1. leht 1-st
VCE kolmapäevakute ajavõtt
Postitatud: 05. 08. 2003. 13:24
Postitas tarmo
tekkis siiski võimalus, et saaksime juba homseks korraliku ajavõtu teenuse. meest kohale ja tagasi transportida pole vaja. mis siis muutub? saame kohe protokolli peale sõitu kätte koos ringiaegadega. ei pea startima kindlasti kõik järjest vaid aega on starti minna 19.00 - 20.30, siiski võib vajadusel loosida stardijärjekorra. ühltsdi saaks lõpuks ka AndrusK startida talle sobival momendil.
kuna ajavõtuteenus on tasuline, siis eeldab see seda,et ka kolmapäevakutel hakkab olema osavõtutasu 15 krooni nägu.
ja nüüd kõige tähtsam - kuna mul pole õigust otsustada, et kehtestame osavõtutasu, siis panen asja hääletusse - nii, et asi on meie kõigi otsustada. hääletamine lõpeb homme kell 12.00
Postitatud: 05. 08. 2003. 13:46
Postitas Andrus K
see on väga hea mõte. Ja mitte vaid seetõttu, et ma nüüd ise tööst priiks jääksin, vaid asja edenemise (osavõtjate arvu kasvamine, võistluse üldine tuntus) huvides on see hädavajalik. Ja kui hind jääb selliseks olenemata võistlejate arvust siis on see ilmselt odavaim võistlus mida tean (kapa-kohila külakrossid v.a.). Teisipäevakutel küsitakse ju ka juba 60 krooksu jne.
Samas kui nüüd selle 15 kr. tõttu mõned vennad tulematta jäävad, siis on VÄGA kahju. Asi (v.c.ee cup) oli ju algselt just eelkõige alles "rohelistele" sõitjatele mõeldud, et julgustada neid võistlema oma tasemest ja varustusest hoolimata ...
Kuna võistluse idee on tulnud "alt poolt"/rahva seast ja iga etapi toimumiskoha jne. osas on igal ühel võimalus kaasa rääkida siis on ju 15 kr.-st hoolimata tegemist ainulaadse velo-demokraatiaga
15 kr. eest kogeda ehedat võistluspinget, hoolega ettevalmistatud radu (enamast koduõues - Tallinn ja Tallinna ümbrus) ja suhelda foorumlastega face-to-face polegi nii vähe.
Postitatud: 05. 08. 2003. 14:17
Postitas karzum
Kuna juba on kolm liiget, kes pole sellega nõus, oleks huvitav teada miks?
Võib-olla on mõistlik teha (üli)õpilastele väike ale, sest nemad tööl ei käi.
15 krooni võib noore jaoks suur raha olla, sest selle eest saab mitu kilo kartuleid või mitu pakki makarone. Kui töörahvas maksaks selle asemel natuke rohkem, näiteks 25 kr, siis see ei tohiks tappev olla. Kõik me oleme kunagi noored ja vaesed olnud. Kahju kui keegi jääb majanduslikel põhjustel tulemata
Postitatud: 05. 08. 2003. 14:24
Postitas Andrus K
kes on see organ, kes teeb kindlaks kas ma õpin või mitte. Suudan mõlemat tõestada. Asi peaks siiski ühte moodi kõigile käima. Klassiklaine vaene üliõpilane (väljasurev liik) vaevalt mtb võistlustele satub.
Ja see 15 kr. kulub 10x kindlamalt kahele presidendi pilsnerile, kui kahele kilole kartulitele
Aga tõesti, palun põhjendage oma vastuseisu. Siis mõistame ka meie. Ja ehk jätame siis ajavõtu teenuse tellimata
Postitatud: 05. 08. 2003. 14:31
Postitas Tanel
Andrus K kirjutas: Ja kui hind jääb selliseks olenemata võistlejate arvust siis on see ilmselt odavaim võistlus mida tean (kapa-kohila külakrossid v.a.). Teisipäevakutel küsitakse ju ka juba 60 krooksu jne.
Tegelikult kapa-Kohila külakross maksab täiskasvanule 20eeki
Postitatud: 05. 08. 2003. 14:58
Postitas Alvaro
Ma arvan, et asi pole summa suuruses (mis on tegelt ikka vääääga väikseke), vaid just selles algpõhimõttes, et teeme tasuta põlve-otsas ürituse omadele. Kui asi tõesti areneb edasi, tulevad võibolla auhinnad jms, siis tuleb ka raha küsida.
Olgu ta 15 või 25 - sümboolne summa, maksan ikka.
Olgu tasuta - põhimõtteliselt tore. Saab ka ilma ajavõtusüsteemita.
PS kas külalised ei saa hääletada?
Postitatud: 05. 08. 2003. 15:14
Postitas ii
Ise olen küll nõus 15 eeku maksma. Juba sellepärast, et nt. Andrus ei peaks viimasena startima ja saaks sõidule orienteeruda
Pealegi on karta, et osavõtjate arv on kasvamas ja varem või hiljem tuleks nii kui nii ajavõtt ja arvestus operatiivsemaks ja korrektsemaks muuta
Postitatud: 05. 08. 2003. 16:03
Postitas erikr
ise mõtlesin, et võib-olla jaksaks selle aasta ilma läbi ajada kuid samas on professionaalne ajavõtt koos kohese protokolliga ürituse kvaliteeti siiski oluliselt parandav.
samas ei tahaks ÜHTEGI sõitjat minema peletada kuigi 15 krooni on küllaltki sümbolne summa. bussipileti hind juhi käest ostes. õpilasele 3 piletit.
Postitatud: 05. 08. 2003. 16:08
Postitas tarmo
ii kirjutas:Ise olen küll nõus 15 eeku maksma. Juba sellepärast, et nt. Andrus ei peaks viimasena startima ja saaks sõidule orienteeruda
Pealegi on karta, et osavõtjate arv on kasvamas ja varem või hiljem tuleks nii kui nii ajavõtt ja arvestus operatiivsemaks ja korrektsemaks muuta
kui osavõtjate arv kasvab, siis võib järgmisel hooajal mõelda juba erinevatele vanuse- ja võistlusklassidele. saab lasta teha sarjanumbrid, mille võistleja saab väikse pandi eest endale terveks hooajaks jne...., see kõik käib normaalse arenguga kaasa.
põhimõtteline tasuta üritus on muidugi teretulnud, kuid mingil hetkel ürituse kvaliteet langeb ja allakäik on kerge tulema. osalejate arvu suurenedes peab tasuta üritusel tekkima kindel tiim, kes ajavõtu ja korraldusega tegeleb. andrus üksi on juba praegu hädas. mis saab kui andrus jääb näiteks haigeks kolmapäeval?(sülitan 3x üle õla
). siis seisame seal nagu peata kanad ja võrdleme üksteise käekellasid, et millisega aega võtma hakata? keegi jookseb koju paberi ja pastaka järgi jne...jne...
Postitatud: 05. 08. 2003. 16:25
Postitas Lauri T
ajavõtuteenus igati tervitatav... järgmine hooaeg teeme numbrid ka..
see aasta on mõttekas "igaüks oma numbriga" läbi ajada..
Postitatud: 05. 08. 2003. 19:54
Postitas veiko
Kas on kellelgi soft olemas? Ma saaks homme rauaga toetada.
Postitatud: 05. 08. 2003. 20:20
Postitas karzum
Mina leidsin varem sellise softi
http://www.runscore.com/. Kui keegi, kes ajavõtu programmidest midagi jagab selle ülikiiresti üle vaataks (kas vastab tingimustele). Väidetakse, et täisfunktsionaalne kuigi shareware.
Postitatud: 05. 08. 2003. 21:14
Postitas erikr
karzum kirjutas:Mina leidsin varem sellise softi
http://www.runscore.com/. Kui keegi, kes ajavõtu programmidest midagi jagab selle ülikiiresti üle vaataks (kas vastab tingimustele). Väidetakse, et täisfunktsionaalne kuigi shareware.
vaatasin kiirelt üle ja teoreetiliselt peaks kõlbama kuid vaevalt, et meist kellelgi on aega see homseks selgeks õppida. st kasutamine tuleb enne reaalses elus maastikul päris sõitjatega läbi proovida. kui aga leidub piisavat aega ja võimekust eviv kodanik siis saaks seda homme dubleerivalt kasutada.
legaalse kasutamise eest 250 USD pole just bussipileti hind......