1. leht 1-st
Stockmanni kriteerium
Postitatud: 29. 08. 2010. 22:13
Postitas mi.re
17. september kell 20:00. Öökriteerium Stockmanni parkimismajas. Lisainfo:
http://www.aerobike.ee/index.php?option ... 82&lang=et
Re: Stockmanni kriteerium
Postitatud: 30. 08. 2010. 08:46
Postitas Alvaro
Re: Stockmanni kriteerium
Postitatud: 02. 09. 2010. 08:03
Postitas Genry
Kui ma juhendist õigesti aru saan, siis igast nö vanuseklassit saab parim finaali, ehk finaali saab 5 võistlejat, ehk üks naine 4 mehe vastu? Või kas vanuseklaasisd on eelsõitudes koos või segamini?
Natuke segane.
Re: Stockmanni kriteerium
Postitatud: 04. 09. 2010. 21:28
Postitas Maarek
Genry kirjutas:Kui ma juhendist õigesti aru saan, siis igast nö vanuseklassit saab parim finaali, ehk finaali saab 5 võistlejat, ehk üks naine 4 mehe vastu? Või kas vanuseklaasisd on eelsõitudes koos või segamini?
Natuke segane.
/Igast võistlussõidust saab iga vanuseklassi võitja finaali; kokku on avatud Stockmanni kriteeriumil 5 erinevat võistlusklassi/
/Peale viiendat eelsõitu toimub finaalsõit, millest sõidavad igast võistlusklassist viis võistlejat – eelsõitude võitjad./
Mina loen välja, et finaalis iga võistlusklassi 5 parimat ehk 25 osalejat.
Re: Stockmanni kriteerium
Postitatud: 08. 09. 2010. 11:52
Postitas marek9134
Kuidas osalejad gruppidesse jagatakse?
Re: Stockmanni kriteerium
Postitatud: 08. 09. 2010. 13:05
Postitas Lapeteus
mine loe juhendit seal kirjas.
Re: Stockmanni kriteerium
Postitatud: 14. 09. 2010. 20:34
Postitas erkki
Nii, sai õhtuhämaruses käidud rada proovimas ja peab mainima, et tegu saab olema päris mõnusa sõiduga
Kurvid pole üldse nii järsud, kui arvasin - saab rahulikult ka mitmekesi kõrvuti sõita. Sirgetel on muidugi ruumi laialt ja saab kiiruse ka üles. Allakäiguspiraal on veidi kõhe (ja kambaga tulles peaks seal kindlasti oma joont hoidma) aga saab üllatavalt kiiresti läbi ning annab hea võimaluse puhata.
Re: Stockmanni kriteerium
Postitatud: 14. 09. 2010. 21:40
Postitas AndreK
Vaadake ette, ma tulen baigiga peale.
Re: Stockmanni kriteerium
Postitatud: 14. 09. 2010. 23:06
Postitas mi.re
Muide siinkohal küsiks eksperthinnangut, et miks regamine nii tagasihoidlik on olnud?
A) kuupäev on s...t - vahetult enne TRM-i ei ole hea.
B) Stardikas liiga kallis
C) rada liiga ohtlik (ise ei jaga seda seisukohta)
D) rada liiga raske
E) Kana oma regamsiega hirmutas rahva ära xD XD
F) halb kuu seis
G) pole minu päev
H) kurat seda teab
I) mõttetu üritus
J) Jaanipäevast pole piisavalt möödas
K) Reede õhtu - kõik on hõivatud
L) mingi muu põhjus......
Igaljuhul saab veel asja parandada ja ennast kirja panna, ENT SEDA VAID VEEL HOMME. Homme õhtul lõppeb regamine - lõppeb võimalus teha eesti rattaspordi ajalugu. Kõhklejatel tasub end kindlasti kirja panna, sest on täitsa võimalik, et tuleb esimene ja viimane parkimismaja kriteerium Eestis. Iga päev parkimismajas rattaga sõita ei tohi - tasub ära proovida.
Re: Stockmanni kriteerium
Postitatud: 15. 09. 2010. 07:33
Postitas Genry
B) Stardikas liiga kallis - natuke jah
C) rada liiga ohtlik (ise ei jaga seda seisukohta) - natuke tundmatu ja kindlasti tehniline formaat. Enamus rattureid üksi punnijad seega pole nii kõrgel tasemel sõiduoskusi.
E) Kana oma regamsiega hirmutas rahva ära xD XD - täiega nõus!
Kuid katsun oma pseudoprobleemidest üle olla
Re: Stockmanni kriteerium
Postitatud: 15. 09. 2010. 09:51
Postitas erkki
Arvatavasti mõeldakse B, C ja K - kindlasti ei viitsi paljud ka hooaja lõpus või vahetult enne TRMi enam võistelda.
Stardimaks on selle 15 minuti eest ehk liig, seal võiks olla mingi lisaväärtus nõrgematele veel (nt eraldi proloog 1 ring).
PS, Pütsep on ka registreerunud
Re: Stockmanni kriteerium
Postitatud: 15. 09. 2010. 10:38
Postitas mi.re
Tõenaoliselt ei ole meil 5 eelsõidu jagu osalejaid. See tähendab, et ilmslet teema igat eelsõitu pikemaks - saab uhada kauem - ning ühes sõidus osalevate võistlejate arvu väiksemaks. Aga esmalt vaatame, mis seis tänase päeva õhtuks on.
Re: Stockmanni kriteerium
Postitatud: 15. 09. 2010. 11:08
Postitas siims
Hei,
Vabandan ette, sest järgnev jutt sarnaneb väga tagantjärgi tarkuse- ja kaagutamisena:)
Minu arust on vähe rahvast kalli stardiraha tõttu. Show-võistluse puhul peaks osavõtt sümboolse raha eest olema, või siis tasuta - see on olnud retsept mitme taolise ürituse puhul nagu näiteks Red Bull Nordix, mis oli murdmasuusa kross Munakal ja mis on oma tüübilt Stocki kriteeriumile väga sarnane: algul võõrastust ja hirmugi tekitav kuid hiljem ei kahetse keegi, et osa võttis. Ma pead ei anna aga minu arust oli Nordixil u 70 osalejat või nii (maksimum oli 100), sest ka kohapeal sai viimase hetke regamise tasuta..
http://www.sportinfo.ee/sportevent/task/detail/id/838/
Ise maksin 250 ära ja olen platsis just seepärast, et Nordixil pidin korraldajana teiste fun'i pealt vaatama.
Siim
Re: Stockmanni kriteerium
Postitatud: 15. 09. 2010. 11:38
Postitas mi.re
Jah - möönan, et stardikas si ehk liiga kõrge sellele üritusele. Asja tuum on selles, et üritus peaks end stardimaksudega ära majandama - kirjeldatud suusa ürituse puhul oli peamine majandamise vahend ilmslet sponsorraha. Meie puhul majandame stardimaksudega. Tõsi - tänase seisuga tuleb nii ehk naa miinusmärgiga resultaat rahalises mõttes.
Re: Stockmanni kriteerium
Postitatud: 15. 09. 2010. 12:22
Postitas raulk
Põhjus kindlasti A. Nii vigastuse ohu kui MTBpiibli seisukohalt see päeva ei sobi. Kuna see peaks olema fun siis pärast TRM-i oleks ok.
Re: Stockmanni kriteerium
Postitatud: 15. 09. 2010. 12:31
Postitas Villem T
raulk kirjutas:MTBpiibli seisukohalt see päeva ei sobi.
ehk siis usk ei luba. Päris hea.
Re: Stockmanni kriteerium
Postitatud: 15. 09. 2010. 20:04
Postitas KaupoR
Mulle isiklikult on mitteregamiseks põhjuste paljusus: plaan on reedel kohe peale tööpäeva lõppu Lõuna-Eestisse sõita ning ka stardiraha on krõbe (250.- 15-20 minuti sõidu kohta ei kaalu mu jaoks üles "ajaloolises sõidus" osalemise boonust). Kiusatus osalemiseks oli tõsine ...
Re: Stockmanni kriteerium
Postitatud: 15. 09. 2010. 21:03
Postitas Rivo
KaupoR kirjutas:Mulle isiklikult on mitteregamiseks põhjuste paljusus: plaan on reedel kohe peale tööpäeva lõppu Lõuna-Eestisse sõita ning ka stardiraha on krõbe (250.- 15-20 minuti sõidu kohta ei kaalu mu jaoks üles "ajaloolises sõidus" osalemise boonust). Kiusatus osalemiseks oli tõsine ...
x2
Re: Stockmanni kriteerium
Postitatud: 15. 09. 2010. 21:24
Postitas Oliver
KaupoR kirjutas:Mulle isiklikult on mitteregamiseks põhjuste paljusus: plaan on reedel kohe peale tööpäeva lõppu Lõuna-Eestisse sõita ning ka stardiraha on krõbe (250.- 15-20 minuti sõidu kohta ei kaalu mu jaoks üles "ajaloolises sõidus" osalemise boonust). Kiusatus osalemiseks oli tõsine ...
x3
Re: Stockmanni kriteerium
Postitatud: 15. 09. 2010. 21:31
Postitas AndreK
Mina ei leia ühtegi põhjust, miks ma ei peaks osalema.
A. Rada on elamus omaette
B. Katus on peakohal
C. Osalemise läbi toetan selliste võistluste jätkusuutlikkust
D. Lühike litakas sobib mulle
E. 4 korrusel on meeste sussid -70%
Re: Stockmanni kriteerium
Postitatud: 16. 09. 2010. 08:21
Postitas Alvaro
raulk kirjutas:Põhjus kindlasti A. Nii vigastuse ohu kui MTBpiibli seisukohalt see päeva ei sobi. Kuna see peaks olema fun siis pärast TRM-i oleks ok.
Ehk siis paljude jaoks hooaja tähtsaim võistlus on pühapäeval, kahjuks.
No kui parkimismaja ei ole fun, siis mis veel on!
Elus tuleb ära proovida võimalikult palju asju. Muidu viskad kuskil Tallinn-Tartu mnt-l sussid püsti ühe roolijoodiku pärast ja ei saagi pärast pilvede piiril hoobelda 10m läbimõõduga spiraalist alla kihutamisega.
Tekkisid mõned lollid küsimused ka:
1. Tühjendavad nad siis mingi aeg enne võistlust selle parkimismaja autodest? Enda kärule tuleb ka vajadusel koht tänaval leida?
2. Sooja tegemiseks panete temposõidust tuttavad rullikud üles?
Re: Stockmanni kriteerium
Postitatud: 16. 09. 2010. 09:58
Postitas mi.re
Alvaro kirjutas:
Tekkisid mõned lollid küsimused ka:
1. Tühjendavad nad siis mingi aeg enne võistlust selle parkimismaja autodest? Enda kärule tuleb ka vajadusel koht tänaval leida?
2. Sooja tegemiseks panete temposõidust tuttavad rullikud üles?
Parkimismajasse ei pääse keegi peale 8-t autoga. Kuna võistlejaid on oodatust mõnevõrra vähem, siis ilmselt 20:00 kuni 20:30 teeme avatud raja, kus on võimalik trassiga tutvuda. Esimese stardi (ca 15 inimest) anname kell 20:30. Selleks ajaks on eeldatavasti suurem osa autodest majast väljas. Need, kes endiselt majas sees on, peavad paraku ootama ühe sõidu lõpuni. Laseme nad välja kahe võistlussõidu vahel.
Oma auto tuleb parkida jah tänavale. Aga õnneks on peale kella 7-t igal pool parkimine tasuta - ei tohiks probleeme tekkida. Mõned varasemad saabujad saavad parkida ka Stockmanni sisehoovi kauba vastuvõtu juurde.
Sooja tegemiseks jääb siis avatud raja aeg (20:00 kuni 20:30). Sõitude ajal saab sooja teha temposarjast tuttavatel pukkidel. Samuti kahe sõidu vahel on nn neutraalring, kus kõik sõidavad raja läbi!
Re: Stockmanni kriteerium
Postitatud: 16. 09. 2010. 10:02
Postitas mi.re
Kuivõrd regajaid oli oodatust natuke vähem ning vabu stardikohti veel on, otsustasime korraldajate ringis kasutusele võtta umbusklike veenmise meetodid. See tähendab:
a) Kell 20:00 kuni 20:30 on avatud rada. Kõik, kes pelgavad raja liigset raskusastet või ohtlikust saavad rajal sõita ning jõuda järeldusele, et asi pole üldse nii hull.
b) Kohapeal regamine pikeneb kuni 20:30.
c) Kohapeal regamise stardimaks alaneb eelregamise tasemeni: noortele 150 ja täiskavanutele 250 krooni.
Seega - kui oled kahe vahel, siis tule kohale ja otsutsa kohapeal
Re: Stockmanni kriteerium
Postitatud: 17. 09. 2010. 07:37
Postitas Alvaro
Käisin siis ka eile trassil mandrossimas. Üritasin minna kella 4 paiku, et träffikut vähem oleks, aga kus Sa sellega. Tädisid, kelle arvates ei ole võimalik see, et jalgrattur autost kiirem on, leidus küllaga ja mõnusat sõidutunnet ei tekkinudki ausalt öeldes.
Trassi ohtlikkuses või ohutuses lähevad arvamused tõen paljudel lahku. Normaalse tempoga ja üksi sõites pole häda midagi. Kõik oleneb võistlusel grupi suurusest. Samas panin selle kolme ringi jooksul ise ühe korraliku maoka ja enda arvates veel piire kompama ei läinud. Ning seda siis tõusu, mitte laskumise peal. Fakt on see, et tugevamad sõitjad seda täiel kiirusel küll läbida ei suuda. Andre plaan baigiga tulla ei ole üldse mitte paha, sest pidamine kurvides peaks oluliselt parem olema.
Ja korrused on väga erinevad! Viimased kaks on autodest puutumata ja seal on nii viraazhid kui spiraal õige lihvimata betoon ehk üsna libe. Allpool saab hulka rohkem kallutada, kus autod on jäljed sisse ajanud.
C U
Re: Stockmanni kriteerium
Postitatud: 17. 09. 2010. 23:20
Postitas riho
Üliäde võidusõit oli. Sai ise võidu sõita. Kuna eelsõite oli mitu siis sai ka teiste sõite vaadata. Finaal oli oma nime väärt. Kompromissitu võitlus käis viimase ringini.
Loodan, et see ei jäänud viimaseks sarnaseks võidusõiduks.
Re: Stockmanni kriteerium
Postitatud: 17. 09. 2010. 23:45
Postitas arnea
Pakk pilte:
http://home.cyber.ee/arne/stockmann.zip
Aku sai kahjuks enne finaali tühjaks. Spiraali allotsas oli ülalt kuulduvaid kukkumismatse päris kole kuulata.
Arne
Re: Stockmanni kriteerium
Postitatud: 18. 09. 2010. 13:13
Postitas siims
Jep, vinge oli vunkida. Märg rada tegi asja üpris põnevaks, sest nüüd pääsesid igaühe tehnilised võimed ja big cojones rohkem esile kui lihtsalt tavaline "superfit roadie" pedaalide pressimine. Noored panid ikka uskumatu kiirusega, ega neist mõned DH mehed pole? Endal oli alguses ikka junn päris jahe ja need pimedad rajalõigud lisasid pinget.
Millal uuesti saab?
Re: Stockmanni kriteerium
Postitatud: 19. 09. 2010. 19:30
Postitas josefk
Väntasin mõned võtted -
http://www.youtube.com/user/kamatahvel# ... Iay8xLZ7CM. Ehk jäädvustub sellega võistlusmelu natukenegi.
Esimesed kolm võtet on kehvema kvaliteediga, seejärel vahetasin kaamerat. Kõik videod
unedited ehk siis
on nagu on.
Re: Stockmanni kriteerium
Postitatud: 19. 09. 2010. 21:01
Postitas Genry
Vägev üritus! Sügavalt tuleb kaasa tunda mitte osalenutele, sest see fiiling kuidas tuledevalges olevas hallis rattaga kimada on sõnuseletamatult unustamau tunne. Ise sõitsin respectiga enese ja raja suhtes seega ohtlikke olukordi enesele ega teistele ei tekitanud. Jõudu ja vastupidavust eriti vaja ei läinud (kogu sõidu läbisin ühe käiguga, mis isegi oma kerguses pole varem eriti kasutust leidnud - kõik "tõusud" pidurdades) pigem oma ratta pidamise tunnetamist ja lihtsalt palju nautimist. Suure kahetsusega vaatasid vähenevate ringide arve
Uskusin küll, et Eestis on rohkem enese proovilepanejaid aga vist on enam au sees eneseületamised 100km jne sõitude näol.
Re: Stockmanni kriteerium
Postitatud: 20. 09. 2010. 07:42
Postitas MarttiM
Re: Stockmanni kriteerium
Postitatud: 20. 09. 2010. 09:29
Postitas SHOXi
njaaaaa, ajab kadetaks. Tegelt tahtsin ise ka tulla, a ei vaevunud lugemagi teemat, mõtlesin, et mingi ainult mnt üritus...
Re: Stockmanni kriteerium
Postitatud: 20. 09. 2010. 20:23
Postitas Alvaro
Üritus läks täie ette - üks väheseid, kus pealtvaatajaid on rohkem kui võistlejaid
Kui Mihkel asja ette võtab, siis on see nii hästi korraldatud, et ikka kohe on. Mis teha - põhjuseid mitte tulla leiab alati.
Artikleid on igal pool avaldatud hulgi - küll hullu panemise jms kohta. Mulle endale meeldis Delfi oma kõige rohkem. Muidugi
http://www.ccrotamobilis.ee oma oli ka hea
Aga no Püta jutt sellest, kuidas ta tagasi hoidis ja maoli ei pannud - no kamoon. Isegi spiraalblenderis olevad pealtvaatajad nägid seda kolmanda korruse maokat! Tunnista üles mees!
Re: Stockmanni kriteerium
Postitatud: 20. 09. 2010. 20:59
Postitas rai66
Kui ma seekord mõtlesin, et proffidega sellist sõitu koos sõita nagu hästi ei julge, siis järgmine aasta on vist proffid need, kes tahaks omaette sõita