Tartu temposõit!
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Tartu temposõit!
Mõte siis selline, et võtaks paar sõpra kampa ja teeks järgmisel aastal nii-öelda Tartu Aerobike. Kui täna trenni käigus jälle Tallinna asemel Tartu sattusin, mõtlesin, et võiks ju siin ka oma temposõit olla. Asi siis sama asi siin ära teha. Maastik ju palju vaheldusrikkam ja 10 etappi mahutaks ikka hooaja peale ära. Otsiks paar sponsorit ka, kui pakkumine piisavalt hea, annaks sarjale sponsori nime ka! Isegi kaks nimisponsorit voiks olla, ma ei usu, et naiteks A. Le Coq HWXPRSS Tartu Temposõit liiga pikk nimi oleks. Sõpradega pole veel läbi raakinud, aga üks neist on Tartu ürituste korraldamist aastakümneid pealt nainud, nii et knowhow ja ilmselt ka soodsam ajavõtt on olemas. Aerobikel vist on käsiajavoõt, kui ma ei eksi. Tuttavad tudengineiud regama ja rajajulgestajateks, peakorraldajaist oleks 1 kohal jooksvaid küsimusi ja probleeme lahendamas ja 2 saaksid ise osaleda. Formaat ja hinnad samad mis Aerobikel, kes kogu hooajaks või tiimi regab, saab muidugi soodsamalt!
Osalejaid saaks ilmselt sama palju kokku, kuna rattasõidu kantsiga ju tegu on!
Võistlused toimuksid tõenaäliselt neljapaeval või teisipaeval, et Aerobikega kokku langeks, nii et kaugema nurga mehed (eelkõige saarlased) saaks kaks kärbest yhe hoobiga maha löödud!
Ettepanekud sponsoritelt, radade valiku osas ja muud head ideed on teretulnud!
Osalejaid saaks ilmselt sama palju kokku, kuna rattasõidu kantsiga ju tegu on!
Võistlused toimuksid tõenaäliselt neljapaeval või teisipaeval, et Aerobikega kokku langeks, nii et kaugema nurga mehed (eelkõige saarlased) saaks kaks kärbest yhe hoobiga maha löödud!
Ettepanekud sponsoritelt, radade valiku osas ja muud head ideed on teretulnud!
Viimati muutis Kaarel S, 27. 08. 2009. 08:15, kokku muudetud 2 korda .
Train hard, live strong!
Re: Tartu temposoit!
Oleks äärmiselt tervitatav, kui ka Tartus temposõari toimuks Võidaks temposõit ja kogu rattasport!
Lihtsalt infoks tulevastele korraldajatele - tudengineiud ei saa olla rajajulgestajad, sest seadus ei luba. Liiklust peab regulleerima litsentsi omav inimene (politseinik või vastava koolituse läbinud turvafirma töötaja). Vähemasti Tallinnas ei anta enne ürituse läbiviimiseks luba, kui turvamise leping on firmaga sõlmitud. Rajaturve muide on ajavõtu kõrval üks suurimaid kulu allikaid selle rõõmu juures.
Aerobikel on poolelektrooniline ajavõtt. Aeg fikseeritakse automaatselt, kui rattur ületab finišijoone. Käsitsi tuleb aeg ja ratturi number/nimi kokku viia.
Lihtsalt infoks tulevastele korraldajatele - tudengineiud ei saa olla rajajulgestajad, sest seadus ei luba. Liiklust peab regulleerima litsentsi omav inimene (politseinik või vastava koolituse läbinud turvafirma töötaja). Vähemasti Tallinnas ei anta enne ürituse läbiviimiseks luba, kui turvamise leping on firmaga sõlmitud. Rajaturve muide on ajavõtu kõrval üks suurimaid kulu allikaid selle rõõmu juures.
Aerobikel on poolelektrooniline ajavõtt. Aeg fikseeritakse automaatselt, kui rattur ületab finišijoone. Käsitsi tuleb aeg ja ratturi number/nimi kokku viia.
Tartu temposõit!
No küll me politseiga kokkuleppele saame, pole ju tegu mingi savijunni vürstiriigi, vaid rattaspordi põlise pealinnaga! Aga palju see ajavõtt maksab, kui saladus pole? Saaksime ka käsitsi hakkama, tiim on piisavalt suur ja ega mängki vähemalt esimesel hooal mõisa pääle käi. Esimene etapp toimuks aprilli alguses, kui viimane jää lännu ning kõigi MNThullude kann juba sadula järgi ulub ja viimane jääks setembri lõppu.
Train hard, live strong!
Re: Tartu temposoit!
Ajavõtu kohta võid Nelsonist küsida.
Re: Tartu temposõit!
Ei soovitaks. Temposõidus vähemalt lühemal distantsil saab selline asi omajagu protesti tekitada. Kui näiteks kolmanda koha peale pretendeerib kaks venda kelle vahe ainult sajandikes siis käsitsi ajavõtuga ei tõesta miski, et kummal neist tegelikult pjedestaalile asja on. Parem on selline vastutus oma kaelast ära lükata ja enda ning teiste närve säästa.Kaarel S kirjutas:Aga palju see ajavõtt maksab, kui saladus pole? Saaksime ka käsitsi hakkama, tiim on piisavalt suur ja ega mängki vähemalt esimesel hooal mõisa pääle käi.
(Rahastamise suhtes kuulsin, et kulka pidi ka spordiürituste korraldamiseks raha jagama. Ma ei tea kas see tõsi on.)
Re: Tartu temposõit!
Tänan! Küsisin siis Nelsonist järgi, pakuti umbes 3k. Eks see elektrooniline ajavõtt oleks ka mulle meeltmööda, vaja väiksem punt kokku ajada. See oleks ka suurim kulu, nii et kui sada inimest kokku ajame, saame kenakese töötasu ka Mitte et sellepärast teeks,aga kuskilt peab vaene tudeng õlleraha ka teenima
Train hard, live strong!
Re: Tartu temposõit!
Tuginedes nt hiljutise seeniorite EMV eraldistardi võitsluse järelkajadele, soovitan soojalt see käsitsi ajavõtmine jätta tugevalt sekundaarseks variandiks (nii täpsuse kui ka operatiivsuse mõttes). Ja olge ikka valmis selleks, et osalejaskond on kohe korralik (äkki tulevad nt Võrustki kohale?) ja võistlusvaim kõrge!Kaarel S kirjutas:... Saaksime ka käsitsi hakkama, tiim on piisavalt suur ja ega mängki vähemalt esimesel hooal mõisa pääle käi ...
Kogemuse osas peaks ka Velo klubist abi saama, kuna nad Tartu vetekate tuuri raames ju ka eraldistardi etappi teevad
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Tartu temposõit!
Paistab, et kulka (kultuurkapital) tõepoolest jagab raha ka spordiürituste korraldamiseks ja lapates nende arhiivi siis paistab, et osad eesti rattavõistlused on sealt isegi raha saanud. Seega, eks teadjamad mehed räägivad kuidas see värk käib. Praegu tundub suht õige aeg projekti kirjutama hakata järgmiseks aastaks.
Re: Tartu temposõit!
No suurepärane, vastukaja on väga positiivne! Üks võimalikest korraldajatest suhtus skeptiliselt, teine oli positiivselt meelestatud. Aega ju ka tervelt pool aastat. Aga seda kulka värki peab küll lähemalt uurima! Sada osalejat etapil oleks ju igati reaalne!
Train hard, live strong!
Re: Tartu temposõit!
Nagu Mati kirjutas, oleks ka Võru kandist osalejaid. Peaasi, et tööajal ei korralda, Start võiks ikka kaheksani lahti olla.
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....
Re: Tartu temposõit!
Nn õlleraha teenimisega läheb sellise ürituse juures küllaltki keeruliseks. Vähemasti juhul kui ollakse stardikatest majandavad. Kui politsei ära räägite lubade suhtes, siis müts maha xD Me siin 2 aastat proovinud; seni pole õnnestunud. Politei ise praegusel TÄPE ajal pisikeste ürituste turvamisega ei tegele. Ja no seadus on seadus - kui seadus ei luba, siis politsei konstaabel ei saa tudengineiude turvamisega nõus olla. Kuigi jah - praktikas võib tudengineiu isegi truvata hoolikamalt kui seda igapäevatööna võttev kodanik.
Peamised kulud asja juures:
1) luba maanteeametist. Loa tatlemiseks on vaja ajutise liikluskorralduse skeemi (kulu nr 1).
2) liiklusmärgid ja nende ülesse seadmist. Liiklusmärke võib ülesse seada ainult litsenseeritud tee-ehitusega tegelev või teid hooldav firma (kulu n2)
3) rajaturve vastava firma abil (kulu nr 3)
4) ajavõtmine (kulu nr 4)
5) stardiinventaar: aiad, stardipukk, finišikaared jms (kulu nr 5)
6) kohtunikud - ilma nendeta läheb võistlusreglemendi täitmine keeruliseks (kulu nr 6)
7) rajameistrid ja inventaari ülesse seadjad. (alguses püüdsime ka Aerobikes toetuda vabatahtlikele, ent õige peadselt vabatahtlike entusiasm rauges ning omad toimetused said olulisemateks. Tekkis kulu nr 7)
8 ) kodulehed, reklaam, artiklid, fotod jms (oma entusiasm + kulu nr kaheksa)
9) bensiini kulu. Asjad stardikohta jms jms.
Aerobike sarja ühe etapi läbiviimise hind on kõike arvestades ca 10000EEK. Lisaks veel inventaar, mille oleme saanud sponsorkorras. Kui arvestada ka sponsorkorras saadud inventaari hinda, siis on ühe etapi hind ca 15...20k. Muidugi annab kõvasti kokku hoida, ent siis kannataks ürituse nägu ja sisu. Muidugi annaks ka paljuski paremini teha, ent see tõstaks asja hinda veelgi.
Peamised kulud asja juures:
1) luba maanteeametist. Loa tatlemiseks on vaja ajutise liikluskorralduse skeemi (kulu nr 1).
2) liiklusmärgid ja nende ülesse seadmist. Liiklusmärke võib ülesse seada ainult litsenseeritud tee-ehitusega tegelev või teid hooldav firma (kulu n2)
3) rajaturve vastava firma abil (kulu nr 3)
4) ajavõtmine (kulu nr 4)
5) stardiinventaar: aiad, stardipukk, finišikaared jms (kulu nr 5)
6) kohtunikud - ilma nendeta läheb võistlusreglemendi täitmine keeruliseks (kulu nr 6)
7) rajameistrid ja inventaari ülesse seadjad. (alguses püüdsime ka Aerobikes toetuda vabatahtlikele, ent õige peadselt vabatahtlike entusiasm rauges ning omad toimetused said olulisemateks. Tekkis kulu nr 7)
8 ) kodulehed, reklaam, artiklid, fotod jms (oma entusiasm + kulu nr kaheksa)
9) bensiini kulu. Asjad stardikohta jms jms.
Aerobike sarja ühe etapi läbiviimise hind on kõike arvestades ca 10000EEK. Lisaks veel inventaar, mille oleme saanud sponsorkorras. Kui arvestada ka sponsorkorras saadud inventaari hinda, siis on ühe etapi hind ca 15...20k. Muidugi annab kõvasti kokku hoida, ent siis kannataks ürituse nägu ja sisu. Muidugi annaks ka paljuski paremini teha, ent see tõstaks asja hinda veelgi.
Re: Tartu temposõit!
Alati on võimalus (alguses) põrandaaluselt teha, telefoniga aega võtta ja suunurgad kõrgel hoida. Eriti suurelt muidugi nii ei saa.
Re: Tartu temposõit!
Olen nüüd üle pika aja jälle Tartu mees.
Panin hääletuses et mingi muu päev kui neljapäev, sest vaadata võiks teisigi traditsioonidega rahvaüritusi. Tartus on selleks Orienteerumisneljapäevakud, kus palju osalisi mitmetelt teistelt spordialadelt - sealhulgas siis ka rattureid.
Panin hääletuses et mingi muu päev kui neljapäev, sest vaadata võiks teisigi traditsioonidega rahvaüritusi. Tartus on selleks Orienteerumisneljapäevakud, kus palju osalisi mitmetelt teistelt spordialadelt - sealhulgas siis ka rattureid.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Re: Tartu temposõit!
downhilli klubil Freedown on olemas korralik ajavõtusüsteem, mis soetati sel suvel ja minu arusaamise järgi on seda ka võistlusel sel hooajal kasutatud. Ma ei tea, kas see süsteem sobiks ka temposõidu jaoks, aga tasub uurida näiteks Olavi käest: http://foorum.freedown.ee/memberlist.ph ... ofile&u=38 (5212250)
ise oleks ka ilmselt valmis korralduslikus pooles kaasa lööma. samas on juba mõnda aega tiksunud peas mõte, et ehk võiks Tartus korraldada ka MTB Xpäevakuid...
ise oleks ka ilmselt valmis korralduslikus pooles kaasa lööma. samas on juba mõnda aega tiksunud peas mõte, et ehk võiks Tartus korraldada ka MTB Xpäevakuid...
Re: Tartu temposõit!
Villem, ma kardan, et kohalik kontingent on viimastel aastatel juba ära hellitatud . Ka kõik nö undergroundüritused on aetud piisavalt peeneks. Kardan, et eraldis ei rahulduta enam mobiilstopperi täpsusega, varsti nõutakse juba fotofinišit kah .Villem T kirjutas:Alati on võimalus (alguses) põrandaaluselt teha, telefoniga aega võtta ja suunurgad kõrgel hoida. Eriti suurelt muidugi nii ei saa.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Tartu temposõit!
Oeh, Pirogovilt Alexi-pinti kummutamast tagasi! Mõtlesin isegi neljapäevakutele, seepärast sai ka teisipäev välja pakutud. Endiselt äärmiselt teretulnud ettepanekud rajavalikute osas, võiks jääda nii 50 km raadiusesse Tartust, kuna olen ise alles kolmat päeva tartlane Hetkeseisuga siis jääb stardiajaks teisipäev kell 18-20. Nädalavahetust pigem ei pooldaks, seda just eelmainitud kaugema Eestimaa serva osalejate pärast. Oleks ju kahju, kui nii kõvad poisid nagu Räimeparv kõrvale jääksid, pealkegi on nädalavahetustel niikuinii Elionid jms. 1.-10. hooaja võitjal ja heal ajateenistuskaaslasel Ervinil pole muidugi probleemi suvalisel õhtul 200 kilti lõunasse põrutada, aga et ise olen Saaremaalt pärit, siis tean päris hästi, mida sealt tulek tähendab, eriti Tartumaale!
Train hard, live strong!
Re: Tartu temposõit!
Kärkna - Kärevere (http://bit.ly/9JVjs)Kaarel S kirjutas:Endiselt äärmiselt teretulnud ettepanekud rajavalikute osas, võiks jääda nii 50 km raadiusesse Tartust, kuna olen ise alles kolmat päeva tartlane
miinused:
- kitsas tee
- rekkad sõidavad
- kärevere pool kehvapoolne asfalt
plussid:
+ (väga) hõre liiklus
+ kärkna pool uus asfalt
+ tartule lähedal
suuri tõuse-langusi sel trassil mäletamist mööda ei olnud.
Re: Tartu temposõit!
kunagi olen näinud autoga mööda sõites eraldistarti Põlva mnt alguses. Lisaks sai Põlva mnt kuskilt maalt uue hea asfaldi.
Re: Tartu temposõit!
Kysisin siis Tartu vallavalitsusest, vaja on maanteeameti ja vallavalitsuse kooskolastust. Nii et asi edeneb Praeguse seisuga siis sixty fifty voimalus, et aprilli alguses on esimene start!
Train hard, live strong!
Re: Tartu temposõit!
Põlva mnt. sai Vana-Kuustest alates uue katte.
Võru mnt. Kambjast edasi.
Viljandi mnt. Rõhust Puhjani on uue kattega ja sisse saab ka mõne tõusupõksu.
Elva ja Puhja vahelt leiaks ehk mõne madalama koormusega tee (kate suht ok). Elva ja Pangodi sama teema ...
Võta oma ratas/auto ning kaart ja sõida veits ringi.
Võru mnt. Kambjast edasi.
Viljandi mnt. Rõhust Puhjani on uue kattega ja sisse saab ka mõne tõusupõksu.
Elva ja Puhja vahelt leiaks ehk mõne madalama koormusega tee (kate suht ok). Elva ja Pangodi sama teema ...
Võta oma ratas/auto ning kaart ja sõida veits ringi.
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor
Ritchey WCS QRS vektor
Re: Tartu temposõit!
Seda teemat tasuks küll edasi arendada. Võiks jõud ühendada ja Tartu MTB kolmapäevakud ka järgmisel aastal käima lükata....siim_s kirjutas: ise oleks ka ilmselt valmis korralduslikus pooles kaasa lööma. samas on juba mõnda aega tiksunud peas mõte, et ehk võiks Tartus korraldada ka MTB Xpäevakuid...
Aga see on teine teema.
Re: Tartu temposõit!
Soovitan panna oma entusiasmi panused esialgu ühe ürituse peale, kui just ca 20-pealist võrdselt aktiivset selli pole pundis
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Tartu temposõit!
Ilmatsalu tee on üks ideaalne koht sellise ürituse jaoks. Liiklus olematu, asfalt rahuldav, kohe linna ääres... Ei suuda peast aint öelda, palju pikkust oli, Opeli ringist edasi-tagasi vist 20km välja ei venita, pigem mõniteist km. Isegi paar väikest "tõusu" on sees, samuti rada lageda peal (tuul muudaks asja huvitavamaks)...
Re: Tartu temposõit!
Oleksin ka kahe käe ja kahe jalaga poolt! Polegi siiani eraldistarti saanud proovida. Mulle endale sobib kindlasti teisipäev paremini, kuna kolmapäev on mul tavaliselt korvpallipäev ja neljapäev võib juba laupäevasele võistlusele liialt jalgu jääda. Jõudu- ja võimalustmööda võiksin aidata ka korralduse koha pealt, kuid selles vallas kahjuks kogemusi üsna napilt. Julgestuse koha pealt võiksin uurida tuttavate politseinike käest- aga selleks oleks vaja teada, mida ja kuidas julgestada vaja on. Niipalju kui aru saan, siis jutt ca 10 kilomeetrisest lõigust? Kogu pikkuses vast pole ka vaja, aga start/finiš ning tagasipöördekoht? Kui teha etapp Kambjast Võru poole, siis seal oleks paar veidi künklikumat kohta sees, see oleks hea asjatundjate poolt üle vaadata, kas TT formaati ikka sobivad. Samas saaks stardi teha ehk näiteks otse maantee äärde väiksesse parklasse, kui omanikuga (vald? ettevõtja?) kokkuleppele jõuaks. Saan ma muidu õigesti aru, et peakorraldajaks oleks Kaarel oma sõpradega?
Väga tervitatav mõte igal juhul ja kui käima läheb, siis ehk annaks mõelda ka MTB-päevakutele, mis oleks isegi veel lahedam.
Väga tervitatav mõte igal juhul ja kui käima läheb, siis ehk annaks mõelda ka MTB-päevakutele, mis oleks isegi veel lahedam.
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
Re: Tartu temposõit!
Väga hea mõte
Olen samuti mõelnud et miks suured klubid Tartus sellist asja ei korralda.
Ise soovitaksin ka seda lõiku mida siim_s Kärkna - Kärevere samuti tõi ta kõik + ja - välja.
Räägiks natuke meie klubi korraldatavast üritusest.
Korraldame Jõhvis ja Pannjärvel "Ida-Virumaa argipäeva rattaõhtud 2009" nimelist sarja. Ühendatud on nii MNT kui MTB. 3 etappi eraldistarist maanteel, 1 eraldistardist mtb sõit ja 1 ühisstardist mtb sõit. Kuna siin Ida blokis on teedevalik kasin siis valiti mnt sõitudeks üks tee. Narva mnt-lt Uikala prügilani renoveeritud tee, 5 km pikk. Ja mis meid üllatas oli see et kohale tuli meie mõistes ikka palju sõitjaid. Veel tegime ühe mnt etappi nii et pool rada oli siledal kruusateel. Meeste distantsi pikkus oli 10 km. Ajavõtt stopperiga, ja tulemused kohe arvutisse. Tee oli liikluseks avatud. Ülesse olid pandud sildid ja pöörde punktides olid nö turvajad. Võin ka hiljem välja uuride palju oli kulusid ühe etapi kohta.m Aga kindlasti ei ole summa nii suur kui Mihkel Reile siin rääkis. Muidugi meil ei olnud uhket stardikaart jms aga üritus sai korraldatud ja inimesed rahul.
Ise võin abiks olla selle kulu nr 8-ga kodulehed, reklaami ja stardi nr valmistamisega näiteks
Olen samuti mõelnud et miks suured klubid Tartus sellist asja ei korralda.
Ise soovitaksin ka seda lõiku mida siim_s Kärkna - Kärevere samuti tõi ta kõik + ja - välja.
Räägiks natuke meie klubi korraldatavast üritusest.
Korraldame Jõhvis ja Pannjärvel "Ida-Virumaa argipäeva rattaõhtud 2009" nimelist sarja. Ühendatud on nii MNT kui MTB. 3 etappi eraldistarist maanteel, 1 eraldistardist mtb sõit ja 1 ühisstardist mtb sõit. Kuna siin Ida blokis on teedevalik kasin siis valiti mnt sõitudeks üks tee. Narva mnt-lt Uikala prügilani renoveeritud tee, 5 km pikk. Ja mis meid üllatas oli see et kohale tuli meie mõistes ikka palju sõitjaid. Veel tegime ühe mnt etappi nii et pool rada oli siledal kruusateel. Meeste distantsi pikkus oli 10 km. Ajavõtt stopperiga, ja tulemused kohe arvutisse. Tee oli liikluseks avatud. Ülesse olid pandud sildid ja pöörde punktides olid nö turvajad. Võin ka hiljem välja uuride palju oli kulusid ühe etapi kohta.m Aga kindlasti ei ole summa nii suur kui Mihkel Reile siin rääkis. Muidugi meil ei olnud uhket stardikaart jms aga üritus sai korraldatud ja inimesed rahul.
Ise võin abiks olla selle kulu nr 8-ga kodulehed, reklaami ja stardi nr valmistamisega näiteks
Re: Tartu temposõit!
Mõned tähelepanekud mis on silma jäänud Aerobikel osalemisest:
Start-finish peab olema hea nähtavusega ja laial teelõigul
Raja on vaja turvata enamustes teeotsdes mis võistlusrajale tulevad, elamurajoone läbivad lõigud on sellepärast halvad ning turvajad peavad olema pädevad ja konkreetsed.
Startimine rekkakastist , saab ka ilma selleta, aga...(tegelt sama kategooria alla läheb ka see, et kohapeal peale finišist saaks kohe oma aega ja kohta ning üldist pingerida onlines näha)
Väga kurvilisi, künklike ehk halva nähtavusega lõike võimalusel vältida, sõit siiski avatud liiklusega teel ja 180 pulsi juures ei ole ka sõitjate trajektoor päris LE vastav. Auto ja poolkoomas sõitja pimedas kurvis ei ole just kõige parem variant.
Edu ja jõudu!
Start-finish peab olema hea nähtavusega ja laial teelõigul
Raja on vaja turvata enamustes teeotsdes mis võistlusrajale tulevad, elamurajoone läbivad lõigud on sellepärast halvad ning turvajad peavad olema pädevad ja konkreetsed.
Startimine rekkakastist , saab ka ilma selleta, aga...(tegelt sama kategooria alla läheb ka see, et kohapeal peale finišist saaks kohe oma aega ja kohta ning üldist pingerida onlines näha)
Väga kurvilisi, künklike ehk halva nähtavusega lõike võimalusel vältida, sõit siiski avatud liiklusega teel ja 180 pulsi juures ei ole ka sõitjate trajektoor päris LE vastav. Auto ja poolkoomas sõitja pimedas kurvis ei ole just kõige parem variant.
Edu ja jõudu!
Re: Tartu temposõit!
Alates 50 osalejast muutub vajalike lubade hulk järsult. Omavalitsusest avaliku ürituse luba (Eeldab maanteeameti ja politsei kooskõlastust), Maanteeametist kooskõlastus, rajaskeem, turvaskeem (Eeldab litsentsiga turvatöötajate kaasamist, liiklusmärkide renti või omamist ja paigaldamist). Lisaks, kui muusika mängib, siis EAÜ leping (Aerobikel tegi heli Nelson, kellelon omal leping EAÜga) Lisaks - vajalik on mingi juriidiline kehand.kristjan07 kirjutas:Väga hea mõte
Olen samuti mõelnud et miks suured klubid Tartus sellist asja ei korralda.
Ise soovitaksin ka seda lõiku mida siim_s Kärkna - Kärevere samuti tõi ta kõik + ja - välja.
Räägiks natuke meie klubi korraldatavast üritusest.
Korraldame Jõhvis ja Pannjärvel "Ida-Virumaa argipäeva rattaõhtud 2009" nimelist sarja. Ühendatud on nii MNT kui MTB. 3 etappi eraldistarist maanteel, 1 eraldistardist mtb sõit ja 1 ühisstardist mtb sõit. Kuna siin Ida blokis on teedevalik kasin siis valiti mnt sõitudeks üks tee. Narva mnt-lt Uikala prügilani renoveeritud tee, 5 km pikk. Ja mis meid üllatas oli see et kohale tuli meie mõistes ikka palju sõitjaid. Veel tegime ühe mnt etappi nii et pool rada oli siledal kruusateel. Meeste distantsi pikkus oli 10 km. Ajavõtt stopperiga, ja tulemused kohe arvutisse. Tee oli liikluseks avatud. Ülesse olid pandud sildid ja pöörde punktides olid nö turvajad. Võin ka hiljem välja uuride palju oli kulusid ühe etapi kohta.m Aga kindlasti ei ole summa nii suur kui Mihkel Reile siin rääkis. Muidugi meil ei olnud uhket stardikaart jms aga üritus sai korraldatud ja inimesed rahul.
Ise võin abiks olla selle kulu nr 8-ga kodulehed, reklaami ja stardi nr valmistamisega näiteks
Re: Tartu temposõit!
Super mõte! Olen juba kaua aega mõelnud, et Tartu kandis võiksid ka olla kas siis MTB päevakud või mingid temposõidud vms. Ise pakkusin teisipäeva, sest meeldib samuti mõnele eelkõnelejale neljapäeviti orienteerumispäevakutel osaleda. Loodetavasti läheb asi käiku!
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Tartu temposõit!
Väga palju olenevad kulud sellest, mis tasemel üritust teha. Kui näiteks teha nii nagu her I...d omal aal tegis, siis oma kulud on null - saab läbi puhtalt ainult oma töö ja vaevaga.kristjan07 kirjutas:Väga hea mõte
Aga kindlasti ei ole summa nii suur kui Mihkel Reile siin rääkis. Muidugi meil ei olnud uhket stardikaart jms aga üritus sai korraldatud ja inimesed rahul.
Ise võin abiks olla selle kulu nr 8-ga kodulehed, reklaami ja stardi nr valmistamisega näiteks
Meenutuseks: start kilomeetri posti äärest, finiš UMBES samal joonel; pööre suure kuuse juures. Ah et torm murdis talvel maha - no pange mälu järgi, mis see mõni meeter sinna tänna ikka loeb. Rajamärgistus - spidomeetrid olemas ju rahval. Aega võtame suure seinakellaga - sekundi ostuti töötab ju ja rahval kah onlines tulemused kohe olemas. Raja turve - hea õnn turvab, ta ju parim turvaja. Load ja kooskõlastused - milleks asjatut paberimäärimist. Reklaam - hea toode ja üritus reklaamib ennast ise; vaadake näiteks google.com portaali - ei mingit reklaami ja kõik kiidavad ja kasutavad. Piirdeaiad, bännerid ja muu stardi inventaar - pole osalejaid, pole probleemi. Mis neist tühja ikka vedada. Auhinnad - võitjaau, see on hindamatu; oleks mõnitamine seda materiaalselt mõõta. xD
NB!! Vabandused siinkohal her I....nna ees. Eelnev kirjeldus oli loomulikult kordades üle paisutatud ning mahlakamaks tehtud. Au ja kiitus mehele, et hoidis traditsioonil elu sees. Ilma temata oleks järjepidevus katkenud ning poleks ka Aerobike sarja. Kirje point on lihtsalt see, et annab teha väga odavalt asja, küsimus on ainult selles, et kas osalejad jäävad saaduga piisavalt rahule, et uuesti tulla.
Virumaa näitel on leitud mõistlik ja vastuvõetav stardimaksu/ürituse kvaliteedi suhe. Põhiline on lihtsalt see, et liialt ökonoomitamiseks ei lähe. Mõistliku kvaliteedi/stardika suhte puhul usun, et Tartu päevakutest võidab kogu rattapere : )
Re: Tartu temposõit!
Hea on lugeda nii palju positiivset tagasisidet! Turvajaid (politseinikke) on vaja tõepoolest ainult ristmikel ja tagasipöördel, nagu eespool mainiti. Hea, et kellelgi on tuttavaid politseinikke, jälle pool muret lahendatud! Juhendi koos rajajakirjelduste ja kaartidega prooviks siis hiljemalt jõuluks üles saada, eespool lubas keegi tehnilise külje pealt aidata. Mul ka üks tuttav IT-mees. Koos teeme ära!
Train hard, live strong!