1. leht 2-st

Saku 100 2007

Postitatud: 09. 04. 2007. 11:34
Postitas N
Hei

Väike teadaanne - Saku 100 leiab sel korral aset 28. aprillil. Toimumiskoht on sama. Täpsemat lisainfot kohe kohe ka kodulehel http://www.porterracing.ee

Osalema on jätkuvalt oodatud kõik - pole vahet palju sõidad, oluline, on et sõidad!

Kaotajaid ja katkestajaid ei ole!!

Priit

Postitatud: 09. 04. 2007. 15:21
Postitas Jaaguar
Eks püüab ikka kohal olla - interjöör oli positiivne!!!

Postitatud: 09. 04. 2007. 16:05
Postitas mart
Kodulehel kiivri kandmise kohustusest pole mainitud. Et siis starti paljapäi ja lokkide lehvides?

Postitatud: 09. 04. 2007. 18:45
Postitas Kuldar
Jaaguar kirjutas:Eks püüab ikka kohal olla - interjöör oli positiivne!!!
vihma korral kultuurimajas?
ehk siis puust ja punaseks: interjöör - sisekujundus, eksterjöör - väliskujundus.

asja juurde:
On see tõene jutt, et sel aastal rada nö. tagurpidi?

Postitatud: 09. 04. 2007. 19:54
Postitas Rivo
Kuldar kirjutas: asja juurde:
On see tõene jutt, et sel aastal rada nö. tagurpidi?
Igaljuhul oleks päris huvitav, kui see nii toimuks. Ütleksin, et rada vähemalt tundub raskem, kui see läbida tagurpidi.

Postitatud: 09. 04. 2007. 21:44
Postitas tarmo
Kuldar kirjutas: asja juurde:
On see tõene jutt, et sel aastal rada nö. tagurpidi?
et vältida kuulujuttude levimist kulutulena, siis selgitan natuke, et rada läheb ikka õigetpidi. stardist finishi poole. raja tegemine alles käib, uued lõigud on kaardil ja peas ning lõplik versioon valmib võistluspäeva hommikul. nagu igal aastal. üks on kindel - sõit on raske nagu alati. ehk nagu ütles kalev raudsepp ütles 2a tagasi enne ehavere krossi - rada peabki raske olema, sest muidu te ei arene ju :wink:

Postitatud: 10. 04. 2007. 07:18
Postitas Jaaguar
Kuldar kirjutas:
Jaaguar kirjutas:Eks püüab ikka kohal olla - interjöör oli positiivne!!!
vihma korral kultuurimajas?
ehk siis puust ja punaseks: interjöör - sisekujundus, eksterjöör - väliskujundus. ?
Äkki ma pidasin silmas võistluse korralduse ja sujumise sisemist pilti...??? Samas, ega metsal ka viga ei olnud eriti:)!

Postitatud: 10. 04. 2007. 08:27
Postitas Kuldar
Jaaguar kirjutas:
Kuldar kirjutas:
Jaaguar kirjutas:Eks püüab ikka kohal olla - interjöör oli positiivne!!!
vihma korral kultuurimajas?
ehk siis puust ja punaseks: interjöör - sisekujundus, eksterjöör - väliskujundus. ?
Äkki ma pidasin silmas võistluse korralduse ja sujumise sisemist pilti...??? Samas, ega metsal ka viga ei olnud eriti:)!
tubli oled.
ja ma ei pea siinjuures midagi äkki silmas, aga oledki tubli.

Postitatud: 10. 04. 2007. 21:16
Postitas N
Muide, on mõni koht, mis tõesti on tagurpidi võrreldes varasemate aastatega. Nii et täiesti tühjalt kohalt arenev seltskonna-kroonika võib ka kogemata osaliselt naelapead tabada .. :wink:
Vürtsi lisavad taaskord mitmed uued singlilõigud, mida on hoolikalt valitud, ning mis seni vaid ulukite tallata olnud.. Sekka ka mõni pikem lõik metsateed.
Ühesõnaga teeme teile uut ja vana otseses mõttes :wink:

Postitatud: 10. 04. 2007. 21:44
Postitas matukas
Tore, üritan siis ka esimene kord sellele üritusele pihta saada. Aga raskuse kohta - see selgub peale kontrollaega :) Muus osas on tõus nagu tõus ikka ja laskumine nagu laskumine ikka. Tuleb nad läbida.

Postitatud: 10. 04. 2007. 21:58
Postitas erkki
matukas kirjutas:Tore, üritan siis ka esimene kord sellele üritusele pihta saada. Aga raskuse kohta - see selgub peale kontrollaega :) Muus osas on tõus nagu tõus ikka ja laskumine nagu laskumine ikka. Tuleb nad läbida.
Saku 100 oma tõusude ja laskumistega kuulsaks ei saa :wink: aga sea oma selg ja käed pikaks ning raskeks katsumuseks valmis.

Postitatud: 10. 04. 2007. 22:03
Postitas Mati
matukas kirjutas:Tore, üritan siis ka esimene kord sellele üritusele pihta saada. Aga raskuse kohta - see selgub peale kontrollaega :) Muus osas on tõus nagu tõus ikka ja laskumine nagu laskumine ikka. Tuleb nad läbida.
S100-l ei ole tähtis mitte reljeefi profiil, vaid ajukäärude profiil.

Postitatud: 10. 04. 2007. 22:04
Postitas erikr
matukas kirjutas: Muus osas on tõus nagu tõus ikka ja laskumine nagu laskumine ikka. Tuleb nad läbida.
kuigi pole seda rada ammu sadulas läbinud, lokaalsed kõrguste vahed kipuvad olema +/- 3 meetri piires. aga kerge see lugu pole mingil juhul.

Postitatud: 11. 04. 2007. 07:36
Postitas Jaaguar
sõidaks palju kiiremini, aga käed kipuad sellel rajal enne väsima, kui jalad - siuke imelik rada tehtud :) :!:

Postitatud: 11. 04. 2007. 09:27
Postitas Villem T
Amortidel kompressiooni maha, tagasilöök suht kiireks ja rehvid mitte liiga täis - peaks elu tiba lõbusam olema.

Postitatud: 11. 04. 2007. 10:46
Postitas Jaaguar
Ega s selle pärast elu raskemaks ei hakka tegema - rõhk ikka veeremisel, küll tihend, vaatamata virisemisele vastu peab :) :!:

Postitatud: 11. 04. 2007. 13:06
Postitas UrmasL
konakona kirjutas:Amortidel kompressiooni maha, tagasilöök suht kiireks ja rehvid mitte liiga täis - peaks elu tiba lõbusam olema.
Hmm...
Ma olen siiani lähtunud reeglist, et kiire rada-kiire rebound, aeglane rada-aeglane rebound...

Postitatud: 11. 04. 2007. 20:07
Postitas matukas
UrmasL kirjutas:Hmm...
Ma olen siiani lähtunud reeglist, et kiire rada-kiire rebound, aeglane rada-aeglane rebound...
Ma oma F80X puhul olen igal pool hakkama saanud 3-4 klikki rebound aeglasest otsast tagasi. Ja Saku100 rada olen omal käel võistlusväliselt läbinud. Pole mingi 'rattahunt', et tempot kõrge hoian. Mul savi, osalemine on põhieesmärk. Iga tulemus on boonus.

Postitatud: 12. 04. 2007. 08:58
Postitas Villem T
kui hooga üle juurikate lähed, siis tahaks ju et amort jõuab vahepeal ennast tagasi lükata? muidu lööb juurikatega nr 1-3 amordi põhja välja ja juurikad 4-10 ületad juba kõva kahvliga. aeglane rebound on pigem üksikute kõvemate laksude jaoks.

Postitatud: 12. 04. 2007. 10:08
Postitas UrmasL
konakona kirjutas:kui hooga üle juurikate lähed, siis tahaks ju et amort jõuab vahepeal ennast tagasi lükata? muidu lööb juurikatega nr 1-3 amordi põhja välja ja juurikad 4-10 ületad juba kõva kahvliga. aeglane rebound on pigem üksikute kõvemate laksude jaoks.
Kui "hooga" lähed siis ju ongi nii nagu ma kirjutasin, et "kiire rada-kiire rebound" :)

Katke epicu manualist:

Adjust rebound:
Rebound damping controls the rate at which the shock returns after it has been compressed.
- Clocwise for slower rebound (slower speeds, bigger hits).
- Counter-clockwise for faster rebound (higher speeds, smaller bumps, more traction).


Kusjuures osadel amortidel on võimalik eraldi regullida ka compression dumping'ut. Ma olen aru saanud, et see ei tähenda automaatselt "amordi jäikust"...

Postitatud: 12. 04. 2007. 10:57
Postitas Villem T
Päris kaugel offtopicus oleme, aga esiteks on Saku metsavahe kiirest rajast suht kaugel ja teiseks ei ole seal vist ka mingeid kõvemaid maandumisi jms tulemas (siis takistab aeglasem tagasilöök amordil sind põhjast üles tulles täi vedru jõuga jälle maast lahti visata). Pigem on sul vaja just seda "better tractionit", mille saavutad kiire reboundiga - ratas jõuab kõik konarused järgi joonistada. Ja compression dAmping on sama asi mis rebound aga teises suunas, ehk siis sealt timmid kui kergelt amort end kokku laseb vajutada - oleneb kõvasti sõidutehnikast, kas tahad seda juurikate jaoks maha või peale keerata. Kui tahad end esimesest nukist veits lendu lasta (et ülejäänutest üle hõljuda) võiks teda pigem rohkem olla, kui tahad neist sujuvalt ja vertikaalsuunda muutmata üle sõita, siis vähem (rattad tulevad pehmemini üles ja raam+sinu kere lähevad otse edasi). Aga see on vist pigem teema "amortide sõidustiili/raja-kohane reguleerimine"

Postitatud: 12. 04. 2007. 11:27
Postitas kert.
Kas pärast stardimaksu tasumist vastavale arvele saab ka kinnituse stiilis: "Olete registreeritud..."? :roll:

Postitatud: 12. 04. 2007. 21:38
Postitas tarmo
kert. kirjutas:Kas pärast stardimaksu tasumist vastavale arvele saab ka kinnituse stiilis: "Olete registreeritud..."? :roll:
Seda kahjuks ei saa. Kas saadame kirjaga aadressil "Kert. Nõudmiseni." :?: :D

Postitatud: 12. 04. 2007. 22:20
Postitas Ermo
.

Postitatud: 12. 04. 2007. 22:32
Postitas Mati
Ermo kirjutas:Kas suppi ja diplomi saab ??? Ja kus on pildid, tahaks juba näha ...
Mida sa nõuad, sul ju eelmisest aastast kiip tagastamata!

Postitatud: 15. 04. 2007. 12:10
Postitas kert.
tarmo kirjutas:Kas saadame kirjaga aadressil "Kert. Nõudmiseni." :?: :D
Kah võimalus :mrgreen:, kuid pidasin silmas näiteks registreerunute nimekirja siia teemasse :wink:. Samas möödunud aastal probleeme polnud ehk õnnestub seegi kord.

Postitatud: 15. 04. 2007. 13:16
Postitas Jaaguar
Nimekiri ei kujune nii või teisiti saladuseks. Võiks olla jah!

Postitatud: 15. 04. 2007. 13:43
Postitas rajko
Kui pikal ringil sõit käib või kuidas need eri distantsid on üles ehitatud?
Ma mõtlen et kui ma päris 100't ei jõua siis kuidas see raja valik käib.

Postitatud: 15. 04. 2007. 15:04
Postitas tarmo
rajko kirjutas:Kui pikal ringil sõit käib või kuidas need eri distantsid on üles ehitatud?
Ma mõtlen et kui ma päris 100't ei jõua siis kuidas see raja valik käib.
Sõit käib ühel ringil milles pikkust ca 10 km(sel aastal võib pikem tulla). Sõidad nii palju ringe kui tahad ja kui lõpetad paneme aja kinni ja protokolli läheb aeg ja ringide arv.

Postitatud: 15. 04. 2007. 22:10
Postitas N
Rajast niipalju, et tänase seisuga pole veel päris 100% selge, kuid tuleb kas 7 või 8 ringi. Nii, et rada on pikem. Juures on mõned puhkamise kohad ja mõned kohad, kus see puhkus ilusti ära nullida. Vaeva igal juhul on nähtud, loodame, et see on seda väärt.

Postitatud: 15. 04. 2007. 22:30
Postitas dr Holden
N kirjutas:Rajast niipalju, et tänase seisuga pole veel päris 100% selge, kuid tuleb kas 7 või 8 ringi. Nii, et rada on pikem. Juures on mõned puhkamise kohad ja mõned kohad, kus see puhkus ilusti ära nullida. Vaeva igal juhul on nähtud, loodame, et see on seda väärt.
Et siis peate muutma oma seda praegust sloganit
Saku 100, 80, 60, 50, ....
ja panema siis sellise:
Saku 100; 87,5; 75; 57,5 ...
või sellise:
Saku 100; 85,7; 71,4; 57,1 ...

Postitatud: 16. 04. 2007. 20:57
Postitas N
tundub, et peab protestiblanketid ka valmis panema, kui sõidu lõpuks finišijoonel 100,00km spidomeeter ei näita :D

Postitatud: 16. 04. 2007. 21:14
Postitas Mati
Ärge siis kilomeetritähiseid unustage! Hea teada kas lõpuni 20 km, 15 km või 10 km.

Postitatud: 17. 04. 2007. 07:51
Postitas Jaaguar
Mati kirjutas:Ärge siis kilomeetritähiseid unustage! Hea teada kas lõpuni 20 km, 15 km või 10 km.
Mina tahan juba varem, teada, palju veel jäänud on...vbl isegi 99´st alates :idea: . Kuna rajamärke nagunii ei usu, siis püüab ikka pigem spidokat timmida.
Korraldaja teeb vist mingit halba nalja meiega?! Lubati 10´st ringi, aga nüüd on mingid uued suunad tekkinud - nii jääb ju vähem saiapeatusi alles :idea: :!: Tegelt peaks ring ikka lühem olema, kasvõi viiest 20 tk lükata, peaasi, et ringide lugeja kaine püsib :)

Postitatud: 17. 04. 2007. 09:04
Postitas veiko
Jaaguar kirjutas:Tegelt peaks ring ikka lühem olema, kasvõi viiest 20 tk lükata...
Niipalju ei ole hea, pea hakkab ringi käima ja süda läheb pahaks.

Postitatud: 17. 04. 2007. 09:37
Postitas Jaaguar
...ega see rattasõit mulle ka üldse ei meeldi...nagu polekski tehnikasajand :D :idea: :!:

Postitatud: 18. 04. 2007. 15:37
Postitas tarmo
Raja tähistamine algab sel nädalavahetusel. Tähisteks on sinised Kona kirjadega lindid. Valmis on rada kolmapäevaks 25. aprilliks, mil kõik soovijad saavad end proovile panna MTB kolmapäevaku esimesel etapil. Täpsem info varsti foorumis.

Postitatud: 21. 04. 2007. 19:40
Postitas MiCC
kui saladus ei ole siis palju on siiani registreerunuid Saku 100-le? :P

Postitatud: 22. 04. 2007. 20:36
Postitas erkki
N kirjutas:Rajast niipalju, et tänase seisuga pole veel päris 100% selge, kuid tuleb kas 7 või 8 ringi. Nii, et rada on pikem. Juures on mõned puhkamise kohad ja mõned kohad, kus see puhkus ilusti ära nullida. Vaeva igal juhul on nähtud, loodame, et see on seda väärt.
Täna sai märgistatud rada proovitud, ringi pikkuseks tuli enamvähem 12.48km, minul võttis kahe ringi läbimine kokku täpselt 2 tundi koos pauside ja lintide otsimisega :P

Muidu märgistus on super, puudu olid hetkel veel lihtsalt liiklusega teedel olevad lindid, ja rada ise ... pole sõnu :) Eriti meeldis see uus metsalõik jäätmehoidla lähedal (kus on ka jupp vana rada aga vastupidises suunas). Soovitan kõigil kolmapäevakul või enne võistlust rada ära proovida.

Postitatud: 25. 04. 2007. 22:30
Postitas margus v
Tere!
Käisin siis täna rada proovimas.Supper!
Ka mina sain ringi pikkuseks 12,51 km.Täpselt,nagu erkki.
Tarmo kirjutas,(ühes teises teemas)et kui läbida ring rahulikus tempos siis peaks aega kuluma umbes 40 min.Tegelikult kulus 51min ja 56 seki peale.
Pärast proovisin üksi (ei võistelnud) ja sain ajaks 42,54.
Nüüd minu küsimus:
Kas laupäeval on ajalemiit 6 tundi nagu eelmisel aastal?
Kui ja siis mina kül ei jõua 100 km.läbida :oops:
Matemaatika:
100 km jagada 12,5 km.võrdub 8 ringi.
360 min.(6 tundi) jagada 8 võrdub 45 minutit ring.
Ettepanek:Teeks ajalemiidi 7 tundi,saaksid nõrgemad (nagu mina)ka joogipudeleid vahetada ja...
PS:Sateliidipildi rajast saatsin Oliversile,ta lubas siia riputada,ise ei oska :cry:

Postitatud: 25. 04. 2007. 22:34
Postitas tarmo
margus v kirjutas:T
Ettepanek:Teeks ajalemiidi 7 tundi,saaksid nõrgemad (nagu mina)ka joogipudeleid vahetada ja...
Homme otsustame kas teeme ajalimiidi 7 või 8 tundi.

Postitatud: 26. 04. 2007. 07:05
Postitas Jaaguar
8´ga oleks mul ka juba lootust :) :idea: :!: Tegelt on seitsmega ka lootust - eelmisel aastal oli ikka 7 ja ega palju aega üle ei jäänud :? :?: :!:

Postitatud: 26. 04. 2007. 07:41
Postitas Veiko V
Riputan siia lingi, ärge seda finishi teemat vaadake!
http://www.fotoalbum.ee/pilt.php?id=2610583

Rada on väga proo muidu, loodan, et jõuan lõpuni sõita

Postitatud: 26. 04. 2007. 16:34
Postitas kert.
erkki kirjutas:...ja rada ise ... pole sõnu :)
margus v kirjutas:Käisin siis täna rada proovimas.Supper!
makita kirjutas:Rada on väga proo muidu...
Kuna need rada kirjeldavad laused ei ole üheselt mõistetavad, siis küsin:
Kas siledamat sorti kummiga jääb rajal hätta?

Postitatud: 26. 04. 2007. 16:41
Postitas Veiko V
Mõnes kohas võibolla küll eks se rohkem oleneb sõitjast rohkem pakun välja. Kotkad liiguvad seal kah slikidega mugavalt kus algajad nipplid panevad oleneval kohast jne. Käi kohapeal ära ja uuri sest arvamusi on erinevaid kes kiidab mõnda rehvi taevani teine maha.
Kulgen ise Racing Ralphiga ! :evil:

See oli minu arvamus sellest loost.

Postitatud: 26. 04. 2007. 16:59
Postitas Rivo
kert. kirjutas: Kas siledamat sorti kummiga jääb rajal hätta?
Ei jää hätta. FF'st ja Twister'st karvasemat kummi seal vaja pole, isegi siis, kui kergelt tibutab.

Postitatud: 28. 04. 2007. 19:02
Postitas matukas
No see esimene kord piirdus asi viie ringiga. Kaks esimest ringi oli OK aga siis sai energia otsa. Tuli boksipeatus teha. See aitas. Aga lihased polnud sellise jamaga tükk aega harjunud ning polnud mõtet ja tahet end üle viie ringi edasi piinata. Rada oli muidu päris OK, kui see mudamülgas välja arvata. Mina otsustasin kiirmeetodina ratta seljast maha ning jala läbi hüpelda. Läbitud 63 km-le sai juurde veel 28 kokku kodust ja koju. Tehnika töötas laitmatult. Nüüd ei taha mitu päeva sadulasse :)

Postitatud: 28. 04. 2007. 20:57
Postitas tarmo
Tulemused.

Head taastumist.! :wink:

Postitatud: 28. 04. 2007. 21:00
Postitas ErikT

Postitatud: 28. 04. 2007. 21:36
Postitas Meelis1986
Mul rada väga meeldis ja ise läbisin kokku 6 ringi aga kui lugeda siit oli raja pikkuseks 12,5 aga mul peale 6 ringi läbimist näitas spido 82,7km kas ta siis tõesti valetab mul 6 ringi peale ligi 7km :S :( :?

Ja sooviks teada kes see õnnelik oli kes see mobiili võitis? :)