1. leht 1-st
Merida Cup 16.04. Ambruse mäel
Postitatud: 15. 04. 2003. 16:49
Postitas Corrosion
Küsimus homse sõidu kohta, et kus Pirital see Ambruse mägi asub??
Ja kui pikk saab sõitmine olema??
Postitatud: 15. 04. 2003. 18:45
Postitas Corrosion
Nagu ma aru saan, on see hoopis kuskil S-kurvi juures. Where the fcuk is that?
Ja mis kell jne.... enne kui ma ümber mõtlen...
Postitatud: 15. 04. 2003. 20:13
Postitas erikr
Corrosion kirjutas:Nagu ma aru saan, on see hoopis kuskil S-kurvi juures. Where the fcuk is that?
Ja mis kell jne.... enne kui ma ümber mõtlen...
RTFM
keri üles teema esimese sõnumi juurde, talla linki ja loe jutt läbi.
Kui ma väga segast ei pane siis on start kusagil surnuaia ja lükati silla vahelisel alal. kogu rada ka vaid 6 km pikk, paras soenduseks üles õige koht otsida
Postitatud: 15. 04. 2003. 20:22
Postitas Lasse
Corrosion kirjutas:Nagu ma aru saan, on see hoopis kuskil S-kurvi juures. Where the fcuk is that?
Ja mis kell jne.... enne kui ma ümber mõtlen...
pirita-kose kollast silda tead?sillast teletorni poole ongi ambruse mägi,mäelt ~150 m päri ringrada üritus toimubki. start on avatud 18.00-20.00 ni.
täpsemalt siit:
http://www.kttiming.ee/arhiiv/7alad03/m ... rida03.htm
tule ikka üritus on seda väärt!
Postitatud: 15. 04. 2003. 20:53
Postitas Corrosion
Ei tea nagu Pirita-Kose kollast silda.
Ok seletage alates Velotrekist alates. Seal ma olen sõitmas käinud ja tavaliselt kulgeb mu tee Viimsisse. Palju sealt maad on stardipaigani?
Aga praegu on tõesti nõme olukord:pole kuulnud ambruse mäge ega toda surnuaeda........
Postitatud: 15. 04. 2003. 21:07
Postitas Ereliukas
Kollane sild - see on midagi uut! Minuteada see on ikka see Lükati sild.
Kui muidu ei tule meelde, siis tuleta meelde, millise silla juures "Vallatutes Kurvides" oli püsti Eve Kivi meditsiinitelk.
Postitatud: 15. 04. 2003. 21:11
Postitas Corrosion
See on nagu selveri juurest kohe paremale ja siis otse edasi vä??
Palju nagu sealt sõita tuleks siis?
Postitatud: 15. 04. 2003. 21:17
Postitas Ereliukas
Ok. stardi Velotreki juurest suunaga Kose poole.
Kõigepealt Väike S kurv. Seejärel kose Sirge u 800 m. Seejärel, keerad vasakule. See käänak on Kose kurv. siis läheb tee mäest alla ja eelnimetatud sild juba paistab. Enne silda on veel Lükati kurv.
Edasi läheb tee pikalt mäest üles. See Mäetipp ongi Ambrose mägi.
Tavaliselt sealt mäe pealt juba paistavad kolmapäevakute korraldajad, ehk sõida nii palju veel edasi, kuni nad paistavad. Kui ei ole näha, siis vaata järgmise ringi ajal uuesti
. Ringraja pikkus on täpselt 6 km.
Postitatud: 15. 04. 2003. 21:18
Postitas erikr
Corrosion kirjutas:See on nagu selveri juurest kohe paremale ja siis otse edasi vä??
Palju nagu sealt sõita tuleks siis?
Lükati sild on kui keerad stardi-finisisirgelt vasakule ja mäest alla jõe äärde, jõe peal on lükati sild. aga kodulinna tundmises on sul järeltunde vaja võtta,
surnuaed on Kloostrimetsa kalmistu kuhu kõik kuulsad eesti inimesed maetud on
Postitatud: 15. 04. 2003. 21:37
Postitas Corrosion
No seda kanti ma tõesti ei tea..
Ma tean ideaalselt mustamäge, kesklinna ja ka Viimsit.
Njah aga mõnede kohtadega on raskusi.....
Postitatud: 16. 04. 2003. 07:55
Postitas Oliver
Lugesin juhendit, aga ei leidnud informatsiooni raja pikkuse kohta. Eelmiste etappide aegu vaadates (ca 20 min) vist u. 10km?
Mis kella ajal peaks minema, et saaks kellegagi koos sõita? Kui start on avatud 2 tundi ja osalejaid ainult 7, siis tuleb kaua oodata või üksi sõita!?
Postitatud: 16. 04. 2003. 08:27
Postitas tarmo
tule 6 ja 7 vahel kohale, kellegagi ikka saad koos rajaga tutuvuda ja ka võistelda.
Postitatud: 16. 04. 2003. 10:57
Postitas erikr
viimane inf korraldajalt:
300 meetrisel lõigul rajal on lumi sulamata, maa on külmunud, lume all on vesi, milllel pole kuhugi minna. Nii on tekkinud loigud. Soovitan porilaudu!
===
omalt poolt soovitaks ka mingit paksemat õli ketile panna, muidu peseb vesi vedela õli välja, liivast läbi sõites kett liivane ja mäest üles minnes võib chainsuck üllatada.
Postitatud: 16. 04. 2003. 16:12
Postitas Corrosion
Mina tulen aga juurdlen, mida selga panna?
Kas lühiksete käistega või panen midagi peale?
Postitatud: 16. 04. 2003. 19:46
Postitas Ereliukas
Tule palja nabaga
Tegelikult ikka vaata ilma ka natuke. Alla 15 kraadi sõidan ise pika käise ja säärega.
Praeguse ilmaga on veel hea windstopperid selga panna.
Postitatud: 16. 04. 2003. 20:20
Postitas Corrosion
Õudne rada
Eksisin ära, sest esimest korda seal rajal...
Väga puudulik raja märgistus...
Ja keegi vend käis üle pea mu ees...
Skoori ei saandki kirja....
Sest ei läind arvesse....
Shit..
Postitatud: 16. 04. 2003. 20:53
Postitas erikr
Corrosion kirjutas:Õudne rada
Eksisin ära, sest esimest korda seal rajal...
Väga puudulik raja märgistus...
Ja keegi vend käis üle pea mu ees...
Skoori ei saandki kirja....
Sest ei läind arvesse....
Shit..
ega hoobelda polnud. üldiselt olen minagi pidanud paar ringi tegema enne kui rada meelde on jäänud. seekord oli küll norm tähistus. vaatasid valgeid märke puudel ja rattajälgi maas.
praegu külmakott randmel mille eelmisel aastal viljandis tükkideks kukkusin. see keegi vend kes su ees nipli pani olin mina
Postitatud: 16. 04. 2003. 20:57
Postitas Corrosion
Nojah
Kõik vennad paistsid kohal olevat... Mõnes kohas lihtsalt enam ei olnud neid valgeid märke.... Oleks võinud parem olla raja märgistamine....
Esiteks mind hämmastasid need järsud allaminekud, nendega harjunud läks tee kuhugi rappa, sattusin kellegi koduõue
Ja üldse mingi teema käis...... Korralkult ei saandki nagu sõita..
Järsku läeb Viimsis paremini...
Postitatud: 17. 04. 2003. 09:06
Postitas Oliver
Mul kulus selle sõiduga kolmandik tagumise piduri klotsi!!! Viimasel ringil keerasin näpuga eest pidurit peale, sest link hakkas juba vastu lenksu jõudma. Tahaks juba tulemusi näha, kui kiiresti need tavaliselt välja pannakse (kipsis jalaga mees lubas tegelikult eile õhtuks juba).
Postitatud: 17. 04. 2003. 09:26
Postitas erikr
Amatöör kirjutas:Mul kulus selle sõiduga kolmandik tagumise piduri klotsi!!! Viimasel ringil keerasin näpuga eest pidurit peale, sest link hakkas juba vastu lenksu jõudma. Tahaks juba tulemusi näha, kui kiiresti need tavaliselt välja pannakse (kipsis jalaga mees lubas tegelikult eile õhtuks juba).
jep, neil on kogu see leht panges hetkel. klotside kohta sama jutt.
Postitatud: 17. 04. 2003. 09:44
Postitas Ereliukas
Mis seal siis nii hullu oli, et pool klotsidest maha hööveldasid?
Postitatud: 17. 04. 2003. 09:49
Postitas Oliver
Ereliukas kirjutas:Mis seal siis nii hullu oli, et pool klotsidest maha hööveldasid?
Ma lasin aralt pea kõik laskumised piduritega (ei kujuta ette, kas ilma oli üldse võimalik) ning koos veega tekkis velgedele korralik lihvimispasta.
Postitatud: 17. 04. 2003. 10:02
Postitas UrmasL
erikr kirjutas: klotside kohta sama jutt.
Krt, ma ei jõudnud oma klotse eile inspekteeridagi veel. Alles said uued peale....
Aga teinekord on tõesti sellised tingimused, et praktiliselt ühe sõiduga saavad klotsid otsa. Tuleb meelde 2001 aasta sügisene nightride Keilajoal mägedes kus 1,5 tunniga sõitsin oma klotisid läbi. Vihma sadas ning liiva kõik kohad täis. Klotsid ei olnud küll tuttuued aga üle poole ressursist oli enne sõitu raudselt alles. Kui nüüd heietamiseks läks siis oli tõeliselt destruktiivne sõit. kamba peale (5 inimest) Hävines veel üks wellgo pedaal ja üks Trek 8500 raam sai ühe nipli käigus korraliku mõlgi. Lisaks see, et eranditult kõigil esines chainsuck. Seda nii deore tasemel kui ka täis XTR tasemel. Väga meeldejääv üritus oli ja osalised meenutavad seda siiani heldimusega...
Postitatud: 17. 04. 2003. 10:51
Postitas Alvaro
[quote="UrmasL"][quote="erikr"] klotside kohta sama jutt.[/quote]
Kui nüüd heietamiseks läks siis oli tõeliselt destruktiivne sõit. kamba peale (5 inimest) Hävines veel üks wellgo pedaal ja üks Trek 8500 raam sai ühe nipli käigus korraliku mõlgi. Lisaks see, et eranditult kõigil esines chainsuck. Seda nii deore tasemel kui ka täis XTR tasemel. Väga meeldejääv üritus oli ja osalised meenutavad seda siiani heldimusega...[/quote]
Ooojjaaa, tore, et seda meelde tuletatakse. Aga seda kõike võiks ka jälle ehedalt järgi proovida. Nt eile seal kandis sõites jäi küll mulje, et rajad on sõidetavad, lund ei pastnud mnt pealt üldse kätte. Päris metsa alla ei saand ronida.
Postitatud: 17. 04. 2003. 12:46
Postitas Corrosion
Mul endalgi klotsid läbi(tagumine eriti) Kas ei oleks mõistlikum ketaspidurit kasutada?
Postitatud: 17. 04. 2003. 12:51
Postitas Antti
Tahad kulumaterjale kokku hoida?
Postitatud: 17. 04. 2003. 13:26
Postitas tarmo
Amatöör kirjutas:Ereliukas kirjutas:Mis seal siis nii hullu oli, et pool klotsidest maha hööveldasid?
Ma lasin aralt pea kõik laskumised piduritega (ei kujuta ette, kas ilma oli üldse võimalik) ning koos veega tekkis velgedele korralik lihvimispasta.
eilsetel laskumistel pidureid polnud vaja kasutada, oli vaja pidurdada laskumiste all kust pööras järsult paremale. mul lemmikkoht oli see esimene pikk laskumine mis hakkas sellelt mäetipult kuhu stardist jõudsid. pidurit vajutasin alles seal all lumisel väljal kust keeras paremale jäisele jooksukale. hea pikk laskumine oli, taastusin täiesti ära sellega pikast starditõusust.
muidu oli päris raske rada hooaja esimese sõidu kohta.
Postitatud: 17. 04. 2003. 18:37
Postitas Oliver
velosiped kirjutas:eilsetel laskumistel pidureid polnud vaja kasutada, oli vaja pidurdada laskumiste all kust pööras järsult paremale.
Selline sõiduoskus teeb kadedaks.
Tulemused ka üleval:
http://www.kttiming.ee/arhiiv/7alad03/m ... da1604.htm