1. leht 2-st
Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 03. 08. 2011. 08:54
Postitas erikr
Algne postitus minu poolt kustutatud ja hetkel pole ametlikult toimumiskohta muudetud.
Hetkel on alljärgnev info kõige adekvaatsem
http://www.tallinnapostimees.ee/518444/ ... el-kaivad/
Neile, kellele postituses olevale lingile klikkimine käib ilmselgelt üle jõu, kopeerin ka teksti siia
Tallinna abilinnapea Aas rõhutas tänasel linnavalitsuse pressikonverentsil, et info 21. augusti Balti velotuuri Tallinna sõidu ärajätmisest on selgelt ennatlik ja ekslik, kuna linnajuhid alles räägivad korraldajatega läbi.
Abilinnapea selgitas, et linnajuhte ei rahuldanud olukord eelmisel nädalavahetusel toimunud rattasõidu ajal Tallinna kesklinnas, kui tekkisid suured liiklusummikud.
Ta lisas, et ummikute peamine põhjus oli üks avarii Ülemiste ristmikul, kui osapooled ei saanud omavahel kokkuleppele.
«Kindlasti avaldas oma mõju ka liikluse reguleerijate tegevus,» rõhutas Aas. «Seetõttu ongi meil kavas 9. augustil kohtuda politseiga ja ettevõtetega, kes Tallinna liikluskorralduslikke teenusi pakuvad, et leida lahendus, kuidas tõsta reguleerijate professionaalsust ning kõrvaldada võimalikult kiiresti tekkivad eriolukorrad.»
Abilinnapea sõnul on linnas tänavu tulemas veel palju igasuguseid ettevõtmisi, mis on seotud liikluskorralduslike muudatustega. Reguleerijate tööd tuleb kindlasti parandada.
«See info aga, mis puudutas 21. augusti tuuri ühte osa, on sügavalt ekslik,» ütles Aas. «Suhtlesin ise täna tuuri korraldajatega, kes mainisid et töö tuuri organiseerimisega käib ning kõik plaanid kehtivad.»
Kõige olulisema lahendamist vajava probleemina nimetas abilinnapea ühisveokite liikluse säilitamist Kosel, sest sealt pääseb kesklinna vaid 5. liini autobussiga. Kui jalgrattad hakkavad sõitma Kose teel, siis tulebki mõelda, kuidas sealkandis ühistranspordiliiklus tuuri ajal säilitada. Pirita tee ühe sõidusuuna sulgemisega ei ole probleeme, seda on varemgi tehtud.
Balti tuuri eestvedajatel on plaan saata ratturid pühapäeval, 21. augustil Pirita teelt lauluväljaku eest Kose tee, Vana-Narva maantee ja Loo ülesõidu kaudu linnast välja ning sulgeda mootorsõidukitele Pirita tee üks kaherajalisest sõidusuunast Russalka juurest Kose teeni.
Re: Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 03. 08. 2011. 09:15
Postitas tarts
Fakto rahvasõidu stiilis sobiks siia teema pealkirja kah ürituse täisnimi - Napal Tallinna XXVIII Rattaralli
Re: Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 03. 08. 2011. 09:23
Postitas Prommar
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 03. 08. 2011. 09:51
Postitas Pirita
Kurb jah. Kesk-Euroopas käiakse erinevaid spordialasi vaatamas koos peredega ja on põlvede pikkused traditsioonid ning sportlased on kangelased kas siis riigi, linna või küla tasemel. Kahjuks Eestis on suures au sees vaid veinijoomine ja grilli ääres targutamine.
ja kõvad vennad(kangelased) on need, kes ostavad endale uue auto(liisinguga) ja käivad joomas vähemalt 3 õhtut nädalas
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 03. 08. 2011. 14:11
Postitas Maarek
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 05. 08. 2011. 08:03
Postitas Genry
Balti tuuri viimane etapp jäi ära kuna liiklust Pirita teelt ei saanud sulgeda aga nüüd ei saagi aru, et kas Tallinna RR stardib linnast või Jürist?
"Balti tuuri viimase etapi raames toimuma pidanud Tallinna rattaralli ära ei jää, vaid 108 ja 57 km distantsid algavad ja lõpevad Jüris" -EPL. Aga korraldaja teeb kandeid FB-sse ja mujale endiselt, et start on Lauluväljaku eest? 10.08 on soodusergamise aeg..
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 05. 08. 2011. 08:05
Postitas erikr
Eile ju jookis siitsamast teemast Sinu postituse eest läbi, et tekitatud on asjatut paanikat ja jrgm nädala algul alles istuvad asjaosalised kokku jne. Go figure...
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 05. 08. 2011. 08:40
Postitas priit908
Eks meedia üritab pärast Fakto nädalavahetust kõike ratturitega seonduvat üle dramatiseerida
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 05. 08. 2011. 09:50
Postitas powerman
Mina stardin Tallinna kesklinnast, olgu tehniline start kustahes, olen kohal ikka.
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 05. 08. 2011. 10:34
Postitas Olts
Kas räägitakse nüüd Balti tuurist või Napal Tallinna Rattarallist?
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 05. 08. 2011. 10:42
Postitas Mati
Olts kirjutas:Kas räägitakse nüüd Balti tuurist või Napal Tallinna Rattarallist?
Need on seotud ettevõtmised. Üks on osa teisest. Nii olen mina asjast aru saanud.
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 05. 08. 2011. 14:12
Postitas Maarek
oll kirjutas:
Kas räägitakse nüüd Balti tuurist või Napal Tallinna Rattarallist?
Mati kirjutas:Need on seotud ettevõtmised. Üks on osa teisest. Nii olen mina asjast aru saanud.
Ei saagi täpselt aru, kas tegu päris etapiga on, sest tuuri juhendi kohaselt toimub see 16-20.08 (proloog + 4 etappi, millest viimane Viljandis), aga kuna seda Tallinn Race 2001 üritust kodulehel mainitakse, siis ju mingi seos ikka on.
http://balticchaintour.com/tallinn-race-2011/
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 05. 08. 2011. 14:50
Postitas Mati
Maarek kirjutas:oll kirjutas:Kas räägitakse nüüd Balti tuurist või Napal Tallinna Rattarallist?
Mati kirjutas:Need on seotud ettevõtmised. Üks on osa teisest. Nii olen mina asjast aru saanud.
Ei saagi täpselt aru, kas tegu päris etapiga on, sest tuuri juhendi kohaselt toimub see 16-20.08 (proloog + 4 etappi, millest viimane Viljandis), aga kuna seda Tallinn Race 2001 üritust kodulehel mainitakse, siis ju mingi seos ikka on.
http://balticchaintour.com/tallinn-race-2011/
Väljavõte
03. augusti pressikast.
... Kuuepäevasena kavandatud Balti velotuur lühenes etapi võrra, sest Tallinna linnavalitsuse nõutud tingimustel polnud võimalik võistlust korraldada. ... Seega lõpeb 16. augustil Vilniuses algav ja ühel päeval Lätis toimuv Balti tuur 20. augustil Viljandis. ...
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 06. 08. 2011. 16:27
Postitas xtjan
Napal Tallinna XXVIII Rattaralli toimub. Uudis sai üles ka
CFC Spordiklubi koduleheküljele.
Kodulehele said üles ka
radade kaardid.
Nüüd kiirelt kõik
registreeruma, sest 10. augustini saab veel soodsa hinnaga ennast kirja panna.
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 06. 08. 2011. 18:43
Postitas Prommar
Päris huvitav rada, aga joogipunkte polegi?
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 08. 08. 2011. 14:17
Postitas xtjan
Prommar kirjutas:Päris huvitav rada, aga joogipunkte polegi?
Esialgselt kaardilt olid joogipunktid tõesti välja jäänud. Lisasin. Põhidistantsil on 2 joogipunkti ja Tervisesõidul 1 joogipunkt.
Esimene joogipunkt (Tervisesõidu ainuke joogipunkt) asub Saha-Kostivere ning Kostivere-Aruküla tee ristumiskoha lähedal (täpset kilomeetrit ei oska praegu kiiresti öelda aga panen selle täienduse siia sisse kui selgub) ja teine Kiiu Alevikus (ca. 44. kilomeeter). Kiiu Alevikus on ka vahefiniš.
Täiendatud kaardid:
Põhisõit
Tervisesõit
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 08. 08. 2011. 15:21
Postitas hypnootik
Lihtsalt väike mõte joogipunktide kohta.
Olen osalenud kahel rattarallil ja mõlemal puhul joogijagajad kas seisnud paigal või liikusid suisa topsiga vastu.
Oleks märksa kergem pudelit/plastiktopsi haarata kui kasvõi käega liigutaks sõidusuunaga kaasa.
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 08. 08. 2011. 16:38
Postitas erikr
hypnootik kirjutas:Lihtsalt väike mõte joogipunktide kohta.
Olen osalenud kahel rattarallil ja mõlemal puhul joogijagajad kas seisnud paigal või liikusid suisa topsiga vastu.
Oleks märksa kergem pudelit/plastiktopsi haarata kui kasvõi käega liigutaks sõidusuunaga kaasa.
Kel janu, sel jalad. Võid ju ka seisma jääda ja laualt võtta.
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 08. 08. 2011. 17:37
Postitas Jansa1
Vaatasin kaarte ja hakkas üks asi silma. Peale Aruküla raudtee ületust paremale on kolmest kilomeetrist kaks kruusatee. Muidugi võin ka suurema hulga rehviparandusetarvikuid varuda ja külatänavasse punkti püsti lüüa
Targem oleks viia rada sealt paremale kus põhisõit vasakule Peningi-Raasiku poole viib, või siis Aruküla alevikust Männiku teelt.
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 09. 08. 2011. 07:26
Postitas MaT
.
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 09. 08. 2011. 08:45
Postitas Genry
Vana Narva mnt-Laiaküla 500m lõik on samuti äärtult ekstreem, seal ka üksi kulgedes tuleb võtta jalakäija kiirus, et meeletutest aukudest mööda laveerida – ma ei imestaks kui mäe alt tulles just seal üritataks gruppi lõhkuda. Võimalik, et vahetult ennem rallit saab parandust, sest see ei saa korraldajale märkamatuks jääda. Kui ei, siis olgem valvsad ja karboon jooksud koju jätta
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 09. 08. 2011. 10:17
Postitas hypnootik
erikr kirjutas:hypnootik kirjutas:Lihtsalt väike mõte joogipunktide kohta.
Olen osalenud kahel rattarallil ja mõlemal puhul joogijagajad kas seisnud paigal või liikusid suisa topsiga vastu.
Oleks märksa kergem pudelit/plastiktopsi haarata kui kasvõi käega liigutaks sõidusuunaga kaasa.
Kel janu, sel jalad. Võid ju ka seisma jääda ja laualt võtta.
Väga asjalik soovitus. Ainult kahju on lõpuks sellest rahast millega lihtsalt asfalti ja sõiduriideid kastetakse.
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 09. 08. 2011. 16:40
Postitas Maarek
MaT kirjutas:Jansa1 kirjutas:Vaatasin kaarte ja hakkas üks asi silma. Peale Aruküla raudtee ületust paremale on kolmest kilomeetrist kaks kruusatee. Muidugi võin ka suurema hulga rehviparandusetarvikuid varuda ja külatänavasse punkti püsti lüüa
Targem oleks viia rada sealt paremale kus põhisõit vasakule Peningi-Raasiku poole viib, või siis Aruküla alevikust Männiku teelt.
See käib siis lühema distantsi kohta. Pikk sõit läheb mööda asfalti.
Kui korraldajad leiavad, et lühemale maale vaid maastikuratastega minnakse, siis nad eksivad küll tugevalt
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 09. 08. 2011. 16:49
Postitas erikr
Maarek kirjutas:
Kui korraldajad leiavad, et lühemale maale vaid maastikuratastega minnakse, siis nad eksivad küll tugevalt
Kui leiad, et maanteerattaga ainult asfaldil sõita saab, siis eksid küll tugevalt.
Saaremaa Velotuuril on igal aastal kruusalõik sees olnud. Kumme läheb küll jah rohkem kui asfaldil.
Tubulariga pole muidugi mõistlik eputama minna. Aga korralik kumm, max rõhk sisse ja peaga sõita, pole hullu midagi.
Matkasõit ju ikkagi. Olen sõitnud küllalt kruusa vanade Michelin Pro Race kummidega, kuna mu kodu juurest ei pääsenud suurele teele
muidu kui mööda kruusa.
Parem hea kruus kui sitt asfalt (Alliku vanasõna)
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 09. 08. 2011. 16:58
Postitas rai66
Tour de Francel oli mõni lõik hullem kui Tallinna tänavatel ja ka sõideti ( ja kukuti ). See väike kruus küll nüüd probleem pole.Erikul täitsa õigus. Ja võib mitte osaleda. See ju vabatahtlik.
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 09. 08. 2011. 21:12
Postitas Maarek
erikr kirjutas:Maarek kirjutas:
Kui korraldajad leiavad, et lühemale maale vaid maastikuratastega minnakse, siis nad eksivad küll tugevalt
Kui leiad, et maanteerattaga ainult asfaldil sõita saab, siis eksid küll tugevalt.
Loomulikult, maanteerattaga võib ka Elioni radadele proovima minna ja näiteks Elvas M12 lastesõidu üks kutt seal ümber järve kulgeval kõval pinnasel (vist ca kilomeeter) sõidu ka ära tegi, aga oleks seda meetodit proovinud ka ülejäänud, siis ...
erikr kirjutas:
Saaremaa Velotuuril on igal aastal kruusalõik sees olnud. Kumme läheb küll jah rohkem kui asfaldil.
Üsna võrreldamatud üritused.
Saaremaal sõidavad ka tiimide ja neutraalse tehnilise abi autod grupi sabas, et probleemide korral abistada, aga Talinna Rattaralli lühemal distantsil võib nii mõnegi sõit lõppeda raja kaugeimas punktis. Vaevalt siinkandis korraldaja erilist tehnilist abi pakub.
Muuseas, mina lähen seda matkasõitu sõitma MTB'ga, seega isiklikus plaanis tegelikult muret pole. Maanteeratastega lähevad seda sõitu peamiselt tegema nooremad spordipoisid ja -tüdrukud (nende hulgas minu poeg) ning eelmise aasta kogemusest tean, et seda ei teha matkatempos. Muret teebki see, et nendel erinevalt Saaremaa velotuuri läbijatest pole kogemusi raskemates oludes sõitmisel. Muidugi võib see mure olla liiast, aga kui paistavad olemas olevat võimalikud alternatiivid, siis miks minna välja variandi peale, mis võib tekitada negatiivset emotsiooni.
Eks elu näitab. Kui muudatusi ei tehta, siis pean lihtsalt pöialt, et asi kadudeta möödub.
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 09. 08. 2011. 21:59
Postitas tarts
Maarek kirjutas:Eks elu näitab. Kui muudatusi ei tehta, siis pean lihtsalt pöialt, et asi kadudeta möödub.
Eelmine aasta sõitsin korra seda lõiku maanteerattaga ca 35+ km/h. Ainuke nurin on, et ebamugav oli ja väsitas käsi ning vastu sõitnud autode tolm segas sõitu. Tee oli piisavalt sile. Samas usun, et kuna tegemist on matkasõiduga kus aja peale ei sõideta, siis keegi ei keela ju maanterattaga inimestel läbi Aruküla mööda asfaltteed matkata maanteele ja sedasi vältida kruusa, kui hirm kummipurunemise pärast nii suur on.
hypnootik kirjutas:Väga asjalik soovitus. Ainult kahju on lõpuks sellest rahast millega lihtsalt asfalti ja sõiduriideid kastetakse.
Sõiduriiete kastmine annab sama ju välja mis vedeliku sissekaanimine sest väljub vesi ikka läbi riiete ja füüsikaline toimemehhanism on sama.
Tegelikult on algaja vaatevinklist tegemist asjaliku probleemiga. Kunagi tundsin ka ise muret, et kuidas saada topsikuga hoo pealt vesi kätte ja selgus, et mingi nipiga ei saa. Ikka läheb märgatav osa suust mööda. Erikr annab siin väga asjalikku nõu. Jää seisma kui asi ikka nii hull on, et ilma veeta enam ei jaksa. See joogipunkti mure on rattarallidel nõrgemate ratturite mure. Tugevamatel on omad joogid kaasas ja veel tugevamatele teevad tööd veevedajad, kes hoolitsevad oma mansa staari jootmise eest sõidu pealt ilma TP jootjaid tüütamata. Nõrgematel on jah see mure, et kui peatud läheb grupp ära, kui joogist enamus maha läheb, siis kipub olema oht ülekuumenemise tulemusena grupist mahajäämine. Ainuke võimalus on nõrkadel teha enne TP-d sprinti nii, et jõuaks jootja juures hoo maha võtta ja vajaliku joogi kindlalt omale kätte haarata ja selle sisse kummutada ning seejärel grupiga edasi kulgeda. Selleks, peab aga jällegi tugev olema... Kuna vaevalt enam on aega ennast kõvaks meheks treenida, siis soovitan teha nii nagu tugevad teevad - võta oma joogid ise kaasa just nii palju, kui palju sul vaja on. Kui rattale ei mahu, siis pane pudelid tasku või särgi alla. Üle 2 liitri ei ole võimalik sellel rajal vett ära tarbida. Seega 2 suure pulloga ajab asja igati ära. Ja jäta meelde, et TP joogid on ikkagi hädaabi, kui üldse treeninud ei ole ja lähed optimismi põhjal rada läbisõitma.
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 09. 08. 2011. 22:42
Postitas veiko
Paanika osakonnale: rajale tehakse mõningaid muudatusi. Kuni nende kaardistamiseni võib saed seisma panna. Pärast seda laske jälle edasi.
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 10. 08. 2011. 09:00
Postitas Maarek
veiko kirjutas:Paanika osakonnale: rajale tehakse mõningaid muudatusi. Kuni nende kaardistamiseni võib saed seisma panna. Pärast seda laske jälle edasi.
Jah, Kostivere-Aruküla teel peatselt toimuvaga teeremondiga võrreldes on paar kilomeetrit kruusateed vist väike probleem.
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 10. 08. 2011. 11:17
Postitas xtjan
Esilagselt planeeritud võistlustrassil on tõesti probleemseid kohti. Korraldajad sõitsid eile raja läbi ja pidid tõdema, et teatud muudatused on raja osas vajalikud. Aga õnneks on ümbruskonna teede hulgast võimalik leida sobimatute lõikude asemele sobivad alternatiivsed marsruudid. Korraldajad teevad tööd edasi ning kohe kui vajalikud kooskõlastused on olemas jõuavad täiendatud kaardid ka siia.
Sõit igatahes toimumata ei jää nii et kasutage täna ära võimalus ennast soodsaima registreerumisvooru raames kirja panna (esimene voor läheb lukku täna õhtul).
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 10. 08. 2011. 11:27
Postitas Mati
Kas neid teeremonte juba varakult ei ole võimalik arvesse võtta, kuivõrd need peaks ikka pikalt olema ette teada (vaatame kasvõi Maanteamaeti kodulehelt). Jääks ära asjatu paanika.
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 10. 08. 2011. 13:39
Postitas Mati
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 11. 08. 2011. 12:03
Postitas xtjan
Rajameister sai uue plaani valmis. Põhisõidul jäi välja Saha - Kostivere - Aruküla lõik, mis asendati Saha - Lagedi - Aruküla lõiguga. Samuti jäi välja Kaberneeme osa ning uus rada läheb Kiiult otse Kaberla suunas. Tagasi Tallinnasse sõites enam rada läbi Saha ei lähe vaid Lagedilt minnakse otse Loole ja sealt mööda liiklusele suletud uusi teid Narva maantee äärest Tallinna suunas.
Tervisesõidu rada läheb uue plaani kohaselt Sahalt paremale kuni Lagedi teeni ja sealt Loo kaudu Tallinna suunas tagasi.
Kuna täpselt sama distantsi ei õnnestunud teiste teede pealt kokku joonistada, siis muutusid nii Põhisõidu kui Tervisesõidu distantsid. Põhisõit on nüüd 123km ja Tervisesõit 41km.
Täiendatud kaardid:
Põhisõit
Tervisesõit
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 11. 08. 2011. 12:39
Postitas Genry
Kas raja muudatus annab võimaluse soodusregamist kuni tänaseni pikendada? 123km väärib juba otsust liituda
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 11. 08. 2011. 13:40
Postitas Mati
Genry kirjutas:Kas raja muudatus annab võimaluse soodusregamist kuni tänaseni pikendada? 123km väärib juba otsust liituda
Kui ikka juba lausa väärib otsust liituda, siis ei tohiks mingi osalustasu takistuseks olla ...
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 11. 08. 2011. 15:52
Postitas Flash
Kaberneeme ringi välja jätmisest on küll kahju. 1. selle asemel on igavsirge lõik Valklast Kaberlasse ja 2. kodu juurest ei saagi mööda sõita
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 14. 08. 2011. 13:18
Postitas betoonking
Mati kirjutas:Kas neid teeremonte juba varakult ei ole võimalik arvesse võtta, kuivõrd need peaks ikka pikalt olema ette teada (vaatame kasvõi Maanteamaeti kodulehelt). Jääks ära asjatu paanika.
Usu mind, selle seltskonna tegevus on suht äraarvamatu. Võid küll planeerida ja kooskõlastada ning saada kinnituse, et ei kaevata, ometigi lüüakse kopp x-hetkel maasse. Ja jälle algab kogu trall otsast peale.
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 18. 08. 2011. 18:00
Postitas tommike
Kuidas parkimine on korraldatud ehk kuhu jätta ratast kohale toov 4 rattaline ?
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 18. 08. 2011. 20:30
Postitas kesva
Genry kirjutas:Vana Narva mnt-Laiaküla 500m lõik on samuti äärtult ekstreem, seal ka üksi kulgedes tuleb võtta jalakäija kiirus, et meeletutest aukudest mööda laveerida – ma ei imestaks kui mäe alt tulles just seal üritataks gruppi lõhkuda. Võimalik, et vahetult ennem rallit saab parandust, sest see ei saa korraldajale märkamatuks jääda. Kui ei, siis olgem valvsad ja karboon jooksud koju jätta
Just sõitsin sealt läbi, kõik augud on värskelt ära lapitud
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 19. 08. 2011. 13:20
Postitas xtjan
tommike kirjutas:Kuidas parkimine on korraldatud ehk kuhu jätta ratast kohale toov 4 rattaline ?
Parkida saab mereväravate ees asuvas parklas (stardi ja finiši joon on mereväravatest natukene Pirita pool). Kui see parkla täis, siis reguleerijad suunavad jooksvalt edasi lähedal asuvatesse järgmistesse parklatesse.
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 21. 08. 2011. 17:30
Postitas xtjan
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 21. 08. 2011. 18:06
Postitas Henno
hea sõit oli
ilm soosis ja rada oli suhteliselt kerge, tegin selle aasta teise maanteevõistluse peale Tartu rattarallit ja põhiliselt treeningu eesmärgil, üksi üle 100 km trenne tallata ei ole kuigi huvitav, lisaks soovisin grupisõidu kogemust arendada ja targalt sõita so. valida endale jõukohane grupp ja püsida selles kuni lõpuni ilma liigselt jõudu kulutamata (Tartu rattarallil sõitsin kogenematusest liiga palju üksi), et see viimane suurem nn. 3:41 grupp juhtus olema ei omagi tähtsust, järgmine aasta kui samal rajal sõidetakse, siis tahan ennast 3.21 gruppi upgradeda
tänud nr 192 Mikk Päärule, kes mind Peterburi maanteel gruppi tagasi aitas
hirmsasti tahaks ka ohtlikuima sõitja auhinda välja anda kodanikule, kelle trajektoor oli eriti vänderdav ja ettearvamatu, aga las ta seekord olla, võib-olla pidanuks grupis häält tegema hoopis sel teemal
korraldajatele ettepanek: ca 500 meetrit enne joogipunkti võiks olla teavitav info, siis saaksid need, kes soovivad juua võtta varakult otsustada ja vastavad manöövrid sooritada, täna tuhisesid joogipunktid lihtsalt mööda, vabandan kui ma liiga teen ja vastavat plakatit lihtsalt tähele ei pannud
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 21. 08. 2011. 19:12
Postitas GRETSKI
Mul läks aga väga halvasti,juba kodus oli selline sitt tunne.Hommikul läksin maksin stardimaksu ära ja tulin koju ettevalmistusi tegema.Lõpuks siis suht viimasel minutil stardipoole veeredes aga sain kuskil lauluväljakukandis klaasikillu rehvi ja oligi sõit sõidetud.Omal tagavarakummi kaasas polnud ja kohapeal polnud kah kellegil müüa,tuju oli ikka suht nullis,kahju,et siis nii läks.
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 22. 08. 2011. 08:21
Postitas tarts
Video 123 km Lagedi pöördelt.
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 22. 08. 2011. 08:46
Postitas usss
Eriline lugupidamine muidugi neile, kes 3:20 grupis 124,5 km rahulikult tiksuda suutsid ja siis enam punnis jalga taltsutada ei suutnud, mis siis päädis lõpusirgel hulgimaokaga. Üritan aru saada, miks 83. kohale ja sealt tahapoole sellise lõpuspurdiga peab lendama...
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 22. 08. 2011. 09:26
Postitas hypnootik
usss kirjutas:Eriline lugupidamine muidugi neile, kes 3:20 grupis 124,5 km rahulikult tiksuda suutsid ja siis enam punnis jalga taltsutada ei suutnud, mis siis päädis lõpusirgel hulgimaokaga. Üritan aru saada, miks 83. kohale ja sealt tahapoole sellise lõpuspurdiga peab lendama...
Täiesti nõus. Olen osalenud 3-el raahvaspordi RR-il ja alati sama lugu - Lõpus hakkavad puhkajad sprintima.
Selles grupis oli kiirus kohati ikka väga aeglane. Kahju, et punti kokku ei saanud kellega oleks võinud tempot teha.
Rada ja ilm olid sobivad 40km/h sõiduks kui vähemalt 7-8 meest oleks koos olnud.
Proovisin ise mitu korda tempot tõsta aga tulutult. Lõpuks sõitsin mingi vahe igavusest niisama üksi ees.
Muidugi oma viga, et stardis nii palju jõudu ei olnud, et esimesse gruppi jõuda.
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 22. 08. 2011. 10:26
Postitas rai66
Ise vajusin peale Maardut esimesest pundist välja, kuna minu ees lasid paar sõitjat vahe sisse ja no ei saanud enam kätte. Mingi aeg saime 7 seppa ja 2 tüdrukut kokku ja suutsime päris pikalt sõbralikult karusselli teha, kuni tagant teine punt tuli. No seal oli kõike. Kellele sõideti kodaratesse, kellele sadulasse, tehti ootamatuid manöövreid vasakule ja paremale. Täpselt nagu linnaliikluses, kus mõned hoiavad kokku suunatulede ja tahavaatepeeglite arvelt ning vajuvad lihtsalt peale. Sellepärast eliit kohe tõmbabki, et tsainikutest lahti saada. Siin olekski pidanud mingi 10-15 mehega sõbralikult viimase 500 meetri nisajalgadest eest ära sõitma. Sai ka ise üritatud ees tempot tõsta. Olin kolmas, teine , esimene ja kui paremale võtsin et vahetada oli 10 m vahet sees ja üksi ees. Eks järgmine kord üritame organiseerida.
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 22. 08. 2011. 10:41
Postitas PaulSmith
rai66 kirjutas:Ise vajusin peale Maardut esimesest pundist välja, kuna minu ees lasid paar sõitjat vahe sisse ja no ei saanud enam kätte. Mingi aeg saime 7 seppa ja 2 tüdrukut kokku ja suutsime päris pikalt sõbralikult karusselli teha, kuni tagant teine punt tuli. No seal oli kõike. Kellele sõideti kodaratesse, kellele sadulasse, tehti ootamatuid manöövreid vasakule ja paremale. Täpselt nagu linnaliikluses, kus mõned hoiavad kokku suunatulede ja tahavaatepeeglite arvelt ning vajuvad lihtsalt peale. Sellepärast eliit kohe tõmbabki, et tsainikutest lahti saada. Siin olekski pidanud mingi 10-15 mehega sõbralikult viimase 500 meetri nisajalgadest eest ära sõitma. Sai ka ise üritatud ees tempot tõsta. Olin kolmas, teine , esimene ja kui paremale võtsin et vahetada oli 10 m vahet sees ja üksi ees. Eks järgmine kord üritame organiseerida.
ja nii oligi, muideks ma olin sellles grupis mis teile tagant tuli.
Jah, vedamisega oli jah kui 40 oli sees siis järele ei tulnud keegi, sai mitu korda eest ära sõita aga mis ma seal üksi ikka teen, järgmine kord peab ikka üritama peagrupis alguses püsida. Lõpp oli aga huvitav, vähemalt minule, läbi oma krampide (Dubliner
) sai enne iru silda väike rünnak tehtud aga peale sild oleval mäel seisin nagu post ja jõudsingi 2 mintsa peale gruppi finishisse
Peab jah orgunnima aga mida sa seal orgunnid kui nägusid ja tasemeid ei tea.
Re: Napal Tallinna Rattaralli 2011
Postitatud: 22. 08. 2011. 21:44
Postitas alkonoom
Siit lugedes vaatan, et neid kes suure pundi meeleldi pisemateks tahaks tõmmata jagub. Paraku on rahvasõitudel kõigil seljas eri särgid ja ei teki sellist koostööd mis tulemust tooks. Enda kiirendused eesmärgiga mõned tugevamad töömesilased kaasa vedada läksid alati luhta huviliste puudumisel
Viimase katse tegin 10km enne lõppu siis juba üksi ära mineku plaaniga, kahjuks ei osanud ette planeerida tugevat vastutuult Iru elektrijaama juures ja sinna ma hetkeks kustusin aga kummalisel kombel ka siis ei tahtnud keegi vedamise rolli üle võtta. Aga kui tuli laskumine iru sillale siis järsku ärgati ja läks andmiseks
Aga mis seal lõpus juhtus ei saanudki aru, kuigi kolin hakkas vahetult minu ees pääsesin kuidagi imekombel külglibisedes, nii et väliskumm ribadeks, sealt vahelt läbi. Kiirus oli sel momendil suts alla 60-ne. Loodan et kõik pääsesid ikka enamvähem terve nahaga.
Terv. 116
Grupisõidu tehnika loeng
Postitatud: 23. 08. 2011. 09:36
Postitas Henno
alkonoom kirjutas:Siit lugedes vaatan, et neid kes suure pundi meeleldi pisemateks tahaks tõmmata jagub. Paraku on rahvasõitudel kõigil seljas eri särgid ja ei teki sellist koostööd mis tulemust tooks. Enda kiirendused eesmärgiga mõned tugevamad töömesilased kaasa vedada läksid alati luhta huviliste puudumisel
Viimase katse tegin 10km enne lõppu siis juba üksi ära mineku plaaniga, kahjuks ei osanud ette planeerida tugevat vastutuult Iru elektrijaama juures ja sinna ma hetkeks kustusin aga kummalisel kombel ka siis ei tahtnud keegi vedamise rolli üle võtta. Aga kui tuli laskumine iru sillale siis järsku ärgati ja läks andmiseks
Aga mis seal lõpus juhtus ei saanudki aru, kuigi kolin hakkas vahetult minu ees pääsesin kuidagi imekombel külglibisedes, nii et väliskumm ribadeks, sealt vahelt läbi. Kiirus oli sel momendil suts alla 60-ne. Loodan et kõik pääsesid ikka enamvähem terve nahaga.
Terv. 116
tunnen teatavat piinlikust oma nisajalgse käitumise pärast rallil, siiski tahaks grupis puhkavate harrastajate kaitseks öelda paar sõna - mina sõitsin teist korda sel aastal üle 100 km otsa ja ei osanud hinnata kas ja kuidas kestan ning proovisin alguses jõudu säästa, ka reaalselt oli raskeid hetki ja enesetunne polnud kõige parem umbes kuni 85 kilomeetrini, nagu hiljem selgus, siis kestsin küll ja jäi veel jalga ülegi
loo moraal on see, et sagedasem võistlemine peaks tooma enesekindluse ja oma võimete parema tundmise
plaan on korrektiivid käitumisse Tabasalu rattarallil sisse viia ja töö tegemisse lülituda, kui peaks mõni Napalil samas grupis tööd teinud sõitja silma hakkama, siis tean ka kellega organiseeruda
teine asi, millele minu arvates õigustust ei ole ... harva võistlevate harrastajate käitumine grupis, mina olen paar korda käinud ühistrennides, kus ka grupisõidu koolitust jagati ja loodan südamest, et ma suuri lollusi ei teinud, hoidsin võimalikult sirget trajektoori, manöövrite puhul vaatasin tagasi jne.
minu arvates võiks EJL teha miski harrastajate litsentsi, mille saavad sõitjad, kes on aktsepteeritud rattaklubide vms. juures vastava koolituse läbinud, kõik ilma vastava litsentsita harrastajad pannakse tagumistesse stardigruppidesse ja nende number on ka teist värvi vms., et nad oleksid grupis ära tuntavad ... see on küll hästi toores mõte ja siin on palju lahtiseid otsi - näiteks kuidas koolitusvajaduseta kogenud harrastajad peaksi oma litsentsi kätte saama jms.
P.S. kas ma olen ikka õigesti aru saanud, et grupis sõites ei tohiks tirri lasta, sest see on tagumise sõitja jaoks sama mis pidurdus, tempomuudatustega peaks üritama ikka pedaalimisrütmiga kaasas käia ja kui kipud esirattaga eessõitjale tagarattasse veerema, siis enne pidurite näppimist või tirri laskmist võiks üritada oma esiratta vasakult poolt (et mitte käiguvahetajasse sõita) eessõitja tagarattast mööda suunama? vabandan kui ma millestki olen valesti aru saanud, aga mind see tirritamine grupis häirib ... kui see on OK, siis katsun närve ravida