1. leht 1-st

Rotermann EMV maanteesõidus noortele ja seenioritele

Postitatud: 21. 08. 2008. 18:25
Postitas AndreK
Mati, me ootame kõik infot kohalike olude ja raja kohta.

Re: Rotermann EMV maanteesõidus noortele ja seenioritele

Postitatud: 21. 08. 2008. 20:43
Postitas dr Holden
AndreK kirjutas:Mati, me ootame kõik infot kohalike olude ja raja kohta.
Mati jõuab alles pimedas kohale, seetõttu ei tea ta midagi.... :D

Re: Rotermann EMV maanteesõidus noortele ja seenioritele

Postitatud: 21. 08. 2008. 20:45
Postitas AndreK
holden kirjutas:Mati jõuab alles pimedas kohale, seetõttu ei tea ta midagi.... :D
Räägi siis sina.

Re: Rotermann EMV maanteesõidus noortele ja seenioritele

Postitatud: 21. 08. 2008. 20:50
Postitas Olts
AndreK kirjutas:
holden kirjutas:Mati jõuab alles pimedas kohale, seetõttu ei tea ta midagi.... :D
Räägi siis sina.
Mida sa teada tahad?
Soojenduseks võin öelda, et reedel on Võrus MTB paarissprint kus teatepulgaks ongi ratas ise.

Re: Rotermann EMV maanteesõidus noortele ja seenioritele

Postitatud: 21. 08. 2008. 20:52
Postitas KristjanS
võin sulle jutu jätkuks niipalju öelda, et ketas on sellel rajal suht-koht kasutu! Rada meenutab väga palju siinus/koosinus funktsiooni graafikut!
Ise võtan kaasa ühe paari jooksususse, et oleks kergem tõusudest üles joosta. Samuti kruvin küljest eest suurema hammaka ja taha läheb kassett 12-27. Samuti soovitati kaalu kokkuhoiu mõttes pidurid küljest kruvida, sest nendega pole seal miskit teha. Tagasipöördesse ehitab HRK pioneerikompanii praegu viraaži.

Re: Rotermann EMV maanteesõidus noortele ja seenioritele

Postitatud: 21. 08. 2008. 21:10
Postitas AndreK
Olts kirjutas:Mida sa teada tahad?
Tahaks eraldistardi raja profiili näha. Väikse õlle eest äkki näitad?

Re: Rotermann EMV maanteesõidus noortele ja seenioritele

Postitatud: 21. 08. 2008. 21:35
Postitas betoonking
AndreK kirjutas:
Olts kirjutas:Mida sa teada tahad?
Tahaks eraldistardi raja profiili näha. Väikse õlle eest äkki näitad?
käisin tänastes märgades oludes rajaga tutvumas. tõepoolest ketta ja eraldistardi lenksu + muu spetsvarustusega ei ole vist midagi peale hakata. trass käib kogu aeg üles alla, laugemat osa, kus säärase varustuse plussid esile peaks tulema, eriti ei ole minu arvates jõu oskuslik jaotamine on kriitilise tähtsusega. kaardi järgi vaadates peaks 20 km distantsi tagasipöörde koht olema peale korralikku laskumist, seega distantsi teine pool hakkab kohe mingi kildise tõusuga.

keda huvitab grupisõidu distants, siis esimene pool ringist on suht lausik, kergelt allamäge. teine pool kattub eraldistardi raja teise poolega ja siis hakkab jälle üles minema ja lisaks kiiretele tõusunukkidele on pikki tõuse ka sees, kus asju paika hakatakse panema. tõusumeetreid ringi peale 125, minu spidoka järgi ringi pikkuseks 21,8 km.

hinne asfaltkattele ka mingi 4-.

kes Võru rattarallil käis - kas mitte samad lõigud ka selles sõidus sees ei ole?

Re: Rotermann EMV maanteesõidus noortele ja seenioritele

Postitatud: 21. 08. 2008. 22:03
Postitas AndreK
betoonking kirjutas:tõepoolest ketta ja eraldistardi lenksu + muu spetsvarustusega ei ole vist midagi peale hakata
Selles ma kahtlen sügavalt.

Re: Rotermann EMV maanteesõidus noortele ja seenioritele

Postitatud: 21. 08. 2008. 22:08
Postitas Olts
10km-i tagasipööre tuleb mäe otsa. Seega on eraldistardi rajal kindlasti 4 suurt ja pikka tõusu.
Võru rattarallil oli jah see osa sees ja just sellel pikal tõusul, mis viib võistlejad Sännast Rõuge poole eraldusid suurest grupist hilisem võitjakolmik Kirsipuu, Oras ja Piirisild. Laskumistel oleks ikka vaja küll igasuguseid edevaid eraldisterdi vidinaid :wink: .

Re: Rotermann EMV maanteesõidus noortele ja seenioritele

Postitatud: 21. 08. 2008. 22:22
Postitas betoonking
AndreK kirjutas:
betoonking kirjutas:tõepoolest ketta ja eraldistardi lenksu + muu spetsvarustusega ei ole vist midagi peale hakata
Selles ma kahtlen sügavalt.
minu väited on tõepolest kogemuslikult põhjendamata.
hea oleks peale sõitu saada adekvaatne analüüs, kus sellel rajal varustuse eelised ilmnevad ja kui palju mingi vidinaga võiks aega kärpida.

kui on hea analüüs, siis keegi saab minu kulul jälle rikkamaks...

Re: Rotermann EMV maanteesõidus noortele ja seenioritele

Postitatud: 22. 08. 2008. 08:00
Postitas dr Holden
AndreK kirjutas:
holden kirjutas:Mati jõuab alles pimedas kohale, seetõttu ei tea ta midagi.... :D
Räägi siis sina.
Kahjuks olen sellest asjast seoses töökohustustega eemal ning tean veel vähem kui Mati... :D

Re: Rotermann EMV maanteesõidus noortele ja seenioritele

Postitatud: 22. 08. 2008. 15:23
Postitas Olts
AndreK kirjutas:
Olts kirjutas:Mida sa teada tahad?
Tahaks eraldistardi raja profiili näha. Väikse õlle eest äkki näitad?
Mati on rajal ja lubas pärast üles riputada. Ise pole VÕRRi(kolmap), linnajooksu(neljap), ratta paarissprindi(reede), EMV eraldistart(laupäev) ja EMV grupikas(pühapäev) ettevalmistamise ja korralduse pärast trennigi saanud teha(Neid kõiki korraldab HRK).

Re: Rotermann EMV maanteesõidus noortele ja seenioritele

Postitatud: 22. 08. 2008. 15:47
Postitas Mati
Nonii, siin ta siis on (pildil klikkides avaneb suurem versioon).

Pilt

Kuna ilm oli vahelduv - päike, pilv, vihm jne (EMHI pani taas täppi 8) ), siis on graafik nats proportsioonist väljas. Aga aimu saab. Kui Polarit uskuda, siis tõusu tuli 165 m.

Lühidalt on rada minu jaoks karm. Keskmine jääb kindlasti alla 40 km/h, tore kui 38 välja pigistab (trennitempos tuli ca 34). Vanemad ja hästihoitud mopeedid lajatavad muidugi 45 ära. Asfalt on keskmine (max hinne 3), vibrab, aga ei laineta. Juveelid lõi veits hellaks küll igatahes. Meenutab viimast Aerobike etappi. Tõuse on nagu näha ja raja teine pool on üldse ülesmäge, kuigi sõites seda otseselt ei näe :). Ronib vaikselt, raja (st ühe otsa) keskmine osa tundus "siledam". Kiireid kohti on piisavalt, et ketaste, tilkade ja pulkade eksistentsiaalsust õigustada.

Sõitsin ka grupisõidu raja selle osa läbi, mis ei kattu TT rajaga. Keevitan selle graafiku ka hiljem kokku. Jama on see, et Grupika alguse ca 6 km (kuni suure maanteeni) on asfalt suht jama, pinnatud ja vibrab tugevalt. Pikisooni ka sees kohati. Või siis oli mu keha juba läbi eelnevast :).

Re: Rotermann EMV maanteesõidus noortele ja seenioritele

Postitatud: 25. 08. 2008. 08:04
Postitas banzai
Tulemused:
Grupisõit
Eraldisõit

Eraldist:
Raudselt elle aasta parim minek. Arvestades et elu teine eraldistart, siis oleks patt ka aja üle nuriseda (oma rolli mängis loomulikult ka küla pealt kokku laenatud varustus). Kuna rumala peaga rada enne läbi ei sõitnud, siis ebaühtlane tempovalik maksis peale pööret ka kohe kätte. Nagu ütleb vana hea klišee "sõit silmamunade peal".

Grupisõit:
Raudselt selle aasta parim minek teisel võistluspäeval. Kuna hammas oli verel, siis sain ka paari päris rumala sõiduveaga hakkama. Kui kolmandal ringil said suured ninad eest ära oli selge, et allamäge ning ohtliku kurviga finiš tuleb paras bingo loto. Allamäge maanteehaide vastu pole mul kahjuks midagi teha.

Kas kusagilt oleks võimalik näha ka grupisõidu üldprotokolli (mitte ainult jaotust vanuseklasside järgi)?

Re: Rotermann EMV maanteesõidus noortele ja seenioritele

Postitatud: 25. 08. 2008. 14:53
Postitas Mati
Sutsu pilte:
Eraldistart
Grupikas

Re: Rotermann EMV maanteesõidus noortele ja seenioritele

Postitatud: 26. 08. 2008. 09:58
Postitas Hanno
banzai kirjutas:Kas kusagilt oleks võimalik näha ka grupisõidu üldprotokolli (mitte ainult jaotust vanuseklasside järgi)?
Panime EJL lehele üles ka seeniorite ühtse protokolli:
http://www.ejl.ee/shared/File/p2008.08.24_emv_sen.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Tervitades,
Hanno

Re: Rotermann EMV maanteesõidus noortele ja seenioritele

Postitatud: 26. 08. 2008. 12:51
Postitas arno110
Ma arvan, et meie seeniorid võiks oma koondise teha ja minna näiteks MM'ile. Pigem soovitaks küll F-1 etappe, aga ise asi kas teid sinna peale lastaks. EJL-i andmetele peaksite te igaljuhul pikalt võitma ( Keskmine kiirus 649,09 km/h)