1. leht 5-st
EventRent Elamussõitude Sari 2017
Postitatud: 23. 10. 2015. 01:45
Postitas mi.re
Atenzione, Atenzione,
küll küllale liiga ei tee - paiskan ringlusesse väikese "teaseri".
Nimelt hooajal 2016 astub ka Aerobike MTB sarjade korraldajate ametiühingusse, tulles päevavalgele Aerobike Elamussõitude sarjaga.
Sari hakkab koosnema kuuest etapist Mandri-Eestis + kahepäevasest finaalist 15. ja 16. oktoobril Hiiumaal.
Põnevuse kruvimiseks ma siin praegu veel kõiki detaile ei avaks, ent püsige lainel. Juba homme annan Aerobike Facebookis lisainfot. Detailsete plaane kuulama ning miks mitte ka juba registreerima olete aga oodatud laupäeval Aerobike rattalaada boksi.
Olgu etteruttavalt veel öeldud, et loodav sari erineb kõvasti kõigist kolmest omavahel vägikaigast vedavatest maratonidesarjast ega asu nendega vahetult konkureerima; ei samadel kuupäevade ega ka mitte sama formaadi poolest!
Aga püsige homme lainel ning jälgige järgnevaid uudiseid saidil facebook.com/aerobikecyclingagency
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 23. 10. 2015. 17:47
Postitas tarmo
Lõpuks ometi tuleb nädalasisene maratonisari.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 23. 10. 2015. 18:13
Postitas Mati
tarmo kirjutas:Lõpuks ometi tuleb nädalasisene maratonisari.
Nightride maratonid
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 23. 10. 2015. 19:36
Postitas erikr
Mati kirjutas:Nightride maratonid
I'm in.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 23. 10. 2015. 21:45
Postitas mi.re
Hullumaja puhvet ehk VEEL ÜKS MAASTIKUSARI - nüüd lubatud lisainfo!
Olgu esmalt aga ära mainitud, et ootame teid sarja esitlusele homme kell 12:00 Rattalaadal, kus teeme teatavaks täpse programmi koos võistluspaikade ja kalendriga.
Täna aga niipalju infot, et sari hakkab koosnema siis kaheksast võistluspäevast, mis kõik toimuvad nädalavahetuseti. Sarja kuus esimest etappi on ühepäevased üritused, sarja finaal Hiiumaal aga kahepäevane üritus.
Sari hakkab toimuma väga põnevates võistluspaikades ja sisaldama erinevaid maastikusõidu distsipliine. Teisisõnu kõik kaheksa sarja etappi toimuvad erinevates distsipliinides: talvesõit, öösõit, MTB enduro, meeskondlik teatesõit, maraton, olümpiakross, maastiku eraldistart ja MTB linnasprint.
PS! Fatbike fannid - püsiga lainel, sari puudutab ka teid.
Aga kõigest täpsemalt juba homme Rattalaadal. Sarja esitlus kell 12:00, lisainfo ja registreerimine koos Filter sarjade regamisega Aerobike boksis.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 23. 10. 2015. 22:18
Postitas erikr
Eeee.. ma ei näe ei 24h ega 12h variante mis minusugust jobu motiveeriksid.
Hullumaja Puhvet eriti ei haagi. Iseäranis kui korraldan Hullumaja Spetsiaali...
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 23. 10. 2015. 22:26
Postitas dr Holden
erikr kirjutas:Eeee.. ma ei näe ei 24h ega 12h variante mis minusugust jobu motiveeriksid.
Hullumaja Puhvet eriti ei motiveeri. Iseäranis kui korraldan Hullumaja Spetsiaali.
Sama siin, aga homme laadal oleme äkki targemad
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 24. 10. 2015. 20:30
Postitas Nominative
Elamussõitude sari kõlab mulle üsna ahvatlevalt. Tahaks asjast juba lähemalt lugeda.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 25. 10. 2015. 17:35
Postitas MarttiM
Rummu ja Astangu olid vist mh toimumiskohtadena kirjas - igaljuhul põnev!
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 26. 10. 2015. 01:07
Postitas mi.re
Sarja täpne programm:
28.02.2016 1. etapp / jääsõit / talvine XCO / Tallinn, Raku
23.04.2016 2. etapp / tehismaastiku sõit / MTB eraldistart / Vasalemma vald, Rummu
03.07.2016 3. etapp / maaalune sõit / suvine XCO / Tallinn, Astangu
07.08.2016 4. etapp / urban sõit / MTB sprint / Tallinn, Ülemiste
03.09.2016 5. etapp / südalinna sõit / MTB maraton / Tallinn, Vabaduse väljak
01.10.2016 6. etapp / öösõit / öine XCO / Tallinn, Männiku
15-16.10.2016 finaal / hooaja lõpu sõit / enduro ja teatesõit / Hiiumaa, Ristna ja Emmaste
Eks selle asjaga nii ole, et kõike korraga pakkuda ei saa - peab tegema valikuid. Ekstreemseid äärmuseid nagu 24h sõit sarjas pole. Küll aga on sari väga vaheldusrikas, iga etapp on erinevas formaadis, võistluspaigad on põnevad ja Põhja-Eesti inimestele lähedal. Lisaks saab olema eraldi fatbike klass ning rõhku paneme ka visuaalsetele elamustele. Pean silmas öösõidu puhul raja küünaldega ääristamist jms.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 26. 10. 2015. 10:23
Postitas urrauh
Tundub päris huvitav
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 26. 10. 2015. 11:42
Postitas tarmo
Enamus tunduvad sellised lühemad sõidud ja need võiksidki olla nädala sees. Neljapäeva või reede õhtul näiteks. Veel üks sari nädalavahetusele on päris ränk koormus kalendrile. Aga sõidud on tõesti huvitavad, loodame et osalejaid jätkub.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 26. 10. 2015. 12:25
Postitas BHratas
Kui nädala keskel ka, siis seda enam tundub olevat rohkem Tallinna ja selle lähiskonna "siseasi". See paistis silma juba võistuspaikasid vaadates. Aga tundub tulevat päris omanäoline ja elamusterohke sari.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 26. 10. 2015. 14:32
Postitas Nominative
Lahe. Ma juba hakkasin muretsema, et kas ma peaks ostma naelkummid talviseks etapiks või piisab ka keti kummile väänamisest ;) Mulle meeldib see, et iga kuu on üks etapp. Kevadel isegi üle kuu. Ilmselt nädalasisene üritus rööviks osade kaugemalt tulijate osalemisvõimaluse. Ma olen Tallinna ligidal, mul ei oleks vahet:) Tea, kas juhend ka kuskil juba saadaval on?
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 26. 10. 2015. 15:23
Postitas kevin
mis nädalasisestest sõitudest te räägite? kalendrit ei mõista?
28.02.2016 1. etapp - pühapäev
23.04.2016 2. etapp - laupäev
03.07.2016 3. etapp - pühapäev
07.08.2016 4. etapp - pühapäev
03.09.2016 5. etapp - laupäev
01.10.2016 6. etapp - laupäev
15-16.10.2016 finaal - laupäev-pühapäev
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 26. 10. 2015. 15:33
Postitas janek179
kevin kirjutas:mis nädalasisestest sõitudest te räägite? kalendrit ei mõista?
28.02.2016 1. etapp - pühapäev
23.04.2016 2. etapp - laupäev
03.07.2016 3. etapp - pühapäev
07.08.2016 4. etapp - pühapäev
03.09.2016 5. etapp - laupäev
01.10.2016 6. etapp - laupäev
15-16.10.2016 finaal - laupäev-pühapäev
On ju öeldud, et võiksid olla, mitte et on.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 26. 10. 2015. 15:43
Postitas Indreq
Suvel valgel ajal jõuaks näiteks õhtul 18-19 stardiga asju teha. Kui veel reede õhtud valida, siis ehk kaugemalt tulijad leiavad ka võimaluse tulla (kui ülemus paar tundi varem nädalavahetusele lubab), samas ei koorma niigi ülekoormatud laupäevi-pühapäevi.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 26. 10. 2015. 15:53
Postitas erikr
Mihkel pani kuupäevad paika - nädalavahetused.
Tarmo ütles seejärel, et võiks hoopis nädala sees olla.
Keegi pani tähele, et raskuspunkt on pealinna ümber.
Ei jõua te kogu pakutavat sporti ära teha.
Päris kõik võistlused ei peakski globaalsed (üle-Eestilised) olema. Annaks rohkem võimalust teha veel kohaliku initsiatiivi pealt tulevaid algatusi. Ja ime-ime, ka raskuskeskmest tullakse kohalikele üritustele päris kaugele kohale, kui veidigi infot anda.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 27. 10. 2015. 10:08
Postitas mi.re
Minu mõttekäik ei pruugi olla õige, kuid selgitan, miks paigutus sari nii, nagu ta välja kuulutatud sai.
Veel ühte MTB sarja tehes olid järgmised postulaadid:
1) Mitte kopeerida ega otseselt konkureerida olemasolevate sarjadega.
2) Teha teistmoodi sari, mis eristuks, oleks vaheldusrikas ja huvitav nii sõitjale kui korraldajatele.
3) Ajada oma asja, riivamata tänaste MTB korraldajate huve. Teisisõnu arendada MTB kultuuri millegi uue lisamisega, mitte üritada võtta kelleltki midagi üle.
Jah, sari sai Tallinna ja Harjumaa keskne, põigates finaaliga vaid Hiiumaale. Sellise valiku põhjuseks said eeskätt majanduslikud argumendid. On ebatõenäoline, et esimesel hooajal saame arvestada suurte osavõtjate massidega. Eesmärk oleks koguda igale etapile nii ca 200 osalejat. Kuna Aerobike niiöelda kaubamärgiks on ka esinduslik võistluslinnak, siis kaugele minnes läheks ainuüksi linnaku transpordiks vajalik rekkavedu juba üsna kulukaks. Jah, tänu meie heale toetajale Aavetranspordile oleme senimaani saanud nautida seda lõbu sponsorkorras, kuid eks kusagil on ka Aave piirid - iga nädalavahetus Lõuna-Eestisse sõita ei jõuaks. Veel olulisem on sama aspekt aga ka osalejatele mõeldes. Kuna siiski pool Eestit elab Tallinnas ja Harjumaal ning soovime, et inimestele oleks osalemine taskukohane, siis püüame olla võimalikult paljudele inimestele lähedal. Palju räägitakse stardimaksu suurusest, kuid tegelikult enamiku võistlemas käimise kuludest moodustab tavaliselt hoopis autokütus.
Toimumisajaks valisime nädalavahetused eeskätt seetõttu, et sõltumata Harjumaal paiknemisest, ei sooviks võtta ka mujalt tulijatelt osalemisvõimalust ära. Teiseks, kui teeksime nädalasisese XCO sarja Harjumaal, siis läheks see kohe konkureerima Škoda MTB kolmapäevakutega ning seda ma ei sooviks. Pigem näeksin kolmapäevakuid kui antud projekti koostööpartnerit, kus üks täiendab teist, luues MTB fännidele mitmekesise kalendri.
Kuupäevade valiku juures pöörasime tähelepanu sellele, et me ei kattuks suurte maratonisarjadega. Ainus sellekohane kattuvus on 1. oktoober Marimetsa Kapiga, kuid kuna meil on 1. oktoober öösõit, Marimetsal aga hommikuse stardiga sõit, siis teoreetiliselt saab paadunud fänn sõita ka mõlemat. Lihtsalt öösõiduks ei olnud paremat kuupäeva kuskilt võtta - pühapäeva õhtul olla ei saa ning pimeduse ja tuleohutuse aspekti arvestades peame paigutuma sügisesse. Kevadise või suvise põua ajal metsas tuhandeid küünlaid põletada oleks vastutustundetu.
Mai ja juuni jätsime etappide osas tühjaks seetõttu, et see on põhiline maanteehooaeg ning siis on Aerobike busy oma põhiprojektidega.
Juhend on hetkel koostamisel - kuupäevad, võistluspaigad ja formaadid on paigas, kuid detailide osas pean veel nõu MTB spetsialistidega. Ma ise olen siiski rohkem maanteeusku, mistõttu vajan veidi ka kõrvalist nõu, et asi ikka baigimeestele meeltmööda saaks
Nii et kui kellelgi on ideid või mõtteid, siis võtke ühendust
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 27. 10. 2015. 19:16
Postitas tarmo
erikr kirjutas:Mihkel pani kuupäevad paika - nädalavahetused.
Tarmo ütles seejärel, et võiks hoopis nädala sees olla.
No ma viskasin konksu välja (kahjuks liiga hilja:)) puhtalt isiklike harjumuste tõttu. Ma juba 2-3 a ei viitsi nädalavahetuse hommikutel varem ärgata, et võistlustele sõita. Õigemini ärkan varem, aga välja sõita ei viitsi. Võistlemine huvitaks, aga minna ei viitsi ja sõpruskonnas olen sarnast käitumist ja mõtlemist veel kohanud. Seetõttu kui üldse, siis osalen ainult kodulähedastel üritustel. On üksikuid ägedaid erandeid ja väljakutseid muidugi, aga tendents on siiski kodu lähedalt murdmine.
Mihkel kirjutas hästi lahti miks, kellele ja kuidas. Täiesti nõus, hästi põhjendatud.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 27. 10. 2015. 19:18
Postitas tim
Minu poolt igatahes 5+
1. Ideaalne variant minusugusele, kes ei kavatse ühest konkreetsest sarjast osa võtta, vaid valib vastavalt asukohale või profiilile üksikuid sõite. Kuna ise asun Harjumaal siis kui vaadata 100km raadiuses toimuvaid MTBest või Estoniancup sõite siis neid väga palju pole, esimesel kaks ning teisel kolm.
2. Kuna teised organiseerijad on ära põlanud Tallinna tänavatel sõitude korralduse siis au ja kiitus teile kui ilma suurtemate jamadeta hakkama saate (rongi või lennuliiklus seisma pannakse)
3. Samuti on väga tore nn melu toomine stardi/finishi koridori. Eriti tore oleks kui eraldistardis saaks analoogselt temposõiduga rekka haagisest startida
4. Rummu ja Astangu tehismaastikud on ka midagi sellist, mida tahaks proovida
5. Hiiumaa nädalavahetus on ka suht atraktiivne oma ülemere asukoha poolest (kui veel korraldaja mõne majutusasutusega diili teeks, analoogselt Karujärve maratoniga)
Võhikuna tekitab küsimusi lühend XCO? Kas see tähendab, et on eriti raske rada või et on mitu ringi?
Ehk kokkuvõttes nagu rusikas minu silmaauku:)
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 27. 10. 2015. 21:31
Postitas kalari
tim kirjutas:
Võhikuna tekitab küsimusi lühend XCO? Kas see tähendab, et on eriti raske rada või et on mitu ringi?
Consists of a lap racing around a short circuit. It's the only discipline which is in the Olympics, and high mountain bike skills are required.
(wiki)
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 27. 10. 2015. 22:01
Postitas Jaagu
mi.re kirjutas:Sarja täpne programm:
28.02.2016 1. etapp / jääsõit / talvine XCO / Tallinn, Raku
Kas see tähendab nüüd, et Vormsi Jääretke enam korraldad ei proovitagi?
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 27. 10. 2015. 23:43
Postitas mi.re
Jaagu kirjutas:
Kas see tähendab nüüd, et Vormsi Jääretke enam korraldad ei proovitagi?
Jah, nii see on. Elu näitas, et Vormsi Jääretke puhul on mittetoimumine oluliselt tõenäolisem kui toimumine ning eelmise talv tõestas, et lihtsalt maismaal lörtsi sees toimuva võistluse pärast pole Rohukülasse sõita ratsionaalne.
Sarja kontekstis peame ikka kindla peale välja minna - üritus peab igal juhul toimuma. Karjäärijää on tunduvalt stabiilsem kui merejää ning ka keskpärase talve puhul on see ohutult paks. Kui aga peakski eriti soe talv tulema (nagu eelmine aasta) ning ka karjäärijää ei ole ohutu, siis on igal juhul mõistlikum sõita talvine maismaasõit enamike võistlejate kodudele lähemal. Ka Lõuna-Eestist tulijatele on ju Männiku lähemal kui Rohuküla.
Muidugi päris 100% pole ka Jääretke mõtet maha matnud, kuid Elamussõitude sarja see kuuluma ei hakka. Kui tuleb ilus talv ning motti ja aega peaks olema, siis võib-olla teeme Vormsi Jäärtke siiski ära. Ent siis sellises vormis, et hüüame jäätee ja soodsa ilmateate puhul mingi nädalakese ette ning regamine toimub ainult kohapeal. Eelregistreerimine on üldiselt korraldajale muidugi soodsam variant, kuna see lubab planeerida osalejate arvu, ent Vormsi jäätee kontektsis tekitab see rohkem probleeme kui kasu. Kohapeal registreerimise korral saame ilma järgi otsusatada kasvõi kuni võistlusele eelneva õhtuni, et kas sõit toimub või mitte.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 28. 10. 2015. 10:15
Postitas Jaagu
Asi selge, jõudu-jaksu uue sarja korraldamisel!
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 03. 11. 2015. 10:18
Postitas Indreq
Ma vahetaks Astangu XCO ja linnamaratoni kuupäevad ära. Selle südalinna maratoni osas 3 september ei pruugi parim variant olla. Liikluse sulgemine, tagamaks sõitjatevoo liikumine südalinnast ülemistele ja tagasi, ei ole odav lõbu ja tekitab üksjagu paksu verd. Arvestame et tegu on sügise esimese nädalavahetusega ja suht palju inimesi on linnas liikvel, erinevalt näieks juuliga (kui kõik puhkavad) või oktoobriga (kui halb ilm hoiab inimesi kodus). Samal ajal aga Astangu XCO etappi saaks sama hästi teha kui paar kuud varem - mingit vahet ei ole. Juuli alguses võiks südalinnamaratoni teha öösel, kasutades nn valgeid öid, pakuks formaati "ehast koiduni" - start on ametlikul päikese loojangu hetkel ja sõidudistants arvestatakse nii et koidu ajaks jõuaks sõitjate enamus finshisse Toompea vaateplatvormil, kus saaks tõusvat päikest vaadata. Sellisel ajal on linnas ka minimaalselt liiklust, segab vähem, samas elamus kindlasti suurem.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 03. 11. 2015. 12:27
Postitas erikr
Indreq
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 03. 11. 2015. 12:35
Postitas Nominative
Absoluutselt head mõtted Indrequl.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 03. 11. 2015. 13:08
Postitas MarttiM
pole midagi nii jaburat enne kuulnud.
Korraldajal on selge sünergia korraldada seda koos Fakto Rahvasõiduga. Maratoniga seoses loodaks, et korraldajal õnnestub hoopis lahti muukida Ülemiste järve ala, kus on päris mõnus ja maaliline mägirattarada. Sel aastal polnud see võimalik, sest samal ajal toimus järvejooks.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 09. 11. 2015. 16:11
Postitas mi.re
Indreq kirjutas:Ma vahetaks Astangu XCO ja linnamaratoni kuupäevad ära. Selle südalinna maratoni osas 3 september ei pruugi parim variant olla. Liikluse sulgemine, tagamaks sõitjatevoo liikumine südalinnast ülemistele ja tagasi, ei ole odav lõbu ja tekitab üksjagu paksu verd. Arvestame et tegu on sügise esimese nädalavahetusega ja suht palju inimesi on linnas liikvel, erinevalt näieks juuliga (kui kõik puhkavad) või oktoobriga (kui halb ilm hoiab inimesi kodus). Samal ajal aga Astangu XCO etappi saaks sama hästi teha kui paar kuud varem - mingit vahet ei ole. Juuli alguses võiks südalinnamaratoni teha öösel, kasutades nn valgeid öid, pakuks formaati "ehast koiduni" - start on ametlikul päikese loojangu hetkel ja sõidudistants arvestatakse nii et koidu ajaks jõuaks sõitjate enamus finshisse Toompea vaateplatvormil, kus saaks tõusvat päikest vaadata. Sellisel ajal on linnas ka minimaalselt liiklust, segab vähem, samas elamus kindlasti suurem.
Jah, tõsi ta on, et südalinnas ürituse tegemine on väga kallis ning 3. septembri puhul tekib sünerigia Fakto sõiduga.
Lihtsalt hooajal 2016 kuuluvad Fakto Auto Tallinna Rahvasõidu maanteedistantsid Filter Maanteekarikasarja koosseisu ning maastikudistantsid Aerobike Elamussõitude Sarja koosseisu, olleski selle sarja südalinna maratoniks. See tähendab, et stardime Vabaduse väljakult, kuid finišeerime Peetris. Nii on tagatud optimaalne tasakaal liikluskorraldusest tekkiva pahameele ja ratturite huvide vahel. Selleks, et ka finišeerida Vabaduse väljakul, oleks vaja senisest märksa suuremat eelarvet ning ka suuremat osalejate arvu - et ära põhjendada tavaliiklejatele linna finišeerimisest tekkivaid takistusi, oleks vaja ikkagi tuhandetesse ulutuvat osalejate arvu.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 05. 02. 2016. 17:20
Postitas mi.re
Niih, viimaks ometi on sarja kodukas ja infomaterjalid paika loksunud. Lisan lingi:
http://aerobike.ee/index.php?option=com ... 80&lang=et
Arvamused, ideed, ettepanekud oleks teretulnud. Praegu veel saab kõike muuta, nii nagu rattarahvas soovib
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 07. 02. 2016. 13:28
Postitas kalari
Juhendi võiks üle vaadata. Palju kirjavigu ja vähemalt ühe olulise faktivea leidsin kohe esimesel, pealiskaudsel lugemisel. Loodetavasti võistluskorraldus ise saab olema korrektne.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 07. 02. 2016. 13:49
Postitas DeeJott
Maaalusel sõidul ja südalinna sõidul mõlemil kuupäevaks 03.07.2016 märgitud
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 07. 02. 2016. 14:14
Postitas kevin
kuna tegu mtb sõitudega(pigem lühikestel ringidel), siis kas pole mõeldud sellele, et ehk oleks lenksu küljes number mõistlikum? esiteks mugavam ja kiirem(takjaribaga) ning teiseks piltide peal jääks number näha..
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 07. 02. 2016. 18:54
Postitas MarttiM
See on täitsa arusaamatu ja nõme, et huvitavam ja tehnilisem rada on üksnes fättidele.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 07. 02. 2016. 19:01
Postitas erikr
MTB sõitudel on seljanumber ikka so yesterday ja tarbetu originaalitsemine. Mihkel, küsi Villemilt lenksunumbritele pakkumist.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 07. 02. 2016. 19:03
Postitas Mati
kalari kirjutas:... vähemalt ühe olulise faktivea leidsin kohe esimesel, pealiskaudsel lugemisel. ...
Saladus?
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 07. 02. 2016. 19:14
Postitas kalari
Mati kirjutas:kalari kirjutas:... vähemalt ühe olulise faktivea leidsin kohe esimesel, pealiskaudsel lugemisel. ...
Saladus?
Juba eespool viidatud kahe etapi toimumisaja kattumine.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 08. 02. 2016. 01:06
Postitas mi.re
Tänud tähelepaneku eest, korrigeerisin Urban sõidu kuupäeva ära. Kui keegi märkab kuskil kirjavigu vms, andke palun julgelt teada ning korrigeerin ära.
Mis numbreid puudutab, siis oli mõte mitte olla originaalne (või vanamoodne), vaid et kasutada sellel aastal ühte hooajanumbrit kõigil Aerobike võistlustel sõltumata sarjast. Samas, nagu öeldud sai, siis senikaua kui sarja avaetapp veel toimunud pole, saame juhendit muuta ning seetõttu selle siia heas mõttes puremiseks ka postitasin. Kui on muudatusettepanekuid, siis arutame läbi ning vajadusel muudame. Numbrite osas võime teha ka lenksunumbrid, kuid siiski pooldaksin, et vähemasti sarja piires oleks hooajanumber. See vähendaks tekkivad vigu protokollides ja teeks kõigi elu lihtsamaks.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 08. 02. 2016. 01:15
Postitas mi.re
MarttiM kirjutas:See on täitsa arusaamatu ja nõme, et huvitavam ja tehnilisem rada on üksnes fättidele.
Kindlasti ei saa MTB rada olema igav või ebahuvitav. Lihtsalt rattaspetsiifikast tulenevalt saab fatbike rada olema tehnilisem - talvel lahtilükkamata lumi (kui lund veel järgi on selleks ajaks), suvel liiv, juurikased singlid jne. Ehk teisisõnu on mõttes pakkuda fattidele seda, milleks see ratas loodud on ning usun, et sarja rajameister Veiko Viira juba fatimehi alt ei vea
MTB rada saab olema enamikus ulatuses sama, mis fatbike rada, lihtsaltt osad rattaspetsiifilised lõigud jäävad välja. Näiteks pehme liiv.
Kui etappidest rääkida, siis 23. aprill, tehismaastiku sõidul on Rummu karjääri taga pikad ja väga tehnilised singlid. Kindlasti on mehi, kes selle ka tavarattaga läbi sõidaks, kuid need on keskmisele MTB harrastajale korraldajate hinnangul liiga tehnilised ning kohati ka ohtlikud. Küll aga sobilikud fatbike rajaks. Natuke leebemad singlid jäävad aga ka MTB rajale mõistagi sisse
Öösõidul saab aga näiteks olema nii Fatbike rada kui ka MTB rada üks ja sama, kuna ööpimeduses kaelamurjaid nagunii sisse panna keegi ei söenda ning põlevaid õueküünlaid poole võistluse ajal ringi tõstma hakata on kah keeruline.
Hakkan juba ennast kordama, kuid jah, selles osas tahaksin pingeid maandada, et Veiko igavat rada kindlasti kellelegi ei tee. Omaette filosofeerimise teema on muidgi ka see, kas huvitav on ilmtingimata meeletult tehniline. Aga see on kindlasti ka maitse asi
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 08. 02. 2016. 10:34
Postitas MarttiM
mi.re kirjutas:MarttiM kirjutas:See on täitsa arusaamatu ja nõme, et huvitavam ja tehnilisem rada on üksnes fättidele.
Kindlasti ei saa MTB rada olema igav või ebahuvitav. Lihtsalt rattaspetsiifikast tulenevalt saab fatbike rada olema tehnilisem - talvel lahtilükkamata lumi (kui lund veel järgi on selleks ajaks), suvel liiv, juurikased singlid jne. Ehk teisisõnu on mõttes pakkuda fattidele seda, milleks see ratas loodud on ning usun, et sarja rajameister Veiko Viira juba fatimehi alt ei vea
MTB rada saab olema enamikus ulatuses sama, mis fatbike rada, lihtsaltt osad rattaspetsiifilised lõigud jäävad välja. Näiteks pehme liiv.
Kui etappidest rääkida, siis 23. aprill, tehismaastiku sõidul on Rummu karjääri taga pikad ja väga tehnilised singlid. Kindlasti on mehi, kes selle ka tavarattaga läbi sõidaks, kuid need on keskmisele MTB harrastajale korraldajate hinnangul liiga tehnilised ning kohati ka ohtlikud. Küll aga sobilikud fatbike rajaks. Natuke leebemad singlid jäävad aga ka MTB rajale mõistagi sisse
Öösõidul saab aga näiteks olema nii Fatbike rada kui ka MTB rada üks ja sama, kuna ööpimeduses kaelamurjaid nagunii sisse panna keegi ei söenda ning põlevaid õueküünlaid poole võistluse ajal ringi tõstma hakata on kah keeruline.
Hakkan juba ennast kordama, kuid jah, selles osas tahaksin pingeid maandada, et Veiko igavat rada kindlasti kellelegi ei tee. Omaette filosofeerimise teema on muidgi ka see, kas huvitav on ilmtingimata meeletult tehniline. Aga see on kindlasti ka maitse asi
Veiko kindlasti biiti jagab !
Eks ma panin kohe esimese emotsiooni kirja ja tegelikult pelgalt Astangu rajakirjeldusest tingituna. Seda maastikut suht hästi tundes ei suutnud midagi eriti hullu ettekujutada. Ilmselt saaks selleks olla mõnest järsakust alla sõitmine, kuid see pole tegelikult leebem üritus kui kolmapäevakutest tuttavad laskumised. Tõsi, Astangule on omane, et seal on palju suuri kive laskumisel, mis tingib ilmselt kummipurunemisi. See muidugi puhtalt hüpotees, et järsakust laskumine on plaanis.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 08. 02. 2016. 10:46
Postitas dh
mi.re kirjutas:MarttiM kirjutas:See on täitsa arusaamatu ja nõme, et huvitavam ja tehnilisem rada on üksnes fättidele.
Kui etappidest rääkida, siis 23. aprill, tehismaastiku sõidul on Rummu karjääri taga pikad ja väga tehnilised singlid. Kindlasti on mehi, kes selle ka tavarattaga läbi sõidaks, kuid need on keskmisele MTB harrastajale korraldajate hinnangul liiga tehnilised ning kohati ka ohtlikud. Küll aga sobilikud fatbike rajaks. Natuke leebemad singlid jäävad aga ka MTB rajale mõistagi sisse
Seda juttu on küll mul kui mitte-keskmisel MTB harrastajal kurb lugeda. Kas keskmine Fatbike sõitja tuleb tehnilisel maastikul tõesti niipalju paremini toime (ei räägi pehmest liivast või lumest)? Kui juba mitme raja arenduseks läheb kas ei võiks juba siis nö chickenline varianti teha kus enesekindlamad valivad huvitavama rajalõigu ja teised lähevad lihtsamat (kuid pikemat) teedmööda?
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 08. 02. 2016. 10:50
Postitas MarttiM
MikeSpec kirjutas:MarttiM kirjutas:See muidugi puhtalt hüpotees, et järsakust laskumine on plaanis.
Paari kohta on sõidetavad. Proovitud.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 08. 02. 2016. 13:19
Postitas tarmo
Kas Rummus 1 ringiline võistlus, 10 km, tiba lühikeseks ei jää? Ma pakun välja, et võitja läbib selle 25 min-ga ja sel puhul on see peaaegu 2 x lühem kui keskmine kolmapäevak? Ma paneks rahulikult 1 ringi veel lisaks ja see oleks jõukohane ka tagumise poole sõitjatele.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 08. 02. 2016. 15:15
Postitas mi.re
dh kirjutas:
Seda juttu on küll mul kui mitte-keskmisel MTB harrastajal kurb lugeda. Kas keskmine Fatbike sõitja tuleb tehnilisel maastikul tõesti niipalju paremini toime (ei räägi pehmest liivast või lumest)? Kui juba mitme raja arenduseks läheb kas ei võiks juba siis nö chickenline varianti teha kus enesekindlamad valivad huvitavama rajalõigu ja teised lähevad lihtsamat (kuid pikemat) teedmööda?
Kuna tegu uue sarjaga, siis eks siin ole ka üsna palju niiöelda paikka lokusmise ruumi. Kui ikka sõitjatel soovi on, eks siis hooaja jooksul hakkame ka MTB radu tehnilisemaks kujundama, kasutades siis chiken line meetodit.
Lihtsalt selle sarja idee oli mitte otseselt konkureerida olemasolevate sarjadega, näiteks Kolmapäevakaud. Pigem tuua juurde midagi teistsugust ja huvitavat, teha rajad põnevaks läbi uute formaatide, maaaluste rajalõikude, valgus ja heliefektide, öösõidul enam kui tuhande õueküünla jne. Muidugi sarja etapid hakkavad kõige selle osas üsna palju ka erinema, kuid ka see oli ju taotluslik eesmärk, et iga etapp oleks tsipakese erinev teisest. Aga jah, end korrates, siis eks selle tehnilisuse osas loksub asi ise hooaja jooksul mõistlikku tasakaalu. Sari peab olema sobilik "massidele", kuid ei tohi olla igav ka MTB spetsidele.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 08. 02. 2016. 15:20
Postitas mi.re
tarmo kirjutas:Kas Rummus 1 ringiline võistlus, 10 km, tiba lühikeseks ei jää? Ma pakun välja, et võitja läbib selle 25 min-ga ja sel puhul on see peaaegu 2 x lühem kui keskmine kolmapäevak? Ma paneks rahulikult 1 ringi veel lisaks ja see oleks jõukohane ka tagumise poole sõitjatele.
Tegu on MNT eraldistardi analoogiga, kuid maastikul. Karjääri tagumine pool on eriti just plaanitava fatbike raja osas väga tehniline ja aeglane. Vähemasti mina ei suutnud seda tavalise MTB-ga läbi sõita, ilma, et oleks vahepeal jooksnud. Samas ma pole nüüd ka eriline MTB spets
Põhimõtteliselt võiks ka teha muigi kaks ringi, kuid siis tekib see oht, et ratturid hakkavad teineteist kitsastel singlitel segama, kuna möödumisvõimalusi on vähe.
Üks võimalus oleks Rummus viia veel finiš mäe otsa. Nii saaks väga karmi tõusu lõppu. Samas see tähendaks osanesti ka jooksukat, sest see mägi pole täies ulatuses ühegi jalgrattaga sõidetav. Samas v-b oleksi just challenge. Mis arvate, kui ringi lõpus oleks tõus, mis kohati on ka jooksukas?
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 08. 02. 2016. 16:21
Postitas MarttiM
mi.re kirjutas:tarmo kirjutas:Kas Rummus 1 ringiline võistlus, 10 km, tiba lühikeseks ei jää? Ma pakun välja, et võitja läbib selle 25 min-ga ja sel puhul on see peaaegu 2 x lühem kui keskmine kolmapäevak? Ma paneks rahulikult 1 ringi veel lisaks ja see oleks jõukohane ka tagumise poole sõitjatele.
Tegu on MNT eraldistardi analoogiga, kuid maastikul. Karjääri tagumine pool on eriti just plaanitava fatbike raja osas väga tehniline ja aeglane. Vähemasti mina ei suutnud seda tavalise MTB-ga läbi sõita, ilma, et oleks vahepeal jooksnud. Samas ma pole nüüd ka eriline MTB spets
Põhimõtteliselt võiks ka teha muigi kaks ringi, kuid siis tekib see oht, et ratturid hakkavad teineteist kitsastel singlitel segama, kuna möödumisvõimalusi on vähe.
Üks võimalus oleks Rummus viia veel finiš mäe otsa. Nii saaks väga karmi tõusu lõppu. Samas see tähendaks osanesti ka jooksukat, sest see mägi pole täies ulatuses ühegi jalgrattaga sõidetav. Samas v-b oleksi just challenge. Mis arvate, kui ringi lõpus oleks tõus, mis kohati on ka jooksukas?
Ja isegi kui see oleks poole lühem, kui keskmine kolmapäevak, mis siis! Ultravõistlusi juba küll, vastukaaluks võiks ka üks tõsine lühike purakas olla.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 08. 02. 2016. 21:45
Postitas parmaat
Siis võiks võtta mõõtu, kes ka kaugemale sõidab ja panna maha mõõdupuud. Parimatele võiks mingi väike meene olla! Lihtsalt mõte, paneb sõitjaid pingutama sõidu nimel, mitte kohe jooksma hakkamise nimel.
Mis rehvimõõdust siis Fatbike algab? Kas Semi-Fat läheb ka fättiklassi? Rehv on 3.5"
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 09. 02. 2016. 00:00
Postitas parmaat
Jutt siis oli sellest viimasest liivasest suurest tõusust!
Re: Aerobike elamussõitude sari
Postitatud: 09. 02. 2016. 01:45
Postitas kevin
Fätti ikka alates 4.0.. alla selle lihtsalt tummisem baik..
ps, ainult minu arvamus