1. leht 3-st
Jalgratta teisipäevakud
Postitatud: 04. 04. 2005. 15:14
Postitas RudiTurbo
Tundub huvitav, aga pole nagu eriti infi veel, küsiks, et kas keeg on eelnevatel aastatel käinud ja kas oli palju osavõtjaid?
Tunduvad huvitavad lühemat sorti distantsid, just sellised, mida olen aja peale sõitnud niisama
Asi on muidu MNT, aga kas MTB'ga ka mõtet starti tulla? Loodan ka MNT omanikuks saada, aga seda vist enne kesksuve ei ole loota.
Re: Jlagratta teisipäevakud
Postitatud: 04. 04. 2005. 15:22
Postitas erikr
RudiTurbo kirjutas:Tundub huvitav, aga pole nagu eriti infi veel, küsiks, et kas keeg on eelnevatel aastatel käinud ja kas oli palju osavõtjaid?
Tunduvad huvitavad lühemat sorti distantsid, just sellised, mida olen aja peale sõitnud niisama
Asi on muidu MNT, aga kas MTB'ga ka mõtet starti tulla? Loodan ka MNT omanikuks saada, aga seda vist enne kesksuve ei ole loota.
tegu on eraldistardi võistlustega. baigiga vist võib peale tulla kuid eraldi arvestust baikidele ei peeta.
Postitatud: 04. 04. 2005. 15:26
Postitas RudiTurbo
Ega eraldiarvestust ei soovigi, igalpool pole võitma vaja minna
Lihtsalt, et kas kui MTB'ga peale minna, kas siis leian ennast kuskilt puhta protokolli lõpust üxikuna või on mingit põnevust ka ikka võimalik kogeda.
Ja kui vähe osavõtjaid on, ega siis pole ka vist erilist mõtet.
Postitatud: 04. 04. 2005. 16:08
Postitas Corrosion
Osavõtjaid on seinast seina. Baigiga tasub kindlasti proovida, kasvõi trenni mõttes. Eriti lahe on see handicap miniralli 30 km vms, seal tinutatakse korralikult.
Postitatud: 04. 04. 2005. 17:30
Postitas tauri
Eelmine aasta mõned ikka käisid baikidega ka. Pane siledad kummid alla ja kõva rõhk sisse, kannatab sõita kyll. Põhiline võistlus käib ju iseendaga! Saad ka oma selle aasta aegu nt. järgmine aasta võrrelda.
Postitatud: 04. 04. 2005. 19:28
Postitas Mati
Raudselt soovitan, ka bike'ga. Miks, järgnevalt 4+1 põhjust!
1. Sisuliselt ainus võimalus Eestis harrastada võistluskorras eraldistarti KÕIGIL.
2. Hea kiiruslike omaduste trenn.
3. Hea võimalus saada teada oma anaeroobne lävi.
4. Hea võimalus kogeda lühikesel maal grupisõitu (seda siis eraldistartide vahel toimuvatel 36 km händikap sõitudel).
5. Hea võimalus teha pärast ka omalt poolt trumpav kanne VCEE foorumi teemase "Kui kiirelt sa siledal paned".
Postitatud: 05. 04. 2005. 09:22
Postitas mart2
Mati kirjutas:Raudselt soovitan, ka bike'ga. Miks, järgnevalt 4+1 põhjust!
1. Sisuliselt ainus võimalus Eestis harrastada võistluskorras eraldistarti KÕIGIL.
2. Hea kiiruslike omaduste trenn.
3. Hea võimalus saada teada oma anaeroobne lävi.
4. Hea võimalus kogeda lühikesel maal grupisõitu (seda siis eraldistartide vahel toimuvatel 36 km händikap sõitudel).
5. Hea võimalus teha pärast ka omalt poolt trumpav kanne VCEE foorumi teemase "Kui kiirelt sa siledal paned".
Tõeliselt inspireeriv/motiveeriv põhjendus! Ajasid ka minul kõvaks
(kavatsuse nohh)!
Postitatud: 05. 04. 2005. 19:19
Postitas RudiTurbo
Ma siis kindlalt stardis, kui see liiga varasel kellaajal pole
Postitatud: 05. 04. 2005. 19:46
Postitas MaT
.
Postitatud: 05. 04. 2005. 23:03
Postitas SK
Käru kirjutas:Ehk kuhu ma selle jutuga tahtsin jõuda - kui kellelgi on pakkuda Turisti või Sossi tagakäikarit siis tuleks ka teisipäevakule. Eraldistarti võiks ju proovida, aga TRR?ile vast ei julge sellise aparaadiga punti trügida.
Oot-oot, mul üks vana halli habemega Soss seisab juba 12 aastat keldris, eks monteerin tal käikarid maha (minu mäletamist mööda töötasid küll, kui ratta käest panin, jooksud olid küll täiesti lömad) ja annan sulle privas teada - mul ainult hea meel, kui keegi seeläbi teisipäevakuid sõita saab. Vaja ainult aeg leida ja keldrisse jõuda
Postitatud: 12. 05. 2005. 21:53
Postitas RudiTurbo
Ei leia juhendist midagi selle kohta, et kui eraldistardis kellegi kinni püüad, kas siis võib tuules sõita?
Või on see mingi ilmselge eraldistardi reegel, mida isegi ei mainita?
Pole kunagi eraldistarti sõitnud, ega muid võistlusigi pole veel palju seljataga, aga juba koguneb kogemust
Postitatud: 12. 05. 2005. 21:58
Postitas KristjanS
RudiTurbo kirjutas:Ei leia juhendist midagi selle kohta, et kui eraldistardis kellegi kinni püüad, kas siis võib tuules sõita?
Või on see mingi ilmselge eraldistardi reegel, mida isegi ei mainita?
Pole kunagi eraldistarti sõitnud, ega muid võistlusigi pole veel palju seljataga, aga juba koguneb kogemust
eraldistardi mõte seisnebki selles et iga mees enda eest...
Postitatud: 12. 05. 2005. 22:14
Postitas lauri2
plaanisin samuti osa võtta, pole ka siiani veel eraldistardiga võistlusel käinud niiet kogemus kulub ära..
karta on aint, et nii lühikesel distantsil antakse tuld niiet pilt on ees must
huvitav jah millal rohkem inffi jagatakse..siis teaks plaanida kõige muu kõrvalt
Postitatud: 12. 05. 2005. 22:35
Postitas UrmasL
lauri2 kirjutas:plaanisin samuti osa võtta, pole ka siiani veel eraldistardiga võistlusel käinud niiet kogemus kulub ära..
karta on aint, et nii lühikesel distantsil antakse tuld niiet pilt on ees must
Eraldistart ongi nii, et üks pulsilöök on mustast pildist puudu.
lauri2 kirjutas:huvitav jah millal rohkem inffi jagatakse..siis teaks plaanida kõige muu kõrvalt
Mis inffi sa tahad? Ma pakun, et rohkem inffi ei tulegi. Tuled lihtsalt kokkulepitud ajal kokkulepitud kohale ja ongi kogu lugu. Stardimaks tuleb ka kaasa võtta.
Postitatud: 13. 05. 2005. 06:12
Postitas erikr
lauri2 kirjutas:huvitav jah millal rohkem inffi jagatakse..siis teaks plaanida kõige muu kõrvalt
http://www.ejl.ee/kalender2005/2005_ratas.doc
RudiTurbo kirjutas:
Ei leia juhendist midagi selle kohta, et kui eraldistardis kellegi kinni püüad, kas siis võib tuules sõita?
Või on see mingi ilmselge eraldistardi reegel, mida isegi ei mainita?
kopipasta UCI eraldistardi reeglitest
http://www.uci.ch/imgArchive/Rules/2road-E.pdf
Kood: Vali kõik
Racing procedure
2.4.017 If one rider is caught up by another, he may neither lead nor follow in the slipstream of the rider
who caught up.
A rider, upon catching up with another shall leave a lateral gap of at least 2 metres between himself
and the other rider.
After 1 km, the rider caught up shall ride at least 25 m away from the other.
2.4.019 If necessary, the commissaire shall force the riders to leave the 2 metre lateral gap and the distance
of 25 metres respectively, without prejudice to the penalties provided for in the scale of penalties
(article 12.1.040, point 40).
2.4.020 Riders may not help one another.
2.4.021 The specific regulations for the event shall indicate if feeding is permitted and which conditions
apply.
Postitatud: 13. 05. 2005. 07:34
Postitas tarmo
UrmasL kirjutas:
Eraldistart ongi nii, et üks pulsilöök on mustast pildist puudu.
ei ole absoluutselt nii. niimoodi sõites saad kangi esimesel kolmandikul ja siis sured lõpuni tatt ripakil. eraldit paned anaeroobsel piiril või suts allpool ja naudid oma minekut kui hea vorm on
Postitatud: 13. 05. 2005. 08:18
Postitas lauri2
tänud!
Postitatud: 14. 05. 2005. 13:39
Postitas HUS
Mina soovitan ka proovida. Tõsi ta on, et eraldi arvestust muudele ratastele pole ja auhindu ei jagata, kuid eelmistel aastatel on vähemalt registreerimisel märgitud ja pärast protokollis välja toodud, kas tegu oli maanteratta või muud tüüpi rattaga, mis minu arvates täitsa tore.
Postitatud: 16. 05. 2005. 17:59
Postitas jannomb
Äkki keegi võiks vähe lähemalt seletada seda esimese etapi asukohta, juhendist ei mõistnud!
Postitatud: 16. 05. 2005. 18:21
Postitas riho
Sõidad Õismäelt Keila poole (Paldiski mnt). Möödud BRCst ja Harku alevikust, ca 400m pärast keerab kerge tõusu tipust tee paremale Tabasalu peale. Sealt peaks start vast juba paistma.
Postitatud: 16. 05. 2005. 18:27
Postitas jannomb
Tänud, nüüd leian küll üles!
Postitatud: 17. 05. 2005. 21:21
Postitas KristjanS
Mati kirjutas:Raudselt soovitan, ka bike'ga. Miks, järgnevalt 4+1 põhjust!
....
5. Hea võimalus teha pärast ka omalt poolt trumpav kanne VCEE foorumi teemase "Kui kiirelt sa siledal paned".
niih,tehtud ja polnudki kõige hullem.Arvestasin halvimaga lootsin parimat
Aeg 17.18, 38.2 km/h (
), pulss 180/191 L/min, enesetunne 4+
Postitatud: 17. 05. 2005. 21:46
Postitas Hans
Sai siis ise ka käidud.. endaga suht rahul, ellu jäin, arvestades et olin teist
korda sadulas see aasta.. aega ega midagi taolist ei tea, unustasin pulsoka sisse lülitada
paha oli se ootamine... ei arvestanud sellega ja suht kringliks külmusin. nüüd kurk nõme ja aegajalt köhatan ka sekka.
Postitatud: 17. 05. 2005. 22:03
Postitas veiko
Sai ka ära proovitud. Esmalt 26km-i soojenduseks siis ca40minti külmetamiseks, edasi 5minti "soojendamist" nii südamerahustuseks ja siis... kääks. Jalg paks ja ei liigu. Kuidagi jõudsin siiski lõpuni, aega kahjuks ei tea, spidoka käivitasin juba rajal olles ja paar kilti jäi puudu. Pulss 193/198. Keskmine kiirus.... velomaniga võrreldes masendavalt madal. Lõppu sai siis lõdvestuseks veel 26km-i. Igati muhe üritus.
Postitatud: 18. 05. 2005. 07:42
Postitas erikr
sama värk nagu veikol ja veel paljudelgi. sõitsin kodust kohale ca 6km ja vaatasin, et registreerimisjärjekord, OK teen siis soojendust, sõitsin distantsi läbi, vaat kus põnts - järjekord oli kasvanud 10 korda. sai siis kollektiivselt järjekorras värisetud ja hambaid plagistatud. külmalt kangutama minnes polnud tunne just parim kuid lõpetades oli nahk soe küll juba
eilne näitas, et 1 tund startideks on vähe kuna rahvast oli päris palju.
korraldajaga rääkides tuli ka välja, et üritust pole kuigi lihtne korraldada kuna omavalitsuste ja liikluspolitsei poolt on surve alustamiseks alles kl 21.00 , põhjenduseks suur liiklustihedus veel kl 19-21 välisel ajal.
lisaks info, et 24.05 händikäp jääb teetööde tõttu ära.
Postitatud: 18. 05. 2005. 08:11
Postitas Mati
erikr kirjutas:...lisaks info, et 24.05 händikäp jääb teetööde tõttu ära.
pagan, just lootsin sealt head sutsakat TRR-ks. ega nad vist nii lühikese ajaga teist ringikest leia.
eila jätsin ise tulemata, haigusevimm sees ja ilm ka meelitanud. kas tuul vaibus sõidu ajaks? 18.00 paiku oli veel päris tuuline.
Postitatud: 18. 05. 2005. 08:11
Postitas tarmo
erikr kirjutas:
eilne näitas, et 1 tund startideks on vähe kuna rahvast oli päris palju.
korraldajaga rääkides tuli ka välja, et üritust pole kuigi lihtne korraldada kuna omavalitsuste ja liikluspolitsei poolt on surve alustamiseks alles kl 21.00 , põhjenduseks suur liiklustihedus veel kl 19-21 välisel ajal.
.
võib-olla tuleks tulevikus trassi muuta. see on tõesti suht ülekoormatud piirkond ja eile oli ikka autosid, s.h. suuri veokaid päris palju.
minu meelest väga hea variant oleks harutee - tuula - keila mnt, pikkus ühes suunas ca 8 km, teekate hea ja liiklus üsna hõre.
enda sõiduga päris rahule ei jäänud, sest ei suutnud ennast küma ilmaga nii motiveerida nagu oleks tahtnud. võib-olla oli tulemus ka peas kinni, sest eelmisel aastal samas kohas ja samal ajal ja samal võistlustel veelgi külmema ja tuulisema ilmaga sõitsin ennast nii kinni, et ei saanud ennast pikka aega liikuma.
eilne aeg oli 17.15, rahul oleks olnud alla 17.00
Postitatud: 18. 05. 2005. 17:06
Postitas erikr
tulemused
täitsa karm - 137 osalejat
Postitatud: 14. 06. 2005. 21:37
Postitas veiko
Teine etapp ka siis läbi. Peab tunnistama, et jube raske oli. Vastu tuult ikka andis punnitada. Aeg jäi 27 minuti kanti (võibolla natuke alla, või napilt üle) ja pulss 190/198. Päris karm.
Finishis jäin lollisti autode taha, kuidagimoodi mahutasin end ikka autode ja ajavõtjate vahelt läbi.
Postitatud: 14. 06. 2005. 21:54
Postitas KristjanS
mnjah.soojendusstrateegiaga panin tna vist küll kümnesse.kaks korda rada läbi sõita ja esimesel korral vähe tempokamalt. Aeg siis 23.31, kiirus 38 km/h ja pulss 178/186. Enesetunnne 5+. Alguses sai natu liiga palju tagasi hoitud
. Veiko 190 keskmist on küll karm
.
Postitatud: 14. 06. 2005. 22:10
Postitas riho
veiko kirjutas:pulss 190/198. Päris karm.
Mida Sa sööd? Duracelli patakaid:-)??
Temposõit on raske. Et head tulemust saada on vaja tugevat jalga, vägevat pumpa ja mis kõige tähtsam - vaimset võimekust. Enda jalg/pump/vaim kombinatsioon andis tulemuseks ca 25.10. Pulss 178/190.
Postitatud: 15. 06. 2005. 07:23
Postitas erikr
tulin kodust rattaga platsi (15 km), sõitsin raja läbi (15 km), siis läksin peale. kuna tagasituleku otsal oli väga nilbe tuul siis ei pannnud mitte täiega esimest otsa. tagasitulles tuule käest metsavarju jõudes jäi lõpuks jõudu üle, ilmselt riho viidatud vaimse võimekuse teema. lõpus pidasin veel plaani 1 poiss selja taha jätta kuid kutt kukkus ka siblima ja mitte just otse siis jäin suhteliselt tee keskele ja 50 m enne joont jäi mul valida kas panna pidurid põjha ja minna kurvist otse platsile või panna 50 pealt vastutuleva audiga kokku. valisin esimese variandi. maanteekas ujus pidurdades asfaldil nagu bike mudasel laskumisel. tagarattast jäi päris hea triip maha. pulss 154/171, kiirus 33,8/45,8, aeg umbes 27,30.
Postitatud: 15. 06. 2005. 10:02
Postitas Peeter
Aeg 25.51, keskm 35,3 ja pulss 172/182. Tagasi otsa tulin 1.20 aeglasemalt. Silla all olin vist liiga ettevaatlik ja kaotasin aega. Tagasipööret peab vist kah harjutama hakkama, rääkimata Riho poolt loetletud punktidest ...
P.S. Esimeses pooles veidi enne silla alla keeramist tuigerdas mulle mingi ebakaines olekus vanamees rattaga vastu. Paremal tee ääres parkis auto ja see tegelane sõitis mulle keset teed vastu. Hüüdsin talle juba kaugelt , et ta veidi kõrvale võtaks, aga sellest polnud tolku. Kuna auto ja vanamehe vahel oli suht vähe ruumi üritasin tast siis vasakult kaarega mööda sõita aga ka tema hakkas vasakule mulle vastu vajuma. Vanal endal oli väga lõbus olla, tüüp ainult ainult naeris ja vehkis käega kui ma tast mööda vingerdada üritasin
.
Postitatud: 15. 06. 2005. 16:07
Postitas Arbo
riho kirjutas:Et head tulemust saada on vaja tugevat jalga, vägevat pumpa ja mis kõige tähtsam - vaimset võimekust. ....
Tahad sa sellest rääkida? Paljud räägivad, aga vähesed vist mõistavad, millest jutt..
Postitatud: 15. 06. 2005. 18:31
Postitas KristjanS
Arbo kirjutas:riho kirjutas:Et head tulemust saada on vaja tugevat jalga, vägevat pumpa ja mis kõige tähtsam - vaimset võimekust. ....
Tahad sa sellest rääkida? Paljud räägivad, aga vähesed vist mõistavad, millest jutt..
vaimse võimekuse all mõeldakse seda kaua sa vaimselt suudad valule vastu panna.kui ühel hetkel käib pööningul krõps,et enam ei jõua siis on kõik.võid unustada hea aja ja mida iganes.vaimne võimekus ongi seotud valu talumisega. see on siis minu tagasihoidlik arvamus asjast.veel varasematel aastatel oli see "krõps" väga visa tulema aga sel aastal on asi paremaks läind.kui hakkab mingi kangimoodi asi tulema ja piimhape tapab siis panen kohe natule juurde ja kangutan edasi.Valust tuleb üle olla,siis oled ka teistest üle
.
IMHO
Postitatud: 15. 06. 2005. 19:52
Postitas erikr
Postitatud: 15. 06. 2005. 21:04
Postitas riho
Arbo kirjutas:riho kirjutas:Et head tulemust saada on vaja tugevat jalga, vägevat pumpa ja mis kõige tähtsam - vaimset võimekust. ....
Tahad sa sellest rääkida? Paljud räägivad, aga vähesed vist mõistavad, millest jutt..
Veloman seletas asja ära. Tegu siis võimega kehast maksimaalne välja pigistada. Kuna see on valus siis ka valu kannatada. Masomängudega ei maksa paralleele tõmmata:-).
Ennast vaimse võimekuse vallas tegijaks ei pea. Sõidu ajal tunnen momenti kus mu ja lad puujalgade vastu vahetatakse. Et enda omi tagasi saada pean tempot alla laskma. Tean kus piiri taga see võim on. Kuidas üle piiri saada ei tea. Vaimu ei ole.
ajavõtmisest
Postitatud: 15. 06. 2005. 22:12
Postitas priv
korraldajate ajavõtutädid vist panevad vahel puusse ka.
nimelt startis vahetult minu selja tagant (minu andmeil 30 sek. intervalliga) tuttav mees. naljatasime veel, et olen talle jäneseks. trassil ta minust ei möödunud; pärast finishijoone ületamist tulin joone juurde ootama ja vaatasin huvi pärast kella - tema tuli finishisse minust umbes minut hiljem.
kohapeal meie aegu tahvlile välja ei pandud, pärimisele sain vastuse, et finisheerimisel ei olevat meie numbreid nähtud ja aegu hakatakse otsima.
siinse protokolli kohaselt on tema aeg minu omast täpselt 30 sek. parem - seega pidanuks me nagu üheaegselt finishis olema?!
või ajan ma miskit segi...?
kui ei aja, on ajatädid pusserdanud.
kui see on nende ainuke apsakas, siis las olla - ei tähtsusta seda üle. aga kui sarnast jura on ka teistega juhtunud, siis võiks äkki soovitada korraldajatele, et nad otsiksid terasemaid ja parema silmanägemisega ajavõtutädisid.
ah jaa - minu stardinumber oli 55, minu järelt startinul 47, startijate nimekirjas olime vastavalt 7-s ja 8-s.
Re: ajavõtmisest
Postitatud: 16. 06. 2005. 08:20
Postitas Andrus K
priv kirjutas:siis võiks äkki soovitada korraldajatele, et nad otsiksid terasemaid ja parema silmanägemisega ajavõtutädisid.
EJL kohtunike koosolekutel on korduvalt olnud teemaks üks valupunkt. Aktiivsete kohtunike põhimass hakkab vanaks jääma ja silmanägemine pole enam see, mis peaks. Ilma naljata. Seega kes tunneb endas kutsumust olla jalgrattavõisatlustel kohtunikuks, võtke ühendust:
http://www.ejl.ee/index.php?page=45 ja uurige milla toimub järgmine koolitus või kohtunike ümarlaud.
Postitatud: 16. 06. 2005. 08:26
Postitas erikr
oli ka massiliselt halvasti paigutatud numbreid (turjal või keset selga). ei näinud ka mina oma terava silmaga neid lugeda. tulles lõpus pea lenksu all ja selg küürus pole number lihtsalt nähtav. reaalselt on numbri õige koht rattasärgi taskute peal.
erikr kirjutas
Postitatud: 16. 06. 2005. 08:51
Postitas priv
erikr kirjutas:... reaalselt on numbri õige koht rattasärgi taskute peal.
just seal ta sedapuhku oligi.
Postitatud: 16. 06. 2005. 09:02
Postitas veiko
erikr kirjutas:reaalselt on numbri õige koht rattasärgi taskute peal...
... ning paremal pool, sest sealpool seisab ajavõtja.
Re: ajavõtmisest
Postitatud: 16. 06. 2005. 10:19
Postitas muri
priv kirjutas:siis võiks äkki soovitada korraldajatele, et nad otsiksid terasemaid ja parema silmanägemisega ajavõtutädisid.
Mina ületasin finisi kuskil startijate keskel vasaskul pool teed, sest paremas teeservas seisid autod ja sealt läbi ei suutnud pugeda (paras ummiku moodi asi hakkas tekkima). Ajavõtja peaaegu jookisis järgi, sest endal mul ka number meelest läinud, et talle seda hüüda
Nii et minu arvamus tädist igati positiivne
Re: ajavõtmisest
Postitatud: 16. 06. 2005. 10:45
Postitas priv
muri kirjutas:priv kirjutas:siis võiks äkki soovitada korraldajatele, et nad otsiksid terasemaid ja parema silmanägemisega ajavõtutädisid.
...
Nii et minu arvamus tädist igati positiivne
nüüdseks minugi arvamus positiivne: tahan oma aega teada, võin seda ise võtta; ja tõesti õige - kindlasti võin ka hüüda numbrit ajavõtjale.
hea meelega lõpetaksin selle enda algatatud virisemisteema
Postitatud: 16. 06. 2005. 11:03
Postitas matukas
erikr kirjutas:ja 50 m enne joont jäi mul valida kas panna pidurid põjha ja minna kurvist otse platsile või panna 50 pealt vastutuleva audiga kokku. valisin esimese variandi. maanteekas ujus pidurdades asfaldil nagu bike mudasel laskumisel. tagarattast jäi päris hea triip maha. pulss 154/171, kiirus 33,8/45,8, aeg umbes 27,30.
Kui Audi kiirus oli 50, siis saan aru. Muidu ei saa aru, kui mainisid max 45,8.
Minul
1. pool HR 177avg / 187max ja kiirus 33,7avg / 40,8max
2. pool HR 184avg / 191max ja kiirus 29,9avg / 37,1max
See aasta rattaga sõidetud 293mtb / 392mnt
Tuul oli tõesti selline keerutav.
Sinna 45 kph keskmist ei jõua mina vist kunagi
Postitatud: 16. 06. 2005. 11:23
Postitas matukas
Mati kirjutas:3. Hea võimalus saada teada oma anaeroobne lävi.
Kuidas selle sellisel üritusel teada saab?
Postitatud: 16. 06. 2005. 12:15
Postitas erikr
matukas kirjutas:
Kui Audi kiirus oli 50, siis saan aru. Muidu ei saa aru, kui mainisid max 45,8.
tulin ca 150-200 m enne joont sadulast püsti ja hakkasin vajutama. selle 50 km/h oleks lõdvalt viimase 50 meetriga saanud kätte kuid siis oleksin kohe audi esiklaasis ka olnud. pulsoka graafikul läks kiiruse joon järsu tõusuga ülespoole ja siis 45,8 pealt hoobilt nulli.
Postitatud: 16. 06. 2005. 12:27
Postitas Mati
matukas kirjutas:Mati kirjutas:3. Hea võimalus saada teada oma anaeroobne lävi.
Kuidas selle sellisel üritusel teada saab?
Pikem jutt ja eraldi teemades käsitletud. Lühidalt mõte siis selles, et sellisel temposõidul (min 30 min kestvusega, suht sirge rada) maksimumiga sõites saavutatud keskmist pulssi võib käsitleda anaeroobse läve indikaatorina. Sel põhimõttel on ka välitingimustesse mõeldud testid. Sellega aga teeks OT'le lõpu kah.
Viljandi mnt algus suletud!
Postitatud: 28. 06. 2005. 08:55
Postitas muri
Infoks see, et Viljandi mnt on sealt raudtee ülesõidu juurest suletud. Rohkem puudutab see muidugi neid, kes autoga tänasesse starti plaanivad tulla. Nii et ringi sõiduks tuleb veidi aega varuda.
Loodetavasti suundub liiklus mööda Valdekut... sest see oleks küll ohtlik, kui ringteele nüüd veel suurem liikluskoormus tekib
Postitatud: 28. 06. 2005. 20:09
Postitas KristjanS
@£#!"#?@£$?~!""#¤rsk.Jube raske.nii seibideks pole mind ükski teisipäevak veel tõmmanud.no andke abi
!!! Igatahes ei olnud minu päev.mineku vastutuul tegi oma tööd korralikult ja masseeris jalga põhjalikult. 20km, Aeg 31.41
AVS 37,8 km/h, Pulss 172/179 L/min (irmus madal,ei tea milles asi). Igatahes,järgmisel etapil tuleb kõik kuhjaga tasa teha...