1. leht 2-st
Team Rattapood Cup V Viimsi
Postitatud: 16. 06. 2004. 12:06
Postitas Märt
Kas Viimsi etapp toimub taas raketibaasis?
Ja kas keegi oskab seletada natuke täpsemalt, kuidas sinna Viimsi raketibaasi saaks. Sellest ei piisa, et Viimsi poolsaare tipus. Tahaks minna täna-homme radu proovima.
Re: Team Rattapood Cup V Viimsi
Postitatud: 16. 06. 2004. 12:08
Postitas Mati
Märt kirjutas:Kas Viimsi etapp toimub taas raketibaasis?
Ja kas keegi oskab seletada natuke täpsemalt, kuidas sinna Viimsi raketibaasi saaks. Sellest ei piisa, et Viimsi poolsaare tipus. Tahaks minna täna-homme radu proovima.
Raketibaas on väga jämedalt seletades nii, et sõidad Viimsi poolsaare tippu, siis läheb tee kolmeks - vasakule (Lennu juurde), otse (mere äärde) ja paremale. sina pead minema paremale, pned siis otse, möödud ka surnuaiast vasakut kätt ja põhimõtteliselt oledki baasi territooriumil. see kuda rada kulgeb ei tea, võimalusi on pikalt metsa sisse kaduda.
Postitatud: 16. 06. 2004. 12:14
Postitas Märt
Ühesõnaga Rohuneeme teed mööda lõpuni ja siis pöörata paremale Kalmistu teele?
Postitatud: 16. 06. 2004. 12:21
Postitas erikr
Märt kirjutas:Ühesõnaga Rohuneeme teed mööda lõpuni ja siis pöörata paremale Kalmistu teele?
just.
Postitatud: 16. 06. 2004. 12:21
Postitas Ereliukas
Märt kirjutas:Ühesõnaga Rohuneeme teed mööda lõpuni ja siis pöörata paremale Kalmistu teele?
kalmistust ei tea midagi, aga väike tee sealt läheb, vahepeal on pandud kivid, millest saab mööda sõita. Kui rada maha märkimata, siis seal midagi proovida pole - ei saa arugi, kust see rada võib minna. tehniliselt on see ülikerge, mullu oli üks liivakoht, kus valesti minnes oli natuke ukerdamist, muidu läks 2 korda üle ühe angaari, muu oli teede peal ja ainult üks täiega kütmine.
Postitatud: 16. 06. 2004. 12:26
Postitas Märt
Mati kirjutas:jep, pold kaarti ees kui seletasin
ok, lihtsalt kui minna kuhugi, kuhu pole enne sattunud, siis enne tänavanimede teadmine natuke ikka kasuks
muidu keeraksin igalt poolt paremale vbla
Postitatud: 16. 06. 2004. 12:32
Postitas tarmo
Ereliukas kirjutas:
kalmistust ei tea midagi, aga väike tee sealt läheb, vahepeal on pandud kivid, millest saab mööda sõita. Kui rada maha märkimata, siis seal midagi proovida pole - ei saa arugi, kust see rada võib minna. tehniliselt on see ülikerge, mullu oli üks liivakoht, kus valesti minnes oli natuke ukerdamist, muidu läks 2 korda üle ühe angaari, muu oli teede peal ja ainult üks täiega kütmine.
me läheme korraldajatele appi rada tegema. luban, et teeme parima mis seal ühe õhtuga teha annab
homme kommenteerin.
Postitatud: 16. 06. 2004. 12:35
Postitas Mati
tarmo kirjutas:Ereliukas kirjutas: kalmistust ei tea midagi, aga väike tee sealt läheb, vahepeal on pandud kivid, millest saab mööda sõita. Kui rada maha märkimata, siis seal midagi proovida pole - ei saa arugi, kust see rada võib minna. tehniliselt on see ülikerge, mullu oli üks liivakoht, kus valesti minnes oli natuke ukerdamist, muidu läks 2 korda üle ühe angaari, muu oli teede peal ja ainult üks täiega kütmine.
me läheme korraldajatele appi rada tegema. luban, et teeme parima mis seal ühe õhtuga teha annab
homme kommenteerin.
ma ei tea eelmiste aastate rajast essugi, kuid mäletan ntx sellest Merida 100 km sõidust seda mereäärset kivist lõiku, mis oli päris hea piirkonna üldist üksluisust arvestades. aga metsa sisse põigates annaks seal samblas ukerdamist etha küll kõvasti. rannas on liiva ka natuke
Postitatud: 16. 06. 2004. 12:39
Postitas tarmo
Mati kirjutas:
ma ei tea eelmiste aastate rajast essugi, kuid mäletan ntx sellest Merida 100 km lõigust seda mereäärset kivist lõiku, mis oli päris hea piirkonna üldist üksluisust arvestades. aga metsa sisse põigates annaks seal samblas ukerdamist etha küll kõvasti. rannas on liiva ka natuke
merida 100 parimad kohad, k.a. metsaalune ja mereäärne, ei olnud eelmise aasta rajal sees
merida ja mynthoni radas kattus ainult seal kus juba oli kruusatee ja natuke ka metsaosa, kus olid need vanad võimlemisredelid, kui sa mäletad. kui ma õieti mäletan, siis eelmise aasta mynthoni selle etapi keskmine kiirus oli mul suts alla 30 kmh. see ütleb kõik
Postitatud: 16. 06. 2004. 12:40
Postitas Ereliukas
tarmo kirjutas:me läheme korraldajatele appi rada tegema. luban, et teeme parima mis seal ühe õhtuga teha annab
homme kommenteerin.
jääme kõik teie peale lootma:)
Postitatud: 16. 06. 2004. 12:45
Postitas Mati
tarmo kirjutas:merida 100 parimad kohad, k.a. metsaalune ja mereäärne, ei olnud eelmise aasta rajal sees
merida ja mynthoni radas kattus ainult seal kus juba oli kruusatee ja natuke ka metsaosa, kus olid need vanad võimlemisredelid, kui sa mäletad. kui ma õieti mäletan, siis eelmise aasta mynthoni selle etapi keskmine kiirus oli mul suts alla 30 kmh. see ütleb kõik
seal on maetrjali küllaga kui ainult viitsiks seda kasutada. võrdluseks kasvõi neljapäevaku rada Harkus, kus kõrguste vahe olematu, kuid rada sellegipoolest normaalne
Mõtteainet kui palju
Postitatud: 16. 06. 2004. 12:55
Postitas Rivo
Kuni Tarmo postituse lugemiseni olin üsna kindel, et ei osale seekord...nüüd aga....ootan homseid uudiseid rajast. Pühap. veel EEC, peab selleks kah jõuvarusid jätma.
Postitatud: 16. 06. 2004. 13:20
Postitas tarmo
Rivo kirjutas:Kuni Tarmo postituse lugemiseni olin üsna kindel, et ei osale seekord...nüüd aga....ootan homseid uudiseid rajast. Pühap. veel EEC, peab selleks kah jõuvarusid jätma.
osale kindlasti ka TRC-l. tund aega viimsis mõjub sinu pühapäevasele sõidule pigem positiivselt. viimsis ju raskeid väsitavaid tõuse pole.
Postitatud: 16. 06. 2004. 13:25
Postitas Mati
tarmo kirjutas:Rivo kirjutas:Kuni Tarmo postituse lugemiseni olin üsna kindel, et ei osale seekord...nüüd aga....ootan homseid uudiseid rajast. Pühap. veel EEC, peab selleks kah jõuvarusid jätma.
osale kindlasti ka TRC-l. tund aega viimsis mõjub sinu pühapäevasele sõidule pigem positiivselt. viimsis ju raskeid väsitavaid tõuse pole.
Just ja kõrvalt vaadates on harrastajate tippu konkurentsi vaja
Postitatud: 16. 06. 2004. 13:30
Postitas AndreK
Mati kirjutas:tarmo kirjutas:Rivo kirjutas:Kuni Tarmo postituse lugemiseni olin üsna kindel, et ei osale seekord...nüüd aga....ootan homseid uudiseid rajast. Pühap. veel EEC, peab selleks kah jõuvarusid jätma.
osale kindlasti ka TRC-l. tund aega viimsis mõjub sinu pühapäevasele sõidule pigem positiivselt. viimsis ju raskeid väsitavaid tõuse pole.
Just ja kõrvalt vaadates on harrastajate tippu konkurentsi vaja
Seda konkurentstsi ka Rivo Karksis pakkus. Meil oli seal temaga PÄRIS tõsine võitlus kuni viimase ringini.
Postitatud: 16. 06. 2004. 13:43
Postitas Rivo
AndreK kirjutas:
Seda konkurentstsi ka Rivo Karksis pakkus. Meil oli seal temaga PÄRIS tõsine võitlus kuni viimase ringini.
Ja jah, mulle meenus selle võistlusega "Piibelehe ja Vestmanni" stoori, kord üks all ja teine peal, ning vastupidi. Tegin mina vea, läks Andre eest, tegi tema vea, olin mina järgi ja nii kogu võistlus.
Postitatud: 16. 06. 2004. 13:52
Postitas Mati
Rivo kirjutas:AndreK kirjutas:
Seda konkurentstsi ka Rivo Karksis pakkus. Meil oli seal temaga PÄRIS tõsine võitlus kuni viimase ringini.
Ja jah, mulle meenus selle võistlusega "Piibelehe ja Vestmanni" stoori, kord üks all ja teine peal, ning vastupidi. Tegin mina vea, läks Andre eest, tegi tema vea, olin mina järgi ja nii kogu võistlus.
Nii et viimase ja saatusliku vea tegid siis sina
.Seega pead Viimsis ilmtingimata kohal olema, et viga heastada
Postitatud: 16. 06. 2004. 14:02
Postitas erikr
vestmani-piibelehe värki võiks ikka karksi teema all arutada
kui viimsis läheb samuti siis loete Andre ja Rivo vead siin teemas kokku
Postitatud: 17. 06. 2004. 07:56
Postitas Märt
Kuna juhendis kirjas ei ole ja vähemalt harrastajate hulgas oli küsimärk üleval, mitu etappi kokkuvõttes arvesse läheb, siis nüüd on vastus käes - 7 etappi.
Postitatud: 17. 06. 2004. 08:22
Postitas true
kuhu siis rada maha märgiti???? raketibaasis võisin ise endale rada ettekujutada eile õhtul
ette tänades juhiste eest
Postitatud: 17. 06. 2004. 08:42
Postitas SL
Mina nägin Kalevi rattakooli ja Prükkeli autot eile õhtapoolikul Randvere tee äärses metsas - hoopis teine koht, kui raketibaas.
Seal on isegi üks laskumisemoodi koht - kas rada tuleb sinna? Kui tuleb sinna, siis tõotab tulla igaljuhul parem kui eelmisel aastal. Esialgselt mõtlesin laupäeval mitte sõita, kuid nüüd vist siiki võiks ette võtta.
Postitatud: 17. 06. 2004. 08:52
Postitas tarmo
SL kirjutas:Mina nägin Kalevi rattakooli ja Prükkeli autot eile õhtapoolikul Randvere tee äärses metsas - hoopis teine koht, kui raketibaas.
Seal on isegi üks laskumisemoodi koht - kas rada tuleb sinna? Kui tuleb sinna, siis tõotab tulla igaljuhul parem kui eelmisel aastal. Esialgselt mõtlesin laupäeval mitte sõita, kuid nüüd vist siiki võiks ette võtta.
jah, rada tuleb sinna. rada on suhteliselt lühike, kuid see eest tehniline ja aeglane. eliidi rajal on 3 tõusu, harrastajatel 2. enamuses eliidi ja harrastajate rada kattub. palju on tehnilist nikerdamist kivide vahel, mis rohkem omane soome kui eesti maastikule. kuna seal piirkonnas palju radu pole kus ringi teha, siis kohati on kasutatud ära metsa, kus enne mingit rada pole olnud. tuleb tõeline maastikurattasõit
kummifriikidele: knobbie
seda laskumist, kus prükkeli auto oli, ei kasutata. raketibaasi otsustati mitte minna, kuna seal puudub mtb võistluse jaoks sobilik rajaprofiil.
Postitatud: 17. 06. 2004. 09:26
Postitas erikr
tarmo kirjutas:
jah, rada tuleb sinna.
seda laskumist, kus prükkeli auto oli, ei kasutata. raketibaasi otsustati mitte minna, kuna seal puudub mtb võistluse jaoks sobilik rajaprofiil.
andke nüüd huvilistele täpne juhtnöör, kus Prükkeli auto seisis ja kuidas sinna saab. või kus see rada on.
Postitatud: 17. 06. 2004. 09:47
Postitas SL
erikr kirjutas:tarmo kirjutas:
jah, rada tuleb sinna.
seda laskumist, kus prükkeli auto oli, ei kasutata. raketibaasi otsustati mitte minna, kuna seal puudub mtb võistluse jaoks sobilik rajaprofiil.
andke nüüd huvilistele täpne juhtnöör, kus Prükkeli auto seisis ja kuidas sinna saab. või kus see rada on.
Viimsi Statoil. Edasi poolsaare poole (mitte paremale Tallinna poolt tulles). Viimsi Market. Otse (mitte Rohuneeme teele). Paar km-t edasi. Läbi uuselamurajnoonist nimega Pärtle. Uus sile asfalt lõpeb. Tuleb esimene teerist, kust keerab Tammneeme. Mitte sinna minna. Ikka otse. Tuleb teine teerist, kust samuti saab Tammneeme. Jälle mitte keerata vaid vaadata paremale metsa poole, enne sügavat metsa on paaris kohas keskmise suurusega lagendikud ja ühel neist nimetatud autosid eile nägingi. Kui Tarmo ütles, et start on seal, ju ta siis kuskil seal on.
Postitatud: 17. 06. 2004. 10:03
Postitas AndreK
SL kirjutas:erikr kirjutas:tarmo kirjutas:
jah, rada tuleb sinna.
seda laskumist, kus prükkeli auto oli, ei kasutata. raketibaasi otsustati mitte minna, kuna seal puudub mtb võistluse jaoks sobilik rajaprofiil.
andke nüüd huvilistele täpne juhtnöör, kus Prükkeli auto seisis ja kuidas sinna saab. või kus see rada on.
Viimsi Statoil. Edasi poolsaare poole (mitte paremale Tallinna poolt tulles). Viimsi Market. Otse (mitte Rohuneeme teele). Paar km-t edasi. Läbi uuselamurajnoonist nimega Pärtle. Uus sile asfalt lõpeb. Tuleb esimene teerist, kust keerab Tammneeme. Mitte sinna minna. Ikka otse. Tuleb teine teerist, kust samuti saab Tammneeme. Jälle mitte keerata vaid vaadata paremale metsa poole, enne sügavat metsa on paaris kohas keskmise suurusega lagendikud ja ühel neist nimetatud autosid eile nägingi. Kui Tarmo ütles, et start on seal, ju ta siis kuskil seal on.
Täpsustuseks esimene teerist keerab mitte Tammneeme vai Leppneeme.
Postitatud: 17. 06. 2004. 10:12
Postitas erikr
umbes nii või (sinine nool)
album_page.php?pic_id=1344
Postitatud: 17. 06. 2004. 10:14
Postitas AndreK
Postitatud: 17. 06. 2004. 10:22
Postitas MarkoS
Võibolla Tammneeme poe juures (üle tee lõkke- või palliplats) - vähemalt noole järgi saan mina nii aru???
Postitatud: 17. 06. 2004. 10:28
Postitas AndreK
MarkoS kirjutas:Võibolla Tammneeme poe juures (üle tee lõkke- või palliplats) - vähemalt noole järgi saan mina nii aru???
See just ongi see õige koht.
Postitatud: 17. 06. 2004. 10:30
Postitas MarkoS
...Kui see tõesti Tammneeme palliplats, siis teades Tarmo rajakäekirja see väga lihtne sõit olema ei tule (loodetavasti) - vähemalt songerdamise materjali seal jagub
Postitatud: 17. 06. 2004. 10:42
Postitas true
loodan et ikka MTB rada mitte trial.... irw peab vist trikirattaga minema hoopis
Postitatud: 17. 06. 2004. 10:52
Postitas erikr
MarkoS kirjutas:...Kui see tõesti Tammneeme palliplats, siis teades Tarmo rajakäekirja see väga lihtne sõit olema ei tule (loodetavasti) - vähemalt songerdamise materjali seal jagub
no harrastajate raja tegemisel vast rääkis Prükkel ka ikka kaasa
Postitatud: 18. 06. 2004. 20:43
Postitas taivos
Sai täna seda rada vaatamas/sõitmas käidud ja Porter'i tiimile tuleb taas tänusõnad öelda - sain kodukanti ühe üsna mõnusa XC raja
Ring on üsna lühike - jääb vist natuke alla 2 km (eliit). Vähemalt minu jaoks jagus nikerdamist piisavalt ja esimene tõus (mis jääb vist harrastajate rajast välja) oli lühike jooksukas. Laskumised on küll lühikesed, kuid hoolikust ja tähelepanu vajavad. Ja siis veel mõnusad kivised lõigud tasasel rajaosal.
Seega peaks homme nii sõitmiseks kui vaatamiseks huvitavat materjali jaguma
Postitatud: 18. 06. 2004. 21:06
Postitas Corrosion
Need kivised lõigud polnud üldse mõnusad
Pakun et päris paljud jäävad oma tagakäikarist sõites vastu mõnda kivi või kändu ilma.
ainukesed normaalsed osad olid laskumised ja üks mittejooksukas tõus.
Postitatud: 18. 06. 2004. 21:46
Postitas MarkoS
Vääääga super rada ja minuarust need kivid ainult lisavad tunduvalt lisaväärtust - palju tänu rajameistritele.
Postitatud: 19. 06. 2004. 07:55
Postitas Märt
Corrosion kirjutas:Need kivised lõigud polnud üldse mõnusad
Pakun et päris paljud jäävad oma tagakäikarist sõites vastu mõnda kivi või kändu ilma.
ainukesed normaalsed osad olid laskumised ja üks mittejooksukas tõus.
Jah, rada on üsna väga ebamugav... keskosas kitsas ja kivine. Mina kardaks pigem pedaalide pärast, mis kogu aeg kive künnavad. Üldmulje rajast on, et tuleb raske sõit, harrastajatel ehk isegi raskem, kui eliidil, kuna laskumised küntakse ilmselt eliidi poolt korralikult läbi. Kolmandas stardis startijatest ei taha mõeldagi...
Postitatud: 19. 06. 2004. 15:44
Postitas profit4
Nii nüüdseks sõit läbi, uh uh... karm rada oli ta tõesti, ausalt minu jaoks esimene selline sõit kus tuli mängu tõelised rattavalitsemise oskused, see kus oli kõige räigem kivide ja juurikate lõik jooksin ma ratas seljas läbi, mis minu jaoks tundus et nii saab kiirmeini,
, kuid lõpu poole proovisin läbi ka korra sõites ukerdada, pika pidu polnud ja väike nn "rebukas" ja krt sealt ratta seljast ma kadunud olingi
, aga vahva sõit oli, esmine tõus mis oli kinnisõidetud liiv ja savi igaljuhul swalbe kumm ei töödanud üldse kaks või kolm korda sain nii üles ilma et ratta ringi ei tõmmanud, tundub et see kumm on kuiva ilma ja metsarajade jaoks,
harrastaja rada oli praktiliselt sama mis eliidil, ainult 200m lühem, tehniliselt oli see minu jaoks kõige keerulisem rada mida ma üldse sõitnud olen, õppida on veel palju ja palju
, osavõtjaid oli ainult äärmiselt kesine
, tundub et see XC ei ole popp eriti, õnneks ei juhtunud rattaga ka midagi, kuigi kukkumisi laskumisel oli küll. Homme siis Kõrves masside kruusarallil
PS! Esimene tõus mis kavatseti välja jätta harrastajate rajal, jäeti aga sisse mis tegelt lisas ainult vürtsi üritusele
Postitatud: 19. 06. 2004. 16:08
Postitas taivos
Eliidi esimene tõus ja laskumine jäi ikka harrastajate rajast välja
Postitatud: 19. 06. 2004. 16:48
Postitas Rivo
Oi jahh, see ikka oli juba midagi. Silmas pean seda kivide vahel ukerdamist. Ainult ühe korra sain sealt ilusti, ilma jalga maha panemata läbi. Vahepeal loobusin seal üldse üritamast sõita, kuna jooksukaga oli liikumis kiirus tunduvalt suurem. Tingitud see vähesest kogemusest taolistel radadel. On, mida harjutada.
Aga väga tore, et selliseid radu ikka tehakse, loodan, et TRC rajad jäävadki sarnasteks, kus põhirõhk tehnilisel poolel.
Homme siis Kõrvemaal kohtume
Postitatud: 19. 06. 2004. 19:33
Postitas Rom
Kanal 2 -s spordiuudistes oli lõik tänasest Cupi-st ja Maasikmets võrdles rada Rootsi-Norra omadega ning ütles et väga väsitav oli
Postitatud: 19. 06. 2004. 20:26
Postitas Märt
Rivo kirjutas:Oi jahh, see ikka oli juba midagi. Silmas pean seda kivide vahel ukerdamist. Ainult ühe korra sain sealt ilusti, ilma jalga maha panemata läbi. Vahepeal loobusin seal üldse üritamast sõita, kuna jooksukaga oli liikumis kiirus tunduvalt suurem.
Otsustasin juba enne starti seal kõige suuremate kividega lõigul joosta. Ei tea, kas see nüüd ka mingit ajalist kasu kokkuvõttes tõi (tundus, et lõpupoole oli juba päris sõidetav), kuid maandasin sellega riski lõhkuda varustust või ennast, mille korral oleks ajaline kaotus olnud juba tunduvalt olulisem.
Postitatud: 19. 06. 2004. 20:41
Postitas erikr
ülikõva rada oli. lased Porteri mehed metsa ja võtavad materjalist viimase välja. peale sõitu tarmo tuletas veel muinasjuttu meelde rehepapist ja vanapaganast (ise tegi, ise tegi !!! - mis sa siis karjud kui ise tegid!??)
eliidi sõit läks umbes poole maani grupis, siis tõmmati esikuuik paarideks ja juba järgmisel ringil lammutati paaridki. massa oli klass omaette.
sportklassi mehed pidasid ka vapralt vastu, mõned katkestajad ikka olid.
harrastajate sõit oli teisest puust, enamusele oli stardi kohal mäe otsas olev kivirada liig ja seda võtsid paljud joostes. senine liider AndreK võitles haavapõletikuga (kukkumine Karksis) ja piirdus 2 ringiga.
kogu sellest värgist sain ca 43 min videot mis on saadaval aadressil
http://velo.clubbers.ee/imgs/viimsi.mpg
fail on ca 460 MB ja kodeerimguks MPEG1.
PILDID
tahkosse minejatel on nüüd veel aega ca 10 päeva seal harjutamas käia....
järgmisel aastal võiks vähemalt 1 etapp jälle sel rajal toimuda.
Postitatud: 20. 06. 2004. 11:25
Postitas Janek
Seda sõitu oli hea vaadata, sest rada oli tehtud ikkagi väga tehniliseks-raskeks ja kuidas proff/Massa suutis vägagi kiires tempos kivide vahelt läbisõita/pugeda, oli mida meelde jätta ja järgi proovida.
Arvan, et sellise rajaprofiiliga sõite võiks korraldada näiteks Eesti Meistrivõistlustel ja kutsuda siia osavust näitama ka lõuna- ja põhjanaabrid, saaks tõenäoliselt huvitava sõidu.
Postitatud: 21. 06. 2004. 08:52
Postitas Alvaro
erikr kirjutas:ülikõva rada oli. lased Porteri mehed metsa ja võtavad materjalist viimase välja.
tahkosse minejatel on nüüd veel aega ca 10 päeva seal harjutamas käia....
järgmisel aastal võiks vähemalt 1 etapp jälle sel rajal toimuda.
Kurb statistika järgmiseks aastaks - vist esimene TRC see aasta, kus läks kiirabi vaja. Ja täiesti objektiivsetel põhjustel, rada oli ränk ja ohtlik. Keegi ennast sinna kivide otsa kummuli keeras ja omal jalal enam minema ei saanud. Ja seda, mis oleks juhtunud, kui üks korralik vihm oleks kaela tulnud......... Rada ei saa teha eeldusega, et kuiv on.
Tahkosse minejate jaoks kohustuslik nagu aabits algklassides. Simpanen oli niikui koduradadel. Ja teine eliidi põder liikus ka väga hästi.
Sõidust. Harrastajad panid niikui varsakari metsa ja kihutasid esimese ringi nii kiiresti, et lõpuks kukkus meile sõidu kestvuseks sama palju kui eliidil. Ennenägematutes avarustes galopeeriv pulss tappis kõik meeled - silm läks sõidu keskel nii uduseks (prillid oli õnneks taibanud juba enne võssa visata), et soojendusel labakana tundunud laskumised hakkasid omandama kolossaalset raskusastet. Tulemuseks kaks niplit, üks nendest siledal maal. Rool ka ei tahtnud enam käes püsida. Kui alguses valisid kivide vahel trajektoori, siis lõpus lasin tuima näoga kõigest üle mis ette jäi.
Liivasavi tõusul oli ainult üks nipp - ühtlane vändapööre sadulas olles või selle kohal.
Ja andke need mulle andeks, kellele ma ringiga saamisest enne sõitu rääkisin. Viienädalane treening-võistluspaus ja kella viiene ärkamine olid paratamatult tekitanud üsna madala enesehinnangu....
Postitatud: 21. 06. 2004. 09:08
Postitas Ereliukas
Alvaro kirjutas: Ja seda, mis oleks juhtunud, kui üks korralik vihm oleks kaela tulnud......... Rada ei saa teha eeldusega, et kuiv on.
Tegelikult vihm poleks neile kividele erilist libedust lisanud, libedaks oleks läinud ainult see savitõus.
Postitatud: 21. 06. 2004. 09:20
Postitas tarmo
Alvaro kirjutas:
Kurb statistika järgmiseks aastaks - vist esimene TRC see aasta, kus läks kiirabi vaja. Ja täiesti objektiivsetel põhjustel, rada oli ränk ja ohtlik. Keegi ennast sinna kivide otsa kummuli keeras ja omal jalal enam minema ei saanud. Ja seda, mis oleks juhtunud, kui üks korralik vihm oleks kaela tulnud......... Rada ei saa teha eeldusega, et kuiv on.
ma helistasin pärast korraldajatele ja kuulsin, et kiirabi siiski tegelikult vaja ei läinud. mees oli saanud laksu vastu põlbe, mis oli juba varasemast ajast vigastatud olnud. ma ei tea kas see on päris õige jutt, aga äkki see sõitja ise kommenteerib pärast siin?
rada oli raske, kuid mitte ohtlik. palju ohtlikum on see, et sõitjate oskused on liialt napid. nappide sõiduosakustega võid ka siledal maal ennast ära lõhkuda. õnneks leidub veel mehi kes tulevad xc võistlustele ja arendavad oma oskuseid.
Postitatud: 21. 06. 2004. 09:25
Postitas AndreK
Kiirabi kutsusin välja mina.
Olin kohe selle kukkumise juures ja nägin kuidas mees ülemisel kivilõigul libeda juurika pealt alla paremale aukku kukkus ja nii õnnetult, et üks korralik munakivi talle põlve alla jäi.
Kuna mees oli väääga hapu näoga ja ise kiirabi nõudis siis...
Õnneks oli ka kohapeal tohter.
Võibolla reageerisin üle aga, parem karta, kui kahetseda. Eks me maksa kõik sots maksu ja milleks see kiirabi siis tagatipuks üldse väljamõeldud on.
Postitatud: 21. 06. 2004. 09:58
Postitas Mati
Kas kiirabi kohapeal valmis ei olnudki
Mida iganes tõsisematki oleks võinud ju juhtuda. Erikr video lõpust jäi ka mulje, et see kiirabi tuli kuskilt.
Postitatud: 21. 06. 2004. 10:04
Postitas erikr
Mati kirjutas:Kas kiirabi kohapeal valmis ei olnudki
Mida iganes tõsisematki oleks võinud ju juhtuda. Erikr video lõpust jäi ka mulje, et see kiirabi tuli kuskilt.
kohapeal oli arst. tema olemasolust ma isiklikult ei teadnud. kiirabi tuli tõepoolest Andre väljakutse peale.
Postitatud: 21. 06. 2004. 12:19
Postitas opa
"rada oli ohtlik"??? no kuulge! Minu arvates ei kannata eelmise aasta Viimsi tiirutamist ja selle aasta Tammneeme sõitu võrrelda. Tammneeme rada oli ikka kordades parem. Oli tehnilist nikerdamist, mida TRC radade puhul harva esineb, oli paar laskumist ja tõusu, mis sõitjad jooksma sundis. Kui jõud rajal lõppema hakkab ja ennast üle hindad või pisut kohmakaks muutud ning sellele järgneb kukkumine, kas siis on rada liiga ohtlik? Igatahes kiidusõnad rajameistritele minu poolt