1. leht 1-st
Team Rattapood Cup II Jõhvi
Postitatud: 21. 04. 2004. 12:56
Postitas AndreK
Kas keegi oskab veidi kirjeldada sealset rada?
Postitatud: 21. 04. 2004. 13:04
Postitas Ermo
.
Postitatud: 21. 04. 2004. 13:08
Postitas AndreK
Ermo kirjutas:Mega rada !!! Sama kõva kui Viimsis.
Kui tahad arjutada, mine kuhugi staadionile, kus krossi ( mootorratastega ) on sõidetud ja kus pinnd on kuiv ja kõva, ning tiiruta seal.
Ehk siis teisisõnu - rööbastgea mudaväli?
Postitatud: 21. 04. 2004. 13:15
Postitas Ereliukas
AndreK kirjutas:Ermo kirjutas:Mega rada !!! Sama kõva kui Viimsis.
Kui tahad arjutada, mine kuhugi staadionile, kus krossi ( mootorratastega ) on sõidetud ja kus pinnd on kuiv ja kõva, ning tiiruta seal.
Ehk siis teisisõnu - rööbastgea mudaväli?
Ei, seal on pinnas motostaadioni osas kõva ja natuke savine(jalgrattad seda rööpasse ei sõida), osa on sellist mättalist karjamaad, jupp asfalti, üks koht on pehme soomuld.
Mullu oli ühes kohas maas klaasikilde, st kumme läks nigu leiba, sh rajameistril Kivilil endal, mistõttu ta võidu käest andis, tuleks korraldajale survet avaldada, et saaks rada nendest puhtaks - keegi ei viitsi enda uusi tubelesse ju lihtsalt niisama katki sõita.
Ega kellelgi Kivili nr pole?
Re: Team Rattapood Cup II Jõhvi
Postitatud: 21. 04. 2004. 13:25
Postitas tarmo
AndreK kirjutas:Kas keegi oskab veidi kirjeldada sealset rada?
enamuses kõva põhjaga endine(aga võib-olla ka kasutusel ka praegu) krossirada. 3- 4 hüpekat mis kunagi on kokku lükatud tsiklite jaoks, moodustavad raja profiilis ainukesed "sakid". lisaks 300-400m asfalti ja teist niipalju jalgrada kus eelmine aasta korralikult kumme lõhuti, sest ühe osa raja all oli kunagi vist midagi prügimäe laadset olnud. lisaks üks 50 m pehme ja mudane lõik läbi kõrkjate, kus üsna palju nalja sai. kui kogu punt esimesel ringil sinna kohale jõuab, siis kuuleb palju selliseid sõnu millele ÕS-is seletust ei leita
ahjaa, veel on seal mõned lõbusad kallakuga kurvid, tekitatud jällegi krossitsiklite poolt.
tegemist on kogu sarja tehniliselt ja profiililt lihtsaima rajaga. algajaile sobilik
veel üks asi tuli meelde raja plusspoolelt - seal on praktiliselt 3/4 sõidu ulatuses näha kui kaugel ees või taga on konkurendid.
Postitatud: 21. 04. 2004. 13:30
Postitas profit4
hmm huvitav värk, kas keegi teab kuhu krt kanti see rada jääb seal Jõhvi sektoris
Postitatud: 21. 04. 2004. 13:34
Postitas Ereliukas
profit4 kirjutas:hmm huvitav värk, kas keegi teab kuhu krt kanti see rada jääb seal Jõhvi sektoris
koht on kohe narva mnt äärest näha, pole tarvis Jõhvi sisse ukerdama minnagi.
Rada on küll lihtne ja nüri, kuid kerge seal kindlasti sõita pole, kogu aeg tuleb täie rauaga anda, jala lõdvaks laskmise kohti pole - mulle meenutas see sõit sunnitööd.
Postitatud: 21. 04. 2004. 14:00
Postitas AndreK
Ma saan aru et siiamaani on siin kõik kirjutanud eliidi/spordi rajast, aga harrastajate rada võib siis võrrelda maal "naistekaga" poes õllejärel käimisega?
Postitatud: 21. 04. 2004. 14:02
Postitas tarmo
AndreK kirjutas:Ma saan aru et siiamaani on siin kõik kirjutanud eliidi/spordi rajast, aga harrastajate rada võib siis võrrelda maal "naistekaga" poes õllejärel käimisega?
mõlemil on sama rada - sealt ei saa midagi välja jätta.
Postitatud: 21. 04. 2004. 19:35
Postitas Ermo
.
Postitatud: 25. 04. 2004. 17:36
Postitas ErikT
Mina vähemalt leian igalt rajalt tera ja olgu ta väike või suur on ta alati olemas. Ei ütleks, et seda Jõhvi krossirada imelihtne sõita on. Neid kallakuga kurvisid suure hooga läbida on kunst ja nägin seal paljusid kellel ratas üle selle valli vupsas
Loomulikult pole sellel rajal sellist naudingut sõita nagu tõelisel metsasinglil, aga oma võlu või mõni meeldejääv koht on olemas igal rajal. Minu jaoks vähemalt
Postitatud: 25. 04. 2004. 18:17
Postitas Ereliukas
ErikT kirjutas:Mina vähemalt leian igalt rajalt tera ja olgu ta väike või suur on ta alati olemas. Ei ütleks, et seda Jõhvi krossirada imelihtne sõita on. Neid kallakuga kurvisid suure hooga läbida on kunst ja nägin seal paljusid kellel ratas üle selle valli vupsas
Loomulikult pole sellel rajal sellist naudingut sõita nagu tõelisel metsasinglil, aga oma võlu või mõni meeldejääv koht on olemas igal rajal. Minu jaoks vähemalt
need kurvid ja paar küngast, kus värske jalaga korraks lendu viskab on selle raja ainukesed nauditavad osad, minu jaoks rohkem kannatuste rada.
Postitatud: 28. 04. 2004. 12:58
Postitas charlie
kui on huvilisi, saaks Tartust laup Jõhvi võitlustele ja tagasi. Kütuserahaks tahaks 100 eeku ninalt
Võiks ju olla väike kondiproov enne Mulgi sõitu...
Postitatud: 28. 04. 2004. 20:52
Postitas Külaline
aga ei tea seda et mitu etappi ülkokkuvõttes arvesse läheb
pole seda juhendis ega kuskilt leida
Postitatud: 01. 05. 2004. 21:44
Postitas Antti
Homme saate pilte ka. enne sauna minekut suutsin tühjade akude abiga 59 pilti aparaadist välja meelitada, siis kustusid needki. Teine komplekt laeb ja kui need "küpsevad", siis tegutsen edasi
Postitatud: 01. 05. 2004. 21:56
Postitas huko
reijo kirjutas:aga ei tea seda et mitu etappi ülkokkuvõttes arvesse läheb
pole seda juhendis ega kuskilt leida
On küll, sul ilmselt raskusi loetust arusaamisega...
3. Lõpu auhinnafond
Mehed eliit esimesed 3 sarja kokkuvõttes kogutud punktisumma
korrutatakse kolmega ja antakse raha.
Teised võistlusklassid esimesed 3 saavad vastavalt kogutud
punktisummale kinkekaardi ühte Rattapoodi.
Kõik etapid lähevad arvesse!
Postitatud: 02. 05. 2004. 00:15
Postitas Külaline
ehhh
suur äitäh,selle peale ma ei tulnudki
Postitatud: 02. 05. 2004. 11:15
Postitas maanus
Nähes , et Kanal 2 uudistes isegi tv pilt oli antud etapist jätab äkki lootuse ka jälle peale nelja etappi mingit kokkuvõtet näha.
Postitatud: 02. 05. 2004. 13:45
Postitas Antti
Oeh, said lõpuks need pildid üles. 230tk sai neid siis kokku ilma suuremate udukogudeta
Näha saab
siin
Postitatud: 03. 05. 2004. 08:19
Postitas AndreK
maanus kirjutas:Nähes , et Kanal 2 uudistes isegi tv pilt oli antud etapist jätab äkki lootuse ka jälle peale nelja etappi mingit kokkuvõtet näha.
Lubati ühte kokkuvõtvat saadet hooaja lõpus.
Mis puudutab võistlust, siis harrastajate stardis oli ikka HÄBEMATULT VÄHE osalejaid. Alla 35 aastaseid harrastajaid oli kokku 9 kellest katkestas 2.
Foorumi teema "Miks XC võistlustel nii vähe osavõtjaid on?" võiks jätkuda...
Postitatud: 03. 05. 2004. 08:30
Postitas Arbo
Antti kirjutas:Oeh, said lõpuks need pildid üles. 230tk sai neid siis kokku ilma suuremate udukogudeta
Näha saab
siin
Piltide järgi tundub olevat tegemist mingi hipodroomi sõiduga. Piltide kompositsioonis sisaldub palju pruuni kruusa, puudub igasugune animaalsus ja muru. Mehed, kas see ongi siis mägirattasõit?
Postitatud: 03. 05. 2004. 08:34
Postitas erikr
Arbo kirjutas:
Piltide järgi tundub olevat tegemist mingi hipodroomi sõiduga. Piltide kompositsioonis sisaldub palju pruuni kruusa, puudub igasugune animaalsus ja muru. Mehed, kas see ongi siis mägirattasõit?
ei, see on maastikurattasõit. eestis mägesid pole.
Postitatud: 03. 05. 2004. 09:08
Postitas Andrus K
tore võistlus oli. Toimus motokrossi rajal st. kõva pinnas+tihedalt madalaid aga äkilisi mättaid/hüpekaid+järsud aeglased kruusakurvid. Hea lühike ring ja pidevalt oli näha kaugel olid jälitajad ja jälitatavad. Väga sobis mulle. Nt. pirital nähtavus ette ainult 30-40 m ja kui kedagi ei paista siis ei pressi ka nii palju kui siis kui keegi on püüdeulatuses.
Üks action oli Eliidi/Spordi sõidul, kui Janek Järva (Porter) valis laskumisel vale trajektoori (liiva) ja käis üle kaela ning jäi suht liikumatult lamama. Jooksime kohale. Algul tundus, et rangluu vms. kuid mõne minutiga mees kosus ja sõitis sõidu lõpuni
Seekord oli vastupidi: harrastajate read palju hõredamad, kui spordis-eliidid. 4. koht 9 osavõtja seas pole just teab mis saavutus, eriti kui osa põhikonkurente end vist Kuusalu ralli jaoks säästsid ja starti ei tulnud.
Pärast arutasime AndreK ja Märdiga et see tüüp, kes 2. koha sai ja ka Pirital harrastajate 3 esimese hulka mahtus, peaks ju juhendi järgi Sporti sõitma (TRM koht eelmisest aastast parem kui 200.):roll:
Kirsa lubas, et on ka Tartus joonel. Tartu vcee rahvas võiks ikka vähegi starti tulle järgmine etapp, kui julgust on.
Postitatud: 03. 05. 2004. 09:35
Postitas Märt
minu arust oli üsna hea rada. huvitav kindlasti. need krossiraja "mättad" võtsid lõpupoole ikka jala pehmeks. lisaks lugematu arv U-kurve, kus hoog maha ja uus kiirendus. pole midagi nii lihtne. samuti polnud ühtegi tasast siget, kus hea oleks jooki manustada. ainuke sirge, kus seda teha sai, oli oi kui kivine.
aga jah, ülevaade oli jah hea. pidevalt oli ülevaade, ei olnud seda hirmu, et keegi äkitse mööda vuhiseb... ainult et Andre ja teised seal eespool mu vaatevälja küll üsna varsti enam ei ulatunud:(
Postitatud: 03. 05. 2004. 11:28
Postitas Kirsa
Rada oli ühest küljest väga äge, aga teisest küljest niisama ei viitsiks seda küll sõitmas käia. Hing igatses ikka võsasemat ja mägisemat värki.
Raputas muidugi mehemoodi - sellesmõttes oli hea vaheldus viimase aja asfalditrennidele :).
Aga see oli minu jaoks tegelikult esimene võistlus, kus oli otsene võitlusmoment. Maratonidel ju sõidab ainult koha peale ja Sügiskrossidel olin ma kogu aeg viimane :o), aga siin oli minusuguseid küll - kellest mööda minna ja kes sinust ebaõnne korral mööda panid.
Sõidust rääkida, siis hooaja esimesel võistlusel sai ka vigu tehtud.
Stardis lasin kõik viisakalt enda ette ja startisin viimasena - arvates et see on minu koht ka taseme poolest, aga esimesel ringil hakkas rahvas hoopis ette jääma. Mööda pressides tuli nii mõnigi koperdamine ja ka ülekaela käimine. Enne kukkumist oli pulss 196( minu absoluutne max senini), kukkumise ajal sama ja pysti karates ning edasi pannes hoopis 197. Selline rahmeldamine võttis pooleks järgnevaks ringiks hinge kinni - edasi kulgesin omas tempos. Ülejäänud sõidun aga kestsin omaarust isegi hästi.
Ahjaa - kuradima kuum oli ka ;).
Tartus olen igatahes stardirivis ja tõenäoliselt päris palju teisi Tartlasi ka.
PS! Jälle lendas amort - 5 ringi enne lõppu lahkusid õhk ja õli amordist
ning lõpuni sõitsin "kõva kahvliga". Õlad on siiamaani hellad :o).
Krt kui nii edasi läheb, siis on "amort per võistlus". Keegi võiks mulle seletada mismoodi ma neid amorte "valesti" tarvitan, et nad mul otsad annavad.
Postitatud: 03. 05. 2004. 11:35
Postitas Arbo
Kirsa kirjutas:Tartus olen igatahes stardirivis ja tõenäoliselt päris palju teisi Tartlasi ka.
Kas keegi ka teab, kus Tartus täpsemalt?
Postitatud: 03. 05. 2004. 11:42
Postitas Antti
Arbo kirjutas:Kas keegi ka teab, kus Tartus täpsemalt?
Tarmo räägib
siin, et Lähtes.
Postitatud: 03. 05. 2004. 11:43
Postitas tarmo
Kirsa kirjutas:
PS! Jälle lendas amort - 5 ringi enne lõppu lahkusid õhk ja õli amordist
ning lõpuni sõitsin "kõva kahvliga". Õlad on siiamaani hellad
).
Krt kui nii edasi läheb, siis on "amort per võistlus". Keegi võiks mulle seletada mismoodi ma neid amorte "valesti" tarvitan, et nad mul otsad annavad.
mis amort oli?
Postitatud: 03. 05. 2004. 11:49
Postitas Kirsa
tarmo kirjutas:
mis amort oli?
Sama mis sul vmt - Manitou Skareb Elite lukustusega.
Ma lasin isegi NRP-s punase vedru asemele musta panna(kollast polnud), et ei peaks õhuga liialdama.
See oli esimene sõit peale nrp-st tulekut ja sealt öeldi et amort 5+, aga susisevat ja lirtsuvat häält on ta teinud juba viimased 2-3 nädalat, aga kuna kõik sõidud on seni hästi rahulikud olnud, siis pärast lõin lihtsalt 20-30'd psi-d tagasi juurde ja ok.
Eelmine kord andis ta mul otsad Tartu sügiskrossil raadil, siis andis ka 2003a lockout otsad - nyydne 2004a oma aga toimis õnneks ka eile.
See amort on siis aega veetnud minu ratta all 2 kuud ja garantiis/hoolduses 6 kuud. Way to go manitou!