
riho kirjutas:margolin kirjutas:Grisha oli päeva parima kostüümiga mees - roosa rattasärk stiilis 70- ndad
Kui nüüd päris peeneks minna siis peale särgi ja ratta olid tal ka samasse ajajärku kuuluvad villased nahast pampersiga sõidupüksid. Komplekt oleks olnud täielik korvidega pedaalide, nahast sõidukingade, nahkse shlemmi ja kootud pealsete ning nahast peopesadega sõidukinastega....
Sellelt pildilt järeldades oli panustatud ka prillidesse
. Igatahes tundub, et Grisha oli TlnRR nael
. Ja Grisha, kui sa nende seksikate riietega enam sõita ei taha, siis kuskil afterpartyl oleks sul nendes kindlasti lööki (omaette küsimus on muidugi kelle poolt
)
Postitatud: 28. 08. 2006. 14:31
Postitas tarts
Mati kirjutas:Kas keegi oskab nagu sportlikust küljest selgitada mulle seda vabaklassi mõtet? Saaks aru kui on maantekad ja teises stardis on maastikurattad ja nt sirge lenksuga hübriidid jne.
Seekord tundus et osa lp sportlasi läks vabaklassi kerget saaki püüdma. Ma ütleks, et vabakalssi tegelikuks võitjaks peaks pidama 5. lõpetanud härrat, kes sõitis tavakonfis bike'ga, st mh all laiad tavalised mustriga bike kummid? Võitja see eest sõitis kõikse tavalisema maantekaga. Võitja kindlasti pakatab uhkusest.
Kui siia tuua veel ohtlikuse momendi, mis tekib bike sarvede ja maanteka lenksuga seoses, siis ausõna
... mis on asja point
Vabaklassi mõte on teatavasti see, et sirge rauaga mehed ei segaks maantekate starti. Sportlikust küljest lähtudes aga ei saa jätta vabaklassi ratastega sõitjatele tõestamata, et maanteeratas on tegija. Tobe on jätta maanteralli klassivõitu maastikuratastele. Niipalju kui minu silm seletas, siis enamikul vabasõidu peagrupis olid all peened kummid ja kerged rattad. Paksemate kummidega sõitjatest jäi silma suur hulk fastfrede ja analooge. Endalegi oli üllatus see, et mingit kummi undamist kosta ei olnud.
Uppilendamistes olid minu silma järgi asfaldil vaid maasturid. Seega ohtlik on grupisõit nii ehk naa. Koos sõites on lihtsalt üks riskifaktor juures, mida tuleb arvestada.
Noh aga tasuta grupisõidufiilingu nautimine orgunnitud ja turvatud üritusel on sportlikus mõttes nahaalne koonerdamine
Postitatud: 28. 08. 2006. 14:45
Postitas Mati
tarts kirjutas:...Vabaklassi mõte on teatavasti see, et sirge rauaga mehed ei segaks maantekate starti...
Just. Samas peaks ka siis vastupidine kehtima ja maantekatega ei peaks ronima vabaklassi, et seal siis tekitada toda sama ohufaktorit. Või on vabaklass nö kahuriliha
tarts kirjutas:...Noh aga tasuta grupisõidufiilingu nautimine orgunnitud ja turvatud üritusel on sportlikus mõttes nahaalne koonerdamine
Ega see viisakas pole jah
. Samas ei olnud see etteplaneeritud ja lisaks viskaks vähemalt väikse kivi ka turvamise poolele, kuigi probleeme otseselt ei olnud. Meie grupi osas polnud nt polli autot või muud vahendit terve sõidu jooksul isegi horisondil näha. Ka pööretel oli asi nii ja naa. Samas peab kiidusõnu ütlema autojuhtide suhtes, kes olid üllatavalt viisakad. Paljud jäid vastassuunas isegi seisma tee äärde.
Postitatud: 28. 08. 2006. 15:09
Postitas erikr
väga tegijad pildid. fotograafil on kätt, silma ja ka norm objektiiv olnud.
Postitatud: 28. 08. 2006. 20:34
Postitas erkki
Vabaklassi keskmikuna ei pannud ühtegi (ei MTB ega MNT venna organiseeritud) kukkumist tähele, väikeses grupis sai enamvähem sõidetud, aga tööd ei viitsinud alguses just paljud teha.
Imestama pani see, kui esimene mees veel enamvähem ühtlast trajektoori hoidis, siis teise-kolmanda puhul tuli liiga tihti ette ühele või teisele poole kaldumisi, vahetused olid ka rohkem 2. mehe spurdid kui 1. vaiksed grupi lõppu vajumised.
Muidu oli 5-
Postitatud: 28. 08. 2006. 20:51
Postitas Corrosion
jaa superlux pildid
Tundub, et uus tase?
Postitatud: 28. 08. 2006. 22:05
Postitas eedu
Tabasalus kukkuja olin mina. Üks nubludest oma pidurdamisega oli korraldajaks. Õnneks ei võtnud oma poissi, kes oli minu ees, ega ka kedagi teist kaasa! Lohisesin ühe jala peal piisavalt kaua, et kõik jõudsid reageerida, enne kui pee lõplikult maha panin. Õnnetuseks tuli rattal kett maha ja kuniks ma ta peale soperdasin oli kulunud 30 sekundit(kella järgi). Üritasin järgi kuni Tabasalu laskumiseni, vahe lõpuks ~100m. Siis oli toss väljas. Lõpuks vahe grupi esimestega fini?is ~1.45. Päris hea sõit oli. Kahju et niimoodi grupist välja kukkusin. Ratas ja ise jäin suht terveks, ainult kriimustused ja pee on vähe valus!
Ainult meeldivad emotsioonid
Postitatud: 29. 08. 2006. 10:55
Postitas borneo
Kirjutan pundist mis 2.00ga lõpetas. Selle grupis küll ühtegi matsu ei näinud. Isegi ühtegi tõsisit olukorda ei tekkinud. Kõik arvestasid üks teisega, ja põhimõtteliselt käituti viisakalt. Vedada ainult keegi ei viitsinud, eriti peale Klooga-Rannas ärakeeramist vastutuult, siis jäi ca 10-ne punt vedama. Eks, kõik ettevaalikult veeresid ja üks teist passisid. Lõpuks keskmine kiirus 38.5 km/h ja vaid positiivsed emotsioonid. Pikem võiks see sõit ainult olla, oleks ka emotsioone sedavõrd rohkem. Maantesõite ju eriti palju ei ole. Grisha muidugi puhas stiilinäide.
Postitatud: 29. 08. 2006. 13:15
Postitas priv
põhisõidu 2.12 pundi (ilmselt) esimene kukkuja olin mina. olin kollase särgi, pruunide pükste ning punase kiivri ja rattaga. käisin üle kaela ~ 2 km pikkusel sirgel tasasel teelõigul.
ei tea siiani täpselt, mis ja kuidas - kiirus nagu ei olnud miskit erilist, ka pulss ei olnud üleval, vaid kuskil 140 kandis. erilist väsimust ei olnud. sõitsin sirgelt, paremast teeservast 1,5 - 2 meetri kaugusel. minu meelest sõitis keegi mulle paremalt poolt küllalt järsu nurga all esimesesse rattasse.
tulemuseks pundist pudenemine, tiba riivitud puus ja käsi ning pragunenud ja prügikasti saadetud kiiver Bell.
Peep
Re: Ainult meeldivad emotsioonid
Postitatud: 29. 08. 2006. 15:22
Postitas MargusM
borneo kirjutas:Kirjutan pundist mis 2.00ga lõpetas. Selle grupis küll ühtegi matsu ei näinud.
Siiski siiski. Keila-Joal tuli sinine kaubik vastu, juht oli hämmeldunud näoga, et kas tõesti pean seisma jääma ja koomale võtma? Grupis anti küll käega märku, aga üks noor sinises särgis sai külje maha.
Teine ajuhiiglane musta Impreza roolis tuli mõned km hiljem vastu, kui otsustas vahetult grupiga kohakuti jõudes teeäärde seisma jäänud autost mööduda. Kisakoor ja kätega vehkimine oli päris äge.
Ise vajusin 15km enne lõppu olnud tõusul läbi pundi
; tõusu lõpus ei olnud niipalju jõudu, et saba kätte saada. Lõpetasin koos Tabasalus järgi jõudnud pundiga. Üldiselt väga rahul