1. leht 2-st
Team Rattapood Cup 2005 » I etapp
Postitatud: 20. 04. 2005. 11:00
Postitas Olivers
Et siis kes on varem osalenud äkki võiksid mingeid muljeid jagada!
Ple ise varem ühelgi Team Rattapood Cupil käinud ja see aasta võiks naq minna aga ei tea selle kohat midagi!Espordis ple selle aasta võistlusjuhendid ka veel üleval nii,et pean paluma VC tarkade abi!
Postitatud: 20. 04. 2005. 11:06
Postitas Ants1
Lisainfot ja eelmise aasta kommentaare vaata
siit
Postitatud: 20. 04. 2005. 18:24
Postitas Olivers
Ants1 kirjutas:Lisainfot ja eelmise aasta kommentaare vaata
siit
Sealt küll vägapalju targemaks ei saa aga midagi ikka!
Postitatud: 20. 04. 2005. 20:18
Postitas erikr
kopipasta espordi lehelt
JUHEND Jaanus 18/04/2005 21:25:59
JUHEND ON SAMA,MIS 2004(VT.2004 VÕISTLUSED)
KOHE PEAKS KA 2005 LEHELE TEKKIMA.
MUUDATUSED:NAISED SÕIDAVAD ÜHES KLASSIS KOOS
HARRASTAJATEGA
JA NUMBRI EEST VÕTAME 50 EEK TAGATISRAHA,MILLE SAAB SARJA LÕPPEDES NUMBRI TAGASTAMISEL TAGASI.
JA HARRASTAJATE RADA ON KERGE
lähed espordis 2004 aasta alla ja loed juhendi läbi. moos.
Postitatud: 26. 04. 2005. 13:28
Postitas Andrus K
on keegi nüüd seal kupatamas käinud hiljaaegu?
Mis rajast saanud on? Ses mõttes, et kas see suusaraja rajamine on ka traditsioonilisele maximuse rajale oma jälje jätnud? Et kas mets on maha võetud, singlid sirgeks aetud ja saepuruga kaetud?
ja veel:
tarmo (18.04.2004): "jõhvi kohta nii palju, et sel aastal toimub kross veel samal rajal kus eelmisel aastal. kuid järgmiseks aastaks valmib uus rada, millest 1,5 km on viidud maa-alla läbi kaevanduse. kaevandusest väljudes pidi kohe olema ees slaalominõlv, mida mööda üles vändatakse".
Et kuidas siis kaevandusega jääb? Sinna põllule ma küll enam ei lähe.
Postitatud: 26. 04. 2005. 21:07
Postitas tsainik
Andrus K kirjutas:on keegi nüüd seal kupatamas käinud hiljaaegu?
Mis rajast saanud on? Ses mõttes, et kas see suusaraja rajamine on ka traditsioonilisele maximuse rajale oma jälje jätnud? Et kas mets on maha võetud, singlid sirgeks aetud ja saepuruga kaetud?
käisin jah seal pühapäeval "jalutamas" ja ausalt öeldes on asi ikka vääga kole, paralleelselt jõega jooksev lõik on jämedat lahtist puukoort ja kaigast täis, sama seis on ambruse mäe kandis.
kampaaniakorras tehtud suusarajale toodi ohvriks hea tükk looduslikku jooksu-ratta rada
tõsiselt loodan, et kogu see porno seal on siiski pooles ehitusfaasis...
singlid on õnneks puutumata jäänud
ps pühapäeval oli seal "terviserajal" peale minu veel 1 rattur ja 1 jooksja..
kalamehed, piknikulised ja lõkketegijad
autodega rajal olid enamuses
läks nüüd nats virinaks kätte aga olin pühapäeval ikka päris verine...
( kui nüüd teemast välja läks siis tõstke rubriiki rajad ja ringid)
Postitatud: 26. 04. 2005. 22:19
Postitas SL
Suusahulluses on pirita metsavahe konkreetselt p......e keeratud. Olukorra oleks 100% ära lahendanud lihtsalt korralikult paigaldatud valgustus, et õhtul suusatada saaks + lumemasinad ja muu aparatuur raja jaoks. Milleks oli vaja 80% aastas musta maad sellise rõveda koorega katta, rajad mega laiaks ajada etc. Nüüd ei saa seal käia, joosta, rattaga sõita korralikult. Jah, kuu aega aastas saab suusatada.
Postitatud: 27. 04. 2005. 08:39
Postitas Ereliukas
SL kirjutas:Suusahulluses on pirita metsavahe konkreetselt p......e keeratud. Olukorra oleks 100% ära lahendanud lihtsalt korralikult paigaldatud valgustus, et õhtul suusatada saaks + lumemasinad ja muu aparatuur raja jaoks. Milleks oli vaja 80% aastas musta maad sellise rõveda koorega katta, rajad mega laiaks ajada etc. Nüüd ei saa seal käia, joosta, rattaga sõita korralikult. Jah, kuu aega aastas saab suusatada.
Absoluutselt nõus - nende "radade" kohal olid juba rajad olemas, mis siis lihtsalt buldooseriga laugeks lükati ja üle käidi ja "sitaga" kaeti. saaks aru, kui suusatajad endale midagi uut oleksid loonud, mis teiste alade harrastajate harrastamisi seal ei lõpetaks.
Postitatud: 27. 04. 2005. 08:51
Postitas tarmo
käisin ka eile velotrekil ja jalutasin läbi metsast, et raja olukorda vaadata. midagi väga traagilist siiski ei ole. suusarajale on jalutajad juba kerge "singli " sisse jalutanud, millel nats parem sõita kui päris koorepuru sees. muret teeb rohkem see, et sealt rajalt võib kodaratesse ja käikaritesse igasuguseid jurakaid hüpata.
jooksmist ja jalutamist suusarada ei sega. küll aga segavad sportlikke tegevusi kalameeste autod, kes ilmselt mööda suusarada üles jõekaldale sõidavad
muidu sealne rada nagu ikka samal ajal - kaldaalune on jäine ja porine, üleval on kuiv. paaris kohas oli jää sulamata.
Postitatud: 28. 04. 2005. 16:06
Postitas Green_Day
Mis kummidega rajale minema peaks?
Postitatud: 28. 04. 2005. 19:31
Postitas Arbo
Green_Day kirjutas:Mis kummidega rajale minema peaks?
Korralike maastikukummidega, kuna nõlvad on järsud. Veeremine seal rajal ei otsusta.
Postitatud: 28. 04. 2005. 20:32
Postitas Skatch
Ma igatahes lähen ja jään seekord harrastajate klassi.
Postitatud: 28. 04. 2005. 21:21
Postitas RudiTurbo
Võtan kah siis osa Harrastajate grupi tagaotsas sõitmisest
Postitatud: 29. 04. 2005. 09:23
Postitas tarmo
Green_Day kirjutas:Mis kummidega rajale minema peaks?
kui sa sõidad harrastajate klassis, siis pole suurt vahet millega lähed. ise läheks mingi semislickiga, sest mets on kuiv ja harrastajate rajal ei ole ühtegi tõusu ega laskumist.
Postitatud: 29. 04. 2005. 09:51
Postitas Andrus K
paistab, et harrastajates tuleb karm ja verine andmine
On loodud uus, eesmärgikindel
team
Joonel näeme
Postitatud: 29. 04. 2005. 10:06
Postitas AndreK
KRT mehed! Mis toimub?!
Postitatud: 29. 04. 2005. 10:14
Postitas Alvaro
AndreK kirjutas:KRT mehed! Mis toimub?!
Jah, selle kõige kokkuvõtteks võib öelda, et Mallorcalt salaja imporditud igasugu illegaalsed napsud mõjuvad väga erinevalt inimestele.
Kaarenile Karksi laagris manustatud 80 volüümine absint keeras sees kõik pahupidi. Eile Jannole sisse tilgutatud tõrvasttumedamjapaksem tökat vist egutas ajutegevust niivõrd, et ..........
Loodame, et Sigrid kõrvaldab ebaadekvaatses olekus vastu võetud otsused lähitundide jooksul
Postitatud: 29. 04. 2005. 10:21
Postitas marion
On keegi aru saanud, millal naised sõidavad, kas 2. stardis koos harrastajatega või eraldi 3.?
Postitatud: 29. 04. 2005. 11:18
Postitas Green_Day
marion kirjutas:On keegi aru saanud, millal naised sõidavad, kas 2. stardis koos harrastajatega või eraldi 3.?
Team Rattapood Cup 2005
Juhend
1. Stardiajad ja võistlusklassid.
1.1.Esimene strt kell 12.00, sõiduaeg 1,5-2 tundi
Mehed Eliit
M18
Mehed Sport kuni 35a.
Mehed Sport üle 35a.
1.2. Teine start kell 14.00, sõiduaeg 1-1,5 tundi
Mehed Harrastajad üle 35a.
Mehed Harrastajad kuni 35a.
Naised
M16 / N18
1.3. Kolmas satart kell 15.30, sõiduaeg 0.45-1 tundi
Naised Harrastajad
M12 / N14
M14 / N16
Postitatud: 29. 04. 2005. 11:32
Postitas Andrus K
18. aprill kirjutab Prükkel espordis: "MUUDATUSED:NAISED SÕIDAVAD ÜHES KLASSIS KOOS HARRASTAJATEGA"
Ma arvan, et nii ka on.
Tule 13.00ks hiljemalt kohale ja nõua Jaanuselt aru.
Postitatud: 29. 04. 2005. 12:15
Postitas tp
mul on selle võistlusega nats loll seis, juhend ytleb et kes eelmisel aastal tartu maratonil 200 sees peab startima vähemalt sport klassis. samas selle kevade treenitus suht nigel nii et sportklassi kohe kindlasti asja pole, harrastajatesse aga ei saa. nii et ajan näpu ninna ja vaatan pealt.
Postitatud: 29. 04. 2005. 12:25
Postitas Mati
tp kirjutas:mul on selle võistlusega nats loll seis, juhend ytleb et kes eelmisel aastal tartu maratonil 200 sees peab startima vähemalt sport klassis. samas selle kevade treenitus suht nigel nii et sportklassi kohe kindlasti asja pole, harrastajatesse aga ei saa. nii et ajan näpu ninna ja vaatan pealt.
Näppu ära ninna aja vaid hoopis telefoni klahvidele ja räägi Prükkeliga. Selle idoloogia mõte on ikka see et liiga tugevad liiga kerget saaki ei saaks.
Postitatud: 29. 04. 2005. 12:32
Postitas Ereliukas
tp kirjutas:mul on selle võistlusega nats loll seis, juhend ytleb et kes eelmisel aastal tartu maratonil 200 sees peab startima vähemalt sport klassis. samas selle kevade treenitus suht nigel nii et sportklassi kohe kindlasti asja pole, harrastajatesse aga ei saa. nii et ajan näpu ninna ja vaatan pealt.
tule kohale ja räägi hommikul prükkelile asi ära, vaevalt ta sind ja su osavõtutasu minema saadab.
a kui sa ainult võitu taga ei aja, siis soovitaks ikka täisrada - nauding sõidust on ikka midagi rohkemat. kevadine treenitus enamikul olematu.
Postitatud: 29. 04. 2005. 13:23
Postitas tp
mõte hea. treenituse kohapealt vaidleks vastu. arvan et enamus sporklassi vendi on tänaseks päevaks vägagi treenitud. aga lähen teen täna trummis yhe kõva trenni , vaatan kuidas enesetunne on ja selle järgi otsustan kas ja mis klassis stardin
Postitatud: 29. 04. 2005. 15:37
Postitas vilts
mina igastahes teen avastardi harrastajate klassis ära
Postitatud: 29. 04. 2005. 16:10
Postitas Märt
tp kirjutas:mul on selle võistlusega nats loll seis, juhend ytleb et kes eelmisel aastal tartu maratonil 200 sees peab startima vähemalt sport klassis. samas selle kevade treenitus suht nigel nii et sportklassi kohe kindlasti asja pole, harrastajatesse aga ei saa. nii et ajan näpu ninna ja vaatan pealt.
ära aja jama, vaata, mis sa ise oled kirjutanud ühes teises foorumis -
viewtopic.php?p=56600&highlight=#56600, 1000 km suuska ei saa minu arust nigelaks treenituseks küll lugeda! igatahes peaks see olema piisav et vähemalt vorm säilitada.
Postitatud: 29. 04. 2005. 20:08
Postitas tp
sõitsin tõesti 1000km suuska et mitte paksuks minna ja sydame töö korras hoida. samas ega see suusk ei kompenseeri kevade väikest kilometraazi. jalg on lihtsalt tõusudel suht pehme. aga ära muretse ei tule ma harrastajate sekka kellegilt poodiumi kohta ära võtma. ja isegi kui tuleks olen nagunii 35+ klassis
Postitatud: 29. 04. 2005. 21:10
Postitas Kuldar
tarmo kirjutas:harrastajate rajal ei ole ühtegi tõusu ega laskumist.
Eelmise aastaga võrreldes on rada suures osas tagurpidi. Kokku 2 kohta, kus võib käike ragistada - kabeli juures ja üks juurikane tagasipöörde moodi koht ringraja-äärses küljes. Ülejäänud lähevad laskumise hoo arvelt üles. Harrastajate avaringil võib raja tagumises osas tekkida väike ikaldujate koperdamine, kes ei märka järsuvõitu nukile tambiga peale minna.
Postitatud: 30. 04. 2005. 18:49
Postitas DH_feaver_Beast
K2isin, s6itsin, neljandaks j2in (M16) Kellelgi pilte ei ole sellest yritusest kuskil yleval?
Postitatud: 30. 04. 2005. 20:52
Postitas RudiTurbo
Käisin, sõitsin, ära väsisin
Pole treeninud sellise terrassi jaoks ja võcin algul asja rahulikult ja lasin end taha poole, siis hakkasin vaixelt ülespoole liikuma, siis sain kohe päris hästi liikuma vahepeal, aga kuskil mingi tõus vist hävitas Mind ja lõpp läx ikka päris kruiisiks
Ei julgenud algul kuskile ette poole ka trügida, pole kogemust sellises rabelemises, liidreid üritasin ka mööda lasti nii vara kui võimalik
Postitatud: 30. 04. 2005. 20:56
Postitas DH_feaver_Beast
njah
mul oli elus esimene v6istlus =D trygisin nii, kuidas sain alustasin peaaegu, et viimasena, kuid l6pptulemus missugune. oleks rohkem kogemusi, siis oleksin kohe alguses ette otsa roninud.. ja kui seal esimesel t6usul k6ik toppama j2id ei jooksnud ma mitte m88da m2e kylge ylesse, vaid m88da teed ja sinna kadus ka palju v22rtuslikku aega
Postitatud: 02. 05. 2005. 07:13
Postitas Märt
tp kirjutas:sõitsin tõesti 1000km suuska et mitte paksuks minna ja sydame töö korras hoida. samas ega see suusk ei kompenseeri kevade väikest kilometraazi. jalg on lihtsalt tõusudel suht pehme. aga ära muretse ei tule ma harrastajate sekka kellegilt poodiumi kohta ära võtma. ja isegi kui tuleks olen nagunii 35+ klassis
selles on sul tuline õigus, tuleb tagantjärele tõdeda:) harrastajate raja ainuke "tõus" eelneva metsatrennita oli ikka üllatavalt raske... kuigi tasase maa kiirusega võis täiesti rahule jääda.
Postitatud: 02. 05. 2005. 08:00
Postitas Alvaro
Märt kirjutas:selles on sul tuline õigus, tuleb tagantjärele tõdeda:) harrastajate raja ainuke "tõus" eelneva metsatrennita oli ikka üllatavalt raske... kuigi tasase maa kiirusega võis täiesti rahule jääda.
Esialgne info samal nädalavahetusel toimunud Aravete sõidult räägib seda, et kogutõusu oli olnud üle 600m
Ja ajaliselt lühem sõit. Ma arvan, et võime õigustatult ära unustada Pirita rajal tõusust rääkimise.
Tore oli see, et teises sõidus oli päris palju rafast. Samas esimeses ikka häbematult vähe - ja enamus kõik vanad teada näod, XC gurud.
Postitatud: 02. 05. 2005. 08:08
Postitas Andrus K
Teine start oli ootamatult arvukas. Kutsuti suht suvalisest järjekorras minu meelest, sest ketsimehi sattus ikka ka üsna etteotsa. Lisaks esimesel tõusul olnud tropp paiskas kaardipaki üsna segi. Aga mis siin ikka vabandada, kahjuks polnud saku100`st veel taastunud. Juba esimesel ringil tundsin et jalg on veel pehme. Siiski. Sõidu edenedes sain kätte Urmase ja Märdi. Sain neist mööda. Aga eeviimasel ringil jäi üks ringiga jalgu jääja meie rongile ette. Ergutasin teda sõnadega "läheb-läheb" mis aga mehikesel lenksu värisema pani ja külili tõmbas. Oligi külakuhi. Sain sealt kahjuks mahatulnud ketiga jännates viimasena tulema.
Postitatud: 02. 05. 2005. 08:28
Postitas Märt
Andrus K kirjutas:Siiski. Sõidu edenedes sain kätte Urmase ja Märdi. Sain neist mööda. Aga eeviimasel ringil jäi üks ringiga jalgu jääja meie rongile ette. Ergutasin teda sõnadega "läheb-läheb" mis aga mehikesel lenksu värisema pani ja külili tõmbas. Oligi külakuhi. Sain sealt kahjuks mahatulnud ketiga jännates viimasena tulema.
Kas sinna kuhja lisandus veel keegi tagant ka? Nägin ise seda olukorda, kuna olin sul peaaegu tagarattas, seal sattus nooremapoolsele ratturile ratta alla pehme liiva koht. Ja ta vajus külili jah. Sain mööda põigata vasakult, sinul oli paremalt möödumise trajektoor valitud. Mõtlesin, et takerdud vaid korraks, sestap andsin ülejäänud 1,5 ringi kõvasti hoogu. Kuidas ikkagi see kett maha läks ja nii palju aega kaotsi see on mõistatus, eriti arvestades seda, et sul tippude poolt testitud komponendid peal ja puha?
Postitatud: 02. 05. 2005. 08:39
Postitas AndreK
VÄGA tahaks kuhugi uppida suurepärase harrastajate esikohaspurdi finishisirgel. Andke keegi mõni aadress, suurus veits üle 2 mega.
Mõnikord on ka VÄGA huvitav võistlust rajakõrvalt jälgida! Väärt elamus.
Postitatud: 02. 05. 2005. 09:01
Postitas Rivo
Alvaro kirjutas:Esialgne info samal nädalavahetusel toimunud Aravete sõidult räägib seda, et kogutõusu oli olnud üle 600m
Ja ajaliselt lühem sõit. Ma arvan, et võime õigustatult ära unustada Pirita rajal tõusust rääkimise.
Natuke sassi on see info nüüd läinud. Kogu vertikaalne liikumine oli 604m. See tähendab, et kogu tõuse oli 302m.
PS. OT. Aga väga tore võistlus oli. Rikkalik auhinna ja loosi laud + supp, tee, saun.
Postitatud: 02. 05. 2005. 10:03
Postitas AndreK
Klõpsasin mõningad
pildid harrastajate sõidust.
Postitatud: 02. 05. 2005. 10:27
Postitas vilts
sai ka esimene sõi team rattapood cupil sõidetud harrastajate klassis ja jäin selle sõiduga täitsa rahule. kuna startisin kusagilt lõpust siis jäin ka esimeses tõusus troppi ja ka järgmisel järsul tõusul üx tüdruk ei saanud üles ja jäi seisma ning sõistin õrnalt otsa ja pidin rattaseljast tulema aga peale seda sai rahulikult oma sõitu sõita, sõitsin koos ühe kollases särgis mehega praktiliselt võistluse lõpuni vaheldumisi vedades.
Postitatud: 02. 05. 2005. 12:39
Postitas Kirsa
Kõigepealt vabandan kõigi ees, sest mina olin see esimese ringi esimese tõusu tropitekitaja.
Startisin üsna esireast ja kõik oli hästi, aga esimesel tõusul otsustas tagumine xtr keti kodaratesse visata - seda pole enne juhtunud. Suure vandumise ja minu tagumikust krabamise saatel läks siis mööda üks 15 meest. Panin siis edasi, aga 20m pärast lendas mingi oksajupp otse käikari litritesse. Jälle paus ja 10 meest jälle mööda. Ülejäänud sõiduga olen väga rahul, aga omad mehed olid läinud, ei olnud enam kedagi kes tuult teeks. ;)
PS! Ma ei ole nii paks, kui piltidelt paistab, see paganama valge clubbersi särk teeb seda... ... nõuan klubile uut disaini ;)
Postitatud: 02. 05. 2005. 13:39
Postitas veiko
Kuldar on väikse
maagia abil ratast tüürinud
.
Postitatud: 02. 05. 2005. 13:43
Postitas Mati
veiko kirjutas:Kuldar on väikse
maagia abil ratast tüürinud
.
Latvias magias
Postitatud: 02. 05. 2005. 15:32
Postitas tampico
Kas keegi viitsiks natuke reegleid lahti seletada?
Jalgrattaliidu lehelt lugesin seda UCI reglementi, aga seal oli ainult maanteesõidu kohta, või ei osanud ma õieti leida.
Ehk siis olen ma enam-vähem õieti aru saanud, et on mingi kontrollaeg, mille möödumisel esiots sõidab veel +1 ringi ning siis korjatakse kõik rajalt maha?
Sõitsin ise esimest korda ning ega aru saanudki, kui pikk sõit oli. Ühel hetkel kõlistasid vennikesed kella ning siis peale järgmist ringi oligi sõit läbi. Millised reeglid tegelikult on?
Postitatud: 02. 05. 2005. 15:49
Postitas Gunnar
Vaadatakse, kui kiiresti esimesed ringi sõidavad, siis selle järgi pannakse ringide arv, mis selle kontrollaja sisse peaks mahtuma, ja siis pärast esimese finissit korjatakse teised ka rajalt maha lipu alt läbi sõites.
Parandage mind.
Postitatud: 02. 05. 2005. 15:51
Postitas RudiTurbo
Mina kella üldse ei kuulnud, liidrid püüdsid Mind vist veel viimasel ringil kinni, sis läxin üle finishi ja kuulsin enda nime, ning võcin hoo maha
hehe, kes see liidritest oli, kui olime seal tõusul, kust saab üles, kui eelnevast laskumisest piisavalt hoogu koguda, olin seal mingi väixema poisiga kõrvuti, kes teeandmiseks lendas ülepea kaela ja vandus seal maas. Ringiga sissetegijate poolt kostus naeru
End ajas ka naerma, kuda see väike vend lendas.
Postitatud: 02. 05. 2005. 15:54
Postitas Kuldar
veiko kirjutas:Kuldar on väikse
maagia abil ratast tüürinud ;).
nojah, eks ta selline nõrga mehe hands-free süsteem ole, narr kah pärast fotograafi pärast ilma hammasteta lõpetada.
Muidu sõit ise läks natuke lörri. Vahetult enne starti tallasin keti pooleks - velodroomi all poes pandi küll siva kokku, aga õiget elulooma tast ei saanudki. Kiirustasin takka ja ratas pukis ei käinud, ju siis jäi kett kusagilt kortsu. Oma viga, et üle ei vaadanud.
Kabeli tõusunuki juures jäin troppi kinni, ei uskunud et seal tsirkus tuleb. Tagumise järsema koha jaoks oli paan B olemas, paar korda läks isegi vaja, aga lõpupoole panin juba lõbu pärast vasakult järsemast äärest mööda paekivitrepi murenenud jäänuseid üles.
Mida sa ikka väga vajutad, kui kett tantsib kassetil iga raevukama liigutuse juures. Läks nagu läks, vähemalt hea et sokid alla ei vajunud.
Postitatud: 02. 05. 2005. 16:01
Postitas Raulpoiss
ma ka esmakordselt ratta rivvi panin... õigemini pandi, sest esmakordse võistlejana kutsuti mind alles viimasesse ritta. polegi vist kunagi varem kõige viimasest reast startinud, andis sõtkuda enne kui vaba vesi ette tuli... ja lõpus oli juba puhas fun kui kaamete nägudega rahvas jalgu jäi
p.s. andrus k-le. sorry, ma vist paar roppust õhku lasin kui seal kabeli tõusunukil väike arusaamatus tekkis, võistlussituatsioon, ei mõelnud midagi halba....
Postitatud: 02. 05. 2005. 16:12
Postitas RudiTurbo
AndreK kirjutas:VÄGA tahaks kuhugi uppida suurepärase harrastajate esikohaspurdi finishisirgel. Andke keegi mõni aadress, suurus veits üle 2 mega.
Mõnikord on ka VÄGA huvitav võistlust rajakõrvalt jälgida! Väärt elamus.
Kui Sa selle Mulle kudagi toimetad, e-mail, MSN, IRC, võin enda FTP'le teiste jaox üles panna, nägin seda vist pealt, hea lõpp oli
Postitatud: 02. 05. 2005. 16:56
Postitas Andrus K
Raulpoiss kirjutas:p.s. andrus k-le. sorry, ma vist paar roppust õhku lasin kui seal kabeli tõusunukil väike arusaamatus tekkis, võistlussituatsioon, ei mõelnud midagi halba....
ära muretse. Ei pannud tähele. Eks me Saku Rabakrossil paneme õigluse jälle maksma
Postitatud: 02. 05. 2005. 17:09
Postitas erikr