1. leht 1-st

Tartu RR 2009

Postitatud: 28. 04. 2009. 09:36
Postitas Mati
Sel aastal siis taas uus rada. Suures osas sarnane 2007 rajaga, kuid Otepääle jõutakse Kanepi asemel läbi Saverna. Lisaks Otepääl väike paun vana rulliraja ja aedlinna kaudu (serpentiini mööda alla).

Alguse suhtelise kerguse tõttu (puuduvad Otepää tee tõusud) tõotab tulla sarnaselt 2007 aastaga megagruppide sõit. Kuigi siis oli ka tuulevaikus.

Re: Tartu RR 2009

Postitatud: 28. 04. 2009. 10:18
Postitas mahagon
Mati kirjutas:Alguse suhtelise kerguse tõttu (puuduvad Otepää tee tõusud) tõotab tulla sarnaselt 2007 aastaga megagruppide sõit. Kuigi siis oli ka tuulevaikus.
Ehk siis kõvasti verd ja karvu...

Re: Tartu RR 2009

Postitatud: 28. 04. 2009. 11:02
Postitas riho
Mati kirjutas:Alguse suhtelise kerguse tõttu (puuduvad Otepää tee tõusud) tõotab tulla sarnaselt 2007 aastaga megagruppide sõit. Kuigi siis oli ka tuulevaikus.
Grupid on moodustunud ikka enne Pangodi ja Otepää tõusu. Tõusudel on olnud küll eest minemisi ja tagant pudenemisi. Põhiliseks gruppide lõhkujaks on minu mälu järgi olnud siiski küljetuul, mitte need tõusud.

Re: Tartu RR 2009

Postitatud: 28. 04. 2009. 11:06
Postitas Mati
riho kirjutas:
Mati kirjutas:Alguse suhtelise kerguse tõttu (puuduvad Otepää tee tõusud) tõotab tulla sarnaselt 2007 aastaga megagruppide sõit. Kuigi siis oli ka tuulevaikus.
Grupid on moodustunud ikka enne Pangodi ja Otepää tõusu. Tõusudel on olnud küll eest minemisi ja tagant pudenemisi. Põhiliseks gruppide lõhkujaks on minu mälu järgi olnud siiski küljetuul, mitte need tõusud.
No olenevalt reie jämedusest on need tõusud tempoga võttes ka head lõhkujad. Ja nagu mainisin, siis 2007 oli tuulevaikne.

Re: Tartu RR 2009

Postitatud: 28. 04. 2009. 11:23
Postitas marks
Pidevalt sealkandis trenni tehes võiks öelda, et 60-70% sõitudest on Reola-Liiva lõigul olnud üsna tugev külje- või vastutuul (eriti hästi annab tunda peale Vana-Kuustet), Ihamaru-Saverna otsal vastutuul. Liiva-Ihamaru lõik on metsavahel ja seal tuul väga ei mõjuta. Rada on kokkuvõttes kindlasti raskem kui traditsiooniline Tartu-Otepää-Elva-Tartu.