1. leht 4-st
Tallinna XX Rattaralli
Postitatud: 08. 07. 2003. 21:07
Postitas erikr
Korraldajatelt selline teade maili teel
Tallinna XX Rattaralli juhend ja regamisvõimalus netis nüüdsest üleval aadressil
http://www.tallinnarattaralli.ee. Kutsume mägirattaomanikke maanteel omavahel jõudu katsuma, sest erinevalt Tartu Rattarallist on Tallinna RR-l baikidele eraldi võistlusklass. Distants seekord soovidele vastu tulles veidi pikem, auhinnalaud kopsakam.
http://www.tallinnarattaralli.ee/tallin ... ted=juhend
http://www.tallinnarattaralli.ee/tallin ... lected=reg
lollde klassis on siit vist mõnigi mineja, mnt klassis pole ka vist raske mõistatada
Postitatud: 08. 07. 2003. 21:21
Postitas KristjanS
Postitatud: 08. 07. 2003. 21:24
Postitas Kuldar
Parim koht muidu igavas juhendis: Vanusegrupid...........M40 (63-54 v.a. Karlson).
Postitatud: 08. 07. 2003. 21:58
Postitas antz
kindel minek
, kahjuks on maante võistlusi meil nii väheks jäänud
, et peab iga võimaluse ära kasutama.
Postitatud: 08. 07. 2003. 22:31
Postitas mart
Tekkis mõtteid:
Kell 12.00 - PÕHISÕIT võidusõidu ja maanteeratastele 75 km
...Starti lubatakse ainult võidusõidu- ja maanteeratastega (Maastikurattad- ratta läbimõõt 26" ja sirge, maastikuratta tüüpi juhtrauaga rattad sellesse starti ei lubata).
Aga, kui on nn fitness ratas, st täis MNT komplekteering, ainult lenks on sirge ning lenksuvahetajad on kas keeratavad või rapid-fire
.
Kas tuleb siis 23 mm kummide ja suurte ratastega sõita 26" MTB klassis
Postitatud: 08. 07. 2003. 23:06
Postitas harles
Eelmine aasta käisin ... norm oli. Miks mitte uuesti
Toimub ju siinsamas mitte teises Eesti otsas. Aga mehed, plz tehke mulle selgeks mis on võidusõidu ja maanteratta vahe. Minu meelest sõidetakse võidu nii MTB kui MNT-ga ja sellest eraldusest peaks ju piisama ka ...
Postitatud: 08. 07. 2003. 23:29
Postitas KristjanS
Postitatud: 09. 07. 2003. 08:30
Postitas Andrus K
vist tulen ka. mtb . Millalgi üleeelmine aasta (või üle-üle eelmine aasta ?) sai käidud. Siis oli see üks mu esimesi võistluseid. Sai hundikarja noorusuljusest kloogani veetud ja siis oli suss. Veeresin siiski lõpuni. Siiski 200.- suhteliselt lühikese maanteesõidu eest on jällegi pisut liiast. UCI-meestele kommiraha jälle vaja koguda
Postitatud: 09. 07. 2003. 08:52
Postitas Mati
Raudne mineja loll'ga. Rada on kah huvitavamaks tehtud, närvilist Tallinn-Keila mnt-d tsipa vähem.
Postitatud: 09. 07. 2003. 09:36
Postitas Ruve
mart kirjutas:Tekkis mõtteid:
Kell 12.00 - PÕHISÕIT võidusõidu ja maanteeratastele 75 km
...Starti lubatakse ainult võidusõidu- ja maanteeratastega (Maastikurattad- ratta läbimõõt 26" ja sirge, maastikuratta tüüpi juhtrauaga rattad sellesse starti ei lubata).
Aga, kui on nn fitness ratas, st täis MNT komplekteering, ainult lenks on sirge ning lenksuvahetajad on kas keeratavad või rapid-fire
.
Kas tuleb siis 23 mm kummide ja suurte ratastega sõita 26" MTB klassis
tundub,et pead seda korraldajate käest küsima kus sellise rattaga sõita...mina sind ei süüdistaks kui sellega MTB klassi konkurentsi tuled pakkuma,kuigi eelised on sul siis päris suured võrreldes tavalise maastiku kummiga MTB-ga millega mina tulen
Postitatud: 28. 07. 2003. 22:42
Postitas erikr
31. juulini (kaasa arvatud) saab veel 200 eegu eest regada, siis läheb 300 peale.
Postitatud: 12. 08. 2003. 22:37
Postitas Corrosion
keegi teist rattarallile ka läheb? Stradimaks 300 egonit
On alles "karm" võistlus...
Postitatud: 12. 08. 2003. 22:50
Postitas tann
Ma olin varajane ja sain 200 eeguga registreeritud
, nii et minek on kindel........muidugi mtb-ga.....see aasta ei saa mehi esimese tõusu peal juba minema lasta
Postitatud: 13. 08. 2003. 05:47
Postitas erikr
tann kirjutas:Ma olin varajane ja sain 200 eeguga registreeritud
, nii et minek on kindel........muidugi mtb-ga.....see aasta ei saa mehi esimese tõusu peal juba minema lasta
endal sama lugu
Postitatud: 13. 08. 2003. 09:54
Postitas UrmasL
erikr kirjutas:tann kirjutas:see aasta ei saa mehi esimese tõusu peal juba minema lasta
endal sama lugu
Sõitsime eile läbi selle raja. Minu jaoks on sellel rajal neli raskmat kohta. Esimene on Harku karjääri tõus. Kasvõi hammastega tuleb seal pundist kinni hoida. Teine koht on kui Vääna pealt on keeratud tagasi Tutermaa poole siis varsti tuleb selline mõõdukas tõusu moodi asi. Kui seal vajutama hakatakse siis jällegi võib raskeks minna. Üldiselt on see kõige luhtsam tõus. Kolmas tõus on enne Türisalu panka. Algab laugelt ja lõppeb järsemalt. Võimalik, et ka siin üritatakse ära minna. Ja viimane tõus on 17km enne tallinat mis lõppeb bensuka ristis (sealt kus vasakule keerates näitab Kiia peale). See on nats kergem kui eelmine. Edasi on sile vajutamine lõpuni. Tabasalu laskumine võib suures pundis ohtlikuks minna. Tagumised tulevad suure hooga peale ja peavad pidurdama hakkama. Kui liiga järsult pidurdavad siis..... Samas kui liiga pidurdama jääd sinna punti siis esimesed kihutavad minema ja enam järgi ei jõua.
Postitatud: 13. 08. 2003. 10:03
Postitas indrek
sai ka varakult (lootuses väike stardinumber saada) ja soodsalt regatud
. Aga kuidas jääb siis siin kunagi unistatud v.c.e tiimi sõiduga. Teeme ära? Ise seda rada kuigi raskeks ei pea, tõusud on suht lauged ja lühikesed ja see tabasalu laskumine on nii lõpus, et seal enam mingiks rüseluseks ei lähe ma arvan
Põhi mure on, et teed oleks enamvähem ja kumm kestaks...
Postitatud: 13. 08. 2003. 10:14
Postitas harles
Ma see aasta ei ühine, sest olen samal ajal Lätis. Aga võistlus ise on vinge - sain eelmine aasta oma esimese grupisõidukogemuse. Porikaga oli vist suht viimases grupis keskmine kiirus ca 31km/h. Seega vinge rebimine tuleb. Ja see on jah väga oluline, et gruppi saada - jama selles, et start on minu meelest suht nilbe ja koridoris eespool olevad tegelased saavad kiiresti minema. Ehk vce tüübid võiksid ikka kokku hoida!
Postitatud: 13. 08. 2003. 10:15
Postitas Alvaro
UrmasL kirjutas:Sõitsime eile läbi selle raja. Minu jaoks on sellel rajal neli raskmat kohta. Esimene on Harku karjääri tõus. Kasvõi hammastega tuleb seal pundist kinni hoida. Teine koht on kui Vääna pealt on keeratud tagasi Tutermaa poole siis varsti tuleb selline mõõdukas tõusu moodi asi. Kui seal vajutama hakatakse siis jällegi võib raskeks minna. Üldiselt on see kõige luhtsam tõus. Kolmas tõus on enne Türisalu panka. Algab laugelt ja lõppeb järsemalt. Võimalik, et ka siin üritatakse ära minna. Ja viimane tõus on 17km enne tallinat mis lõppeb bensuka ristis (sealt kus vasakule keerates näitab Kiia peale). See on nats kergem kui eelmine. Edasi on sile vajutamine lõpuni. Tabasalu laskumine võib suures pundis ohtlikuks minna. Tagumised tulevad suure hooga peale ja peavad pidurdama hakkama. Kui liiga järsult pidurdavad siis..... Samas kui liiga pidurdama jääd sinna punti siis esimesed kihutavad minema ja enam järgi ei jõua.
Nii on jõle lihtne ja kahjuks ebareaalne arvestada sõidu kulgu. Olles neid Bianchisid Keilas ja ka Tallinna Rattarallit sõitnud, ütleks mina, et tulistatakse hoopis mujal, eelkõige just taganttuule otsadel sirgel. Eelmine aasta juhtus see olema peale Keila-Joalt ära keeramist Vääna peale (see aasta on trass teine), kus tõmmati 5km jooksul pidevalt +50km/h. Vat siis oli raske. Tõusul jälle vastupidi oli selline tunne, et ma lähen ja sõidan pundil eest ära, sest selline roomamine ja uinumine toimus.
Postitatud: 13. 08. 2003. 10:29
Postitas Andrus K
harles kirjutas:Ma see aasta ei ühine, sest olen samal ajal Lätis. Aga võistlus ise on vinge - sain eelmine aasta oma esimese grupisõidukogemuse. Porikaga oli vist suht viimases grupis keskmine kiirus ca 31km/h. Seega vinge rebimine tuleb. Ja see on jah väga oluline, et gruppi saada - jama selles, et start on minu meelest suht nilbe ja koridoris eespool olevad tegelased saavad kiiresti minema. Ehk vce tüübid võiksid ikka kokku hoida!
Ma see aasta ei ühine, sest olen samal ajal Saksas. Aga võistlus ise on
- sain seal paar-kolm aasta tagasi oma esimese grupsõidu kogemuse. Ja ka vitsad, sest vedasin suurt seltskonda kuni kloogani ja siis suss ...
Postitatud: 13. 08. 2003. 10:49
Postitas AndreK
indrek kirjutas:sai ka varakult (lootuses väike stardinumber saada) ja soodsalt regatud
. Aga kuidas jääb siis siin kunagi unistatud v.c.e tiimi sõiduga. Teeme ära? Ise seda rada kuigi raskeks ei pea, tõusud on suht lauged ja lühikesed ja see tabasalu laskumine on nii lõpus, et seal enam mingiks rüseluseks ei lähe ma arvan
Põhi mure on, et teed oleks enamvähem ja kumm kestaks...
Sinu kurvastuseks pean ütlema, et numbri võid sa väikese saada, aga stardis on ainult 1 grupp.
Postitatud: 13. 08. 2003. 10:53
Postitas maanus
Et siis kes ees see mees pluss muiudgi litsentsiga mehed:Sain ma õieti aru?
Postitatud: 13. 08. 2003. 10:54
Postitas indrek
AndreK kirjutas:Sinu kurvastuseks pean ütlema, et numbri võid sa väikese saada, aga stardis on ainult 1 grupp.
oot oot "Start kahes stardigrupis vastavalt võistlusnumbrile. Stardigruppidesse jaotamisel võetakse arvesse EJL litsentsi, eelmise aasta tulemust (kuni 01.08.2003) ja registreerimisaega." (copy juhendist)
Jutt ikka loll'i sõidust. Juhul kui muidugi on 1 grupp, siis ei jää muud üle kui kell 10 trügima minna
Postitatud: 13. 08. 2003. 12:37
Postitas priidik
Kui stardis on 100 meest siis ei ole minu arust mõtet stardigruppide pärast põdeda. Kohe ju maha ei jäeta.
Eelmine aasta jäi vahele aga varem kui kolm korda olen sõitnud siis põhilised üritamise kohad on olnud tõus Türisalu pangale ja hiljem pärast Väänat kuskil kus jõutakse jummala lageda peale (kulgeb seal merega paralleelselt panga peal hea asfaldiga tee) ja küljetuul on garanteeritud. Just küljekaga on läinud laksutamiseks. Liidergrupp võib alati ka varem eralduda. Vaevalt et kohe Harku tõusul midagi tõsist ütritatakse - kõik on ju värsked alles. Tabasalu panka tasub nats karta sest just sealt hakatakse finishiks hoogu üles kruttima ja esiots vähem kui 70 km/h alla ei tule. Nii paradoksaalne kui see ka ei ole siis 3 aastat tagasi jäin just sellel laskumisel maha - julgust oli veel vähe.
Postitatud: 13. 08. 2003. 14:36
Postitas HUS
Alvaro kirjutas:Eelmine aasta juhtus see olema peale Keila-Joalt ära keeramist Vääna peale (see aasta on trass teine), kus tõmmati 5km jooksul pidevalt +50km/h. Vat siis oli raske. Tõusul jälle vastupidi oli selline tunne, et ma lähen ja sõidan pundil eest ära, sest selline roomamine ja uinumine toimus.
Räägid sa siin maanteerataste sõidust ikka?
Ja kus see fini? üldse on? United Motorsi ees? St kas vahetult enne seda tuleb võtta Haabersti ringil 90 kraadine pööre Paldiski maanteele või lõpetatakse juba kuskil Rannamõisa teel?
Postitatud: 13. 08. 2003. 16:14
Postitas erikr
HUS kirjutas:Räägid sa siin maanteerataste sõidust ikka?
Ja kus see fini? üldse on? United Motorsi ees? St kas vahetult enne seda tuleb võtta Haabersti ringil 90 kraadine pööre Paldiski maanteele või lõpetatakse juba kuskil Rannamõisa teel?
mullu oli nii : 90 kraadi ringil paremale paldiski maanteele, 90 kraadi paldiski maantelt unitedi suunas ja veel 90 kraadi finisikoridori . tõeline grupifinisi koht. võidab jöhkram.
Postitatud: 13. 08. 2003. 16:30
Postitas priidik
erikr kirjutas:
mullu oli nii : 90 kraadi ringil paremale paldiski maanteele, 90 kraadi paldiski maantelt unitedi suunas ja veel 90 kraadi finisikoridori . tõeline grupifinisi koht. võidab jöhkram.
Võib ka tugevam võita kui sõidad enne lõppu eest ära
Postitatud: 13. 08. 2003. 16:33
Postitas HUS
erikr kirjutas:mullu oli nii : 90 kraadi ringil paremale paldiski maanteele, 90 kraadi paldiski maantelt unitedi suunas ja veel 90 kraadi finisikoridori . tõeline grupifinisi koht. võidab jöhkram.
See on küll haiglane. Huvitav, kus te peale lõpuspurti pidurdasite...
Postitatud: 13. 08. 2003. 17:11
Postitas Corrosion
No 300 egoni eest mingit RR no ma ei tea, ma sõidan kuu aega nö "võistlust" 120 egoni eest
Täna jälle Kuusallu ja tagasi 100 km...
Postitatud: 13. 08. 2003. 20:51
Postitas erikr
Corrosion kirjutas:No 300 egoni eest mingit RR no ma ei tea, ma sõidan kuu aega nö "võistlust" 120 egoni eest
Täna jälle Kuusallu ja tagasi 100 km...
korra juba öeldi, et esimese augustini oli 200 egonit. elu koosneb valikutest.
Postitatud: 13. 08. 2003. 21:21
Postitas Corrosion
erikr kirjutas:Corrosion kirjutas:No 300 egoni eest mingit RR no ma ei tea, ma sõidan kuu aega nö "võistlust" 120 egoni eest
Täna jälle Kuusallu ja tagasi 100 km...
korra juba öeldi, et esimese augustini oli 200 egonit. elu koosneb valikutest.
eks ta koosne jah, aga see valik ei muuda midagi....
Postitatud: 13. 08. 2003. 22:30
Postitas tann
Kõige raskem koht rajal???.....ongi esimene tõus, sest seal otsustati eelmine aasta vähemalt kes kus sõitu edasi jätkab.......kui ei eksi siis 8 meest said eest ära ja ülejäänud ei suutnud üksmeelt saavutada ja siis vahelduva eduga küll 30-ne ja siis jälle 50-ga.......ja 'jooksikuid' kätte ei saadud ja eest ära keegi ka suurel grupil sõita ei suutnud........nii et kellel lõpus rohkem jõhkrust oli see ka parema koha sai.......tegelikult ikka luges kui hea jalg siis veel oli, sest kuskil peale tabasalu laskumist hakati hullult positsiooni pärast siblima ja tõmmati ikka ühekaupa nii nagu torust tuli.......kes liiga vara ennast realiseeris, sai lõpus tünga
Mtb-st ikka räägin ma
No loodan, et see aasta on rohkem töötahet kõigisse süstinud, et leiaks mingi ühise keele tööjaotuses, sest üksi kedagi ju püüdma ei lähe
Postitatud: 13. 08. 2003. 22:46
Postitas tann
Hetke seisuga mtb juhib mnt ees 84/81 tallinna rattaralli registreerimislehel........vaim valmis, varsti muudetakse hoopis loll'i sõidu start 12ks, sest see tähtsam
Tegelikult tähtsamaid tegijaid pole kirjaski veel, aga jah mtb on igaljuhul tõusuteel
Postitatud: 14. 08. 2003. 08:19
Postitas Alvaro
tann kirjutas:Hetke seisuga mtb juhib mnt ees 84/81 tallinna rattaralli registreerimislehel........vaim valmis, varsti muudetakse hoopis loll'i sõidu start 12ks, sest see tähtsam
Tegelikult tähtsamaid tegijaid pole kirjaski veel, aga jah mtb on igaljuhul tõusuteel
Ole mureta, nad tekivad sinna kindlasti. Ma isiklikult hoolitsesin selle eest, et üks eelmise aasta medalivõitja starti saaks (et ikka tulisem sõit tuleks).
Postitatud: 14. 08. 2003. 09:06
Postitas HUS
tann kirjutas:varsti muudetakse hoopis loll'i sõidu start 12ks, sest see tähtsam
Pigem maanterattad enne stardis ikka seetõttu, et nad ei peaks MTB rahvast mööda uhama hakkama... A üldiselt tundub ka, et sealses nimekirjas ei ole veel poodides registreerunuid.
Postitatud: 14. 08. 2003. 21:20
Postitas erikr
Teavet korraldajatelt:
Infoks veel sedavõrd, et profiratturitest on kindlad tulijad Ludevic Capelle ja Jaan Kirsipuu, teiste kinnitusi ootame veel:)
Vanadest tegijatest tulevad Venemaalt kohale sellised nimed:
1. Zagredtinov Shahhit
16.11.1958 NL teeneline MS, Rahutuuri võitja 1981 (meeskondlikult
1980, 1981), Rahutuuri II koht individuaalselt ja meeskondlikult 1982
a. Palju võite rahvusvahelistel ja NL võistlustel.
2. Tshevardov Pjotr- 08.09.1958
NL rahvusahelise klassi MS, 6x NL meister, NL Rahvaste Spartakiaadi
võitja 1979, Euroopa Karika võitja 1979, palju kordi MM-idel kolme
hulgas ja NL MV-del.
3. Ahhov Aleksei- 05.05.1958
mitmekordne NL meister ja kolmehulgas. NL Rahv.Spart II koht (vist
1983), palju võite rahvusvahelistel ja NL võistlustel.
4. Podolin Vladimir- 10.08.1947
CV puudub
5. Nikolai Makarovi- 09.04.1958
MM 1979 a. -4km jälituse maailmameister, NL teeneline MS, NL
Rahvastespartakiaadi võit 1979, NL meister, MM 2. koht
pole siin midagi, et Jass paneb ajama ja teised ajavad siis tasakesi grupis eesti asja , äkki peab sõitma hakkama
Postitatud: 14. 08. 2003. 22:11
Postitas priidik
tann kirjutas:Hetke seisuga mtb juhib mnt ees 84/81 tallinna rattaralli registreerimislehel........vaim valmis, varsti muudetakse hoopis loll'i sõidu start 12ks, sest see tähtsam
Tegelikult tähtsamaid tegijaid pole kirjaski veel, aga jah mtb on igaljuhul tõusuteel
Oot-oot, natuke vara veel maantesõidule hingekella lüüa. Eesti kohalikku eliiti pole ju veel MNT sõidule kirjaski (kui netist vaadata). Aga tulemata nad küll ei jäta. Pluss siis need NL staarid - mul on karvane tunne et need on Riho Suuna endised koondisekaaslased ja Suun ju korraldajaklubis on.
Postitatud: 14. 08. 2003. 22:14
Postitas LauriA
IMHO selle raha eest (200 EEK) mõttetult kallis. Oleks siis vähemalt distantsi pikkus maanteesõidu vääriline - kas keegi teab tausta, et miks see distants on nii lühike?. Lisaks on selle raja asfalt ka alla igasugu arvestust - võrreldes siis Laagri - Ääsmäe vahelise lõiguga. Tartu RR puhul oli tänu rajale vähemalt mõnus väsimus jalgades; kui nüüd keegi ütleb, et näe, lühike distants, ära jõudu kokku hoia - siis võhm on mul nagu ta on; alla 2h 30 ei sõidaks ikka.
Kas mõni maastikusõitja, kelle jaoks Elva RM kehva on, siis tõesti sellele Tallinna Rattarallile läheb?
Ise teen selle asemel parem Tallinn-Haapsalu-Tallinn ringi - kuna esimene katse lõppes tagasitulles Ristil rehvi purunemise tõttu
. Kui ilm lubab.
Postitatud: 14. 08. 2003. 22:37
Postitas tann
Elu läheb iga päevaga kallimaks st raha odavamaks, aga uurisin ise ka miks nii kallis ja vastuseks sain, et sellepärast, et julgestajad sõidavad grupi ees ja taga(vist politsei).....küsisingi põhimõttega, et ntx TEC'il ma saan aru on vaja teid kohati kinni hoida jne, et siin ju avatud liiklus ja TEC'il nagu rohkem vaeva peab nägema ka ju, siin aastaid sama ringi ju sõidetakse(pole ka selles osas peamurdmist) muidugi va mõningatel aastatel mõned teetööd on seganud, siis on mingi kaareke natuke teistmoodi........aga siis põhjendus oli ikkagi ainult see, et turvaautod on kallis lõbu........samas kui politsei turvab, siis vaevalt et nad nüüd mingi hullu preemia saavad(kui eksin, siis vabandust).........arvan, et teevad nad lihtsalt samasugust tööd nagu igapäev ja selle eest maksab maksumaksja.......nii et see raha juba ammu sisse kasseeritud
Ise lähen nii Elvasse kui ka Tallinna Rattarallile, sest minu jaoks Tartu Rattamaraton nagu hooaja tippsündmus ja võistlus ju kõige parem treening
Postitatud: 15. 08. 2003. 08:07
Postitas priidik
tann kirjutas:.......aga siis põhjendus oli ikkagi ainult see, et turvaautod on kallis lõbu........samas kui politsei turvab, siis vaevalt et nad nüüd mingi hullu preemia saavad(kui eksin, siis vabandust).........arvan, et teevad nad lihtsalt samasugust tööd nagu igapäev ja selle eest maksab maksumaksja.......nii et see raha juba ammu sisse kasseeritud
Ise lähen nii Elvasse kui ka Tallinna Rattarallile, sest minu jaoks Tartu Rattamaraton nagu hooaja tippsündmus ja võistlus ju kõige parem treening
Maksab ikka korraldaja st. sõitjad tegelikult. Polla ühe auto eskort paariks tunniks maksab Tartus kuskil 5000 egonit. Tallinnas on kindlasti kallim. Võtavad 3-4 autot ja 20-25k on läind. Ma ei tea kui suure osa eelarvest see võiks moodustada.
Minu arust just Tartu RM stardimaks 300 egonit on ülbamine. Pole see üritus midagi teistest niipalju parem et võiksid nuga selga lüüa. Sellise mõmmi eest on kahju ratast rajale tuua. Õnneks see üritus mulle varem ka eriti korda ei läinud ning loobumisotsus oli kerge ja silmapilkne.
Postitatud: 15. 08. 2003. 11:14
Postitas LauriA
Ise Tartu RM-le lähen; aga 300 EEKi on liiga palju küll. Aga on mul õigus, et esimesed 6 saavad Tartu RM-lt UCI punkte, aga TEC-lt mitte? Selles mõttes ei ole siis kallis (neile, kellel on võimalusi esikuuikusse tulla).
Tartu RMle lähen sellepärast, et seal on lihtsalt rohkem rahvast (miks?), kellega oskusi võrrelda.
Siit saaks juba uue teema: kas TECi üritused läheks paremaks, kui praeguse 500-800 sõitja asemel oleks 2000-3000?
Postitatud: 15. 08. 2003. 11:23
Postitas Lauri T
Postitatud: 15. 08. 2003. 12:09
Postitas HUS
UrmasL kirjutas:Sõitsime eile läbi selle raja.
Kaua aega läks sellisel ülevaatussõidul?
Postitatud: 15. 08. 2003. 12:15
Postitas LauriA
Kas majanduslikult ei oleks korraldajatele kasulikum, kui rahvast oleks rohkem? Siis oleks ka Tartu RM äkki mõistlikkuma hinnaga, kui see rahvas, kes ainult Tartu RM-l käib, ka muud võistlused avastaks?
Radadele see seab muidugi olulised lisatingimused - selle aasta Rakke (rajana SUPER) oleks 2000 osavõtja puhul tagumistele päris piinav olnud (alguse ummikud ja sild).
Kui lugeda veel kommentaare, siis päris palju tundub olevat rullnokki rajal. Miks nende ohjeldamiseks midagi ei tehta? A la võistluskeeld vms. Või on see mingi kirjutamata seadus, keegi (ametlikke) pretensioone ei esita?
Postitatud: 15. 08. 2003. 12:17
Postitas UrmasL
HUS kirjutas:UrmasL kirjutas:Sõitsime eile läbi selle raja.
Kaua aega läks sellisel ülevaatussõidul?
Me sõitsime veits ette ja taha kah, aga keskmine oli 32km/h. Viieksesi pundis sõites varu veel oli...
Postitatud: 15. 08. 2003. 12:24
Postitas Alvaro
LauriA kirjutas:Kas majanduslikult ei oleks korraldajatele kasulikum, kui rahvast oleks rohkem? Siis oleks ka Tartu RM äkki mõistlikkuma hinnaga, kui see rahvas, kes ainult Tartu RM-l käib, ka muud võistlused avastaks?
Kui lugeda veel kommentaare, siis päris palju tundub olevat rullnokki rajal. Miks nende ohjeldamiseks midagi ei tehta? A la võistluskeeld vms. Või on see mingi kirjutamata seadus, keegi (ametlikke) pretensioone ei esita?
Kõik oleneb konkreetsest võistlusest. TEC-il hakkab nt piir ette tulema, üle 1000 osavõtja ei kannata enamus rajad välja. Väga hea las tiksub niimoodi edasi. Maantesõit pole nii populaarne ja vaevalt et nüüd lähiajal ka see asi paraneks. Vaja on rohkem maanterattaid enne müüa ja eks siis hakkab midagi looma.
Rullnokkadega ei anna muud teha, kui anna vasta nossi. Maanteesõidus on karmima käega mehed, kes võivad mõnikord Su trassil ka pikali lüüa. Seda väga ei soovitaks teha. Finishis mine anna üks õppetund ja järgmine kord vennike mõtleb enne, kui oma lolle manöövreid toimetama hakkab.
Siiski - teema on Tallinna Rattaralli ja ärme rohkem offtopicut juurde tekita.
Postitatud: 22. 08. 2003. 08:02
Postitas AndreK
Kui vaadata pühapäevast ilmaprognoosi, on oodata väga karmi võistlust. Lubati rannikul kuni 18 m/s ja ilget vihmalaksakat. Nähtavasti tuleb raske sõit
Postitatud: 22. 08. 2003. 08:12
Postitas indrek
AndreK kirjutas:Kui vaadates pühapäevast ilmaprognoosi, on oodata väga karmi võistlust. Lubati rannikul kuni 18 m/s ja ilget vihmalaksakat. Nähtavasti tuleb raske sõit
aga kuna on vist edela tuul, siis saab seal pankrannikul tagant tuulega ilusti kihutada
Nii et eest tuleb ära sõita juba esimeses pooles
Postitatud: 22. 08. 2003. 08:43
Postitas surfar
Oli ka endal tahtmine TLN rattarallile tulla, aga nähes, et stardimaks on 200 kr, siis kadus ka huvi. Oleks siis veel kohalik, aga siit Lõuna-Eestist kohale sõit+söök+stardimaks, vaata et peaaegu 1000 läinud. Alati paneb imestama, kuidas osad võistlused suudetakse korraldada 50.- krooniga ning Tartu Rattamaraton, kus tohutult sõitjaid ja sponsoreid ei tule vaat 300 kr väljagi. Ometi on ka väiksematele 50.- kr võistlustel korralik ajavõtt, politsei, diplomid, auhinnad jne.
Postitatud: 22. 08. 2003. 08:50
Postitas UrmasL
surfar kirjutas:Ometi on ka väiksematele 50.- kr võistlustel korralik ajavõtt, politsei, diplomid, auhinnad jne.
Vaadake triatloneid. Ma olen küll vähe osalenud aga üle 70 eek pole vist korra eest maksnud. Kusjuures ette on vaja valmistada kolm erinevat rada (vesi, maantee, jooksurada) ja enamasti ka mitu erinevat pikkust. Ajavõtt on samuti keskmisest keerukam. Kohtunikke ja muud atribuutikat samuti rohkem. Rattadistantsil küll reeglina politseieskort puudub ja sõidetakse avatud liiklusega teedel.
Postitatud: 22. 08. 2003. 08:59
Postitas Alvaro
surfar kirjutas:Oli ka endal tahtmine TLN rattarallile tulla, aga nähes, et stardimaks on 200 kr, siis kadus ka huvi. Oleks siis veel kohalik, aga siit Lõuna-Eestist kohale sõit+söök+stardimaks, vaata et peaaegu 1000 läinud. Alati paneb imestama, kuidas osad võistlused suudetakse korraldada 50.- krooniga ning Tartu Rattamaraton, kus tohutult sõitjaid ja sponsoreid ei tule vaat 300 kr väljagi. Ometi on ka väiksematele 50.- kr võistlustel korralik ajavõtt, politsei, diplomid, auhinnad jne.
Matemaatikat oskad? Osakaalu suudad leida? Kui osavõtumaks oleks 50, siis oleksid Sinu kulud 850. Ja see on 15% vähem kui 200 kr stardimaksuga. 15% on aga köömes soodustus. Nii et asi taandub ikkagi suhtumisele. Kui tahtmist ikka ei ole, siis ei ole.
Millised need 50 kr korralikud sõidud meil on, kus diplomeid ja politseid jagub?
Jah, mingid võistlused võivad kuskil imelikult väiksese raha eest toimuda - põhjuseks mingi sponsori poolt alla visatud vinge nuts. Aga ju siis igal ühel ei ole seda rahahunnikut, mida tuulde loopida.